Tis maar welk geloof je aanhangt
Maarre we raken weer een beetje off topic
Maarre we raken weer een beetje off topic
[ Voor 42% gewijzigd door TeK op 25-09-2015 18:27 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 42% gewijzigd door TeK op 25-09-2015 18:27 ]
[ Voor 33% gewijzigd door HMC op 25-09-2015 18:34 ]
Eat the bugs, live in a pod
Only fools are enslaved by time and space.
Lord-The-Gamer (L-T-G)
Verwijderd
Gaat automatisch.pwillemske schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 19:35:
Weet iemand toevallig of alle mods en assets automatisch worden geüpdate als de maker een update uitrolt?? Ik verwijder ze nu elke keer en download ze opnieuw
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
[ Voor 6% gewijzigd door JoeZuCK op 25-09-2015 19:50 ]
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
LOLPolicies: allowed to blow
Dank u, scheelt een hoop tijd
Lord-The-Gamer (L-T-G)
Ik heb nog geen station gebouwd, maar iets zegt me dat er iets aan de hand is aangezien ze ook niet voorkomen in de AVO mod.pwillemske schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 19:50:
[...]
Mijn Nederlandse treinen spawnen wel gewoon...maar ik heb nog geen After Dark. Misschien vanavond
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Verwijderd
Ik had voorheen Traffic Manager + AI zitten gebruiken ipv Traffic++TeK schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 19:55:
hoshi in de traffic ai met manager kan je gewoon stoplichten uit/aanzetten en lane changes maken hoor
Jup Sun Shafts mod. Ik heb er ook even mee zitten spelen. Wanneer je de intensity vol aan zet krijg je een erg mooie zonsopkomstVerwijderd schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 00:14:
Ik weet niet of dit hier door sun shafts komt of dat er "iets" op het einde van die map ligt. Het effect is leuk iig
[afbeelding]
[ Voor 7% gewijzigd door JoeZuCK op 25-09-2015 20:06 ]
Zijn dat Kliekies huizen in het midden van de screen? En ben je helemaal overnieuw begonnen en heb je de nacht doorgehaald? Of heb je een oude stad kunnen laden?LoneRanger schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 16:10:
Ah ok, in dat geval een verhelderende reminder.
Om het goed te maken post ik dan maar 2 screenies.
[afbeelding]
Zou nuttig zijn als het rode lichtje nou zou opvallen.. Die JoeZuCK is geniaal.Snoz Lombardo schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 20:34:
Kijk, dat zijn nuttige mods:
Gula's Wind Turbine Minor Lights
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=524144870
Yup, dat zijn de juweeltjes van Kliekie, groeit als onkruid bij mij gelukkig.InF.Inc schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 20:28:
[...]
Zijn dat Kliekies huizen in het midden van de screen? En ben je helemaal overnieuw begonnen en heb je de nacht doorgehaald? Of heb je een oude stad kunnen laden?
Ik baal als een stekker dat ik helemaal overnieuw ben begonnen. Had even moeten wachten en dan met die mod mijn stad proberen te laden. Waar ik erg van baal is dat 2/3e van de vehicle assets niet worden geladen.LoneRanger schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 21:34:
[...]
Yup, dat zijn de juweeltjes van Kliekie, groeit als onkruid bij mij gelukkig.
Is m'n oude stad die ik inmiddels gewoon kan laden.
Stelt niet super veel voor maar heb helaas veel te weinig tijd om te bouwen.
Welke watersource gebruik je hiervoor ?LoneRanger schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 18:53:
Ik gebruik Realistic II - After Dark optimized.
De vijver in de rotonde heb ik zelf gegraven en een water source in geplaatst.
Ik gebruik idd de mod waar je dmv TAB een compleet vrij beweegbare camera krijgt.
Weet zo niet [meer] welke dat precies is.
Volgens mij de 3e laatste in Tek's prima rijtje.
Is het overigens niet een idee om een workshop verzameling samen te stellen met de meest essentiële mods/assets en een link naar die verzameling in de TS te zetten?
In-game Natural Resources Tool (+ Tree Brush & Pencil + Water Tool + Terrain Tool )TeK schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 21:50:
[...]
Welke watersource gebruik je hiervoor ?
@Hoshi
Ja dat zeg ik, dat kan tegenwoordig gewoon met traffic AI, dus geen traffic++ meer nodig.
Hij gebruikt dan gewoon die van traffic manager, die wel iets minder prettig werkt maar alsnog werkt.
We are shaping the future
Misschien kun je zelf licht toevoegen? Als ik merk met hoe een gemak men loads of assets re-upt moet het wel makkelijk gaan denk ik.Alex) schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 22:50:
Ik ben onder de indruk van hoe snel mods en assets worden aangepast om ze te laten werken met After Dark.
Ik ben nog op zoek naar een lamp die ik ergens vrij kan neerzetten, en die dan wat licht geeft. Bijvoorbeeld om een stuk spoor te verlichten. Deze is er al wel, maar die geeft (nog) geen licht...
Ik ben even aan het spelen met de asset editor, ik kan er lampjes op plakken - maar daarmee geven de lampen zelf nog geen licht.InF.Inc schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 23:01:
[...]
Misschien kun je zelf licht toevoegen? Als ik merk met hoe een gemak men loads of assets re-upt moet het wel makkelijk gaan denk ik.
deze? (is nieuwe kaart mee geleverd met AD geloof ik)Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 20:00:
[...]
Hoe heet die map, tropical, met dat rond meer en een riviertje eraan? Ik dacht Atomic Lake, maar ik zie die niet in m'n maps staan?
[ Voor 6% gewijzigd door eehbiertje op 25-09-2015 23:19 ]
Je kunt deze mod eens proberen. Met die mod worden de in-game props beschikbaar voor plaatsing. Daar zitten zeker 2 lampen bij (vergelijkbaar met de lampen die horen bij pedestrian paths). Misschien werkt dat? Het is geen spot helaas.Alex) schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 22:50:
Ik ben onder de indruk van hoe snel mods en assets worden aangepast om ze te laten werken met After Dark.
Ik ben nog op zoek naar een lamp die ik ergens vrij kan neerzetten, en die dan wat licht geeft. Bijvoorbeeld om een stuk spoor te verlichten. Deze is er al wel, maar die geeft (nog) geen licht...
Verwijderd
Dat is ze! \(^_^)/eehbiertje schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 23:17:
[...]
deze? (is nieuwe kaart mee geleverd met AD geloof ik)
de onderste uit de non steam kaarten.. *edit Lagoon Shore
[afbeelding]
oja die had ik wel eens gezien maar ik dacht toen terrain heb ik al, tree brush heb ik al, natural recources niet nodigLoneRanger schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 22:23:
[...]
In-game Natural Resources Tool (+ Tree Brush & Pencil + Water Tool + Terrain Tool )
Ik ben nogal fan van lage kaders en oevers dus als ik een map leuk vond ging ik eerst in de editor altijd het waterniveau aanpassen.
Dat hoeft met die mod dus niet meer want je kunt gewoon tijdens het spelen het niveau aanpassen en zelf sources plaatsen en het niveau apart instellen.
Als je een paar dagen eerder was geweest had je 'm voor € 9,50 gehad.RoyK schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 23:50:
De DLC kost overal wel een beetje rond de 15 euro merk ik heh. Dan kan ik hem net zo makkelijk gewoon bi steam zelf aanschaffen.
lazybones schreef op donderdag 24 september 2015 @ 23:26:
Eerder genoemde kortingscode werkt niet meer , je kunt wel deze SEP-COUPSITE-NEW15 gebruiken voor 15% korting.
tja .. daar heb ik nu niets aan natuurlijk haha. Is dat een korting code voor steam?Alex) schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 23:54:
[...]
Als je een paar dagen eerder was geweest had je 'm voor € 9,50 gehad.
Maar misschien werkt dit nog wel?
[...]
Nee, da's een code van Funstock Digital. Daar heb ik 'm gekocht met 25% kortingRoyK schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 00:20:
[...]
tja .. daar heb ik nu niets aan natuurlijk haha. Is dat een korting code voor steam?
er is nu nog wel een 20% kortingscode die van 25 was pre-orderAlex) schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 01:04:
[...]
Nee, da's een code van Funstock Digital. Daar heb ik 'm gekocht met 25% korting
[ Voor 28% gewijzigd door HMC op 26-09-2015 07:14 ]
[ Voor 59% gewijzigd door JoeZuCK op 26-09-2015 10:40 ]
Elke cent waar voor je geldHMC schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 11:28:
Oei, die time warp mod is wel erg gaaf. Hoe doen die gasten dat zo snel? My goodness.
Ik heb net een kleine 2 uurtjes in het spel gestoken, nog nooit gedaan op Zaterdag middag, maar het is echt prachtig. Sjonge jonge.
Ook weer uurtje besteed aan dingen terugvinden in Workshop. Ook wat leuke nieuwe dingen, zoals die elementary school (hoekgebouw).
Wat een spel mensen.
Deze gaat misschien nog wel langer mee dan SC3k of SC4.
http://steamcommunity.com...?id=509084770&searchtext=InF.Inc schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 11:45:
[...]
Elke cent waar voor je geldIk zal eens op zoek naar die elementary hoekgebouw. Ben wel benieuwd. Heb je de apotheker ook al gevonden van Ngon?
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=524254887HMC schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 11:50:
[...]
http://steamcommunity.com...?id=509084770&searchtext=
Nu aan het zoeken naar je Ngon apoteek.
Je bedoelt mods om mee te beginnen? Ik zou als je een wat natuurgetrouwe bevolking wilt in de huizen en offices enzovoort eerst deze installeren: http://steamcommunity.com...185&searchtext=populationHMC schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 11:53:
Thanks.
Zag 'em net voor je post.Inderdaad een mooie, en een must have...voor in de wijkjes.
Het valt me op dat ik nu nog meer op straatniveau wil kijken, zeker After Dark.
Wat is de goeie first person view mod nu? Het werd aangehaald eerder, maar er zijn er een hele zooi.
[ Voor 11% gewijzigd door JoeZuCK op 26-09-2015 12:27 ]
Ik ga niet met inwoneraantallen screwen. Wat ik bedoel is first person view, die eerst met TAB ging.InF.Inc schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 12:20:
[...]
Je bedoelt mods om mee te beginnen? Ik zou als je een wat natuurgetrouwe bevolking wilt in de huizen en offices enzovoort eerst deze installeren: http://steamcommunity.com...185&searchtext=population
Zodra het nacht wordt vlieg ik in de rode cijfers. Waar kan dit aan liggen? Overdag maak ik winst en 's nachts verlies ..
Verkeerd gelezen.. ik gebruik deze: http://steamcommunity.com...&searchtext=enhanced+zoomHMC schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 12:34:
[...]
Ik ga niet met inwoneraantallen screwen. Wat ik bedoel is first person view, die eerst met TAB ging.
Maar dan één die up to date is.
Die kende ik nog niet. Dat ziet er heel erg goed uit. Ga ik testen. Eerst uit eten.InF.Inc schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 12:46:
[...]
Verkeerd gelezen.. ik gebruik deze: http://steamcommunity.com...&searchtext=enhanced+zoom
Niet alleen First Person view, maar ook enhanced zoom.
[ Voor 9% gewijzigd door HMC op 26-09-2015 13:47 ]
Hell, mijn spel gebruikt max 6,2GB RAM...komt dat door alle assets die jij gebruikt in het spel??Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 20:00:
[...]
Ik had voorheen Traffic Manager + AI zitten gebruiken ipv Traffic++
Het beviel me eigenlijk perfect, buiten T++ savegames die niet meer te recuperen waren, maar ik had nu een clean install moeten doen voor After Dark. De traffic mods & unlimited trees heb ik nog niet geinstalleerd.
Mijn spel gebruik nu maar 7GB RAM ipv 11GB RAM
Ik had 63 pagina's met assets >_< Ik ga proberen het wat beschaafder te houden deze keer... maar ik vrees ervoor. Binnen een maand zit ik weer met een massa nieuwe spullen![]()
Hoe heet die map, tropical, met dat rond meer en een riviertje eraan? Ik dacht Atomic Lake, maar ik zie die niet in m'n maps staan?
Lord-The-Gamer (L-T-G)
gametag: estruqiarixs
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Dat is inderdaad een 'probleem' bij dit spel. "Eventjes cities skylines spelen", start het spel op, zit vervolgens 1 uur nieuwe assets enzo uit te kiezen voordat ik eenmaal begin.TeK schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 14:30:
Ondertussen ook de nl treinen en nl politie enzo weer terug, verder probeer ik het clean te houden.
Dus heb ik ook nog een paar auto's erbij genomen en wat treinseinen en en en en...
[ Voor 46% gewijzigd door Mausz op 26-09-2015 14:47 ]
dit is een vanilla stadTeK schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 14:30:
Gebruik IPT om zelf in te stellen hoeveel bussen er op welke route rijden
gametag: estruqiarixs
Voor zo ver ik weet bepaald het aantal stops op de lijn hoeveel bussen er spawnen, dus dan moet je kortere lijnen maken wil je minder bussen.Harm30 schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 14:49:
[...]
dit is een vanilla staddus dat wordt hem niet..
vind het wel raar dat als ik 6 bus lijnen heb, er 100 bussen spawnen terwijl ik het budget op 50% heb staan. mijn hele snelweg stond vol met bussen!
zou het kunnen komen dat de bus niet wordt gebruikt omdat de meesten de metro pakken?
Lord-The-Gamer (L-T-G)
[ Voor 4% gewijzigd door Achilles op 26-09-2015 15:46 ]
| Cowsmology | Met een hamer past alles, met ducktape plakt alles |
Ik heb nooit uitgevonden hoe in ieder geval, wel kan je via ITP getimed je bussen spawnen, maar zodra je je savegame opnieuw laad rijd alles weer vrolijk in een carnavals parade...InF.Inc schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 16:49:
Kan ik ook aangeven dat de bussen ALTIJD minimaal 10 seconden afstand van elkaar houden ingame? Ik dacht dat het mogelijk was, maar weet niet hoe en wat meer. Nu zie ik bijvoorbeeld 5 bussen op 1 lijn achter elkaar aan rijden..
Ja ik wist dattie voorbij was gekomen, maar de posts gaan zo snel dat ik kwijt was wie, wat, waar en wanneer.TeK schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 14:30:
...
@HMC die zoom mod zat ook in mijn lijstje hoor hehe
Dat hoekschooltje pik ik ook mooi gelijk even mee.
.....
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2015 18:35 ]
Heb ik niet gedaan, en kreeg alles zonder errors geladenRoyK schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 21:16:
Is het nog verstandig om een boel te droppen nu ik after dark geindtalleerd heb? Alle mods en gebouwtjes, etc etc?
[ Voor 3% gewijzigd door Achilles op 26-09-2015 21:27 ]
| Cowsmology | Met een hamer past alles, met ducktape plakt alles |
Heerlijke shots. Uiteraard is eye door arch een winner.chielisdenaam schreef op zondag 27 september 2015 @ 00:21:
Gelukkig waren al veel mods up to date bij de launch van After Dark dus ik kon gewoon verder gaan in de stad waar ik mee bezig was. Het verbaasd me hoe snel alle assets geupdatet worden.
Welkom in Ljubljana
[afbeelding]
Een van de duurdere woonwijken van de Stad gezien vanaf de Sava, de rivier die de stad in drie delen splitst
[afbeelding]
The Arch, met daarachter de Ljubljana Eye. Dit is verreweg het meest toeristische deel van de stad, in dit district zijn dan ook veel hotels en toeristische trekpleisters te vinden
[afbeelding]
Ljubljana International Airport
[afbeelding]
De skyline in het donker gezien vanaf Mount Chiliad
[afbeelding]
De boulevard
[afbeelding]
Ook 's nachts is er genoeg te doen in de stad
[afbeelding]
Regent Street by night
[afbeelding]
Charlois, een nabijgelegen slaapstad waar alle havenarbeiders werken. Hier is 's nachts niet zo veel te beleven
[afbeelding]
En ook in Ljubljana komt 's ochtends de zon weer op
[afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door SleepyPanda op 27-09-2015 03:10 ]
Wat is de werking van dat verdrijvingsvlak in het midden?chielisdenaam schreef op zondag 27 september 2015 @ 00:21:
Charlois, een nabijgelegen slaapstad waar alle havenarbeiders werken. Hier is 's nachts niet zo veel te beleven
[afbeelding]
In Skylines heb je nu ook apart transport naar de gevangenis. Ik vraag me af of criminelen met dit soort busjes naar de gevangenis worden vervoerd of met andere voertuigen?SleepyPanda schreef op zondag 27 september 2015 @ 03:09:
Vandaag presenteer ik jullie m'n eerste en echte voertuig. Helemaal van de grond af aan gemaakt met maar 1009 tris. Het is een politie-voertuig (duh) geïnspireerd door de Sprinter en Vito die de Nederlandse Politie in dienst heeft. Voor en achter werkt de verlichting, speciaal voor After Dark.
Verwacht 'm volgende week in de Workshop!
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
Tips zijn altijd welkom!
Opzich heeft het geen functie (het is gewoon een four lane road), maar in het network extensions project (https://steamcommunity.co...820060&searchtext=Network) bevat ook zo'n four lane road met turning lane in het midden. De overgang van de four lane met verdrijvingsvlak naar de four lane met turning lane is mooier dan die van de gewone four lane naar de de four lane met turning laneInF.Inc schreef op zondag 27 september 2015 @ 08:48:
[...]
Wat is de werking van dat verdrijvingsvlak in het midden?
Ik was er al achter welke mod dat wassjoerdpolder schreef op zondag 27 september 2015 @ 09:03:
[...]
Opzich heeft het geen functie (het is gewoon een four lane road), maar in het network extensions project (https://steamcommunity.co...820060&searchtext=Network) bevat ook zo'n four lane road met turning lane in het midden. De overgang van de four lane met verdrijvingsvlak naar de four lane met turning lane is mooier dan die van de gewone four lane naar de de four lane met turning lane
[ Voor 22% gewijzigd door JoeZuCK op 27-09-2015 10:03 ]
Ik heb geen tijd om een mooi screenshot te maken, en er moet ook nog onderhoud aan de wegindeling komen, maar dit is ff een snel screenshot van de indeling (pijlen zijn verbeterd met traffic++)InF.Inc schreef op zondag 27 september 2015 @ 09:19:
[...]
Ik was er al achter welke mod dat wasMaar als ik de beschrijving bekijk zijn het parkeerplaatsen? Heb je wellicht ook een plaatje bij je beschrijving? Over plaatjes gesproken .. die Industrial Elevated Station is me toch een plaatje! Heb net de vanilla trein zien aankomen op het station. Erg mooi als hij zo in het donker verlicht is. Hopelijk worden alle andere treinen ook van licht voorzien.
[afbeelding]
Wat me wel opvalt is dat het een station is met 2 perrons, maar alle treinreizigers stappen maar op op 1 station. Ook de treinen wachten op elkaar bij het ene perron. Als die bezet is dan is het niet zo dat ze naast elkaar staan. Nee ze wachten op elkaar en wisselen dan van treinspoor. Dit is normaal?
Ziet er goed uit! Traffic++ conflicteert niet met AD dus?sjoerdpolder schreef op zondag 27 september 2015 @ 09:59:
[...]
Ik heb geen tijd om een mooi screenshot te maken, en er moet ook nog onderhoud aan de wegindeling komen, maar dit is ff een snel screenshot van de indeling (pijlen zijn verbeterd met traffic++)
[afbeelding]
Daar gebruiken ze andere busjes voor. Staat ook op m'n lijstje met voertuigen die ik nog wil maken. Heb alleen zo weinig vrije tijd.InF.Inc schreef op zondag 27 september 2015 @ 08:50:
[...]
In Skylines heb je nu ook apart transport naar de gevangenis. Ik vraag me af of criminelen met dit soort busjes naar de gevangenis worden vervoerd of met andere voertuigen?
Verwijderd
Jij rommelt dagelijks aan echte steden? Juist de extra immersie van een stad die echt voelt kan nog een hoop opleveren. Dan wordt het gevoel ergens voor te zorgen opeens wel erg echtLA-384 schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 21:04:
Mooi, maar ik denk dat dergelijke graphics het plezier uit een game zullen halen. Op een gegeven moment ziet het er té echt uit, waardoor je niet meer het idee hebt een game te spelen. De entertainment waarde gaat hierdoor achteruit.
Ik weet alleen niet of het leuk is om eeuwig last te hebben van comités van 'bezorgde burgers' die je bouwproject veel duurder maken dan nodigVerwijderd schreef op zondag 27 september 2015 @ 14:20:
[...]
Jij rommelt dagelijks aan echte steden? Juist de extra immersie van een stad die echt voelt kan nog een hoop opleveren. Dan wordt het gevoel ergens voor te zorgen opeens wel erg echt
Ziet er erg netjes uit, alleen waarom gebruik je het woord 'Bestedingen' in het economie paneel i.p.v. 'Uitgaven'?dmantione schreef op zondag 27 september 2015 @ 14:38:
Even een beetje reclame maken voor mijn vertalingIk heb Cities Skylines geheel in het Nederlands vertaald en ik heb zojuist de Nederlandse vertaling voor After Dark geüpload. Het is te downloaden via de Workshop.
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=517574710
[afbeelding]
Verwijderd
Het ziet er inderdaad netjes uit, zeker van het niveau van vertalingen van Nederlandse spellen die officieel vertaald worden.chielisdenaam schreef op zondag 27 september 2015 @ 14:52:
Ziet er erg netjes uit, alleen waarom gebruik je het woord 'Bestedingen' in het economie paneel i.p.v. 'Uitgaven'?
[ Voor 25% gewijzigd door Tomski1986 op 27-09-2015 18:31 ]
Je moest eens weten... De volgende keer dat je weer eens alle verkeerslichten tegen hebt is het geen toevalVerwijderd schreef op zondag 27 september 2015 @ 14:20:
Jij rommelt dagelijks aan echte steden? Juist de extra immersie van een stad die echt voelt kan nog een hoop opleveren. Dan wordt het gevoel ergens voor te zorgen opeens wel erg echt
Haha, bochten in de riolering is zo gek nog niet, maar bovengronds zie je niet vaak meer.the_sopran schreef op zondag 27 september 2015 @ 19:59:
Vandaag After Dark gekocht en op de gok alle mods en assets die ik had (niet zo veel) gewoon aan laten staan. Gelukkig werkt alles nog zoals het zou moeten, op deze bug na:
[ Voor 32% gewijzigd door LA-384 op 27-09-2015 21:18 ]
Ik vind het donker vaak ook wel té donker. Zelfs tussen twee lantaarnpalen in is het pikdonker. Daar zullen vast nog wel mods voor gaan verschijnen. Ik liet 'timetravel' mods altijd een beetje links liggen (eindelijk een dag/nacht cyclus, ga je 'm constant zitten wijzigen) maar stiekem gebruik ik 'm nu toch wel, bouwen in het donker is gewoon erg onhandig.TeK schreef op maandag 28 september 2015 @ 00:23:
Ik wordt slightly anoyed door als het donker wordt en je lekker bezig bent train tracks te leggen en je opeens niet meer ziet waar je mee bezig bent.
Betere duidelijkheid waar geld heen gaat zou ook fijn zijn, zodra het nacht begint te worden lijd ik opeens verlies, maar zodra het ochtend wordt maak ik bakken met geld en dan smiddags is het zeg maar zoals het was voor de update/dlc.
Niet zo zeer waar het geld heen gaat maar waar het vandaan komt. 's nachts zijn je inkomsten uit normale activiteiten een stuk lager en moet je je geld gaan verdienen aan het nachtleven.TeK schreef op maandag 28 september 2015 @ 00:23:
Ik wordt slightly anoyed door als het donker wordt en je lekker bezig bent train tracks te leggen en je opeens niet meer ziet waar je mee bezig bent.
Betere duidelijkheid waar geld heen gaat zou ook fijn zijn, zodra het nacht begint te worden lijd ik opeens verlies, maar zodra het ochtend wordt maak ik bakken met geld en dan smiddags is het zeg maar zoals het was voor de update/dlc.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Je kan instellen hoeveel licht je mousepointer geeft.TeK schreef op maandag 28 september 2015 @ 00:23:
Ja... maar de inkomsten worden per week weergegeven. Da's dan niet helemaal consistent.Tsurany schreef op maandag 28 september 2015 @ 07:50:
[...]
Niet zo zeer waar het geld heen gaat maar waar het vandaan komt. 's nachts zijn je inkomsten uit normale activiteiten een stuk lager en moet je je geld gaan verdienen aan het nachtleven.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Maar zelfs op maximale 'kracht' stelt het nog weinig voor.Shabbaman schreef op maandag 28 september 2015 @ 10:21:
[...]Je kan instellen hoeveel licht je mousepointer geeft.
---
Mooie shots, je hebt ook echt de sfeer goed weten te pakken te krijgen voor dat dorpje met dat kerkje en dat station enzo. Nice!maselbe schreef op maandag 28 september 2015 @ 11:46:
Na het zien van al deze screenshots heb ik ook maar even een 24uurs cyclus online gezwierd van mijn boerderijdorpje
http://imgur.com/a/g2xyQ
Die dag nacht cyclus maakt het spel echt wel een pak mooier
Prachtige screens! Wat zijn je specs?maselbe schreef op maandag 28 september 2015 @ 11:46:
Na het zien van al deze screenshots heb ik ook maar even een 24uurs cyclus online gezwierd van mijn boerderijdorpje
Intel Core i7-2670QM processor 2.20 GHzPrachtige screens! Wat zijn je specs?
Wauw, geweldigmaselbe schreef op maandag 28 september 2015 @ 11:46:
Welke specs heb jij Alex? Want dit lijkt mij nog meer performance te kosten...!Alex) schreef op maandag 28 september 2015 @ 13:28:
[...]
Wauw, geweldig
Ik heb twee suggesties om de screenshots nóg mooier te maken:
2) Installeer de Better SMAA en Ambient Occlusion-mods. Deze mods zorgen ervoor dat de boel er nóg beter uit komt te zien. Ik wil niet meer zonder die twee.
Dit zijn mijn specs:SanderTje! schreef op maandag 28 september 2015 @ 13:36:
[...]
Welke specs heb jij Alex? Want dit lijkt mij nog meer performance te kosten...!
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i7-4790K Boxed | € 345,87 | € 345,87 |
1 | Asus Z97M-PLUS | € 103,50 | € 103,50 |
1 | MSI GeForce GTX 660 Gaming | € 0,- | € 0,- |
1 | WD Red SATA 6 Gb/s WD20EFRX, 2TB | € 90,- | € 90,- |
1 | Cooler Master Silencio 352 | € 56,23 | € 56,23 |
2 | Dell Ultrasharp U2414H (860-BBCW) Zilver, Zwart | € 237,90 | € 475,80 |
1 | Noctua NH-U9B SE2 | € 46,90 | € 46,90 |
1 | Crucial Ballistix Sport BLS2CP8G3D1609DS1S00CEU | € 77,95 | € 77,95 |
1 | Cooler Master V550 Semi-Modular | € 77,95 | € 77,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.274,20 |
Bij mij loopt het allemaal vrij goed, maar ik merk wel wat performance-impact wanneer het nacht wordt. Al die lampjes die aangaan zorgen voor een kleine lagspike, zeker bij de snelheid op 3x (waar ik eigenlijk standaard mee speel).Mijn PC loopt al aardig op z'n tenen bij een stad van 70000+ inwoners met een medium-high settings. (i7 2600, GTX 570 en 16 GB RAM). Sowieso vind ik dat het sinds AD ook wel weer wat trager is geworden.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq