Damm! Dat ziet er interessant uit.Cowamundo schreef op woensdag 08 april 2015 @ 21:38:
Voor wie deze prachtige mod nog niet heeft mee gekregen:
Op pagina 2 staat een status update van de mod eigenaar (vandaag geplaatst)
Almost zone, ik kan niet wachten in ieder geval!!
https://forum.paradoxplaz...s/traffic-manager.848491/
Ben momenteel nog zonder mods aan het spelen, maar dit is wel eentje die ik in het oog zal houden!
Want toegeven, de verkeers-AI heeft toch zo zijn gebreken. Naar wat ik versta houd de simulatie enkel rekening in zijn route berekening met de snelste route met max snelheid ongeacht congestie. Hoop dat ze daar in een update iets mee kunnen doen en aan prioritaire voertuigen, die mogen wel eens prioritair worden en niet voor ieder verkeerslicht staan wachten... (Heb SimCity 5 nooit gespeeld, maar wat ik mij nog herinner van SimCity 4 hadden deze wel voorrang).
Verder bevalt het spel mij wel! De uren vliegen voorbij en voor ik het weet ik het alweer vroeg in de ochtend... Gisteren nog met de map editor zitten spelen, leuk bergjes maken, en dan ergens bovenin water dumpen en kijken welke route het naar beneden volgt om dan wat bij te werken (erosie maken enzo), met dat water spelen is echt wel leuk.
Binnenkort eens kijken of ik maps die ik in SimCity 4 gemaakt heb, via de hightmap kan porten naar Cities Skylines (weet niet of dat mogelijk is, ga eens moeten zoeken)
[ Voor 3% gewijzigd door Marsmillo op 09-04-2015 15:13 ]