Inderdaad, dit is echt een product alla originele iPhone, het ziet er mooi uit voor zijn tijd, maar als je nu naar een originele iPhone kijkt denk je ook van, gut, dat voelt en ziet er toch wel "ouderwets" uit.onkl schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 21:22:
[...]
Formfactor speelt aan de binnenkant, maar ook aan de buitenkant: Voor de UI is rond allicht een uitdaging, maar een (afgerond) vierkant horloge zorgt ook voor uitstekende hoeken, waar overhemden etc. hinderlijk achter haken. Als ik eerlijk ben, vindt ik die formfactor, het draagcomfort, veel relevanter dan het UI.
Ik ben wel benieuwd waar dit over een paar jaar op uitkomt. Een volledig rond horloge is natuurlijk ontstaan uit de techniek van mechanische horloges, een beperking die hier niet relevant is, maar vierkant is ook niet heel handig. Misschien dat er wel sierlijke vormen van gebogen schermen uitkomen. De eerste pogingen komen mij wat onhandig, clumsy over, maar de potentie lijkt me duidelijk.
Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF