Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rav
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Rav

zoooper schreef op zondag 08 maart 2015 @ 20:00:
Bij Greenmangaming krijg je 23% korting op deze game met de volgende code: H3U5TZ-9726D1-JIPSHC
Tx voor de link. Heb hem net gekocht.

Ik wilde eigenlijk wachten tot ik een goede review had gezien. Maar met de kortingscode word hij wel erg goedkoop en kun je er geen buil aan vallen.

Ben na het SimCity fiasco wel toe aan een fatsoenlijke variant. Gelukkig ben ik dinsdag vrij zodat ik lekker lang kan spelen. Ben vooral enthousiast over de mapgrootte!

Hier staat trouwens nog wat interessante informatie, de Dev Diaries: http://forum.paradoxplaza...d1036e6bc19ddb45eb7206784

[ Voor 15% gewijzigd door Rav op 08-03-2015 20:41 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Rav schreef op zondag 08 maart 2015 @ 20:40:
[...] Gelukkig ben ik dinsdag vrij zodat ik lekker lang kan spelen. [...]
Ouch, hij komt pas om 19:00 uur uit, hihi. Was je nou maar woensdag vrij!

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Mooie CBD:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/SNnPMZi.jpg

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rav
  • Niet online

Rav

Room42 schreef op zondag 08 maart 2015 @ 20:50:
[...]

Ouch, hij komt pas om 19:00 uur uit, hihi. Was je nou maar woensdag vrij!
Ook vrij ;) Maar ik werk normaal ook in de avond dus het is alsnog prettig.
Volgens tweakers heb je je bericht trouwens in het jaar 1970 gewijzigd.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 19:36
Ik word nog steeds enthousiaster :) Heb besloten maar niet teveel streams meer te bekijken, en dinsdagavond gewoon lekker zelf aan de slag te gaan :)

Steam profiel UPlay JirnsumNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Rav schreef op zondag 08 maart 2015 @ 21:00:
[...]

Ook vrij ;) Maar ik werk normaal ook in de avond dus het is alsnog prettig.
Hahaha hoeveel mensen nog in die signature trappen...
Dat is z'n sig, kijk maar eens goed :)

Ik heb dus toevallig ook dinsdag vrij, maar ja, daar heb ik dus vrij weinig aan 8)7
Gelukkig woensdag maar 2 uurtjes school dus dat geeft nog genoeg tijd.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rav
  • Niet online

Rav

kuusj98 schreef op zondag 08 maart 2015 @ 21:06:
[...]

Hahaha hoeveel mensen nog in die signature trappen...
Dat is z'n sig, kijk maar eens goed :)

Ik heb dus toevallig ook dinsdag vrij, maar ja, daar heb ik dus vrij weinig aan 8)7
Gelukkig woensdag maar 2 uurtjes school dus dat geeft nog genoeg tijd.
Haha ik zie het. Goed gelukt!

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:36
PaulBloem schreef op zondag 08 maart 2015 @ 20:33:
[...]

Iemand al geprobeerd met een Surface Pro 3?
Ben heel erg benieuwd hoe dat gaat werken.
De Surface Pro 3 heeft ook een Intel Core i5-4300U met dezelfde Intel HD (althans tussen de 99 en 1549). Verder schijnt dit model wel vaker the throttlen.

Ondertussen thuis, 470km gereden en 5 uur geslapen maar ga toch nog even wat proberen te streamen.

http://www.twitch.tv/exchequer

Settings Amsterdam met 3500bitrate via OBS. Als iemand een betere mirror weet dan hoor ik dat graag, zie nu weleens Twitch haperen zonder dat ik dropped frames heb.

[ Voor 14% gewijzigd door sdk1985 op 08-03-2015 21:20 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:59

Mauz1978

Console War Veteran

versta er geen reet van sdk ;). je moet het spelgeluid zachter zetten. En waarom niet NL?

Hoe zit het nu met die maps, iedereen is utrecht, amsterdam aan t roepen. Maak je die zelf, of importeer je die?

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Mauz1978 schreef op zondag 08 maart 2015 @ 21:27:
versta er geen reet van sdk ;). je moet het spelgeluid zachter zetten. En waarom niet NL?

Hoe zit het nu met die maps, iedereen is utrecht, amsterdam aan t roepen. Maak je die zelf, of importeer je die?
Je kan met deze webapp zelf height maps maken die je kan importeren in CSL:
http://terrain.party/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

anandus schreef op zondag 08 maart 2015 @ 21:29:
[...]

Je kan met deze webapp zelf height maps maken die je kan importeren in CSL:
http://terrain.party/
Oh, coole sh*t, thanks :). Meteen de Drechtsteden geimporteerd, met het eiland van Dordrecht als middelpunt :). Het wordt dat, of Los Santos uit GTA V :D

[ Voor 21% gewijzigd door Mauz1978 op 08-03-2015 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 19:36
Die terrain generator net ook even getest. Erg benieuwd hoe dat eruit gaat komen in CSL

Steam profiel UPlay JirnsumNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zit je steeds met die wegen te goochelen :D

Zie ik nou goed dat je wegen al in één bepaalde richting moet aanleggen, en niet later kan aanpassen zoals in CitiesXL?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2015 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:51

heuveltje

KoelkastFilosoof

Verwijderd schreef op zondag 08 maart 2015 @ 22:14:
[...]

Zie ik nou goed dat je wegen al in één bepaalde richting moet aanleggen, en niet later kan aanpassen zoals in CitiesXL?
Je kunt een 1 richtings weg idd niet omdraaien.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Achilles
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-08 22:59

Achilles

Koning van de Myrmidonen

Rav schreef op zondag 08 maart 2015 @ 21:00:
[...]
offtopic:
dat is zijn signature

Het niet kunnen omdraaien van een richtingswegen is idd wel irritant

| Cowsmology | Met een hamer past alles, met ducktape plakt alles |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:19

Grvy

Bot

hoe kunnen sommige al spelen?

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-M-T
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21:02
Grvy schreef op zondag 08 maart 2015 @ 22:43:
Ze spelen de press release. Het is verder nog nergens uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy

Grvy

Bot

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Achilles
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-08 22:59

Achilles

Koning van de Myrmidonen

Volgens mij verdient het stuk over de press release een vermelding in de "let op:" :F

| Cowsmology | Met een hamer past alles, met ducktape plakt alles |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-09 23:49
Op zich is het niet zo heel moeilijk, om even een paar pagina's te lezen ;) Die vraag is vanavond al een keer of 5 gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy

Grvy

Bot

Achilles schreef op zondag 08 maart 2015 @ 22:45:
[...]

Volgens mij verdient het stuk over de press release een vermelding in de "let op:" :F
Volgens mij ook; want ik heb dus echt geen zin om pagina's terug te gaan lezen. (en dan ook nog eens niet wetende of mijn vraag er überhaupt tussen staat.)
Zeker niet als het een spel is waar ik tot 2 minuten geleden niks vanaf wist, dus ik dacht vraag even iets simpels, wist ik het dat er gelijk 10 man opspringt dat ik iets 'doms' vraag. ;(

Maargoed, tweakers en behulpzaam zijn... *mompelt** :>

[ Voor 7% gewijzigd door Grvy op 08-03-2015 22:50 ]

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Tuurlijk blijven tweakers behulpzaam, en iemand had je vraag al beantwoord. Maar er wordt ook van deze community gevraagd ietwat effort in te steken om zelf je vragen te beatwoorden, door wellicht wat meer te lezen.

maar never mind, wil geen azijnzeiker zijn, daar ik er al meerderen die vraag heb beantwoord vandaag. Welkom bij Cities Skylines, lijkt het je wat? ;)...

Een van de leuke dingen die ik hieraan vind is gewoon de grootte (nog zonder de 25 tile mod). SimCity dwong je alles is blokken en grids te doen vanwege de beperkte ruimte en dat je alle opties qua gebouwen neer wilde zetten (op een gegeven moment echt geen plek voor HQs etc). Maar nu kan je gewoon mooie ronde wijken en wegen neerleggen... :D

[ Voor 31% gewijzigd door Mauz1978 op 08-03-2015 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippensok
  • Laatst online: 10-07 09:55
Weet iemand waarom ze cities xxl hebben uitgebracht?

[ Voor 75% gewijzigd door kippensok op 08-03-2015 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wafje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-09 15:57
[...]

Een fix zou volgende patch moeten uitkomen daarvoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egocentrix
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 17:56

Egocentrix

Parttime zeurkous

Wat ik eigenlijk nog mis in het spel is een SC4-achtige 'route-query', zoals in Rush Hour. Zeker met de vele mogelijkheden voor (het misbruiken van) éénrichtingswegen zou het handig zijn om de exacte route te weten die auto's nemen.

Aangezien de voertuigen bij vertrek hun hele route vastleggen, lijkt het me niet zoveel werk om deze route op de map te tekenen, maar ik heb in de modding-API nog geen mogelijkheden gezien voor interfacing met het verkeer.

Heeft iemand van jullie hier een idee over? Of kijk ik met mijn neus en zit het er gewoon in?

The above message has been encrypted using a quadruple ROT13-algorithm. --- Bad grammar makes me sic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

2Silent schreef op zondag 08 maart 2015 @ 23:02:
[...]

Een fix zou volgende patch moeten uitkomen daarvoor!
Waar heb je dat gehoord ? (en is er al een patch list ?)
Ik heb die hollander alleen horen zeggen dat ie er een request voor ingediend had (samen met een bomen brush :P )

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippensok
Er is al een patch uit:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16-09 13:05
Egocentrix1 schreef op zondag 08 maart 2015 @ 23:13:
Wat ik eigenlijk nog mis in het spel is een SC4-achtige 'route-query', zoals in Rush Hour. Zeker met de vele mogelijkheden voor (het misbruiken van) éénrichtingswegen zou het handig zijn om de exacte route te weten die auto's nemen.

Aangezien de voertuigen bij vertrek hun hele route vastleggen, lijkt het me niet zoveel werk om deze route op de map te tekenen, maar ik heb in de modding-API nog geen mogelijkheden gezien voor interfacing met het verkeer.

Heeft iemand van jullie hier een idee over? Of kijk ik met mijn neus en zit het er gewoon in?
stuur het naar die dev. Zou idd erg mooie optie zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippensok
Kom op guys jullie weten toch dat er nog wel 15 dlc aan komen er moet nog wel wat over blijven om een dlc van te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egocentrix

Egocentrix

Parttime zeurkous

rejer schreef op zondag 08 maart 2015 @ 23:17:
[...]
stuur het naar die dev. Zou idd erg mooie optie zijn
"Die dev". Heb je een specifieke in je hoofd? Moet uberhaupt nog uitzoeken waar ik ze kan bereiken.

The above message has been encrypted using a quadruple ROT13-algorithm. --- Bad grammar makes me sic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

kippensok schreef op zondag 08 maart 2015 @ 23:18:
Kom op guys jullie weten toch dat er nog wel 15 dlc aan komen er moet nog wel wat over blijven om een dlc van te maken
Dit is EA niet he? ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kippensok schreef op zondag 08 maart 2015 @ 23:00:
Weet iemand waarom ze cities xxl hebben uitgebracht?
Wat bedoel je? Cities XXL is een totaal ander spel van een totaal andere maker.

Als je het mij vraagt heeft die (nieuwe) eigenaar dat na het faillissement opgekocht om het uit te melken en is Cities XXL daar een voorbeeld van. Gelukkig heeft deze studio daar weinig mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egocentrix

Egocentrix

Parttime zeurkous

True, maar ook Paradox heeft er een handje van om veel DLC uit te brengen. Kijk bijvoorbeeld naar de immense bak robes en levels die er voor Magicka is verschenen. Een belangrijk verschil is dat het bij EA én belachelijk veel geld kost, én weinig toevoegt.

Hier zie ik potentie voor uitbreidbare vliegvelden, veel transportmiddelen, dijken, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Egocentrix1 schreef op zondag 08 maart 2015 @ 23:33:
Hier zie ik potentie voor uitbreidbare vliegvelden, veel transportmiddelen, dijken, etc.
Sowieso mankeert een bedrijf de EA insteek door een spel goed te modden te maken, wat hier het geval lijkt. Je kunt geen goud geld voor triviale upgrades vragen als er een community is die gratis betere content maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippensok
Hahah kijk even naar de dlc van Cities in motion 2:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:14

Rannasha

Does not compute.

Gezien C:SL aardig modbaar zal zijn en mensen dus zelf gebouwtjes kunnen maken, lijkt het me sterk dat de DLC gaat bestaan uit enkel wat leuke gebouwtjes en niets meer. Ik verwacht dat de (betaalde) DLC wat substantieler is. We zullen het zien.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
Met name een van de DLC's die al is aangekondigd (en ook kosteloos zou gaan worden) lijkt me lastig te modden: tunnels. Ook is een pack met meer Europese gebouwen aangekondigd. Die zou je met de Asset builder nog wel kunnen maken, op zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kippensok schreef op zondag 08 maart 2015 @ 23:46:
Hahah kijk even naar de dlc van Cities in motion 2:P
Dat is het enige dat me een beetje zorgen baart - de goedkope basisprijs en de rijkelijk aanwezige DLC's bij andere spellen van deze ontwikkelaar suggereren dat men een half free-to-play-model hanteert.

Als ik ergens een hekel aan heb is het wel free-to-play :r Ik koop een spel of ik koop het niet, maar ik heb absoluut geen zin om of een halfbakken spel te spelen, of te pas en te onpas lastig gevallen te worden met suggesties deze upgrade of dat DLC-pack te kopen.

Apps hebben daar ook een handje van - dan heb je netjes een bedrag betaald voor je app en dan nog voelt het alsof je op de markt loopt, met alle aanbiedigen die je om de oren vliegen. Kopen is kopen - en dan geen gezeur meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Oh ik hoor net van Etalyx dat de reviews pas vanaf de 10e mogen. Mogelijk dat Tweakers dus al op iets aan het broeden is.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
[...]

Dat klopt.. Dat maakt alignment lastig. Want je snapped alleen tussen 2 bestaande wegen. Als je van links naar rechts de weg aanlegt dan is het éénrichtings verkeer ook in die richting. Vooral met highway vreselijk lastig :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sdk1985 schreef op maandag 09 maart 2015 @ 02:03:
Dat klopt.. Dat maakt alignment lastig. Want je snapped alleen tussen 2 bestaande wegen. Als je van links naar rechts de weg aanlegt dan is het éénrichtings verkeer ook in die richting. Vooral met highway vreselijk lastig :P.
Ik hoop dat ze daar nog wat aan doen, want in CitiesXL kon je juist daarmee ontzettend veel tweaken en finetunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Uiteindelijk nog heel wat uurtjes gestreamed. Scheen niet goed te verstaan te zijn geweest maar hoop dat iemand er toch nog wat aan heeft gehad. Heb iig diverse keren het volume van het spel velaagd.

Zoals te zien draait bij mij een groot deel van de endgame om verkeersmanagement. Als het verkeer niet goed is dan despawnen auto's en dan gaan je rci hard omlaag. Ik ben dan ook vele uurtjes met de industrie zone bezig geweest. Op een gegeven moment stonden er vrachtwagens de hele map over (de 25 tiles). Ben helemaal losgegaan met snelwegen. De afvalverwerking had zelfs zijn eigen snelweg.

Uiteindelijk heb ik het industrie terrein door de midden gespleten met een snelweg. De economische boom die daaruit ontstond zorge voor NOG meer verkeer. Vervolgens elke helft een eigen snelweg gegeven die respectievelijk van rechts naar links en van links naar rechts uitvult. Hierdoor krijg je complexe knooppunten omdat er op elke ingang 4 wegen moeten worden aangesloten (links, rechts, return links en return rechts). Het nieuwe commerce centrum was een experimenteel ontwerp binnen een snelweg ronde. Die ging eigenlijk ook wel goed en zat binnen no time vol.

Op het eind ging het helaas mis. De 6lane dwars door de stad was steeds rood. Ik heb deze vervangen voor 2x een 6 lane en de stad ook in 2 helften verdeeld. Daar kreeg ik vervolgens gigantische merge problemen. Ze bleven maar op 1 lane invoegen, Ondertussen stond wel de helft van mijn commerce en industrie op abandoned. Heb dat merge probleem uiteindelijk opgelost maar echt lekker gaat het nog niet. De vraag is nog steeds niet terug. Je kunt het echt fout doen in dit spel.

Kan natuurlijk nog wel veel verbeteren. Dit is mijn aller eerste stad heb totaal geen rekening gehouden met de toekomstige schaal. Het is vooral veel ' leren' . Ik heb nu eindelijk het wegen bouwen een beetje onder de knie. Een misvatting is overigens wel dat een highway ramp altijd slechts 1 lane is want die kun je gewoon upgraden naar een volledige 3 baans lane via de ingame upgrade knop.

Grootste probleem waar ik nu tegen aan loop is dat met elk wegen design dat je kunt verzinnen je om de 8 vakjes een kruispunt krijgt en dat is te veel. Op het industrie terrein heb ik dat op kunnen lossen met een high en een low highway die elkaar alterneren maar dat kost enorm veel ruimte.

Daarnaast heb ik bus vervoer onmogelijk voor mezelf gemaakt door het 1richtingsverkeer. De metro lijkt nog niet echt veel te doen met 600 gebruikers op 35.0000. De trein en de boot nog niet aan toegekomen. Tot nu toe is het OV het minst duidelijke deel van het spel.

[ Voor 5% gewijzigd door sdk1985 op 09-03-2015 05:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:18
Deze video legt een klein beetje uit hoe het 'lane' systeem in zijn werk gaat. Dat verklaart misschien ook waarom toch telkens alles vast blijft lopen.
YouTube: Cities: Skylines - Intersection Tutorial/Discussion

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
http://www.twitch.tv/burkeblack Ene Burck Black nu bezig op een piraten-thema-kanaal, best grappig :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Laatst online: 17-09 23:00
sdk1985 schreef op maandag 09 maart 2015 @ 05:51:
Zoals te zien draait bij mij een groot deel van de endgame om verkeersmanagement.
zit zal ervoor zorgen dat heel veel spelers te snel af zullen haken als het even wat tegenzit en zullen beginnen te klagen. Het is meer een verkeersspel geworden dan echt een citygame. Natuurlijk moet je tijd besteden aan je wegen, rails e.d. maar als iemand uren bezig is om verkeersproblemen op te lossen dan gaat het ergens in het spel gruwelijk mis. En daar gaat het ook gruwelijk mis als ik vele streams zie.
Jammer, ik had gehoopt dat dit spel beter zou zijn dan simcity 2013, maar lijkt van hetzelfde niveau te zijn (al heeft ieder zijn eigen plus en zware minpunten).

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Laatst online: 17-09 13:34

RoyK

Hobby tekenaar

Wat ik bij SC5 jammer vond is dat ik vooral bezig was met de industrie. Chipfabrieken, aanvoer van plastic, treinbanan voor het afvoeren van het product. Katching!! Miljoenen verdienen en je kan daarna bouwen wat je wil.

Ik hoop dat je bij deze game hier niet mee bezig hoeft te zijn. Maar dat je focus echt ligt op het bouwen en onderhouden van een stad.

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:18
Bean77 schreef op maandag 09 maart 2015 @ 07:40:
[...]

zit zal ervoor zorgen dat heel veel spelers te snel af zullen haken als het even wat tegenzit en zullen beginnen te klagen. Het is meer een verkeersspel geworden dan echt een citygame. Natuurlijk moet je tijd besteden aan je wegen, rails e.d. maar als iemand uren bezig is om verkeersproblemen op te lossen dan gaat het ergens in het spel gruwelijk mis. En daar gaat het ook gruwelijk mis als ik vele streams zie.
Jammer, ik had gehoopt dat dit spel beter zou zijn dan simcity 2013, maar lijkt van hetzelfde niveau te zijn (al heeft ieder zijn eigen plus en zware minpunten).
Bij de meeste streams die ik heb gezien zie je ook duidelijk het probleem. Men plaatst aan de ene kant van de map ALLE industry en aan de andere kant alle residency. Als de mensen van en naar het werk moeten gaat AL het verkeer over dezelfde hoofdweg. Niet heel vreemd dat het dan vast loopt.
Logisch nadenken doet men pas vaak veel te laat in het spel, als men ziet dat het gaat vastlopen gaat men pas nadenken over 'Hoe kan ik het beste mijn wegen indelen'.

Ik kan nog steeds niet wachten tot morgen.. mij pre-order staat alweer even en ben nog steeds rete enthousiast. :)

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:30
DonJunior schreef op maandag 09 maart 2015 @ 07:45:
[...]

Bij de meeste streams die ik heb gezien zie je ook duidelijk het probleem. Men plaatst aan de ene kant van de map ALLE industry en aan de andere kant alle residency. Als de mensen van en naar het werk moeten gaat AL het verkeer over dezelfde hoofdweg. Niet heel vreemd dat het dan vast loopt.
Logisch nadenken doet men pas vaak veel te laat in het spel, als men ziet dat het gaat vastlopen gaat men pas nadenken over 'Hoe kan ik het beste mijn wegen indelen'.

Ik kan nog steeds niet wachten tot morgen.. mij pre-order staat alweer even en ben nog steeds rete enthousiast. :)
Inderdaad, verder vind ik dat er weinig gebruik wordt gemaakt van de limitatie op het type industrie. Dit is in het begin nog niet unlocked, maar je kan best farming industrie naast een woonwijk hebben. Dat levert bijna geen polution op en de afstand die bewoners moeten afleggen is lekker kort dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Maar wel Paradox en die maken nu eenmaal een hoop DLC's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badbadpresident
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:43
Mektheb schreef op maandag 09 maart 2015 @ 08:14:
[...]

Verschil is - bij EA betaal je 10 euro voor een of andere kut kermis bij Paradox zijn ze wel wat prijs bewuster dan dat.. Dat is nog los van de sales van Paradox games die je na een paar maandjes om de oren vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Mektheb schreef op maandag 09 maart 2015 @ 08:14:
[...]

Zeker, maar dat zijn -met uitzondering van de 'grote' DLC's, al zijn dat eerder uitbreidingen- over het algemeen meer voor de smaak.

Paradox stopt niet expres van tevoren core gameplay weg in DLC's.

Dat gezegd hebbende, ga ik er wel vanuit dat er een berg DLC uitkomen (welke ik vast in een of ander sale zal kopen :P ).

Nice, in de workshop zijn ook al mods voor filters:
http://imgur.com/a/pE7kP

[ Voor 22% gewijzigd door anandus op 09-03-2015 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17-09 12:29

Luukwa

o/

Oh wat heb ik zin in deze game zeg :)
Nu nog even vermaken met Assassins creed: Rogue

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0nkeymen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:25

M0nkeymen

Monkeystyle!

Mooi en duidelijk verhaal, deze game moet het blijkbaar hebben van goed verkeersmanagement en draait daar ook een groot gedeelte om, misschien zelfs te veel. Ik ga hem daardoor ook niet pre-orderen maar wacht even af, zou graag een map willen zien met grote wolkenkrabbers en veel inwoners, is die er al?

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Ligt er natuurlijk ook een beetje aan wat je onder core -gameplay verstaat :)

Ik begin er van overtuigd te raken dat een fatsoenlijke on en of ramp op de snelweg toch best wel onderdeel van de core play is :P
M0nkeymen schreef op maandag 09 maart 2015 @ 08:59:
[...]

Mooi en duidelijk verhaal, deze game moet het blijkbaar hebben van goed verkeersmanagement en draait daar ook een groot gedeelte om, misschien zelfs te veel. Ik ga hem daardoor ook niet pre-orderen maar wacht even af, zou graag een map willen zien met grote wolkenkrabbers en veel inwoners, is die er al?
Ligt eraan wat je definitie van veel inwoners is :)
Maar er zijn al meerdere streams geweest die de meeste tiles volgebouwd hebben, waaronder veel secties met de hoogste residenties/kantoren.

Zoals Mr frontageRoad hier onder :P

[ Voor 61% gewijzigd door heuveltje op 09-03-2015 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 17:58
[...]

Zoiets?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/SNnPMZi.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0nkeymen

M0nkeymen

Monkeystyle!

En dat ziet er veel belovend uit :), Ik denk dat het dit soort steden is dat men graag wil maken. Deze game heet immers "skylines" en men verwacht die dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Is dit van een youtube kanaal die we kunnen bekijken of volgen? Ik zou wel wat meer gameplay willen zien met zulke torens ipv al het geklooi met spoor en wegen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Ik denk wel dat je in SC4 wel een stuk meer bezig was met budget en NIMBY problemen. Van wat ik tot nu toe gezien heb zijn dat in SL niet zo'n zware problemen. Het is inderdaad voornamelijk het wegennetwerk te laten doorstromen.
RoyK schreef op maandag 09 maart 2015 @ 09:08:
Is dit van een youtube kanaal die we kunnen bekijken of volgen? Ik zou wel wat meer gameplay willen zien met zulke torens ipv al het geklooi met spoor en wegen :D
Wat bedoel je met gameplay ?
Die torens komen vanzelf in een higg densitiy omgeving, als je met de services en verkeer maar goed zit.
En daar zit dus de gameplay, om dat te regelen :P

[ Voor 50% gewijzigd door heuveltje op 09-03-2015 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Dit is een screengrab van de Twitch stream van Paradox. Ik weet niet of ze hier ook een video van hebben opgenomen. Was best een mooie stad maar vergis je niet, hij was ook heel veel bezig met snelwegen en knooppunten aanleggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Paradox Twitch videos
De laatste 5 (vanaf 5 maart) zijn CSL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 21:25
op youtube staan inmiddels genoeg lets plays:

YouTube: cities skylines gameplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
En die met al die torens is HEEL VEEL geklooi met spoor en vooral wegen. Vooral frontage roads :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Nu online
anandus schreef op maandag 09 maart 2015 @ 09:14:
En die met al die torens is HEEL VEEL geklooi met spoor en vooral wegen. Vooral frontage roads :P
Maar wel machtig mooi om te zien, hoe erg je met wat moet rekening houden om ook maar 1 building hoger te krijgen.

Teveel overlast te veel verkeer te weinig groen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Mektheb schreef op maandag 09 maart 2015 @ 09:16:
[...]

Maar wel machtig mooi om te zien, hoe erg je met wat moet rekening houden om ook maar 1 building hoger te krijgen.

Teveel overlast te veel verkeer te weinig groen etc.
Maar ook met 1 nieuwe buslijn in een keer de hele wijk upgraden :P

Die wijk van de screenshot had een gebrek aan OV. Dus hij legt een klein buslijntje aan in die wijk en hoppa, alle gebouwen springen omhoog :)

[ Voor 17% gewijzigd door anandus op 09-03-2015 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Nu online
Zag het inderdaad zat hem toen ook mee te kijken :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:30
Ik snap dat misschien niet iedereen op de 'verkeersproblemen' zit te wachten, maar ik gok dat die dingen weggemod kunnen worden voor de liefhebber, maar ik kijk daar toch wel naar uit.

Het goed kunnen laten doorstromen van een stad is (voor mij) een leuke klus en ook in real-life is dat 1 van de grootste problemen bij nieuwe (en eigenlijk ook oude) wijken. Voordeel in-game is dat het aanleggen van snelwegen niet 2 jaar duurt, zoals in real life :P. Dat is trouwens een verschil met SC4, daar duurde het aanleggen van wegen langer dan in SC2013 en CS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Just add the old pagan worshipping ground & the inconspicous alley, dan komt alles goed :P

in-game is dat het aanleggen van snelwegen niet 2 jaar duurt, zoals in real life
2 jaar :?, hier in eindhoven zijn ze al minimaal 20 jaar over een stuk snelweg aan het ruzien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:22
heeft er al iemand zijn key binnen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
heuveltje schreef op maandag 09 maart 2015 @ 09:24:
Just add the old pagan worshipping ground & the inconspicous alley, dan komt alles goed :P

in-game is dat het aanleggen van snelwegen niet 2 jaar duurt, zoals in real life
2 jaar :?, hier in eindhoven zijn ze al minimaal 20 jaar over een stuk snelweg aan het ruzien :P
Ik denk dat de A4 Delft-Schiedam wint.
Sinds de jaren 50 ligt het plan er. En hij is als het een beetje meezit nog net voor 2016 klaar....

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
RocketKoen schreef op maandag 09 maart 2015 @ 10:13:
[...]

Ik denk dat de A4 Delft-Schiedam wint.
Sinds de jaren 50 ligt het plan er. En hij is als het een beetje meezit nog net voor 2016 klaar....
Haha ja, dat is echt bizar. Ben wel super blij als ie eindelijk open gaat :D

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

fuqua schreef op maandag 09 maart 2015 @ 10:09:
heeft er al iemand zijn key binnen ?
Nee nog niet.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Ik woon in Schiedam, en ben dat project wel een beetje zat haha. Zou fijn zijn als ze nog de beloofde bomen gaan plaatsen. 4000 bomen beloofd, slechts een handje vol werkelijk geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoyK schreef op maandag 09 maart 2015 @ 10:16:
Zou fijn zijn als ze nog de beloofde bomen gaan plaatsen. 4000 bomen beloofd, slechts een handje vol werkelijk geplaatst.
Goh, precies dat kwam laatst langs in een documentaire over Amsterdam. Volop groen in de plannen, maar als puntje bij paaltje komt was het maar een projectie, een plan en is er geen geld. Terwijl het daadwerkelijk benodigde bedrag helemaal niet zo hoog ligt.

Als burger kan je er helemaal niets mee, behalve je belazed voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Nu online
Hij gaat Dinsdag avond om 1900 live toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Op deze Twitch-stream is een stad van 300k te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Mektheb schreef op maandag 09 maart 2015 @ 10:18:
[...]

Ja maar ik neem aan dat keys eerder worden verzonden dan dat 8)7

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Mektheb schreef op maandag 09 maart 2015 @ 10:18:
[...]

Zover we weten wel, maar officieel is dat geloof ik niet bevestigd.
Ik zit trouwens ook nog op de key van GMG te wachten. Zal toch wel goedkomen neem ik aan :)
Grappig, ik kan het nu niet echt kijken op het werk.
Maar het lijkt dat er veel minder Knooppunten en snelwegen liggen dan in zowel quil als " Mr frontage road" en dat waren allebei steden met net 50K mensen.

[ Voor 39% gewijzigd door heuveltje op 09-03-2015 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Nu online
Luukwa schreef op maandag 09 maart 2015 @ 10:21:
[...]

Dat weet ik niet, ik heb het via Steam gekocht en dan krijg je een automatische activatie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
heuveltje schreef op maandag 09 maart 2015 @ 10:22:
[...]

Zover we weten wel, maar officieel is dat geloof ik niet bevestigd.
Ik zit trouwens ook nog op de key van GMG te wachten. Zal toch wel goedkomen neem ik aan :)
GMG is een officiele reseller, best betrouwbaar.
For pre-purchase games, you will not receive a key immediately at the point of pre-purchase, rather you will receive the key on the day of release (or a day or two beforehand dependant on the game publisher) We cannot guarantee that you'll be able to preload; however, we are in constant talks with the publisher to ensure keys are released as early as possible.
Pre-loaden is geen mogelijkheid heeft Paradox aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Luukwa schreef op maandag 09 maart 2015 @ 10:21:
[...]

Volgens mij stond er op de aankooppagina bij Paradox dat de keys pas verstrekt worden op de dag van release. Afhankelijk van de tijdzone kan het wel pas dan zijn.

Daarnaast heb je toch niets aan zo'n key als het spel nog niet uit is ;)

[ Voor 9% gewijzigd door anandus op 09-03-2015 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

anandus schreef op maandag 09 maart 2015 @ 10:26:
[...]
Volgens mij stond er op de aankooppagina bij Paradox dat de keys pas verstrekt worden op de dag van release. Afhankelijk van de tijdzone kan het wel pas dan zijn.

Daarnaast heb je toch niets aan zo'n key als het spel nog niet uit is ;)
Zonder key kun je ook niet in de steamwork shop snuffelen ;)

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pctje91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11-09 13:24
[...]

Hier moet ik je toch wel even corrigeren. Ik ben van mening dat hier niet teveel aandacht aan de verkeersstructuur/management is gegeven. Ik doe zelf de studie Ruimtelijke Ordening en Planologie, hier hou je je dus bezig met het (her)inrichten van gebieden. En hier is juist ook verkeer een heel belangrijk aspect. Juist omdat je goed bereikbaar wil zijn maar ook niet voor geluids/stank overlast wil zorgen. Dit bepaald voor veel mensen ook echt wel of ze op die plek willen wonen ja of nee.
Ik ben het wel met je eens dat ze er zoveel aandacht in hebben gestoken dat ze dan het probleem met rijbanen selecteren bij op- en afritten moeten oplossen. Hierdoor ontstaan nu te veel opstoppingen.

Als je op Twitch kijkt zijn er genoeg mensen aan het streamen met steden van rond de 100k hier staan genoeg wolkenkrabbers in :)

[ Voor 7% gewijzigd door Pctje91 op 09-03-2015 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:10
A.U.B niet teveel over key's en levertijden kletsen ;). Ik weet dat het spannend is, maar anders loopt dit topic straks nergens op uit.

Die twitch stream van 300k ziet er wel vet uit :)

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShitHappens schreef op maandag 09 maart 2015 @ 07:37:
http://www.twitch.tv/burkeblack Ene Burck Black nu bezig op een piraten-thema-kanaal, best grappig :p
Deze is best goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Gewoon een plaatje. Het geeft echt een gevoel dat het een stad(je) is :)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/V8gpctz.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door anandus op 09-03-2015 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Nu online
Ik heb er zin in ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 20:30
Gaaf hoor, kijk er ook echt naar uit. SC5 was zeker in het begin erg tof, je middag/avond was soms zo voorbij omdat je helemaal gefocust was op je stadje.

1 voordeel, we kunnen nu iig wel concluderen dat we ons hier wel wat langer mee kunnen vermaken. De ruimte die je hebt maakt het voor mij al super om zo kleine voorstadjes te creëren, afstand tussen werk en wonen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau1187
  • Laatst online: 12:55
anandus schreef op maandag 09 maart 2015 @ 11:05:
Gewoon een plaatje. Het geeft echt een gevoel dat het een stad(je) is :)
[afbeelding]
Ik zou toch niet graag in dat ene huisje willen wonen met aan alle kanten wegen :P

Steam ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0nkeymen

M0nkeymen

Monkeystyle!

Pctje91 schreef op maandag 09 maart 2015 @ 11:02:
[...]

Hier moet ik je toch wel even corrigeren. Ik ben van mening dat hier niet teveel aandacht aan de verkeersstructuur/management is gegeven. Ik doe zelf de studie Ruimtelijke Ordening en Planologie, hier hou je je dus bezig met het (her)inrichten van gebieden. En hier is juist ook verkeer een heel belangrijk aspect. Juist omdat je goed bereikbaar wil zijn maar ook niet voor geluids/stank overlast wil zorgen. Dit bepaald voor veel mensen ook echt wel of ze op die plek willen wonen ja of nee.
Ik ben het wel met je eens dat ze er zoveel aandacht in hebben gestoken dat ze dan het probleem met rijbanen selecteren bij op- en afritten moeten oplossen. Hierdoor ontstaan nu te veel opstoppingen.

Als je op Twitch kijkt zijn er genoeg mensen aan het streamen met steden van rond de 100k hier staan genoeg wolkenkrabbers in :)
Ik snap dat er IRL veel energie in gaat zitten, ik hoop alleen dat je in de game niet alleen(of >50%) het verkeer aan het managen bent, en ook genoeg aan andere zaken toekomt van de public services, zoals energie voorziening, watermanagement(blijf een nederlander :P ), educatie, criminaliteit, gezondheidszorg etc. Verder vind ik de game wel heel veel potentie zitten, vooral met mods. Kijk er naar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

M0nkeymen schreef op maandag 09 maart 2015 @ 11:43:
[...]

Ik snap dat er IRL veel energie in gaat zitten, ik hoop alleen dat je in de game niet alleen(of >50%) het verkeer aan het managen bent, en ook genoeg aan andere zaken toekomt van de public services, zoals energie voorziening, watermanagement(blijf een nederlander :P ), educatie, criminaliteit, gezondheidszorg etc. Verder vind ik de game wel heel veel potentie zitten, vooral met mods. Kijk er naar uit.
Het is ook waar je je eigen prioriteiten aan stelt, als je je niet met verkeer wilt bezig houden dan doe je dat toch niet? Is wel je eigen verantwoordelijkheid.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0nkeymen

M0nkeymen

Monkeystyle!

Luukwa schreef op maandag 09 maart 2015 @ 11:46:
[...]

Het is ook waar je je eigen prioriteiten aan stelt, als je je niet met verkeer wilt bezig houden dan doe je dat toch niet? Is wel je eigen verantwoordelijkheid.
Ach misschien ben ik ook maar een ouwe zuurpruim en is het verkeer managen ook heel leuk :) Het gaat er uiteindelijk om dat je het leuk vindt. En volgens mij zit dat wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pctje91
  • Laatst online: 11-09 13:24
M0nkeymen schreef op maandag 09 maart 2015 @ 11:56:
[...]

Ach misschien ben ik ook maar een ouwe zuurpruim en is het verkeer managen ook heel leuk :) Het gaat er uiteindelijk om dat je het leuk vindt. En volgens mij zit dat wel goed.
Haha, daar draait het inderdaad om! Dat je er zelf lol uit haalt! En dat moet zeker lukken met dit spel wat voor doelen je jezelf ook stelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

M0nkeymen schreef op maandag 09 maart 2015 @ 11:56:
[...]

Laten we het hopen :*)

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ik niet meer dan hoop had, dan had ik niet ge'pre-order't.
Dit is na alle streams gewoon te mooi om waar te zijn...OEPS. :S

Ik kijk inderdaad nu ook niets meer, behalve de screenshots van anandus...kwijl kwijl.

Eat the bugs, live in a pod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Even voor de goede orde: Het zijn screenshots die ik gewoon tegenkom online, niet van mezelf.

Er is een wedstrijd, grand Custom Building Competition, gaande, de deelnemers zie je hier en stemmen kan hier.
Ik zie al een oudgediende (Xannepan) met een mooie Hollandse molen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Wat ik me afvraag mbt de bonus-items van de deluxe versie en mogelijke DLC. Wat weerhoud de community ervan om ook gewoon bijvoorbeeld een Eiffeltoren te maken en te uploaden?

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau1187
  • Laatst online: 12:55
fsfikke schreef op maandag 09 maart 2015 @ 12:16:
Wat ik me afvraag mbt de bonus-items van de deluxe versie en mogelijke DLC. Wat weerhoud de community ervan om ook gewoon bijvoorbeeld een Eiffeltoren te maken en te uploaden?
Niets, voor zover ik weet. CO heeft volgens mij ook zelf aangegeven dat de pre-order/deluxe bonusgebouwen niets toevoegen wat je niet ook met andere gebouwen kunt realiseren.

Ik heb zelf de deluxe version gepre-ordered vanwege de andere bonus-items: de soundtrack en digital artbook.

Edit: en wat betreft DLC: CO weet heel goed dat modders veel verschillende gebouwen/features kunnen modden, dus ik neem aan dat de DLC dingen toevoegen die modders niet/moeilijk kunnen toevoegen. In de eerste (gratis) DLC bijvoorbeeld tunnels.

[ Voor 17% gewijzigd door Lau1187 op 09-03-2015 12:19 ]

Steam ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Anandus
Ik bgrijp dat die niet van jou persoonlijk zijn, maar van het. Maar je vindt wel de mooien.
Wij kunnen nog niet aan die comp[etitie meedoen!!!! Aaargh!

Eat the bugs, live in a pod

Pagina: 1 ... 10 ... 88 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld om het over het spel te hebben, niet om te vergelijken waar hij het goedkoopste is of om te melden dat je je key binnen hebt.

Deze post legt uit hoe je je eigen regio kan importeren in de game

Er zijn nog genoeg gebruikers die een datalimiet hebben (omdat ze de site via mobiel checken) of een relatief lage internet snelheid hebben. Overweeg dus om een linkje naar het album te plaatsen in plaats van alles te embedden.