Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swassie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-08 06:21
Erg teleurstellend van coolblue. De enige reden dat ik voor de verandering een pre order heb gedaan was de bekende leverdatum. Misschien de boel toch maar annuleren en voortaan maar ergens anders kopen. Nu is het gewoon een vorm van misleiding van coolblue met matige communicatie. Had wel wat netter beter en vooral eerder gekund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-08 23:15
Nou, als dat met mijn bestelling van ChromeIT maar goed gaat: gisteren een track 'n trace nummer gekregen, maar nog steeds niets bekend in het systeem :(

edit: chauffeur is onderweg ... :)

[ Voor 11% gewijzigd door barchettanl op 08-11-2014 10:56 ]

Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intense
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-09 23:14
Swassie schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 07:29:
Erg teleurstellend van coolblue. De enige reden dat ik voor de verandering een pre order heb gedaan was de bekende leverdatum. Misschien de boel toch maar annuleren en voortaan maar ergens anders kopen. Nu is het gewoon een vorm van misleiding van coolblue met matige communicatie. Had wel wat netter beter en vooral eerder gekund.
Ik denk dat het eerder aan Motorola zelf ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-09 23:17
Ja, ik had ook gebeld, ze zeiden dat ze zouden leveren wat ze verwachtte binnen te krijgen. Maar dat het wel eens gebeurd dat ze minder binnen krijgen dat dat ze besteld hadden. Dat is dus waarschijnlijk gebeurd.

Edit: Nogmaals gebeld.Volgende week verwachten ze de eerste levering grijze modellen. Ze hebben nu een wachtlijst voor 200 zilveren modellen ongeveer. Ik zit bij het eerste levermoment. Maar er zijn dus ook mensen de zullen moeten wachten op het tweede levermoment.

Nu maar hopen dat hij voor mijn verjaardag er is. Wordt nog spannend

[ Voor 44% gewijzigd door Quas op 08-11-2014 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jheerink14
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-09 09:09
barchettanl schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 08:17:
Nou, als dat met mijn bestelling van ChromeIT maar goed gaat: gisteren een track 'n trace nummer gekregen, maar nog steeds niets bekend in het systeem :(

edit: chauffeur is onderweg ... :)
En als het goed is heb je hem nu dus ontvangen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
Yep! De hele dag zitten wachten; volgens de PostNL site zou de chauffeur tussen 3 en 5 komen. Het werd dus kwart voor 6. Had ik wel iets leuks om te laten zien op de verjaardag (waar ik om 5 uur werd verwacht) :D

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jheerink14
  • Laatst online: 12-09 09:09
mooi Helaas heb ik post.nl niet onder controle dus dat is altijd even afwachten maar je hebt hem zoals beloofd inmiddels ontvangen dus dat is mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Jammer dat ie bij Coolblue niet te koop is, dacht hem er nu lekker te bestellen... helaas

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FluX
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-08 23:22
Ik ben zo benieuwd naar deze week m.b.t. Nederlandse webwinkels, maar vrees dat het niets wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NepGangster
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 20:59
Ik heb de grijze variant bij Bol.com besteld.
Mij werd verteld per chat dat ik bij de eerste batch zou zitten..

Nu is de datum verzet, en krijg een mail dat ik mogelijk niet bij de eerste batch zit.
Bovendien hebben ze de grijze van hun site gehaald, ga ik manueel naar de link staat er dat hij helemaal niet meer leverbaar is..

En dat terwijl hij nu in de US gewoon met het metale bandje al beschikbaar is..

Edit:
De LG G Watch R is gewoon binnen 24 uur leverbaar..

[ Voor 6% gewijzigd door NepGangster op 10-11-2014 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
  • Laatst online: 20:58
Is inderdaad ook een optie. De Moto 360 pre-order laten omruilen bij Coolblue voor de LG G Watch R.

Levertijden zoals op de site van de Moto 360

Centralpoint = 24 November 2014

Coolblue = Onbekend

Bol.com = 17 November 2014

Belsimpel = 2 weken

Dus ja het loopt nogal uiteen. Verwacht hem ook niet deze maand. :'(

[ Voor 54% gewijzigd door Erik1805 op 10-11-2014 15:40 ]

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20:39
Ik heb op 30 oktober bij Amazon.de een tweede zilveren Moto 360 besteld voor een kennis, en die wordt blijkbaar 15 november al hier bezorgd. De aanvankelijk aangegeven levertijd was 21 november tot 1 december, ik ben dus positief verrast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielss123
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 05-06 15:31
J.Appleseed schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:23:
Ik heb op 30 oktober bij Amazon.de een tweede zilveren Moto 360 besteld voor een kennis, en die wordt blijkbaar 15 november al hier bezorgd. De aanvankelijk aangegeven levertijd was 21 november tot 1 december, ik ben dus positief verrast!
Ik zit nu erg te twijfelen of ik mijn pre order bij Coolblue zal opzeggen en ik ook bij amazon zal gaan bestellen.
Wat is jullie ervaring hiermee? Is het veilig en is het compleet?

De leverdatum van amazon duitsland staat op 15 november en dat is veel eerder dan hier in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
En daar is de nieuwste Mediamarkt folder:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Wu5XP4m.png

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
Nielss123 schreef op maandag 10 november 2014 @ 17:59:
[...]

Ik zit nu erg te twijfelen of ik mijn pre order bij Coolblue zal opzeggen en ik ook bij amazon zal gaan bestellen.
Wat is jullie ervaring hiermee? Is het veilig en is het compleet?

De leverdatum van amazon duitsland staat op 15 november en dat is veel eerder dan hier in Nederland.
Ik heb mijn eerste daar ook vandaan en het verzenden ging redelijk snel. Ik verwacht geen problemen te gaan hebben met eventuele garantie, en verder is alles helemaal compleet dus ik zou het gewoon doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielss123
J.Appleseed schreef op maandag 10 november 2014 @ 19:06:
[...]

Ik heb mijn eerste daar ook vandaan en het verzenden ging redelijk snel. Ik verwacht geen problemen te gaan hebben met eventuele garantie, en verder is alles helemaal compleet dus ik zou het gewoon doen.
Voordat ik dit las al gedaan :) Leverdatum zal rond de 20ste liggen, maar hopelijk natuurlijk al sneller :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swassie
Irritant allemaal hij zou oorspronkelijk in juli al uitkomen kan al bijna een iwatch kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FluX
Swassie schreef op maandag 10 november 2014 @ 20:26:
Irritant allemaal hij zou oorspronkelijk in juli al uitkomen kan al bijna een iwatch kopen
Wil je niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kremx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 10:57
Ik moet zeggen dat ik wel steeds meer begin te twijfelen over een LG G Watch R....
Als die Moto nu gewoon hier was geweest dan had ik dat niet gedaan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
Swassie schreef op maandag 10 november 2014 @ 20:26:
Als je met "bijna" over nog 6 maanden bedoelt, dan ja. En inderdaad: doe mijn die Moto 360 maar, vind de iWatch er persoonlijk niet uit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielss123
Kleine update van mijn kant. Ik heb net een bericht van Amazon Duitsland gekregen en ik krijg em aanstaande zaterdag! :) Vandaag besteld, eind van de week binnen, helemaal top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels-cil
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-08 15:59
Bij mij staat levering ook op 15e. 26 oktober besteld bij amazon.de.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-08 19:03
Hebben jullie het over de zwarte of zilveren Moto360? Ik heb namelijk 29sept al een zwarte besteld (bij AmazonDE) en de leverdatum staat nog steeds op tussen 11 en 22 nov... *gaap*

Edit: Coolblue maar even gebeld (daar heb ik hem ook besteld :+ ), maar die weten geen drol... Onbekend wanneer ze binnenkomen en ze mogen niet doorgeven hoeveel er besteld zijn en blabla.. :(

[ Voor 40% gewijzigd door PieterAelse op 11-11-2014 08:50 . Reden: Coolblue gebeld ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Nee bij Coolblue en de andere shops weten ze niks. Kwestie van geduld denk ik dan maar, Ik wacht het wel rustig af. Komt vanzelf wel. Het is alleen een beetje jammer dat je toch een behoorlijk bedrag betaald en Coolblue helemaal niets kan zeggen.

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
Op de advertentie van MM staat dat die LG is "voorzien van gyro en acceleratiemeter, kompas, barometer en PPG (hartslagmonitor)". Zuigen ze weer vanalles uit hun duim of heeft die LG dat echt allemaal aan boord? (niet dat ik 't mis, natuurlijk).

Aan de andere kant, zonder gyro zou de 360 niet weten dat je je pols draait natuurlijk!

@Intense - euh, ja, ik had natuurlijk ook even de specs kunnen opzoeken :$

[ Voor 25% gewijzigd door barchettanl op 11-11-2014 10:00 ]

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intense
barchettanl schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 09:51:
Op de advertentie van MM staat dat die LG is "voorzien van gyro en acceleratiemeter, kompas, barometer en PPG (hartslagmonitor)". Zuigen ze weer vanalles uit hun duim of heeft die LG dat echt allemaal aan boord? (niet dat ik 't mis, natuurlijk).

Aan de andere kant, zonder gyro zou de 360 niet weten dat je je pols draait natuurlijk!
http://www.lg.com/us/smar.../technical-specifications

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FluX
Centralpoint ook weer even gecontacteerd:
Centralpoint, 11 nov 2014 09:52
Goedemorgen, we hebben gisteren nog navraag gedaan bij de leverancier voor de Moto 360's en toen werd volgende week als verwachting gegeven voor een eerste batch, Motorola lijkt het continue op te schuiven helaas.
FluX, 11 nov 2014 09:56
Hè dat is jammer.. Werd er nog een specifieke datum bij volgende week genoemd?
Centralpoint, 11 nov 2014 10:00
'loop van', het is helaas erg vaag omtrent de lancering van dit product in Nederland, ook voor ons.
Probeerde ervoor al een keer met ze te chatten maar toen kreeg ik geen reactie. Uur later kreeg ik in mijn mailbox dat ze het bij de leverancier op gaan vragen en me er nog over mailen. Nog maar even deze 'second opinion' afwachten dus.

[ Voor 43% gewijzigd door FluX op 11-11-2014 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Niemand kan wat zeggen. Is gewoon een kwestie van geduld hebben en afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielss123
PieterAelse schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 08:42:
Hebben jullie het over de zwarte of zilveren Moto360? Ik heb namelijk 29sept al een zwarte besteld (bij AmazonDE) en de leverdatum staat nog steeds op tussen 11 en 22 nov... *gaap*
Ik heb de zilveren besteld. In het begin stond hij ook op 20-21 nov, maar al snel een mail gekregen dat het de 15e binnen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels-cil
PieterAelse schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 08:42:
De zilveren heb ik besteld, staat ook op voorraad bij amazon.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kremx
Ik heb hem zojuist ook maar besteld bij Amazon.de, mijn bestelling van Centralpoint laat ik ook nog even staan. Nu kijken welke eerder is....
Ik heb de zilveren besteld. Hoe lang duurde het bij jullie ongeveer voor er een leverdatum zichtbaar werd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na de vele reacties over mensen die op amazon.de bestellen, ging ik eens kijken.
De leverstatus voor de zwarte is nu 1 tot 2 maanden?????
<-- Door motorola zelf?

Op dit moment zijn er nog 3 zilveren, ben hard aan het twijfelen om mijn preorder bij coolblue te cancelen.
:-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kremx
Let wel op dat die 3 zilveren via een partnershop geleverd worden en dat je daar meer dan 300 euro voor moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Ik wacht het bij Coolblue wel even af. Komt vanzelf wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VNC95
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 22:05
papegaai01 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 15:42:
Ik wacht het bij Coolblue wel even af. Komt vanzelf wel.
Ga ik ook doen al een paar keer met coolblue gebeld ze zijn zelf ook vrij geërgerd dat ze de moto 360 niet kunnen leveren

Beter leven is geven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielss123
Kremx schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 15:35:
Let wel op dat die 3 zilveren via een partnershop geleverd worden en dat je daar meer dan 300 euro voor moet betalen.
Dat is niet waar. Je hebt een keuze of je het bij Amazon besteld of bij hun partners. Bij AmazonDE is het gewoon 250 :)
http://www.amazon.de/gp/o...new?ie=UTF8&condition=new

Ze hebben de prijzen wat aangepast zo te zien, maar je kan het nog steeds voor 250 krijgen.

[ Voor 20% gewijzigd door Nielss123 op 11-11-2014 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kremx
Klopt, maar dan is ie niet op voorraad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FluX
Nu ook die beloofde e-mail van Centralpoint binnen:
Geachte heer FluX,
Onze excuses voor het ongemak. Op dit moment is onderstaand product niet op voorraad:
1 x Motorola Motorola Moto360 Black (SM3996AR1T1)
Uw referentie:
Hierbij laten wij u weten dat de verwachte leverdatum van uw bestelling 20-11 is.
De datum die wij u geven is rechtstreeks afkomstig van de fabrikant van het product. Die datum wordt helaas soms nog gewijzigd.
De verwachte voorraaddata worden bij de producten vermeld op onze website. U kunt hiervoor bij het product op onze site aanvinken dat u een SMS-bericht wilt ontvangen wanneer het product weer voorradig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kremx
Hm vreemd, mijn Moto 360 van Amazon staat voor 17-18 November op de planning, niet de 15de zoals andere hier te horen hebben gekregen. Lijkt me niet dat ze in het weekend nog een nieuwe levering krijgen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
Kremx schreef op woensdag 12 november 2014 @ 06:52:
Hm vreemd, mijn Moto 360 van Amazon staat voor 17-18 November op de planning, niet de 15de zoals andere hier te horen hebben gekregen. Lijkt me niet dat ze in het weekend nog een nieuwe levering krijgen toch?
Ik vind het ook erg vreemd. Volgens Amazon krijg ik hem over 3 dagen binnen maar hij is nog niet verzonden en het geld is ook nog niet van mijn credit card afgeschreven. Dat was bij mijn eerste 360 wel anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

Bij centralpoint voor 199 Euro besteld (had een 20 euro kortingscode). Toen ik bestelde stond er 21 nov als verwachte leverdatum. Nu staat het op 26.

Wacht verder wel rustig af, voor deze prijs mag ik niet klagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi!

Als je bij Amazon.de zou willen bestellen, moet ik dan dit artikel hebben:
http://www.amazon.de/Moto...psc=1&smid=A3JWKAKR8XB7XF

Ik heb er nog niet heel veel haast bij, maar ik zou de Moto 360 toch wel graag voor 5 december (pakjesavond) hebben. Aangezien het horloge al in september uit zou komen dacht ik eerst dat het geen probleem zou zijn, maar nu...

Hoe is Amazon veder qua betrouwbaarheid en garantie? Is het gewoon een tussenhandelaar of verkopen ze ook spullen uit eigen magazijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FluX
Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2014 @ 10:34:
Hoi!

Als je bij Amazon.de zou willen bestellen, moet ik dan dit artikel hebben:
http://www.amazon.de/Moto...psc=1&smid=A3JWKAKR8XB7XF
[...]
Hoe is Amazon veder qua betrouwbaarheid en garantie? Is het gewoon een tussenhandelaar of verkopen ze ook spullen uit eigen magazijn?
Ligt eraan welke kleur je wilt natuurlijk, maar dat is de goede link voor de grijze ja. Er staat nu alleen wel dat ook de grijze niet op voorraad is en ook geen duidelijke leverdatum heeft.
Verder is Amazon gewoon betrouwbaar en de garantie gaat via hen. Via die link van jou zijn ze directe verkoper, je ziet er ook andere prijzen rondom staan met 'gebraucht' of 'andere Verkäufer auf Amazon' maar daar moet je gewoon lekker bij uit de buurt blijven :P

Volgens mij kun je er even zeker vanuit gaan dat een Nederlandse webshop ook vóór 5 december levert hoor, als Amazon nu ook weer geen voorraad heeft. Maar het blijft allemaal gokwerk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FluX schreef op woensdag 12 november 2014 @ 10:43:
[...]

Ligt eraan welke kleur je wilt natuurlijk, maar dat is de goede link voor de grijze ja. Er staat nu alleen wel dat ook de grijze niet op voorraad is en ook geen duidelijke leverdatum heeft.
Verder is Amazon gewoon betrouwbaar en de garantie gaat via hen. Via die link van jou zijn ze directe verkoper, je ziet er ook andere prijzen rondom staan met 'gebraucht' of 'andere Verkäufer auf Amazon' maar daar moet je gewoon lekker bij uit de buurt blijven :P

Volgens mij kun je er even zeker vanuit gaan dat een Nederlandse webshop ook vóór 5 december levert hoor, als Amazon nu ook weer geen voorraad heeft. Maar het blijft allemaal gokwerk..
Oké, allemaal gokwerk dus :(
Zou het nog zin hebben om ergens te gaan preorderen of gewoon alert zijn en kijken of er ergens voorraad is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielss123
J.Appleseed schreef op woensdag 12 november 2014 @ 07:40:
[...]

Ik vind het ook erg vreemd. Volgens Amazon krijg ik hem over 3 dagen binnen maar hij is nog niet verzonden en het geld is ook nog niet van mijn credit card afgeschreven. Dat was bij mijn eerste 360 wel anders...
Mijn status is nu "Versand wird vorbereitet". Volgens mij is dit aangepast sinds gisteren. Als het vandaag verstuurd wordt, dan zal de Moto 360 zaterdag aankomen. Maar het zal wel krapjes worden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Helaas spontane barst in mijn Z2 dus deze is weg voor reparatie :'( . Dus ik kan nog wel wachten :P

[ Voor 5% gewijzigd door Erik1805 op 12-11-2014 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels-cil
Guten Tag,
wir möchten Ihnen hiermit mitteilen, dass wir Ihre Bestellung versandt haben.
Mijn moto 360 is onderweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zurbukz
  • Laatst online: 29-07 15:53
Hoi! Net als de meesten hier ben ik van plan me een moto 360 aan te schaffen. Mijn voorkeur ging uit naar coolblue maar aangezien dit nog even kan duren overweeg ik import. Hier heb ik nog geen ervaring mee...

Ik zie dat de meesten hier via amazon.de bestellen. Op amazon.uk zie ik de moto 360 echter in stock met als verwachte shipping date 2-3 dagen.

http://www.amazon.co.uk/gp/product/B00NBU1OMY/

Is er een specifieke reden dat iedereen in Duitsland bestelt (regio software changes, garantie,...) of kan ik zonder problemen in UK bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
Zurbukz schreef op woensdag 12 november 2014 @ 13:54:
Hoi! Net als de meesten hier ben ik van plan me een moto 360 aan te schaffen. Mijn voorkeur ging uit naar coolblue maar aangezien dit nog even kan duren overweeg ik import. Hier heb ik nog geen ervaring mee...

Ik zie dat de meesten hier via amazon.de bestellen. Op amazon.uk zie ik de moto 360 echter in stock met als verwachte shipping date 2-3 dagen.

http://www.amazon.co.uk/gp/product/B00NBU1OMY/

Is er een specifieke reden dat iedereen in Duitsland bestelt (regio software changes, garantie,...) of kan ik zonder problemen in UK bestellen?
Ik weet dat Amazon.de gratis naar Nederland verzendt. Hoe dat bij Amazon.co.uk zit weet ik niet, maar de UK heeft ook een andere garantieregeling dan de rest van Europa. Hoe zich dat vertaalt naar importproducten durf ik niet te zeggen. Bij Duitsland weet ik in ieder geval zeker dat ik netjes twee jaar garantie krijg zonder rare fratsen.

Mijn order is overigens ook afgeschreven en verzonden aldus Amazon. Hij zou dus zaterdag hier moeten zijn inderdaad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielss123
De mijne ook! :)

Edit:
Track and trace zegt dat hij al morgen binnen komt via een Amazon filiaal in Zwolle :)

[ Voor 21% gewijzigd door Nielss123 op 12-11-2014 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
De duitse versie heeft een europese stekker, terwijl die van Amazon UK een engelse stekker zal hebben ;)

Dat gezegd hebbende, heeft mijn amerikaanse versie van ChromeIT een heel klein verloopstekkertje die eigenlijk niet opvalt. En dan nog, het is een standaard USB-lader dus je kan er van alles aan hangen.

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

• Teknoviking
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-08 21:05
Stainless steel versie is op dit moment verkrijgbaar bij amazon.de.

-Edit-
Ik had eerst nog contact opgenomen met CoolBlue, deze gaven aan dat het onduidelijk was wanneer en hoeveel Moto 360 horloges ze binnen zouden krijgen. Mede hierdoor gekozen om bij amazon.de te bestellen.

[ Voor 29% gewijzigd door Teknoviking op 13-11-2014 14:48 ]

Verwijderd

Heb de moto 360 net besteld bij Bol.com.

Leverdatum hopelijk 17 november.

Ben benieuwd.

• niels-cil
Nielss123 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 16:27:
[...]

De mijne ook! :)

Edit:
Track and trace zegt dat hij al morgen binnen komt via een Amazon filiaal in Zwolle :)
Mijn track and trace zei ook dat ie vandaag kwam, maar vanmorgen werd het aangepast naar vrijdag.

• Nielss123
niels-cil schreef op donderdag 13 november 2014 @ 15:33:
[...]

Mijn track and trace zei ook dat ie vandaag kwam, maar vanmorgen werd het aangepast naar vrijdag.
Yep, helaas.. Dan maar toch tot zaterdag wachten.

Er zijn inderdaad nog zilveren bij AmazonDE voor diegene die willen. :)

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
Ik wil wel maar heb helaas geen credit card :( , dus wacht ik geduldig tot Coolblue hem in voorraad heeft.
Hopelijk is dat niet tot sint juttemis :)

• Kremx
Mijn zilveren Moto 360 is vandaag verzonden bij Amazon.de.
Geplande bezorging is morgen tussen 13.00 en 15.00.
Ik hoop dat hij niet doorgeschoven wordt zoals bij de andere hier :p

• niels-cil
Kremx schreef op donderdag 13 november 2014 @ 19:38:
Ik denk dat je beter de verzendindicatie van amazon zelf kan aanhouden, want track & trace geeft t volgens mij standaard aan op de volgende dag zo lang er staat "de zending wordt voorbereid door de verzender".

• Teknoviking
Kremx schreef op donderdag 13 november 2014 @ 19:38:
Wanneer had je de moto 360 besteld? Ga er maar vanuit dat het zaterdag wordt. Mijn ervaring met Amazon is dat de verzending altijd minimaal 2 dagen duurt, ik heb het nog nooit korter gehad.

• Kremx
Afgelopen dinsdag besteld! Achja, alles is beter dan mijn order van Centralpoint....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds op voorraad bij Amazon.de?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknoviking
Voor de mensen die bij Bol.com besteld hebben, ik had daar via mail informatie opgevraagd en zojuist een bericht ontvangen. Als je het horloge besteld bij bol dan heb je hem op de verschijningsdatum (18-11-2014, volgens mij biedt bol.com sowieso geen levering op maandag) in huis.

Dit is de informatie die ik van Bol.com heb ontvangen, het gaat om informatie over de zwarte Moto 360.

Ondertussen is mijn zilveren Moto 360 onderweg vanuit Duitsland en verwacht ik hem zaterdag thuis (gisteren besteld en gisteren verzonden, erg netjes van amazon).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 11:42
Ik zie dat bol.com de datum inderdaad weer van 17 naar 18 nov heeft gezet:

http://www.bol.com/nl/p/m...h-zwart/9200000032880891/

Ik hoop hem dan ook te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Dan zal Coolblue hem ook wel rond de 18de leveren (hoop ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparcky
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-09 18:15
Als iemand er een wilt in de buurt van Utrecht... mijn moto 360 staat op martkplaats en Tweakers V&A
(zonder leesbril werkt het niet voor mij ... perfect in orde ) (met een pebble steel band en voor een goed bod.)

[ Voor 3% gewijzigd door Sparcky op 14-11-2014 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FluX
Sparcky schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 15:01:
Als iemand er een wilt in de buurt van Utrecht... mijn moto 360 staat op martkplaats en Tweakers V&A
(zonder leesbril werkt het niet voor mij ... perfect in orde ) (met een pebble steel band en voor een goed bod.)
Jammer dat ie zilver is! Alleen maar 3 zilveren op Tweakers V&A haha..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Hmmm bij Wehkamp staat nu:

Levertijd: 3-5 dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FluX
papegaai01 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 15:26:
Hmmm bij Wehkamp staat nu:

Levertijd: 3-5 dagen
Nice, dit is wel interessant voor mensen die nog een webshop zoeken om hem bij te bestellen. Je kunt hem ook op acceptgiro betalen, dus betalen na levering.
Hopelijk betekent het ook dat de levering wat zekerder wordt voor webshops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparcky
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-09 18:15
FluX schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 15:26:
[...]
Jammer dat ie zilver is! Alleen maar 3 zilveren op Tweakers V&A haha..
Wil je dan een roze ? :+
(met de stalen pebble band is ie echt stoer ... 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FluX
Sparcky schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 15:39:
[...]

Wil je dan een roze ? :+
(met de stalen pebble band is ie echt stoer ... 8) )
Ja roze staat zo goed bij m'n net nieuw gekochte handtas. Nee zwart heeft toch echt mijn voorkeur. Metalen band vind ik te zwaar aan m'n pols :)

[ Voor 3% gewijzigd door FluX op 14-11-2014 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
Zilver staat toch mooi met deze face (en mijn, ahum, roze overhemd)?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qiogQXf.jpg

Nu het bandje nog vervangen ...

(ik ben ook het type dat op Schiphol vraagt welke het duurste model is om hem daarna om te doen en er doodleuk een foto ervan te maken :D )
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ABolbns.png
(hmmm... ik denk dat ik een leuk projectje weet voor dit druilerige weekend!)

[ Voor 48% gewijzigd door barchettanl op 14-11-2014 16:26 ]

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FluX
Je had denk ik toch een andere smartwatch moeten nemen:
Afbeeldingslocatie: http://www.static.xperiablog.net/wp-content/uploads/2013/10/1276-4015_sw2_pink_460x360.png
De Moto 360 is zo stijlvol dat er nog geen roze bandjes voor te vinden zijn..

Ze zouden ook zo'n mini-vergrootglaasje voor de Moto 360 moeten maken om de Rolex-replica af te maken :Y

[ Voor 18% gewijzigd door FluX op 14-11-2014 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefve1
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 23:59
Weet er iemand waarom er opeens 4,18€ bij komt als ik wil gaan betalen bij amazon.de
Normaal kost de Moto 360 daar €249, maar als ik wil gaan betalen staat er opeens €253,18.
(Bestelling vanuit Belgie met mastercard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk.
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-04 21:44
stefve1 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 19:27:
Weet er iemand waarom er opeens 4,18€ bij komt als ik wil gaan betalen bij amazon.de
Normaal kost de Moto 360 daar €249, maar als ik wil gaan betalen staat er opeens €253,18.
(Bestelling vanuit Belgie met mastercard)
Komt door het btw verschil tussen DE en NL (19% vs 21% voor NL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefve1
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 23:59
Henk. schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 19:47:
[...]

Komt door het btw verschil tussen DE en NL (19% vs 21% voor NL)
Daar had ik even niet aan gedacht, bedankt! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk.
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-04 21:44
stefve1 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 19:54:
[...]

Daar had ik even niet aan gedacht, bedankt! ;)
Geen dank, bij mijn bestellingen kwam er ook steeds een paar centen bij daarom maar eens uitgezocht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iedereen die vandaag besteld heeft bij amazon.de nog steeds "Versand wird vorbereitet" staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kremx
Nielss123 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 17:30:
[...]

Yep, helaas.. Dan maar toch tot zaterdag wachten.

Er zijn inderdaad nog zilveren bij AmazonDE voor diegene die willen. :)
Komt die van jullie nog steeds vandaag? Mijn levering is doorgeschoven naar dinsdag, helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels-cil
Kremx schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 09:12:
[...]

Komt die van jullie nog steeds vandaag? Mijn levering is doorgeschoven naar dinsdag, helaas :(
T&T zegt dat pakketbezorger onderweg is bij mij dus hij komt bij mij wel vandaag. Alleen de tijdsindicatie (die van 8.30 - 20.30 staat) is beetje vervelend, nu weet ik niet hoe laat hij komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknoviking
Mijn bestelling is ook doorgeschoven naar dinsdag. Ik was sowieso de laatste tijd al aan het twijfelen tussen zwart en zilver en ik heb nu ook maar een zwarte in de pre-order gezet bij Bol.com, als het goed is komen ze tegelijk aan en dan kan ik dinsdag kiezen welke ik wil houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FluX
Teknoviking schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 10:28:
Mijn bestelling is ook doorgeschoven naar dinsdag. Ik was sowieso de laatste tijd al aan het twijfelen tussen zwart en zilver en ik heb nu ook maar een zwarte in de pre-order gezet bij Bol.com, als het goed is komen ze tegelijk aan en dan kan ik dinsdag kiezen welke ik wil houden.
Ik heb naast Centralpoint ook nog maar bij Bol.com besteld net (achteraf betalen). Eens zien welke eerder komt, en dan maar de andere annuleren/retourneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielss123
niels-cil schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 10:26:
[...]

T&T zegt dat pakketbezorger onderweg is bij mij dus hij komt bij mij wel vandaag. Alleen de tijdsindicatie (die van 8.30 - 20.30 staat) is beetje vervelend, nu weet ik niet hoe laat hij komt.
Yep, bij mij is hij ook onderweg, tijd staat ook tussen half 9 ochtend en half 9 avond.

Voor andere die bij AmazonDE besteld hebben. Als je die avond daarvoor geen track en trace vooruitgang hebt gezien, dan komt hij waarschijnlijk niet de volgende dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn bestelling bij Coolblue is ook verzonden! (heeft nog niemand gezegd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19:45
De mijne niet.
Wanneer heb jij de pre-order gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
Mijn Amazon.de bestelling komt ook vandaag, lekker op tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intense
In de mediamarkt folder voor de komende week staat de moto 360 ook tussen.

[ Voor 9% gewijzigd door Intense op 15-11-2014 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels-cil
Ik heb hem binnen gekregen (na een spannende middag wachten op de postbode). Nu maar uittesten:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielss123
niels-cil schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 17:21:
Ik heb hem binnen gekregen (na een spannende middag wachten op de postbode). Nu maar uittesten:D
Ik ook! :9~ Eerst even opladen alleen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
  • Laatst online: 11-09 22:19
Sinds kort hebben ze de 360 met de metalen bandjes aangekondigd. Lijkt veel mooier dan de leren bandjes. Ik heb liever dat ik gelijk eentje met een metalen bandje dan later het moeten verwisselen. Heeft iemand gehoord wanneer deze in Europa beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swassie
Verwijderd schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 11:59:
Mijn bestelling bij Coolblue is ook verzonden! (heeft nog niemand gezegd)
Coolblue gebeld ze zeggen zelf nog niets binnen te hebben. Heb jij hem nu al binnen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomF
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:32
Swassie schreef op zondag 16 november 2014 @ 10:27:
[...]

Coolblue gebeld ze zeggen zelf nog niets binnen te hebben. Heb jij hem nu al binnen dan?
Ik denk dat die dit bedoeld: http://knowyourmeme.com/memes/said-no-one-ever :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyokki
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 13:50
Vandaag eens langs de Media Markt geweest, maar hun konden mij ook niet vertellen wanneer ze hem kregen. Jammer, aangezien deze toch echt in de folder staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijft maar hopen dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
In de webshop van mediamarkt staat ie leverbaar in 4a5 dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Nou ja alle levertijden op de sites zijn zwaar vooruit geschoven:

Bol = 28 november
Centralpoint = 1 december
Coolblue= onbekend
Whekamp= Levertijd: 3 weken

Ben benieuwd of het dit jaar nog wat wordt. November wordt hem in ieder geval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
Wehkamp staat op 2 tot 3 dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 08:37
Amazon.de

Donderdag besteld, zal als het goed is morgen binnen komen. Had bol.com inmiddels al geannuleerd omdat ik daar geen vertrouwen meer in had. (ze bleven maar vooruitschuiven van datum)

Details zur Nachverfolgung:
15. November 2014, 01:00, --- GRIMBERGEN Sendung ist beim Verteilzentrum eingegangen.
14. November 2014, 19:13, --- Sendung hat das Verteilzentrum verlassen.
14. November 2014, 08:06, --- Sendung ist beim Verteilzentrum eingegangen.
13. November 2014, 22:11, --- Lieferung hat das Logistikzentrum verlassen und ist unterwegs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Nee de zwart staat op 3 weken, zie:

http://www.wehkamp.nl/spo...OaIheaTgcICFRMatAodP1sABA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Pascal schreef op maandag 17 november 2014 @ 08:50:
Amazon.de

Donderdag besteld, zal als het goed is morgen binnen komen. Had bol.com inmiddels al geannuleerd omdat ik daar geen vertrouwen meer in had. (ze bleven maar vooruitschuiven van datum)

Details zur Nachverfolgung:
15. November 2014, 01:00, --- GRIMBERGEN Sendung ist beim Verteilzentrum eingegangen.
14. November 2014, 19:13, --- Sendung hat das Verteilzentrum verlassen.
14. November 2014, 08:06, --- Sendung ist beim Verteilzentrum eingegangen.
13. November 2014, 22:11, --- Lieferung hat das Logistikzentrum verlassen und ist unterwegs.
Heb je de zwarte besteld dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bol.com heeft de grijze moto 360 nog wel steeds op morgen beschikbaar staan. Zou dit nog moeten veranderd of zouden ze echt alleen maar grijze binnen krijgen? Customer service heb je daar ook niet veel aan, die lezen je alleen voor wat er op de website staat en konden voor mij dan ook niet een bestaande bestelling veranderen van zwart naar grijs..
Pagina: 1 ... 14 ... 18 Laatste