*sigh*
Stadje bouwen, uitbreiden, maar nooit voorzien op high density zoning. Zelfs na wat afbreken om 2x3 rijvakken wegen aan te leggen: het blijft dichtslibben. Meer rood dan groen ^^"
Het resultaat: doden worden niet op tijd opgehaald en de brandweer zit vast in de files. En dan weer overhoop gooien om een nieuw wegennet aan te leggen? Je kunt toch niet zomaar highways door je wijken gaan trekken. Hmmz... Misschien teveel kruispunten en zo. In een grid patroon bouwen was in SimCity 4 ook niet echt voordelig qua verkeer >_<
En dan nog zoiets... Ik heb de Light Rays en Dynamic Resolution mod draaien... en heb een schamele 5 fps !? Zonder die mods kan ik het niet zien, maar ik schat dat het niet veel hoger zit. Eigenlijk had ik een meer vloeiende ervaring verwacht.
Ik draai het onder OpenSUSE (x86-64) met AMD Catalyst 14.12 - 't Is een MSI Radeon R9 280X 3GB O.o Dat zou toch voldoende moeten zijn? Toegegeven, de CPU is atm nog een Intel Celeron G1610... 't is eigenlijk de hardware van m'n mining rig. Eén dezer dagen wordt die vervangen door een i7, maar had toch wel betere FPS verwacht. Of een extra GPU erbij zetten? Heb er nog op overschot van m'n altcoin mining avontuur
Als je Cities Skylines een tweede keer opstart zonder reboot ertussen, is er ook heel wat tearing en is het eigenlijk onspeelbaar. Nog iedmand dat herkent met Linux/OS X?