TeK schreef op maandag 08 juni 2015 @ 05:20:
Mijn beurt weer

[...]
Zoals te zien op meerdere van deze screens heb ik heel vaak dat een kleine glooiing met weg erop lelijk blauw veroorzaakt als je vanaf een eindje weg kijkt, ik heb dit sinds tunnels en het lijkt op hoe een gat in de grond texture eruit ziet, erg jammer maar het is niet anders.
Nice airport

Die lange runway, is dat met workshop assets aan mekaar gepuzzeld of effectief zo'n grote runway?
Het ziet er iig erg gaaf uit, zo'n grote luchthaven.
Je bent precies wel fan van de Turning Torso xD
Tenzij iemand er een growable van heeft gemaakt. Zo'n ambassade straat is wel leuk om te hebben. Zonder te lezen dacht ik eerst dat je de clownkoppen of bepaalde banners had vervangen door vlagjes. Ik meen dat er zoiets was in de workshop?
Ik gebruik gewoon imgur.com Na het uploaded genereert die gewoon de bb-code met thumbnail-grootte die jij bepaalt. Handiger is er niet te vinden denk ik.
HMC schreef op maandag 08 juni 2015 @ 18:50:
[afbeelding]
Ik mis net de rooie gloed op de gebouwen in dit shot.

Deze is ook goed.
Ik kan je vertellen dat de how-to's je allen vertellen dat medical centers en de normale police station en fire station goed genoeg zijn, maar de hoofdbureau's doen toch echt wel goed hun werk. Zelfs al zijn ze onevenredig duur.
Ziehier....plop een Major hospital neer en de ambulances rukken uit.
Dat terwijl er meer dan genoeg medical centers zijn.
Lol. Heb jij te kampen met een vogelgriep outbrak door de vele meeuwen in je stad?
'k heb niet zoveel gedaan in de stad. Enkel een nieuw station gezet voor King District en een nieuw industriegebied aangelegd. Bijna 60k inwoners.
Tijdens het spitsuur is het met z'n allen gezellig aanschuiven op de autosnelweg...
Ook in de stations is het vrij druk...
Dit is het nieuwe station voor King District. Een architectonisch hoogstandje van eind jaren '50, begin jaren '60 van bewapend beton en de typische vormen. Precies in opdracht van Expo '58. Destijds een hypermodern design waardoor iedereen wegdroomde over de toekomst *kuch*
Ik moet eigenlijk eens een goede screenshot maken van dat station, maar dat komt van zodra ik die multi-track eigenschap van dat gebouw beheers.
De in- & uitgang tot King District dreigde dicht te slibben. Het studiebureau kwam met het volgende plan op de proppen... en het werkt. Belastingsgeld niet verspild maw:
King District heeft ook een rijk verleden, getuige deze kathedraal ;-)
Niet alle geld is echter correct besteed. De corrupte aannemer die de bouw van het stedelijk zwembad in goede banen moest leiden is er met het geld vandoor, heeft goedkope rommel bij de constructie gebruikt en de plannen aangepast. De persoon is nog altijd voortvluchtig en het gebouw werd gesloopt:
Maar even serieus... Dit lijk wel een bug te zijn in het spel? Of een toevallig gevolg van bepaalde bewerkingen op het terrein, met die brug ernaast? Ik dacht dat gebouwen het terrein 'opvullen' waar er gat zou komen. Hier heeft het gebouw zich laten 'verzakken'
En tot slot... Het lijken haast drie afzonderlijke steden in de regio. Eén per tile