• downcom
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-01 14:09
chielisdenaam schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 12:12:
[...]

Als je het Eden Project bouwt en je gebruikt het water treatment plant dan heb je ook geen vervuiling meer dus dat kun je ook proberen.
Ik kan helaas geen Eden Project bouwen... heb al van alles geprobeerd. Dus dat is eigenlijk geen optie.

Nu staat mn halve stad van 380.000 inwoners onderwater door dat ik dacht als ik nou de stroming opvoer... dan ben ik mooi van die rioolprut af. Maar helaas... ik denk dat ik maar overnieuw begin en dit keer een kaart die logisch in elkaar zit ipv twee smalle riviertjes ;)

• Eddieee
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09:48
Wat een heerlijke game! Typisch SimCity gevoel (en een dikke vinger naar Maxis/EA dus). Nog steeds in m'n 1e stad bezig en daarbij ontstaat veel verkeersproblematiek, maar des te leuker om op te lossen, verkeer intrigeert me sowieso al. Hier mijn wegennet:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ISS841f.jpg

Redelijk onoverzichtelijk, maar het werkt xD Ben wel benieuwd hoe jullie vreemdste verkeerssituatie's eruit zien!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-12 11:59
Met al die krankzinnige wegenconstructies die hier gepost zijn begin ik me toch echt af te vragen hoe het zou zijn als je in je eigen stad zou rondrijden. Ik zie al de talloze verkeersborden voor me :+

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 26-12 19:44

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Viccers schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 13:01:
Met al die krankzinnige wegenconstructies die hier gepost zijn begin ik me toch echt af te vragen hoe het zou zijn als je in je eigen stad zou rondrijden. Ik zie al de talloze verkeersborden voor me :+
Gezien de goede oplossingen die ik soms zie langs komen moeten er ook een aantal mensen een baan aangeboden krijgen bij rijkswaterstaat :D

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-12 15:02
Eddieee schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 12:45:
Wat een heerlijke game! Typisch SimCity gevoel (en een dikke vinger naar Maxis/EA dus). Nog steeds in m'n 1e stad bezig en daarbij ontstaat veel verkeersproblematiek, maar des te leuker om op te lossen, verkeer intrigeert me sowieso al. Hier mijn wegennet:

Redelijk onoverzichtelijk, maar het werkt xD Ben wel benieuwd hoe jullie vreemdste verkeerssituatie's eruit zien!
Wat ik me afvraag met zulke constructies, kost je wegen onderhoud geen godsvermogen?
Ik zal vanavond mijn (strakke) build neerzetten, maar ik heb nog een beetje vanuit het grid denken gebouwd met wijken.

User Error -- Please Replace User

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-12 20:55

M2M

medicijnman

Ikke_Niels schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 13:11:
[...]

Wat ik me afvraag met zulke constructies, kost je wegen onderhoud geen godsvermogen?
Ik zal vanavond mijn (strakke) build neerzetten, maar ik heb nog een beetje vanuit het grid denken gebouwd met wijken.
De wegen zijn allemaal maar kort, dus dat valt wel mee...

-_-

• Eddieee
Ikke_Niels schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 13:11:
[...]

Sinds ik de 40k inwoners ben gepasseerd heb ik eigenlijk geen geldproblemen meer gehad. Hoeveel wegen ik ook bouw. Heb zelfs in een aantal districten recycling, free education, free public transport etc. aan staan, die toch aardig op de maandelijkse inkomsten drukken.

De geldproblematiek in SimCity's vond ik dan ook eerder irritant dan uitdagend.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Viccers schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 13:01:
Als je een auto volgt en first-person view-mod gebruikt, dan heb je iets dat in de buurt komt:
http://gfycat.com/MajesticBoilingIndianrhinoceros

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

[afbeelding]

Whow dat ziet er heerlijk uit zeg.

Ik begrijp niet zo goed waarom dit bij jullie zo fraai lukt, ik krijg altijd van die lelijke hoekige bochten enz (ook als ik de bochten tool gebruik)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• downcom
Pffff zwaar gefrustreerd!

Dus als een deel van je stad onderwater staat (weg niet goed toegankelijk zijn) dan gaan dus de lijkewagens in de fille staan naar dat gebied waardoor de doden dus niet meer opgehaald worden in het wel stabiele gebied... Dat zijn toch echt min punten! waarorm verspreid ik anders zoveel begraafplaatsen tussen al die dure grond!?

Daarnaast Ik heb geen eden project dus wat moet ik dan mn 380.000 inwoners letterlijk hun eigen uitwerpselen aan bieden want er is geen fatsoenlijk water?

Dit klopt ergens echt niet.

en punt 2; niet echt een bug maar ook irritant waar hij in het begin nooit zelf de game op sloeg doet hij dat nu op eens wel!? bedankt! nu kan ik dus ook niet meer terug naar een eerder moment! :(

Screenshots
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/HQZxlLYh3LKz8CbyjJNmmKTg/thumb.png

[ Voor 33% gewijzigd door downcom op 27-03-2015 13:42 ]

• Eddieee
Donstil schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 13:33:
[...]

Ik begrijp niet zo goed waarom dit bij jullie zo fraai lukt, ik krijg altijd van die lelijke hoekige bochten enz (ook als ik de bochten tool gebruik)
Heb je de free-form mode wel aan staan? Met de Straight of Curved road optie lukt het mij ook niet. ;)

• Paffelton
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-07-2024
Donstil schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 13:33:
[...]

Omdat de meeste mensen assets gebruiken. Voorgevormde klaver opritten en rotondes met op en af ritten.

Ik fabriceer het liever zelf en vind de zelf gefabriceerde niet perfect ronde wegen juist wel wat hebben =).

• downcom
Eddieee schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 13:40:
[...]

Heb je de free-form mode wel aan staan? Met de Straight of Curved road optie lukt het mij ook niet. ;)
Curved Roads werken eigenlijk het beste! zorg dat de het eerste stukje gelijk is aan de reedsbestaande weg trek daarna de boch en verhoog of verlaag deze met Page Up of Down?

Bij Free-form krijg je allemaal ongelijke wegen.

Hier wat druke wegen bij elkaar in mn grote map. Snelwegen eindigen hier in een week in een lus. Dus feitelijk is het een grote eenrichtingsweg met links en recht op en af ritten. Dit werkt erg goed tot dus ver geen opstoppingen (mits het water gaat stijgen... :P)
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/pd6yJL6KIJBQcdVzlGhK2D27/medium.png

[ Voor 32% gewijzigd door downcom op 27-03-2015 13:46 ]

• Donstil
  • Niet online
Eddieee schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 13:40:
[...]

Free-from is de derde optie toch? Die krijg ik niet lekker werken namelijk :)

• Eddieee
Hahaha, de meningen hierover zijn verdeeld dus :o . Ik gebruik meestal free-form optie omdat ik met de curved-road optie mijn rare frutsels niet in elkaar krijg, ik ga niet voor de schoonheidsprijs. :P

Vaak is het een kwestie van de pijlers onder de wegen goed plaatsen en goed vooruit plannen wat je eigenlijk wilt verbinden en op welke hoogte je dat gaat doen.

Edit:
downcom schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 13:43:
[...]

Hier wat druke wegen bij elkaar in mn grote map. Snelwegen eindigen hier in een week in een lus. Dus feitelijk is het een grote eenrichtingsweg met links en recht op en af ritten. Dit werkt erg goed tot dus ver geen opstoppingen (mits het water gaat stijgen... :P)
[afbeelding]
Wow, ziet er netjes uit allemaal!

[ Voor 41% gewijzigd door Eddieee op 27-03-2015 13:52 ]

• Donstil
  • Niet online
Eddieee schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 13:50:
Hahaha, de meningen hierover zijn verdeeld dus :o . Ik gebruik meestal free-form optie omdat ik met de curved-road optie mijn rare frutsels niet in elkaar krijg, ik ga niet voor de schoonheidsprijs. :P

Vaak is het een kwestie van de pijlers onder de wegen goed plaatsen en goed vooruit plannen wat je eigenlijk wilt verbinden en op welke hoogte je dat gaat doen.

Edit:

[...]

Wow, ziet er netjes uit allemaal!
Hoe zit dat Free-roam wegen bouwen in elkaar, is dat steeds klikken? Of kun je een weg "tekenen".
Als ik het start (op de mac) lijk ik namelijk het zelfde te krijgen als de curved tool.

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-12 22:02

Mijn iRacing profiel

• Eddieee
Donstil schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 13:56:
[...]

Hoe zit dat Free-roam wegen bouwen in elkaar, is dat steeds klikken? Of kun je een weg "tekenen".
Als ik het start (op de mac) lijk ik namelijk het zelfde te krijgen als de curved tool.
Eerst klik je in de richting waar je je bocht heen wilt hebben en vervolgens krijg je de mogelijke weg te zien en kun je aangeven hoe je het wilt hebben. Als je het vaker doet krijg je er wel een beetje 'feeling' voor. Sommige verbindingen krijg ik met de free-form tool wel voor elkaar die ik met de Curved-tool niet voor elkaar krijg.

Hebben er trouwens meer mensen last van de Cargo train bug? Ik heb echt een file van 20/30 Cargo-trains die mijn stad uit willen.

• Macsylver
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-12 23:01
wellicht al keer voorbij gekomen?

Ik zit nu met het probleem dat ik niet meer dan 184 Metro lijnen mag aanleggen. Bij het willen aanleggen van een nieuwe lijn naar nieuwe stations krijg ik de melding: Can not create more objects of this type.

Iemand bekend of advies? (behalve alle metro lijnen herzien)

The Centrifuge Camera & Micrograph Stories & Imaginarium of Tears

• anandus
  • Niet online
Dan zit je waarschijnlijk aan 250k objecten, of kan je wel bomen oid plaatsen?

Er is een mod die die limiet opheft, geloof ik.

• Lau1187
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-12 14:12
Macsylver schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 14:10:
wellicht al keer voorbij gekomen?

Ik zit nu met het probleem dat ik niet meer dan 184 Metro lijnen mag aanleggen. Bij het willen aanleggen van een nieuwe lijn naar nieuwe stations krijg ik de melding: Can not create more objects of this type.

Iemand bekend of advies? (behalve alle metro lijnen herzien)
Whoa, 184 lijnen? Ik ben blij dat ik niet in jouw stad woon :P

Ik heb dit soort meldingen wel vaker voorbij zijn komen op Reddit, niet specifiek bij metrostations maar ook bij andere objecten. Ik meen me te herinneren dat dit bij een stad was die al aan het max. aantal inwoners zat. Misschien op Reddit even zoeken/vragen?

Steam ||

• Macsylver
anandus schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 14:12:
Dan zit je waarschijnlijk aan 250k objecten, of kan je wel bomen oid plaatsen?

Er is een mod die die limiet opheft, geloof ik.
Ja kan gewoon bomen plaatsen :D En andere objecten
Lau1187 schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 14:13:
[...]

Ik heb dit soort meldingen wel vaker voorbij zijn komen op Reddit, niet specifiek bij metrostations maar ook bij andere objecten. Ik meen me te herinneren dat dit bij een stad was die al aan het max. aantal inwoners zat. Misschien op Reddit even zoeken/vragen?
Thanks, ja elk blok dat ik maak heeft al 2 metro lijnen 1 linksom een rechtsom en heb 50+ blokken in de stad. + elk blok moet ook weer aan volgende verbonden worden or in central ring worden bijgevoegd.

Ik ga even verder zoeken.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Is er een Mod waarmee ik in 1x een giga gebied kan bulldozen. Ik heb een paar zaken die helemaal verlegd moeten worden. Twijfel tussen vanavond opnieuw beginnen of toch de bezem er doorheen.

• Lau1187
Macsylver schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 14:16:
[...]

Ja kan gewoon bomen plaatsen :D En andere objecten

[...]

Thanks, ja elk blok dat ik maak heeft al 2 metro lijnen 1 linksom een rechtsom en heb 50+ blokken in de stad. + elk blok moet ook weer aan volgende verbonden worden or in central ring worden bijgevoegd.

Ik ga even verder zoeken.
Zonder te zien hoe je stad eruit ziet: Is het niet veel handiger om binnen blokken buslijnen te laten rijden, en metro te bewaren voor langere afstanden? Ik heb cims een stuk naar een bushalte zien lopen, de bus naar het metrostation zien nemen, en dan vervolgens twee verschillende metro's zien nemen om naar hun werk te gaan. Als je maar genoeg pedestrian paths hebt hoef je niet op elke straathoek een OV stop te hebben volgens mij, cims lopen echt wel een stukje om een halte te bereiken.

Steam ||

• downcom
Lau1187 schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 14:13:
[...]

Inderdaad als je de Treebrush mod heb geinstalleerd en je hebt alle tiles vrij en je gaat wat bomen planten met een te grote brush dan ben je ook zo door je limiet heen ;)

• Lau1187
Tweakers review van Skylines hier.

Steam ||

• IdieEasy

IdieEasy

Beetje laat, was al geplaatst :P

• Lau1187
IdieEasy schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 14:41:
[...]

Beetje laat, was al geplaatst :P
Had ik niet gezien, zag enkel de tweet van Tweakers voorbij komen. Had 'm ook nog niet voorbij zien komen in dit topic, of heb ik dat gewoon gemist met die dramatische stroom/internetstoring van vandaag? :P

Steam ||

• chielisdenaam
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-12 16:21
Ik heb een irritant probleem:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/p0OyTLJ.png

Een wijk met 13 000 inwoners en maar duizend werkenden. Wat doen al die andere mensen?
Langs de wijk ligt een industrieterrein waar een groot tekort aan werknemers is dus daar kan het niet aan liggen. Ik heb overal OV liggen dus daar kan het probleem ook niet liggen.

Nog een overview van mijn stad
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7R6iwDzm.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EVityJym.jpg

Meer rood dan groen maar het werkt goed :p

• Phoebe
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-12 01:57
JoSchaap schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 01:10:
rerei cove is inderdaad een leuke map. wel oppassen hoe je je dam bij de waterval plaatst. ik heb al een savegame moeten laden omdat ik even niet oplette :D

wat plaatjes van mn gestuntel hier: http://steamcommunity.com...?appid=255710#scrollTop=0
Haha, bij mij ook! Het water ging naar de andere kant, richting strand. Hele deel stond onder water, hilarisch!

edit: erg belangrijk dat dat kleine eilandje maarliefst TWEE toegangswegen heeft :)

[ Voor 8% gewijzigd door Phoebe op 27-03-2015 14:51 ]

• Eddieee
Van een ontwikkelaar op Steam forum:
We will share a more long-term road map on what's to come in a not too distant future. Expect an update regarding that, tunnels, wall-to-wall buildings, bugs we're tracking and more within a not-too-long-period-of-time (or as some of our colleagues in the industry would say, soon).
Tunnels! :9~

• Lau1187
chielisdenaam schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 14:43:
Ik heb een irritant probleem:
[afbeelding]

Een wijk met 13 000 inwoners en maar duizend werkenden. Wat doen al die andere mensen?
Langs de wijk ligt een industrieterrein waar een groot tekort aan werknemers is dus daar kan het niet aan liggen. Ik heb overal OV liggen dus daar kan het probleem ook niet liggen.

Nog een overview van mijn stad
[afbeelding]
[afbeelding]

1013 werkenden uit 1174 mogelijke werkenden (als ik die aantallen goed begrijp iig) vind ik geen slecht percentage (~86%). Wel gek dat er blijkbaar maar 1174 mogelijke werkenden zijn. Ervan uitgaande dat kinderen en senioren niet werken hou je ~6500 adults en young adults over, waarvan je zou denken dat die wel zouden werken. Vreemd :?

Steam ||

• IdieEasy

IdieEasy

Lau1187 schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 14:42:
[...]

Had ik niet gezien, zag enkel de tweet van Tweakers voorbij komen. Had 'm ook nog niet voorbij zien komen in dit topic, of heb ik dat gewoon gemist met die dramatische stroom/internetstoring van vandaag? :P
:p

Maar we geven die stroomstoring van vandaag van alles de schuld! Inclusief het niet zo zonnige weer van dit weekend!

Ik begin inmiddels wel te twijfelen of ik dit spel niet stiekem toch wil hebben xD Al dat lezen erover gaat kriebelen.... Maar ben normaal niet zo van de city builders, duurt te lang xD

• Lau1187
IdieEasy schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 14:50:
[...]

[...]

:p

Maar we geven die stroomstoring van vandaag van alles de schuld! Inclusief het niet zo zonnige weer van dit weekend!

Ik begin inmiddels wel te twijfelen of ik dit spel niet stiekem toch wil hebben xD Al dat lezen erover gaat kriebelen.... Maar ben normaal niet zo van de city builders, duurt te lang xD
Sorry, ik ga me in een hoekje heel diep zitten schamen :$
Of nee wacht, ik start Skylines op. Kan ik meteen laten zien dat ik wél een elektriciteitsnetwerk kan bouwen zonder storingen :+

Steam ||

• downcom
Ik heb oplossing bedacht voor het sewage water probleem:

Zoek of maak een meertje; zet deze vol met sewage (het meertje zal nu overstromen als je geen actie onderneemt)

Daarom daar een aantal Water Evaperators neergezet deze zetten 400.000 water om in stoom met al gevolg een daling van het water peil en dus een gesloten systeem voor vuil water ;)

Het fijne aan deze Evaperators is dat deze het opgepompte vuile water niet in het huidige schone water kieperen.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/BySny1FPYv8cIXgkXJLsO2oT/medium.png

[ Voor 10% gewijzigd door downcom op 27-03-2015 14:54 ]

• chielisdenaam
Lau1187 schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 14:50:
[...]

1013 werkenden uit 1174 mogelijke werkenden (als ik die aantallen goed begrijp iig) vind ik geen slecht percentage (~86%). Wel gek dat er blijkbaar maar 1174 mogelijke werkenden zijn. Ervan uitgaande dat kinderen en senioren niet werken hou je ~6500 adults en young adults over, waarvan je zou denken dat die wel zouden werken. Vreemd :?
Dat vind ik dus ook vreemd. Het is alleen in mijn twee low density buitenwijken. In de rest van de stad kloppen de verhoudingen wel gewoon.

• Lau1187
Hier dan iets wat nog niet eerder gepost is: Patch 1.0.7b is live! Hier de Patchnotes.

Steam ||

• MenN
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-12 18:45
Ik ben bezig met mijn stad wat mooier te maken door bomen en wandelpaden aan te leggen. Maar ik heb niet het idee dat door bomen toe te voegen in lege gebieden tussen de gebouwen de behoefte aan parken ect wordt voldaan.

Dus zijn de bomen ect in de props sectie puur esthetisch zonder enige invloed op je stad?

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark

• Donstil
  • Niet online
Lau1187 schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 14:53:
Hier dan iets wat nog niet eerder gepost is: Patch 1.0.7b is live! Hier de Patchnotes.
Top! Vooral hier erg blij mee:
Mac/Linux: Fixed custom assets not loading due to an invalid PNG format.
Mac: Removed menu bar & docks in fullscreen mode

• Phoebe
PRR schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 09:25:
Nog even terugkomen op de discussie over de 'uitdaging' van dit spel.

[knip]
Ik zou het leuk vinden als je ook echt kunt 'verliezen'. Dat je bankroet gaat en dan is het game over, zoals in Tropico ik al een paar keer heb meegemaakt. En inderdaad, dat de keuzes meer invloed hebben. Je kunt een behoorlijke tijd zonder electriciteit, ik zou graag iets meer weten wat mijn inwoners willen en vinden. Populairiteit, verkiezingen, weten waar behoefte aan is en waar niet.
En niet, als je 10k inwoners hebt, totaal niet meer op het geld hoeven letten. En dat elke keuze bij zowel positieve als negatieve effecten heeft zodat je steeds moet afwegen.

Ik zou ook graag op een bepaald punt willen kunnen upgraden zonder persé parken aan te hoeven leggen. Dat is eigenlijk de enige manier (of het eden dinges).

• downcom
MenN schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 14:56:
Ik ben bezig met mijn stad wat mooier te maken door bomen en wandelpaden aan te leggen. Maar ik heb niet het idee dat door bomen toe te voegen in lege gebieden tussen de gebouwen de behoefte aan parken ect wordt voldaan.

Dus zijn de bomen ect in de props sectie puur esthetisch zonder enige invloed op je stad?
Jawel bomen hebben effect op geluid. Deze hebben een dempende functie. Slim is rond elke snelweg bij wijken wat bomen te plaatsen (maar dat gaat èèn voor èèn een beetje lastig dus ik adviseer je de Treebrush mod)

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06:51

The_Worst

Unox

Niet zo'n hele spannende patch. De color-picker viel mij op inderdaad, je selecteerde blauw en de bussen werden paars.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• Phoebe
chielisdenaam schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 14:43:

Je hebt ook geen banen. Heel veel residential, een klein beetje industrie. Maar ik zie geen commercial of offices. Er is volgens mij simpelweg geen werk ;) Hoe is dat in andere wijken, zijn daar alle banen bezet dan?

[ Voor 4% gewijzigd door Phoebe op 27-03-2015 15:15 ]

• chielisdenaam
Phoebe schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 15:13:
[...]

Je hebt ook geen banen. Heel veel residential, een klein beetje industrie. Maar ik zie geen commercial of offices. Er is volgens mij simpelweg geen werk ;) Hoe is dat in andere wijken, zijn daar alle banen bezet dan?
Meer dan de helft van mijn stad is commercieel, kantoren of industrie. Ik heb 145 000 banen en maar
130 000 werkenden. In alle andere wijken kloppen de verhoudingen wel gewoon.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7AZWfWV.jpg

Het gaat over de twee wijken rechts van de snelweg (Kings en Queens). Aan allebei de kanten van die wijken ligt een industrieterrein dus genoeg werk te vinden lijkt mij.

[ Voor 4% gewijzigd door chielisdenaam op 27-03-2015 15:25 ]

• downcom
Een leuk bugje van een buildingmod

Wanneer het waterpeil is gestegen groeit de vuurtoren mee qua hoogte 8)7
(kun ja nagaan hoe hoog het water heeft gestaan....)

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/xGZmvw9RbzhOPpdA7ixIZZft/medium.png

[ Voor 8% gewijzigd door downcom op 27-03-2015 15:24 ]

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-12 02:41

JoSchaap

Had a life, got a modem..

Phoebe schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 14:49:
[...]

Haha, bij mij ook! Het water ging naar de andere kant, richting strand. Hele deel stond onder water, hilarisch!

edit: erg belangrijk dat dat kleine eilandje maarliefst TWEE toegangswegen heeft :)
ja want de zone's zijn van elkaar gescheiden (alleen via snelweg met elkaar verbonden) en dat eilandje doet de afval voor 2 zone's, doordat de weg via het eilandje langer is wordt het (nog) niet misbruikt door de cims zelf :)

ik heb het eilandje wel iets opgehoogd omdat het blank kwam te staan :+

Het idee is om autoverkeer altijd via de snelweg van zone naar zone te laten gaan maar wel wandelpaden te maken (nog niet aan begonnen) tussen de zone's. (beetje zoals de flevopolder dat met fietspaden en busbanen doet :P)

de metro komt wel overal uiteraard :)

[ Voor 17% gewijzigd door JoSchaap op 27-03-2015 15:48 ]

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

• Tosemime
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-12 19:16
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LUUjPIS.jpg

Leuk om zo'n knooppunt te zien van verschillende verkeersstromen. Hier een vliegveld, snelweg, treinstation en groot busstation bij elkaar :)

https://www.flickr.com/photos/tosemime/

• Livecrew011
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-07-2024
De game is na de patch voor mij totaal onspeelbaar geworden, en voor vele andere tevens ook.

http://i.imgur.com/ZtYaa6g.jpg
(niet mijn stad maar wel exact hetzelfde probleem)

Ze zitten er gelukkig bovenop
http://www.reddit.com/r/C...es_maclinux_asset_issues/

Controleer de controleurs

• downcom
Tosemime schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 16:08:
[afbeelding]

Leuk om zo'n knooppunt te zien van verschillende verkeersstromen. Hier een vliegveld, snelweg, treinstation en groot busstation bij elkaar :)
Ziet er netjes uit!

Ik zie allemaal assets die ik ook heb toegevoegd ;)

hier nog een leuke voor een mooiere en gedetailleerder vliegveld
Controletoren van schiphol

• The_Worst

The_Worst

Unox

Let op: wellicht er tijdelijk voor kiezen om NIET te patchen (als je mods gebruikt). Op Reddit regent het klachten dat savegames niet meer te laden zijn. Ze zijn het aan het onderzoeken.

Patch is inmiddels teruggedraaid. Beschikbaar als bèta maar het wordt afgeraden om deze te downloaden.

[ Voor 22% gewijzigd door The_Worst op 27-03-2015 18:02 . Reden: Patch is teruggedraaid. ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• downcom
The_Worst schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 16:53:
Let op: wellicht er tijdelijk voor kiezen om NIET te patchen (als je mods gebruikt). Op Reddit regent het klachten dat savegames niet meer te laden zijn. Ze zijn het aan het onderzoeken.
Bij mij heeft hij nog niet geupdate maar hoe voorkom ik dat de komende uren? :?

Rechtermuisknop in je bibliotheek in steam > eigenschappen > updates > enkel updaten als ik het spel opstart. (er is geen optie nooit updaten?)

[ Voor 16% gewijzigd door downcom op 27-03-2015 16:58 ]

• The_Worst

The_Worst

Unox

In ieder geval door Steam in offline mode te starten. Hoe je dat, naast de internetverbinding eruit te trekken, moet doen weet ik zo niet.

• Egocentrix
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-11 12:44

Egocentrix

Parttime zeurkous

Linksboven: Steam->Go Offline. Al werkt de internetkabel of een stroomsoring natuurlijk ook!

The above message has been encrypted using a quadruple ROT13-algorithm. --- Bad grammar makes me sic.

• downcom
Egocentrix1 schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 16:59:
Linksboven: Steam->Go Offline. Al werkt de internetkabel of een stroomsoring natuurlijk ook!
hahah scherp ;) Ze zullen daar in Diemen deze patch geïnstalleerd hebben en kijk eens aan het halve land op z'n kop!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Waarschijnlijk heeft de burgemeester een nieuwe weg aangelegd en daarbij de hoogspanningsmasten per ongeluk gesloopt. Is mij gisteren ook nog gebeurd!

Verwijderd

*sigh*

Stadje bouwen, uitbreiden, maar nooit voorzien op high density zoning. Zelfs na wat afbreken om 2x3 rijvakken wegen aan te leggen: het blijft dichtslibben. Meer rood dan groen ^^"
Het resultaat: doden worden niet op tijd opgehaald en de brandweer zit vast in de files. En dan weer overhoop gooien om een nieuw wegennet aan te leggen? Je kunt toch niet zomaar highways door je wijken gaan trekken. Hmmz... Misschien teveel kruispunten en zo. In een grid patroon bouwen was in SimCity 4 ook niet echt voordelig qua verkeer >_<

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0zguIZml.jpg

En dan nog zoiets... Ik heb de Light Rays en Dynamic Resolution mod draaien... en heb een schamele 5 fps !? Zonder die mods kan ik het niet zien, maar ik schat dat het niet veel hoger zit. Eigenlijk had ik een meer vloeiende ervaring verwacht.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/pCZYNQtl.jpg

Ik draai het onder OpenSUSE (x86-64) met AMD Catalyst 14.12 - 't Is een MSI Radeon R9 280X 3GB O.o Dat zou toch voldoende moeten zijn? Toegegeven, de CPU is atm nog een Intel Celeron G1610... 't is eigenlijk de hardware van m'n mining rig. Eén dezer dagen wordt die vervangen door een i7, maar had toch wel betere FPS verwacht. Of een extra GPU erbij zetten? Heb er nog op overschot van m'n altcoin mining avontuur >:)

Als je Cities Skylines een tweede keer opstart zonder reboot ertussen, is er ook heel wat tearing en is het eigenlijk onspeelbaar. Nog iedmand dat herkent met Linux/OS X?

• Lau1187
Eventueel kun je terug naar een vorige versie door rechts te klikken op de game in je Steam library -> Properties -> Betas -> dropdown menu en kiezen voor 1.0.6b.

Edit: ik zie net dat ze zelf besloten hebben de game terug te zetten naar 1.0.6b.

[ Voor 8% gewijzigd door Lau1187 op 27-03-2015 17:44 ]

Steam ||

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:45
Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 17:12:
*sigh*

Stadje bouwen, uitbreiden, maar nooit voorzien op high density zoning. Zelfs na wat afbreken om 2x3 rijvakken wegen aan te leggen: het blijft dichtslibben. Meer rood dan groen ^^"
Het resultaat: doden worden niet op tijd opgehaald en de brandweer zit vast in de files. En dan weer overhoop gooien om een nieuw wegennet aan te leggen? Je kunt toch niet zomaar highways door je wijken gaan trekken. Hmmz... Misschien teveel kruispunten en zo. In een grid patroon bouwen was in SimCity 4 ook niet echt voordelig qua verkeer >_<

[afbeelding]

En dan nog zoiets... Ik heb de Light Rays en Dynamic Resolution mod draaien... en heb een schamele 5 fps !? Zonder die mods kan ik het niet zien, maar ik schat dat het niet veel hoger zit. Eigenlijk had ik een meer vloeiende ervaring verwacht.

[afbeelding]

Ik draai het onder OpenSUSE (x86-64) met AMD Catalyst 14.12 - 't Is een MSI Radeon R9 280X 3GB O.o Dat zou toch voldoende moeten zijn? Toegegeven, de CPU is atm nog een Intel Celeron G1610... 't is eigenlijk de hardware van m'n mining rig. Eén dezer dagen wordt die vervangen door een i7, maar had toch wel betere FPS verwacht. Of een extra GPU erbij zetten? Heb er nog op overschot van m'n altcoin mining avontuur >:)

Als je Cities Skylines een tweede keer opstart zonder reboot ertussen, is er ook heel wat tearing en is het eigenlijk onspeelbaar. Nog iedmand dat herkent met Linux/OS X?
Die cpu in een kleine stad het probleem niet zijn, je probleem zal eerder aan het OS liggen. Gewoon lekker gamen op Windows...

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
offtopic:
Zeg dan gewoon niks.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Afbeeldingslocatie: http://i886.photobucket.com/albums/ac70/HMClagi/Ingang_zps0ieqcgxc.jpg

Mijn ingang de stad in.
Ik snap nog steeds niet hoe Offices de hoogte in kunnen gaan. Any tips?

Eat the bugs, live in a pod

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-12 15:05

Scrummie

Think different

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/n8DZoq7h.jpg

Mijn Kuip _O_

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Die van mij ook net neergezet 8)
Dacht even te spelen toen ik uit mijn werk kwam, 4 uur later en 40k inwoners verder :+
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/2layjif.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door PB-powell op 27-03-2015 21:10 ]

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

• Scrummie

Scrummie

Think different

PB-powell schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 21:09:
[...]

Die van mij ook net neergezet 8)
Dacht even te spelen toen ik uit mijn werk kwam, 4 uur later en 40k inwoners verder :+
[afbeelding]
Mooie stad _O_

• gangsta_playa
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 26-12 15:08
---knip---

Ik draai hem op Windows en op Kubuntu op hetzelfde systeem. Ik moet zeggen dat ik bij Linux maar 20 percent van de performance krijg die ik bij Windows heb. Deze "bug" is ook erkend door de developers. En ze zijn dan ook bezig om de performance op te krikken bij OSX en Linux. Dus nog even geduld. Ik zie wel veel tearing maar dat komt omdat Kubuntu geen V-sync aan kan als je een GPU en IGPU hebt.

Dus: geduld, er word aan gewerkt ;)
Thanks 8) , ben nu vooral bezig om wat mooiere wijken neer te zetten. Ik combineer veel met Res, Com en Offices want die zitten elkaar niet echt in de weg.
Moet wel zeggen dat ik niet echt tevreden ben met mijn snelweg, maar een andere mooiere optie is er niet echt :p
Volgende uitbreiding gaat wat zuidelijker plaats vinden, net een stuk land gekocht daar en wil dat cirkel verhaal verbeteren. Alleen nog even bedenken hoe ik het verkeer daarin het beste in goede banen kan leiden.

• Macsylver
Om nog even terug te komen op de metro lijnen en dat het bij "184" niet meer lukte om nieuwe lijn aan te maken. Dit zelfde blijkt dus ook te gelden voor bus vervoer en treinen. Kortom ik kan geen nieuwe lijnen aanmaken het totaal van alle lijnen is 250.

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:45
Room42 schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 19:23:
[...]

offtopic:
Zeg dan gewoon niks.
Urm ik haal 14-20 fps op een mobiele i5 dualcore met een IGP. Als hij 5 fps haalt dan zit dat echt niet in die Pentium. Dat is nog een best grappig game cpu (relatief gezien).

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• Koenvh
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 24-12 22:21

Koenvh

Hier tekenen: ______

In de categorie: Des te ingewikkelder, des te beter:
Afbeeldingslocatie: http://cloud-2.steamusercontent.com/ugc/27359947873549759/874BFDF8C1937A34038D302386E562575F200BCA/
:+

🠕 This side up

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:14

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Koenvh schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 22:01:
In de categorie: Des te ingewikkelder, des te beter:
[afbeelding]
:+
Perfect! :p quanta costa?

• Koenvh

Koenvh

Als je het moet vragen, kun je het niet betalen :P
Geen idee, ik heb nu bijna acht miljoen cimoleons op de bank staan, dus geld is geen probleem

[ Voor 21% gewijzigd door Koenvh op 27-03-2015 22:17 ]

🠕 This side up

Haha dan is mijn meest ingewikkelde nog half niet zo ingewikkeld als die van jou ;)

Overigens mijn eerste stad die ik heb gebouwd, beetje (heel veel) afgekeken van een walk-through van youtube.
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/2u6dbau.jpg

Verwijderd

Waar komen die parkeerplaatsen nou vandaan? Ze zouden in het stock spel moeten zitten, maar ik heb ze nog niet gezien.
Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 22:22:
[...]

Waar komen die parkeerplaatsen nou vandaan? Ze zouden in het stock spel moeten zitten, maar ik heb ze nog niet gezien.
Stock heb ik ze niet gezien, maar de workshop staat er vol mee: http://steamcommunity.com...t=textsearch&section=home
Ik heb er zelf twee maar echt gebruikt worden ze niet. Mensen parkeren nog steeds meestal langs de kant van de weg.

• Scrummie

Scrummie

Think different

[...]

Nee, heb ik gedownload: http://steamcommunity.com...filedetails/?id=413018395

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
[...]

Dat soort dingen maak ik altijd zelf in de asset editor.

Verwijderd

Fly-guy schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 22:44:
Dat soort dingen maak ik altijd zelf in de asset editor.
Dingen toevoegen lukt me wel, maar het gaat erom dat ik die parkeerplaatsen in de streams voor release gezien heb, maar die nu mysterieus niet aanwezig zijn. Wat heb ik daar gezien? :P

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-12 20:55

M2M

medicijnman

[afbeelding]

Nou, bij deze :):

Cities Skylines
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/Ei5dsP0e9Qfom7dNZWk4IVwx/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/ISuq5UwvhK0uHHstVOxenDQW/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/c0SBpDkwamBm7DZVuSqIr1Sd/thumb.jpg

-_-

• downcom

Patch is inmiddels teruggedraaid. Beschikbaar als bèta maar het wordt afgeraden om deze te downloaden.
Bedankt dat had ik even gemist

Edit:
Steam net even op online gezet maar hij download en installeert alsnog de update1.0.7b :?
Dus dacht al ai.. daar gaan mn stadjes :P Maar deze doen het gewoon?!
Ik heb toch aardig wat mods aanstaan, maar de trafficlight-mod heb ik niet misschien dat het daar aan ligt?

Ook een vorm van polderen... :D
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/PqLjuGobkkXms01bJ0XKZnZA/full.png

[ Voor 40% gewijzigd door downcom op 28-03-2015 01:31 ]

Wat een verademing is (was) de tree brush mod.
Ik ben nu dan ook tegen de bomenlimiet aangelopen. Daar is een mod voor toch?

Wel lullig als je geen boompjes meer kan bouwen, alhoewel ik ook niet echt een denderende invloed merk op geluidsoverlastsbeperking. En al helemaal niet op pollution.

Zijn er ook andere limieten qua objecten waar men hier al tegenaan is gelopen?

• downcom
HMC schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 09:04:
Wat een verademing is (was) de tree brush mod.
Ik ben nu dan ook tegen de bomenlimiet aangelopen. Daar is een mod voor toch?

Wel lullig als je geen boompjes meer kan bouwen, alhoewel ik ook niet echt een denderende invloed merk op geluidsoverlastsbeperking. En al helemaal niet op pollution.

Zijn er ook andere limieten qua objecten waar men hier al tegenaan is gelopen?
Als je door je bomen heen bent moet je even een grote brush aanzetten en dan met de rechtermuisknop buiten de beschikbare gebieden vegen 😉 met wel op je kunt deze niet meer terug plaatsen.

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-12 11:51

Frits Flits

SOUND! Designer

Die topview is ook tof O+

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/2lsgpb4.png

specs

Verwijderd

Er is even mod beschikbaar waar je >1237000 bomen kunt planten. De maker beweert dat je 25 tiles met bomen kunt vullen. Hij werkt nu aan een manier om 81 tiles speelbaar te maken en dus ook die tree limit verder omhoog the halen. De link heb ik atm niet bij de hand (phone).
En voor Linux, kwestie van afwachten dan. CS:S en Civ5 doen het wel goed op dat vlak.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2015 11:17 ]

downcom schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 09:43:
[...]

Als je door je bomen heen bent moet je even een grote brush aanzetten en dan met de rechtermuisknop buiten de beschikbare gebieden vegen 😉 met wel op je kunt deze niet meer terug plaatsen.
Ik snap 'em.
Rechtermuisknop delete dus bomen? En die delete je buiten je huidige bebouwde gebied?
Awesome tip. Straks proberen. Thanks.
En dan inderdaad dus gewoon van heel ver weg, omdat je daar, in principe, met je 9 tiles toch niet komt.

• downcom
HMC schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 11:16:
[...]

Ik snap 'em.
Rechtermuisknop delete dus bomen? En die delete je buiten je huidige bebouwde gebied?
Awesome tip. Straks proberen. Thanks.
En dan inderdaad dus gewoon van heel ver weg, omdat je daar, in principe, met je 9 tiles toch niet komt.
Ja rechtermuiknop bij de treebrush verwijderd bomen (enkel als je ook de brush vergroot (+ of - teken bij numpad) Het is een nogal abrupte brush want het haalt letterlijke alle bomen weg.

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12:13
Verwijderd schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 11:04:
Er is even mod beschikbaar waar je >1237000 bomen kunt planten. De maker beweert dat je 25 tiles met bomen kunt vullen. Hij werkt nu aan een manier om 81 tiles speelbaar te maken en dus ook die tree limit verder omhoog the halen. De link heb ik atm niet bij de hand (phone).
En voor Linux, kwestie van afwachten dan. CS:S en Civ5 doen het wel goed op dat vlak.
81 tiles, klinkt goed! Nu nog iets grotere asset sizes en een echt platteland komt steeds dichterbij.

• anandus
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 11:04:
Ergens eerder in dit topic had ik een link ernaar geplaatst.

Edit;
http://www.reddit.com/r/C...erimenting_with_81_tiles/

[ Voor 12% gewijzigd door anandus op 28-03-2015 12:29 ]

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
*sigh*

[afbeelding]
Je wegennet is echt een drama. Zoveel kruisingen, om de 10 meter op je hoofdstraten een stoplicht, nee dat werkt niet. Gebruik snelwegen om verschillende dorpjes aan elkaar te verbinden, gebruik 6 baans wegen voor toevoer naar je snelweg en gebruik een de duallane om met de 6lane te verbinden. En denk na over je kruispunten.

Je hebt nu gewoon een grid city gemaakt en dat werkt gewoon niet als je een goeie doorstroming wilt. Je wilt ook altijd een systeem bouwen dat je kleine wegen je grotere wegen voeden. Succes!

Op 100 meter op je 6 baans lane zijn al 7 stoplichten! En dat is dan je hoofdweg! Doorstroming wordt lastig als je om de 10 meter stil moet staan! Je hebt een beetje alles op alles aangesloten wat over het algemeen geen goede oplossing is.

[ Voor 34% gewijzigd door Postius op 28-03-2015 15:01 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-12 12:55
Grids zijn helemaal niet per definitie slecht voor doorstroming hoor :p

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EBqhAM1.jpg

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

• Koenvh

Koenvh

BeefHazard schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 16:33:
Grids zijn helemaal niet per definitie slecht voor doorstroming hoor :p

[afbeelding]
Het zal vast werken, maar efficiënt is het allerminst :P

🠕 This side up

• BeefHazard
Ik gebruik een trucje in mijn grids: pedways. Heb amper auto's in de binnenstad :)

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

BeefHazard schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 16:44:
Ik gebruik een trucje in mijn grids: pedways. Heb amper auto's in de binnenstad :)
Wel 1 hele dikke file op de snelweg.

• BeefHazard
Brilsmurfffje schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 16:49:
[...]

Wel 1 hele dikke file op de snelweg.
Jep, is vlak voor de interchange. Daar is extreem veel verkeer voor alle goods van alle kanten. Als het invoeggedrag van de AI gefixt wordt, staat daar geen file meer.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4afQT9c.jpg Stau! Maar waarom rijden ze eigenlijk zo slecht door?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QdgxG48.jpg Oja, 90 graden invoegen :')

[ Voor 33% gewijzigd door BeefHazard op 28-03-2015 18:51 ]

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Dat invoeg gedrag kan je ook je voordeel meedoen, de manieren waarop ze invoegen zijn allemaal voorspel dus daar kan je je wegen netwerk op afstemmen. Ik heb al de nodige afritten herontworpen maar nu loopt het allemaal als een trein! Het is duidelijk dat ze allemaal dezelfde afritten willen. Je kan hier op ontworpen door afsplitsen van te voren te maken en even goed nadenken of je 3 baanssnelweg nodig hebt of slechts 1 baan.

Overigens krijg ik er een erg zen gevoel van af en toe lekker naar mijn stad te kijken en dan vooral de drukke verkeersknooppunten. Deze stromen allemaal goed door en al die autotjes voorbij zien komen de hele tijd is iets waar je naar blijft kijken

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-12 10:50
Heb me zojuist voor het eerst in jaren weer eens door het drama dat Steam heet geworsteld en ben de game nu aan het installeren :)

[ Voor 10% gewijzigd door FastFred op 28-03-2015 20:14 ]

• BladeSlayer1000
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-12 19:56
Ik heb eigenlijk altijd wel problemen met al het verkeer in mijn industrial zone..
Het blijft maar een grote bottleneck, en heb van alles al geprobeerd, oneways, meerdere inritten etc en het helpt allemaal niet echt..

Wie weet hoe ik de volgende situatie het beste kan oplossen?
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/x3v039.png

Edit; op dit moment staat nergens in deze zone, een oneway of dergelijke

[ Voor 14% gewijzigd door BladeSlayer1000 op 28-03-2015 20:25 ]

Een tweede cargo station aan de andere (rechter) zijde van dit gebied?

• BladeSlayer1000
Net een 2de cargo station geplaatst, en het lijkt al iets af te nemen, enige probleem nu is dat ik helemaal rechts bovenin, een bottleneck krijg, door een stoplicht en voertuigen die het leuk vinden, om maar 1 lane te gebruiken om af te slaan, terwijl er duidelijk 2 zijn...

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/and3xi.png
Leuk om naar te kijken, en inmiddels niet echt meer als een probleem te zien. Een drukke weg mag best.

• BladeSlayer1000
Het is eerder leuk om naar te kijken, hoe dom sommige voertuigen zich gedragen op de wegen :P
Helling proef iemand?
Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/20z33sy.jpg

@Jordy de hoeveelheid kruisingen achter elkaar is te groot. Als je die, zeker het eerste stuk vanaf de grote weg gezien, vermindert zal het al beter gaan denk ik.

[ Voor 52% gewijzigd door PB-powell op 28-03-2015 20:55 ]

Pagina: 1 ... 42 ... 88 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld om het over het spel te hebben, niet om te vergelijken waar hij het goedkoopste is of om te melden dat je je key binnen hebt.

Deze post legt uit hoe je je eigen regio kan importeren in de game

Er zijn nog genoeg gebruikers die een datalimiet hebben (omdat ze de site via mobiel checken) of een relatief lage internet snelheid hebben. Overweeg dus om een linkje naar het album te plaatsen in plaats van alles te embedden.