floriz87 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 15:42:
CyanDelta leek het altijd netjes te doen, reboot gewoon naar recovery en kon dan netjes meelezen in de console, zag er allemaal prima uit. Vermoed dat CyanDelta nu problemen heeft omdat LOS15 uit is voor bacon.
Dat zou inderdaad wel een logische verklaring zijn opzich.
Anyhow, net 14.1 (van 13-6) geïnstalleerd, samen met Franco kernel, via TWRP. Eens zien hoe lang die het uit houdt

.
Hopelijk verhelpt het je reboot problemen.
Het bleek toch niet aan Tasker te liggen of de update die Tasker heeft uitgevoerd paar dagen geleden heeft het probleem opgelost (er stond daarover in ieder geval niks van in de Changelog van Tasker). Maar Tasker werkt hier nu prima op LOS15.1.
Ik gebruik Tasker voor scherm rotatie bij bepaalde apps (Bijv. spelletjes en de gallerij), GPS inschakelen bij Maps, Sygic etc, Priority modus aanzetten dmv. wifi en in de auto en het automatisch starten van Spotify in de auto. Meer info over Tasker kan je overigens vinden in:
Tasker - deel 1.
Ah ok. Op 14.1 was Franco voor 99% van de mensen in ieder geval de oplossing voor random reboots.
Overigens heb ik zojuist even op XDA gekeken en ik ben
niet de enige die random reboots ervaart bij het verlaten van een wifi zone. (Met dan wel zonder Franco) .Ook wordt er 'geklaagd' dat offline charging nog niet werkt en over het
ontbreken van 4K DCI.
Al zijn er ook genoeg users waarbij het wel gewoon werkt en die geen random reboots ervaren, beetje dezelfde wisseling als hier dus.