• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-12 20:55

M2M

medicijnman

TeK schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 09:14:
Heb ff foto's op google bekeken, en idd over het algemeen loopt de stoet achter de auto, maar niet altijd :)
Ik vond het vooral mooi dat ze bijna allemaal toevallig nog in zwart zijn ook die erbij lopen.

Dat is idd heel erg jammer dat locatie niet meerekent, maar moet zeggen dat ik soms het zowiezo niet snap, wonen ze direct naast een park, geen noise polution en toch zeuren over low land value, kijk je op je overzicht is het er fel groen.
Herkenbaar, zo heb ik 1 woning, midden tussen alle andere woningen die continue opgebouwd wordt en weer leeg loopt terwijl de rest er omheen prima functioneert. Alle gemakken om de hoek zitten maar het blijft, blijkbaar, een irritante plek om te wonen. #gameenginequircks

-_-

• Fasterinside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-12 10:43
Is het misschien een idee om de meest leuke/hanidge mods in de TS op te nemen?

Creating my own hero.

• Lamanl
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-12 09:07

Lamanl

So little done, so much to do

Dat vind ik een goed idee
er zijn wel lijstjes op internet te vinden maar allemaal zijn ze vershillend met een paar overlap
M2M schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 09:19:
[...]

Herkenbaar, zo heb ik 1 woning, midden tussen alle andere woningen die continue opgebouwd wordt en weer leeg loopt terwijl de rest er omheen prima functioneert. Alle gemakken om de hoek zitten maar het blijft, blijkbaar, een irritante plek om te wonen. #gameenginequircks
Daarom prefereer ik manual zoning en geen auto fill of lappen tegelijk.
Dan zone ik liever de 4x4 en 4x3 naast elkaar manually en dat ene 1x1 hokje wat er tussenin zit door de bocht in de weg of zo dan een winkeltje of kantoortje.

Eat the bugs, live in a pod

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Ik heb een nieuw snelwegkruispunt ontworpen, bij de traditionele rotonde voegt het verkeer in en uit aan de buitenkant van de cirkel. Dit werkt in het echt prima omdat de binnenste baan gebruikt wordt door het 3kwart en rechtdoor verkeer. In het spel doen ze dit echter niet. Daarom heb ik een rotonde gemaakt waarbij het uitvoegen aan de buitenkant gebeurt en het invoegen aan de binnenkant:
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/tJ9Nm7d7U5Htx9t5ptleOQOf/full.png

So far so good.

• M2M

M2M

medicijnman

Brilsmurfffje schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 11:42:
Ik heb een nieuw snelwegkruispunt ontworpen, bij de traditionele rotonde voegt het verkeer in en uit aan de buitenkant van de cirkel. Dit werkt in het echt prima omdat de binnenste baan gebruikt wordt door het 3kwart en rechtdoor verkeer. In het spel doen ze dit echter niet. Daarom heb ik een rotonde gemaakt waarbij het uitvoegen aan de buitenkant gebeurt en het invoegen aan de binnenkant:
[afbeelding]

So far so good.
Het kleine broertje van mijn rotonde... :D
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/smojw4G993ep6SK5whxGi3f3/full.jpg

-_-

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-12 12:18
M2M schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 11:49:
[...]

[afbeelding]
Alleen al door te kijken naar dit ding word ik al misselijk hahaha

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
[...]

[afbeelding]
Die is wel nice, alleen jammer dat hij wss te groot is voor de asset manager, zodat je hem snel nog eens kunt plaatsen. Ik maak voor mezelf de meeste rotondes en kruispunten in de asset manager, scheelt gigantisch veel tijd.

Daarbij zie ik het nu er niet van in om elke snelweg dubbel te hebebn (oftwel 4 banen naast elkaar ipv 2), en het is ook nog in onderhoud veel duurder.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18:57
miicker schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 11:55:
[...]

Die is wel nice, alleen jammer dat hij wss te groot is voor de asset manager, zodat je hem snel nog eens kunt plaatsen. Ik maak voor mezelf de meeste rotondes en kruispunten in de asset manager, scheelt gigantisch veel tijd.

Daarbij zie ik het nu er niet van in om elke snelweg dubbel te hebebn (oftwel 4 banen naast elkaar ipv 2), en het is ook nog in onderhoud veel duurder.
Gezien de hoeveelheid verkeer lijkt het wel nuttig om snelwegen dubbel aan te leggen. Merk het in mijn eigen steden ook dat de snelwegen erg druk zijn en verdere groei zou ze wel eens kunnen gaan verstoppen.

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
PB-powell schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 12:00:
[...]

Gezien de hoeveelheid verkeer lijkt het wel nuttig om snelwegen dubbel aan te leggen. Merk het in mijn eigen steden ook dat de snelwegen erg druk zijn en verdere groei zou ze wel eens kunnen gaan verstoppen.
70kinwoners nergens dubbele snelwegen, nergens opstoppingen.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
[...]

[afbeelding]
Zieter mooi uit, maar beetje zonde van je ruimte? je hebt pas 80k inwoners, kan me niet voorstellen dat het zo druk is? Tis mooi aangelegd maar krijg er een beetje het gevoel van die ik kreeg bij de stadions in zuid-afrika ;)

Overigens als je 2 afritten of opritten op 1 punt samen laat komen dan kan je de afslagen beter enkelbaans maken en het punt waar ze samenkomen normale snelweg. Dit zorgt voor betere doorstroming dan 2 snelwegen als afslag aanleggen op je bestaande snelweg.

[ Voor 21% gewijzigd door Postius op 03-04-2015 12:08 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• M2M

M2M

medicijnman

Postius schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 12:07:
[...]

Zieter mooi uit, maar beetje zonde van je ruimte? je hebt pas 80k inwoners, kan me niet voorstellen dat het zo druk is? Tis mooi aangelegd maar krijg er een beetje het gevoel van die ik kreeg bij de stadions in zuid-afrika ;)

Overigens als je 2 afritten of opritten op 1 punt samen laat komen dan kan je de afslagen beter enkelbaans maken en het punt waar ze samenkomen normale snelweg. Dit zorgt voor betere doorstroming dan 2 snelwegen als afslag aanleggen op je bestaande snelweg.
De vorige variant was een dubbele rotonde, maar ik heb nogal veel industrie. En dat genereerde toen zo verschrikkelijk veel verkeer dat ik een wat rigoureuzere aanpak nodig had. Ik had 'm alleen 1 hokje groter moeten maken. Dan had ik de end-game wonders in het midden kunnen droppen...

edit: het verkeer loopt op de snelwegen nu tenminste goed. Zelfs als ze 3km vantevoren al voorsorteren :D

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/VlUytTbvrQm89t6Z8Cjjiiul/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/Gv18gjRNaxdrsediRIPTW0tO/full.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door M2M op 03-04-2015 12:17 ]

-_-

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-12 16:38

zwik

randomized

Heb al heel wat streams zitten kijken en heb altijd heel veel van zo'n beetje alle SimCity games gehouden, maar ik vraag me af of m'n oude macje het nog wel kan trekken op low: Heb een C2D 2.8 GHz, 8 GB geheugen en een nvidia 9600GT in m'n MBP alswel een SSD tegenwoordig. Ik hoor het graag :D .

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
Brilsmurfffje schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 11:42:
[afbeelding]

So far so good.
Kun je daar ook een asset van maken? O-)

iRacing Profiel

Verwijderd

In de categorie historische gebouwen zitten echte pareltjes :o

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/JI93xX2l.jpg

http://steamcommunity.com...opfiles/?appid=255710&p=2

• miicker
  • Niet online
M2M schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 12:09:
[...]

De vorige variant was een dubbele rotonde, maar ik heb nogal veel industrie. En dat genereerde toen zo verschrikkelijk veel verkeer dat ik een wat rigoureuzere aanpak nodig had. Ik had 'm alleen 1 hokje groter moeten maken. Dan had ik de end-game wonders in het midden kunnen droppen...

edit: het verkeer loopt op de snelwegen nu tenminste goed. Zelfs als ze 3km vantevoren al voorsorteren :D

[afbeelding]

[afbeelding]
Mooie stad! Ik heb altijd de neiging alles vol te vouwen en met rechte stukken, maar volgens mij werkt een opstelling zoals jij hem hebt veel beter voor ziekenhuizen, en brandweer en zo

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-12 12:18
miicker schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 12:47:
[...]

Mooie stad! Ik heb altijd de neiging alles vol te vouwen en met rechte stukken, maar volgens mij werkt een opstelling zoals jij hem hebt veel beter voor ziekenhuizen, en brandweer en zo
Recht toe, recht aan is zo,,, ja hoe zeg je dat, recht haha.
Ik heb het in het begin gedaan voor de beginselen te leren. maar ben nu bezig met een nieuwe stad. Waarin ik de low residential een beetje laat "slingeren", High residential gaat wel gewoon in blokken. Offices ook. En Industries ook. Commercial wil ig wel een beetje wisselen.

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-12 02:21

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Bij mij duurt wegen plannen altijd zo lang :P Alles moet netjes afgerond zijn of vloeiend zijn... Hoeken e.d. wil ik het liefst niet zien :P * SideSwipe mierenneuker

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

• miicker
  • Niet online
hoeveel inwoners kun je bij cities eigenlijk hebben ongeveer? Heb nu 80K maar stijgt niet heel snel meer

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

frankivo schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 12:20:
[...]

Kun je daar ook een asset van maken? O-)
Het is een asset :)

snapshot

asset

Laat maar zien of het lukt!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-12 02:41

JoSchaap

Had a life, got a modem..

Waarom zet je m niet gewoon op de stoom workshop? :)

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Cyphax

Moderator LNX
SideSwipe schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 13:27:
Bij mij duurt wegen plannen altijd zo lang :P Alles moet netjes afgerond zijn of vloeiend zijn... Hoeken e.d. wil ik het liefst niet zien :P * SideSwipe mierenneuker
Same here. Ik ben zo een uur kwijt aan een op- en afrit, twee kanten op. Perfectionisme kost tijd. :X

Saved by the buoyancy of citrus

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

JoSchaap schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 14:08:
Waarom zet je m niet gewoon op de stoom workshop? :)
Dat is handiger inderdaad:
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=418701001

• ThaDanus
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-12 16:47

• Joosttweakers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 25-12 15:12
miicker schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 14:01:
hoeveel inwoners kun je bij cities eigenlijk hebben ongeveer? Heb nu 80K maar stijgt niet heel snel meer
Zover ik weet is er geen limiet, enkel wat je CPU aankan. Ik merk dat na 50k de 3x speed niet meer werkt, en rond de 250k krijg ik ook echt fps drops.

• miicker
  • Niet online
Joosttweakers schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 14:39:
[...]

Zover ik weet is er geen limiet, enkel wat je CPU aankan. Ik merk dat na 50k de 3x speed niet meer werkt, en rond de 250k krijg ik ook echt fps drops.
Ja ik heb daar inderdaad ook last van, dat rond de 50K de accelerator voor de snelheid niets meer doet, dat is dan vrij slecht geregeld. bij Simcity kun je makkelijk 1M inwoners hebben

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-12 11:59
zwik schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 12:14:
Heb al heel wat streams zitten kijken en heb altijd heel veel van zo'n beetje alle SimCity games gehouden, maar ik vraag me af of m'n oude macje het nog wel kan trekken op low: Heb een C2D 2.8 GHz, 8 GB geheugen en een nvidia 9600GT in m'n MBP alswel een SSD tegenwoordig. Ik hoor het graag :D .
Ik vrees dat je dat niet gaat redden; ik heb een iMac uit 2010 waar het nauwelijks op loopt. Wellicht dat de makers het spel nog binnenkort optimaliseren voor OSX, maar momenteel is het niet echt lekker spelen voor mensen die oude macs hebben.

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-12 16:38

zwik

randomized

Viccers schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 14:57:
[...]

Ik vrees dat je dat niet gaat redden; ik heb een iMac uit 2010 waar het nauwelijks op loopt. Wellicht dat de makers het spel nog binnenkort optimaliseren voor OSX, maar momenteel is het niet echt lekker spelen voor mensen die oude macs hebben.
Bummer, toch bedankt!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:27

Snuffel

Vroem!

Zit hier op 115k inwoners, maar nergens last van, en ik heb gewoon een oude meuk pc...

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

miicker schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 14:43:
[...]

Ja ik heb daar inderdaad ook last van, dat rond de 50K de accelerator voor de snelheid niets meer doet, dat is dan vrij slecht geregeld. bij Simcity kun je makkelijk 1M inwoners hebben
zover ik weet heeft cites een 1mil cap, maar gaat de hele engine totaal anders om met de sims.
doordat sims echt een leven leiden in je stad en dat dus gesimuleert wordt kost dat nogal wat rekenkracht.

Verder lijkt het ook heel erg af te hangen van of je veel mods/assets gebruikt, zo gebruikt mijn game ondertussen al 6gb ram bv.

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06:51

The_Worst

Unox

[...]

Klopt, dit is door de ontwikkelaars bewust uitgezet omdat het schijnbaar te zwaar wordt voor de engine/gemiddelde pc.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• downcom
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-01 14:09
Postius schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 12:05:
[...]

70kinwoners nergens dubbele snelwegen, nergens opstoppingen.
Bij 380.000 inwoners komt er bij mij echt de sleur in.. er komt echt werkelijk veel te veel geld binnen (225K per week) kan bouwen wat ik wil maar mn tiles beginnen behoorlijk vol te raken (alle 5x5)

Daarnaast kan het spel enkel op speed 1 gespeeld worden 2 en 3 kun je aanklikken maar er gebeurd niets meer.

Ik kan nog wel wat wijken iets wat uitbouwen maar ik ben maar met een nieuwe map begonnen. Het limiet van de 9 tiles ziet er niet voor niets op!

• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 24-12 21:43
werkt het ook als ik een safegame van iemand download waar de crimerate 50% of hoger ligt zodat ik dat stomme gebouw unlock ik krijg het niet voor elkaar of mn hele stad stroomt leeg of de rate blijft te laag. Als ik nou een safegame kan importeren oid zet ik die gewoon aan doe niets voor 5 weken unlock het gebouw en kan happy zijn :)

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

• miicker
  • Niet online
SMD007 schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 15:53:
werkt het ook als ik een safegame van iemand download waar de crimerate 50% of hoger ligt zodat ik dat stomme gebouw unlock ik krijg het niet voor elkaar of mn hele stad stroomt leeg of de rate blijft te laag. Als ik nou een safegame kan importeren oid zet ik die gewoon aan doe niets voor 5 weken unlock het gebouw en kan happy zijn :)
of je zet de mod aan unlock everything :')

• SMD007
miicker schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 16:19:
[...]

of je zet de mod aan unlock everything :')
|:( *homer voice* Doh! thx :P

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:40

heuveltje

KoelkastFilosoof

[...]

Hier ook.
Heb ergens een mod voornij zien komen die je inwoners aantal met 10 vermenigvuldigt. En das precies wat simcity ook doet :)

Ah gevonden :P http://steamcommunity.com...06841580&searchtext=fudge

* heuveltje begint bij dit spel steeds meer aan de 1e iphone te denken.
there's an app mod for that !

[ Voor 20% gewijzigd door heuveltje op 03-04-2015 16:51 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-12 10:10

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Ik kan plotseling geen metrolijnen meer plaatsen. (meerdere maps/saves geprobeerd) Wel de tunnels, maar geen lijnen. Ik heb al gezocht op Reddit en de forums, maar geen oplossing kunnen vinden. Iemand anders die deze bug tegengekomen is?

[ Voor 7% gewijzigd door Mr. Awesome op 03-04-2015 17:12 ]

• Jump
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-11 19:36
Enkel jammer dat auto's die rechts af moeten, een bijna volledige cirkel moeten maken. Of zie ik het verkeerd?

internix.be

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Jump schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 17:33:
[...]

Enkel jammer dat auto's die rechts af moeten, een bijna volledige cirkel moeten maken. Of zie ik het verkeerd?
Rechtsaf in welk opzicht ?

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-12 09:11

Darkasantion

Just keep swimming!

Koenvh schreef op donderdag 02 april 2015 @ 23:56:
[afbeelding]

Een busstation, maar dan een maatje groter en ruimte voor zes lijnen... Met een trein- en metrostation.
Wat is hier nou eigenlijk het voordeel van?

Dat is toch nooit de kortste route? Cims kunnen toch in de metro overstappen? Of niet???

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Mensen die (vanuit het plaatje gezien), van zuid naar noord rijden, en naar het oosten willen.
Of van west naar oost die naar zuid willen, of mensen die van oost naar west rijden en naar het noorden willen, etc, alle mogelijke rechtsaf dus :+

[ Voor 23% gewijzigd door fsfikke op 03-04-2015 17:42 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

fsfikke schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 17:41:
[...]

Mensen die (vanuit het plaatje gezien), van zuid naar noord rijden, en naar het oosten willen.
Of van west naar oost die naar zuid willen, of mensen die van oost naar west rijden en naar het noorden willen, etc, alle mogelijke rechtsaf dus :+
Jump schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 17:33:
[...]

Ja dat klopt, maar daarom laat ik het verkeer allemaal invoegen op de binnenkant van de rotonde en gaat iedereen eraf aan de buitenkant van de rotonde, het opkomende en afgaande verkeer hoeft elkaar dan nooit te kruizen. Dit zorgde op mijn eerdere rotondes altijd voor grote opstoppingen omdat het invoegende verkeer moet wachten op het uitvoegende verkeer. Ik ga straks wat industrie aanleggen om te zien hoe de rotonde het gaat doen als de verkeerstromen groter worden.

• downcom
Darkasantion schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 17:40:
[...]

Dat is toch nooit de kortste route? Cims kunnen toch in de metro overstappen? Of niet???
het gaat ook niet om de kortste route bij bussen. Het gaat erom dat je lijnen maakt in een bepaalde wijken, elke wijk heeft een lijn die ook bij zo'n station eindigt. Hierdoor kunnen ze eenvoudig overstappen.
Vaak ook zo dat je er een metrostation bij zet die dan tussen alle stations pendelt imo kun je het niet efficiënter krijgen.

Dus als een inwoner naar de andere kant van de stad moet dan pakt hij de bus naar het grote station daar pakt hij de metro naar het juiste andere grote station en pakt daar de bus naar de wijk waar hij moet zijn ;)

Nou moet ik wil zeggen ik ben nog nooit boven de 25% van mn inwoners gekomen die met het ov reizen.

• downcom
hyptonize schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 17:12:
Ik kan plotseling geen metrolijnen meer plaatsen. (meerdere maps/saves geprobeerd) Wel de tunnels, maar geen lijnen. Ik heb al gezocht op Reddit en de forums, maar geen oplossing kunnen vinden. Iemand anders die deze bug tegengekomen is?
Een keer gehad, heb toen een metrostation -asset gedownload en in het spel geplaatst (deze pakte hij wel) daarna kon ik gewoon weer de oude metrostations plaatsen.

Laat even weten of het bij jou heeft gewerkt.

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

downcom schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 18:08:
[...]

het gaat ook niet om de kortste route bij bussen. Het gaat erom dat je lijnen maakt in een bepaalde wijken, elke wijk heeft een lijn die ook bij zo'n station eindigt. Hierdoor kunnen ze eenvoudig overstappen.
Vaak ook zo dat je er een metrostation bij zet die dan tussen alle stations pendelt imo kun je het niet efficiënter krijgen.

Dus als een inwoner naar de andere kant van de stad moet dan pakt hij de bus naar het grote station daar pakt hij de metro naar het juiste andere grote station en pakt daar de bus naar de wijk waar hij moet zijn ;)

Nou moet ik wil zeggen ik ben nog nooit boven de 25% van mn inwoners gekomen die met het ov reizen.
Laat je de busroutes ook echt eindigen in je busstation? Dus niet terug loopen naar de eerste halte?

• downcom
fsfikke schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 18:35:
[...]

Laat je de busroutes ook echt eindigen in je busstation? Dus niet terug loopen naar de eerste halte?
Nee ik heb meestal 5 of 6 een richtingswegen op ieder weggetje kunnen twee haltes
Dus 10 a 12 kan ik erop kwijt en deze lopen dan helemaal naar de betreffende wijk.

Maar wanneer een wijk te ver weg is dan krijgt deze een eigen station om de toekomstige wijken mee te bedienen. Dus buslijnen lopen allemaal langs een busstation.

En alle busstations zitten dan verbonden met een systeem van metro's waardoor bussen niet van de ene kant naar de andere kant gaan rijden en dus m'n snelwegen gaan vervuilen.

( ik begin vaak op het busstation dan naar de wijk, efficiënt rondje en dus terug naar hetzelfde busstation)

[ Voor 8% gewijzigd door downcom op 03-04-2015 18:41 ]

• Donstil
  • Niet online
Weet iemand hier of de Tree Brush mod werkt onder OSX?
hij staat er inname wel bij (In dat mod menu) maar ik krijg het helaas niet werkend.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• downcom
Donstil schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 18:47:
Weet iemand hier of de Tree Brush mod werkt onder OSX?
hij staat er inname wel bij (In dat mod menu) maar ik krijg het helaas niet werkend.
klik op een boompje (bij parken) druk daarna op Plus of Min teken (voor een grotere brush of gewoon een enkel boompje)

• Donstil
  • Niet online
downcom schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 18:48:
[...]

klik op een boompje (bij parken) druk daarna op Plus of Min teken (voor een grotere brush of gewoon een enkel boompje)
Gadsie zo simpel? Ik dacht aan Een extra functie knop ergens :)

Thnx.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Interview op RPS

Interessant:
Is there anything else that’s already in development that you would have liked to include from day one?

Hallikainen: I think [tunnels] is pretty much it. We do have something new coming that people don’t seem to have predicted – something that people haven’t thought about. I can’t wait to see how people react to that.

It’s something that works on some of the features that are already in the game and makes them deeper, brings more feature-wise. Not so much in terms of graphical content – people can do that already. We want to put our effort into the simulation and the complexity of it, to add things that modders can’t.
I am intrigued! :P

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-12 10:55

Basszje

Reisvaap!]

Moeilijke metertjes en andere dingen die normale mensen niet begrijpen *O*

* Basszje gokt op CIM integratie :+

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

• PB-powell
De plaatselijke woonbouvelard :+
Afbeeldingslocatie: http://s22.postimg.org/rhy7sz3el/2015_04_03_00002.jpg

• downcom
Helemaal klaar voor het paasweekend ;) Hopelijk gaan ze geen verstoppertje doen :+
(houd zijn hart vast :9 )

[ Voor 7% gewijzigd door downcom op 03-04-2015 21:45 ]

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-12 12:55
"Zeg schat, wil je naar de grote, de kleine of de nog kleinere Ikea?" :p

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

• Jump
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-11 19:36
Brilsmurfffje schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 17:45:
[...]

[...]

Ja dat klopt, maar daarom laat ik het verkeer allemaal invoegen op de binnenkant van de rotonde en gaat iedereen eraf aan de buitenkant van de rotonde, het opkomende en afgaande verkeer hoeft elkaar dan nooit te kruizen. Dit zorgde op mijn eerdere rotondes altijd voor grote opstoppingen omdat het invoegende verkeer moet wachten op het uitvoegende verkeer. Ik ga straks wat industrie aanleggen om te zien hoe de rotonde het gaat doen als de verkeerstromen groter worden.
Ook al laat je ze invoegen aan de binnenkant van de rotonde, ze moeten een bijna volledige ronde af leggen om er af te geraken.

Stel nu dat je het rode pad wil volgen, dat is een grote omweg voor wat zoals groen zou kunnen. Zelfde voor geel/blauw.
Als je veel verkeer hebt van alle kanten zal het er in ieder geval goed vastlopen.

Afbeeldingslocatie: http://images.internix.be/files/citiesskylines/road.png

internix.be

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Jump schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 21:54:
[...]

Ook al laat je ze invoegen aan de binnenkant van de rotonde, ze moeten een bijna volledige ronde af leggen om er af te geraken.

Stel nu dat je het rode pad wil volgen, dat is een grote omweg voor wat zoals groen zou kunnen. Zelfde voor geel/blauw.
Als je veel verkeer hebt van alle kanten zal het er in ieder geval goed vastlopen.

[afbeelding]
Het mooie van dit spel is dat jij het idee van Brilsmurf op kan pakken, en kan verbeteren :D

Post de link straks maar :P

• PB-powell
downcom schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 21:44:
[...]

Helemaal klaar voor het paasweekend ;) Hopelijk gaan ze geen verstoppertje doen :+
(houd zijn hart vast :9 )
Zal alvast een extra afslag bouwen :D

Inmiddels goed door hoe je overal hoogbouw krijgt, zijn toch mooie plaatjes
Afbeeldingslocatie: http://s23.postimg.org/bdv6web9j/2015_04_03_00004.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door PB-powell op 03-04-2015 22:12 ]

It’s something that works on some of the features that are already in the game and makes them deeper, brings more feature-wise.
Het eerste wat me te binnen schiet is het kerkhof gebeuren. :F :P
Ik ben best wel benieuwd en ergens ook best slim, je laat de dlc zo'n beetje over aan de community en voegt dingen toe aan de simulatie die dan hopelijk het spel dieper maken en de daar bijbehorende mods.
Voor mij is dag/nacht toch wel de toevoeging waar ik op zit te wachten.
In CXL kon ik me prima vermaken met het kijken naar koplampjes die over mijn *kuch* indrukwekkende snelwegen vlogen.
Ik zit nu heel vaak te kijken naar het OV, bussen die leeg stromen, mensen die een weg kiezen naar de metro en daar weer verder hun weg banen naar waar ze ook heen gaan.
Heel grappig als je een station hebt met 4+ lijnen die allemaal dan ook een andere kleur hebben.
grijze poppetjes die je metro in stormen en zich dan in 4 verschillende kleuren opstellen wachtend op de metro van hun kleur.
Als je een beetje weet welke kleur waar heen gaat en waar vandaan komt dan weet je ook meteen wat werkt en wat minder werkt.

Only fools are enslaved by time and space.

• Pimzm
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-09-2024
Wie door dit spel gefascineerd is geraakt door knooppunten en rotondes raad ik aan eens op verkeerswiki te kijken. Er staat echt een hoop info op die je ook in Cities: Skylines weer kan gebruiken.

http://www.wegenwiki.nl/Knooppunt

• RoyK
  • Laatst online: 18-12 18:23

RoyK

Hobby tekenaar

Ik mis nog een beetje dat we geen slootjes of vijvers kunnen maken. Ik zie het al voor me een park, vijver met bomen. of een woonwijk met een slootje die met een vijver en fontein. Verzin het maar! Zou dat ooit nog komen?

Mijn portfolio op Instagram

Ik kan mij vaag herineren dat ze in een eerder interview al eens uitgelegd had waarom er geen dag/nacht cycle is en daardoor ook hoogstwaarsch niet zal komen, namenlijk het feit dat sims anders te snel despawnen binnen file.

"Ik mis nog een beetje dat we geen slootjes of vijvers kunnen maken. Ik zie het al voor me een park, vijver met bomen. of een woonwijk met een slootje die met een vijver en fontein. Verzin het maar! Zou dat ooit nog komen?"
Dit is iets wat ook ik erg graag zou willen, dat en wegen met muren eronder ipv pilaren.
En natuurlijk graag per bus/metro/trein/enz lijn in kunnen stellen hoeveel er op rijd en dan liefst ook dubbeldek bussen en weet ik wat.

Oh en natuurlijk gebouwen onder wegen/treinen.

En dan nog de casino's, maar die zijn eig alleen indrukwekkend met lichtjes vaak.
Ennuh :P animated assets....

[ Voor 60% gewijzigd door TeK op 03-04-2015 22:43 ]

• Koenvh
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17:45

Koenvh

Hier tekenen: ______

Darkasantion schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 17:40:
[...]

downcom schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 18:08:
[...]

Daar komt het eigenlijk op neer ja, ik wil niet alles op één lijn aansluiten, maar ze wel een punt geven waar ze van lijn kunnen wisselen (zodat het netwerk een geheel wordt). Daarnaast zijn de metro en trein er ook nog, zodat iedereen overal naartoe kan... Een soort transporthub dus. :)

🠕 This side up

RoyK schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 22:38:
Ik mis nog een beetje dat we geen slootjes of vijvers kunnen maken. Ik zie het al voor me een park, vijver met bomen. of een woonwijk met een slootje die met een vijver en fontein. Verzin het maar! Zou dat ooit nog komen?
Idem en dan vooral dat je een park niet perse tegen een weg aan hoeft te leggen maar dat een voetpad ook voldoet.
Ik heb nogal vaak een open stuk in een woonblok en daar leg ik dan maar wat paden aan en boompjes maar een vijver of standbeeld maakt het wat minder saai en repeterend.
Zo'n stadion of expo, is toch mooi dat ze het laatste stuk moeten lopen en dan liefst drommen mensen van 5 kanten tegelijk.

LoneRanger schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 23:06:
[...]

Idem en dan vooral dat je een park niet perse tegen een weg aan hoeft te leggen maar dat een voetpad ook voldoet.
Ik heb nogal vaak een open stuk in een woonblok en daar leg ik dan maar wat paden aan en boompjes maar een vijver of standbeeld maakt het wat minder saai en repeterend.
Zo'n stadion of expo, is toch mooi dat ze het laatste stuk moeten lopen en dan liefst drommen mensen van 5 kanten tegelijk.
Hiervoor gebruik ik dus die pedestrian road mod voor o.a.
Die traffic++ mod neem ik aan, morgen maar eens even naar kijken, tx.

Verwijderd

Ik mis een undo knop, of ik heb hem nog niet gevonden. Komt net iets te vaak voor dat een gebouw affikt en ik mis klik :) Ook het aanleggen van wegen erger ik mij soms aan. Je moet aangeven welke kant de rijrichting gaat worden. Laat ze een button maken in welke richting je de rijrichting wilt hebben. Dat komt in mijn geval de aanleg van wegen ten goede. En een compleet raster van de map zou leuk zijn zodat ik wat beter, lees rechter/strakker, de steden kan aanleggen.

Ik heb nu vier cirkel steden met in totaal ongeveer 30k aan mensen erin. Ik moet eerlijk bekennen dat ik niets heb met archievements en het daarom morgen eens ga proberen met alles unlocked en all the money a man can get.

Verder is het een verschrikkelijk verslavend spel. Ik heb het nu drie dagen in bezit en heb er volgens Steam 35 uur inzitten :)

• RoyK
  • Laatst online: 18-12 18:23

RoyK

Hobby tekenaar

Ik heb geloof ik een probleempje :D

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/t2lcmOmea8kTUhEZz8Q7xxAy/full.jpg

Mijn portfolio op Instagram

• Geleihoofd
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:27

Geleihoofd

Always a jellyhead

LoneRanger schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 23:14:
Die traffic++ mod neem ik aan, morgen maar eens even naar kijken, tx.
Die Traffic++ mod raad ik op dit moment nog af, die is nogal unstable. Neem vooralsnog liever z'n voorganger, Zonable Pedestrian Paths. ;)
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=414702884
Verwijderd schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 00:29:
Ik mis een undo knop, of ik heb hem nog niet gevonden. Komt net iets te vaak voor dat een gebouw affikt en ik mis klik :)
Undo is er niet, wel een mod voor jouw probleem:
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=406132323
Ook het aanleggen van wegen erger ik mij soms aan. Je moet aangeven welke kant de rijrichting gaat worden. Laat ze een button maken in welke richting je de rijrichting wilt hebben.
Met de upgrade tool rechterklik op éénrichtingsweg verandert de rijrichting.

Task failed succesfully!

Verwijderd

Lolwut :D
Maar ook de "foto" van het jaar! :D
Dat is echt tof!

Ik kon gisteren de verleiding niet weerstaan. "Even" het spel aangegooid.
Hoppa, 5 uur 's ochtends. :D

Wat een tof spel.
Heb er nu wel een tweetal mods (tree brush en achievements) in en assets, zoals hoge torens (Min Jao) en kathedraal, en zo).

In al die uren spelen in mijn (nog steeds) eerste stad heb ik niet eens zoveel nieuws gebouwd.
Paar wijkies, en een gebied wat de toeristen trekspleister moet gaan worden, en het grote kantorengebied wat geherstructureerd zodat er meer grote kantoren in wijdere omgevingen kunnen staan.

Inderdaad ook gewoon veel; staren en analyseren van verkeersverloop, tweakje hier, tweakje daar, of een klein gebied opnieuw indelen.

[ Voor 53% gewijzigd door HMC op 04-04-2015 10:40 ]

• Joosttweakers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 25-12 15:12
HMC schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 10:04:
[...]

Maar ook de "foto" van het jaar! :D
Dat is echt tof!

Ik kon gisteren de verleiding niet weerstaan. "Even" het spel aangegooid.
Hoppa, 5 uur 's ochtends. :D

Wat een tof spel.
Heb er nu wel een tweetal mods (tree brush en achievements) in en assets, zoals hoge torens (Min Jao) en kathedraal, en zo).

In al die uren spelen in mijn (nog steeds) eerste stad heb ik niet eens zoveel nieuws gebouwd.
Paar wijkies, en een gebied wat de toeristen trekspleister moet gaan worden, en het grote kantorengebied wat geherstructureerd zodat er meer grote kantoren in wijdere omgevingen kunnen staan.

Inderdaad ook gewoon veel; staren en analyseren van verkeersverloop, tweakje hier, tweakje daar, of een klein gebied opnieuw indelen.
Ja zo kom je al rap aan de 80+ uur, in een spel dat kort geleden uit kwam.

Net een onwijs megalomaan project gebouwd. Een enorm industrieterrein die (in theorie) bijzonder goed van aansluitingen was voorzien. Dát, en het zag er nog prettig uit ook. Ik ben braaf metro's aan aan het leggen en was klaar om op de play knop te drukken.

*crash*

Alles kwijt. ;w

Nu ben ik boos op de wereld en heb ik geen zin om (in ieder geval in het komende uur) de boel weer opnieuw op te zetten.

• Emryte
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 26-12 23:44
Je moet ook eens gaan kijken op simtropolis. Daar hebben ze ook veel mods al voor Cities Skylines

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-11 20:43
Ik zit ook te denken om te beginnen, draait dit een beetje op een macbook pro retina? Anders moet ik het op mn windows bak spelen, maar dat is mn iracing setup:)

• Darks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 26-12 00:10
Wat een prachtig spel zeg, als oude Sim City 4 fanaat heb ik afgelopen jaar met lede ogen het slechte nieuws over de nieuwe Sim City gevolgd, maar over Skylines kwam ik zowaar uit de lucht gevallen. Ik zag het op Tweakers in een review, heb het direct aangeschaft, super spel!

Tot mijn verbazing draait het nog mooi vlot ook op m'n huidige setup, echter wanneer het allemaal groter begint te worden begint m'n oude config te zweten:

COOLERMASTER CM 690 II
ANTEC 520W HIGH CURRENT GAMER
Gigabyte-970-A-UD3
AMD Phenom II X4 955 Black
4 GB DDR3 Memory
AMD Radeon HD 6870
Crucial M4 64 GB SSD
SAMSUNG 1000GB 32MB 7200RPM HD103SJ SPINPOINT F3
Windows 7 Ultimate

Ik was toch al van plan om te upgraden, maar wat is prioritair? Ik dacht aan een extra latje ram maar volgens mij is Skylines ook wel zwaar aan de CPU? :)

Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks

• M2M

M2M

medicijnman

Skylines hangt redelijk hard op de CPU, en kan ook meer gebruiken dan de 3GB die 32bit applicaties maximaal kunnen addresseren. Vervolgens is je GPU aan de beurt :)

-_-

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:32

Martinspire

Awesomeness

Redeta schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 10:54:
Je moet ook eens gaan kijken op simtropolis. Daar hebben ze ook veel mods al voor Cities Skylines
Zetten ze die niet op Steam dan?

Martinspire - PC, PS5, XSX

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Scr33x0r schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 11:08:
Ik zit ook te denken om te beginnen, draait dit een beetje op een macbook pro retina? Anders moet ik het op mn windows bak spelen, maar dat is mn iracing setup:)
Het draait prima op mijn rMBP late 2012 :)

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:31

JoepW

Home Assistant & LochemEnergie

Scr33x0r schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 11:08:
Ik draai het toch maar op een i5 ipv op mijn Macbook Pro Retina met extern scherm, want hij moet wel heel erg koelen!

Mede oprichter van GoT iRacen & druk met Home Assistant

• Scr33x0r
Ach we gaan het zien.. kan altijd anders nog op mn windows bak spelen.. :) maar mbr late 2014 moet toch lukken hoop ik..

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Ik draai het op de Laptop uit mijn sig, GPU is ietsje minder krachtig als een GT650M, draai het op FullHD met de settings op medium en textures op high

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:31

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

fsfikke schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 11:47:
[...]

Het draait prima op mijn rMBP late 2012 :)
Bij mij draait hij echt met een laag framerate...
En dan heb ik de rMBP 13 mid 2014, Intel Iris Graphics.

Draai je in bootcamp of in OSX?
Misschien dat hij het beter doet in bootcamp, ik draai hem namelijk in OSX.

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Ik draai hem native (/op OS X dus), maar in de 2012 versie zit altijd een externe GT650M GPU.

Even kijken, is een mid 2012, 2.6GHz i7, 16GB, 512GB. Zo goed als top of the range destijds.

[ Voor 47% gewijzigd door fsfikke op 04-04-2015 12:16 ]

Joosttweakers schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 10:51:
[...]

Ja zo kom je al rap aan de 80+ uur, in een spel dat kort geleden uit kwam.

Net een onwijs megalomaan project gebouwd. Een enorm industrieterrein die (in theorie) bijzonder goed van aansluitingen was voorzien. Dát, en het zag er nog prettig uit ook. Ik ben braaf metro's aan aan het leggen en was klaar om op de play knop te drukken.

*crash*

Alles kwijt. ;w

Nu ben ik boos op de wereld en heb ik geen zin om (in ieder geval in het komende uur) de boel weer opnieuw op te zetten.
Tsja, dat kan ik me ook nog wel herinneren aan SC4 vroeger. Pauze, prachtig spul bouwen, groots, echt compleet nieuwe wijk of zo, en dan PATS, alles weg.
Dan heb je inderdaad geen zin om weer het spel te starten.

Maar dat gaat uiteindelijk natuurlijk wel gebeuren. :P

Gewoon weer ergens anders iets nieuws proberen.
Hetzelfde nabouwen als voor de crash is niet leuk werk.

En meer saven, alhoewel ik dat ook amper doe omdat het spel zo stabiel overkomt.
Het zal aan de hoeveelheid mods/assets liggen miscchien.
Zal wel een evenredige relatie zitten tussen hoeveelheid mods/assets installed tegen aantal crashes per dag.

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:31

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

fsfikke schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 12:13:
Ik draai hem native, maar in de 2012 versie zit altijd een externe GT650M GPU.
Hoe bedoel je native? Ik draai hem ook gewoon native op OSX

• Emryte
Martinspire schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 11:35:
[...]
Sommige weet ik van wel maar niet van allemaal weet ik het zeker.

• Emryte
Martinspire schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 11:35:
[...]
Sommige weet ik van wel maar niet van allemaal

EDIT sorry voor dubbelpost chrome bleef hangen dus stuurde hem twee keer

[ Voor 15% gewijzigd door Emryte op 04-04-2015 12:25 ]

Verwijderd

Geleihoofd schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 02:42:
[...]

Die Traffic++ mod raad ik op dit moment nog af, die is nogal unstable. Neem vooralsnog liever z'n voorganger, Zonable Pedestrian Paths. ;)
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=414702884

[...]

Undo is er niet, wel een mod voor jouw probleem:
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=406132323

[...]

Met de upgrade tool rechterklik op éénrichtingsweg verandert de rijrichting.
Super. Vooral die laatste tip ben ik heel erg blij mee. Inmiddels weer een nieuwe stad gebouwd, de zoveelste maar je leert er wel van. Wel weer cirkels. Grote en kleine. Het was vannacht weer laat, een uurtje of half zes. De systeemeisen voor dit spel lijken mee te vallen. Onderstaande is mijn bakje en ik heb het spel de instelingen laten kiezen, die staan op high op 1920x1080 resolutie. Draait tot nu super, maar ik moe wel mijn Chrome afsluiten anders crashed de boel. En dit is raar want het RAM verbruik van het spel is niet hoger dan 3GB. Maar goed, het speelt lekker nu.
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i3 3225 Boxed€ 0,-€ 0,-
1Gigabyte GA-B75N€ 112,47€ 112,47
1Sapphire 7750 1GB GDDR5 Low Profile€ 0,-€ 0,-
1In Win Wavy€ 0,-€ 0,-
1Scythe Big Shuriken 2 Rev. B€ 26,95€ 26,95
1Team Elite 2 x 4 GB DDR3 1333 Mhz€ 0,-€ 0,-
1Crucial m4 CT128M4SSD2 128GB€ 0,-€ 0,-
1Samsung 840 series 120GB€ 0,-€ 0,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 139,42

• nikon.
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-12 06:26
Nieuwe asset: Hollandse molen.
Afbeeldingslocatie: http://cloud-4.steamusercontent.com/ugc/531763737831165037/A5CF170D487AF92CA32745D9EB29F880C978176B/637x358.resizedimage

[ Voor 64% gewijzigd door nikon. op 04-04-2015 13:13 ]

• SMD007
Ik heb ook weer een map in elkaar geplakt. Heb hem zelf al uitgeprobeerd en hij is best pittig vanwege de vele steile hellingen, maar je kan echt prachtige bergsteden erop bouwen

http://steamcommunity.com...filedetails/?id=419319926

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/yLZWrS6.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door SMD007 op 04-04-2015 13:28 ]

Verwijderd

Normaal zou ik zeggen Nederlandse molen, maar omdat deze op de molen uit de Keukenhof is gebaseerd klopt Hollandse in dit geval een keertje wel :P

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2015 13:34 ]

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

HMC schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 12:13:

En meer saven, alhoewel ik dat ook amper doe omdat het spel zo stabiel overkomt.
Het zal aan de hoeveelheid mods/assets liggen miscchien.
Zal wel een evenredige relatie zitten tussen hoeveelheid mods/assets installed tegen aantal crashes per dag.
Autosave mod gebruiken ;)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

Ik lees toch her en der dat juist de autosave mod de game kan laten crashen. Dan druk ik liever wat vaker op F1 voor een quick save.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:52
Verwijderd schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 14:06:
Ik lees toch her en der dat juist de autosave mod de game kan laten crashen. Dan druk ik liever wat vaker op F1 voor een quick save.
Ja ik ook, maar aangezien ik alles vergeet tijdens het spelen van dit spel hoort F1 indrukken daar helaas ook bij :+ Maarja het spel is in 55 uur geen 1 keer gecrashed wat waarschijnlijk komt door het niet gebruiken van mods.

Kan iemand mij een leuke map aanraden? heb nu bijna 100K inwoners op mijn eerste (geslaagde) map, maar hij is zo saai vlak. Ik zoek nu een map met het liefst een strand, rivieren met verbindingen en wat hoogteverschil (niet de alpen ofzo). Denk dat ik nu ook wat mods ga toepassen.

• Lau1187
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-12 14:12
Beakzz schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 14:54:
[...]

Maarja het spel is in 55 uur geen 1 keer gecrashed wat waarschijnlijk komt door het niet gebruiken van mods.
Ik speel ook zonder mods, toch laatst gecrasht uit het niets (na 75 uur gespeeld). Dus het zou je zomaar kunnen overkomen :P

Steam ||

• Scr33x0r
Nou, echt speelbaar is het niet op mijn MBPr en thunderbolt scherm.. dan maar op mn game pc :)

• SMD007
[...]

Ja ik ook, maar aangezien ik alles vergeet tijdens het spelen van dit spel hoort F1 indrukken daar helaas ook bij :+ Maarja het spel is in 55 uur geen 1 keer gecrashed wat waarschijnlijk komt door het niet gebruiken van mods.

Kan iemand mij een leuke map aanraden? heb nu bijna 100K inwoners op mijn eerste (geslaagde) map, maar hij is zo saai vlak. Ik zoek nu een map met het liefst een strand, rivieren met verbindingen en wat hoogteverschil (niet de alpen ofzo). Denk dat ik nu ook wat mods ga toepassen.
Probeer mijn map eens: http://steamcommunity.com...filedetails/?id=413907622

bevat een paar heuvels en een paar bergen maar niets extreem. :)

• Donstil
  • Niet online
[...]

Ik heb de game nu 30 uur gespeeld met mods en ook geen enkele crash gehad.
Ik gebruik zelfs de autosave mod.

• SMD007
Volgens Steam heb ik 91 uur gespeeld en ik gebruik mods vanaf dag 1 en heb nog nooit een crash gehad.

Pagina: 1 ... 48 ... 88 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld om het over het spel te hebben, niet om te vergelijken waar hij het goedkoopste is of om te melden dat je je key binnen hebt.

Deze post legt uit hoe je je eigen regio kan importeren in de game

Er zijn nog genoeg gebruikers die een datalimiet hebben (omdat ze de site via mobiel checken) of een relatief lage internet snelheid hebben. Overweeg dus om een linkje naar het album te plaatsen in plaats van alles te embedden.