Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online
Waarschijnlijk is die iPhone met gelekte foto's en video's toch fake.

Je laat namelijk nooit je gezicht zien bij een real leak.

De werkelijke capaciteit van een geformatteerde 64GB schijf is 57.4GB, op de foto staat 56.0GB

En op het klokje van de app in iOS 8 zijn de wijzers te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:00
Als je dit leest: iCulture: 'Veel modebloggers uitgenodigd voor Apple-evenement' dan kan je bijna niet anders concluderen dan dat het dinsdag een heel erg leuke keynote gaat worden. Een wearable is gewoon een feit. Ik kijk er erg naar uit!

Wellicht is dit ook de reden dat iOS 8 beta 6 niet beschikbaar is gemaakt voor alle developers? Ik kan mij in iedergeval voorstellen dat er een versie van iOS 8 beta/GM rondzwerft die nog onaangekondigde features/producten bevat.

[ Voor 12% gewijzigd door swv op 07-09-2014 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:27
Keep them videos coming! Trouwens ik hoor hier en daar dat de filmpjes fake zijn, maar hoe verklaar je eigenlijk dat touch id. werkt. Zullen ze dat zo in perfectie namaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 03:35
Untouchablezz20 schreef op zondag 07 september 2014 @ 10:50:
Keep them videos coming! Trouwens ik hoor hier en daar dat de filmpjes fake zijn, maar hoe verklaar je eigenlijk dat touch id. werkt. Zullen ze dat zo in perfectie namaken?
Als het fake is moet je het niet zien alsof touchID werkt, je moet het meer zien hoe ze het beste je voor de gek kunnen houden om te laten lijken alsof het werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

PBP

Aan de andere kant, ook al is dit filmpje fake. De iPhone 6 is al zo vaak opgedoken dat dit hem wel moet zijn. We gaan niet dinsdag ineens een compleet andere telefoon zien als de leaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:31
Als dit een fake is, dan wil ik deze fake dolgraag hebben. Een neppe iPhone die er uitziet als een iPhone, werkt als een iPhone maar niet de prijs heeft van een iPhone, wie wil dat nou niet?

Dit is gewoon the real deal. Misschien een vroeg prototype, maar absoluut geen fake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:05
Een neppe iPhone zal nooit werken als een iPhone omdat het geen iOS draait. Deze fake draait gewoon een iOS schil over het daadwerkelijke besturingssysteem. Waarom ik dat denk? De kleuren (van de iconen , maar ook het geheel) verschillen te veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Safaci schreef op zondag 07 september 2014 @ 11:25:
Een neppe iPhone zal nooit werken als een iPhone omdat het geen iOS draait. Deze fake draait gewoon een iOS schil over het daadwerkelijke besturingssysteem. Waarom ik dat denk? De kleuren (van de iconen , maar ook het geheel) verschillen te veel.
Ik zie dat niet hoor. Het werkt net zo snel en soepel als een normale iPhone. De App Store werkt zelfs. Als het niet de iPhone van dinsdag is, dan is het een oud prototype, maar zeker geen fake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:00
We kunnen een wel-niet discussie gaan voeren over wat echt is en wat niet, maar als je het even nuchter bekijkt dan zijn er twee dingen (of in iedergeval één) waarover wij het eens kunnen zijn:
1. We weten hoe iOS 8 er uit ziet en hoe het werkt omdat de software al beperkt beschikbaar is.
2. We weten inmiddels hoe de iPhone 6 er uit gaat zien, daar kun je niet meer omheen. Als je je nog kan herinneren hoe de behuizing van de iPhone 5 is gelekt dan herken ik daarin hetzelfde patroon.

Bovenstaande video's, en dan laat ik in het midden of het echt of nep is, zijn gewoon een realistische afspiegeling van de werkelijkheid. Dit is de iPhone zoals ie dinsdag wordt gepresenteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie je nou op 0:48 een LED oplichten tussen de volume knoppen? De review van 7 minuten is net iets te realistisch. Alle animaties lijken te kloppen, dus dit moet wel de echte zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Verwijderd schreef op zondag 07 september 2014 @ 14:02:
Zie je nou op 0:48 een LED oplichten tussen de volume knoppen? De review van 7 minuten is net iets te realistisch. Alle animaties lijken te kloppen, dus dit moet wel de echte zijn.
Je zie af en toe dat de animaties achter lopen op z'n vingers.
Mijn iPhone heeft dat in ieder geval niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xantios
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 16:53
Of ie wel of niet echt is, dat durf ik niet te zeggen.
Ik denk wel dat het een flinke upgrade gaat worden vanaf mijn ouwe iPhone 4 ;-)

Wat ik mij echter wel afvraag, vanaf welke capaciteit komt deze beschikbaar ?
er gingen volgens mij namelijk wel geruchten dat 32GB de nieuwe ondergrens zou worden.

Is daar iets over bekend bij jullie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
  • Laatst online: 10-09 17:29
Weten jullie wanneer Yosemite ongeveer uitkomt? Ik geloof in de buurt van december namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Nu online
kevinkrs schreef op zondag 07 september 2014 @ 19:30:
Weten jullie wanneer Yosemite ongeveer uitkomt? Ik geloof in de buurt van december namelijk.
Nemen jullie nooit de tijd om even terug te lezen in het topic... er is nu al 3x gezegd waarschijnlijk rond oktober. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Ben benieuwd of Nederland nu eens bij de eerste release zal zitten voor de iPhone.. Gezien het feit dat we in ons kleine landje nu wel 3 apple stores hebben :)

Edit: Gewoon even nieuwsgierigheid van mij. Welke kleur gaan jullie halen? Ik twijfel nog heel erg tussen zwart en wit..

[ Voor 28% gewijzigd door crazylegs op 07-09-2014 19:56 ]

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Ik wil eerst wel eens zien wat we er allemaal mee kunnen doen. Als het puur een grotere 5S is zie ik geen enkele reden om alvast een kleur uit te kiezen :)

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Worden er eigenlijk nieuwe Beats verwacht?

Ik weet het - iPhones zijn belangrijker maar ben op zoek naar nieuwe Pro Beats. En ja, ik weet het ook - over 2 dagen heb ik antwoord, maar vond het wel een vraag waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Lijkt me erg sterk dat ze op een Apple-event nieuwe Beats-producten gaan introduceren. Zou op zich kunnen, maar ik zou er niet op rekenen :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Nu online
Doe mij maar de nieuwe iPhone en de iWatch dan ben ik tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Nu online
Even een aanvulling.

De achtergrond die wordt gebruikt op de iPhone 6 leak wordt ook gebruikt als wallpaper van de Samsung Galaxy Note 4..

En de afwerking hier klopt niet, althans niet binnen de maatstaven van Apple.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Bw7asrVCEAABBDX.jpg:large

[ Voor 16% gewijzigd door mprkooij op 07-09-2014 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Nu online
Wat zou daar niet aan kloppen?

[ Voor 10% gewijzigd door Hahn op 07-09-2014 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Knoppen staan niet gelijk. Zie ter vergelijking de 5s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Nu online
Aha, ze staan niet precies op één rechte lijn. Met m'n gezicht 10cm van m'n monitor verwijderd zie ik dat ook ja :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Dan moet je eens een groter scherm kopen, want het is echt wel extreem duidelijk :-)

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Nu online
op normale kijkafstand valt het zelfs op op een 13,3" scherm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Nu online
Dan zal het aan mijn ogen liggen, want 27" lijkt me groot genoeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ93
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11-09 18:39

JJ93

Error 418

Ik ben vooral benieuwd naar de iWatch. Helaas is de Keynote hier om 2 uur 's nachts, dus mis ik hem.

Enkele uren nadat de Keynote is afgelopen ben ik al wakker dus dan lees ik het allemaal wel.

Anders wordt het de Moto 360 met metalen band. Zwarte Moto 360 met zilveren band lijkt me wel wat. Maar eerst maar is afwachten wat Apple gaat doen.

[ Voor 18% gewijzigd door JJ93 op 08-09-2014 05:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
  • Laatst online: 26-06-2022
Iemand een link naar die wallpaper die gebruikt wordt in de "review"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online

RobV

Welcome to the grid, Program.

(overleden)
Ik ben best wel dikke applefan, maar om een of andere reden loop ik nou niet echt warm van een iets grotere iPhone of een horloge. Bah, ik word oud en saai...

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:20
Horloge wel, Kwa formaat ben ik nog steeds Fan van de 4 en de 4s.

Geef mij maar een iMac met 4k Resolutie of een nieuwe Apple TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Mektheb schreef op maandag 08 september 2014 @ 09:16:
Geef mij maar een iMac met 4k Resolutie of een nieuwe Apple TV
4k thunderbolt display (or 27" retina) lijkt me ook wel wat ja. Maar ik vermoed dat dat een heul duur grapje wordt. Misschien toch beter even wachten tot de 4k schermen common zijn.
quote: macrumours
Given that the maximum resolution supported by the DisplayPort 1.2 standard used in Thunderbolt 2 is Cinema 4K at 4096 x 2160 pixels, it seems extremely unlikely that Apple would create a dual Thunderbolt 2 solution for driving an even higher resolution Retina display at 5120 x 2880 pixels. As a result, some form of 4K resolution seems much more likely than a true Retina display at the 27-inch or larger size.
Samengevat gaat een 27" retina het niet worden omdat DP1.2 dat niet aan kan.

[ Voor 42% gewijzigd door RobV op 08-09-2014 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ93
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11-09 18:39

JJ93

Error 418

RobV schreef op maandag 08 september 2014 @ 08:29:
Ik ben best wel dikke applefan, maar om een of andere reden loop ik nou niet echt warm van een iets grotere iPhone of een horloge. Bah, ik word oud en saai...
Had ik eerst ook met mijn oude LG Optimus 2x van 4". Leek mij een prima grootte. Nu een 4.7" HTC One en dat werkt toch een stuk prettiger. Het zal me dan ook niet verbazen als Apple 4.7" de kleinste maat maakt. Morgen zullen we het zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Die gelekte video's lijken wel heel echt. Als dit 'het' is dan valt het me echt tegen.
Zal wel wederom een iPhone kiezen maar vernieuwing blijft echt achter momenteel mochten die video's echt zijn.

Also: TVP.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

RobV schreef op maandag 08 september 2014 @ 09:43:
Samengevat gaat een 27" retina het niet worden omdat DP1.2 dat niet aan kan.
Wat is het probleem? Imac heeft een ingebouwd scherm. Dat gebruikt toch geen DP? Voor een extern scherm zou het inderdaad een issue zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
downtime schreef op maandag 08 september 2014 @ 11:28:
[...]

Wat is het probleem? Imac heeft een ingebouwd scherm. Dat gebruikt toch geen DP? Voor een extern scherm zou het inderdaad een issue zijn.
ik had het over een thunderbolt scherm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Nu online
Ik vraag me echt nog steeds serieus af of er echt wel een 5,5" iPhone wordt gepresenteerd morgen..

http://www.iculture.nl/ip...ale-ipad-modus-voor-apps/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Als die iWatch maar niet zo'n "modieuze" armband gaat worden. Moet er wel uitzien als een horloge, zoals de Moto 360. Zo'n armband is voor vrouwen :P
Zag vandaag weer een filmpje opduiken waarin het een armband was. Nah. Bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 13:13

zwik

randomized

JJ93 schreef op maandag 08 september 2014 @ 05:22:
Ik ben vooral benieuwd naar de iWatch. Helaas is de Keynote hier om 2 uur 's nachts, dus mis ik hem.

Enkele uren nadat de Keynote is afgelopen ben ik al wakker dus dan lees ik het allemaal wel.

Anders wordt het de Moto 360 met metalen band. Zwarte Moto 360 met zilveren band lijkt me wel wat. Maar eerst maar is afwachten wat Apple gaat doen.
Het begint om 10 AM PDT, dat is 7 uur 's avonds voor ons volgens mij :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Vanaf hoelaat kan je de Keynote kijken, nadat hij live is geweest? Ik moet morgenavond werken tot 23:00 :( ik kan hem dus niet live zien... Staat hij al gelijk daarna online op de Apple website?

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:05
zwik schreef op maandag 08 september 2014 @ 15:42:
[...]

Het begint om 10 AM PDT, dat is 7 uur 's avonds voor ons volgens mij :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 21:48
crazylegs schreef op maandag 08 september 2014 @ 13:00:
Ik vraag me echt nog steeds serieus af of er echt wel een 5,5" iPhone wordt gepresenteerd morgen..

http://www.iculture.nl/ip...ale-ipad-modus-voor-apps/
Een "iPad modus" vind ik een rare benaming voor het nieuwe systeem wat in Xcode 6 zit. Je hebt daar een "grid" waar je verschillende schermformaten en combinaties hiervan kan kiezen bijvoorbeeld [small width, any height] of [small width, small height], [large width, large height] e.d.

Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/XRaZ/Screen%20Shot%202014-09-08%20at%2016.30.10%20copy%202.png

Waar je in XCode 5 nog echt apart een interface moest ontwerpen voor een iPad en een iPhone is dat hier samengevoegd tot één systeem. Zo kan je bepaalde onderdelen bijvoorbeeld laten zien op een "large height" maar niet op een "small height". Of hem juist naar een andere plek verplaatsen als hij een "small height" heeft maar wel weer een "large width".

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blottle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-09 21:57
Dutchie! schreef op maandag 08 september 2014 @ 15:52:
Vanaf hoelaat kan je de Keynote kijken, nadat hij live is geweest? Ik moet morgenavond werken tot 23:00 :( ik kan hem dus niet live zien... Staat hij al gelijk daarna online op de Apple website?
Meestal een uur of twee na de keynote komt die online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Nu online
ZpAz schreef op maandag 08 september 2014 @ 16:36:
[...]

Een "iPad modus" vind ik een rare benaming voor het nieuwe systeem wat in Xcode 6 zit. Je hebt daar een "grid" waar je verschillende schermformaten en combinaties hiervan kan kiezen bijvoorbeeld [small width, any height] of [small width, small height], [large width, large height] e.d.

[afbeelding]

Waar je in XCode 5 nog echt apart een interface moest ontwerpen voor een iPad en een iPhone is dat hier samengevoegd tot één systeem. Zo kan je bepaalde onderdelen bijvoorbeeld laten zien op een "large height" maar niet op een "small height". Of hem juist naar een andere plek verplaatsen als hij een "small height" heeft maar wel weer een "large width".
Gaat mij niet om de benaming ;) als je mijn post goed had gelezen, had je gelezen dat ik me af vraag of dr wel een 5,5" model iPhone komt..

Edit: Tevens nog een leak mbt de iWatch.

http://www.macrumors.com/...watch-schematics-details/

[ Voor 5% gewijzigd door crazylegs op 08-09-2014 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

Dutchie! schreef op maandag 08 september 2014 @ 15:52:
Dan kan je toch net zo goed enkel het nieuws lezen?

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46

Scrummie

Think different

[...]

[afbeelding]

Soort van responsive design, maar dan voor apps. Eigenlijk :P

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

blottle schreef op maandag 08 september 2014 @ 16:50:
[...]

Meestal een uur of twee na de keynote komt die online.
Famous schreef op maandag 08 september 2014 @ 16:55:
[...]

Dan kan je toch net zo goed enkel het nieuws lezen?
Tuurlijk kan dat, maar ik vind het zelf leuk om het (live) te zien.

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Dan klopt het nog niet, want wat ik weet van de Formule 1 in Australie is het tijdsverschil echt wel wat groter dan 7 uur (7 uur bij ons, hij heeft het over 2 uur s'nachts bij hem). Volgens mij kan hij gewoon lekker in de ochtend live kijken voor het werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
[...]

[afbeelding]

Ik denk dat hij het heeft over de geruchten met betrekking tot 2 vensters naast elkaar, op de iPad. Zeg maar net zoals je op je desktop al kan doen. Aangezien daar echter in geen enkele iOS 8 beta iets van te zien is geweest is dat zeer onwaarschijnlijk, tenzij het een iPad Air 2-only feature wordt en ze het daardoor nog hebben verstopt (net zoals de nieuwe features die iPhone 6-only zullen worden en die nu ontdekt lijken, zoals het nieuwe betaalsysteem wat in de gelekte video in passbook leek te zitten en nog niet in een beta was gezien).

Zo was er na beta 5 nog een beta 6 die alleen voor mobiele providers was en waar dit dus mogelijk in verstopt zit (waarom anders carrier-only).

Morgen zullen we het weten.

[ Voor 22% gewijzigd door Pyrone89 op 08-09-2014 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Nu online
Pyrone89 schreef op maandag 08 september 2014 @ 18:02:
[...]

Ik denk dat hij het heeft over de geruchten met betrekking tot 2 vensters naast elkaar, op de iPad. Zeg maar net zoals je op je desktop al kan doen. Aangezien daar echter in geen enkele iOS 8 beta iets van te zien is geweest is dat zeer onwaarschijnlijk, tenzij het een iPad Air 2-only feature wordt en ze het daardoor nog hebben verstopt (net zoals de nieuwe features die iPhone 6-only zullen worden en die nu ontdekt lijken, zoals het nieuwe betaalsysteem wat in de gelekte video in passbook leek te zitten en nog niet in een beta was gezien).

Zo was er na beta 5 nog een beta 6 die alleen voor mobiele providers was en waar dit dus mogelijk in verstopt zit (waarom anders carrier-only).

Morgen zullen we het weten.
Wat ik bedoel heb ik al toegelicht, maar zal het voor de niet-lezers (en dat zijn er nogal veel hier op GoT) nog eens doen.. Ik bedoel het gerucht over een 5,5" model iPhone.. *lezen lijkt moeilijk de laatste tijd.. *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
He leuk een keynote topic, dat had ik even gemist. De dagen voor de Keynote zijn toch eigenlijk spannender dan de dagen erna, ik zit helemaal hyped op de bank nu al :)

Edit: Eigenlijk het meeste om die Watch trouwens, ik gebruik nu al anderhalf jaar een Pebble (eerst de Kickstart editie, nu een Steel) en ben daar toch wel voor om en zit daarom echt te wachten op Apple's manier van Smartwatch benadering.

12 oktober ga ik op vakantie, dan neem ik het liefst alles mee zodat ik het lekker kan uitproberen daar. Alleen dus nog een beetje hopen op een vlotte release in Nederland.

@Hierboven, Ik moet het ook nog maar zien hoor met die 5,5" iPhone.
Dat is toch wel een gerucht wat al een tijdje rond gaat maar waar nog erg weinig concreets over beschikbaar is.

Net toevallig een Note 1 in mijn handen gehad, die is ook 5,5" dacht ik. Gaat prima, als Apple daar mee komt dan breng me dat wel serieus aan het twijfelen, ik doe er overdag erg veel op dus wat extra grote is me wel welkom eigenlijk.

[ Voor 26% gewijzigd door Donstil op 08-09-2014 19:02 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
over een jaar of 4 kun je een iDevice krijgen in 4", 4.5”, 5”, 6", 7” tot en met 11”, dan 13",15",17” en alle priemgetallen helemaal tot 47”. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14-08 22:45
Voor degenen die het nog niet weten, de presentatie is live te volgen op de Apple website via http://www.apple.com/live/.

En oh ja, Ikea meets Apple :)

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Nu online
Waar ik wel is benieuwd naar ben he.. Wie van jullie denkt dat er morgen naast de (zo goed als zeker) 4,7" iPhone ook een 5,5" zal komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
crazylegs schreef op maandag 08 september 2014 @ 21:15:
Waar ik wel is benieuwd naar ben he.. Wie van jullie denkt dat er morgen naast de (zo goed als zeker) 4,7" iPhone ook een 5,5" zal komen?
Ik verwacht dat de Lineup zo:

- Verkoop cijfers geblaat.
- OSX met afsluitend release date
- iOS 8 met afsluitend release date voor bestaande producten ( 16 September)
- nieuwe iPhone of iPhones met afsluitend prijs en release.
- Sneak peak van het horloge, zonder prijs of release, zoals ze bij de nieuwe Pro deden afgelopen jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blottle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-09 21:57
crazylegs schreef op maandag 08 september 2014 @ 21:15:
Ik denk het niet. Er is nog maar erg weinig uitgelekt over de 5.5".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Nu online
blottle schreef op maandag 08 september 2014 @ 21:21:
[...]

Ik denk het niet. Er is nog maar erg weinig uitgelekt over de 5.5".
Dat is dus inderdaad ook mijn gedachte.. Zou op zich niet verkeerd zijn als ie wel kwam. Ik heb altijd gezegd dat ik niet met zo'n groot apparaat wil lopen, maar denk als er ook een 5,5" model komt, ik alsnog voor de bijl ga en die koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er lekt nooit wat uit over nieuwe product groepen toch? Althans de iPod, de iPhone, de iPad, de Watch. Allemaal niet uitgelekt toen ze nieuw waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 18:13
Maar.. Er is dus niet zomaar de iPad mini, tevens komt er ook niet zomaar die nieuwe functie dat je direct verder kan op andere apparaten waar je gebleven was op je oude ( zoals een mail verder typen van iPhone naar ipad/macbook ) en ook de functie dat smsen en bellen op je ipad/macbook binnenkomen.

Schat de kans toch wel behoorlijk in dat Apple daarom onderscheid wil houden in hun producten en dus blijft bij een formaat iPhone.

Tevens is Apple ook altijd van de filosofie geweest dat een telefoon met een hand bestuurd moet kunnen worden.

Ik denk dus 1 formaat iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Scrummie schreef op maandag 08 september 2014 @ 16:57:
[...]

Soort van responsive design, maar dan voor apps. Eigenlijk :P
Ja precies, maar dan niet enkel in de breedte, maar ook in de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-01-2024
beetje anti apple op de nederlandse site.. :P slechte kwaliteit:

Afbeeldingslocatie: http://images.apple.com/nl/home/images/promo_live.jpg

[ Voor 40% gewijzigd door Remko.me op 08-09-2014 21:45 ]

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Scrtz schreef op maandag 08 september 2014 @ 21:39:
Tevens is Apple ook altijd van de filosofie geweest dat een telefoon met een hand bestuurd moet kunnen worden.
Yeah, imho als je zoiets moet implementeren dan moeten er toch bellen rinkelen van waar zijn we nu mee bezig?

* ZpAz is Happy met zijn 4" iPhone, maar ja, 3.5" vond ik ook niet verkeerd, hoewel ik 4" nu toch wel fijner vind.

4" Is in ieder geval met 1 hand goed te doen.

[ Voor 5% gewijzigd door ZpAz op 08-09-2014 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Edit: ik ben trouwens van mening dat er juist geen andere talen voor Siri komen.
"Wish we could say more" zou ook aan kunnen geven dat ze heel graag meer hadden willen zeggen (tegen Siri, in andere talen) maar dat dit niet gelukt is (nog)
Scrtz schreef op maandag 08 september 2014 @ 21:39:

Ik denk dus 1 formaat iPhone.
Ze hadden ook de filosofie dat een tablet niet kleiner of groter kon dan 9,7"
En eerder nog hadden ze de filosofie dat 3,5" ideaal was.

De filosofie van Apple veranderd gewoon mee met de tech stromen, of ze nou willen of niet.

[ Voor 19% gewijzigd door Donstil op 08-09-2014 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Nu online
Een van de meest gebruikte apps heeft zojuist al de IOS 8 update ontvangen :)

http://www.onemorething.n...pport-en-nieuwe-features/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 18:13
crazylegs schreef op maandag 08 september 2014 @ 21:56:
Een van de meest gebruikte apps heeft zojuist al de IOS 8 update ontvangen :)

http://www.onemorething.n...pport-en-nieuwe-features/
Ah mooi, toch maar weer ios8 erop dan!
Donstil schreef op maandag 08 september 2014 @ 21:51:
Edit: ik ben trouwens van mening dat er juist geen andere talen voor Siri komen.
"Wish we could say more" zou ook aan kunnen geven dat ze heel graag meer hadden willen zeggen (tegen Siri, in andere talen) maar dat dit niet gelukt is (nog)

[...]

Ze hadden ook de filosofie dat een tablet niet kleiner of groter kon dan 9,7"
En eerder nog hadden ze de filosofie dat 3,5" ideaal was.

De filosofie van Apple veranderd gewoon mee met de tech stromen, of ze nou willen of niet.
Klopt zeker, alhoewel ik ook wel van de 1 hand besturing ben persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister9
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:45
Even over het live meekijken morgen. Vorige keer zag ik "live-events" ofzo op m'n Apple tv staan. Nu zie ik dat niet staan. Komt dat er morgen automatisch bij staan in het beginscherm van Apple tv? Of moet ik daarvoor iets aanzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Donstil schreef op maandag 08 september 2014 @ 21:51:
Dat zou de eerste keer zijn dat een marketingafdeling de nadruk ligt op iets wat ze niet gaan doen. Nee, dat zal het niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
downtime schreef op maandag 08 september 2014 @ 22:02:
[...]

Dat zou de eerste keer zijn dat een marketingafdeling de nadruk ligt op iets wat ze niet gaan doen. Nee, dat zal het niet zijn.
He zal niet idd maar we gaan het zien. Ik verwacht geen Nederlandse Siri in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
mister9 schreef op maandag 08 september 2014 @ 22:01:
Even over het live meekijken morgen. Vorige keer zag ik "live-events" ofzo op m'n Apple tv staan. Nu zie ik dat niet staan. Komt dat er morgen automatisch bij staan in het beginscherm van Apple tv? Of moet ik daarvoor iets aanzetten?
Dat komt er vanzelf bij voor zo ver ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Nu online
ZpAz schreef op maandag 08 september 2014 @ 22:27:
[...]

Dat komt er vanzelf bij voor zo ver ik weet.
Klopt, meestal in de ochtend voorafgaand aan de daadwerkelijke keynote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweebee
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-09 15:29
Remko.me schreef op maandag 08 september 2014 @ 21:44:
beetje anti apple op de nederlandse site.. :P slechte kwaliteit:

[afbeelding]
hier niet?

Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/image/2y0A0L261O3i/Schermafbeelding%202014-09-08%20om%2022.37.58.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 21:57
RobV schreef op maandag 08 september 2014 @ 19:23:
over een jaar of 4 kun je een iDevice krijgen in 4", 4.5”, 5”, 6", 7” tot en met 11”, dan 13",15",17” en alle priemgetallen helemaal tot 47”. 8)
47"... ter vervanging van de ghettoblaster? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Nog eens even over dat filmpje, daar was al in gezien dat de volume knoppen scheef zitten, maar was er ook al opgevallen dat de lightning connector en audio connector kleiner zijn dan ze zouden moeten zijn?

iPhone

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14-08 22:45
De lightning connector heeft een beetje speling op mijn iPhone 5s, dus die zou iets kleiner kunnen.

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweebee
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-09 15:29
Die connectoren kloppen wel. Bij de iphone 5 zit er een zwarte rand omheen waardoor die groter lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Mogelijk ook een korte melding over een specbump voor de Mac Pro, aangezien Intel zojuist daarvoor de nieuwe processoren heeft vrijgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pyrone89 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 00:09:
Mogelijk ook een korte melding over een specbump voor de Mac Pro, aangezien Intel zojuist daarvoor de nieuwe processoren heeft vrijgegeven.
Lijkt me persoonlijk iets te vroeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
Ik neem aan dat er dit keer ook weer geen 'officiele' manier is om het vanaf Windows te kijken? Heb wel AirServer gevonden, kan ik het (mogelijk) kijken via mijn iPhone...op de laptop (dat scherm is toch wat groter).

AirPlay werkt, nu maar hopen dat die live stream dan ook werkt.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
XBMC ondersteunt ook AirPlay, maar dat werkt altijd een beetje buggy. Desondanks wel de moeite waard om het te proberen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik ben erg benieuwd naar vanavond... ook hoe erg dit topic weer gaat ontploffen met mensen die het tegen vinden vallen :P

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy88
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13:29
Inderdaad bijna altijd hetzelfde, eerst is alles zwaar waardeloos en vervolgens staat iedereen weer netjes in de rij... 8)7 :)

[ Voor 8% gewijzigd door Dutchy88 op 09-09-2014 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:20
Ik vind altijd de hele happening en alles erom heen leuk om te volgen, iets gelijk kopen doe ik toch niet.

Kom om in de Apple spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Ben vooral benieuwd naar iOS 8 en uiteraard de iPhone 6. Of ik hem gelijk ga halen, weet ik niet. Heb nu de 5s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:00
Die tagline 'wish we could say more' zou er zomaar eens op kunnen slaan dat ze dit jaar maar 1 event doen waarin alle producten geüpdatet worden. "hadden ze maar de ruimte om nóg meer te kunnen zeggen".

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Nu online
iPhone 6 en iWatch, ga ik bestellen zodra dit kan :). Vanaf wanneer is het toestel vaak los te bestellen? Ik bedoel, ik heb een sim only abo waar ik niet vanaf wil dus ga 'm sowieso los aanschaffen.. Maar om dr nou een half jaar op te wachten.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
crazylegs schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 09:11:
iPhone 6 en iWatch, ga ik bestellen zodra dit kan :). Vanaf wanneer is het toestel vaak los te bestellen? Ik bedoel, ik heb een sim only abo waar ik niet vanaf wil dus ga 'm sowieso los aanschaffen.. Maar om dr nou een half jaar op te wachten.. :D
Meestal de avond of de ochtend er na op de Apple Store! :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Nu online
Zo snel al? Dacht dat er vaak nogal wat tijd tussen zit.. Dat wordt dus meteen bestellen vanavond *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrameWork.
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:45
DennusB schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 09:15:
[...]

Meestal pas 10 dagen later na een iPhone release, dus volgende week vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiferrari
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
DennusB schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 09:15:
[...]

Klopt, maar dat is meestal een preorder volgens mij. Tenminste bij de 5S was het zo. Dat was dan niet de Nederlandse Apple store volgens mij, dacht dat die later was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 19:45
Ik ben wel flink aan het twijfelen tussen 4.7 inch en 5.5 inch (als ze beiden worden aangekondigd). Heb liever de 5.5 inch, maar qua gelekte documenten is die groter dan een Note 3. Wat dus totaal niet fijn is. /firstworldproblems

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Nu online
Silversin schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 09:23:
Ik ben wel flik aan het twijfelen tussen 4.7 inch en 5.5 inch (als ze beiden worden aangekondigd). Heb liever de 5.5 inch, maar qua gelekte documenten is die groter dan een Note 3. Wat dus totaal niet fijn is. /firstworldproblems
Zo zit ik ook.. Vraag me af of je 'm uberhaupt wel in je broekzak kan hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gangster93
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-09 22:41
TheVMaster schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 08:41:
Ik neem aan dat er dit keer ook weer geen 'officiele' manier is om het vanaf Windows te kijken? Heb wel AirServer gevonden, kan ik het (mogelijk) kijken via mijn iPhone...op de laptop (dat scherm is toch wat groter).

AirPlay werkt, nu maar hopen dat die live stream dan ook werkt.... :+
Is de livestream niet te kijken via apple.com/live via een windows laptop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Waarom zou dat niet kunnen, Gangster93?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gangster93
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-09 22:41
Tha BasZ schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 09:26:
Lijkt alsof hij suggereert dat dit niet kan, of gaat dat ergens anders over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

rammes

koekebakker 1e klas

zijn er nog tweakers die naar Oberhausen gaan om daar de iphone aan te schaffen ?

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pprs
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-08-2024
Gangster93 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 09:27:
[...]

Lijkt alsof hij suggereert dat dit niet kan, of gaat dat ergens anders over?
Het staat onderaan /live:
Live streaming video requires Safari 5.1.10 or later on OS X v10.6.8 or later; Safari on iOS 6.0 or later. Streaming via Apple TV requires second- or third-generation Apple TV with software 6.2 or later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

rammes

koekebakker 1e klas

Tha BasZ schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 09:26:
omdat vaak de stream niet via windows wordt aangeboden. alleen mac/ios/safari

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 19:45
crazylegs schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 09:25:
[...]

Zo zit ik ook.. Vraag me af of je 'm uberhaupt wel in je broekzak kan hebben..
155mm bij 77mm. Volgens geruchten dan. Dat ding is huge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
rammes schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 09:28:
[...]

omdat vaak de stream niet via windows wordt aangeboden. alleen mac/ios/safari
Ik zou toch echt proberen om XBMC te installeren en de stream via AirPlay op je Windows-computer af te spelen.
Pagina: 1 ... 3 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]In dit topic is de zogenaamde 'kroeg-mode' actief. Dat wil zeggen dat slowchat toegestaan is. Verder is het GoT beleid wél gewoon van toepassing, dus wat normaal niet mag (afgezien van slowchat), mag nu ook niet.

Houd het leuk, dan kunnen we dit ook bij toekomstige Apple Events blijven doen.

<b>
Flamen, holy wars rondom Android/iOS en vergelijkbaar ongewenst gedrag zal notes en eventueel verdere maatregelen tot gevolg hebben. Respecteer elkaar, laat de flamewars achterwege, en dan hoeven wij als crew ook niet voortdurend puin te ruimen.
</b>~~~[/html]