• Eddieee
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 27-12 09:48
chielisdenaam schreef op zondag 29 maart 2015 @ 20:47:
Dit is dus de reden dat er een file van treinen ontstaat:
[afbeelding]

De treinen stoppen buiten de map en daar stappen dan mensen in en uit. Alle treinen die hier achteraan komen moeten dus wachten totdat iedereen in en uit is gestapt.
Ah, ok. Vervelend voor je eigen spoornet. Heb zelf cargo & passagier treinen al netjes gescheiden, maar dit lukt natuurlijk niet buiten m'n eigen stad. Is dit een bug of in-game op te lossen? Zelf zat ik te denken aan een haven of vliegveld die misschien het spoornet kunnen ontlasten, zal dit zo even proberen.

• basdej
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 00:56

basdej

OutSystems Consultant

Ik heb het spel ook gekocht, ongelofelijk gaaf!

Hoi.

• downcom
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-01 14:09
Frits Flits schreef op maandag 30 maart 2015 @ 08:21:
[...]

Heb jij nog extra tiles aangeschaft?
Ja ik zat compleet vol dus heb er een aantal unlocked. Ik heb de vliegvelden bijna op de uiterste hoeken staan misschien dat het daaraan ligt. :?

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-12 13:11
jackel7007 schreef op maandag 30 maart 2015 @ 12:56:
Gisteren ook begonnen met Cities Skylines, en inderdaad een hele verademing na simcity 2013.
Enige wat ik echt mis is dat het niet inzoomt naar je huidige cursus positie, dit zou namelijk het gebruik van scrollen overbodig maken. Ik heb in de steamworkshop gekeken of er mods zijn die dit implementeren, maar helaas niet kunnen vinden.

Iemand een tip hoe dit wel voor elkaar te krijgen?
Ik zou graag In en uitzoomen zoals bij bv Supreme commander 2 of google maps.
Dus inzoomen niet naar wat er op dat moment gecentreerd staat, maar inzoomen naar de plek waar je cursor is.
Ik snap heel goed wat je bedoelt! Die zoom-in zoom-out van supcom 1/FA/2 is uitstekend en een erg vloeiende manier om je viewport te beheren.

Ik kan je verder niet helpen, ik vind het leuk om te lezen dat ik niet de enige ben die daarover te spreken is.

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-12 15:20

Luukwa

o/

Hoop echt dat ze de AI gaan verbeteren zodat er beter gebruik word gemaakt van de lanes.
Want nu is het gewoon niet realistisch..

Soundcloud!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

De AI is zo gek nog niet maar je mist gewoon controle over je lanes. Je wilt kunnen afdwingen dat de buitenste lanes enkel afslaan en niet ook rechtdoor gaan. Dus pas naar de buitenste lanes switchen voor de afrit, niet als de afrit al over een paar honderd meter is. Dan kan je de AI relatief goed dirigeren en is enkel de snelweg AI nog wat raar.
Nu kan je het ook wel afdwingen met korte stukken weg die minder rijstroken bevallen zoals ik al eerder liet zien maar dat is verre van ideaal.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

Heb SimCity bij de release veel gespeeld en als liefhebber van city building games was deze toch al uniek maar zeker het grootste minpunt was de kleine maps .
Dus naar een tijdje spelen was het niet meer leuk en was de map snel volgebouwd .
Wat ik leuk vind aan Cities Skylines is ook kleine dorpjes bouwen die toch makkelijk groeien en de afstand behoorlijk groot kan zijn .
Ik zit nu op ongeveer 9000 inwoners en het spel bevalt mij zeer en zeker .
Je kan het spel zo moeilijk maken als je zelf wilt en steden bouwen blijft gewoon leuk met deze Cities Skylines en gelukkig kan mijn 2,5 jaar oude Laptop ( Nvidia Geforce GT630M 2GB ) het wel aan .
En de prijs van €19,95 is gewoonweg heel erg aantrekkelijk .

• Florissant
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-12 21:39
Het lijkt wel of ze de ondersteuning voor Mac ook hebben verbeterd. Ik speel nu bijna alles op High/very high met de anti aliasing uit. Terwijl dit eerst op medium moest..

Loopt als een zonnetje op mn MBPr 15" 2015!

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-12 13:15

Frits Flits

SOUND! Designer

downcom schreef op maandag 30 maart 2015 @ 13:42:
[...]

Ja ik zat compleet vol dus heb er een aantal unlocked. Ik heb de vliegvelden bijna op de uiterste hoeken staan misschien dat het daaraan ligt. :?
Ik heb als test al vliegvelden op de grenzen van m'n map gelegd, maar dat maakte niets uit.

Gebruik jij de mod om alle 25 tiles te unlocken? Ik heb er nu 12 oid unlockt. Misschien ligt het daar aan.

specs

• downcom
Frits Flits schreef op maandag 30 maart 2015 @ 14:32:
[...]

Ik heb als test al vliegvelden op de grenzen van m'n map gelegd, maar dat maakte niets uit.

Gebruik jij de mod om alle 25 tiles te unlocken? Ik heb er nu 12 oid unlockt. Misschien ligt het daar aan.
Ja inderdaad ik heb de mod van 25 tiles ik denk dat het daar aan ligt!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:14

Cyphax

Moderator LNX
Tsurany schreef op maandag 30 maart 2015 @ 14:08:
De AI is zo gek nog niet maar je mist gewoon controle over je lanes. Je wilt kunnen afdwingen dat de buitenste lanes enkel afslaan en niet ook rechtdoor gaan. Dus pas naar de buitenste lanes switchen voor de afrit, niet als de afrit al over een paar honderd meter is. Dan kan je de AI relatief goed dirigeren en is enkel de snelweg AI nog wat raar.
Nu kan je het ook wel afdwingen met korte stukken weg die minder rijstroken bevallen zoals ik al eerder liet zien maar dat is verre van ideaal.
Heh, ik heb Cities nu ook een week in huis, en de nodige uurtjes gestoken in m'n eerste stad. Het duurt even voor het verkeer een probleem wordt en dan heb je ook gelijk een uitdaging. Ik miste ook al snel volledige controle. Zeker als je denkt te beginnen aan rotondes en wat ingewikkelder verkeerspleinen. Herkenbare wens dus, nu al. :+

Verder wel top, dit. Het is meer speelgoed dan game, maar als je mij een berg lego geeft hoor je me ook een week niet. Dat je verder niet wordt afgeleid door gescripte of random events bevalt vooralsnog ook prima. Dit is gewoon de leukste sandbox sinds lange tijd. :)

Saved by the buoyancy of citrus

Van het weekend maar even zitten spelen met de 1x1 zoning, ziet er best leuk uit.
Helaas verdwijnen de huisjes als je te ver uitzoomed.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/zlc8ZU3OUEwzkwVSrBOppUmE/medium.jpg

Only fools are enslaved by time and space.

• Luukwa

Luukwa

o/

LoneRanger schreef op maandag 30 maart 2015 @ 14:56:
Van het weekend maar even zitten spelen met de 1x1 zoning, ziet er best leuk uit.
Helaas verdwijnen de huisjes als je te ver uitzoomed.

[afbeelding]
Welke filter is dat dan?

Soundcloud!

Volgens mij gewoon temperate maar ik switch nogal eens.

• Luukwa

Luukwa

o/

LoneRanger schreef op maandag 30 maart 2015 @ 15:13:
Volgens mij gewoon temperate maar ik switch nogal eens.
Welke skins hebben die huisjes dan? Want t ziet er best wel realistic uit x)

Soundcloud!

Die zitten zover ik weet gewoon in het spel, de voorkant van die huisjes zijn verschillend van kleur en doet Scandinavisch aan.
Ik zie iig niets tussen m'n assets staan die er enigszins op lijken.
Het is lvl3 low residential.

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:36
The_Worst schreef op maandag 30 maart 2015 @ 13:04:
[...]
Nadat je geabonneerd bent moet je de mod nog activeren in de Content Manager.
Dank, als ik zometeen thuis ben direct proberen _O_

Ik hoop toch niet dat ik een nieuw spel moet beginnen (zou eigenlijk niet verkeerd zijn, heb niet bepaald nagedacht over een verkeersplan ofzo, heb gewoon overal maar wat neergekwakt, waardoor ik m'n industrie nu ook midden in de stad heb staan :X )

• downcom
Een mod die wel de moeite waard is Sewage Treatment Pump

Zuivert het water en pompt dit terug in de watervoorziening.

Afbeeldingslocatie: http://cloud-4.steamusercontent.com/ugc/45374346388609181/F2E3F61424AB719055BE33B38888CF9113237C65/637x358.resizedimage

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:32

heuveltje

KoelkastFilosoof

Mwah, dat valt imho tussen cheat en mod in :P
iig zie ik de lol er niet van in, maar iedereen moet erin modden wat ie wil :P

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• downcom
heuveltje schreef op maandag 30 maart 2015 @ 16:44:
Daarom 81 tiles met voldoende rivieren dan heb je dit niet nodig nee (want de kosten zijn evenredig)

Trouwens met de Nopilars mod kun je nu in de assetdirector intersections maken met spoorwegen! :P

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
FastFred schreef op maandag 30 maart 2015 @ 16:32:
[...]

Ik hoop toch niet dat ik een nieuw spel moet beginnen (zou eigenlijk niet verkeerd zijn, heb niet bepaald nagedacht over een verkeersplan ofzo, heb gewoon overal maar wat neergekwakt, waardoor ik m'n industrie nu ook midden in de stad heb staan :X )
Ik heb ook met die gedachte rondgelopen. Is een prima idee, maar ik kreeg toch kriebels om m'n verkeersproblemen te proberen op te lossen. Na UREN en UREN rondwegen aangelegd, snelwegen... dit zou ronduit klote zijn als je niet vrij makkelijk komt te zwemmen in het geld. :)

Dus gewoon herstructureren! Staat er iets in de weg? Opruimen, relocaten (jammer dat je dat met huizen en commercials niet kan doen) en je infra verbeteren. Kan heel bevredigend zijn.

Totaal mee eens Cyphax.
Ik heb precies dezelfde moeite met mijn eerste stad "loslaten".
Na zoveel uur twitching and tweaking...nee, moet ermee door.

Maar huizen en commercial relocaten vind ik dan weer minder goed idee.
Grote schep eronder...U gaat daar wonen! :P
Voor mij niet realistisch genoeg.

[ Voor 22% gewijzigd door HMC op 30-03-2015 16:58 ]

Eat the bugs, live in a pod

• Pure_evil
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-12 10:50
Gamebuster schreef op maandag 30 maart 2015 @ 13:49:
[...]

Ik snap heel goed wat je bedoelt! Die zoom-in zoom-out van supcom 1/FA/2 is uitstekend en een erg vloeiende manier om je viewport te beheren.

Ik kan je verder niet helpen, ik vind het leuk om te lezen dat ik niet de enige ben die daarover te spreken is.
Sinds SupCom loopt ik te vloeken op elke RTS en citybuilder die het niet heeft :p

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
HMC schreef op maandag 30 maart 2015 @ 16:56:
Totaal mee eens Cyphax.

Er worden in het echt leven ook vaak genoeg wijken afgebroken om plaats te maken voor iets anders. Toegegeven, niet de halve stad, maar op vijf minuten lopen van mijn huis stond vroeger toch wel een aardig (lichte) industrie gebied waar ze nu huizen op gaan bouwen.
Wijkvernieuwing door afbraak en wederopbouw kan zeker nuttig zijn.
Zeker in spellen zoals deze ook. Maar ook in het echt. :)

Dat bedoel ik niet.
Ik geloof dat Cyphax bedoelde dat hij graag relocate tool ook voor huizen en winkels zou willen kunnen gebruiken.

• FastFred
Cyphax schreef op maandag 30 maart 2015 @ 16:54:
Ik heb ook met die gedachte rondgelopen. Is een prima idee, maar ik kreeg toch kriebels om m'n verkeersproblemen te proberen op te lossen. Na UREN en UREN rondwegen aangelegd, snelwegen... dit zou ronduit klote zijn als je niet vrij makkelijk komt te zwemmen in het geld. :)
Het grootste probleem dat ik had was dat een van de toegangswegen naar m'n industrieterrein om wat voor reden ook niet te upgraden was van een 1x1 naar een 2x2 weg (2 rijbanen in beide richtingen) dus heb alles in dat blok gesloopt en de weg naar een andere kruising geleid. Het was namelijk de weg die iedereen gebruikte omdat ie direct op de snelweg uit kwam :X

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

HMC schreef op maandag 30 maart 2015 @ 16:56:
Totaal mee eens Cyphax.

Wat helpt is bepaalde wijken maar 1 vervoersader te geven zodat de verkeer dat daar niet moet zijn er ook niet doorheen rijdt. Dit lost bij mij het grootste aantal verkeerproblemen op.

Zo komt het verkeer van mijn Houthak en landbouw industrie direct uit op een snelweg. Zijn woonwijken zo aangelegd dat verkeer voor de commercie niet door de woonwijken heen kan rijden.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

A first look at my multiplayer mod. Now I just need to figure out what to do with it.

:D 8)7

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Lamanl
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-12 09:07

Lamanl

So little done, so much to do

met 2 personen bouwen aan de zelfde stat?

• Jackbq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:42
Pure_evil schreef op maandag 30 maart 2015 @ 17:15:
[...]

Sinds SupCom loopt ik te vloeken op elke RTS en citybuilder die het niet heeft :p
Blij dat ik niet alleen ben, hoe ideaal is dat niet.....
Het zou het spelen van een game als Cities:Skylines zoveel eenvoudiger maken.
Wilde het gisteren al posten op het dev. forum, maar was tijdelijk niet toegankelijk.
Straks nog eens proberen.
Lamanl schreef op maandag 30 maart 2015 @ 18:01:
met 2 personen bouwen aan de zelfde stat?
Ik geloof dat als ik het goed zie dat die gast aan een FPS bezig is, die je kan spelen, misschien met meerdere mensen.
Wat een held.

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:35

M2M

medicijnman

anandus schreef op maandag 30 maart 2015 @ 17:56:
[video]

A first look at my multiplayer mod. Now I just need to figure out what to do with it.

:D 8)7
lol... dit gaat gruwelijk hard zo met die mods...

-_-

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

heuveltje schreef op maandag 30 maart 2015 @ 16:44:
Valt of staat met de balans die de modder aan brengt. Dit is een vrij normaal proces waarbij je water zuivert tot drinkwater en met een restproduct over blijft. Het is eigenlijk vrij raar dat de enige optie in dit spel is om rioolwater in de zee of in een rivier te dumpen (al dan niet voorbehandeld) zonder dat daar negatieve gevolgen aan zitten. Zo'n shit stain op je kaart moet toch meer impact hebben dan wat lokale verontreiniging? Daar zouden milieu boetes aan moeten hangen en klagende inwoners.

Als zo'n waterzuivering meer kost dan het equivalent aan waterpompen en zuiveringsinstallaties en als bijproduct ook nog aardig wat afval produceert kan het een goede aanvulling zijn. Een dure oplossing met bijproduct dat je moet verbranden maar wel met schonen rivieren en zeeën als resultaat.

In landen zoals Nederland is het economisch niet verantwoord maar in bijvoorbeeld Australië wordt het gedaan op erg droge plekken omdat er niet genoeg normaal water aanwezig is. Waarom dan ook niet in het spel mogelijk maken tegen een aanzienlijk hogere prijs?

Kortom, zulke mods kunnen prima mits ze in balans zijn met de rest van het spel.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Net gekocht, mijn Sims haten mij. :'(

• chronoz
Zie ik iets over het hoofd?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/WF6cunal.png

[ Voor 5% gewijzigd door chronoz op 30-03-2015 20:05 ]

• dragoncry
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-12 11:26
zijn de wegen aan je snelweg toevalliong 1-richtings wegen?, dan heb je ze verjkeerd aangesloten ;)

• Jevon
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17-12 18:02
Je hebt geen aansluiting met de snelweg! De wegen zijn eenrichtingsverkeer, dus je cims kunnen de stad niet in!

Intel Core i5 4690 | 8GB | GTX970 | 256GB SSD | 2TB HDD |

Verwijderd

Sowieso is zo'n kruising waar iedereen overheen moet vragen om problemen. Als je één weg in, een rondje en dan een andere weg uit doet is het gegarandeerd veel efficiënter.

• chronoz
Hey ja, tweerichtingsweg werkt beter dan eenrichtingsweg de verkeerde kant op. Thanks!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Wfz8QWRh.png

Financieel gaat niet echt lekker... -O-

Ik heb nog geen idee wat ik doe, maar komt vast binnenkort.

[ Voor 14% gewijzigd door chronoz op 30-03-2015 20:09 ]

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Budget omlaag gooien en niet gelijk de duurste wegen neerleggen ;)

• Koenvh
  • Laatst online: 27-12 17:45

Koenvh

Hier tekenen: ______

chronoz schreef op maandag 30 maart 2015 @ 20:07:
Hey ja, tweerichtingsweg werkt beter dan eenrichtingsweg de verkeerde kant op. Thanks!

[afbeelding]

Financieel gaat niet echt lekker... -O-

Ik heb nog geen idee wat ik doe, maar komt vast binnenkort.
Gewoon rustig aandoen, en niet vergeten dat je altijd kunt upgraden... En ze hoeven niet direct overal alle services te hebben ;)

Wel een tip, zorg dat je nog ruimte hebt om een snelweg aan te leggen ;)

🠕 This side up

• chronoz
Ik had blijkbaar beter zandweggetjes kunnen aanleggen ja, maar als ik nu met sliders naar beneden de efficiency op 80% zet, dan klagen ze alweer... geen electriciteit, geen stroom, geen water...
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3I50FPKl.png
Nu allemaal in de ziektewet. :-(

• dragoncry
Probeer industrie een woongebied gescheiden te houden en zorg voor schoon water,
ook kleiner beginnen en zorgen dat je windmolens op plekken staan waar veel wind is

• chronoz
Wat handiger voor mij :P

• dragoncry
ben nu hiermee bezig, kijken of dit beter werkt dan mijn vorige knoop :P

Afbeeldingslocatie: http://s6.postimg.org/3kdmt1ij1/CSL01.jpg

Snelwegen komen nog, daarvoor heb ik ruimte vrijgelaten.

Verwijderd

Heb je een grid met zeshoeken dat je prachtig in elkaar kan passen, ga je ze zo met rare tussenwegen aan elkaar knutselen _O-

• dragoncry
:+ ja, sorry, daar komt straks een hoofdweg langs te liggen, direct aanelkaar leggen gaat niet ivm verkeersstromen later ;)

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Kleine tip, bouw je patroon in de asset editor en stempel hem dan neer, ziet het er allemaal wat rechter uit ;)

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:14
Kon deze niet achterhouden, kost je 6 steden om te oefenen, maar dan is dit het resultaat :*) (let niet te veel op de lelijke snelweg constructie vooraan :+ )
Afbeeldingslocatie: https://www.imageupload.co.uk/images/2015/03/30/2015-03-30_00001f3b59.jpg

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
HMC schreef op maandag 30 maart 2015 @ 17:21:
Wijkvernieuwing door afbraak en wederopbouw kan zeker nuttig zijn.
Zeker in spellen zoals deze ook. Maar ook in het echt. :)

Dat bedoel ik niet.
Ik geloof dat Cyphax bedoelde dat hij graag relocate tool ook voor huizen en winkels zou willen kunnen gebruiken.
Je hebt gelijk, je las het op zich goed. Ik schreef het verkeerd. Ik vind het zo lullig voor die bewoners om in een poep en een scheet hun huis weg te buldozeren. :P Ik hoop dan maar dat ze in een van de andere huizen gaan wonen Want er kunnen veel gezinnen in die huizen zeg. :+

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Verwijderd schreef op maandag 30 maart 2015 @ 20:54:
Heb je een grid met zeshoeken dat je prachtig in elkaar kan passen, ga je ze zo met rare tussenwegen aan elkaar knutselen _O-
Lol dat zat ik dus ook net te denken
* heuveltje wil nu een heel dorp met 8 hoeken maken !

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-12 13:19
Mijn tweede stad :)
Nu 100k inwoners, op de new york map
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wag5iAe.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RuxHkNf.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7zKnJqf.jpg

Verwijderd

heuveltje schreef op maandag 30 maart 2015 @ 21:44:
Alleen achthoeken is lastig, want dan heb je ook vierkanten nodig :)

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:14
NomadTitan schreef op maandag 30 maart 2015 @ 21:52:
Mijn tweede stad :)
Nu 100k inwoners, op de new york map
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Haha cool dat reclame bord van Better Call Saul ;)
En mooie stad _/-\o_

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

• dragoncry
heuveltje schreef op maandag 30 maart 2015 @ 21:44:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://s6.postimg.org/kyxv1bfnx/CSL02.jpg

Zo beter? :P, de hexagonen in elkaar prakken komt de verkeersstroom niet ten goede, dus nu op deze manier.

Ik weet het, lang niet perfect, maar het begin is er... O-)

Verwijderd

dragoncry schreef op maandag 30 maart 2015 @ 22:55:
Zo beter? :P, de hexagonen in elkaar prakken komt de verkeersstroom niet ten goede, dus nu op deze manier.
Dat lijkt mij met éénrichtingsstraten juist best ideaal.

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Verwijderd schreef op maandag 30 maart 2015 @ 21:58:
[...]

Alleen achthoeken is lastig, want dan heb je ook vierkanten nodig :)
Hmmm proof of concept mislukt.
De vakken worden te groot, dus moet er een weg doorheen, en dan is het eigenlijk gewoon een grid
Daarnaast staat er nu een file van 2 km om die wijk te bevolken :P

MMMm na de initiele colonosatie loopt het eigenlijk best wel lekker, toch eens mee verder kloten als gimmick :P

[ Voor 13% gewijzigd door heuveltje op 31-03-2015 00:10 ]

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03:25
Wel een grid met een hele slechte huis/oppervlakte en oppervlakte/weg ratio :P.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Verwijderd

sdk1985 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 00:14:
Wel een grid met een hele slechte huis/oppervlakte en oppervlakte/weg ratio :P.
Alsof echte steden altijd optimaal zijn :P

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-12 10:03
Mijn stad momenteel :) Net 95k aangetikt. 02/01/2037 Moet zeggen gaat best snel. +40k cashflow, inwoners +255

Afbeeldingslocatie: http://cloud-4.steamusercontent.com/ugc/27359947885222321/B33F52154F51D5AB4E0C96F25CBC917ABD67F263/

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

HMC schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 19:24:
[afbeelding]

Mijn ingang de stad in.
Ik snap nog steeds niet hoe Offices de hoogte in kunnen gaan. Any tips?
volgens mij zitten er standaard geen hoge offices in.
maar daar hebben we de workshop voor :p

• Koenvh
  • Laatst online: 27-12 17:45

Koenvh

Hier tekenen: ______

Oggy schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 00:38:
Mijn stad momenteel :) Net 95k aangetikt. 02/01/2037 Moet zeggen gaat best snel. +40k cashflow, inwoners +255

[afbeelding]
+40k? Ik kom maar rond de +10k... Heb je minder services of alles efficiënter ingedeeld? O-)

🠕 This side up

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-12 10:03
Koenvh schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 00:47:
[...]

+40k? Ik kom maar rond de +10k... Heb je minder services of alles efficiënter ingedeeld? O-)
Toeristen zeehavens werken goed voor commercie bijv

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

• Achilles
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-12 13:35

Achilles

Koning van de Myrmidonen

heuveltje schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 00:43:
volgens mij zitten er standaard geen hoge offices in.
maar daar hebben we de workshop voor :p
Niet waar, ik heb er een aantal. De gele links zijn vlgs mij de hoogste
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/qyLaE3o9fLM1hK2KJn9HkT44/thumb.jpg
Na flink wat geld en moeite verloren te hebben aan het bereiken van diverse archievements in deze stad, (vooral dingen als 50% unemployment en 2000 abonden buildings hebben klauwen aan geld gekost)
heb ik nu ook moeite om ze omhoog te krijgen. Ze zitten wel op t hoogste level, maar ze gaan simpelweg niet omhoog :'(

(en toen las ik dat deze archievements voor alle games golden :X )

[ Voor 11% gewijzigd door Achilles op 31-03-2015 02:02 ]

| Cowsmology | Met een hamer past alles, met ducktape plakt alles |

• RoyK
  • Laatst online: 18-12 18:23

RoyK

Hobby tekenaar

Ik mis nog een stukje "stoep" tools. Of in ieder geval, dat je gras kan omzetten naar straat (grijs)

Als je de stoep langs een weg trek krijg je van die rare plekken waar geen stoep zit.

Mijn portfolio op Instagram

• dragoncry
Verwijderd schreef op maandag 30 maart 2015 @ 23:03:
[...]

Dat lijkt mij met éénrichtingsstraten juist best ideaal.
Ga je het verkeer dan niet of 1 of 2 vaste routes sturen (wat drukte/opstoppingen veroorzaakt)?

Moet zeggen dat ik er nog niet genoeg tijd in heb gestoken om het goed te optimaliseren, daarbij beperken eenrichtingwegen het dekkingsgebied van je services aardig wat, misschien een kijken wat het doet als ik de grote politie/brandweer en ziekenhuizen heb vrijgespeeld :)

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

RoyK schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 07:19:
Ik mis nog een stukje "stoep" tools. Of in ieder geval, dat je gras kan omzetten naar straat (grijs)

Als je de stoep langs een weg trek krijg je van die rare plekken waar geen stoep zit.
Als je de snap functie uit zet kan je net wat dichter langs de weg naar mijn idee. Alsnog niet optimaal helaas :(

Mijn mainhub in me nieuwe map, het werkt geweldig, zal binnenkort ook nog es een screen nemen op een druk moment, dacht eigenlijk dat ik dat al gedaan had maar kon alleen deze vinden.
Afbeeldingslocatie: http://tekkie.mosibfu.nl/Images/255710_2015-03-30_00005.png

• Luukwa

Luukwa

o/

Kunnen jullie niet gewoon een linkje naar de plaatjes sturen? Zou mijn mobiel ook lief vinden.

Soundcloud!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Ik vind plaatjes een hoop overzichtelijker dan een stapel links.

Hoi!

• Luukwa

Luukwa

o/

Ja maar er zijn hier genoeg mensen die met hun telefoon meelezen, dan vliegen je MB's dr uit.

Soundcloud!

• Morelleth
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-12 11:07
Grotere bundel of wifi ;)
Maar true, de MB's vliegen eruit. Net als de tijd overigens als je dit topic volgt en de game speelt.

D&D enthousiast en overmatig 3D printer, dus nu ook 3D printservice en mini's: MJG-3d.nl

• Luukwa

Luukwa

o/

Morelleth schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 08:32:
Grotere bundel of wifi ;)
Maar true, de MB's vliegen eruit. Net als de tijd overigens als je dit topic volgt en de game speelt.
Vind niet dat ik als lezer verantwoordelijk ben een grotere bundel aan te schaffen omdat iedereen maar plaatjes loopt te posten..

Soundcloud!

Ik vind niet dat ik als poster rekening moet houden met telefoons op het internet die geen wifi gebruik maken terwijl ze een topic over een game lezen :)

• Luukwa

Luukwa

o/

TeK schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 08:36:
Ik vind niet dat ik als poster rekening moet houden met telefoons op het internet die geen wifi gebruik maken terwijl ze een topic over een game lezen :)
Juist, dus zo houden we rekening met elkaar? prima.

Soundcloud!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Luukwa schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 08:35:
[...]

Vind niet dat ik als lezer verantwoordelijk ben een grotere bundel aan te schaffen omdat iedereen maar plaatjes loopt te posten..
Dat mag je vinden. Ik ga er in ieder geval geen rekening mee houden, vind dat zo'n onzin. Neem maar een grotere bundel of ga wat anders doen.

Ja zo klinkt het niet lief nee, maar zo bedoel ik het uiteraard niet.
Wat ik bedoel is dat als ik een topic over een game (zeker een game als dit) lees ik juist vervelend vind om door te klikken terwijl plaatsjes gewoon rechstreeks zichtbaar kunnen zijn.

• Luukwa

Luukwa

o/

Tsurany schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 08:38:
[...]

Dat mag je vinden. Ik ga er in ieder geval geen rekening mee houden, vind dat zo'n onzin. Neem maar een grotere bundel of ga wat anders doen.
Dan doe je dat lekker niet, beetje kinderachtig is het wel, vind je niet?
"Neem maar een grotere bundel" juist.
Alsof elke willekeurig persoon het geld heeft voor een 40€ bundel.

Maar ik merk alweer wat voor type personen hier zitten, laat maar zitten.

Soundcloud!

• dragoncry
Dit topic is bedoeld om het over het spel te hebben, niet om te vergelijken waar hij het goedkoopste is.

Gebruik http://terrain.party/ om jouw eigen buurt om te zetten naar een ingame regio

Er zijn nog genoeg gebruikers die een datalimiet hebben (omdat ze de site via mobiel checken) of een relatief lage internet snelheid hebben. Overweeg dus om een linkje naar het album te plaatsen in plaats van alles te embedden.
Zie de topicwaarschuwingen onderaan de pagina....

Er rekening mee houden is geen ramp, pc gebruikers kunnen op het linkje (of thumbnail) klikken....

• Luukwa

Luukwa

o/

TeK schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 08:39:
Ja zo klinkt het niet lief nee, maar zo bedoel ik het uiteraard niet.
Wat ik bedoel is dat als ik een topic over een game (zeker een game als dit) lees ik juist vervelend vind om door te klikken terwijl plaatsjes gewoon rechstreeks zichtbaar kunnen zijn.
Dat is absoluut vervelend, snap ik helemaal... maar je moet ook kunnen begrijpen dat als ik even snel dit topic wil lezen onderweg ik het niet tof vind dat ik zo 150/200 MB van mijn 1gb kwijt ben.

Verder was het alleen een verzoek en geen aanval o.i.d.

Soundcloud!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Luukwa schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 08:41:
[...]

Dan doe je dat lekker niet, beetje kinderachtig is het wel, vind je niet?
"Neem maar een grotere bundel" juist.
Alsof elke willekeurig persoon het geld heeft voor een 40€ bundel.

Maar ik merk alweer wat voor type personen hier zitten, laat maar zitten.
Als je dat niet hebt moet je dus concessies doen. Een er van zou zijn om dit topic niet te bekijken op een verbinding met datalimiet. Het is erg gebruiksonvriendelijk om telkens maar op linkjes te moeten klikken om wat meer foto's te zien.

• Boefmans
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18-12 17:12
dragoncry schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 07:35:
[...]

Ga je het verkeer dan niet of 1 of 2 vaste routes sturen (wat drukte/opstoppingen veroorzaakt)?

Moet zeggen dat ik er nog niet genoeg tijd in heb gestoken om het goed te optimaliseren, daarbij beperken eenrichtingwegen het dekkingsgebied van je services aardig wat, misschien een kijken wat het doet als ik de grote politie/brandweer en ziekenhuizen heb vrijgespeeld :)
Klopt, dat van eenrichtingsverkeer. Ik heb bij een nieuw stadje de eerste wijken (dus allemaal lage density) met eenrichtingswegen gemaakt (een eenrichtingsrandweg om de wijk heen steeds). Werkt qua verkeersstroom prima (mits de wijken niet te groot worden); nadeel is inderdaad de services. Kost een hoop extra geld; ik vind het echter wel mooier staan (geen grote dikke wegen nodig zo).

mixing a drink and music

• Morelleth
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-12 11:07
Van de andere kant weet je dat in deze topic juist veel plaatjes worden gepost om je stad (en die van anderen) te showen, problemen te bespreken etc.
Dan is het op zich toch ook wel een beetje aan jezelf om te bedenken dat dat op je mobiele bundel, met blijkbaar niet al te veel MB's, dit misschien beter niet kan doen?

Misschien kan je dit probleem doorgeven aan tweakers zelf? Misschien is het mogelijk om een instelling te maken bij de mobiele weergave waarin de img tags automatisch omgezet worden naar een linkje van het plaatje? (ben absoluut geen programmeerder, dus geen idee of zoiets uberhaubt mogelijk is)

D&D enthousiast en overmatig 3D printer, dus nu ook 3D printservice en mini's: MJG-3d.nl

Dat moet zeker kunnen, maar willen ze het maken ? :)

• Luukwa

Luukwa

o/

Morelleth schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 08:48:
Van de andere kant weet je dat in deze topic juist veel plaatjes worden gepost om je stad (en die van anderen) te showen, problemen te bespreken etc.
Dan is het op zich toch ook wel een beetje aan jezelf om te bedenken dat dat op je mobiele bundel, met blijkbaar niet al te veel MB's, dit misschien beter niet kan doen?

Misschien kan je dit probleem doorgeven aan tweakers zelf? Misschien is het mogelijk om een instelling te maken bij de mobiele weergave waarin de img tags automatisch omgezet worden naar een linkje van het plaatje? (ben absoluut geen programmeerder, dus geen idee of zoiets uberhaubt mogelijk is)
Ik ga dat zeker aan Tweakers doorgeven, maar ik wou de mensen hier ook een beroep doen.
Jammer dat er hier dus mensen zitten die niet tegen een beetje kritiek kunnen.

Soundcloud!

Dus als mensen het niet met je eens zijn dan kunnen ze niet tegen kritiek ?
Ik zij toch dat ik het niet vervelend bedoelde ?

Maarre dit is helemaal zonde van je tegoed, al dat gepraat over verliezen van mb's :P

edit :
Of te wel back to cities

[ Voor 7% gewijzigd door TeK op 31-03-2015 08:54 ]

• Luukwa

Luukwa

o/

TeK schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 08:53:
Dus als mensen het niet met je eens zijn dan kunnen ze niet tegen kritiek ?
Ik zij toch dat ik het niet vervelend bedoelde ?

Maarre dit is helemaal zonde van je tegoed, al dat gepraat over verliezen van mb's :P
Ik geef mensen kritiek en word compleet afgezeken met uitspraken dat ik maar meer MB's moet kopen, het topic niet moet bekijken, ja dan kunnen mensen niet tegen kritiek.

Maar laten we overgaan op de orde van de dag.

Soundcloud!

Het zou zo een scene kunnen zijn uit bb (tenminste ik zie het zo voor me, denkend aan dat vliegtuig ongeluk in de serie)

http://tekkie.mosibfu.nl/Images/255710_2015-03-27_00024.png

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
offtopic:
Meer MB's hoeft niet, de meeste mobiele browsers hebben een optie dat je plaatjes uit kan zetten, of in lagere kwaliteit kan inladen :)
(En zo duur is een beetje databundel ook weer niet, natuurlijk, mits je niet meer dan 10Gb ofzo gebruikt)

Maar ik ben het eens met de rest, dit spel gaat heel erg om je eigen creaties showen, dus is het te verwachten dat er veel plaatjes in zitten. Je gaat toch ook niet in een "show je desktop-topic" klagen over de plaatjes?

[ Voor 87% gewijzigd door anandus op 31-03-2015 09:05 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Luukwa schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 08:55:
[...]

Ik geef mensen kritiek en word compleet afgezeken met uitspraken dat ik maar meer MB's moet kopen, het topic niet moet bekijken, ja dan kunnen mensen niet tegen kritiek.

Maar laten we overgaan op de orde van de dag.
Kan prima tegen kritiek hoor, ik kies er echter voor om deze 'kritiek' (voor zover je dat kan noemen) naast mij neer te leggen aangezien ik het niet eens ben met je verzoek.

• FastFred
So ey, heb gisteravond m'n hele stad overhoop getrokken :P Heb een extra tile bij gekocht (heb er nu 4 totaal) omdat daar een trein doorheen liep, heb daar een nieuw industriegebied aangelegd, vracht terminal neergezet, een klein dorpje erbij naast. Tegen dat dorpje aan zit nu een industriegebied dat specialiseert in bosbouw.

Bij het starten van m'n stad, heb ik een foutje gemaakt, heb het industriegebied vlak bij de stad gelegd. Bij het uitbreiden van m'n stad zorgde dat er voor dat m'n industriegebied midden in de stad kwam te liggen, dus die heb ik in z'n geheel verwijderd en verplaatst naar het nieuwe gebied. Heb daar nu allemaal residential en commercial van gemaakt. M'n stadscentrum aangepakt, veel high density nu, waar nodig van 2-baans naar 4-baans of 6-baans gegaan. Busplein opnieuw aangelegd op het oude industrieterrein en ben gisteravond geëindigd met het geheel herzien van de busroutes :)

Wat ik nog heel erg mis is een day/night cycle en spits in de ochtend/avond, zoals Simcity 4 dat had (Simcity 5 geen ervaring mee)

Oh, en first person werkt, zo cool :D

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Boefmans schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 08:45:
[...]

Klopt, dat van eenrichtingsverkeer. Ik heb bij een nieuw stadje de eerste wijken (dus allemaal lage density) met eenrichtingswegen gemaakt (een eenrichtingsrandweg om de wijk heen steeds). Werkt qua verkeersstroom prima (mits de wijken niet te groot worden); nadeel is inderdaad de services. Kost een hoop extra geld; ik vind het echter wel mooier staan (geen grote dikke wegen nodig zo).
Hoewel een strategisch geplaatste eenrichtings weg altijd handig is. Zie ik hier ook veel mensen complete wijken met 1 richtingswegen maken. ik denk dat een overdaad aan eenrichtingswegen ook niet altijd practisch is.

Je forceert al het verkeer een bepaalde route op. en dat gaat in het begin goed, tot je vervolgens wijken erbij gaat bouwen. Dan blijkt alles opeens gruwelijk onlogisch te worden.
En zowel busroutes als services moet je dan bijna dubbel inzetten.

Zowiezo levert alleen industrie echt veel verkeer op.
Mijn res/com/off wijken bestaan allemaal uit 1 baans wegen die uitkomen op een 2x3 weg, en dat loopt eigenlijk zonder echte problemen.

Overigens zijn die trein cargo terminals me echt een raadsel.
Ik heb er nu 5 mijn stad liggen, en 80% van al het verkeer gaat naar die in het noorden, terwijl die het verst weg ligt van alle industrie :? Momenteel heb ik echt het idee dat die dingen meer verkeers problemen veroorzaken dan oplossen
Lau1187 schreef op zondag 29 maart 2015 @ 15:22:
[...]

Deze gebouwen zijn vereisten voor de monumenten. Bij de info over het gebouw kun je zien voor welk monument je het nodig hebt. De monumenten zijn een soort end-game gebouwen die een enorm groot effect hebben, bijvoorbeeld de land value in je hele stad verhogen, of enorm veel stroom produceren.
MMM dat valt me dan weer tegen. Ik vind het wel leuk om wat van die gebouwen te hebben.
Maar dan moeten ze wel een beetje nuttig zijn. ik heb nu de helft gebouwd en meteen disabled :?

[ Voor 28% gewijzigd door heuveltje op 31-03-2015 09:18 ]

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Mijn eerste stad:
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/XgR1pdPtLHvYXNbvZBV2Wsl5/full.png

Mijn laatst gebouwde district, op het bovenste plaatje is het de bebouwing onderaan de rivier:
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/qBqIXHgEI69UJOXpDtTa8jB2/full.png

De pijlen geven de rijrichting aan, dit gebied bevat geen enkele file of opstopping :*)
Er liggen 3 buslijnen welke de passagiers naar het metro station brengen, vanaf daar loopt een directe metro naar de universiteit, hogeschool en basisschool zijn in dit gebied zelf aanwezig. De bebouwing is een mix van Commercial, Offices en highrise residential. Heb het idee dat deze mix ideaal werkt want het stikt van de voetgangers.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/S4R7Z3fwR0Hmvt2BjhLhEzBx/full.png

Het agrarische gebied, de hoeveelheid traffic die daaruit komt is immens, heb alles direct aangesloten op de snelweg om het verkeer niet door de stad te krijgen. Ondanks dat er geen scholen zijn en geen wandelpaden is iedereen in die gebied overeducated :+

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/BuCm1f6nsiULx7eltomd2pCS/full.png

Nog een stuk woonwijk, werkt als een trein, 1 richtingsweg zonder opritten, enkel aan het begin, buslijntje erdoor en veel wandelpaden en het verkeer door de wijk is verwaarloosbaar 8)

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/TXcRF1sSjQAbz17wfyOmzxuS/full.png

Nog een wijk, laagbouw, met een 2 richtingstraat, enkel een paar op en afritten maar geen aansluiting op de rest van het wegennet, enkel met de snelweg. Ideaal, geen opstoppingen en de bus die er rijd zorgt ervoor dat iets meer als 70% van de car rides gespaard blijven. Ook hier weer veel voetpaden.
Nou mijn commercial wijken leveren ook een heleboel verkeer op hoor, vooral die waar ook de haven zit.
Daar heb ik 2 verschillende snelwegen met direct daarna een rotonde op aangesloten en dat is het drukste punt in mijn stad.

Indus vrachtwagen gaan gewoon hop de snelweg op, commercie klanten lijken meer rond te rijden in de wijk zelf, al kan ik dat mis hebben.

• Boefmans
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18-12 17:12
heuveltje schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 09:13:
[...]

Hoewel een strategisch geplaatste eenrichtings weg altijd handig is. Zie ik hier ook veel mensen complete wijken met 1 richtingswegen maken. ik denk dat een overdaad aan eenrichtingswegen ook niet altijd practisch is.

Je forceert al het verkeer een bepaalde route op. en dat gaat in het begin goed, tot je vervolgens wijken erbij gaat bouwen. Dan blijkt alles opeens gruwelijk onlogisch te worden.
En zowel busroutes als services moet je dan bijna dubbel inzetten.

Zowiezo levert alleen industrie echt veel verkeer op.
Mijn res/com/off wijken bestaan allemaal uit 1 baans wegen die uitkomen op een 2x3 weg, en dat loopt eigenlijk zonder echte problemen.
Klopt, eenrichtingswegen lopen snel uit de hand. Het gaat hier om de laagbouw startwijk van de stad, aan twee kanten water en aan de andere kanten de snelweg. Het is dus een wat geisoleerd stukje, waar verder geen uitbreiding komt. Dat stukje is weer verdeeld in een paar wijkjes; ik zal nog wel even een plaatje plaatsen als ik tijd heb vanavond.

Leuke van het verkeerssysteem is wel dat je gestimuleerd wordt om in wijken te bouwen.

mixing a drink and music

• JoSchaap
  • Laatst online: 25-12 02:41

JoSchaap

Had a life, got a modem..

Ik heb helaas niet al teveel tijd meer om eraan te werken maar de grond is gelegd om Raerei Cove (RHD) vol te bouwen. nu nog even wachten tot het geld weer teruggestroomd is :)

Afbeeldingslocatie: http://cloud-4.steamusercontent.com/ugc/537392605684835532/1FF8D8B9DFF3EB7ED885629BAE2E21E3D3746C1E/

De plek waar ik mn cargohaven geplaatst heb leek slim.. maar het wegennetwerk over de bergen viel wat langer uit als verwacht.. allicht dat ik die weer schrap :)

en op het punt-eiland hebben we 1 gezin wonen :)

Afbeeldingslocatie: http://cloud-4.steamusercontent.com/ugc/537392605684622210/D00E08C417BE3E31BF57E7BDA0DF8324FDA0B2D7/

meer hier: http://steamcommunity.com/id/JoSchaap/screenshots/

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

• dragoncry
Boefmans schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 09:44:
[...]

Klopt, eenrichtingswegen lopen snel uit de hand. Het gaat hier om de laagbouw startwijk van de stad, aan twee kanten water en aan de andere kanten de snelweg. Het is dus een wat geisoleerd stukje, waar verder geen uitbreiding komt. Dat stukje is weer verdeeld in een paar wijkjes; ik zal nog wel even een plaatje plaatsen als ik tijd heb vanavond.

Leuke van het verkeerssysteem is wel dat je gestimuleerd wordt om in wijken te bouwen.
Ik ga op dat stukje ook zeker experimenteren met eenrichtingswegen, eens kijken of ik dat zo voor elkaar krijg dat alles soepel blijft lopen, en dat dat hele stuk gedekt kan worden door 1 brandweer/politie/ziekenhuis/basisschool, moet haast wel te doen zijn.

Als het werkt, kan ik hele wijken gaan copy/pasten :)

• npolm
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 27-12 12:06

npolm

P8

Kan iemand mij verduidelijken of mijn iMac met Intel Iris Pro 1536 MB dit spel aan kan?
(2,7 GHz i5 + 8GB geheugen)

Daarnaast een vraag, maar ik zie nergens écht hoge wolkenkrabbers? En is hier een mod voor misschien, dat je deze kan laten ontwikkelen in je stad?

Bvd!

|- Rotterdam -|

• Luukwa

Luukwa

o/

polm85 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 10:20:
Kan iemand mij verduidelijken of mijn iMac met Intel Iris Pro 1536 MB dit spel aan kan?

Daarnaast een vraag, maar ik zie nergens écht hoge wolkenkrabbers? En is hier een mod voor misschien, dat je deze kan laten ontwikkelen in je stad?

Bvd!
Intel GPU's worden officieel niet ondersteund, echt lekker zal het dus niet lopen.

Soundcloud!

• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 24-12 21:43
polm85 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 10:20:

Bvd!
Er zitten genoeg hoge gebouwen in de game en anders zijn er genoeg gebouwen te downloaden :)

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Pagina: 1 ... 44 ... 88 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld om het over het spel te hebben, niet om te vergelijken waar hij het goedkoopste is of om te melden dat je je key binnen hebt.

Deze post legt uit hoe je je eigen regio kan importeren in de game

Er zijn nog genoeg gebruikers die een datalimiet hebben (omdat ze de site via mobiel checken) of een relatief lage internet snelheid hebben. Overweeg dus om een linkje naar het album te plaatsen in plaats van alles te embedden.