je kunt paypal ook aan je rekening koppelen. Geen CC voor nodigHMC schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 14:25:
[...]
Die kan je toch alleen maar aanmaken als je een CC hebt?
[ Voor 4% gewijzigd door tomk94 op 07-03-2015 14:26 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
je kunt paypal ook aan je rekening koppelen. Geen CC voor nodigHMC schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 14:25:
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door tomk94 op 07-03-2015 14:26 ]
Ok, thanks. Dat maar eens uitzoeken dan.tomk94 schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 14:26:
[...]
je kunt paypal ook aan je rekening koppelen. Geen CC voor nodig
Eat the bugs, live in a pod
bedankt.RocketKoen schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 14:26:
[...]
http://www.greenmangaming.com/vip/
Daar geloof ik.
Of iemand moet hem onder de €20 hebben.
GMG is iig legit en betrouwbaar
200 uur in sc5 hier, het hele spel was eigenlijk compleet kapot, ik ben miljoenen verloren doordat geld transfers niet aan kwamen (zo online was het ook niet)RocketKoen schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 14:24:
[...]
In het begin was SC5 ook goed he. Al hadden ze daar een 1 uur limiet op de demo gezet.
Pas als je stad groter werd kwam je er achter dat een aantal core mechanics totaal niet werken in dat spel.
Heb dit al een hele tijd geleden gedaan maar vind het nogal onduidelijk hoeveel inschrijvingen er moeten komen. De marker staat nu al weken op #2 Pond ook... Dat had wel wat duidelijker gemogenmaniak schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 14:27:
Ik weet niet of het al gemeld was hier.. Maar willen jullie even aanmelden bij http://signup.citiesskylines.com ? Als genoeg mensen dit doen krijgen we een nieuwe gratis garden bij het spel
Steam ||
Verwijderd
Ik zou niet weten waarom je een creditcard voor iDeal nodig hebt.HMC schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 14:25:
In Nederland is een CC niet nodig, dat gaat een stuk makkelijker dan in Indonesie... Het makkelijkste zou zijn als je iemand kent die je het spel kan 'giften'? Maar zoveel kennis heb ik niet van die regelgeving.HMC schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 14:25:
[...]
Ik denk dat ie 't over een PayPal account had.Verwijderd schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 14:29:
[...]
Ik zou niet weten waarom je een creditcard voor iDeal nodig hebt.
Verwijderd
Bij Paypal kan je ook gewoon geld overmaken naar je account via bankoverschrijving. Ik gebruikte het al jaren voordat ik ooit een creditkaart had.Snoz Lombardo schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 14:36:
Ik denk dat ie 't over een PayPal account had.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2015 14:37 ]
I know, dat werd al gezegd inderdaadVerwijderd schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 14:36:
[...]
Bij Paypal kan je ook gewoon geld overmaken naar je account via bankoverschrijving. Ik gebruikte het al jaren voordat ik ooit een creditkaart had.
Of ze moeten dat inmiddels veranderd hebben.
Nog eens goed kijken dan, je kan de CC stap overslaan geloof ik.HMC schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 14:36:
Ik kan inderdaad wel een paypal aanmaken maar het kan niet geverifieerd worden zonder CC in te vullen.
[ Voor 34% gewijzigd door Gropah op 08-03-2015 15:34 ]
Verwijderd
Nee, dat is weer iets anders. Je kunt of kon Paypal ook gebruiken zonder creditcard en zonder koppeling. Dan stort je geld naar je account, dat een dag of wat later verschijnt. Dat kan je dan gebruiken om te betalen.
Verwijderd
Wil je de game gewoon via Steam kopen? Ik wil hem wel als geschenk kopen voor je, dan kun je het via bankrekening terug overmaken?HMC schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 14:59:
Nou met paypal gaat niet lukken. Zal toch echt iemand met CC moeten vragen.
Moet dit hebben,
Die gast van Paradox loopt wel beetje te kloten hoor.
Hij heeft er sinds alfa al zoveel uur in zitten. Dat kunnen wij beter.
Dan doe je toch echt iets verkeerd hoor.HMC schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 14:59:
Ik koop alles op steam gewoon met Paypal en ik heb geen CC, gewoon je bankrekening koppelen aan paypal...HMC schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 14:59:
Moet dit hebben,
Die gast van Paradox loopt wel beetje te kloten hoor.
Hij heeft er sinds alfa al zoveel uur in zitten. Dat kunnen wij beter.
Bij steam zie ik zelfs geen PayPal staan.Verwijderd schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 15:02:
[...]
Wil je de game gewoon via Steam kopen? Ik wil hem wel als geschenk kopen voor je, dan kun je het via bankrekening terug overmaken?
Verwijderd
Gratis Skylines voor jouHMC schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 15:07:
Bij steam zie ik zelfs geen PayPal staan.
E-mail me ff aub.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Verwijderd
Will there be terraforming?
Terraforming will be in Skylines to a degree, such as the possibility to do something with rivers, but major changes will be done through the map editor tool where things as mountains can be made and water sources added. You can not change the landscape of an already created map.
[ Voor 160% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2015 15:17 ]
The above message has been encrypted using a quadruple ROT13-algorithm. --- Bad grammar makes me sic.
Verwijderd
Je kan dan toch gewoon je eigen map maken ?Verwijderd schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 15:16:
Zit er eigenlijk volledige terrain deformation in?
Edit: niet echt dus. Dat is dan wel weer jammer.
[...]
Persoonlijke aanvallen laat je achterwegefsfikke schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 15:12:
Ging dit topic over een spelletje of over paypal?
[ Voor 17% gewijzigd door Gropah op 08-03-2015 15:35 ]
Verwijderd
Ik bedoel uiteraard in-game, SimCity 2000-stijl.Brilsmurfffje schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 15:30:
Je kan dan toch gewoon je eigen map maken ?
Verwijderd
Is er een de manier om steden te bouwen dan? Dat is toch juist de grap, dat je naar eigen inzicht en voorkeur kan bouwen?HMC schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 15:54:
Is dit de "new school" manier of zo?
Zo ga ik het echt niet doen.
[ Voor 34% gewijzigd door HMC op 07-03-2015 16:17 ]
realistischCase_C schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 16:20:
Oeh, wel een behoorlijk minpuntje gehoord zojuist...
Na 10 jaar al door heel z'n olievoorraad heen? Dat is me iets te snel...
Verwijderd
Als je het meer als gebied dan als afzonderlijke stad ziet niet. Het is nog even wennen op zulke grote gebieden te kunnen bouwenHMC schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 16:00:
Maar een stad moet voor mij toch wel een centrum hebben op zijn minst.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2015 16:26 ]
Tja, het gebied waar olie zit is inderdaad niet gigantisch (eerder een dot op de map), als je het zou vergelijken met de gasbel onder Groningen
De industrie blijft wel draaien op oliegerelateerde zaken, maar die olie word geimporteerd.HMC schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 16:39:
Door de olievoorraad heen, maar later zei hij weer dat dat oliegebied gewoon nog steeds goed werkt en gote inkomsten oplevert.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Indeed. Dat had ik even niet door.[...]
De industrie blijft wel draaien op oliegerelateerde zaken, maar die olie word geimporteerd.
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Alternatief: je kunt je Steam account ook opwaarderen met saldokaarten. Die zijn o.a. te koop bij de Bart Smit (20 en 50 euro). En van dat saldo vervolgens je games kopen. Werkt als een tierelier!Krukar schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 15:06:
[...]
Ik koop alles op steam gewoon met Paypal en ik heb geen CC, gewoon je bankrekening koppelen aan paypal...
[ Voor 12% gewijzigd door sdk1985 op 07-03-2015 17:34 ]
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Verwijderd
Heb je dan al ingelogd? Dat klink heel raar, normaal ga je naar een window waar je met je gebruikersnaam en wachtwoord kan betalen.
Joh doe dat even in een los topic, hier is dat echt off-topic. Sterker nog; het staat vast al 100x beschreven in eerdere steam-games.HMC schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 17:34:
Ik heb mijn bankrekening gekoppeld aan mijn paypal. Daar heb ik bevestiging en felicitaties van Paypal over gekregen meteen erna.
Maar als ik dan via greenman naar check out ga, via betaalmethode paypal, is het eerste wat paypal mij vraagt mijn CC nummer.
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
[ Voor 47% gewijzigd door HMC op 07-03-2015 17:55 ]
Verwijderd
Ik denk dat het inderdaad tijd wordt om even een apart topic aan te maken. Op zich zou het niet heel ingewikkeld moeten zijnHMC schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 17:36:
E-mail en wachtwoord. Maar mijn account is nog niet verified, wat alleen met CC kan.
Zonder twijfel zullen er mods komen welk de snelheid van resource depletion veranderen.Case_C schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 16:20:
Oeh, wel een behoorlijk minpuntje gehoord zojuist...
Na 10 jaar al door heel z'n olievoorraad heen? Dat is me iets te snel...
Geeft goede hoop dat ik het straks gewoon soepeltjes op mijn laptop kan spelensdk1985 schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 17:33:
Even een kleine update:
[afbeelding]
De 11.000 inwoners gehaald en daarmee de medium density zones voor residential en commerce unlocked (en offices). Vooral veel tijd kwijt geweest aan het optimaliseren van de traffic flow naar het industrie gebied. Dat is nu een one way loop met een snelweg die terug loopt.
Op de hoogste details 30% cpu usage en 60% gpu usage op 1680x1050 i5 2500k@4.2 GHz en een GTX 660 Ti PE.
Verwijderd
Ja. Nee. Misschien. Appeltaart. China. Boksbeugel.pcman007 schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 20:38:
Kan ik dit spel straks op hoogste settings full hd spelen?
Specs pc:
r9 280x
i5 3470
8 gb ram
Ja heel duidelijkVerwijderd schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 20:50:
[...]
Ja. Nee. Misschien. Appeltaart. China. Boksbeugel.
Verwijderd
We weten het duidelijk nog niet, maar gezien de meldingen hier zit de kans er wel in dat je het met die hardware heel fatsoenlijk kunt draaien
Oke erg bedankt ik ga het zeker eens proberenVerwijderd schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 20:57:
[...]
We weten het duidelijk nog niet, maar gezien de meldingen hier zit de kans er wel in dat je het met die hardware heel fatsoenlijk kunt draaien
LOL.Ja. Nee. Misschien. Appeltaart. China. Boksbeugel.
Vergelijkbaar aan mijn specs dus gaat gewoon werken op max.pcman007 schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 20:38:
Kan ik dit spel straks op hoogste settings full hd spelen?
Specs pc:
r9 280x
i5 3470
8 gb ram
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Ik zou het echt wel doen!RoyK schreef op zondag 08 maart 2015 @ 00:10:
Deze game begint steeds meer op mn netvlies te liggen. Misschien toch mn sim city nasmaak wegspoelen met een echte city bouwer?
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
[ Voor 20% gewijzigd door RoyK op 08-03-2015 00:27 ]
Hoewel ik ook echt razendenthousiast ben (mijn handen jeuken meer dan ooit), weet ik ook dat de echter ervaring pas komt als je zelf de muis in handen hebt. SimCity was ook geweldig... tot ik het in handen had. Vooral hoe ik mensen heb zien kloten om bepaalde wegen te leggen baart me zorgen maar ook dat ze ontzettend veel 'verantwoordelijkheid' bij de community leggen door de hele tijd te verwijzen: There will probably be a mod for quickly.kuusj98 schreef op zondag 08 maart 2015 @ 00:18:
[...]
Van de 20 uur livestream die ik heb gezien is mij weinig negatiefs opgevallen...
[ Voor 4% gewijzigd door Room42 op 08-03-2015 00:33 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Zover ik kan vinden is er een mod api in C#.Room42 schreef op zondag 08 maart 2015 @ 00:32:
[...]
En dat elke mod in elke programmeertaal geschreven kan worden vind ik ook eng. Hoe zit het dan met de security? Draait de mod in een sandbox? Kan ie bij mijn bestanden?
Dit is gewoon Unity engine dus dat zit wel snor, daar zit een standaard mod api in. Volgens mij kun je mods dan in C#, Boo of Unityscript maken en echt niet alles is toegestaan.Room42 schreef op zondag 08 maart 2015 @ 00:32:
[...]
Hoewel ik ook echt razendenthousiast ben (mijn handen jeuken meer dan ooit), weet ik ook dat de echter ervaring pas komt als je zelf de muis in handen hebt. SimCity was ook geweldig... tot ik het in handen had. Vooral hoe ik mensen heb zien kloten om bepaalde wegen te leggen baart me zorgen maar ook dat ze ontzettend veel 'verantwoordelijkheid' bij de community leggen door de hele tijd te verwijzen: There will probably be a mod for quickly.
En dat elke mod in elke programmeertaal geschreven kan worden vind ik ook eng. Hoe zit het dan met de security? Draait de mod in een sandbox? Kan ie bij mijn bestanden?
Verwijderd
Bij bijvoorbeeld KSP, ook een Unity-spel, is het verplicht je source te posten bij de mod. Het blijkt dat de community prima in staat is de mods te auditen en ook te controleren of de gecompileerde versie overeenkomt met de code.Room42 schreef op zondag 08 maart 2015 @ 00:32:
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2015 01:11 ]
Kun je van die ontzettend veel verantwoordelijkheid eens een aantal voorbeelden geven want vziw hebben ze dat alleen over de max van 9 tiles gezegd?Room42 schreef op zondag 08 maart 2015 @ 00:32:
Vooral hoe ik mensen heb zien kloten om bepaalde wegen te leggen baart me zorgen maar ook dat ze ontzettend veel 'verantwoordelijkheid' bij de community leggen door de hele tijd te verwijzen: There will probably be a mod for quickly.
Only fools are enslaved by time and space.
Ach, "There will be a mod for that" is iig al beter als het gebruikelijke "that will be in the first DLC"LoneRanger schreef op zondag 08 maart 2015 @ 01:14:
[...]
Kun je van die ontzettend veel verantwoordelijkheid eens een aantal voorbeelden geven want vziw hebben ze dat alleen over de max van 9 tiles gezegd?
Als het niet om essentiële dingen gaat vind ik zo'n verwijzing naar de modtool helemaal niet zo'n probleem, dat ding is er ook niet voor niets vanaf dag 1.
Het gaat er mij hoofdzakelijk om dat de simulatie goed en in balans is, de boel er een beetje behoorlijk uitziet en dat de performance goed is.
Op die punten heb ik nog nauwelijks kritiek gehoord/gezien, integendeel.
Voor meer variatie in gebouwen vind ik een verwijzing naar de modtool prima.
Volgens mij hoor en lees je het vooral van users/streamers die een bepaald iets graag in het spel zouden willen zien.
Als je dan zelf wat van die punten noemt waar je je zorgen om maakt dan weten we tenminste waar je je precies zorgen om maakt en kunnen wij ons daar ook zorgen om gaan maken.
Overigens letten diverse previewers enorm op bepaalde zaken die in SC2013 niet in orde waren, er wordt kritischer naar Skylines gekeken dan destijds naar SC2013.
Hun city building team is al gaan varen. Ze hebben de deuren van Maxis gesloten.Mektheb schreef op zondag 08 maart 2015 @ 01:21:
Dit betekend voor EA dat ze gelijk hun hele simcity kunnen laten varen, want die komen niet bij de kwaliteit wat Paradox levert voor games in zulke genre's.
Alleen kan EA er meer geld tegen aangooien maar we weten allemaal hoe dat dan afloopt.
Als ik het goed begrepen heb, bestaat je mod alleen uit broncode.Verwijderd schreef op zondag 08 maart 2015 @ 01:07:
[...]
Bij bijvoorbeeld KSP, ook een Unity-spel, is het verplicht je source te posten bij de mod. Het blijkt dat de community prima in staat is de mods te auditen en ook te controleren of de gecompileerde versie overeenkomt met de code.
Er blijft altijd een risico bestaan, maar anders moet je geen mods gebruiken.
[ Voor 9% gewijzigd door heuveltje op 08-03-2015 05:07 ]
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Helaas hielt de dam het niet lang. Hij heeft het met een hele batterij aan pompen op moeten lossen.
[ Voor 18% gewijzigd door Room42 op 08-03-2015 05:52 ]
Verwijderd
Moah hoeft niet perse een dam te zijn, lijkt me vet als er een mod komt waarmee je dammen kan aanleggen en rivieren om kan leidenRoom42 schreef op zondag 08 maart 2015 @ 05:49:
[...]
Helaas hielt de dam het niet lang. Hij heeft het met een hele batterij aan pompen op moeten lossen.
#flipthedam
Ik vond het idee wel supercool en ik hoop echt dat ze de dammen waterdicht gaan maken, daar kun je dan echt leuke dingen mee doen.
Goede keuze!RoyK schreef op zondag 08 maart 2015 @ 09:59:
ik ben niet meer van het pre-orderen, maar deze game gaat er gewoon komen hier, dus ga ik vanavond meteen even regelen.Hij komt de 10e geloof ik online voor het voetvolk
39
Ik heb exact hetzelfde gevoel. Ben benieuwd naar de meningen van mede Tweakers als ze het spel een paar dagen hebben. Tot nu toe ziet het er top uit.RoyK schreef op zondag 08 maart 2015 @ 00:10:
Deze game begint steeds meer op mn netvlies te liggen. Misschien toch mn sim city nasmaak wegspoelen met een echte city bouwer?
Sterker nog, volgens mij had op reddit/twitter een ex-maxis developer van sim city al een open sollicitatie gedaan bij skylineskevz schreef op zondag 08 maart 2015 @ 02:10:
[...]
Hun city building team is al gaan varen. Ze hebben de deuren van Maxis gesloten.
No signature required.
ach het schijnt maar 1,5gb groot te zijn.. in vergelijking met de tientallen gb's die sommige games soms zijn is dat best wel te overzien denk ikShitHappens schreef op zondag 08 maart 2015 @ 10:50:
Lijkt erop dat dat pas mogelijk is op moment van release. Hopen dat de servers het bij kunnen houden
Verwijderd
Klopt, er is geen pre-load / pre-install.Verwijderd schreef op zondag 08 maart 2015 @ 11:52:
Dit is mijn eerste pre-order via Steam, het klopt dat je het spel nog niet kunt installeren?
Ik weet wel hoe dat gaat, als ik -bij wijze van spreken- over een jaar een nieuwe computer heb en dit spel installeer, dan wordt het 1,5Gb voor het spel en 10Gb aan modsEvil Cowman schreef op zondag 08 maart 2015 @ 11:01:
[...]
ach het schijnt maar 1,5gb groot te zijn.. in vergelijking met de tientallen gb's die sommige games soms zijn is dat best wel te overzien denk ik
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Verwijderd
[ Voor 82% gewijzigd door HMC op 08-03-2015 12:12 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq