Vanaf 0 al. Kopen voor de toekomst, zolang mag papa er mee spelenRannasha schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 14:26:
Vanaf welke leeftijd van het kind kun je je als pappa verantwoorden om zo'n knikkerbaan "voor de kleine" te scoren?
-
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Vanaf 0 al. Kopen voor de toekomst, zolang mag papa er mee spelenRannasha schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 14:26:
Vanaf welke leeftijd van het kind kun je je als pappa verantwoorden om zo'n knikkerbaan "voor de kleine" te scoren?
-
Als je geen kinderen hebt en je vrouw/vriendin besteld er 1 dan is dat een hint.Rannasha schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 14:26:
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
dan moet je wel genoeg knikkers hebbenProudElm schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 14:26:
vanaf 0 jaar!!
Precies, dat was relatief eenvoudig toen... Heb nu weinig zin om 5 semi defecte producten op marktplaats te moeten gaan verslijten om uberhaupt de kosten eruit te hebben.EricNL schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 14:26:
[...]
Ik heb alleen al in een €40 box een keer een HTC Desire nogwat gekregen. Toen nog binnen 1 dag verkocht voor €150,-. Geld van Box er uit + €110 euro winst. En dat was pas 1 product...
[ Voor 9% gewijzigd door tummeke393 op 20-08-2014 14:28 ]
Dit is niet echt nodig, want de box is voor 15 minuten gereserveerd voor jou als je eenmaal in het betalingsscherm zit. Je kan dus je tijd nemen met het invullen van je gebruikersnaam en wachtwoordEricNL schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 14:24:
[...]
Wil je het nog sneller maken? Zet je iDeal gebruikersnaam en (eventueel) wachtwoord op een macro/hotkey. Is natuurlijk niet geheel zonder risico. Ik deed bijvoorbeeld alleen m'n gebruikersnaam.
Life is meant to be experienced
Het is wellicht niet wat het is geweest maar ik heb ruim meer dan 200 gehaald uit m'n box van 100 en dan heb ik ook nog niet alles verkocht.tummeke393 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 14:24:
[...]
Heb het wel over reele verkoopwaarde en heb toen nog niet eens alles verkocht... Totale waarde was nog wel hoger als je hun 'adviesprijzen' zou tellen. €40 vind ik nog wel een leuke gok ook, voor €100 moet er echt wel iets bij zitten waar ik blij mee zou zijn.
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Als ze warm worden door de load en geen adequate koeling hebben wel. Of memory overflow icm schijf schrijfacties die bad sectors veroorzaken oidZspirit schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 14:28:
kunnen server ook echt fysiek kapot gaan van teveel stres?
Ofwel ondervinden server fysieke gevolgen van zon ibood box?
Goed dat je het zegt, dan rij ik even heen
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Moet je wel een G3 installatie hebben, anders is het niet meer rendabelSiempie schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 14:30:
[...]
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
Ga je daar helemaal heen rijden?Siempie schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 14:30:
[...]
Ik doe met je mee. Wat zijn we toch verstandig.. na de box... om half 3
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Waarom? Ze sturen het gratis op.. Duurt alleen even..Siempie schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 14:30:
[...]
-
Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan
Goed te horen dat dat ook nog kan... Maar als ik zo door de unboxing topics heen kijk zie ik toch vooral steeds meer boxen die op totale 'adviesprijs' dan ruim boven de €100 mogen zijn, maar die ik maar met moeite voor €100 zou kunnen slijten op marktplaats etc.JT schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 14:29:
[...]
Het is wellicht niet wat het is geweest maar ik heb ruim meer dan 200 gehaald uit m'n box van 100 en dan heb ik ook nog niet alles verkocht.
Met je bondcar zeker?Siempie schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 14:30:
[...]
Mja we hebben vanmorgen al geconcludeerd dat het alleen het wachten waard is als het minimaal € 200,- scheelt, dus tenzij je er geld bij krijgt, wordt m dat nietEdd schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 14:31:
[...]
Waarom? Ze sturen het gratis op.. Duurt alleen even..
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
Voor een tientje korting wil ik wel naar China. De auto verbruikt toch alleen overtollige energie van Bitcoinminers.
Hmm interessant!Haribo112 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 14:29:
[...]
Als ze warm worden door de load en geen adequate koeling hebben wel. Of memory overflow icm schijf schrijfacties die bad sectors veroorzaken oid
9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber
Als je naar china rijd krijg je van mij €10,-Siempie schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 14:32:
[...]
Voor een tientje korting wil ik wel naar China. De auto verbruikt toch alleen overtollige energie van Bitcoinminers.
hoho.. kleine mag er nog niet mee spelen dan hé.. papa wel..weertenaar schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 14:27:
[...]
dan moet je wel genoeg knikkers hebben
Volgens mij kwam er de vorige hunt dus een box één uur na de andereJoosie200 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 14:33:
Maar goed, ik ga weer wat anders doen: tot 02:00 vannacht!
Hoezo?kevinr1 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 14:34:
Duurt wel lang zeg met deze telefoon.
Pizza!
Met de Tweakers-China Expressjeroendj2 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 14:33:
[...]
Als je naar china rijd krijg je van mij €10,-
"Be brave, don't shave"
Dan mag ik mij door 12 captcha's heen werken, woohooZspirit schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 14:34:
[...]
Volgens mij kwam er de vorige hunt dus een box één uur na de andere
Precies, knikkers zijn gevaarlijk voor de kleine. Kunnen ze inslikken/stikken.ProudElm schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 14:33:
[...]
hoho.. kleine mag er nog niet mee spelen dan hé.. papa wel..Kleine mag kijken
Met deze handdoeken moet het wel sneller gaan xDkevinr1 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 14:34:
Duurt wel lang zeg met deze telefoon.
Heftig, ga ik proberen!EricNL schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 14:24:
[...]
Klopt, maar toch ben je met de mobiele site 2x zo snel. Mijn strategie (waar ik in 2 hunts 3 boxen mee heb gescoord):
Browser: Google Chrome
[Usefull tips]
Bij 2 hunts ben ik gaan zitten voor een box, en eigenlijk zonder problemen steeds een box gefixed. Wil je het nog sneller maken? Zet je iDeal gebruikersnaam en (eventueel) wachtwoord op een macro/hotkey. Is natuurlijk niet geheel zonder risico. Ik deed bijvoorbeeld alleen m'n gebruikersnaam.
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Kan ook wel hoor. Wanneer je 24/7 een torrent client hebt aanstaan zonder buffering, dan is de harddisk continu bezig met semi-willekeurige lees/schrijfacties en zal je HD sneller stuk gaan dan bij normaal gebruik.Zspirit schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 14:32:
[...]
Hmm interessant!
Bad sectors is meer een beschadiging toch?
Ik dacht dat hardware ook echt kapot kon gaan van teveel stress maar misschien is dat meer oververhitting inderdaad.
_██_
(ಠ_ృ)
Het merk is "Vossen"Zspirit schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 14:36:
[...]
Handdoeken van vossen leer?
Bestaat dat?!
_██_
(ಠ_ృ)
Hey Jeroen!Jeroen2289 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 14:35:
premium handdoeken;)
Handdoeken, set van 8...?Atomsk schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 14:37:
Handdoekenset schrijf je aan elkaar, dus sla ik deze over.
Ford Focus SW, Peugeot 106 Rallye (work-in-progress)
Atomsk schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 14:37:
Handdoekenset schrijf je aan elkaar, dus sla ik deze over.
"Be brave, don't shave"
stop het in een doos!Zspirit schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 14:40:
Mijn leven voelt zo leeg als ik net een box gemist heb.
WAT MOET IK NU MET MIJN LEVEN?!
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
"Be brave, don't shave"
Dan moet je de uitgebreide info even lezen:Joosie200 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 14:41:
Samsung tv zonder football modus?Dat het kan!
Het wordt steeds geavanceerder, die voetbalmodus!Advanced Football mode
|| Vierkant voor Wiskunde ||
_██_
(ಠ_ృ)
Zeg iBOOD, met zo'n geadvanceerde modus moet je wel schermen in de titel in koeienletters héRannasha schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 14:42:
[...]
Dan moet je de uitgebreide info even lezen:
[...]
Het wordt steeds geavanceerder, die voetbalmodus!
Genomen worden door een doosT0ny schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 14:45:
"Ik neem er een!"
Door de box voel ik me altijd behoorlijk genomen idd.
[ Voor 17% gewijzigd door Señor Sjon op 20-08-2014 15:06 ]
Ja sorry daar heb je een puntBron schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 14:50:
Alsof er al niet genoeg sites zijn waar je gif's kan spammen.
''Impossible is nothing'' - Mohammed Ali
★ What does that mean? ★
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
http much!
[ Voor 7% gewijzigd door Zspirit op 20-08-2014 14:55 ]
★ What does that mean? ★
Engels blijft een lastig vak, hè?ya_masr schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 14:53:
[url]http://http://9gag.com/gag/amL0zM6?ref=mobile.s.cp[/url]
Scumbag box
Koop dan!!Zspirit schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 14:57:
deze knikkerbaan zou ik stiekem best willen!
"Be brave, don't shave"
Crasht English on scool likes my live depent on it!
iets meer uitleg svp?HomePlayer schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 14:58:
Uit de 1DK chat
lees: @Henkie4 gewoon http://m.ibood.com/assets/js/stock/nl.js
pollen en zodra er 52148 staat je slag slaan
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq