GENETX schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 21:45:
Zo, na het debacle van Simcity, nu ook maar eens Cities geprobeerd met trial en error. De eerste tile vol, maar het is een chaos

. Mijn prioriteiten lagen natuurlijk compleet verkeerd en ben nu de chaos van mijn garbage collection aan het oplossen. Verder wil ik graag meedoen met het ontwerp van de grootste snelweg chaos. Die niet eens efficient is
Druk is op dat knopje links onder en koop alsjeblieft een nieuwe tile!
Overigens raad ik je aan gewoon door te spelen, je stad steekt op zich niet verkeerd in elkaar. Slopen en herbouwen is juist wel aardig, geeft je stad een meer organische groei imo mocht je problemen tegenkomen. Maar koop een stukje land bij
Het probleem van die file is dat je afslag uitkomt op een kruising en dus stoplichten tot gevolg heeft. Je wilt je snelwegen aansluiten op die 6baans wegen en dan de kleinere 2 lanes gebruiken voor het fijnmazige spul. Maar zorg ervoor dat je snelwegen worden gevoed door de 6baans wegen. Als je daar het geld nog niet voor hebt gebruik dan de 4baans, kan je later altijd nog upgraden. Je ontwerp is werkt opzich wel je moet alleen die afslag naar je vrachtgebied een beetje tweaken. En veel verkeer is niet erg, als er maar geen kilometers lange files staan. Ik heb ook best een paar drukke punten in mijn stad bij stoplichten maar het rijd altijd wel door.
Overigens kan land erbij kopen ook helpen met je verkeer omdat je meer controle hebt over waar de snelweg loopt.
GENETX schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 21:57:
Van welk geld

. Wat spielerij, maar ga zeker door met deze stad. Grootste deel van dit begin gaat ooit wel eens plat. Eerste doel is om nog even de afvalverwerking op orde krijgen. Alles stond daar muur en muur vast. Alles zat tevens vol en ik had eerst nog geen incinerators...
Oh god, ik heb nooit echt geld problemen gehad maar nu zie ik het. Je kan overwegen je snelwegen te slopen maar dat is ook zonde. Doe anders je budget voor faciliteiten wat omlaag en sloop er desnoods een paar. Dit kan snel veel geld schelen. Vooral onderwijs kan je op bezuinigen als het nodig is. Taxes eventueel een paar procent hoger zetten maar deze moet je wel weer terug zetten. Niet teveel dure wegen maken in het begin

. Begin klein je kan altijd upgraden naar grotere wegen wat dingen slopen is echt geen ramp. Ik heb recentelijk nog het lumineuze idee gehad de snelweg te verlengen door wat vroeger de binnenstad was. Bulldozen is eigenlijk zo gebeurd!
[
Voor 51% gewijzigd door
Postius op 31-03-2015 21:59
]