Mijn meesterwerkje. Door slim de highway ramps te gebruiken kan ik op een relatief kleine ruimte veel hogesnelheidsverbindingen leggen waar geen stoplichten voor nodig zijn. Ik leg ze in twee hoogteniveaus aan zodat ik niet veel lig te knoeien met lastige interchanges. In feite is dit een grote interchange.

Creatief geklooi in mijn office sector. Highwayramp voor de snelle verbinding en one-way wegen in ovaalvorm zodat verkeer makkelijk naar de ramps toe kan.

Commercial district waarbij de hoofdwegen op een hoger niveau liggen. Zodra ik meer commercial demand heb kan ik dit makkelijk een blok verder trekken.

Een echte highway die diverse woonwijken verbind met onder andere de commercie en de industrie. Ik werk graag met twee niveaus om ramps eenvoudig aan te kunnen leggen.
De gehele stad met onderin vuilverwerking en de restanten van een industriegebied. Dat gebied is nu vervangen in ruil voor het kantorengebied (iets daarboven). Bovenin zie je alle residential gebieden, links een commercie gebied en uiterst links mijn relatief kleine industriesector gefocussed op houtverwerking.
Ik moet nog een aantal gebieden upgraden naar high density maar ik was voornamelijk met mijn snelwegen bezig. Loopt allemaal lekker en geen verkeersissues.
Vind het leukste aan het ontwerpen van een stad om met snelwegen te spelen op zo'n manier dat het anders is dan wat de meesten doen terwijl het toch redelijk blijft werken. Veel gebieden ook met voetpaden verbinden om heel wat traffic van de main roads te houden.
[
Voor 7% gewijzigd door
Tsurany op 16-03-2015 00:02
]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N