@JoepW: Global Warming!!! Teveel fabrieken

Er gebeuren soms rare dingen in het spel. Heb je misschien ergens bij een watersource zitten terraformen? De bodem per ongeluk een metertje omhoog getild waardoor de boel is beginnen overstromen? Die dingen reageren soms héél vreemd. Ik had in Atomic Lake de source in dat meer vernietigd met een stuwdam en heb m'n stad drooggelegd :-/
Nog wat aan Tokaishi (東海市) zitten sleutelen. Inmiddels 2022 en ~3000 inwoners erbij.
Rondom Yoroppa Douri (ヨーロッパ通り) kun langs parktuintjes af en toe een kortere weg naar huis vinden.
Yoroppa Douri... Volledig ontwikkeld tot aan de voet van de berg. Ik denk het een perfecte plaats is voor een station om extra toeristen aan te trekken.
Mooie zonsopgang nabij het
Hanover City Hall
Fountainous Park. Past perfect in een grid van 8 * X
Iemand een suggestie om die rotonde te vullen? Ik ga niet een tweede beestenuitkijktoren neerzetten
Noord-Zuid is een eurodistrict, maar Oost-West blijft internationaal. Aan de rotonde convergeren beide stijlen zonder dat het té schokkend lijkt

Buurtfeestje met BBQ aan de gang trouwens
Yoroppa Douri vanuit de zuid-noord richting.
De kogel is door de kerk! Er wordt werk gemaakt van een stacked highway langsheen de stad richting industriegebied. De op & afrit zo logisch mogelijk proberen te bouwen
Aangezien het ook een toegang tot het centrum is mag er wel een apart gebouw de bezoekers verwelkomen
Er mocht ook wat zorg besteed worden aan de inkleding van braak terrein in de buurt.
Uiteindelijk zal de drukte sterk moeten verminderen dankzij die snelweg. Momenteel is deze brug de enige toegang to de fabrieken
De aanleg van een cargo-terminal heeft alvast een deel van al dat vrachtwagenverkeer overgenomen.

Trouwens de eerste keer dat er exclusief export plaatsvindt bij een station in m'n steden
Het traject van de stacked highway is ondertussen deels gebouwd.

De stad zal parallel met de snelweg meegroeien...
En vlak ertegen schieten kleinere kantoren en winkeltjes uit de grond
Verder naar de rivier toe loopt gewoon een grondweg, kwestie van recht te blijven

Twee bruggen boven mekaar lukt echter niet, dus daar zal het eventjes gesplitst moeten worden.
Tokyo Tower is precies wel een succes aan het worden

Propvolle bussen en blijven aanschuiven om binnen te mogen en de bus naar huis te nemen. Precies the real deal