@JoepW: Ai... Was het niet meer te redden? Het station in Dutchland II is in elk geval geen kleintje

@miicker: Subliem!

(Ik ben me het kabaal al aan het inbeelden met als gevolg nóg meer zieken?)
De flikken hangen in de bomen...

Ik had even het Expo Center verwijderd om het terrein eronder af te vlakken terwijl er een interventie bezig was. Hoe dat die nu in godsnaam in die boom terecht komen is me een raadsel.
Een Japanse high school... Het lijkt eigenlijk gewoon op dat vanilla & HAM euro schoolgebouw...
De Wave Tower in de stad. In vergelijking met Syaoranopolis zijn die uniques nu veel prominenter aanwezig in het zicht. Blijkbaar groeien er (nog) geen enorme structuren...
Een poging tot riverside parkje bij luxe condo's... is niet echt gelukt helaas...
Geen idee hoe je treinen van buitenuit kunt aanpassen met IPT, maar de TGV komt alvast binnen.
Enkel in het vanilla station. Geen enkele gaat rechtdoor naar het custom asset station, waar blijkbaar enkel lokaal verkeer is.
Dat Stockholm-Theme waar ik nog een reeks extra huizen aan heb toegevoegd met de Theme Manager blijft steken op dit soort el-cheapo huizen >_>

Er zit daar wel veel volk dat de bus neemt.
Stilaan de smalle strook tussen berg en snelweg bebouwen (en ook halverwege op de berg)
Er komen dus niet enkel TGVs van de nabije steden... Eender welke custom trein komt met toeristen: hier een JR 700系 die worden gebruikt op de Tokaido, Sanyo en Hakata-Minami lijnen door JR Central en JR West.
Eindelijk een plekje gevonden voor dat tempeltje!

Boven op de berg ga ik proberen om het Kinkakuji (金閣寺) te zetten (Gouden Paviljoen)... Erop geraken met een weg is een andere zaak
Ondanks de beperkte happiness radius en quasi evengrote noise radius is geen enkel gebouw in de buurt gaan downgraden voor dit stadion:
Van ver is dat niet mis, zo'n woonkern op een bergflank.