Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tosemime
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18:24
Echt een aanrader! Mooie van deze game is dat je nog veel vrijer bent dan met sim city, echt freeform. Ben ook benieuwd naar de uitbreiding

Thanks Hoshimaru!

[ Voor 7% gewijzigd door Tosemime op 21-09-2015 21:12 ]

https://www.flickr.com/photos/tosemime/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Mooie screens Tosemime.

Zelf ook weer even een nieuwe stad begonnen als voorbereiding op After Dark. Is het al bekend trouwens of bestaande steden nog werken bij de x-pac, of word je gedwongen een nieuwe stad te starten?

Anyhow, mijn stadje (Winterfell) gaat erg lekker vooralsnog :) Had net toen ik High Density had unlocked wat probleempjes met het verkeer, omdat veel mensen van de High Density via 1 weg naar hun werk/school etc. wilde = huge files.

Heb het verholpen door wat extra metro stations & lijnen, en een extra ramp van de snelweg de high density wijk in. Erg tof om te zien als dergelijke dingen dan ook echt helpen :)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:26

PauseBreak

derp!

Tosemime schreef op maandag 21 september 2015 @ 21:11:
Echt een aanrader! Mooie van deze game is dat je nog veel vrijer bent dan met sim city, echt freeform. Ben ook benieuwd naar de uitbreiding

Thanks Hoshimaru!
Nou ... Er zijn geen out-of-the-box terrain forming tools in-game. Daarvoor moet je dan weer een halfwerkende mod gebruiken of je eigen map maken en daar je stad op gaan bouwen :P

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tosemime
  • Laatst online: 18:24
Terraform is met een mod inderdaad, maar die werkt toch prima? Ik kan er goed mee overweg iig :+

Met freeform bedoel ik dan vooral het aanleggen van wegen en het zo vormen van land en water zoals je zelf wil

[ Voor 37% gewijzigd door Tosemime op 21-09-2015 21:28 ]

https://www.flickr.com/photos/tosemime/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Tosemime schreef op maandag 21 september 2015 @ 21:27:
Terraform is met een mod inderdaad, maar die werkt toch prima? Ik kan er goed mee overweg iig :+

Met freeform bedoel ik dan vooral het aanleggen van wegen en het zo vormen van land en water zoals je zelf wil
Terraform werkt bij mij de helft van de tijd gewoon helemaal niet. Sowieso vind ik de tools die ze hebben wel redelijk beperkt, maar daar merk je niet veel van als je aan het gamen bent :P

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffo78
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-03 06:48
Ik weet niet 100% zeker of dit al eerder gepost is, maar ik heb via twitter een tool gevonden, gemaakt door Bram Fokke, voor Cities Skylines die automatisch een hoogtekaart maakt van een plaats in Nederland. Ik heb geen info over het gebruik gevonden, maar heb zelf wat zitten testen en ik moet zeggen dat de hoogtekaarten er heel netjes uitzien.

screenshot van de tool
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gEW7Q27.jpg

Enige wat je hoeft te doen zijn de coördinaten opzoeken van het centrum van de kaart die je wil gebruiken. Die kan je vinden op openstreetmap.nl.

Verder kan je nog een aantal instellingen veranderen zoals:

- de heightmap resolution (standaard: 1081x1081, het verhogen van de resolutie maakt de kaartoppervlakte groter)

- Heightmap center (zoals ik reeds aangaf moet je hier dus de coördinaten invoeren)

- meters per pixel (standaard staat dit op 5, maar als je op werkelijke schaal wil bouwen moet dit op 16 staan)

- height units per meter (staat standaard op 64, dit hoef je niet te veranderen als je op werkelijke schaal wil bouwen. Hogere waarden zorgen voor een groter hoogteverschil)

- sea level (geen idee wat dit doet)

Van zodra je op "Create heightmap" klikt, gaat de tool gegevens van AHN downloaden en hieruit een hoogtekaart maken die je meteen in de game kan gebruiken.

De tool zelf kan je hier downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Mijn stad heeft 70k inwoners maar ik heb volgens mij meer treinen dan inwoners :X Niet normaal hoeveel treinen er rijden. Er ontstaan dus ook files op de punten waar alle lijnen bij elkaar komen om uit de stad te gaan. Hoe kan ik die immense treinenfiles voorkomen???

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pwillemske schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 07:12:
Mijn stad heeft 70k inwoners maar ik heb volgens mij meer treinen dan inwoners :X Niet normaal hoeveel treinen er rijden. Er ontstaan dus ook files op de punten waar alle lijnen bij elkaar komen om uit de stad te gaan. Hoe kan ik die immense treinenfiles voorkomen???
Probeer goederen- en passagierstreinen van mekaar te scheiden door ze op aparte sporen te laten gaan. Dit kun je nog verder verfijnen door stadstreinen te scheiden van alles wat van buitenaf komt :)
't Wordt dan wel een serieus infrastructuurwerkje ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 17:58
Vanavond om 19:00 uur weer een AMA met het Paradox/Colossal Order team over After Dark.

http://www.reddit.com/r/IAmA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 08:40:
[...]

Probeer goederen- en passagierstreinen van mekaar te scheiden door ze op aparte sporen te laten gaan. Dit kun je nog verder verfijnen door stadstreinen te scheiden van alles wat van buitenaf komt :)
't Wordt dan wel een serieus infrastructuurwerkje ^^
Inderdaad, scheiden van treinen is zeer belangrijk.

Als je je internationale spoor aansluit op je gewone netwerk komen er overal treinen vandaan die dwars door je gewone netwerk heen rijden. Dit zorgt voor gigantische files en verstoppingen, waardoor je netwerk uit z'n voegen barst. Die internationale treinen willen namelijk ook wel eens halverwege keren, waardoor ze in beide richtingen voor opstoppingen zorgen.

In mijn stad heb ik een tweetal viersporige stations gebouwd (dankzij multi-track station enabled) waar internationale reizigers kunnen overstappen op 'binnenlandse' treinen. Ook voor cargo heb ik zulke vrachtoverslagpunten gemaakt. Daarnaast heb ik zo veel mogelijk dedicated goederenspoorlijnen, dit zodat mijn reizigerstreinen niet worden opgehouden.

Een paar plaatjes:

Maak kennis met Walter, een man die graag naar treinen kijkt terwijl hij aan het bellen is:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/F8mFTHXl.jpg

En dit is Terry, een toerist. Hij wilde even tot rust komen op een bankje, terwijl Walter nog altijd aan het bellen is:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/09Z1yk2l.jpg

En dit viersporige station (geheel nationaal verkeer) ligt bij een drukke wijk:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Mf46ctyl.jpg

De perrons staan standaard vol omdat de trein de enige manier is om van het eiland af te komen.

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 08:21
Steffo78 schreef op maandag 21 september 2015 @ 22:27:
Ik weet niet 100% zeker of dit al eerder gepost is, maar ik heb via twitter een tool gevonden, gemaakt door Bram Fokke, voor Cities Skylines die automatisch een hoogtekaart maakt van een plaats in Nederland. Ik heb geen info over het gebruik gevonden, maar heb zelf wat zitten testen en ik moet zeggen dat de hoogtekaarten er heel netjes uitzien.
blijf hier zelf een melding krijgen van:

De externe server heeft een fout geretourneerd: 404 niet gevonden

misschien komt het omdat ik hier net tegen de duitse grens aan zit (waar geen kaarten van zijn)
jammer dit had leuk kunnen helpen met wat lokale mappen maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Opgenomen stream. Was deze al langsgekomen? Wel beetje irritante gozer.
YouTube: Cities: Skylines - After Dark - Live Stream #1

Eat the bugs, live in a pod

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HMC schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 15:59:
Opgenomen stream. Was deze al langs gekomen? Wel beetje irritante gozer.
YouTube: Cities: Skylines - After Dark - Live Stream #1
Beetje irritant ? Ik heb het maar liefst 2seconden volgehouden voor ik het wegklikte :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geluid uitzetten is geen optie, want hij heeft het wel soms over het spel. :S
Ik heb het ook geen minuut volgehouden. Ben er beetje doorheen gescrolld.
Maar als je ECHT ECHT ECHT geinteresseerd bent in de DLC, dan moet je deze kijken. :P

Nog twee nachtjes slapen. En Donderdag nog eens vrij ook (slachtfeest hiero).
Hoop dat het vroeg gedownd kan worden. :D

[ Voor 20% gewijzigd door HMC op 22-09-2015 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb zeker interesse, maar heb quill beetje zitten kijken en dat is eigenlijk wel weer genoeg, ik wil het zelf spelen niet jaloers zitten staren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan het niet MEER met je eens zijn. :D

Ik speel het nog wel, maar sinds het nieuws dat dit uit gaat komen, doe ik bepaalde dingen niet, zoals kustzones bebouwen, mijn centrum volop inrichten, etc.

Dus heb ik het minder gespeeld, want ik voel dat ik minder kan doen dan ik echt wil doen.

Dat zal dus aan het eind van deze week over zijn. :D

Yeehaw! Wat levert dit groepje programmeurs toch goed werk zeg... Niet te geloven

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mocht je even wat anders willen doen tot die tijd is Sol 0 wel een leuk tussendoortje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
No time! :P
En we houden het nu nog wel twee daagies uit toch?

Ik zie het ja, lijkt me leuk. Maar ik heb al weinig tijd om CSL te spelen.
Ik ga het wel even uitzoeken, ziet er leuk uit, even zo snel bekeken.

Edit:
Zucht, ziet er inderdaad tof uit. Zoveel spellen om te spelen, maar zo weinig tijd vrij. :/

[ Voor 19% gewijzigd door HMC op 22-09-2015 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
4euro, gemaakt in unity door 1 persoon.
Moeite waard dacht ik zo :)

2dagen is goed te doen, maar tussendoor even een andere game spelen is ook goed te doen voor mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik ben toevallig eergister weer een stad begonnen als opwarmertje voor AD :D Inmiddels dik 50k+ inwoners, en helaas ook weer flinke verkeersproblemen.

Dus ik denk dat ik vanavond eerst maar even ga uitvogelen a.d.h.v. filmpjes op YouTube hoe ik efficiënt een High Density zone kan aanleggen waar mijn verkeer niet vastloopt.

Screenshots waar ik doel:
#1:
http://i.imgur.com/GF4MuOf.jpg
#2:
http://i.imgur.com/jB69QFI.jpg

Komt waarschijnlijk door de zijwegen, waardoor de auto's niet door kunnen rijden. Ze willen volgens mij allemaal rechtdoor na de rotonde, dus pakken ze allemaal dezelfde baan. Heb al een snelweg onder de stad geprobeerd, maar dat helpt niet zoveel helaas :(

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisvantWel
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 25-08-2024
chielisdenaam schreef op donderdag 17 september 2015 @ 19:32:
Ik kreeg vandaag een mailtje van DLGamer.nl (de plek waar ik Cities Skylines heb gekocht) dat ik 20% korting krijg voor After Dark. Ik heb vier codes, eentje gebruik ik zelf, de andere 3 mogen jullie hebben aangezien ik er anders toch niks mee doe. Ze zijn t/m 30 september geldig.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Hartelijk dank, heb bovenstaande code gebruikt! Nu maar rustig afwachten tot donderdag! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Zonet gekocht en vroeg me even af welke zo de must-have mods zijn voor dit spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Las Vegas schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 19:16:
Ik ben toevallig eergister weer een stad begonnen als opwarmertje voor AD :D Inmiddels dik 50k+ inwoners, en helaas ook weer flinke verkeersproblemen.

Dus ik denk dat ik vanavond eerst maar even ga uitvogelen a.d.h.v. filmpjes op YouTube hoe ik efficiënt een High Density zone kan aanleggen waar mijn verkeer niet vastloopt.

Screenshots waar ik doel:
#1:
http://i.imgur.com/GF4MuOf.jpg
#2:
http://i.imgur.com/jB69QFI.jpg

Komt waarschijnlijk door de zijwegen, waardoor de auto's niet door kunnen rijden. Ze willen volgens mij allemaal rechtdoor na de rotonde, dus pakken ze allemaal dezelfde baan. Heb al een snelweg onder de stad geprobeerd, maar dat helpt niet zoveel helaas :(
Je hebt teveel kruisingen met je hoofdweg. Dat zorgt voor veel verkeerslichten en dus voor een slechte doorstroming.

Wat je zou kunnen proberen:
- Maak een lange hoofdweg
- Maak niet te veel zijwegen, met een minimale afstand tussen twee zijwegen van 30 blokjes. Dit zijn je zogeheten 'verzamelwegen'
- Op deze verzamelwegen sluit je weer straten aan waarmee je het grid dichtmaakt.
- Leg voetpaden aan tussen de uiteinden van je straten en je hoofdweg. Hiermee kunnen voetgangers makkelijk naar je hoofdweg en zullen ze minder snel naar een auto grijpen.

edit: ik zie nu pas dat het industrie is, daarbij gaat dit wat minder goed werken. Wat nuttig leesvoer: http://www.imgur.com/a/z1rM1

[ Voor 4% gewijzigd door Alex) op 22-09-2015 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarnet nog eens wat zitten spelen. De bedoeling was eigenlijk een theme te maken met enkel Quad's gebouwen, maar die heeft geen L1 of L2, dus zo'n zone gaat nooit van de grond komen :-/
Of ik moet vanilla L1/L2 gebouwen erin zetten? Wat denken jullie?

Eigenlijk combineren die Quad gebouwen zich niet echt met de gewone, zeker niet met de Europese, vandaar dus apparte district rules om een soort Land of the Future te maken ;)

De weg tussen het oude Kagoshima en het nieuwe heb ik moeten upgraden van 4 lanes naar 6 lanes O.o
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Flmgyg9l.jpg
In de toekomst gaat er toch een stuk snelweg naar dit nieuwe stadsdeel moeten komen om de boel een beetje te ontlasten.

Ondertussen worden de omgevingsfactoren stilaan voordelig om er te beginnen aan echte hoogbouw:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LOA1MiCl.jpg
De eerste commerciële high rise van Kagoshima, 2 blocks van de school verwijderd.

Deze rode woontorens zijn luxe appartementen waar voornamelijk senioren in zitten (no kidding) ;)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ClNGkvql.jpg
Ik zou tijdens m'n laatste jaren toch niet op een kerkhof willen kijken.

De moestuinen van Kagoshima en de stad zelf zijn nu mooi in mekaar vergroeid om tot een symbiotisch geheel :)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/MqSTQGVl.jpg

De zwaar vervuilde rivier en baai zijn bijna opgekuist. Het zal wel nog even duren alvorens de bewoners er opnieuw mogen (willen? ;)) zwemmen of pootje baden ;)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BDQts1al.jpg
Het zou cool zijn om Cims te zien zwemmen in toeristische strand plots :)

Dit is zowat het drukste kruispunt van de nieuwe stad:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/AgMONFRl.jpg
En ook de enige met verkeerslichten op het traject oude stad <-> nieuwe stad. De voorrangsborden zorgen voor een betere doorstroming.

By the way, tijdens die Youtube streams van After Dark lijkt het verkeer zich precies anders te gedragen dan in een no mods huidige versie. Hebben ze de Traffic++ AI erin gestopt of met die persoon hebben samengewerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Wauw, wat een schitterende screenshots. :)

Wat heb je gedaan om ze zo te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks Alex :)
Ik gebruik een mod om AA te verbeteren, moving sun en sun shafts.

• DennisvantWel
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 25-08-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 21:28:
By the way, tijdens die Youtube streams van After Dark lijkt het verkeer zich precies anders te gedragen dan in een no mods huidige versie. Hebben ze de Traffic++ AI erin gestopt of met die persoon hebben samengewerkt?
TotallyMoo zei gisteren (maandag) dat ze het gedrag van het verkeer niet hebben aangepast, en dit in de toekomst ook niet van plan zijn. Dit omdat pathfinding een zware taak is voor het werkgeheugen, en vaker tijdens een rit de route te gaan (her)berekenen zou ten koste gaan van de minimale PC eisen. Verder vertelde hij er bij dat de spelers met een krachtigere pc de mods hier maar voor moesten gebruiken (T++ of improved AI).

P.s. prachtige screenshots weer!
Toch zit ik net een video van quill te bekijken en zie ik aan het einde van zijn snelweg 3lanes voor gesorteerd staan op een kruising met maar 2 mogelijkheden.
En hij heeft geen mods aanstaan.

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20:27

JoeZuCK

_Fonz > all.

Ik mag aannemen, dat de moving sun mod straks obsolete wordt met de DLC. Ook ben ik benieuwd hoe de wegen worden geïntegreerd met Traffic++

Worden door de DLC nog meer mods overbodig? Iemand een idee?

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Verwijderd

@DennisvantWel: Thanks voor de bevestiging :)
Nu heb ik Reddit AMA gemist. Is er iets interessants gezegd?

@Tek: Juist! Quill. Dat zijn de videos die ik gisteren bekeek en waarvan ik dacht "OH!! Het verkeer is anders!"

@InF.Inc: ik gebruik nu de TM+AI mod ipv TM & T++ mods. T++ lijkt me te zullen gaan botsen met haar bus lanes. Uiteindelijk kan ik dan nog alles behalve restricties opleggen qua type voertuig of snelheid.

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

@InF.Inc: ik gebruik nu de TM+AI mod ipv TM & T++ mods. T++ lijkt me te zullen gaan botsen met haar bus lanes. Uiteindelijk kan ik dan nog alles behalve restricties opleggen qua type voertuig of snelheid.
Lijkt mij dus ook. Even afwachten dus. Ik heb namelijk ergens gelezen dat de makers van Traffic++ inderdaad (nauw) betrokken waren bij het ontwikkelen van de buslanes.

Die 'seniorenflats' .. zijn dat vanilla gebouwen of heb je ze uit de Workshop?

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

• eehbiertje
zit er zelf aan te denken om al mijn mods en assets te verwijderen en opnieuw binnen te halen.

even kijken wat wel werkt en wat niet werkt (denk hierbij aan traffic++ etc)
ook mede omdat er nu zoveel bijgekomen is wat de werking van de stad anders laat worden.

kan het immers zo weer downloaden.

weet iemand hoe je dat met 1 druk op de knop kan doen? of moet ik overal het abonnement opzeggen? (en 460 vinkjes zetten)

*al gevonden

even naar je steamworkshop pagina gaan en f12 drukken > console en dit invoeren
code:
1
2
 (function(){jQuery('.btn_grey_black').map(function(){this.click()})})()
location.reload();

[ Voor 19% gewijzigd door eehbiertje op 23-09-2015 11:42 ]

Verwijderd

InF.Inc schreef op woensdag 23 september 2015 @ 09:14:
[...]

Lijkt mij dus ook. Even afwachten dus. Ik heb namelijk ergens gelezen dat de makers van Traffic++ inderdaad (nauw) betrokken waren bij het ontwikkelen van de buslanes.

Die 'seniorenflats' .. zijn dat vanilla gebouwen of heb je ze uit de Workshop?
Ik geloof dat het gewoon vanilla gebouwen zijn van die 1.1.1 update.
By the way, ik denk dat IPT ook problemen gaat leveren met After Dark door de nieuwe elementen die zijn toegevoegd aan de info popups van voertuigen bijvoorbeeld. Die zal het ook moeten updaten. Idem voor die advanced building info.

Dat truukje van eehbiertje lijkt me wel interessant :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Release/patch notes voor zowel de betaalde uitbreiding als de gratis update

Greetings Chirpies!

We're one day from releasing After Dark and figured you all would be interested in what we've done. So with no further ado - patch notes!

There's no 100% definite time for when we release tomorrow. Our goal is roughly 15:00 CEST depending on Steam's availability.

After Dark 1.2.0

Paid content | After Dark Expansion
  • Plenty of props and buildings added
  • After dark menu music
  • Loading image variation support
  • New Loading screens
  • District toolbar has been split to 3 tabs: Paint, Industrial specializations and Commercial specializations
  • Economy panel shows specializations in the income and tooltips
  • Economy panel shows taxi
  • Unlocking panel shows new commercial specializations
  • Crime info view has a jail availability, prisoners and capacity
  • Prisoners added
  • Commercial specializations added: Leisure and Beach
  • Leisure and Beach assets added
  • Unlocking requirements for specializations and new buildings
  • New policies added
  • New Steam achievements added
  • District panel now shows both industrial and commercial specialization
  • Menu logo shows after dark for DLC owners
  • Prisons added
  • Police cars collect criminals
  • Police vans transport criminals to prisons
  • Taxis added to info view legend
  • New strings added, for example bicycles now have a correct info panel
  • International airport added
  • Cargo hub added
  • Taxi service added
  • Bus terminal added
  • Bicycles and bicycle paths working
Free for all players:
  • Service buildings show notification when there is no road access
  • Day/night option added
  • Added icons to info panels of vehicles and citizens
  • Building and attached prop window/illumination/light depends on if building is active / has electricity
  • Night ambient sounds implemented
  • New music implemented for the night
  • Lights go off when a building is on fire
  • Pink Unicorn billboard added!
  • Budget window now has sliders for both day and night time
  • Day/Night transport lines
  • Shoreline now has land value and land value info view shows it even if it is not built yet
  • Content manager: ability to create custom district styles (custom building collections) from downloaded assets to be used on districts
  • District panel now has a drop down allowing to change its style set
  • Added day time control slider in Map and Asset editor
  • Added Day/Night indicator where the zoom/tiles mode button is
  • Visual night and day cycle added
  • Street lights
  • New textures for lighting windows added to existing buildings
  • Modding: Textfields support added to mod options
  • Fixed: Left and right mouse button references in all languages
  • Fixed: PDX Accounts creation lacks countries
  • Fixed: Logged out of paradox account on every return to main menu
  • Fixed: Markers are invisible to the players when placed on an asset in Asset Editor
  • Fixed: Short description text goes out of bounds in Load Asset window if text is too long
  • Fixed: Exploit: It is possible to keep the crime at 0% using only 2 Fire Stations and no Police Stations
  • Fixed: Using Ctrl+backspace to erase your search word in the Content Manager does not bring back the whole list
  • Fixed: Content Manager: Using Ctrl+v in the searchbox does not update the results.
  • Fixed: High density commercial building H2 3x4 Shop04a has its store sign intersecting with the building model
  • Fixed: The industrial H3 1x1 Facility05 building has a flickering metal cargo box.
  • Fixed: Options: The X button applies the new settings on the New Screen Resolution prompt.
  • Fixed: UI : Road upgrades: The road upgrade tooltip does not display long enough.
  • Fixed: Citizens can often be seen going down the metro station's stair case through the handrail.
  • Fixed: Clouds still move in the sky while the simulation is paused.
  • Fixed: Low Health prompt triggered even if you have 0 citizens (only happened when using mods)
  • Fixed: RUS/GER: In the Content Manager, the text of the "Publish" button is a little cut off
  • Fixed: "Reset key mapping" does not follow the capitalization norm of the rest of the buttons
  • Fixed: Advisor start text does not change language when changing language in-game
  • Fixed: Visitors will not leave a building when it is turned off.
  • Fixed: Medium roads can be upgraded to Highways with functional Service buildings connected to them. (Warning added to service
  • buildings not connected to a road.)
  • Fixed: European Theme: The Theatre and the Hypermarket European Unique Buildings are too hard to unlock.
  • Fixed: Sliders in the Options Menu should have indications of their value.
  • Fixed: Content Manager: The Categories title is misplaced.
  • Fixed: Citizens vanish when entered in the Japanese Garden.
  • Fixed: Clicking on the Auto-save option toggles the Auto-open Chirper messages option.
  • Fixed: The Sea-and-Sky Scraper Unique Building has the already built icon displayed at all times.
  • Fixed: Spelling mistake in the information box of the Fire Station building.
  • Fixed: The tooltip for burned down buildings has a low resolution pie chart displaying 0 jobs
  • Fixed: Bulldozing Medical Clinic with patients in it makes them either die or get instahealthy
  • Fixed: Game Crashes on Exit
  • Fixed: Buildings should now spawn with all or their color variations
  • Fixed: Asset editor: Train templates are not working
  • Fixed: Asset editor: Using infoshot and thumbshot tools affect sky rendering
  • Fixed: Asset editor: Custom asset that are set not available in asset editor are available
  • Fixed: Asset editor: Baked LOD textures sometimes don't show correctly for very simple and small assets
  • Fixed: Credits won't start from the beginning when viewed more than once.
  • Fixed: Game flickers when autosaving on all resolutions in Fullscreen, except on 1920x1080
  • Fixed: Sometimes, at the very end of a loading tip, the text of the loading tip will appear corrupted for a split second.
  • Fixed: When switching resolution and applying it from windowed to fullscreen, the aspect ratio is not properly set
  • Fixed: Tiles that don't have buildings (fields, etc.) still have a building construction animation as they build up.
  • Fixed: The "Recreational Use" policy is inconsistent with its description.
  • Fixed: Using the Bulldozer shortkey while in free camera mode prevents the user to deactivate the bulldozer normally.
  • Fixed: When enabling free camera, the camera button disappears but is still clickable
  • Fixed: Asset Editor: All the European designated Wall Ads have incorrect icons.
  • Fixed: Asset Editor: Incorrect icon for the Small Fountain is displayed.
  • Fixed: Options: Keymapping : It is impossible to keymap the middle mouse button.
  • Fixed: The "Average Zoned Buildings Level" text in a district's Info Panel is overlapping with the Level icon.
  • Fixed: Paradox Account: The user is unable to log out of their Paradox account after creating or loading a game in the same game
  • session.
  • Fixed: Map Editor: Possible to use terrain brush through parts of the brush option window
  • Fixed: Options: Clicking on the Auto-save option toggles the Auto-open Chirper messages option.
  • Fixed: People working in a Service Vehicle change name every time they get out.
  • Fixed: Content Manager: Disabling Maps, Savegames, or Assets does not prevent the user to access empty menus.
  • Fixed: Starting a New Game while all Maps are disabled causes a corrupted game.
  • Fixed: Map Editor: The user is able to set a brush strength with a value exceeding 1.
  • Added error message: Saving a save file when the Local Disk is full causes multiple issues.
Regards,
The Cities Team

Verwijderd

Geen verbetering voor Mac/Linux op vlak van performance... Het wordt echt wachten totdat Unity er werk van maakt (>_>)p

Another day in Kagoshima ;)

Er is een landmark toren in het nieuwe stadsdeel gekomen om toeristen aan te trekken:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8I75NDFl.jpg
Gebouw in de verte met de driehoekjes

De oude stad wil ook graag een graantje meepikken van al dat toerisme en mikt dus op haar culturele erfgoed, zoals een landelijk kapelletje *kuch*
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xX95rtul.jpg

Het ligt nogal afgelegen, dus menig toerist zal de moeite niet doen om tot daar te gaan ;)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bwD0azsl.jpg

Daarentegen zijn ze in de nieuwe stad dankbaar voor de Europeanen die heel wat architecturale know-how hebben meegenomen gedurende hun handelsmissies in de voorbije eeuwen.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/yNp1ITvl.jpg

Dit korps gaat toch eens terug naar school moeten >_>
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZmYLjLAl.jpg

En hier is brandweer te bespeuren?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3lw8F6cl.jpg

Ze komen dan wel opdagen wanneer het niet meer nodig is:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/etKVyXnl.jpg

De landbouwgebieden zijn een perfecte plek om zonne-energie op te wekken!
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/UWUyPw8l.jpg

Onherbergzaam terrein... De sporen hebben rollercoaster allures in dit gebied ;)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CSVhjaFl.jpg
Maar wat is al die hoogbouw in de verte?

De toekomst! Een agglomeratie van high-tech bedrijven en residenties.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qFnL5IDl.jpg

Daar wonen en werken mensen die next-gen tech zullen ontwikkelen.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jETzac2l.jpg

Eén van de producten die zij al hebben ontwikkeld zorgt voor milieuvriendelijke opruiming van afval.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/L5pAT7Jl.jpg

Het futuristische stadsdeel trekt ook al futuristische top-attracties aan :)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ST0a8Fcl.jpg
Levathian steekt er weer bovenuit.

Kagoshima zit nu met een mix van Europees erfgoed, hedendaagse architectuur en toekomstgerichte wolkenkrabbers.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/PEhbWxGl.jpg

De airlines vragen zich af wanneer er nu een luchthaven komt in dat gebied!
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/imxectCl.jpg
Er is ook een nieuwe aansluiting gebouwd met het snelwegnetwerk, tot grote vreugde van de bewoners in de oude stad, hoewel het toch nog druk blijft door hun monopoliepositie van de klassieke industrie.

Richie Rich op zijn sokkel is trots op de rijkdom van zijn stad.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/g0x4ieUl.jpg

De stad heeft nog geen duidelijke plannen met dat bos tussen de snelweg en de zee... Bosbouw zou enorm veel geld kunnen opbrengen, maar een enorme groene zone in de stad zou esthetisch niet misstaan.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YLkPd3el.jpg

Omdat die toekomstdromers het maar niks vinden om in de grond te liggen of in een potje te eindigen, willen ze natuurlijk ook hun high-tech after-life oplossingen... Niemand weet wat het doet O-)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/fEWe4sIl.jpg

• Panzer_V
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:00
[...There's no 100% definite time for when we release tomorrow. Our goal is roughly 15:00 CEST depending on Steam's availability....]

Gelukkig werk ik morgen vanuit huis. Als ik nou om 0530 uur begin....dan ben ik precies om 1500 uur klaar!

Komt dat effe mooi uit :)

Ik doe wat ik kan, zodoende blijft er veel liggen.

• NLKornolio
  • Laatst online: 17-09 23:26

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

kan er in de hoofd topic een stukje must have mods bij, dat zocht ik hier namelijk ;)

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
caanova1984 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 19:09:
kan er in de hoofd topic een stukje must have mods bij, dat zocht ik hier namelijk ;)
Dat verschilt van persoon tot persoon, natuurlijk.
Het beste wat je kan doen is in de workshop naar de meest populaire mods kijken of bepaalde collections.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Ik heb een kleine selectie mods bij mijn review staan hier op tweakers, die zou ik wat verder uit kunnen werken, maar dat heeft niet veel zin vandaag aangezien morgen een hoop mods onnodig worden/niet meer werken op dat moment.

Als er interesse is zal ik hem begin volgende week bijwerken.

• sjoerdpolder
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 15-08 09:54
ik ben niet goed in een rond verhaal te beschrijven, maar ik heb in je afgelopen tijd wel een paar leuke foto's gemaakt die ik ff wou delen met jullie

Om te beginnen had ik een tijdje last van een bug die mijn vliegtuigen deed spacen (nu gelukkig niet meer)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ngjZFHPh.jpg

het is lastig om een heel groot goed winkelgebied te maken. niet alleen de wegen worden vaak veel te druk, ook merk je dat het ov tekort komt in materieel
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/IbiYHEyh.jpg

heerlijk, even ontspannen. je kunt daar naar het grote bos voor gaan...
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/pedECiZl.jpg
maar in cities skylines gaan mensen liever op een parkeerplaats ontspannen en doen alsof ze helemaal alleen zijn (aan de houding te zien)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BB5ymQah.jpg

welkom in Nederland. Ergens in de stad waren winkeliers zich aan het afvragen hoe ze de aandacht van het straatbeeld konden trekken. gewone advertenties hebben ze al geprobeerd, maar ze willen meer met hun klokgevelpandje. daarom hebben beide bedrijven mensen uit Azië laten invliegen voor reclametips. uiteindelijk is dit het nieuwe straatbeeld geworden
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/g1Zunr0l.jpg

Ik wil zo graag wat met de nieuwe uitbreiding doen. Alleen heb ik O.A traffic++ (waar ik echt niet zonder kan (tenzij de maker ervan zegt te stoppen met mod-support)) en IPT. dat word dus morgen (en daarna) lang lang wachten totdat alle mods gefixt zijn. In mijn stad zijn bijvoorbeeld genoeg mensen die eens de fiets zouden moeten nemen
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EPdzcSal.jpg

En het pas opgespoten strand ligt er ook al helemaal klaar voor

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/r8DRc0vl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/fToozstl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KLMSkAdl.jpg

Verwijderd

@sjoerdpolder: Er zit echt iemand in dat Cities Skylines team die iets met Japan te maken heeft :D
Die reclame op dat Nederlands huisje? Enig idee wat dat is, die フダボン ? ;-)
Het wordt uitgesproken als "fudabon" en is de Japanse uitspraak van het Engels woordje Flavon.

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/11j6ws1.jpg

Het komt voor in alle groenten en fruit en zorgt onder andere voor de pigmentatie.
Normaal gezien wordt het afgestoten door het lichaam (als in niet verteerbaar spul). Ze worden ook gebruikt als antioxidanten en kunnen eveneens de receptoren op levende cellen beinvloeden. Erger is dat ze gelinkt zijn aan kanker.

Waarschijnlijk is het dus reclame voor chemische brol in een blikje waar iedereen zot van is en waar je niet lang van gaat leven (zoals Coca Cola gezien het rode kleurtje? ;) )

Al dat volk aan je metro-bus is geweldig! :D
Misschien met IPT wat meer bussen op die lijn zetten?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2015 20:27 ]

• Snoz Lombardo
caanova1984 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 19:09:
Ik vind sowieso dat er niet veel over het spel zelf wordt besproken maar dat 80% vol staat met verhaaltjes en honderden screenshots.

Weet niet wat de rest er van vindt, maar zou het niet beter zijn om een apart topic te maken voor dat soort dagboek posts en het hier wat meer over de game te hebben?

Misschien ben ik wel de enige die er zo over denkt, in dat geval mag je dit als niet gepost beschouwen. :)

• Mausz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-03 10:39
Ik stoor me er niet aan, ik kom juist hier soms voor die inspiratie.

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik vind het juist buitengewoon inspirerend om de verhalen en foto's hier te zien.

M.i. gaat het prima met dit topic :) Kan nu al niet wachten op de foto's van de nieuwe steden in AD.

Tesla M3LR '21

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:54
Ben het eigenlijk wel met Snoz Lombardo eens, maar dan hou je twee topics waarvan er waarschijnlijk maar één actief is. Dat wordt dat het go-to-topic voor discussies over game zelf, omdat dat andere topic niet meer zichtbaar is ivm te weinig activiteit. :+

De screenshots geven me elke keer weer een hoop energie om vol enthousiasme aan de slag te gaan om vervolgens na 40 minuten (waarvan 10 minuten opstarten en nog eens 10 minuten in en uitzoomen om een beeld te krijgen van de situatie) 2 straten en 5 boompjes te hebben neergezet op een manier die niet overeenkomt met de aanvankelijke gedachte en wat achteraf eigenlijk esthetisch totaal niet fraai is.

Ik ben nu toch alweer een week clean en ga pas weer aan de gang als de onderdelen voor de nieuwe pc zijn besteld, bezorgd en geassembleerd. Dat zal volgende week zijn waarschijnlijk, hopelijk werken de meeste mods dan weer. Kanniewachten!

[ Voor 4% gewijzigd door LA-384 op 23-09-2015 20:41 ]

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Laat die verhaaltjes maar komen! En de screenshots! Welke LUT gebruik jij nu Hoshimaru?

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
zijn er nog een betere tools voor create maps dan http://terrain.party/

Nederland kaart is bagger

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-09 08:34

JoepW

iRacer & Home Assistant

Snoz Lombardo schreef op woensdag 23 september 2015 @ 20:23:
[...]

Ik vind sowieso dat er niet veel over het spel zelf wordt besproken maar dat 80% vol staat met verhaaltjes en honderden screenshots.

Weet niet wat de rest er van vindt, maar zou het niet beter zijn om een apart topic te maken voor dat soort dagboek posts en het hier wat meer over de game te hebben?

Misschien ben ik wel de enige die er zo over denkt, in dat geval mag je dit als niet gepost beschouwen. :)
We hebben bij iRacing geprobeerd wat zaken te scheiden en dat werkte niet. Ik kan het afraden om twee topics te maken.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Verwijderd

InF.Inc schreef op woensdag 23 september 2015 @ 21:17:
Laat die verhaaltjes maar komen! En de screenshots! Welke LUT gebruik jij nu Hoshimaru?
Ik gebruik deze -> http://steamcommunity.com...filedetails/?id=406960822

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Ziet er goed uit. Heb hem in mijn favorieten gezet. Zal hem eens testen.

Hier ook maar weer een plaatje van mij:

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/2ymzyj4.jpg

• NLKornolio
  • Laatst online: 17-09 23:26

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

TeK schreef op woensdag 23 september 2015 @ 19:32:
Ik heb een kleine selectie mods bij mijn review staan hier op tweakers, die zou ik wat verder uit kunnen werken, maar dat heeft niet veel zin vandaag aangezien morgen een hoop mods onnodig worden/niet meer werken op dat moment.

Als er interesse is zal ik hem begin volgende week bijwerken.
Snoz Lombardo schreef op woensdag 23 september 2015 @ 20:23:
[...]

Had het een tijd niet gespeeld, heb dus even de mods leeg gegooid maar met alle mods tegenwoordig. Je ben zo een maandje zoet de mods door te nemen.
Kan bijna een eigen topic voor gemaakt worden.

• Steffo78
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-03 06:48
icegodd schreef op woensdag 23 september 2015 @ 21:23:
zijn er nog een betere tools voor create maps dan http://terrain.party/

Nederland kaart is bagger
Ik heb eergisteren deze hier nog gepost. Misschien heb je daar wat aan :)

Voor alle duidelijkheid, de hoogtekaarten die hiermee gemaakt worden zijn afkomstig van AHN1 en zijn heel gedetailleerd.

[ Voor 14% gewijzigd door Steffo78 op 24-09-2015 00:34 ]

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Zonnepanelen doen natuurlijk niks in After Dark wanneer het donker is, ik maar afvragen waarom mijn hele stad zonder stroom zit :')

[ Voor 9% gewijzigd door Phyxion op 24-09-2015 09:29 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Mausz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-03 10:39
@Phyxion: Jij hebt after dark al draaien?

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Jep :)

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Waar gekocht? En heb je ook mods draaien?

[ Voor 9% gewijzigd door JoeZuCK op 24-09-2015 09:59 ]

• Alex)
Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 23:03:
Thanks Alex :)
Ik gebruik een mod om AA te verbeteren, moving sun en sun shafts.
Thanks! Ik heb de mods geïnstalleerd en ook bij mij ziet het spel er nu (nog) beter uit. :)

Verwijderd

Alex) schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:03:
[...]

Thanks! Ik heb de mods geïnstalleerd en ook bij mij ziet het spel er nu (nog) beter uit. :)
En Ambient Occlusion. Die was ik vergeten :)
Phyxion schreef op donderdag 24 september 2015 @ 09:29:
Zonnepanelen doen natuurlijk niks in After Dark wanneer het donker is, ik maar afvragen waarom mijn hele stad zonder stroom zit :')
No shit! :D
Ik dacht dat ze geen rekening zouden houden met dat soort details. Geweldig! _/-\o_

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Verwijderd schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:05:
[...]

Ik dacht dat ze geen rekening zouden houden met dat soort details. Geweldig! _/-\o_
Ja, totdat je de eerste keer je eigen stad compleet zwart ziet worden :+

Nee, merp!

• Alex)
[...]

Die ziet er ook tof uit. Toegevoegd :)

Als laatste heb ik Better SMAA geïnstalleerd ter vervanging van de standaard meegeleverde AA.

• Snoz Lombardo
[...]

[...]

Erg toffe details inderdaad. Zag het al in de stream van Quil gebeuren.

Je kan wel buslijnen in-/uitschakelen bij dag of nacht (zodat je bijv. nachtbuslijnen kan opzetten). Zou mooi zijn als je bijvoorbeeld ook een conventionele powerplant alleen 's nachts kon laten draaien wanneer je zonnepanelen niet werken.

• Alex)
Snoz Lombardo schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:08:
[...]

Zou mooi zijn als je bijvoorbeeld ook een conventionele powerplant alleen 's nachts kon laten draaien wanneer je zonnepanelen niet werken.
Dat gebeurt in het echt dan weer niet, want het uitschakelen en opstarten van een energiecentrale kost veel tijd en middelen. Dat doe je als exploitant het liefste zo weinig mogelijk. :)

Alex) schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:13:
[...]

Dat gebeurt in het echt dan weer niet, want het uitschakelen en opstarten van een energiecentrale kost veel tijd en middelen. Dat doe je als exploitant het liefste zo weinig mogelijk. :)
De eigenlijke central niet, daar heb je gelijk in, maar er worden 's nachts wel degelijk hele delen van energiecentrale's uitgeschakeld.

Verwijderd

@Alex) Er is ook nog Dynamic Resolution: http://steamcommunity.com...filedetails/?id=406629464
Dan heb je ze allemaal, degenen die de graphics wat oppoetsen. Voor die laatste moet je wel zien dat je hardware het aankan zonder ineens op 1 fps te zitten ;-)
Is er trouwens iemand die Dynamic Resolution met 4K heeft geprobeerd (indien mogelijk?)

Argh! Ik kan niet wachten om After Dark te spelen \(>_<#)\

• HaterFrame
  • Laatst online: 00:16

HaterFrame

Well... Poo came out!

Ik heb net heel mn steam workshop leeg gemaakt, ga ik straks vanille aan After Dark beginnen. Langzaamaan vul ik het wel weer met AD compatible items... Kan niet wachten!

I am the great Cornholio!

MetaFrame schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:20:
Ik heb net heel mn steam workshop leeg gemaakt, ga ik straks vanille aan After Dark beginnen. Langzaamaan vul ik het wel weer met AD compatible items... Kan niet wachten!
Alleen de mods, of ook de assets? Zouden die ook allemaal overgedaan moeten worden?
Die lichtjes kunnen ook door het spel zelf toegevoegd kunnen worden kreeg ik het idee van.

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Vooralsnog delete ik even niets denk ik. Ik ga eerst wel eens kijken hoe C:S draait met alles aan, en indien ik allemaal errors krijg disable ik de boel wel.

Tesla M3LR '21

• Johan81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 21:25
inmiddels serial binnen, deze geactiveerd in steam maar afterdark is nog niet zichtbaar :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
HMC schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:21:
[...]

Alleen de mods, of ook de assets? Zouden die ook allemaal overgedaan moeten worden?
Die lichtjes kunnen ook door het spel zelf toegevoegd kunnen worden kreeg ik het idee van.
https://forum.paradoxplaz...-new-with-modding.878916/

De standaard props (die licht horen te geven, zoals straatlantaarns) worden door CO aangepast zodat ze ook echt licht geven. Elke asset die zo'n prop gebruikt heeft dan al wat licht. Verder is het wel handwerk voor elke modder, op alle assets moeten dan lichtbronnen geplaatst worden.

De meest actieve modders hebben zich al een tijd geleden kunnen aanmelden voor een soort beta waarin zij al assets konden aanpassen. Denk dat het dus erg snel gaat.

Verwijderd

Ik ga mijn assets niet verwijderen. Als er ingame dan eentje is die lelijk uitdraait, dat verwijder ik het wel.
Qua mods gaan er een hele resem uit:
- Moving Sun (del) - Ingame
- Dropouts (del) - Er is een ingame policy voor
- Control Building Levelup (dis) - Mogelijk conflict met nieuwe infoview door day/night functies
- Extended Building Information (dis) - idem als hierboven
- Extended Public Transport UI (dis) - mogelijk conflict ivm nieuwe UI elementen voor transport...
- IPT - Improved Public Transport (dis) - mogelijk conflict ivm nieuwe UI elementen voor transport...

• HaterFrame
  • Laatst online: 00:16

HaterFrame

Well... Poo came out!

HMC schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:21:
[...]

Wat Snoz zegt, dus bijna alles zal gedaan moeten worden.

I am the great Cornholio!

Schiet mij maar dood. Ik kan dat hele paypal nog steeds niet doen, zowel niet met mijn Indo als mijn NL bankrekening.
Afbeeldingslocatie: http://i886.photobucket.com/albums/ac70/HMClagi/damnit_zpsenrzeoyu.jpg

Samen/overkoop actie's doen we hier niet

[ Voor 21% gewijzigd door Gropah op 24-09-2015 14:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

For what it's worth: Bij Funstock Digital kun hem voor 9.50€ hebben met coupon code SEP-COUPMAIL-PRE25.

@HMC: moet je dat funden? Is dat niet zo dat PayPal gewoon het geld uit je rekening haalt bij betaling? Een soort van domiciliatie? Zoiets heb ik toch begrepen toen ik er voor m'n werk mee bezig was... weliswaar de merchant side van de zaak.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2015 10:54 ]

• anandus
  • Niet online
MetaFrame schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:20:
Hier ook. Even met een schone lei beginnen :)

Met deze bookmarklet kan je snel een hele pagina unsubscriben:
code:
1
javascript:(function(){jQuery('.btn_grey_black.btn_medium').map(function(){this.click()})})()

Verwijderd

MetaFrame schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:55:
[...]

Op die site is ie 12,66, je keek naar de pounds ;)
Ik zie euro's op m'n afrekening van Funstock & PayPal ;)
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/2ed1bav.png

@HMC: gaat je dat niet dubbel kosten, overschrijven naar een buitenlandse rekening + je fooi ? :')
Ik heb ooit een BE > JP overschrijving in JPY gedaan: 14€ kosten :<

Is een tranfer in Bitcoin niet interessanter voor jouw om al de kosten te omzeilen?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2015 11:09 ]

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

MetaFrame schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:55:
[...]

Op die site is ie 12,66, je keek naar de pounds ;)
Klopt, maar er gaat nog een dikke 3 euro af wbt die coupon code. Heb hem net besteld voor 9,49 daar.

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Verwijderd schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:59:
[...]

Ik zie euro's op m'n afrekening van Funstock & PayPal ;)
[afbeelding]
Enig idee waar die key komt te staan? Zie hem niet onder mijn orders staan.

• anandus
  • Niet online
edit:
Oeps, dubbel

[ Voor 89% gewijzigd door anandus op 24-09-2015 11:05 ]

• anandus
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:52:
For what it's worth: Bij Funstock Digital kun hem voor 9.50€ hebben met coupon code SEP-COUPMAIL-PRE25.
Dank voor de tip *O*
InF.Inc schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:02:
[...]

Enig idee waar die key komt te staan? Zie hem niet onder mijn orders staan.
Hij komt onder je order te staan, daar zie je een vakje "serial numbers".
Althans, dat lijkt mij de logische plek.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/tASWJBR2wOUGcafmxTu44uCq/full.jpg

[ Voor 33% gewijzigd door anandus op 24-09-2015 11:07 ]

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

anandus schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:05:
[...]

Ik zie nog niks staan bij mij.

Verwijderd

[...]

Yup. Die komt op je order page te staan. Nu ja... waarschijnlijk van zodra het officieel van start gaat? Pagina vandaag even in het oog houden?

• anandus
  • Niet online
InF.Inc schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:06:
[...]

Ik zie nog niks staan bij mij.
Nee, het spel is nog niet uit ;)

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

anandus schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:07:
[...]

Nee, het spel is nog niet uit ;)
We wachten het af :)

Verwijderd

@HMC: Is Bitcoin geen optie voor jouw? Je kunt via https://premiumgiftcards.com/ 20$ laden in je steam account en dat gewoon betalen met Bitcoin?

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ook gekocht, dank voor de link!

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Snoz Lombardo schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:08:
[...]

Erg toffe details inderdaad. Zag het al in de stream van Quil gebeuren.

Je kan wel buslijnen in-/uitschakelen bij dag of nacht (zodat je bijv. nachtbuslijnen kan opzetten). Zou mooi zijn als je bijvoorbeeld ook een conventionele powerplant alleen 's nachts kon laten draaien wanneer je zonnepanelen niet werken.
Dat kan helaas niet met power plants (al bekeken).

• luigi87
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:21

luigi87

Domotica Fanaticus

Toppie die tip, net ook ff gekocht :)

- leeg -

• eehbiertje
[...]
Dank voor de tip *O*

[...]

[afbeelding]
ook net besteld bedankt! (zat ook al te stressen waar is mijn key.. maar dit is blijkbaar dus "normaal") 8)7

• woutertjuh88
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 10:52
Hoelang duurde het bij jullie nadat je besteld had bij Funstock?
Onder mijn downloads staat nu na 45 minuten nog steeds niks.

-

• eehbiertje
woutertjuh88 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 12:34:
Hoelang duurde het bij jullie nadat je besteld had bij Funstock?
Onder mijn downloads staat nu na 45 minuten nog steeds niks.
ben ook 45 min verder..
volgens site kan het soms 10/12 uur duren..
heb je dan nog geen key dan moet je even contact opnemen.

Please note that Cities: Skylines After Dark will be released at around 3:00 PM CEST on September 24th 2015

dus vanaf 15:00 (denk dat we dan ook onze key krijgen?)

• Snoz Lombardo
Phyxion schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:47:
[...]

Dat kan helaas niet met power plants (al bekeken).
Ah ok, thanks.

Ik zag overigens nog niet dat je die vraag beantwoord had, maar hoe kan het dat jij al speelt? ;)

• Johan81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 21:25
eehbiertje schreef op donderdag 24 september 2015 @ 12:36:
[...]

ben ook 45 min verder..
volgens site kan het soms 10/12 uur duren..
heb je dan nog geen key dan moet je even contact opnemen.

Please note that Cities: Skylines After Dark will be released at around 3:00 PM CEST on September 24th 2015

dus vanaf 15:00 (denk dat we dan ook onze key krijgen?)
dan zal denk ik ook de download beschikbaar komen als je de key al hebt ingevoerd

• Alex)
Zo, After Dark is besteld bij Funstock, met coupon. *O*

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 11:01
Zou de upgrade/DLC dan ook vanaf 15.00 bij steam zelf te koop zijn? Daar is nog niks te zien van de DLC, ook niet onder de store pagina van het spel...

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

• eehbiertje
Riqy schreef op donderdag 24 september 2015 @ 12:42:
Zou de upgrade/DLC dan ook vanaf 15.00 bij steam zelf te koop zijn? Daar is nog niks te zien van de DLC, ook niet onder de store pagina van het spel...
denk het wel. zat zelf al te kijken naar de free update.. maar die was er ook nog niet dus de key maar gewoon besteld in de hoop dat ik direct kon spelen |:(

Verwijderd

't zal vanaf 15u wel in orde komen ^^
Heeft Pausebreak z'n key misschien al met die iDeal betaling?

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Snoz Lombardo schreef op donderdag 24 september 2015 @ 12:37:
[...]

Ah ok, thanks.

Ik zag overigens nog niet dat je die vraag beantwoord had, maar hoe kan het dat jij al speelt? ;)
Wachtwoord gekregen voor de beta branch ;)

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Verwijderd schreef op donderdag 24 september 2015 @ 12:47:
't zal vanaf 15u wel in orde komen ^^
Heeft Pausebreak z'n key misschien al met die iDeal betaling?
Ik heb die key allang binnen en geactiveerd op Steam. Alleen wat jammer dat ik nog steeds moet wachten tot 15:00 :P

Edit:

Overigens werd die cd-key ook door Steam direct herkend als 'Cities: Skylines After Dark'.

[ Voor 13% gewijzigd door PauseBreak op 24-09-2015 12:56 ]

Nee, merp!

• Snoz Lombardo
Phyxion schreef op donderdag 24 september 2015 @ 12:49:
[...]

Wachtwoord gekregen voor de beta branch ;)
Nice! Pers? Modder? Connecties? Dumb luck?

• Snoz Lombardo
Thanks! Besteld :)
Pagina: 1 ... 81 ... 88 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld om het over het spel te hebben, niet om te vergelijken waar hij het goedkoopste is of om te melden dat je je key binnen hebt.

Deze post legt uit hoe je je eigen regio kan importeren in de game

Er zijn nog genoeg gebruikers die een datalimiet hebben (omdat ze de site via mobiel checken) of een relatief lage internet snelheid hebben. Overweeg dus om een linkje naar het album te plaatsen in plaats van alles te embedden.