Mijn toestel wordt helaas steeds minder, steeds vaker krijg ik spontane reboots (met name als ik in een app zit). Soms herstart hij dan 1x en kan ik weer verder. Maar soms herstart hij ook wel een paar uur lang (meestal na zoveel keer dan gaat hij gewoon uit).
Afgelopen weekend was het ook weer zover. Ik vermoed dat er toch iets met het geheugen is waardoor hij crasht.
Zelfs nadat ik eerder dit jaar met jullie hulp van stock naar de Sultan Rom gegaan ben had ik last van spontane reboots (full wipe gedaan).
Mijn zwager was afgelopen weekend bij mij en heeft helaas zijn OPO stuk laten vallen, sindsdien heeft mijn OPO dus ook telkens last van reboots. Hij heeft inmiddels een nieuw toestel besteld en ik dacht ik geef mijn OPO nog een kans.
Ik wil van CM13 naar Lineageos 14.1:
https://forum.xda-develop...lineageos-14-1-3-t3626403.
Eerst heb ik een CM13 snapshot geflashed omdat ik errors kreeg en dit werd aanbevolen. Tijden het flashen rebootte de telefoon ook nog een keer spontaan
Na wat reboots kon ik eindelijk de ROM en GAPPS installeren.
Wat ik me nog even afvroeg: is er een tooltje om de opslag van de OPO te scannen op fouten (zoals bij een hdd een beschadigde sector waar hij op vastloopt)?
En om weer root te krijgen hoe ik alleen maar de SU te flashen vanuit de recovery toch?
Edit: zelfs nu het toestel geflasht is en voor het eerst is opgestart en op de pincode invoeren-scherm staat is hij al 2x herstart

. Erg jammer want ik wil hem niet kwijt...
[
Voor 6% gewijzigd door
Binnetie op 31-10-2017 11:26
]