Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:29

JoepW

iRacer & Home Assistant

HMC schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 17:30:
[...]

Je zou die achtertuintjes assets erbij moeten gebruiken, bedenk ik me ineens. :D
Dat vind ik wel zo'n gepriegel ;)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JoepW schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 16:50:
[...]

...
Zoals de trouwe bezoekers hier weten ga ik altijd voor mooi en goed functionerend ;)
O-) Indeed, maar de moeite waard.

[ Voor 22% gewijzigd door HMC op 10-08-2015 17:38 ]

Eat the bugs, live in a pod

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb even snel een klein filmpje gemaakt wbt terraformen omdat dat duidelijker is dan uitleggen.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=XHQFDQn6pTQ]

wellicht was het al bekend, ik kwam er een tijdje geleden per toeval achter.

click en klik :P

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik vind de meest linker tool toch veel fijner werken in dit soort gevallen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En met de de SC music. Klasse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisvantWel
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 25-08-2024
HMC schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 16:26:

Hij is aardig goed met strakke wegen aanleggen. Maar enig idee waarom hij bomen bulldozed?
Niet echt nodig. Zelfs ongewenst, want bomen die je laat staan voor het bouwen van iets komen weer terug als je dat weer afbreekt.
Dat vertelt hij hier. Even zonder dat je op de link hoeft te klikken: de bomen die je laat staan en overheenbouwt tellen mee voor het maximum aantal bomen dat je kan planten (dit is overigens niet erg icm deze mod waarmee je geen limiet hebt voor het aantal bomen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 18:51:
Ik vind de meest linker tool toch veel fijner werken in dit soort gevallen.
Die gebruik ik ook wel vaak alleen kan die bij mij niet groter of kleiner dan de standaard en dat is niet fijn als je een hele lap grond eerst totaal vlak wilt hebben alvorens je eventueel vormen aan gaat brengen.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thanks voor de link, maar dat is dus wat ik aanhaalde. Die bomen blijven bestaan.
En met unlimited trees is dat inderdaad geen probleem.
Des temeer omdat de bomen static meshes zijn en dus maar één keer in het geheugen staan en die limiet dus sowieso al heel vreemd was om door Paradox geimplementeerd te worden in het spel.

Alsof ze om een mod vroegen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Inmiddels ook een klein proefstadje aangelegd met deze huizen en alle lof voor je werk d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wow ik duik ff in een andere hobby en opeens staan me hier toch een hoop berichten :)
Hoop nieuwe mensen ook, welkom :)

Ik heb die achtertuintjes ook, maar heb ze eigenlijk nog nooit gebruikt, moet ik eens doen.

@kuusj98
Rekening gehouden met deathwaves ? :P
Ik speel altijd met alles unlocked vanaf het begin, maar je moet niet te snel opbouwen want dan kom je in een deathwave terecht die simpelweg niet leuk meer is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:31
JoepW schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 16:20:
En hier is KliekieTown in Dutchland 2.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik mis enkel wat commercie in de verzameling. Ik heb nu maar wat passende gebouwtjes in het thema gestopt, maar als je nog zin hebt, Kliekie... :X

Ennuh hoekhuizen :9~
Haha, dat ziet er bijzonder grappig uit. Goed werk Kliekie!
Het lijkt er echter wel op dat naar verhouding de overige gebouwen wat aan de grote kant zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Hmm ik heb gemerkt dat ik niet zo van de kronkel weggetjes ben. Ik bouw liever recht toe recht aan :) Dus we beginnen maar weer opnieuw :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awesomo4k
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 20:11
Het gaat al stukken beter nu. zo goed als geen opstoppingen meer van het verkeer(helaas zien de wegen er niet zo netjes uit) en mijn "stad" heeft nu 5000+ inwoners. Zit steeds redelijk krap qua cash maar dat is natuurlijk ook een beetje de gameplay :D Steeds als ik iets wil doen dan moet ik of weer een powerplant bouwen of een kazerne/politiebureau of een begraafplaats :P
Nu had ik ook 6 baans weg aangelegd.... die geen nut hebben gehad... koste ook gemakkelijk 40k.... Komt wel goed.. zo leren we van fouten! Nu hopen dat ik snel op de 7k+ kom, dan kan ik high density bouwen! Tips voor deze fase?

Gr Joeske

Voor mensen die mij willen toevoegen op Steam: darealfoxx << Ja ik speelde UT in 1998

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tosemime
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-09 12:38
Verwijderd schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 15:54:
Op Facebook is er ook een community voor CS: SkylinesNation - A Cities: Skylines Guild

Een jongen, Neil Morgan, maakt momenteel echt een geweldige stad!
[afbeelding]

En hier nog een van Rik Nietsch, ook heel strak :)
[afbeelding]
Leuk! Ben ook lid geworden van die groep, worden mooie dingen gemaakt daar

https://www.flickr.com/photos/tosemime/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

On_E

Housemusic

Gisteravond een 2e poging gedaan om een mooie stad te bouwen, na een paar uur spelen merkte ik wederom op dat ik steeds dezelfde grids gebruikte en de stad dus eigenlijk helemaal niet mooi meer was.

Vanavond maar weer opnieuw beginnen en proberen om niet in dezelfde val te trappen.
Misschien eens proberen om een ronde weg in het midden te bouwen als begin, dat kan dan uiteindelijk het centrum van de stad worden als ie groter is.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Verwijderd schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 15:54:
En hier nog een van Rik Nietsch, ook heel strak :)
[afbeelding]
Dit is vet! Meh moet ik toch van mijn grid model af :/ Naja eerst eens uitbouwen en dan zien we wel of we er iets moois van kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05:44

JoeZuCK

_Fonz > all.

Die UK Detached woninkjes schijnen nu wel goed te werken. Is trouwens nog een L3 woning toegevoegd aan die theme.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InF.Inc schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 11:02:
Die UK Detached woninkjes schijnen nu wel goed te werken. Is trouwens nog een L3 woning toegevoegd aan die theme.
Ik zag het net dat er 2 extra deps waren. Ik moet het wel nog testen... Straks ofzo eens zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Deze is cool! Mooie goederentrein. Einde saaaaaaai :)
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=497362717
Verwijderd schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 11:05:
[...]

Ik zag het net dat er 2 extra deps waren. Ik moet het wel nog testen... Straks ofzo eens zien.
Wat ik wel jammer vind is dat zo'n verzameling niet vanzelf wordt bijgewerkt lokaal op mijn systeem. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

JoepW schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 11:12:
Deze is cool! Mooie goederentrein. Einde saaaaaaai :)
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=497362717

[...]

Wat ik wel jammer vind is dat zo'n verzameling niet vanzelf wordt bijgewerkt lokaal op mijn systeem. :(
Als je die gaaf vindt, wat vind je dan van mijn 16 wagon lange trein met eloc Traxx (of is het nou een Siemens) loco. Ziet er toch wat realistischer uit op een spoorlijn met bovenleiding.

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/bhxamf.jpg

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 20:11

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Dat soort kleine dingen maken de game juist zo mooi :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisvantWel
Een paar early build screens van de uitbreiding zijn gedeeld op het paradox forum. Ziet er in ieder geval veelbelovend uit!

En hier (op 15 seconden) zijn de fietsers te zien.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/uzICKtP.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Iiw22X5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/95Gk921.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OqOKjc5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/HAlVzE8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/JfhpQIy.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/L8mVlAN.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door DennisvantWel op 11-08-2015 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Nice, die gasten snappen het wel hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben benieuwd hoe ze aan gaan geven dat ramen licht gaan geven in het donker. Tot zover werkte modders met een illumination map, maar ik denk dat niemand erop zit te wachten om al zijn mods te updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 14:18:
Ik ben benieuwd hoe ze aan gaan geven dat ramen licht gaan geven in het donker. Tot zover werkte modders met een illumination map, maar ik denk dat niemand erop zit te wachten om al zijn mods te updaten.
Maar als ik dat artikel lees van Paradox, dan zullen er eigenlijk een hele zooi mods overbodig worden ook.
Zullen ze daar blij mee zijn?> :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:15

luigi87

Domotica Fanaticus

Leuk heb hem gelijk toegevoegd :)
Hoe heb je dat aangepast via de "Asset Vehicle Editor" ? kan je daar gewoon lenges van 8 stuks aan elkaar plakken?

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

luigi87 schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 14:25:
[...]

Leuk heb hem gelijk toegevoegd :)
Hoe heb je dat aangepast via de "Asset Vehicle Editor" ? kan je daar gewoon lenges van 8 stuks aan elkaar plakken?
In de editor kun je de totale lengte aangeven. Ik wilde hem eigenlijk nog langer hebben, maar met Asset Vehicle Editor 0.9.4 kon ik maar maximaal 16 wagons aanpassen. Hij kon langer, maar dan kreeg ik de blauwe wagons van Ron_fu-ta eraan vastgeplakt omdat ik die trein editte (of eigenlijk mijn eigen geeditte asset van die trein).

Maar nu ik er zo over nadenk .. wellicht kan ik hem inderdaad langer maken met de wagons van Shroomblaze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

InF.Inc schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 14:34:
[...]

In de editor kun je de totale lengte aangeven. Ik wilde hem eigenlijk nog langer hebben, maar met Asset Vehicle Editor 0.9.4 kon ik maar maximaal 16 wagons aanpassen. Hij kon langer, maar dan kreeg ik de blauwe wagons van Ron_fu-ta eraan vastgeplakt omdat ik die trein editte (of eigenlijk mijn eigen geeditte asset van die trein).

Maar nu ik er zo over nadenk .. wellicht kan ik hem inderdaad langer maken met de wagons van Shroomblaze.
Ah oke toch eens daar in duiken dan.
Een gemiddelde container trein in Nederland heeft een lengte 70 tot 90 containers :9 , alleen denk ik dat je in skylines dan een trein krijgt die de halve kaart in beslag neemt. en gelijkvloerse overgangen zijn dan uit den boze :+

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivar19
  • Laatst online: 14-09 15:45
HMC schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 14:22:
[...]

Maar als ik dat artikel lees van Paradox, dan zullen er eigenlijk een hele zooi mods overbodig worden ook.
Denk dat het per modder verschillend zal zijn, je kan het op twee manieren zien namelijk ;)
1) Al dat werk voor niks, mijn werk gestolen etc.
2) Mijn idee wordt op waarde geschat en standaard in het spel opgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Ivar19 schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 14:43:
Precies, ik zou er alleen maar trots op zijn _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisvantWel
HMC schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 14:22:
[...]

Als niet modder kun je daar alleen maar blij mee zijn lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ivar19 schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 14:43:
[...]

Denk dat het per modder verschillend zal zijn, je kan het op twee manieren zien namelijk ;)
1) Al dat werk voor niks, mijn werk gestolen etc.
Wat ik begrepen heb, is dat Paradox zelfs met T++ gasten in gesprek en overleg is geweest.
Zal in ieder geval geen code rip zijn geweest.
Buslanes/bike lanes is vast in samenwerking gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

DutchLand V2 update:
Ten eerste heb ik KliekieTown nog wat aangepast. De straatjes zijn nu enkel nog rijtjeshuisjes en geheel apart aan de zijkant is er dus nu een winkelcentrum.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/cities/DutchLand%202/shopping/1t.png

En verder heb ik het vervoer per rail maar eens tot in het extreme doorgevoerd.

Ik vang zo veel mogelijk vrachtverkeer op de weg op bij de grens van mijn map door daar een Cargo Terminal neer te leggen die enkel toegankelijk is vanaf buiten de map en enkel een exit heeft naar buiten de map.
Die buitenkant cargo terminals (1 t/m 4) heb ik allemaal met elkaar verbonden via een aparte railverbinding en met een centrale cargo terminal (5).
Daarnaast is er een centrale cargo terminal (6) met een rechtstreekse verbinding met alle sporen die naar buiten gaan.
En dan is er vanuit de centrale transport hub een verbinding naar bijvoorbeeld de steden en dorpen (9 en 10) en industriegebieden (7 en 8 ). Dit zijn steeds gesloten trajecten dus 1:1.
In de centrale transport hub worden goederen van de ene terminal naar de andere gebracht met vrachtwagens.
Dit werkt echt super!
Zelfs transit vrachtverkeer gooit bij bv ingang 4 iets op de trein en bij een ingang 3 weer van de trein naar een vrachtwagen.
De voorkeur voor de trein komt door de snelheid. Vrachtwagens kunnen op de snelweg 100 km/u en treinen kunnen bij mij 140 km/u.
Hier onder een schematische weergave van de huidige situatie.... En dit is natuurlijk op groei opgezet ;)
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/cities/DutchLand%202/transport_by_rail/1t.png
Natuurlijk komt er ook nog een water-rail-centrale transport hub verbinding

En dus staat er opeens midden tussen AmstelTown en KliekieTown een Cargo Terminal van waaruit de commercie wordt bevoorraad.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/cities/DutchLand%202/transport_by_rail/2t.png
Een zelfde soort concept hebt ik ook met passagiersvervoer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

JoepW schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 15:19:
DutchLand V2 update:

De voorkeur voor de trein komt door de snelheid. Vrachtwagens kunnen op de snelweg 100 km/u en treinen kunnen bij mij 140 km/u.
Duidelijke uitleg, dit zal zeker een hoop verkeer schelen. Denk dat ik het ook eens ga toepassen.

Hoe heb je de snelheid van de treinen aangepast? is dat ook mogelijk via de vehicle asset editor?

[ Voor 79% gewijzigd door luigi87 op 11-08-2015 15:40 ]

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

luigi87 schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 15:37:
[...]

Duidelijke uitleg, dit zal zeker een hoop verkeer schelen. Denk dat ik het ook eens ga toepassen.

Hoe heb je de snelheid van de treinen aangepast? is dat ook mogelijk via de vehicle asset editor?
Dank je. En idd kan dat met die Editor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivar19
JoepW schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 15:19:
Snelheid schijnt belangrijk te zijn ja. Als je bijvoorbeeld de snelheid van de middelste banen op een zesbaans oneway hoger maakt dan de buitenste, zorg je ervoor dat ze ook daadwerkelijk worden gebruikt ipv een lange file op de buitenste banen door afslaand en invoegend verkeer.

Iemand een idee hoe de route precies wordt gekozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

De standaard logica is kortste route gecombineerd met max snelheid.
Geen logica om files te vermijden.
Daar wordt wel aan gewerkt door de maker van t++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
DennisvantWel schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 13:51:
Een paar early build screens van de uitbreiding zijn gedeeld op het paradox forum. Ziet er in ieder geval veelbelovend uit!

En hier (op 15 seconden) zijn de fietsers te zien.
Zo, als je even niet oplet zie je ze ook gewoon niet. Ben benieuwd wat voor 'type' fietsers het worden, ouderwetsch Hollandsch of misschien toch meer Amerikaans? :+ Geen idee wat typisch Fins gebruik is van de fiets, dat kan natuurlijk ook nog.

Screenshot van dat momentje: O-)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/x5K63GJ.png?1

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat er ooit iets wordt gedaan aan farming industry :)
De manier waarop Cities XL daarmee omging was ronduit fantastisch: area painten en mooie akkers & velden met een stal of boerderij erop als resultaat.

Ik hoop trouwens dat de modmakers met wie Paradox in overleg is geweest een mooie bonus zullen krijgen voor hun werk en creativiteit \(^_^)/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Ik hoop dat de developers van Skylines voorlopig nog niet van het project afgehaald worden. Er zal een tijd komen waarbij de developers op iets nieuws gezet gaan worden.. en dan is het echt aan de community om het spel in leven te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

JoepW schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 16:07:
De standaard logica is kortste route gecombineerd met max snelheid.
Geen logica om files te vermijden.
Daar wordt wel aan gewerkt door de maker van t++
En misschien goed om toe te voegen. Een eenmal gekozen route wordt niet meer gewijzigd.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Ik heb 1 belangrijk ding vergeten te melden over de centrale transport hub: die is NIET met de wegen aan de steeden verbonden.
Dus een closed loop aldaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
Tristan schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 16:46:
Ik hoop dat de developers van Skylines voorlopig nog niet van het project afgehaald worden. Er zal een tijd komen waarbij de developers op iets nieuws gezet gaan worden.. en dan is het echt aan de community om het spel in leven te houden.
Natuurlijk niet, ik denk dat er alleen maar meer developers op gezet worden uiteindelijk. Dit is het grootste succes van het bedrijf. Dat zullen ze echt niet laten vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tristan schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 16:46:
Dit is met afstand de grootste hit van de studio en, misschien nog belangrijker, ook van de uitgever. Ze zouden wel gek zijn deze gans met de gouden eieren te slachten en dat hebben ze aangegeven ook: na het overweldigende succes heeft men meegedeeld dat men van plan is de franchise lange tijd te ondersteunen en van updates te voorzien.

Vergeet niet dat het ook in hun eigen voordeel is hè: het ondersteunen kost geld, maar de DLC's en extra content levert ook weer geld op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Teckna schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 19:03:
[...]

Natuurlijk niet, ik denk dat er alleen maar meer developers op gezet worden uiteindelijk. Dit is het grootste succes van het bedrijf. Dat zullen ze echt niet laten vallen.
Verwijderd schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 19:06:
[...]

Dit is met afstand de grootste hit van de studio en, misschien nog belangrijker, ook van de uitgever. Ze zouden wel gek zijn deze gans met de gouden eieren te slachten en dat hebben ze aangegeven ook: na het overweldigende succes heeft men meegedeeld dat men van plan is de franchise lange tijd te ondersteunen en van updates te voorzien.

Vergeet niet dat het ook in hun eigen voordeel is hè: het ondersteunen kost geld, maar de DLC's en extra content levert ook weer geld op.
Ok klinkt goed. We gaan het zien! Ik ben er in ieder geval erg blij mee 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:31
Verwijderd schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 12:17:
Waar worden de mods en assets uit de workshop opgeslagen?
Ik zou eigenlijk een backup willen maken van die bestanden. Soms heb je eens een leuke asset en ineens verwijdert de eigenaar het uit de workshop... Gevolg: ook foetsj uit je game ;_;
Weet niet of het nog relevant is, maar bij mij (windows dan wel) staan ze bij:
E:\Steam Games\SteamApps\workshop\content\255710

"255710" is blijkbaar de codenaam voor Cities Skylines. Weet niet of dat bij iedereen hetzelfde zal zijn. Ik kwam erachter via de shortcut op mijn desktop. Deze linkte naar "steam://rungameid/255710"

Ik kan me voorstellen dat steam op Linux dezelfde methode hanteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LA-384 schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 00:08:
[...]

Weet niet of het nog relevant is, maar bij mij (windows dan wel) staan ze bij:
E:\Steam Games\SteamApps\workshop\content\255710

"255710" is blijkbaar de codenaam voor Cities Skylines. Weet niet of dat bij iedereen hetzelfde zal zijn. Ik kwam erachter via de shortcut op mijn desktop. Deze linkte naar "steam://rungameid/255710"

Ik kan me voorstellen dat steam op Linux dezelfde methode hanteert.
Dat klopt :D
Er staat zoveel spul in m'n home dat ik er amper nog aan uit kan.

Ze staan onder ~/.steam/steam/steamapps/workshop/content/255710/

Bedankt voor je tip \(^_^)/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Die traffic manager mod is wel geniaal zeg! Check dit stukje waarin Konrad Filip Korzen een flinke wachtrij oplost.

[ Voor 38% gewijzigd door Tristan op 12-08-2015 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:28

RoyK

Hobby tekenaar

Verdikkie, wat kunnen sommige mooi steden bouwen! Ik ben meteen helemaal verliefd op zijn manier van wegen neerzetten. Ik ga zijn kanaal maar eens volgen :D

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
vanavond weer verder in mijn stadje, populatie nu 9500, zonder mods/cheats

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
RoyK schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 10:41:
Verdikkie, wat kunnen sommige mooi steden bouwen! Ik ben meteen helemaal verliefd op zijn manier van wegen neerzetten. Ik ga zijn kanaal maar eens volgen :D
Ja dat doet tie goed, maar ik merk wel dat hij wegen bouwt uit ervaring want je moet soms ver vooruit denken om bepaalde wegen op een bepaalde manier te laten lopen en daar heb ik nog best moeite mee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Tristan schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 11:02:
[...]

Ja dat doet tie goed, maar ik merk wel dat hij wegen bouwt uit ervaring want je moet soms ver vooruit denken om bepaalde wegen op een bepaalde manier te laten lopen en daar heb ik nog best moeite mee :+
Ik ook haha. Ik merk wel omdat ik speel in de vorm van "stad ontwerpen" ipv "stad managen" en dus alle mods op oneindig heb staan en dus geen geld zorgen heb.. dat ik ook maar wat bouw en het gevoel er misschien een beetje bij mis. Oftwel, ik begin meteen met hele projecten aan te leggen. Eigenlijk zou ik gewoon van blokje naar blokje moeten gaan en zo gaan groeien. van klein beginnen naar groot. ipv gelijk giga groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivos
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-09 07:48
@ miicker / iedereen: met welke mods / assets heb je die weilandjes met heggetjes zo mooi gemaakt? Maakt het landschap heel natuurgetrouw vind ik!

Mijn nieuwe laptop is onderweg, en ik kijk er erg naar uit om in C:SL te duiken! Al vroeger een grote fan van de Simcity reeks, en de screens en posts hier maken het wachten maar moeilijk. Hoop vooral dat de dedicated gpu (Ati R7 M270) nog een klein beetje presteert...

Vroeg me trouwens af of de deluxe versie de moeite waard is ten opzichte van de standaard. Ik zie als verschillen landmarks, artbook and soundtrack genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tosemime
@Ivos: daar heb je geen mods of zo voor nodig toch? Gewoon kwestie van bomen planten ;)

Verder is de deluxe versie alleen interessant als je het artbook wil denk ik. De landmarks en zo kun je toch wel in de workshop krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Tristan schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 10:03:
Die traffic manager mod is wel geniaal zeg! Check dit stukje waarin Konrad Filip Korzen een flinke wachtrij oplost.

[video]
Ik heb die optie (change lanes) helemaal niet in mijn traffic manager... Huh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tosemime
dan gaat er iets niet helemaal goed bij jou, die optie heb ik er altijd in gehad! erg handige functie trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Tosemime schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 11:19:
dan gaat er iets niet helemaal goed bij jou, die optie heb ik er altijd in gehad! erg handige functie trouwens
Zou het kunnen dat Traffic ++ dat van Traffic Manager heeft overgenomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
RoyK schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 11:11:
[...]

Ik ook haha. Ik merk wel omdat ik speel in de vorm van "stad ontwerpen" ipv "stad managen" en dus alle mods op oneindig heb staan en dus geen geld zorgen heb.. dat ik ook maar wat bouw en het gevoel er misschien een beetje bij mis. Oftwel, ik begin meteen met hele projecten aan te leggen. Eigenlijk zou ik gewoon van blokje naar blokje moeten gaan en zo gaan groeien. van klein beginnen naar groot. ipv gelijk giga groot.
Ik speel net zo, niet heel spanned. Die gast van YT speelt inderdaad van blokje naar blokje en denk over elke weg en boom na. Af en toe kijk ik 10min naar hoe hij een stukje weg aanlegt. Niet heel spanned om te kijken O-) Maar het resultaat na 44 episodes mag er wezen!
Ivos schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 11:11:
[...]
Mijn nieuwe laptop is onderweg, en ik kijk er erg naar uit om in C:SL te duiken! Al vroeger een grote fan van de Simcity reeks, en de screens en posts hier maken het wachten maar moeilijk. Hoop vooral dat de dedicated gpu (Ati R7 M270) nog een klein beetje presteert...
Ik speel op een Macbook Air, weliswaar de settings op medium en low maar het werkt prima en kan lekker spelen. Dus ik neem aan dat het peanuts is voor jouw dedicated GPU 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tosemime
dat zou kunnen, ik heb zelf geen traffic ++ nu, maar was het niet zo dat die 2 mods niet altijd goed samen gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Tosemime schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 11:25:
dat zou kunnen, ik heb zelf geen traffic ++ nu, maar was het niet zo dat die 2 mods niet altijd goed samen gaan?
Traffic++ Compatibility list

Traffic Manager is compatible with Traffic++

When both mods are active, the Lane Changer and Prevent Despawn features of Traffic Manager automatically disable as Traffic++ has similar features.

With both mods active, you can:
  • Customise vehicle restrictions (Traffic++)
  • Set priority lanes (Traffic Manager)
  • Use custom roads such as busway (Traffic++)
  • Add/remove pedestrian crossings (Traffic Manager)
  • Change lanes at intersections (Traffic Manger feature disabled, use Traffic++ instead)
  • Customise traffic lights / timings / sequences (Traffic Manager)
  • Prevent vehicle despawn (Traffic Manager feature disabled, use Traffic++ instead)

[ Voor 48% gewijzigd door Tristan op 12-08-2015 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Tristan schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 11:24:
[...]

Ik speel net zo, niet heel spanned. Die gast van YT speelt inderdaad van blokje naar blokje en denk over elke weg en boom na. Af en toe kijk ik 10min naar hoe hij een stukje weg aanlegt. Niet heel spanned om te kijken O-) Maar het resultaat na 44 episodes mag er wezen!

[...]

Ik speel op een Macbook Air, weliswaar de settings op medium en low maar het werkt prima en kan lekker spelen. Dus ik neem aan dat het peanuts is voor jouw dedicated GPU 8)
Het enige nadeel van zo spelen zoals hij nu speelt, is dat het al snel een vierkantjes vullen spelletje wordt. Ik ben nu vanaf video 1 begonnen zo in mijn ooghoek. Het leek me leuk om ook eens zo te gaan spelen. Maar ik zie nu steeds dat hij continu op geld zit te wachten tot hij verder kan.. over ieder mini dingetje een keuze moet maken. Ik weet niet of dat ik nou lekker zou spelen zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik heb ook lang Traffic Manager en Traffic++ naast elkaar gedraaid, ook toen Traffic Manager werd overgenomen door een andere dev omdat de originele TM niet meer werd geupdate. Alleen op gegeven moment begon T++ wel te klagen over dat er een incompatible mod was, met een corrupte stad tot gevolg. Sindsdien ben ik opnieuw begonnen met een stad en gebruik van deze twee alleen Traffic++ met als extra traffic add-on het verwijderen van traffic lights. En dat werkt prima :)

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
RoyK schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 11:46:
[...]

Het enige nadeel van zo spelen zoals hij nu speelt, is dat het al snel een vierkantjes vullen spelletje wordt. Ik ben nu vanaf video 1 begonnen zo in mijn ooghoek. Het leek me leuk om ook eens zo te gaan spelen. Maar ik zie nu steeds dat hij continu op geld zit te wachten tot hij verder kan.. over ieder mini dingetje een keuze moet maken. Ik weet niet of dat ik nou lekker zou spelen zo.
Klopt, maar hij speelt op hard mode. Geeft wel een extra dimensie aan het spel. Je moet echt goed nadenken in plaats van zones neerkwakken en doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivar19
RoyK schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 11:46:
[...]

Ik wil niet met oneindig geld spelen (voelt als valsspelen) maar ook niet steeds moeten wachten. Dus heb ik eerst een goedlopend klein stadje gebouwd, belastingen omhoog tot er net niet over geklaagd wordt (12-15%) en vervolgens de simulatie een nachtje laten draaien op max snelheid. De volgende ochtend heb je dan een paar miljoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awesomo4k
Ivar19 schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 12:01:
[...]

Ik wil niet met oneindig geld spelen (voelt als valsspelen) maar ook niet steeds moeten wachten. Dus heb ik eerst een goedlopend klein stadje gebouwd, belastingen omhoog tot er net niet over geklaagd wordt (12-15%) en vervolgens de simulatie een nachtje laten draaien op max snelheid. De volgende ochtend heb je dan een paar miljoen.
Geen lege stad omdat mensen meer willen? Dat probleem heb ik... Ik wil best wel eerst sparen maar dan zijn mijn sims ontevreden..... tot welk niveau heb je je stad nu? aantal inwoners?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
... en vervolgens de simulatie een nachtje laten draaien op max snelheid. ...
Is ook een beetje jezelf voor de gek houden, niet? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivar19
Awesomo4k schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 12:04:
[...]

Geen lege stad omdat mensen meer willen? Dat probleem heb ik... Ik wil best wel eerst sparen maar dan zijn mijn sims ontevreden..... tot welk niveau heb je je stad nu? aantal inwoners?
3k ongeveer, nog geen politie etc.
Tristan schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 12:06:
[...]

Is ook een beetje jezelf voor de gek houden, niet? :+
Beetje wel maar ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tosemime
ja klinkt een beetje krom. Niet willen valsspelen met oneindig geld maar wel de simulatie een nacht laten draaien zodat je geld hebt :p

Ik werk altijd met oneindig geld. Ik wil gewoon een mooie stad bouwen, maakt mij niet uit of ik verlies draai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Ik speel ook met oneindig geld, maar puur omdat ik ervaring wil opdoen in het opbouwen van een kleine naar een grote stad. Het doel is om straks zonder oneindig geld hetzelfde voor elkaar te krijgen en daarna om een keer op hard het nogmaals voor elkaar te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Hole
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-02-2024
Weet iemand hoe het precies zit met assets voor treinen? Net een hele mooie asset van een vrachttrein uit de workshop gehaald maar ingame blijft het nog steeds de standaard groen/oranje variant rondrijden.

Is het net als bij huizen dat ze random spawnen of vervangen ze echt de bestaande treinen volledig?

Edit: blijkt random te zijn maar met de Improved Public Transport Mod kan je het wel (per lijn) instellen. Alleen of het ook voor vrachttreinen is in te stellen... Vanavond maar eens proberen.

[ Voor 31% gewijzigd door Black-Hole op 12-08-2015 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

[...]

Dat is best krom maargoed :) Ik vind oneindig geld geen vals spelen. Ik wil een stad ontwerpen. Ik heb geen interesse in het verdien model erom heen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ivos schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 11:11:
[...]

@ miicker / iedereen: met welke mods / assets heb je die weilandjes met heggetjes zo mooi gemaakt? Maakt het landschap heel natuurgetrouw vind ik!

Vroeg me trouwens af of de deluxe versie de moeite waard is ten opzichte van de standaard. Ik zie als verschillen landmarks, artbook and soundtrack genoemd.
Ik heb die map gedownload in de workshop (was de all time favorite map)

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
DLC After Dark €15

http://www.amazon.de/Citi...tites+skylines+after+dark

DLC €15
Game €15

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SleepyPanda
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 19-09 15:15
Tja, dat is wel zuur. Vooral omdat alle updates geforceerd worden en iedereen dus met de nacht te maken zal krijgen. En om alleen maar saai de nachten te hebben is ook niet leuk, dus koop je het maar... Marketingtactics 2.0 :P.

Maar als ik kijk hoeveel uur ik in het spel heb zitten... is 15eu niets :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Laatst online: 18-09 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

SleepyPanda schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 16:29:
[...]

Tja, dat is wel zuur. Vooral omdat alle updates geforceerd worden en iedereen dus met de nacht te maken zal krijgen. En om alleen maar saai de nachten te hebben is ook niet leuk, dus koop je het maar... Marketingtactics 2.0 :P.

Maar als ik kijk hoeveel uur ik in het spel heb zitten... is 15eu niets :D
*Schaamt zich diep* Heb pas 30 uur erin zitten, ik ga gewoon weer eens beginnen met een waslijst aan mods, kijken of het me dan wel kan pakken.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-09 13:41

Darkasantion

Just keep swimming!

Ook maar weer eens begonnen, nu met unlimited money, kan ik gewoon lekker bouwen en knutselen en niet omkijken naar het geld :)

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awesomo4k
kuusj98 schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 16:34:
[...]

*Schaamt zich diep* Heb pas 30 uur erin zitten, ik ga gewoon weer eens beginnen met een waslijst aan mods, kijken of het me dan wel kan pakken.
Ik heb pas 7-8 uur erin zitten.... damn... en ik maar zeggen... Schat! We gaan rijk worden zonder die WoW subscription van 13 Euri per maand

Edit:

Las net dit: Day and Night Cycle: Day and night changes in the city and affects citizen schedules. Traffic is visibly slower at night and some zoned areas do not work with full efficiency, further easing the traffic. Service vehicles move around as usual. A free update for all users.

[ Voor 26% gewijzigd door Awesomo4k op 12-08-2015 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooi nieuw treinstation. Wel "hyper modern". Past niet in iedere stad.
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=495225348

Die tobse maakt wel meer mooi spul trouwens.
Gouwe ouwe Berlin Fernsehturm is ook van hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNEAK-NL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 13:21

SNEAK-NL

galloooooooooooo

Meer mensen al aan het spelen met http://steamcommunity.com...537594&searchtext=airport mod?

Het werkt best aardig na wat stoeien met de airport roads :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren nog eens die die UK detached theme geprobeerd. Het is dus niet voor in een cirkel te plaatsen... allemaal piepkleine 1xN huisjes tegen mekaar op een plot van 3x4 bijvoorbeeld :X 't Is echt lelijk op die manier!

15€ voor die DLC valt nog wel mee voor een spel waar je zot van bent?
Ik heb ruim 35€ betaald voor het spel zelf ^^" (boxed deluxe edition weliswaar)

Ze moeten ergens centen mee verdienen wanneer ze voor long term support gaan. Als je EA neemt, koop je dit jaar een spel, komen er 5 DLCs uit binnen de maand en na een jaar, wanneer je eens een potje online wilt doen zijn er geen servers meer te vinden >_>
SNEAK-NL schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 17:17:
Meer mensen al aan het spelen met http://steamcommunity.com...537594&searchtext=airport mod?

Het werkt best aardig na wat stoeien met de airport roads :D
Let wel op dat niet alle mods compatible zijn met airports roads!

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2015 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 17:17:
15€ voor die DLC valt nog wel mee voor een spel waar je zot van bent?
Ik heb ruim 35€ betaald voor het spel zelf ^^" (boxed deluxe edition weliswaar)

Ze moeten ergens centen mee verdienen wanneer ze voor long term support gaan. Als je EA neemt, koop je dit jaar een spel, komen er 5 DLCs uit binnen de maand en na een jaar, wanneer je eens een potje online wilt doen zijn er geen servers meer te vinden >_>

[...]

Same en helemaal mee eens.

Met airport mods/assets inderdaad voorzichtig zijn. Die heb ik juist daarom nog even links laten liggen. Die terminal ziet er wel goed uit. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Hoe krijgen jullie in godsnaam zoveel mods en assets werkend? Ik heb even op alles gesubd wat die Yuttho in zijn verzameling heeft staan, ik heb ongeveer 44 mods enabled (niet eens Traffic++ oid) en buiten dat de helft niet werkt moet ik ook 5 minuten wachten tot mijn spel is geladen, 5 minuten tot mijn wereld is geladen en dan heb ik op de laatste settings ongeveer 25 tot 30 FPS.

Ook loopt mijn RAM aardig hard vol, zit nu al op ruim TWAALF! (12, 10+2) GB RAM usage en ik ben niet eens begonnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wees gelukkig met 25-30 FPS :-/
Onder linux zit ik met een magere 3 - 8 FPS en er steekt 16GB RAM en een MSI R9 280X Gaming 3GB in die kist :p Ik ben aan het overwegen om een tweede R9 erbij te steken die ik nog heb liggen van m'n altcoin mining avontuur, maar of dat iets gaat helpen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 17:42:
Onder linux zit ik met een magere 3 - 8 FPS en er steekt 16GB RAM en een MSI R9 280X Gaming 3GB in die kist :p Ik ben aan het overwegen om een tweede R9 erbij te steken die ik nog heb liggen van m'n altcoin mining avontuur, maar of dat iets gaat helpen???
Denk het niet, CPU usage is bij mij ~20% en GPU usage tussen de 20 en 30%, dus het zal eerder aan het spel liggen dan aan onze hardware ben ik bang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 17:17:

[...]

Er zijn wel meer Airport (modular) roads ed en idd niet compatible met een aantal mods, maar deze had ik nog niet gezien. Ik dacht dat die mods puur voor de looks (aesthetics) waren en niet functioneel? Maar deze lijkt echt te werken volgens de reacties. I'll give it a try.

Edit: dit was alleen de terminal dus.. DOH!

[ Voor 4% gewijzigd door JoeZuCK op 12-08-2015 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 17:42:
Meen je dat nou? :P Ouch.

Ik vind het wel frapant hoe dat voor iedereen bij ieder spel toch weer zo verschillend is. Hier echt geen sterke CPU (FX 4130) en een VGA die het goed doet maar ook niet high end is (650 Ti Boost 2GB) en een ouderwetse 4GB DDR3 RAM in het systeem, maar zeker 25 FPS bij mijn laatse 100k+ stad.

Dus kan de conclusie zijn dat je misschien, slechts voor dit spel, een Windows dual bootje moet aanleggen?

Onder de gordel:
Vandaar dat je zoveel foto's post. Het is een uitgestrekte video. :P ;)
Hehehe. Geintje uiteraard. Hier Hoshi Story-mode fan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Ik vind 15 euro voor een mooie DLC voor een game die je voor 2 tientjes kan kopen en zoveel heeft toch echt heel erg schappelijk. Ik gun ze die 15 euro gewoon! Ik kijk nog even hoe de reviews er voor zullen zijn (en de gameplay beelden) voordat ik hem aanschaf. Ik ben namelijk best happy met wat er tot nu toe inzit. Ik hoop eigenlijk wel op trams, en fietspaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat er bedoeld werd eerder is dat de nacht-modus wel via gratis update "door je strot geduwd" wordt, terwijl je er niets mee kan doen, tenzij je de DLC koopt.

Ik heb er verder ook niet veel op tegen, en zal 'em zeker kopen.

Edit: In SC4 kon je kiezen of je nacht wilde zien. Maar ik denk via gratis update voor CSL niet. Dat wordt een cycle, waardoor je halve game in de nacht afspeelt. Maar dit kan ik fout hebben uiteraard.

[ Voor 31% gewijzigd door HMC op 12-08-2015 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

HMC schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 18:22:
Wat er bedoeld werd eerder is dat de nacht-modus wel via gratis update "door je strot geduwd" wordt, terwijl je er niets mee kan doen, tenzij je de DLC koopt.

Ik heb er verder ook niet veel op tegen, en zal 'em zeker kopen.

Edit: In SC4 kon je kiezen of je nacht wilde zien. Maar ik denk via gratis update voor CSL niet. Dat wordt een cycle, waardoor je halve game in de nacht afspeelt. Maar dit kan ik fout hebben uiteraard.
ahh okey.. hm.. dat is misschien wel iets minder netjes dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Don't get me wrong. Ik ben zeer blij met de komende DLC. Maar hoe ze het pushen via de gratis update is wel een beetje...tsja...slim?

Zoals Sleepypanda dus ook al zei:
SleepyPanda in "Cities: Skylines"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Inderdaad relatief duur ten opzichte van het originele spel, maar het is ze wel gegund. In de basis een goede game en de support is vooralsnog prima.

Ik vraag me wel af of die dag/nacht cyclus op een gegeven moment niet storend gaat worden. Ik had al eens een dergelijke mod geinstalleerd, maar ik vond het niet zo fijn bouwen met telkens wisselende belichting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tosemime
ik heb inmiddels 309 uur in de game zitten :D

Vind 15 euro een prima prijs voor de DLC, gun het ze sowieso. Ik ben wel benieuwd naar de dag/nacht cyclus, of het niet irritant gaat worden om te bouwen als het steeds donker wordt. Maar ik zet de game toch vaak op pauze als ik iets bouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

ik zou het wel fijn vinden als je met de tijd power onder de grond kan plaatsen. Die stomme dingen boven de grond zien er niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoyK schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 19:10:
ik zou het wel fijn vinden als je met de tijd power onder de grond kan plaatsen. Die stomme dingen boven de grond zien er niet uit.
Ik gebruik dit op plaatsen waar ik geen kabels wil: http://steamcommunity.com...filedetails/?id=409251698

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik heb die sunhafts mod samen met day cylce mod en moet zeggen dat ik regelmatig de shunshaft cycle op pauze zet tijkdens het bouwen ja.
Vooral kleine paadjes aanleggen enzo is erg vervelend als je ze niet ziet :P

Ik verwacht eigenlijk dan ook dat als je niet licht zelf aan uit kan zetten dat dat snel genoeg gemod wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Of dit zonnepaneel à 1MW/stuk: http://steamcommunity.com...?id=419052551&searchtext=
Die wil ik zelf nogal eens bij afgelegen gebouwen zetten zoals waterpompen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-09 13:41

Darkasantion

Just keep swimming!

TeK schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 19:50:
ik heb die sunhafts mod samen met day cylce mod en moet zeggen dat ik regelmatig de shunshaft cycle op pauze zet tijkdens het bouwen ja.
Vooral kleine paadjes aanleggen enzo is erg vervelend als je ze niet ziet :P

Ik verwacht eigenlijk dan ook dat als je niet licht zelf aan uit kan zetten dat dat snel genoeg gemod wordt.
Kun je die Shunshaft ff linken? Vind hem niet :(

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielster
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:33
Ik heb zojuist de Nederlandse brandweer auto's toegevoegd via de Steamworkshop, echter rijden de standaard brandweerauto's en de uit de mod alletwee door de stad. Weet iemand hoe ik de standaard brandweerauto's kan uitschakelen, of is het een kwestie van tijd tot deze standaard brandweerauto's ge-despawnd zijn?
Pagina: 1 ... 76 ... 88 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld om het over het spel te hebben, niet om te vergelijken waar hij het goedkoopste is of om te melden dat je je key binnen hebt.

Deze post legt uit hoe je je eigen regio kan importeren in de game

Er zijn nog genoeg gebruikers die een datalimiet hebben (omdat ze de site via mobiel checken) of een relatief lage internet snelheid hebben. Overweeg dus om een linkje naar het album te plaatsen in plaats van alles te embedden.