Christiano007 schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 14:17:
Spel gisteren gekocht en eens bezig geweest. Maar dat is pittig zeg. Zelfs winkeltjes bevoorraden, paden voor staff maken e.d. En je kunt je volgens mij uren bezighouden met het creëren van huisjes e.d
Nog tips om een goede start te maken om veel publiek te krijgen?
Bovenstaande tips sluit ik mij bij aan, maar als toevoeging zou ik standaard 30 cent voor de WC rekenen en alle shops en attractie prijzen verhogen van wat er standaard staat. Blijf dan reacties monitoren om te kijken of ze “that was a really good deal” of “that was a bit much zeggen en blijf daar je prijzen op aanpassen. Als de rating ook een goal is moet je niet het uiterste er uit halen, maar dat kan je per attractie zien.
Nou ging je vraag niet over geld, maar geld kan je gebruiken voor meer attracties = meer bezoekers.
In de campaign gebruik ik eigenlijk alleen maar blueprints met of zonder decoratie (is een vinkje voor) als het om achtbanen en dergelijken gaat omdat ik dan precies krijg wat ik zoek en zorg voor een goede mix van extreme, very high en high met misselijkmakend zo laag mogelijk. Het maakt niet veel uit als je enkel een steel coaster beschikbaar hebt of zo want je kan gewoon meerdere opties neer zetten zolang ze maar andere eigenschappen hebben.
Als ik alles heb gehaald behalve het aantal bezoeker doe ik een social media advertentie voor het hele park (ong 10K) en dat zorgt zo voor 100-200 of zelfs meer extra bezoekers. Je kan zelfs je park even sluiten en laten leeg lopen als het enkel om het aantal tickets gaat wat een beetje als cheaten aan voelt (ook al gaan echte parken ook dicht tussendoor)
Verder zorgen dat al je decoratie minstens medium is en idd geen bezorgers die door je park wandelen of ook maar iets wat de beleving van je bezoekers beïnvloed.
Oh en ik zet altijd mijn park gelijk op pauze tot ik de basis heb staan (lees al mijn geld op is inclusief vaak een lening).