Mooie plaatjes!w00t00w schreef op maandag 15 juni 2015 @ 20:44:
Zo, da's een aardig vuurtje!![]()
Mijn stadje schiet qua inwonertal niet echt op, maar dat komt vooral omdat ik de laatste tijd veel met de Building Eyedroppper Tool en de Control Building Level Up mods bezig ben. Met deze twee kun je feitelijk je stad tot op gebouw-niveau designen (in plaats van gewoon bouwen). 'Gewoon spelen' is wat mij betreft iets te veel rince-repeat (per wijk hetzelfde riedeltje: 'Infrastructuur -> Zoning -> Services'), en met beide genoemde mods kun je elk district een compleet eigen karakter en uiterlijk geven. Helaas haalde tijdens het prutsen en pielen de commerciële vraag het aanbod flink in, met als gevolg 'Not enough goods to sell', waardoor dat een groot deel van de commerciële wolkenkrabbers in mijn zorgvuldig ontworpen zakencentrum verlaten werdenAch ja, het houdt je van straat...
Een paar kiekjes (genomen met Dynamic Resolution op 200% - mijn laptop wist niet wat hem overkwam
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zit duidelijk veel denk werk in, ook qua infrastructuur. Mooie map ook zo met die velden die gescheiden worden door die bomen.
In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube