iemand gezien waar de surface pro 128gb voor weg ging? niet de rt versie.
bleh helaas de Lumia 925 net uitverkocht toen ik mijn bestel methode had gekozen
Zoek maar opSebaszz schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 16:13:
iemand gezien waar de surface pro 128gb voor weg ging? niet de rt versie.
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis
-
Saved by the bellTheBoef schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 16:13:
bleh helaas de Lumia 925 net uitverkocht toen ik mijn bestel methode had gekozen
zit er een toetsenbord bij de :TF700T
Staat er een tobo op t plaatje?koenvd90 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 16:16:
zit er een toetsenbord bij de :TF700T
- Nee
Zal er een tobo bij zitten?
- Nee
| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!
Dat niet
Zitten er hier trouwens ook mensen tussen die dit gebruiken om dikke winst te maken (door slim in te kopen) en hiermee ook resultaat hebben?
Yup, de boxjagers.koenvd90 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 16:19:
Zitten er hier trouwens ook mensen tussen die dit gebruiken om dikke winst te maken (door slim in te kopen) en hiermee ook resultaat hebben?
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
zoveel kun je niet tegelijk kopen en de marges zijn niet zo best hoor..
Als iemand dat al doet dan zou die dat niet zeggen, ander zit iedereen met de zelfde troep op marktplaatskoenvd90 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 16:19:
Dan was die Thecus m.i. een betere deal en die duurde nog wel even.
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Een oud modelletje QNAP, volgens mij, die 112.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Met raid 0
★ What does that mean? ★
Een 1 bay nas voor €129 is een beetje meh anno 2014.
/dev/null
Multitool is niet duur volgens mij
[ Voor 58% gewijzigd door General_Snuss op 20-08-2014 16:22 ]
Want nu twijfel ik toch over de aangeschafte tv: TX-40AS640E (voor 438)
ik twijfel of ik geen grotere wil, ik kan natuurlijk ook annuleren, maar misschien kan ik hem ook met winst verkopen op marktplaats om de winst bij de andere tv te leggen.
Hoe denken jullie erover?
ik twijfel of ik geen grotere wil, ik kan natuurlijk ook annuleren, maar misschien kan ik hem ook met winst verkopen op marktplaats om de winst bij de andere tv te leggen.
Hmm, een mooi mes van Gerber zou wel leuk zijn, maar die zal iBood NL wel niet mogen verkopen.
Ik denk groter is beter. MP met winst is denk ik wishfull thinking.
Zet je hem nu op marktplaats, als je over een paar dagen geen reactie(s) heb annuleer je de tv.koenvd90 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 16:21:
Bedankt voor je bericht. hij staat het goedkoopst op internet voor 699.S0epkip schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 16:22:
Ik denk groter is beter. MP met winst is denk ik wishfull thinking.
Dus 100 euro winst moet te doen zijn denk ik.
Volgens mij heb je een x aantal dagen om te annuleren, staat er bij in de advertentie.
Je kan het op marktplaats zetten, komt er niemand op dan kan je hem alsnog annuleren.
Je kan het op marktplaats zetten, komt er niemand op dan kan je hem alsnog annuleren.
Xbox: Gulpener88
Dus jij was diegene die een paar hunts terug alle koffiemachines opkocht en op marktplaats dumpte??DDarkForce schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 16:23:
[...]
Zet je hem nu op marktplaats, als je over een paar dagen geen reactie(s) heb annuleer je de tv.
-
Haha nee dat was ik niet. Hou niet zo van marktplaats..teveel gedoe;)
waarom niet? ze verkochten oa eerder ook kruisbogen, harpoens etc.Siempie schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 16:22:
Hmm, een mooi mes van Gerber zou wel leuk zijn, maar die zal iBood NL wel niet mogen verkopen.
Kruisboog is geen probleem, maar het lemmet van een mes mag maar 7 of 9 cm of zo zijn in NL en daar kan je weinig mee. Voor die grootte heb ik al een Victorinox (m'n eerste iBood-bestellingMisterEagle schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 16:26:
[...]
waarom niet? ze verkochten oa eerder ook kruisbogen, harpoens etc.
Ha een philips lampje 1700K inde omschrijving 2700K. Typo ( de zoveelste)
Verwijderd
Er hangen tegenwoordig nogal veel van die anonieme figuren rond die een uur voor afspraak de hele deal afblazen of niks meer van zich laten horenkoenvd90 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 16:21:
Dus weet waar je aan begint!
Heeft meer te maken volgens mij dat het mes "gelocked" wordt in positie. Messen in nederland moeten vrij kunnen bewegen en terug kunnen klappen zonder slotje erop volgens mij.
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Helemaal niet! Discriminatie van de d00msday preppersMisterEagle schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 16:28:
hmm, okay fair enough
ledino
wie bedenkt in godsnaam die namen bij philips.
★ What does that mean? ★
en die prijs danMrMonkE schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 16:32:
ledino
IKEA heeft leukere namen (en goedkopere lampjes, ooit was dit ding €150
).

/dev/null
Die moeten ze dan allemaal ontslaanEdd schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 16:32:
Het zou me niet verbazen als ze daar een speciale afdeling voor hebben
★ What does that mean? ★
Nu ben ik vergeten of die 60D een beetje slow motion 720p kan..
Ik moet me echt beter voorbereiden.
Edit: Komt uit 2010, dus zal wel niet. En om bij 1k nog een tas, statief, accu's, kaartjes, etc. te moeten kopen. Nee, ik wacht wel
Edit: Komt uit 2010, dus zal wel niet. En om bij 1k nog een tas, statief, accu's, kaartjes, etc. te moeten kopen. Nee, ik wacht wel
[ Voor 40% gewijzigd door Ample Energy op 20-08-2014 16:36 ]
Herkansing!Siempie schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 16:34:
Nu ben ik vergeten of die 60D een beetje slow motion 720p kan..
400 euro duurder dan de 60D van hiervoor, adviesprijs 50 euro hoger.
mja was maar 20 euro goedkoper dan in pricewatch
★ What does that mean? ★
herkansing met langere lens
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Door die telelens natuurlijkIsniedood schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 16:36:
400 euro duurder dan de 60D van hiervoor, adviesprijs 50 euro hoger.
Zijn er eigenlijk cijfers bekend van wat ibood op zo'n huntdag omzet?
sherlockRenzzie schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 16:36:
Meer dan op een normale dag
Misschien meer dan op een gemiddelde dag. Ik denk niet meer dan op een goeie dag.
Volgens mij is het puur shit dumpen.
Volgens mij is het puur shit dumpen.
[ Voor 19% gewijzigd door MrMonkE op 20-08-2014 16:37 ]
★ What does that mean? ★
Tijd voor een camera-kwartiertje?
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Android 2.3... arme kopers.
/dev/null
O leuk, met foto's van crystal clear. Ik had al dorst
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Nog een camera...
PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel
zeg kees, hedde gij die camera's al online gezet ?
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
5 op een rij!
De Randomizer van ibood is kapot denk ik.
De Randomizer van ibood is kapot denk ik.
Haha, we worden echt getrolled door Ibood.
ze hebben er niet veel, waarschijnlijk vanmorgen er steeds 1 overgehouden
Let op! De volgende aanbieding komt eraan! Camera?
Geluidsbalk, voor de verandering.
/dev/null
Ik ben op zoek naar een camera.
zijn die al langs geweest?
En ik klik steeds door om hem in de PW nog even na te kunnen kijken, dus over een paar uur weer een hele serieADT_Phantom schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 16:40:
ze hebben er niet veel, waarschijnlijk vanmorgen er steeds 1 overgehouden
Nee, ben er ook op zoek naar..joeyschrama schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 16:41:
Volgens mij nog nietjoeyschrama schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 16:41:
Ik wil een mooie ip cam, en niet die brakke 320 cam die al langs is geweest maar een echte
Ik verwacht elk moment the Canon EOs 60D .. blijf opletten.joeyschrama schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 16:41:

★ What does that mean? ★
Ik hoop nog een leuke AV receiver te scoren, mijn 14 jaar oude Onkyo doet niet aan HDMI.
/dev/null
Daar is al wel een mooie van langsgekomen hoor... Yamaha Denon idd en een Marantz volgens mij.
[ Voor 9% gewijzigd door mvds op 20-08-2014 16:45 ]
Er was er al 1 geweest eerder vandaag.donny007 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 16:44:
Ik hoop nog een leuke AV receiver te scoren, mijn 14 jaar oude Onkyo doet niet aan HDMI.

Maar misschien komt er nog eentje joh.
★ What does that mean? ★
http://c.dx.com/collectio...tm_campaign=20140812escammvds schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 16:44:
Ik wil een mooie ip cam, en niet die brakke 320 cam die al langs is geweest maar een echte
Review: http://forum.xda-develope...f100-ip-wireless-t2845136
Dat wordt geregeld door troll-afdelingRannasha schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 16:39:
Haha, we worden echt getrolled door Ibood.
Ah man ik was net bezig met een box... wat was het kwart over twee ofzo.
Klapt er er een auto. Vol op de auto van de buurman. En m'n vriendin natuurlijk ... fish fish ... ga naar buiten ongelijk bla bla ...
verdomme ....
Klapt er er een auto. Vol op de auto van de buurman. En m'n vriendin natuurlijk ... fish fish ... ga naar buiten ongelijk bla bla ...
verdomme ....
Ik zeg een vooropgezet plan
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Weer geen kaasschaaf
★ What does that mean? ★
Deze passen mooi bij mn net bestelde zebramessen! Topper weer!
Ja, ik ga voor de 60D. Kom maar op
Lol deze messenset kom ik ook vaak tegen op braderies, voor €10, mooie deal dit
Gevaarlijke huishoudelijke voorwerpen met dit soort kinderkleuren zou eigenlijk verboden moeten zijn.
★ What does that mean? ★
Royalty Line Switzerland...
Ware het niet dat Zwitserland geen koningshuis en dus geen royalty heeft.
Dan moet je de Mycom hunt in de gaten houdenZ500 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 16:49:
wanneer komen de videokaarten?
Zeker zelfde kaliber als die beruchte veilingmvds schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 16:49:
[...]
Dan moet je de Mycom hunt in de gaten houden
i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512
Royalty Line klinkt als een veerdienstRannasha schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 16:49:
Royalty Line Switzerland...
Zohee, komt effe met bakken uit de lucht hier... Zou bijna deze mooie messenset erdoor gemist hebben 
NEXT!
NEXT!
[ Voor 4% gewijzigd door mvds op 20-08-2014 16:51 ]
Let op:
Slowchat pas vanaf start hunt!
Slowchat pas vanaf start hunt!