• Darkus
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23-12 14:36
dragoncry schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 12:53:
[...]

Zet in de gebieden die niet direct in de buurt van de brandweerkazernes liggen de verordering voor brandmelders aan, dit scheelt je in het bouwen van kazernes en helpt branden voorkomen, of het voordeliger is weet ik niet, maar het helpt iig wel :)
Dat had ik al verspreid over de hele stad, maar je hebt wel een lampje laten branden. Ik kan rookmelders in de districts dichtbij fire stations natuurlijk uitzetten om kosten te besparen! :)

@Ikke_Niels, dat is op zich niet vreemd nee. Maar zoals Anboni ook zegt, gaat niet iedereen tegelijk dood. Dit moet meer verspreid worden naar mijn idee, ook omdat op het moment dat een hele wijk dood valt het aantal lijkenwagens het niet aan kunnen -> ontevreden mensen.
En hoezo kan een crematorium geen 60 poppetjes per maand verbranden :+

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Snoz Lombardo schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 12:47:
En zoals dat gaat; iemand heeft een nóg toffer vliegveld gemaakt: https://imgur.com/a/VJviv

[afbeelding]
Wat ik me ineens afvraag als ik dat screenshot van het vliegveld ineens zie. Zou dat realistisch/praktisch zijn met die windmolens naast een vliegveld?

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-12 16:35
NastyNickNL schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 13:14:
[...]

Wat ik me ineens afvraag als ik dat screenshot van het vliegveld ineens zie. Zou dat realistisch/praktisch zijn met die windmolens naast een vliegveld?
't Kan geen kwaad denk ik. Wat niet kan is de landingsbanen in die hoek zo bij elkaar :P

• Fugitive2008
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-12 14:05
Snoz Lombardo schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 13:15:
[...]

't Kan geen kwaad denk ik. Wat niet kan is de landingsbanen in die hoek zo bij elkaar :P
Kan misschien niet maar vind het er ret* strak uitzien!

Nog paar uurtjes werken...aargh wil naar huuus.

[ Voor 8% gewijzigd door Fugitive2008 op 17-03-2015 13:17 ]

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-12 10:09
heb al even gezocht en uitgeprobeerd maar kan het niet vinden,

Kan ik ook in 1x grote gedeeltes weghalen i.p.v. klik, klik, klik ?

• Snoz Lombardo
manii schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 13:44:
heb al even gezocht en uitgeprobeerd maar kan het niet vinden,

Kan ik ook in 1x grote gedeeltes weghalen i.p.v. klik, klik, klik ?
Als je begint met bulldozen van bv. een stuk weg en je houdt je muisknop ingedrukt kun je gewoon overal overheen slepen, alleen de wegen zullen dan verwijderd worden. Zelfde geldt voor alle type content; power lines, water/sewage lines, gebouwen, bomen, rails, etc.

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-12 17:05

Zorian

What the fox?

Luukwa schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 12:51:
Er is een mod die de levensjaren verlengen anar 25 jaar en zelfs 1 die het verlengt naar 87 jaar :')
Heb je een linkje naar deze mod? :)

• Zaratrass
Snoz Lombardo schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 13:46:
[...]

Als je begint met bulldozen van bv. een stuk weg en je houdt je muisknop ingedrukt kun je gewoon overal overheen slepen, alleen de wegen zullen dan verwijderd worden. Zelfde geldt voor alle type content; power lines, water/sewage lines, gebouwen, bomen, rails, etc.
die had ik al door ja.. maar bedoel meer een vierkant selecteren en platgooien

• Snoz Lombardo
manii schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 13:52:
[...]

die had ik al door ja.. maar bedoel meer een vierkant selecteren en platgooien
Dat gaat niet helaas.
Zorian schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 13:50:
[...]

Heb je een linkje naar deze mod? :)
Kijk op deze pagina. Staat niet in de Workshop.

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Net de Deluxe uitvoering gekocht bij CDKeys.com voor die 22€ (wordt je nie arm van), geactiveerd in Steam... nu wachten... tot vanavond
Vliegveld ziet er erg goed uit!
Maar ik ben nog niet aan de mods. Zover ben ik nog niet.
Ik doe het stapje voor stapje.

Ik ga even aan de slag met de map editor, just for fun. Ik heb volgende week een hele week vrij, dus dan spelen.
Als ik om 20.00 begin wordt het veel te laat. :P

Vraagje.
Je krijgt als je het spel opent een code die je zogenaamd moet invoeren later..Copy to clipboard. Waar is die code voor, en voer ik die in?

Eat the bugs, live in a pod

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Zou het spel speelbaar draaien op mijn MacBook Pro uit 2009?
Core 2 Duo 2,66 GHz, 8 GB geheugen, SSD en GeForce 9600M GT met 256 MB geheugen (en een GeForce 9400M maar die presteert minder).

• badbadpresident
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-11 18:06
HMC schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 14:23:

Ik ga even aan de slag met de map editor, just for fun. Ik heb volgende week een hele week vrij, dus dan spelen.

Vraagje.
Je krijgt als je het spel opent een code die je zogenaamd moet invoeren later..Copy to clipboard. Waar is die code voor, en voer ik die in?
Dit is je cd-key - die kun je volgensmij registeren bij paradox op hun site en soms is een key nodig om op forums te kunnen komen (was zo bij crusader kings 2 mods forum). Meer voor de vorm geven ze je key weer iig.

• DutchElite
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-12 11:36
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Jboh7Pd.jpg

Kennen jullie dit probleem? Als ik een stuk verhoogde stoep wil aanleggen dan gooit die de omliggende stoep gelijk weg. Het is erg lastig om dit te voorkomen :?

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-12 16:56

Koppensneller

winterrrrrr

Je kunt toch gewoon een nieuwe stoep beginnen, één vakje verder?

• DutchElite
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-12 11:36
Als ik de stoep die je ziet op de afbeelding in een keer bouw dan lukt dat wel. Maar zodra ik dan tussen de huizenblokken een verloop naar de grond wil bouwen haalt die de stoep boven de weg weer weg.

Verwijderd

Vraagje.
Ben benieuwd naar je stad man! :)
Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 14:50:
[...]

Ben benieuwd naar je stad man! :)
LOL. Mijn eerste stad nog steeds. Alleen maar aan het testen, en het ziet er niet goed uit, alhoewel het wel werkt allemaal nog. Ik voel me er uiteraard wel in thuis, want ik bouw het zelf, stapje voor stapje. .
Met oude SC4 tactieken begonnen. Werkt goed. Maar ik voel dat er geen centrum is. Dat ga ik anders aanpakken.

Ik zat trouwens ook jouw stream te checken, maar de andere dag was internet niet goed genog, en nu zag ik je niet spelen. ;) :D

Ik stel spelen bewust uit, Volgende week hele week vrij. O yeah!
Als ik na beetje Tweakers lezen en zo, om 20.00 begin weet ik hoe het gaat. :P

Ook trouwens meteen maar nieuwe CPU cooler besteld, want stock maakt teveel herrie.

• Pimzm
  • Laatst online: 09-09-2024
Tom schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 14:27:
Zou het spel speelbaar draaien op mijn MacBook Pro uit 2009?
Core 2 Duo 2,66 GHz, 8 GB geheugen, SSD en GeForce 9600M GT met 256 MB geheugen (en een GeForce 9400M maar die presteert minder).
Ik meen ergens gelezen te hebben dat het op een MBA uit 2012 niet echt speelbaar is, maar heb het zelf niet getest op mijn MBP uit 2010. Ik houd het gewoon op mijn windows bak :)
Voor mijn sponsor. :P
Afbeeldingslocatie: http://i886.photobucket.com/albums/ac70/HMClagi/1_zpsrb5hfbnq.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i886.photobucket.com/albums/ac70/HMClagi/2_zpse3x5w8zl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i886.photobucket.com/albums/ac70/HMClagi/3_zps2e8dyzfp.jpg

[ Voor 129% gewijzigd door HMC op 17-03-2015 15:19 ]

• freelh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-12 20:23
Link werkt niet? Zal je sponsor leuk vinden.

Verwijderd

He gaaf man! Wat staat het water in je rivier trouwens laag! :o Ik moest een snelweg al ophogen omdat het water uit een meer buiten de oevers ging.

Verwijderd

HMC schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 15:02:
LOL. Mijn eerste stad nog steeds.
Hier ook. Ik heb besloten deze stad door te ontwikkelen, steeds te verbouwen en upgraden totdat het echt niet meer gaat of het een enorme wereldstad is. Vooralsnog lukt dat heel aardig :)

Dat vind ik eigenlijk juist zo mooi, dat je eindeloos kan blijven pielen en tweaken.

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17:35
Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 15:15:
He gaaf man! Wat staat het water in je rivier trouwens laag! :o Ik moest een snelweg al ophogen omdat het water uit een meer buiten de oevers ging.
Ben ook nog steeds bezig aan mijn eerste stad. Water lijkt bij mij ook steeds verder te zakken. Mijn waterpompen stonden ondertussen al op het droge (maar werken nog steed :? )
Heb ze voor de zekerheid toch maar wat dichter aan de waterkant gezet.

Zou je stiekem al het water oppompen in de map ofzo? 8)7

*sowieso

• Rubman
  • Laatst online: 11:54

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Misschien pomp je wel meer weg dan de water spawners die vast ergens op de map te vinden moeten zijn

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 15:17:
[...]

Hier ook. Ik heb besloten deze stad door te ontwikkelen, steeds te verbouwen en upgraden totdat het echt niet meer gaat of het een enorme wereldstad is. Vooralsnog lukt dat heel aardig :)

Dat vind ik eigenlijk juist zo mooi, dat je eindeloos kan blijven pielen en tweaken.
Ik blijf inderdaad ook pielen en tweaken, tot ik het spel wat beter doorheb. En dan... :P
Ik kan niet wachten tot vogende week.
Slechts het spel openen voor wat screenshots doet mijn hartje sneler kloppen...mar NEE! :P
Ik moet wachten...Ik moet!

Maar wat is het moeilijk.

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:25

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 15:15:
Misschien een dam ergens gebouwd?

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Pimzm schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 15:04:
[...]

Ik meen ergens gelezen te hebben dat het op een MBA uit 2012 niet echt speelbaar is, maar heb het zelf niet getest op mijn MBP uit 2010. Ik houd het gewoon op mijn windows bak :)
Ja, dat had ik ook gelezen. Al heeft een Air weer geen dedicated videokaart. Waarschijnlijk is dat de bottleneck?
freelh schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 15:14:
[...]

Link werkt niet? Zal je sponsor leuk vinden.
Mijn fout. Altijd moeite met Photobucket. Welke link ik moet heben voor welke site. Op Tweakers gewoon IMG.
Maar zo goed ben ik niet met dingen onthouden.
Ik herb nu echt zin om te spelen!
Maar al weer 21.30 hier, jullie volgende.
Kan ik niet wat meer Steam-streams van Tweakers maten hier zien?

Ik ben op Steam HMC_00 (herstel).

• Rubman
  • Laatst online: 11:54

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Grmbl ik kan helaas veels te weinig spelen om wat voor elkaar te krijgen in Cities.

Heb het afgelopen weekend een paar uur aangehad en begonnen met de eerste stad, die vrij vol toch wel mislukte.

Nu moet het net als de rest gewoon wachten tot ik wat meer tijd heb of wil maken.
Ik kan echter na het zien van alle toffe steden en bouwmogelijkheden lastig wachten en ben druk aan het bedenken hoe ik de stad wil gaan plannen.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Verwijderd

Jammer dat je via Steam nog steeds niet mee kunt kijken met een andere speler. Is er ergens te vinden wanneer ze dat oplossen?
Ligt dat aan het spel? Ik dacht dat dat aan mijn Internet verbinding lag. :S

[ Voor 3% gewijzigd door HMC op 17-03-2015 15:31 ]

• Snoz Lombardo
Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 15:29:
Jammer dat je via Steam nog steeds niet mee kunt kijken met een andere speler. Is er ergens te vinden wanneer ze dat oplossen?
Waarom kan dat niet? Had gister weer iemand die even meekeek met CS.

• eBait
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-12 14:49
Ik kan inderdaad wel iemand die meekeek gisteren. Ging best goed, ongeveer 5 seconden vertraging en de performance hit viel wel mee.
Ik kreeg wel chats binnen, maar beeld was er niet. Zowel als ik bij hem probeerde mee te kijken, als vicew versa.

• Snoz Lombardo
Dat vliegveld kun je zonder mods al maken hoor, paar custom assets erin (dat zijn geen mods) en you're good to go. Zelfs zonder custom assets kom je al ver. Het is praktisch alleen de plaatsing van de vliegvelden en het gebied eromheen aankleden met pedestrian paths, offices, OV en wat bomen.
Snoz Lombardo schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 15:33:
[...]

Dat vliegveld kun je zonder mods al maken hoor, paar custom assets erin (dat zijn geen mods) en you're good to go. Zelfs zonder custom assets kom je al ver. Het is praktisch alleen de plaatsing van de vliegvelden en het gebied eromheen aankleden met pedestrian paths, offices, OV en wat bomen.
Ah yes, ik dacht dat ook al te zien. Heel erg SC4 style. Gewoon a la Schiphol zelf er kantoren en zo omheen bouwen. Daar kan je zo maar een hele tile mee vullen.
Ik dacht dat het een nieuwe vliegveld-uitbreidingsmod was.

Stop it! Stop it!!! :(

Verwijderd

eBait schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 15:32:
Ik kan inderdaad wel iemand die meekeek gisteren. Ging best goed, ongeveer 5 seconden vertraging en de performance hit viel wel mee.
Ik krijg alleen een zwart beeld. Ik zie de cursor wel, hoor het geluid ook. Maar verder is dus het hele beeld zwart.
Hoe zit het trouwens met de awards? Dus als je mods gebruikt, krijg je op je Steam niet te zien dat je een goede Mayor bent? Zoiets toch?

Die FPS view is toch wel tof. Doen we dat niet zodat Steam niets meer oplevert, of maakt dat verder voor het spel zelf niets uit.
(Nogmaals, totale Steam noob)

• Fugitive2008
  • Laatst online: 19-12 14:05
mooi stadje hoor. Vanavond ook eens proberen te construeren.
Fugitive2008 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 16:10:
[...]

mooi stadje hoor. Vanavond ook eens proberen te construeren.
Figuren? A dirty mind is a joy forever. :P
Ik had dit pas door nadat ik die screen hier poste.
OMG!

Als je het daar niet over heb...forgive me.

• Egocentrix
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-11 12:44

Egocentrix

Parttime zeurkous

Joah, de zen-garden-key is binnen! en blijkbaar krijgen we toch de schattige roze boompjes erbij. Dat zat er natuurlijk aan te komen, hij zal waarschijnlijk al een x aantal weken af zijn.

The above message has been encrypted using a quadruple ROT13-algorithm. --- Bad grammar makes me sic.

Verwijderd

Snoz Lombardo schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 13:15:
Banen liggen juist heel vaak in een driehoeksvorm, omdat je dan alle windrichtingen fatsoenlijk bestrijkt. Hoge palen probeert men buiten de verkeertoren juist te vermijden, al verschilt het per vliegveld en per land een beetje.
HMC schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 16:13:
Figuren? A dirty mind is a joy forever. :P
Waar haal jij een dirty mind vandaan, behalve die van jezelf? Een figuur betekent gewoon een vorm.
Ik heb het woord "figuren" niet gebruikt. Don't blame me. Maar ik zag het na de reactie wel ook ineens.
Oh my :)

Over stadsplanning gesprroken P

• downcom
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-01 14:09
Ben nu 50 uurtjes verder en ik heb me geen moment verveeld!

Via de Steamworkshop kun je veel maps, mods of andere toevoegingen downloaden en deze gebruiken in jouw wereld. Niks extra betalen gewoon gratis!

Gister een hoogte kaart aangepast van mijn woonplaats deze geladen in de map editor de aanwezige trein en snelwegen toegevoegd en voila je kunt letterlijk in je eigen achtertuin spelen. (link naar de map v1.01)

Ik ben benieuwd wat andere nog allemaal gaan delen zodat er nog meer keuze komt!

Hoogtekaart:
Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/2yn2r9k.png

Resultaat met wat kleine aanpassingen (foutjes)
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/qwzgud.png

[ Voor 36% gewijzigd door downcom op 17-03-2015 18:56 ]

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:20

Mauz1978

Console War Veteran

downcom schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 18:45:

Via de Steamworkshop kun je veel maps, mods of andere toevoegingen downloaden en deze gebruiken in jouw wereld. Niks extra betalen gewoon gratis!

Gister een hoogte kaart aangepast van mijn woonplaats deze geladen in de map editor de aanwezige trein en snelwegen toegevoegd en voila je kunt letterlijk in je eigen achtertuin spelen. (link naar de map v1.01)

Ik ben benieuwd wat andere nog allemaal gaan delen zodat er nog meer keuze komt!

Hoogtekaart:
[afbeelding]

[afbeelding]
Cool gedaan, ik dacht alleen dat NL ongeschikt was om te importeren omdat het onder de zeespiegel ligt.

Something under the bed is drooling

• downcom
Mauz1978 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 19:18:
[...]

Cool gedaan, ik dacht alleen dat NL ongeschikt was om te importeren omdat het onder de zeespiegel ligt.
Inderdaad makkelijk is het niet, ik heb de hoogte kaart daarom qua kleurstelling bewerkt met photoshop zo dat het enigsinds op normaal peil te gebruiken is.

iemand een idee hoe je makkelijk en strak een dijk kunt fabriceren?

• Lau1187
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-12 14:12
Staat er bij jullie ook bij het level 6 unique building 'Theater of Wonders' dat je 3x Elementary school moet hebben om 'm te unlocken? Ik had drie scholen maar hij unlockte niet, toen bleek het om 3 universiteiten te gaan... 8)7

Steam ||

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:22
Mauz1978 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 19:18:
[...]
Cuijk niet ;)
En daarnaast ligt maar ~25% van Nederland onder zeeniveau. De rest ligt daar net of redelijk ver boven. Kans dat een hoogtekaart dus meteen werkt is nog best groot ;)

• downcom
Caelorum schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 19:31:
[...]

Cuijk niet ;)
En daarnaast ligt maar ~25% van Nederland onder zeeniveau. De rest ligt daar net of redelijk ver boven. Kans dat een hoogtekaart dus meteen werkt is nog best groot ;)
helaas niet 100% het geval de rivier stroomt oa standaard tegen de richting in!

Doordat er hier dijken liggen en verhogingen zijn aangebracht is het hier droog, het gebied "heumen" en "overasselt" lopen relatief snel onderwater. Dit word voorkomen door dijken maar dat lukt me nog niet om deze fatsoenlijk te creeëren zonder dat het een bult zand / rotsen lijkt en ik wil het wel een beetje waarheidsgetrouw hebben.

• RoyK
  • Laatst online: 18-12 18:23

RoyK

Hobby tekenaar

vet hoor die maps!! Is er naar jullie weten echt een uber super flat map te vinden? gewoon zo plat als een dubbeltje?

Mijn portfolio op Instagram

• Room42
  • Niet online
RoyK schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 19:44:
vet hoor die maps!! Is er naar jullie weten echt een uber super flat map te vinden? gewoon zo plat als een dubbeltje?
Kun je toch gewoon maken? Standaard begint de map plat als je de editor opent :)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• downcom
RoyK schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 19:44:
Zijn er genoeg te vinden! kijk even in de steamworkshop!

• RoyK
  • Laatst online: 18-12 18:23

RoyK

Hobby tekenaar

Room42 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 19:50:
[...]

Kun je toch gewoon maken? Standaard begint de map plat als je de editor opent :)
sure, dat kan ook. Maar als ze al gemaakt zijn hoef ik het wiel niet opnieuw uit te vinden :P

Mijn portfolio op Instagram

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Nice

Afbeeldingslocatie: http://giant.gfycat.com/SelfreliantTemptingAnophelesmosquito.gif

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:47
Je zou zelfs nog een kruispunt in het midden kunnen maken en daar de brandweer, ziekenhuis, vuilnisbelt etc plaatsen.

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 24-12 13:44

Case_C

[Team Carrack]

Oke tax-relief voor high density residential is een slecht idee op je grootste woongebied met 20.000 inwoners... Scheelt gelijk 10k aan belasting inkomsten... Daar kwam ik echter pas 5 jaar later achter :+ .
downcom schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 18:45:

Hoogtekaart:
[afbeelding]

[afbeelding]
Wow ziet er netjes uit :) . Welke schaal is dat? 1 op 1?

• downcom
Case_C schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 20:52:
Oke tax-relief voor high density residential is een slecht idee op je grootste woongebied met 20.000 inwoners... Scheelt gelijk 10k aan belasting inkomsten... Daar kwam ik echter pas 5 jaar later achter :+ .

[...]

Wow ziet er netjes uit :) . Welke schaal is dat? 1 op 1?
Het komt in de buurt van 1:1. het zal een paar procent schelen maar meer dan dat kan het feitelijk niet zijn.

De data komt overigens van AHN (met een beetje de juiste minimum en maximum hoogte instellingen en het omzetten naar zwart/wit waarden komt er al redelijk wat bruikbaars uit.

Echter kruipen er alsnog kleine foutjes in die je even moet recht smeren ;)

[ Voor 16% gewijzigd door downcom op 17-03-2015 20:58 ]

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

downcom schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 20:57:
[...]

Het komt in de buurt van 1:1. het zal een paar procent schelen maar meer dan dat kan het feitelijk niet zijn.

De data komt overigens van AHN
Ah super man :D , gewoon een grayscale erover gooien en je hebt een werkbare map :) .

• downcom
Case_C schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 20:58:
[...]

Ah super man :D , gewoon een grayscale erover gooien en je hebt een werkbare map :) .
Inderdaad! let wel op dat je even de bebouwing blurt met photoshop! anders word de bebouwing weergegeven als bergtoppen ;)

Hoe witter hoe hoger dus spreekt eigenlijk voorzich ;)

[ Voor 8% gewijzigd door downcom op 17-03-2015 21:00 ]

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

downcom schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 20:59:
[...]

Inderdaad! let wel op dat je even de bebouwing blurt met photoshop! anders word de bebouwing weergegeven als bergtoppen ;)
Ik zie het ja :P

Maar dijken en dergelijke pakt hij ook :D

[ Voor 7% gewijzigd door Case_C op 17-03-2015 21:00 ]

• downcom
Case_C schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 20:59:
[...]

Ik zie het ja :P

Maar dijken en dergelijke pakt hij ook :D
Helaas hebben we hier nogal wat verborgen loze maasarmen waardoor delen compleet onderwater lopen dus ik heb de dijken weg moeten blurren naar het omliggende land.

Dus als je nog een tip hebt voor dijken? :)

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

downcom schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 21:01:
[...]

Helaas hebben we hier nogal wat verborgen loze maasarmen waardoor delen compleet onderwater lopen dus ik heb de dijken weg moeten blurren naar het omliggende land.

Dus als je nog een tip hebt voor dijken? :)
Handmatig de lijnen trekken in photoshop werkt bij mij aardig. Heb op die manier heel het eiland waar ik op woon 'nagetekend' redelijk onnauwkeurig.. maar met een refentie van hoe het moet zijn is het wel te doen lijkt mij.

• downcom
Case_C schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 21:02:
[...]

Handmatig de lijnen trekken in photoshop werkt bij mij aardig. Heb op die manier heel het eiland waar ik op woon 'nagetekend' redelijk onnauwkeurig.. maar met een refentie van hoe het moet zijn is het wel te doen lijkt mij.
Ik hoop op een dijk-mod dat is voor sommige landen wel een must! 8)

Want ook veel snelwegen zijn gebouw op verborgen dijken waardoor je snel tegen de lamp aan in nederland.

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 24-12 15:48
Cimlines 559 Cleared to land runway 13, wind 220/10 caution the fucking ginormous structure in front of the runway, contact tower when established. :9

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/uOLixtU.jpg

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

• badbadpresident
Was deze mod al voorbijgekomen? Hiermee kun je autoloze gebieden maken waar de Cims alleen kunnen lopen echter kunnen de hulpdiensten er wel rijden!

http://steamcommunity.com...earchtext=pedestrian+path

• Room42
  • Niet online
Stunning! :o Heb je de bijbehorende asset ook? O-)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• badbadpresident
Room42 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 21:43:
[...]

Stunning! :o Heb je de bijbehorende asset ook? O-)
Dit is het reddit topic daarover

http://www.reddit.com/r/C.../the_pinavia_interchange/

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:12
badbadpresident schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 21:37:
Was deze mod al voorbijgekomen? Hiermee kun je autoloze gebieden maken waar de Cims alleen kunnen lopen echter kunnen de hulpdiensten er wel rijden!

http://steamcommunity.com...earchtext=pedestrian+path
Gebruik hem sinds vanochtend idd, werkt prima. Geeft zoveel meer sfeer aan een klein district welk op een heuvelrug staat.

• Zaratrass
is deze al te downloaden ergens ?

• Oggy
  • Laatst online: 24-12 10:03
Slechts een klein stukje verkeer.
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/mrxwur.png

Heb industrie en commercial en weinig kantoren en geen parken. Daardoor erg veel verkeer.

[ Voor 4% gewijzigd door Oggy op 17-03-2015 22:51 ]

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

• Frits Flits
  • Laatst online: 20-12 14:10

Frits Flits

SOUND! Designer

Wat een vet spel _O_ Simcity 4 was de laatste city simulator die ik heb gespeeld en die was qua bouw vrij recht toe recht aan. Ik kan nu echt spelen met mooie vormen in de stad:

Klikbaar:

Afbeeldingslocatie: http://www.fritsflits.net/citiesgot/1.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://www.fritsflits.net/citiesgot/2.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://www.fritsflits.net/citiesgot/3.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://www.fritsflits.net/citiesgot/4.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://www.fritsflits.net/citiesgot/5.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://www.fritsflits.net/citiesgot/6.jpeg

Helaas mis ik de optie om een grote vijver of iets dergelijks aan te leggen. Wie weet in de toekomst met een mod. Maar verder echt heel tof om ook looppaden en parkjes te maken en bomen te planten.

specs

• downcom
Frits Flits schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 23:23:
Wat een vet spel _O_ Simcity 4 was de laatste city simulator die ik heb gespeeld en die was qua bouw vrij recht toe recht aan. Ik kan nu echt spelen met mooie vormen in de stad:

Klikbaar:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Helaas mis ik de optie om een grote vijver of iets dergelijks aan te leggen. Wie weet in de toekomst met een mod. Maar verder echt heel tof om ook looppaden en parkjes te maken en bomen te planten.
Nice!

Inderdaad ik hoop dat ze template editor tools beschikbaar komen in de play versie! èn misschien een dijken-tool is nu iets wat te lastig zonder de gehele rivier te verpesten. (de view gaat omhoog als je er recht bovenhangt waardoor je muis mee verplaatst en dus standaard uitschiet..

Ben zelf al een een paar dagen zoet geweest met mijn cirkelcity (alle missies voltooid)

Afbeeldingslocatie: http://s23.postimg.org/6nk2t4kmf/screen_1.png

Afbeeldingslocatie: http://s23.postimg.org/tqalsam3r/screen_2.png

Afbeeldingslocatie: http://s23.postimg.org/l9b3hdhev/screen_3.png

[ Voor 10% gewijzigd door downcom op 17-03-2015 23:42 ]

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01:02
downcom schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 19:29:
[...]

Inderdaad makkelijk is het niet, ik heb de hoogte kaart daarom qua kleurstelling bewerkt met photoshop zo dat het enigsinds op normaal peil te gebruiken is.

iemand een idee hoe je makkelijk en strak een dijk kunt fabriceren?
Ik heb het zelf gefixed met inner glow op Photoshop welke dan heel minimaal lichter is dan de kleur van het landschap ;)

Inmiddels mijn Zeeland-map geüpdated. Met wat finetuning in de dijken.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/a6Ls9uC.png/

Overigens is de map enkel realistisch qua verhoudingen van de kaart, maar niet qua hoogte of grondstoffen. Daarnaast is een zandbank, net boven Zeeuws Vlaanderen, aangepast naar twee kleine eilanden.

Aangezien tijdens het spelen bleek dat het (trein)verkeer last had dat er maar één in- en uitgang was in de map maar een niet bestaande toevoeging gedaan. In plaats van de Westerscheldetunnel een Westerscheldebrug gemaakt, met daarnaast tevens een spoorlijn. Hiermee hoop ik de doorstroming van het verkeer te verbeteren. Ook dit is dus niet realistisch.

Te vinden in de Steam Workshop uiteraard, via deze link.Versie zonder Westerscheldebrug ook nog daar te vinden.

Feedback wordt uiteraard gewaardeerd.

Daarnaast heb ik nog een vraag: Elke keer als ik updates heb opgeslagen in de map editor moet ik de map opnieuw sharen, in plaats van een update functie zoals je die bij assets hebt. Is dit een bug of doe ik iets niet goed?

FIFA Benelux Administrator

• Fawn
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-06-2021
Wat een heerlijk spel!
Ik game helemaal niet vaak, maar ik ben heel blij met de aankoop die ik gisteravond heb gedaan.
En dan vermaak ik me nu alleen nog maar met het standaardspel zonder mods.

Hij draait zelfs vrij soepel op mijn laptop die onder de minimale requirements zit (Nvidia GeForce GT 540M kaart).
Ben erg tevreden :)

• Koekfabriek
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:16

Koekfabriek

King Billy on the wall

Prachtig, ga lekker Kapelle-Biezelinge uitbouwen tot de metropool dat het was in mijn jongere jaren.

• LamSchaap
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-12 08:18
Pimzm schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 15:04:
[...]

Nou, ik speel het op MBA 13" uit Medio 2012. Wel op Medium gezet en tilt shift uit. Dan is zeker goed te doen.
Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads8/55090bb4c4536/55090bb4a9786-Schermafbeelding_2015-03-18_om_13.20.50.png
Zo al meer dan 52 uur gespeeld. ;)

Kwalitatief blaten

• JBrennan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-01 16:39
Gisteravond een dam aangelegd. Wat een electriciteit! Na een tijdje zag ik echter aan de compleet andere kant van de stad een paar symbolen bij huizen die ik niet kende. Stond er flooding. Wtf? Ik kijken, en ja hoor, het waterpeil was aan het stijgen. De dam blokkeerde het water dusdanig dat het waterpeil ook daar steeg. Dit terwijl er nog een rivier was waar het water niet was geblokkeerd. Ik kon niet bij de dam vinden hoe ik hem open zet, dus maar verwijderd. Wel prachtig om te zien :).

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-12 12:18
Ik dacht gisteren: Laten we lekker een industrie gebied aan de andere kant van de snelweg neerpompen met wat low residentials zodat deze mensen daar lekker kunnen werken. Had ik het maar niet gedaan, het verkeer is een mega-grote puinhoop geworden daardoor. En alles wat ik zo netjes had opgebouwd met mijn snelwegen is helemaal naar de kl*te. En raad eens geen savegame ervoor gemaakt waardoor mijn hele map naar de filistijnen is. Word weer lekker een nieuwe map maken en weer vanaf voor af aan beginnen, want ik ga deze puinhoop waarschijnlijk niet meer opgelost krijgen.

• DonJunior
Swaxie schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 08:02:
Ik dacht gisteren: Laten we lekker een industrie gebied aan de andere kant van de snelweg neerpompen met wat low residentials zodat deze mensen daar lekker kunnen werken. Had ik het maar niet gedaan, het verkeer is een mega-grote puinhoop geworden daardoor. En alles wat ik zo netjes had opgebouwd met mijn snelwegen is helemaal naar de kl*te. En raad eens geen savegame ervoor gemaakt waardoor mijn hele map naar de filistijnen is. Word weer lekker een nieuwe map maken en weer vanaf voor af aan beginnen, want ik ga deze puinhoop waarschijnlijk niet meer opgelost krijgen.
Dat is nu juist de uitdaging. Tenminste.. Zo iets dergelijks had ik van de week ook. Een nieuwe tile gekocht en vervolgens daar begonnen met Oil industry. Daarmee eigenlijk mijn hele mooie stadje verziekt voor wat betreft verkeer e.d.
Vond het juist wel cool dat het na een paar uur pielen toch was gelukt om alles weer netjes te krijgen. 8)

*sowieso

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Precies, zo'n uitdaging is het mooiste :D

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-12 15:20

Luukwa

o/

Totdat je zoveel wegen hebt dat je niet meer weet waar alles vandaan komt :')

Soundcloud!

• Swaxie
DonJunior schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 08:44:
[...]

Dat is nu juist de uitdaging. Tenminste.. Zo iets dergelijks had ik van de week ook. Een nieuwe tile gekocht en vervolgens daar begonnen met Oil industry. Daarmee eigenlijk mijn hele mooie stadje verziekt voor wat betreft verkeer e.d.
Vond het juist wel cool dat het na een paar uur pielen toch was gelukt om alles weer netjes te krijgen. 8)
Ik heb al vanallerlei wegen verwijderd en weer opnieuw aangelegd. totdat ik gisteren 3 files mijn stad in had omdat ik geen aansluiten op de andere kant van de autoweg had en alles over dezelfde weg gestuurd werd.
Opgelost door extra weg aan te leggen. in plaats van 2 files kwam er nog 1 bij. 8)7 8)7. Uiteraard ga ik nog even wat proberen. maar het hele probleem is denk ik dat ik veel te dicht op elkaar aan het bouwen ben. en daarom geen plek mee heb om mijn (snel)wegen aan te sluiten... Dat is mijn hele probleem haha. Ik heb zoiets van ik bouw die hele Tile Hartstikke vol zonder er enigszins ruimte in over te houden.

Heb het idee dat je beter wat ruimer kan bouwen dan alles op elkaar te proppen.

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-12 19:39
Een heel herkenbaar probleem! Bij mij is ook echt ieder hoekje van de tile volgebouwd.
Damn you Simcity2013! ;p

• Swaxie
Renzzie schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 09:19:
Een heel herkenbaar probleem! Bij mij is ook echt ieder hoekje van de tile volgebouwd.
Damn you Simcity2013! ;p
Moet je eens nagaan dat ik simcity niet gespeeld heb, maar gewoon zoiets heb van, als ik dit nu nog hier bouw en dit nu nog daar bouw. en dit kleine hoekje dat nog neer zet komt dat precies uit , en hoef ik niet een nieuwe tile te kopen(wat overigens totaal niks kost, dus waarom niet gewoon die nieuwe tile kopen)

• JBrennan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-01 16:39
Ik heb ook al wat wijken gesloopt en opnieuw ingericht. Ja, je bevolking en inkomsten nemen af, maar dat is echt zeer miniem. Zo ben ik nu bezig om mijn initiële snelweg aansluiting te verbeteren. Dat werkt gewoon niet meer. En dat is juist leuk :).

• Snoz Lombardo
Het unlocken van alle unique buildings wanneer je een goeddraaiende stad hebt is soms best frustrerend.

Ik heb gisteravond mijn 5 miljoen verdampt door alle belastingen te verlagen naar 4% om zo de Posh Mall te unlocken en om in het rood te komen om de Statue of Shopping te unlocken. :P (Daarna belastingen weer teruggezet en het geld liep weer binnen. :+)

Nu m'n garbage budget zo laag mogelijk gezet en wat incinerators uitgezet in de hoop de Mall of Moderation te unlocken.

Heb nog geen idee hoe ik de Observatory (1,000 abandoned buildings for 5 weeks) en de Court House (crime rate over 50%) voor elkaar ga krijgen zonder permanente schade op te lopen.

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:14
Snoz Lombardo schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 09:42:
Het unlocken van alle unique buildings wanneer je een goeddraaiende stad hebt is soms best frustrerend.

Ik heb gisteravond mijn 5 miljoen verdampt door alle belastingen te verlagen naar 4% om zo de Posh Mall te unlocken en om in het rood te komen om de Statue of Shopping te unlocken. :P (Daarna belastingen weer teruggezet en het geld liep weer binnen. :+)

Nu m'n garbage budget zo laag mogelijk gezet en wat incinerators uitgezet in de hoop de Mall of Moderation te unlocken.

Heb nog geen idee hoe ik de Observatory (1,000 abandoned buildings for 5 weeks) en de Court House (crime rate over 50%) voor elkaar ga krijgen zonder permanente schade op te lopen.
Die abandoned buildings kun je mooi combineren met de unlock waarvoor je lage health moet hebben.
Gewoon een pompje naast je afvalwater zetten. Je halve stad dood :P

TheS4ndm4n#1919

• Lau1187
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-12 14:12
Snoz Lombardo schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 09:42:

Hier ben ik gister ook uren zoet mee geweest, het unlocken van buildings. Vrij snel een grote stad gebouwd. Voor het eerst zelfs monumenten unlocked. En dan maar al die gebouwen unlocken... Heerlijk yoyo effect voor sommige van die unlocks: population ziek maken, van 75k naar 35k en op een gegeven moment zelfs 17.5k. 735.000 credits in het rood. En dan toch gewoon weer terugkomen naar 50+k inwoners en een groene bankrekening :D

Alle level 1, 2, 5, 6 unique buildings weten te unlocken, vandaag maar eens de court house en oppression office proberen >:)

Wat me wel opvalt, trouwens, is dat soms niet duidelijk is wat precies nodig is om een gebouw te unlocken. De tekst erbij is verkeerd (dan staat er 'elementary schools' in plaats van 'universities') of er is nog een tweede stap in het proces (niet 1 waterzuiveringsinstallatie maar drie, een bepaalde situatie 5 maanden volhouden, etc.) die aanvankelijk niet duidelijk is. Dat had wel wat duidelijker gemogen.

Steam ||

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-12 15:05

Scrummie

Think different

Zijn er hier nog meer mensen waarbij er 90% van de gedownloade assets niet tonen? Enige welke bij mij wel werken zijn mods die het spel uitbreiden, als in bijvoorbeeld color filters, parkjes werken wel, en snelwegen werken. Andere huisjes werken niet, andere universiteiten niet, en recycling centers en dergelijke werken niet.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-12 11:59
LamSchaap schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 06:24:
[...]

Nou, ik speel het op MBA 13" uit Medio 2012. Wel op Medium gezet en tilt shift uit. Dan is zeker goed te doen.
[afbeelding]
Zo al meer dan 52 uur gespeeld. ;)
Heb je 8 GB of 4GB RAM op die MBA? Ik krijg het spel amper draaiend op de laagste resolutie en laagste graphics op mijn iMac uit 2010, die toch echt nog wel een dedicated graphics kaart heeft... (wel 4GB RAM)

• LamSchaap
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-12 08:18
Viccers schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 10:49:
[...]

Heb je 8 GB of 4GB RAM op die MBA? Ik krijg het spel amper draaiend op de laagste resolutie en laagste graphics op mijn iMac uit 2010, die toch echt nog wel een dedicated graphics kaart heeft... (wel 4GB RAM)
1,8 GHz Intel Core i5
4 GB 1600 MHz DDR3
Intel HD Graphics 4000 1024 MB

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads8/55094d581b7af/55094d57d6056-Schermafbeelding_2015-03-17_om_16.47.39.thumb.jpg
Gisteren ook nog een trein crash :o Kwam eigenlijk door dat rails had aangepast :+

[ Voor 8% gewijzigd door LamSchaap op 18-03-2015 11:06 ]

Kwalitatief blaten

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-12 17:26
Kak. ben eigenlijk een beetje door m'n budget van games. laatste tijd weer veel te veel gekocht en veel te weinig gespeeld :)

Toch vanavond nog maar eens 20 ekkies neerleggen. Morgen toch jarig... moet mezelf ook wel wat verwennen he.

• Dirkxke
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 04-12 09:36
Op mijn 15" mbp van mid 2010 is het ook niet speelbaar te krijgen.

• Fasterinside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-12 10:43
Ik krijg het ook niet speelbaar op mijn Asus Ultrabook met i5, 4gb geheugen, SSD en een HD4000 chip. Toch maar eens kijken voor een krachtigere HTPC :)

Creating my own hero.

• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 24-12 21:43
MyUtd4Life schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 00:03:
[...]

kaart verhaal..

Daarnaast heb ik nog een vraag: Elke keer als ik updates heb opgeslagen in de map editor moet ik de map opnieuw sharen, in plaats van een update functie zoals je die bij assets hebt. Is dit een bug of doe ik iets niet goed?
hier ben ik ook wel benieuwd naar. :)

Gaaf die vanavond maar eens downloaden ziet er leuk uit.

Zelf had ik ook al 2 random kaartjes in elkaar geklikt

http://steamcommunity.com...filedetails/?id=408481808 Eerste is vrij simpel mapje met genoeg resources etc te vinden en een vrij vlak landschap.
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=409539001 Deze is iets wat pittiger door vrij veel heuvels en je starter gebied loopt een riviertje doorheen wat je in het begin iets wat beperkt in het bouwen. Het zijn 2 grote eilanden, maar mocht je nog meer willen bouwen kun je door slim gebruik van dammen nog wel iets meer land creëren.

Mocht er verder nog iets zijn met de map wat niet goed werkt etc. Laat het weten pas ik het aan.

[ Voor 23% gewijzigd door SMD007 op 18-03-2015 11:39 ]

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

• luigi87
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:11

luigi87

Domotica Fanaticus

Ik volg dit topic al een tijdje omdat ik overweeg het spel wel te kopen.
Alleen zou ik het leuk vinden om meer texture mods te zien/ zelf te maken.

Is het momenteel mogelijk om de textures van voertuigen aan te passen? zoals hulpdiensten e.d.
En heeft iemand al ervaring met het veranderen van textures?

- leeg -

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-12 15:20

Luukwa

o/

luigi87 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 11:42:

Is het momenteel mogelijk om de textures van voertuigen aan te passen? zoals hulpdiensten e.d.
Nog niet mogelijk nee.

Soundcloud!

• DonJunior
luigi87 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 11:42:

Waarom koop je het dan niet gewoon? Voor 30 euro heb je echt uren/dagen/weken speelplezier.
Als je enthousiast bent geworden .. gewoon kopen. Of zou je het spel niet kopen omdat je geen textures aan kan passen?? Dat lijkt me vreemd ..

*sowieso

Pagina: 1 ... 32 ... 88 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld om het over het spel te hebben, niet om te vergelijken waar hij het goedkoopste is of om te melden dat je je key binnen hebt.

Deze post legt uit hoe je je eigen regio kan importeren in de game

Er zijn nog genoeg gebruikers die een datalimiet hebben (omdat ze de site via mobiel checken) of een relatief lage internet snelheid hebben. Overweeg dus om een linkje naar het album te plaatsen in plaats van alles te embedden.