Aaah nope..

Verwijderd
[ Voor 40% gewijzigd door indofk op 17-11-2014 10:41 ]
Ik heb nochtans hier gewoon achteraf betalen gekozen voor de zwarte...indofk schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:19:
ik krijg bij bol.com dat achteraf betalen niet beschikbaar is . is dat per klant verschillend of zo
EDIT*
Heb het al gevonden . Je kan alleen achteraf betalen tot een bepaald bedrag en kennelijk is 249 euro te hoog .
[ Voor 37% gewijzigd door indofk op 17-11-2014 11:45 ]
Ik heb net Bol.com maar gebeld over de zwarte versie, kreeg een domme medewerker aan de lijn met herhalende riedeltjes die niets met mijn vraag te maken hebben. Conclusie is dat ik maar lekker moet annuleren, dat wilde hij wel graag voor me doen. Goede klantenbinding hoor, mijn complimenten.Sahi_NL schreef op maandag 17 november 2014 @ 12:01:
En weer geen reactie van Bol.com naar de bestellers zelf over het uitstel.
Vorige keer kwam het e-mailtje pas toen ik had aangegeven dat het wel netjes is om mensen die al betaald hebben voor een bestelling ook iets te laten weten over veranderende levertijden.
[ Voor 18% gewijzigd door FluX op 17-11-2014 12:48 ]
[ Voor 6% gewijzigd door NepGangster op 17-11-2014 12:42 ]
Ja ik had het over de zwarte, die is dus uitgesteld.NepGangster schreef op maandag 17 november 2014 @ 12:38:
Even ter info, ik heb de grijze moto360 besteld bij Bol.com.
Mijn bestelling is van woensdag 29 oktober, en vannacht zal hij verzonden worden.
Ik kan hem morgen dus dragen, zo zegt 'Marc' van de chat-support van Bol.com
Eindelijk
Ik zie overigens dat de zwarte weer een latere levering heeft op de site?
Overigens heb ik hem nog niet betaald..
"Helaas blijft Motorola levering in Nederland maar uitstellen & uitstellen, wij hebben vandaag bericht gekregen dat er een levering medio volgende week verwacht wordt. Erg vervelend."
"We proberen zo 'voorzichtig' mogelijk te zijn met levertijden, maar begrijpen goed dat iedereen in elk geval een indicatie wilt. Als die ook elke keer niet gehaald word, omdat Motorola levering maar blijft opschuiven, vervelend inderdaad. Hou inderdaad die datum als indicatie maar aan."
[ Voor 14% gewijzigd door indofk op 17-11-2014 12:52 ]
Mogelijk een "reputatie"? Aantal bestellingen, retouren etc etc?indofk schreef op maandag 17 november 2014 @ 12:51:
Kan iemand mij vertellen waarom de ene wel achteraf kan betalen bij bol.comen andere niet , ik krijg de optie om achteraf te betalen wel bij producten onder de 100 euro , maar niet bij die van boven de 200 . Dus ook niet bij de moto 360.
Verwijderd
Denk inderdaad dat het iets te maken heeft met de hoeveelheid bestellingen (en het totaal bedrag hier van) dat je hebt gemaakt in het verleden..NepGangster schreef op maandag 17 november 2014 @ 12:58:
[...]
Mogelijk een "reputatie"? Aantal bestellingen, retouren etc etc?
Ik word er zooo moe van, dacht nu echt dat ze niet meer zo op het laatste moment de datum zouden verzetten..Teknoviking schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:05:
Net ook contact gehad met Marc van Bol, de zwarte moto 360 is inderdaad uitgesteld door de fabrikant en 28 november is wederom een verwachte datum. Ik denk dat de kans klein is dat de zwarte moto 360 nog in november verkrijgbaar is (zou de levering van de zwarte moto 360's misschien gelijk lopen met de levering aan amazon.de?).
Deze informatie komt uit de chat, alleen dat van amazon.de is iets waar ik toevallig aan dacht toen ik het bericht schreef. Amazon heeft namelijk een verwachte leverdatum van 1 á 2 maanden en zo vaak als Bol ernaast gezeten heeft is deze levertijd niet onmogelijk voor Nederland ook.NepGangster schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:06:
Gewoon de grijze bestellen, veel mooier!
Ik weet het anders ook niet indofk.
Waarom start je niet even een Chat met een van de werknemers en vraag je het aan hun zelf?
[ Voor 6% gewijzigd door Henk. op 17-11-2014 13:13 ]
Sorry, ik had moeten quoten..Teknoviking schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:10:
[...]
Deze informatie komt uit de chat, alleen dat van amazon.de is iets waar ik toevallig aan dacht toen ik het bericht schreef. Amazon heeft namelijk een verwachte leverdatum van 1 á 2 maanden en zo vaak als Bol ernaast gezeten heeft is deze levertijd niet onmogelijk voor Nederland ook.
Overigens komt morgen mijn grijze Moto 360 aan via amazon.de alleen twijfel ik heel erg over of ik zilver of zwart wil, zeker in verband met het stone gray bandje wat nogal een paarse gloed heeft op de foto's. Ik had ze dus graag naast elkaar willen zien en één van de twee willen terugsturen.
Het bandje van het horloge in het filmpje is niet de stone gray maar de normale gray dacht ik. Op droidlife hebben ze een vergelijking van gray en stone gray.NepGangster schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:12:
[...]
Sorry, ik had moeten quoten..
Starten van de chat bedoelde ik met de tweaker die zich af vroeg waarom hij/zij niet achteraf kon betalen.
Betreffende het willen zien, er is ergens een video op youtube met een comparison..
zoek zoek....
https://www.youtube.com/watch?v=qzASq91rsL8
Hopelijk heb je er wat aan!
Ik wist helemaal niet dat er 2 verschillende soorten grijs waren!Teknoviking schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:17:
[...]
Het bandje van het horloge in het filmpje is niet de stone gray maar de normale gray dacht ik. Op droidlife hebben ze een vergelijking van gray en stone gray.
http://www.droid-life.com...360-in-stone-at-best-buy/
De gray is niet meer verkrijgbaar aangezien dit een tijdelijke release was.
Aangezien de gray eigenlijk nergens meer te verkrijgen is verwacht ik dat bol.com de stone gaat uitleveren. Ik hoor graag van je welke je hebt als je hem binnen krijgt.NepGangster schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:23:
[...]
Ik wist helemaal niet dat er 2 verschillende soorten grijs waren!
Poeh, dan nog maar afwachten tot hij binnen is..
Ben ik helemaal met je eens. Ik zal eens kijken of ik er iets aan kan zien.Teknoviking schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:31:
[...]
Aangezien de gray eigenlijk nergens meer te verkrijgen is verwacht ik dat bol.com de stone gaat uitleveren. Ik hoor graag van je welke je hebt als je hem binnen krijgt.
Ik zal morgen voor je kijken, dan krijg ik hem namelijk binnen van amazon.de, ik hoop dat ik de gray krijg maar ik houdt rekening met stone.stefve1 schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:35:
Zaterdag een bestelling gedaan bij amazon.de toen hij uit voorraad was. Daarnet kreeg ik een mail dat ik hem donderdag kan verwachten. De status is ook aangepast naar "Versand wird vorbereitet".
Nu staat er op amazon.de het volgende "Motorola Moto 360 Smartwatch (helles Edelstahlgehäuse mit grauem Echtlederarmband)"
Kan ik dan de gray of de stone verwachten? Want op de foto staat volgens mij de stone versie, maar grauem is toch nog altijd duits voor grijs of ben ik verkeerd? :-D
Oké bedankt! Ik ben benieuwd!Teknoviking schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:40:
[...]
Ik zal morgen voor je kijken, dan krijg ik hem namelijk binnen van amazon.de, ik hoop dat ik de gray krijg maar ik houdt rekening met stone.
[ Voor 44% gewijzigd door barchettanl op 17-11-2014 13:47 ]
Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III
Kijk, dat is een natuurlijke foto, en dat ziet er goed uit.barchettanl schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:46:
Ik heb voor de hier aanwezigen even een foto genomen (en de kleur een beetje bijgewerkt zodat het meer lijkt zoals het eruit ziet omdat het fototoestel toch weer iets vertekende).
Ik zou zeggen: leverkleurig (met een licht zweempje van paars)
[afbeelding]
[ Voor 8% gewijzigd door NepGangster op 17-11-2014 13:54 ]
Verwijderd
Op amazon.de heb je hem daar van cw-mobile gekocht?Teknoviking schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:40:
[...]
Ik zal morgen voor je kijken, dan krijg ik hem namelijk binnen van amazon.de, ik hoop dat ik de gray krijg maar ik houdt rekening met stone.
Ik heb hem via Amazon.de gekocht vorige week donderdag, toen had amazon ze nog zelf op voorraad (dus hij wordt geshipped door Amazon EU SarL).Verwijderd schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:59:
[...]
Op amazon.de heb je hem daar van cw-mobile gekocht?
Ik heb hem zaterdag gekocht op amazon.de (Amazon EU SarL) toen ze uit voorraad waren, en bij mij zou hij nu donderdag toch al aankomen. Veel eerder dan ik had verwacht...Verwijderd schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:59:
[...]
Op amazon.de heb je hem daar van cw-mobile gekocht?
[ Voor 62% gewijzigd door Michel242186 op 17-11-2014 15:27 ]
Ja het betreft de zilveren.PieterAelse schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:26:
Mijn zwarte van Amazon.De heeft momenteel de status "Voraussichtlicher Liefertermin: Dienstag, 18. November 2014 - Mittwoch, 19. November 2014". Denk dat het morgen dus niet wordt aangezien hij nog niet daadwerkelijk verzonden is.. iemand een vergelijkbare status of eerdere ervaring?
@hierboven: ik gok zilveren? (zwart staat op 1 december nml.. xD)
* FluX huiltKremx schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:27:
[...]
Ja het betreft de zilveren.
Ik denk dat ik de tweede dan maar op V&A ga zetten.
Beide zilver, sorryFluX schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:29:
[...]
* FluX huilt
Is die tweede toevallig een zwarte?
11.635 Wp Solar edge. 7kW Lucht-water, 5kW Daikin Lucht-Lucht, lucht WTW, VW Passat GTE, Home Assistant
Tja geduld is een schone zaak in deze. Zal wel begin december wordenVerwijderd schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:37:
Dit is huilen met de pet op.. WAAR BLIJFT MIJN ZWARTE
Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh
Ik denk dat begin december zelfs nog erg positief is, als ik zo een beetje rondkijk op internet (ook in Amerika, Engeland en Duitsland) zijn de zwarte moto 360's praktisch overal uitverkocht. Ik wacht nog op een antwoord van de Mediamarkt maar ik vermoed dat deze ook niet binnen 4 tot 5 werkdagen de zwarte moto 360 gaan leveren.papegaai01 schreef op maandag 17 november 2014 @ 16:36:
[...]
Tja geduld is een schone zaak in deze. Zal wel begin december worden
[ Voor 9% gewijzigd door BobB op 17-11-2014 18:02 ]
Ik denk dat het betekent dat er zoveel besteld zijn dat ze door de hoeveelheid grijzen heen zijn die ze per 18/11 verwachten en ze de volgende lading weer de 29e verwachten . Ik had vanmiddag rond 15:00 nog gebeld met de vraag of de 18/11 klopten , toen zij hij dat de zwarte vertraging had en dat de zilveren als ik die nu (15:00)zou bestellen morgen in mijn bezit zou zijn .Sahi_NL schreef op maandag 17 november 2014 @ 17:03:
En ook de zilver/grijze is bij bol.com verplaatst naar 29 november.
Ik ben benieuwd wat dat voor mijn bestelling betekend..
[ Voor 10% gewijzigd door indofk op 17-11-2014 18:22 ]
Verwijderd
Maar Amazon.de geeft voor de zwarte ook 1 à 2 maanden aan?Verwijderd schreef op maandag 17 november 2014 @ 18:38:
Had mijn moto 360 besteld bij Bol.com
Vanmiddag gebeld met Bol.com wat nu de leverdatum zou worden en dat wordt hopelijk 28-11-2014 (waren er dus nog niet zeker van).
Ik heb mijn conclusie getrokken en hem net bij Amazon.de besteld.
geloof niet dat bol.com erg zeker is van hun zaak.
Hier ook niksKremx schreef op maandag 17 november 2014 @ 18:52:
Heeft iemand van jullie wel een Track&Trace code ontvangen van Centralpoint? Ik kan deze nergens terugvinden...
Verwijderd
Heb inderdaad de zilveren besteld bij Amazon.FluX schreef op maandag 17 november 2014 @ 18:47:
[...]
Maar Amazon.de geeft voor de zwarte ook 1 à 2 maanden aan?
Ik had je al een privebericht gestuurd, kijk even in je Tweakers inboxHenk. schreef op maandag 17 november 2014 @ 20:27:
Ik heb nog een zwarte te koop vandaag binnen gekregen is overbodig dus mag weg.
[ Voor 16% gewijzigd door magnolia61 op 17-11-2014 20:54 ]
Verwijderd
Kreeg er zelfs een SMS over, hopelijk krijg ik hem morgen gewoon binnen. Heb ook al een trackentrace nummer. Heb hem trouwens midden oktober besteld.Swassie schreef op maandag 17 november 2014 @ 22:42:
Coolblue net gebeld maar gaven aan mij aan zelf nog niets binnen te hebben. Vaag allemaal ik heb weken geleden een zilveren besteld.
Verwijderd
Mij is dit verteld:Swassie schreef op maandag 17 november 2014 @ 22:42:
Coolblue net gebeld maar gaven aan mij aan zelf nog niets binnen te hebben. Vaag allemaal ik heb weken geleden een zilveren besteld.
Dan komt ie vast gewoon morgen binnen hoorVerwijderd schreef op maandag 17 november 2014 @ 22:47:
[...]
Kreeg er zelfs een SMS over, hopelijk krijg ik hem morgen gewoon binnen. Heb ook al een trackentrace nummer. Heb hem trouwens midden oktober besteld.
Blijkbaar heeft Coolblue dan liever tegen Motorola gedaan dan andere winkels, want ik heb hem (de zwarte) een maand eerder besteld op 18 september en nog niets binnenVerwijderd schreef op maandag 17 november 2014 @ 22:47:
[...]
Kreeg er zelfs een SMS over, hopelijk krijg ik hem morgen gewoon binnen. Heb ook al een trackentrace nummer. Heb hem trouwens midden oktober besteld.
[ Voor 47% gewijzigd door Sahi_NL op 18-11-2014 07:50 ]
Klacht indienenSwassie schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 07:10:
Wat mij stoort bij coolblue is dat er heel groot staat dat op de dag dat ie uitkomt je hem in huis hebt als je hem pre orderd. Nou ik ken ondertussen wel 10 mensen die hem hebben dus hij is nu wel uit volgens mij. Gewoon misleiding.
[ Voor 5% gewijzigd door FluX op 18-11-2014 07:39 ]
Verwijderd
Pff hier op 29 september besteld, maar ook helaas nog niks vernomen. Toch de volgende keer drie keer nadenken voor ik een pre-order plaats bij Coolblue..RunaR schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 07:16:
Op 6 oktober heb ik de grijze besteld bij Coolblue. Nog geen verzendbevestiging ontvangen. Volgorde van bestelling lijkt dus niet helemaal te kloppen.
Verwijderd
Had ook per mail al gemeld gekregen dat de unit zou worden geleverd @ 17 en dat ik hem op 18 november thuis kon verwachten. Bol heeft wel vaker problemen met de belofte nakomen helaas..Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 08:48:
Heb gisteren en vanmorgen telefonisch contact gehad met de bol.com, werd er gisteren doodleuk medegedeeld dat de zilveren moto360 vandaag verzonden zou worden (tevens ook zaterdag per mail bevestigd, na vragen over de levering) . Vanochtend werd ik bijna voor gek verklaard dat ik er vanuit ging dat hij vandaag binnen zou komen en dat het toch echt de 28ste zou worden. Ik wacht nog even af en anders wordt t toch echt een ander adres. Want ik begin het gevoel te krijgen dat ze je doodleuk aan een lijntje houden..
[ Voor 6% gewijzigd door Yao op 18-11-2014 09:07 ]
[ Voor 17% gewijzigd door Teknoviking op 18-11-2014 09:11 ]
Dit is dus precies wat ik hierboven al beschreef, je bent dus niet de enigeVerwijderd schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 08:48:
Heb gisteren en vanmorgen telefonisch contact gehad met de bol.com, werd er gisteren doodleuk medegedeeld dat de zilveren moto360 vandaag verzonden zou worden (tevens ook zaterdag per mail bevestigd, na vragen over de levering) . Vanochtend werd ik bijna voor gek verklaard dat ik er vanuit ging dat hij vandaag binnen zou komen en dat het toch echt de 28ste zou worden. Ik wacht nog even af en anders wordt t toch echt een ander adres. Want ik begin het gevoel te krijgen dat ze je doodleuk aan een lijntje houden..
Ik zou niet naar de datum op de productpagina kijken (die staat standaard op 14 dagen na de huidige datum) maar elke keer in een chat vragen naar de datum.lasharor schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 09:15:
Heeft iemand hier nog een status update van centralpoint? Daar blijven ze de verwachte datum ook constant verzetten. Jammer want hij stond eerst op de 21ste.
"Helaas blijft Motorola levering in Nederland maar uitstellen & uitstellen, wij hebben vandaag bericht gekregen dat er een levering medio volgende week verwacht wordt. Erg vervelend."
"We proberen zo 'voorzichtig' mogelijk te zijn met levertijden, maar begrijpen goed dat iedereen in elk geval een indicatie wilt. Als die ook elke keer niet gehaald word, omdat Motorola levering maar blijft opschuiven, vervelend inderdaad. Hou inderdaad die datum als indicatie maar aan."
Verwijderd
Lees: "Via uw account kunt u zien wanneer het artikel geleverd zal worden, maar aangezien we die dus elk moment zonder melding kunnen veranderen heeft u daar helemaal niets aan"Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 09:35:
Via uw account kunt u ook zien wanneer het artikel geleverd zal worden. Dit was zoals wij al aangaven eerst 18-11 maar deze leverdatum is verplaatst naar 28-11. Het spijt ons dat het artikel later geleverd zal worden.
Oehh mag ik er eentje van je overkopen?PieterAelse schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 09:59:
Gisteravond 2 verzendbevestigingen gekregen!Die van Coolblue komt vandaag aan, die van AmazonDE komt morgen! (beide zwart!)
Heb die bij faalerts Centralpoint maar gelijk geannuleerd
Helaas, al vergeven
[ Voor 26% gewijzigd door Sahi_NL op 18-11-2014 10:08 ]
Verwijderd
Net nadat je deze hebt geannuleerd?Sahi_NL schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 10:07:
WHUT?
ik krijg nu een bericht van PostNL dat de Bol.com bestelling van mijn zwarte MOTO onderweg is en vanavond afgeleverd wordt.
Ik weet overigens dat het de zwarte is, want die had een ander afleveradres dan de grijze.
Verwijderd
Wanneer had je de zwarte besteld bij Bol?Sahi_NL schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 10:11:
Daar zit een paar uur tussen..
De grijze is ook daadwerkelijk geannuleerd.. De zwarte staat nog op verzoek tot annulering. Het vreemde is ook dat ik geen mail van bol.com heb gehad met track/trace info. Maar het pakketje komt wel automatisch in mijn PostNL Mijnpakket app.
Verwijderd
Na bovenstaande gelezen te hebben, ging ik ook effe checken.Sahi_NL schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 10:07:
WHUT?
ik krijg nu een bericht van PostNL dat de Bol.com bestelling van mijn zwarte MOTO onderweg is en vanavond afgeleverd wordt.
Ik weet overigens dat het de zwarte is, want die had een ander afleveradres dan de grijze.
[ Voor 5% gewijzigd door Beqs op 18-11-2014 10:44 ]
Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh
Verwijderd
Verwijderd
Heb trouwens gelogen in mijn vorige post, heb hem midden september besteld ipv oktober. Haalde de maanden door elkaar.Swassie schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 07:10:
Wat mij stoort bij coolblue is dat er heel groot staat dat op de dag dat ie uitkomt je hem in huis hebt als je hem pre orderd. Nou ik ken ondertussen wel 10 mensen die hem hebben dus hij is nu wel uit volgens mij. Gewoon misleiding.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq