Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:44

Zorian

What the fox?

Ik heb constant last van landfills en cemetaries die nokkievol zitten. Is het de bedoeling dat ik enkel een crematorium en incinerator bouw en geen cemetary/landfill?
De verwachting was dat alles eerst naar landfills ging en de incinerator ernaast zijn spullen daaruit plukte. Niet dus.

[ Voor 26% gewijzigd door Zorian op 13-03-2015 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-10 20:06
Richh schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 01:00:
[...]

Zou je een screenshot daarvan kunnen sturen?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3AYDreu.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zorian schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 09:46:
Ik heb constant last van landfills en cemetaries die nokkievol zitten. Is het de bedoeling dat ik enkel een crematorium en incinerator bouw en geen cemetary/landfill?
De verwachting was dat alles eerst naar landfills ging en de incinerator ernaast zijn spullen daaruit plukte. Niet dus.
Ik vervang ze op een gegeven moment. Dus begin met landfill en daarna incinerator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 10:14:
[...]

Ik vervang ze op een gegeven moment. Dus begin met landfill en daarna incinerator.
Ik heb net driekwart van de cemetaries verwijderd en alle landfills zijn ook weg. Werkt al stukken beter nu.
Qua afval is alleen een incinerator afdoende, maar qua dooie mensen heb je allebei nodig aangezien niet iedereen gecremeerd wil worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 29-09 21:00
Zorian schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 10:21:
qua dooie mensen heb je allebei nodig aangezien niet iedereen gecremeerd wil worden.
Is dat zo? Als ik een begraafplaats laat ruimen gaan de botten van 10 mensen tegelijk in een rouwauto en worden die verbrand. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Lennardnl schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 10:23:
[...]

Is dat zo? Als ik een begraafplaats laat ruimen gaan de botten van 10 mensen tegelijk in een rouwauto en worden die verbrand. :D
Als ik geen cemetaries heb dan blijft alles doodleuk liggen in de woningen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:42

Scrummie

Think different

Meh, geïnstalleerd en nu gespeeld, maar op lagere reso zodat het vloeiend loopt, maar daardoor is de tekst zo onleesbaar geworden, dat het niet meer te spelen is.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
Scrummie schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 10:25:
Meh, geïnstalleerd en nu gespeeld, maar op lagere reso zodat het vloeiend loopt, maar daardoor is de tekst zo onleesbaar geworden, dat het niet meer te spelen is.
Wat voor specificaties heb je?
Upgraden geen mogelijkheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-09 08:52
Zorian schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 10:21:
[...]

Ik heb net driekwart van de cemetaries verwijderd en alle landfills zijn ook weg. Werkt al stukken beter nu.
Qua afval is alleen een incinerator afdoende, maar qua dooie mensen heb je allebei nodig aangezien niet iedereen gecremeerd wil worden.
Hoe verwijder je een landfill? Bij mij zegt ie dat het niet kan omdat ie nog niet leeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
maniak schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 10:26:
[...]

Hoe verwijder je een landfill? Bij mij zegt ie dat het niet kan omdat ie nog niet leeg is.
Er zit een knopje om 'm te legen, zodra hij leeg is kan je hem verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:43

Rannasha

Does not compute.

maniak schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 10:26:
[...]

In het info-scherm van de landfill is een knop om het ding in leeg-maak-stand te zetten. Dan worden alle vuilniswagens ingezet om de rotzooi van de landfill naar een andere landfill of een incinerator te brengen. Zodra dat klaar is (kan een tijdje duren), kun je de landfill verwijderen.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:42

Scrummie

Think different

Lennardnl schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 10:26:
[...]

Wat voor specificaties heb je?
Upgraden geen mogelijkheid?
Macbook Pro uit eind 2013, dus upgraden nee, dat zit er niet in :P. Heb dat er ook niet voor over, want dit is de enige game die ik zou gaan spelen hierop.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-09 08:52
Rannasha schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 10:27:
[...]

In het info-scherm van de landfill is een knop om het ding in leeg-maak-stand te zetten. Dan worden alle vuilniswagens ingezet om de rotzooi van de landfill naar een andere landfill of een incinerator te brengen. Zodra dat klaar is (kan een tijdje duren), kun je de landfill verwijderen.
Dat deed ik dus al, duurt eeuwen.. Maar als ik alle landfills op legen zet en een aantal incinerators neerzet komt alles goed (op de vervuiling na ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Veel voorkomend probleem, zoek even voor antwoorden :)

[ Voor 27% gewijzigd door anandus op 13-03-2015 10:36 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:48
Creatief :)
Mijn ervaring met de afritten is dat er vervolgens een file op de snelweg ontstaat 8)7 dus bij drukke gebieden trek ik gewoon een vertakking van de snelweg naar een 6-baans weg toe. Tja.
In ieder geval heb ik nu weer iets om te proberen :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

maniak schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 10:32:
[...]

Dat deed ik dus al, duurt eeuwen.. Maar als ik alle landfills op legen zet en een aantal incinerators neerzet komt alles goed (op de vervuiling na ;) )
Zodra je incinerators unlocked gewoon voldoende van die dingen neerplanten om je vuilnis-productie volledig te kunnen verbranden. Dan alle landfills op legen zetten en een uurtje later kun je ze bulldozeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-10 20:06
Richh schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 10:36:
[...]

Creatief :)
Mijn ervaring met de afritten is dat er vervolgens een file op de snelweg ontstaat 8)7 dus bij drukke gebieden trek ik gewoon een vertakking van de snelweg naar een 6-baans weg toe. Tja.
In ieder geval heb ik nu weer iets om te proberen :)
Dat had ik eerst ook inderdaad, maar kijk goed naar je verkeer en kijk waar vrachtwagens naartoe gaan, vervolgens kan je met de single lane highway een shortcut voor ze maken, als je dan ook nog een Y splitsing maakt dan scheidt je beiden en dan heb je nooit meer files :)
Die single lane's hebben trouwens een veeeel betere flow als 3 lanes, je zult er alleen wat meer moeten bouwen :)

Net trouwens bezig geweest met het unlocken van de fusion power plant, De uitdaging voor 1000 abbandoned buildings en dan 5 weken vasthouden doet me toch wel zwaar pijn.
Ik had $12 miljoen en reeds verdampt naar $4 miljoen dus pas op mensen je bent bankroet voor je het weet met deze uitdaging >:)

[ Voor 24% gewijzigd door NomadTitan op 13-03-2015 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-10 19:45
Rannasha schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 10:36:
[...]

Zodra je incinerators unlocked gewoon voldoende van die dingen neerplanten om je vuilnis-productie volledig te kunnen verbranden. Dan alle landfills op legen zetten en een uurtje later kun je ze bulldozeren.
1 klein probleempje.
Als je al je landfills op legen zet, dan halen ze geen afval meer op.
En hierdoor zijn ook al je incinerators meteen vol. Dus die halen ook geen afval op totdat de landfills leeg zijn.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08-10 14:58

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

RocketKoen schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 11:25:
[...]

1 klein probleempje.
En hierdoor zijn ook al je incinerators meteen vol. Dus die halen ook geen afval op totdat de landfills leeg zijn.
Dan bouw je incinerators op de groei? Heb je tijdelijk een over productie qua verbranding, maar dat compenseer je later door weer te groeien.

Je krijgt je ruimte van je landfills dan tenminste wel terug. Anders hou je altijd het probleem dat die dingen er nog liggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12:51

M2M

medicijnman

Ik ben vandaag begonnen aan dit spel maar VERDOMME!!! wat speelt dit lekker. En wat is de laatste uitgaven van EA op dit gebied dramatisch en kansloos in vergelijking met skylines. Mocht ik de komende drie weken helemaal niets van me laten horen, dan weten jullie waar ik mee bezig ben.. .:D

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:15

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Vanmorgen wat geklooid met nieuwe wegen aanleggen, maar merk dat het best lastig is om een doorstroom te krijgen. Heb wat extra bruggen gebouwd en wat snellere one-way aansluitingen toegevoegd, maar vooralsnog niet echt veel effect op een bepaald druk kruispunt :P

Denk dat ik maar een highway ga bouwen. En sowieso iets met bussen doen :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

RocketKoen schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 11:25:
[...]

1 klein probleempje.
Doe je 1 landfill per keer, afhankelijk van hoeveel overcapaciteit je hebt in je incinerators. Of je verhoogt het budget voor waste management tijdelijk, zodat de boel wat efficienter draait terwijl je de landfills aan het legen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voegen bomen trouwens ook iets toe aan blijer worden van inwoners? Of is het puur decoratie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• staringgg
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 11:53:
Voegen bomen trouwens ook iets toe aan blijer worden van inwoners? Of is het puur decoratie?
Bomen zorgen ervoor dat geluidoverlast wordt verminderd. Ook wegen met bomen leveren minder geluidsoverlast op. En uiteindelijk levert dit dus blijere inwoners op.

Gewoon doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iTec
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-10 10:42
Hallo allemaal,

Sinds gisteren dit spel ontdekt, wat een gaaf spel zeg. Dit is precies wat ik zocht na dat misbaksel van EA. Ik ben geen expert cities builder en loop tegen een probleem aan.

Ik heb er tot heden nog niet veel over gevonden, maar kan iemand mij vertellen wat de beste (of EEN goede) manier is om je water en de strontpijp door je stad aan te sluiten. Ik kom nu telkens niet uit met de buizen waardoor ik allemaal constructies aan het verzinnen ben om weer om een andere pijp heen te gaan , zover ik weet kan je ze niet op verschillende hoogtes leggen. Iemand suggesties ? Of een plaatje als voorbeeld hoe hij/zij dat gedaan heeft. Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iTec schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 12:09:
Hallo allemaal,

Sinds gisteren dit spel ontdekt, wat een gaaf spel zeg. Dit is precies wat ik zocht na dat misbaksel van EA. Ik ben geen expert cities builder en loop tegen een probleem aan.

Ik heb er tot heden nog niet veel over gevonden, maar kan iemand mij vertellen wat de beste (of EEN goede) manier is om je water en de strontpijp door je stad aan te sluiten. Ik kom nu telkens niet uit met de buizen waardoor ik allemaal constructies aan het verzinnen ben om weer om een andere pijp heen te gaan , zover ik weet kan je ze niet op verschillende hoogtes leggen. Iemand suggesties ? Of een plaatje als voorbeeld hoe hij/zij dat gedaan heeft. Alvast bedankt!
Het is gewoon een kwestie van een pijp leggen en klaar toch? Hij geeft zelf aan wat het gebied is waar water geleverd wordt en je afvoer sluit je daar ook gewoon op aan.

Zorg alleen dat je afvoer geen problemen veroorzaakt bij de aanzuiging van schoon water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Je kunt voor schoon water en de poep-tsunami dezelfde buizen gebruiken. Blijkbaar zijn dit buizen met gescheiden compartimenten voor beide stromen. Je kunt zowel de waterpompen als de poep-spuwers dus op hetzelfde buizennetwerk aan leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rijke tatta's in mijn stad gezien de Jaguar XJ220 in gele kleur :P

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/vdzc7c.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-10 23:03
Hij heeft ook even een fikkie gestookt zo te zien :+

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uiteraard, bubbles en brandjes dat hoort gewoon bij elkaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
Hallo allemaal,

Gewoon in een grid aanleggen. :)

De ideale afstand tussen waterleidingen is als je 'm zo lang maakt dat ie $480 kost, en dan net één dingetje terug, dus dat ie net $440 is. Dan heb je ideale dekking met zo min mogelijk buizen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iTec
Ohh dus je hebt maar 1 buis nodig, uiteraard beide op dezelfde buis aansluiten. Ik dacht dat dan het water besmet zou raken haha. Dank voor de reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
iTec schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 12:49:
Ohh dus je hebt maar 1 buis nodig, uiteraard beide op dezelfde buis aansluiten. Ik dacht dat dan het water besmet zou raken haha. Dank voor de reacties!
Nope, maar je moet er natuurlijk wel voor zorgen dat je afvoerpijpen het vieze water niet recht voor je waterpomp neer plempen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zagre
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-09 19:26
na al de goede reacties heb ik cities skylines ook maar gekocht!
maar loopt de game een beetje goed op 'raare' resoluties? (5760x1080)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Zagre schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 12:52:
Je hebt em gekocht dus je kan t uitproberen toch? Laat het vooral weten hier :)

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Ik kan alleen bevestigen dat de game op 4K prima draait, zonder enorme CPU load, stabiel 60fps.
Jammer genoeg wordt de user interface gewoon 2x zo groot, waardoor alle iconen er lelijk uit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-10 19:15

Mauz1978

Console War Veteran

Heeft iemand een methode om mooie ronde rotondes te maken? Wat ik ook probeer zijn kleuterversies van rondjes haha...

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iTec
5760x1080 blijft 1920x1080 2 andere schermen worden zwart. Dit is met een nvidia kaart met surround ingeschakeld. Dat heb ik althans kan het ook mergens veranderen om het hoger te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 16:42
Mauz1978 schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 12:55:
Heeft iemand een methode om mooie ronde rotondes te maken? Wat ik ook probeer zijn kleuterversies van rondjes haha...
Grid gebruiken, als je een weg aanlegt zie je ene soort grid, als je "curved road" aanklikt en dan 1 vakje strak naar links gaat, dan 1 vakje strak naar beneden en dan klikt heb je je eerste perfecte bocht, dat gewoon 3 keer herhalen :)
Als je een grotere rotonde wil zelfde methode maar met meer vakjes.

[ Voor 6% gewijzigd door Krukar op 13-03-2015 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:05

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

staringgg schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 11:54:
[...]

Bomen zorgen ervoor dat geluidoverlast wordt verminderd. Ook wegen met bomen leveren minder geluidsoverlast op. En uiteindelijk levert dit dus blijere inwoners op.
Als het niet al mogelijk is zou het interessant zijn als je ook geluidsmuren jan maken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zagre
Nefiorim schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 12:53:
[...]

Je hebt em gekocht dus je kan t uitproberen toch? Laat het vooral weten hier :)
in het settings scherm staat het er niet tussen maximaal 1920x1080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Je krijgt een grid te zien als je wegen begint te bouwen, dus met de 'kromme' straat eerst 1 stuk recht naar voren en dan 1 stuk exact zover de bocht om. En dat dan 4x totdat je een rondje hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau1187
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 08:13
Ircghost schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 12:56:
[...]

Als het niet al mogelijk is zou het interessant zijn als je ook geluidsmuren jan maken :).
Zoiets is inderdaad al mogelijk op snelwegen. Niet op normale wegen geloof ik.

Steam ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Laatst online: 09-10 23:57
Zagre schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 12:57:
[...]

Raar, ik heb ook de optie 2560 op iMac 27 inch -> https://www.dropbox.com/s...03-10%2023.25.06.png?dl=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Krukar schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 12:56:
[...]

Grid gebruiken, als je een weg aanlegt zie je ene soort grid, als je "curved road" aanklikt en dan 1 vakje strak naar links gaat, dan 1 vakje strak naar beneden en dan klikt heb je je eerste perfecte bocht, dat gewoon 3 keer herhalen :)
Als je een grotere rotonde wil zelfde methode maar met meer vakjes.
Thanks voor je antwoord! en ik ga het uitproberen, maar wat bedoel je met grid gebruiken? Die vakjes die tevoorschijn komen als je een weg aanlegt? Maar met highway lukt dat niet, of is er een algemeen grid knop waar ik al 3 dagen overheen kijk? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01:10

JoSchaap

Had a life, got a modem..

Zagre schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 12:57:
[...]

heb je wel een displaygroup aangemaakt (of hoe dat bij nvidia dan moge heten)

Ik zal het vanavond thuis even proberen, tot nu toe nog niet geprobeerd (niet aan gedacht eigenlijk) gebruik de overige schermen meestal voor communicatiemiddelen en muziek :)

[ Voor 9% gewijzigd door JoSchaap op 13-03-2015 13:01 ]

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-10 20:30
sdk1985 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 15:17:
[...]

Gave stad!

[...]

Heb er 3.5 af: Cities Skylines Guide.

[...]

Stuk of 600, had alleen een bus route naar de Commerce zone. Nu stuk of 3 bij gelegd.
goeie guide! dit had ik wel even nodig!

vanavond een nieuw dorp bouwen, erg jammer dat er geen standaard tutorial in de game zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zagre
JoSchaap schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 13:00:
[...]

heb je wel een displaygroup aangemaakt (of hoe dat bij nvidia dan moge heten)

Ik zal het vanavond thuis even proberen, tot nu toe nog niet geprobeerd (niet aan gedacht eigenlijk) gebruik de overige schermen meestal voor communicatiemiddelen en muziek :)
ik gebruik een amd kaart, en ja ik heb een groep aangemaakt (eyefinity) (in war thunder ziet hij wel de resolutie 5760x1080)

verder kan ik maar 1 andere post vinden, en bij hem werkt het ook niet (http://steamcommunity.com...ons/0/610574394240360720/)

naja dan maar op 1 scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:58

heuveltje

KoelkastFilosoof

Ik zal er vast gruwelijk over heen kijken.
Maar op enkele maps staan verhoogde voetgangers paden over wegen heen.
Hoe maak je die in hemelsnaam :?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
heuveltje schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 13:08:
Bij de parken, onder het tabje tussen de parken en de losse bomen staan ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Mauz1978 schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 12:59:
[...]

Thanks voor je antwoord! en ik ga het uitproberen, maar wat bedoel je met grid gebruiken? Die vakjes die tevoorschijn komen als je een weg aanlegt? Maar met highway lukt dat niet, of is er een algemeen grid knop waar ik al 3 dagen overheen kijk? :D
Even een minitutorial gemaakt, die blauwe lijntjes zijn wat ik bedoel met grid :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jJHqFjL.jpg

Deze had zelfs nog ietsje rechter gekunt maar als je even oefent lukt het zo :)

[ Voor 7% gewijzigd door Krukar op 13-03-2015 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau1187
heuveltje schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 13:08:
Gravel pad kan je niet verhogen, paved wel :)

Steam ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Meest simpele oplossing (vooral bij grotere cirkels) is om dirt roads te gebruiken. Spot goedkoop en als je goed op de prijs let kan je dat als een soort maatstaf gebruiken. Dus 760 euro alle kanten vanuit het midden.
Doe het vaak in de asset editor, zelf m'n prefabs maken. Dan kost het helemaal niks.
Bij kleine afstanden werkt dat grid nog wel maar bij grotere afstanden is het gewoon erg fijn om zo te kunnen meten :)

[ Voor 12% gewijzigd door Tsurany op 13-03-2015 13:15 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krukar schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 13:13:
[...]

Even een minitutorial gemaakt, die blauwe lijntjes zijn wat ik bedoel met grid :)

[afbeelding]

_/-\o_ Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
Richh schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 12:54:
[...]

Ik kan alleen bevestigen dat de game op 4K prima draait, zonder enorme CPU load, stabiel 60fps.
Jammer genoeg wordt de user interface gewoon 2x zo groot, waardoor alle iconen er lelijk uit zien.
Hij draait bij mij op 3440x1440 (21:9) zonder problemen.

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01:10

JoSchaap

Had a life, got a modem..

Zagre schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 13:05:
[...]

ik gebruik een amd kaart, en ja ik heb een groep aangemaakt (eyefinity) (in war thunder ziet hij wel de resolutie 5760x1080)

verder kan ik maar 1 andere post vinden, en bij hem werkt het ook niet (http://steamcommunity.com...ons/0/610574394240360720/)

naja dan maar op 1 scherm
ziet er ook raar uit in eyefinity, deze al gespot?

http://forum.paradoxplaza...4&viewfull=1#post19030074

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Krukar schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 13:13:
[...]

[afbeelding]

Thanks man! works like a charm! Alleen met highways heb je die niet, maar dan probeer ik het met upgrade of dirt roads ;)...

[ Voor 10% gewijzigd door Mauz1978 op 13-03-2015 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zagre
dat ziet er zeker niet al te best uit!

dan maar 1 scherm en met de andere 2 op tweakers zitten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12-10 13:35
Ik heb dit 1maal geprobeerd met een Nvidea, maar alles werd uitgerekt en was dus niet mooi.
Helaas kan je dus niet gewoon het scherm breeder kan maken.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gleighton
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Bij mij op 3600x1920 lijkt het wel goed te lopen, hij herkent alleen de resolutie zelf niet in de opties. Lijkt verder wel gewoon op native resolutie te werken, met de Nvidia surround.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Veel geleerd uit de oude stad, daar veel fout gedaan.
Vanmorgen maar opnieuw begonnen met een nieuwe stad en die loopt nu al zoveel beter :)

Resultaat tot nu toe

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0SKxaQL.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Nu online
@Krukar, veel boompjes! Cool om te zien.. doe ik ook erg veel. Dan ziet het er allemaal wat natuurlijker uit plus dat het heel goed werkt tegen geluidsoverlast.

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-10 13:05
Krukar schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 13:55:
Veel geleerd uit de oude stad, daar veel fout gedaan.
Vanmorgen maar opnieuw begonnen met een nieuwe stad en die loopt nu al zoveel beter :)

Resultaat tot nu toe

[afbeelding]
Man, wat maken jullie vette steden allemaal... ik pleur maar wat op een hoop zonder er eigenlijk bij na te denken wat ik eigenlijk aan het doen ben hahaha. Misschien toch maar opnieuw beginnen en toch proberen een mooie stad te bouwen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Trouwens voor wie het interesseert, een studie over patronen in woonregio's: http://www.cmhc-schl.gc.c...n/rh-pr/tech/socio75.html
Geen idee hoe toepasbaar het is in Cities Skylines.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-10 20:20
Swaxie schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 14:05:
[...]

Man, wat maken jullie vette steden allemaal... ik pleur maar wat op een hoop zonder er eigenlijk bij na te denken wat ik eigenlijk aan het doen ben hahaha. Misschien toch maar opnieuw beginnen en toch proberen een mooie stad te bouwen haha
Hah ik doe precies hetzelfde, allemaal gridwerk en dan beetje gaar aan elkaar gekoppeld met lijke wegen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-10 08:56
Een klein album (vier foto's) van m'n stad. Nu 60K inwoners en nog steeds een steady income met ruim 3 miljoen op de bank. Het industrie district begint nu wel last te krijgen van veel verkeer.

http://imgur.com/a/R5Ny7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Nu online
Tsurany schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 14:08:
Trouwens voor wie het interesseert, een studie over patronen in woonregio's: http://www.cmhc-schl.gc.c...n/rh-pr/tech/socio75.html
Geen idee hoe toepasbaar het is in Cities Skylines.
Cool, dat ga ik zeker proberen!

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-09 19:44

RoyK

Hobby tekenaar

Snoz Lombardo schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 14:15:
Een klein album (vier foto's) van m'n stad. Nu 60K inwoners en nog steeds een steady income met ruim 3 miljoen op de bank. Het industrie district begint nu wel last te krijgen van veel verkeer.

http://imgur.com/a/R5Ny7
Dat is een hele mooie stad Lombardo! Mijn complimenten!

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-10 20:30
wat een mooie steden allemaal zeg! erg gaaf om te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:28
Richh schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 12:54:
[...]

Voegt het überhaupt iets toe want de textures zijn nou niet echt van denderende kwaliteit en de game heeft een soort Depth of Field die ik er tot heden niet af heb gekregen.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Swaxie schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 14:05:
[...]

Van te voren een globaal plan hebben en dat eventueel in paint uittekeken helpt heel veel :)
Zelf heb ik dat ook op die manier gedaan:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EEiavyP.jpg

Als dit allemaal klaar is maak ik weer een nieuw plannetje voor de aangrenzende gebieden :)

[ Voor 7% gewijzigd door Krukar op 13-03-2015 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Laatst online: 07-10 22:28
Op mijn MBP'2010 krijg ik m niet werken.
Dan lijken alle letters blokjes.

Als ik hem op mijn tablet (surface pro1) dan lijkt dat "blokjes" menu in de verste verte niet qua menu structuur op mn Mac.

Iemand enig idee hoe ik dat gefixed krijg? Had wat gevonden op Reddit maar dat werkte niet.

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
sdk1985 schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 15:05:
[...]

Voegt het überhaupt iets toe want de textures zijn nou niet echt van denderende kwaliteit en de game heeft een soort Depth of Field die ik er tot heden niet af heb gekregen.
Nouja, textures zijn ook niet allesbepalend :P maar verder voegt het niet bijzonder veel toe in deze game. Had meer ingezeten, dat wel, maar ik ben allang blij dat hij wel op deze reso wil draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-10 11:44
denk even geld lenen en een dam bouwen.. volgens mij heb ik iets verkeerd gedaan..

not operating geeft hij aan.. (lijkt me logisch dat 1 kant lager staat dan de andere..)
maar mijn halve map is nu ondergelopen |:( |:( en dat ding wil maar geen water uit spuwen..

220k voor 160mw (duur maar ziet er wel leuk uit)

iemand een tip over hoe je ze het beste kan bouwen? (of waarom die van mij geen stroom opwekt?)

Afbeeldingslocatie: http://s29.postimg.org/7xtc73icz/damn.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
eehbiertje schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 07:57:
je kan hier ook al zien wie simcity gespeeld heeft en wie niet (of wie de game redelijk snapt)

bij veel mensen wordt alles zo dicht mogelijk bij elkaar gezet en geen cm ruimte onbenut gelaten..
(small maps anybody?)
Mezelf daar al na vijf minuten op betrapt met mijn eerste stad. Al meteen heel dicht bij de afrit begonnen en inderdaad alles zo dicht mogelijk op elkaar. Resultaat een wirwar van wegen die niet meer te upgraden zijn zonder scholen e.d. te verplaatsen en de halve stad te slopen.

Maar goed, deze stad had ook geen pretentie om meteen te lukken.

Vraagje over een park, deze moet aan een weg "geplopt"worden. Ik heb echter een mooi ovaal stuk woon gebied met daarin een vrij grote open ruimte. Ik heb daar een stukje weg in geplaatst, waaraan ik een park heb aangelegd. Vervolgens de weg weeg weggehaald, nu lijkt het park het gewoon te doen, maar weet niet of dat op langere termijn ook zo blijft, iemand ervaring daarmee? (met en park en van die wandelpaden kun je heel leuke plaatjes maken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmen1987
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-10 22:55
Fly-guy schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 15:32:
[...]

Mezelf daar al na vijf minuten op betrapt met mijn eerste stad. Al meteen heel dicht bij de afrit begonnen en inderdaad alles zo dicht mogelijk op elkaar. Resultaat een wirwar van wegen die niet meer te upgraden zijn zonder scholen e.d. te verplaatsen en de halve stad te slopen.
Dat vind ik dan wel weer de uitdaging, een beetje natuurlijk groeiproces waarbij af en toe delen van wijken moeten worden gesloopt voor infrastructuur etc.

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
harmen1987 schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 15:34:
[...]

Dat vind ik dan wel weer de uitdaging, een beetje natuurlijk groeiproces waarbij af en toe delen van wijken moeten worden gesloopt voor infrastructuur etc.
Uiteraard, maar dit begin was wel heel erg van dat komt niet meer goed zonder extreem te gaan slopen. Dat een latere stad continue verandert is inderdaad wel een onderdeel van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Nu online
eehbiertje schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 15:32:
denk even geld lenen en een dam bouwen.. volgens mij heb ik iets verkeerd gedaan..

not operating geeft hij aan.. (lijkt me logisch dat 1 kant lager staat dan de andere..)
maar mijn halve map is nu ondergelopen |:( |:( en dat ding wil maar geen water uit spuwen..

220k voor 160mw (duur maar ziet er wel leuk uit)

iemand een tip over hoe je ze het beste kan bouwen? (of waarom die van mij geen stroom opwekt?)

[afbeelding]
Kijk eens hier: http://www.gameplayinside...nd-the-best-power-plants/

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:39
sdk1985 schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 15:05:
[...]

Depth of Field effect kun je aanpassen onder Graphics - Tilt shift effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
zover was ik al :9 maargoed als de "dijken" overstromen moet dat ding wel aan / open gaan natuurlijk
zoals je kan zien is de 1e kant leeg en de andere vol..

alle stroom producerende gebouwen uitgezet en nog wil hij niet aanspringen 8)7 8)7

gelukkig hebben we ook een sandbox mode :*) en kan ik het eens rustig uitproberen hoe de dam nu precies werkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badbadpresident
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-09 08:22
Wat mij opvalt is dat personen vervoer qua treinen eigenlijk niet goed werkt (of ik heb het heel erg verkeerd gedaan). Elke trein die binnenkomt in de regio stop bij een van de stations en gaat daarna weer de regio uit. Dit terwijl ze gewoon een rondje zouden kunnen maken en elk station afzonderlijk zouden kunnen aandoen. Iemand met hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
badbadpresident schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 15:44:
Wat mij opvalt is dat personen vervoer qua treinen eigenlijk niet goed werkt (of ik heb het heel erg verkeerd gedaan). Elke trein die binnenkomt in de regio stop bij een van de stations en gaat daarna weer de regio uit. Dit terwijl ze gewoon een rondje zouden kunnen maken en elk station afzonderlijk zouden kunnen aandoen. Iemand met hetzelfde probleem?
je hebt wel "lines" aangemaakt? hiermee heb ik mijn trein verkeer in de stad gewoon uitgeplanned

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badbadpresident
eehbiertje schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 15:47:
[...]

je hebt wel "lines" aangemaakt? hiermee heb ik mijn trein verkeer in de stad gewoon uitgeplanned
oh wat dom dat heb ik helemaal niet gedaan. Dat icoontje daarvan lijkt namelijk verdacht veel op een soort bushokje :P of een of andere mod heeft dat verpest bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Laatst online: 11:15

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Begin je trouwens altijd elke stad vanaf 0? Of kun je op een gegeven moment een stad bouwen waarbij je direct al met highways kunt bouwen?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vraagje over een park, deze moet aan een weg "geplopt"worden. Ik heb echter een mooi ovaal stuk woon gebied met daarin een vrij grote open ruimte. Ik heb daar een stukje weg in geplaatst, waaraan ik een park heb aangelegd. Vervolgens de weg weeg weggehaald, nu lijkt het park het gewoon te doen, maar weet niet of dat op langere termijn ook zo blijft, iemand ervaring daarmee? (met en park en van die wandelpaden kun je heel leuke plaatjes maken).
Je kunt voetpaden naar parken aanleggen als je dat zou willen. Maar dat 'ie nog "werkt" is en mooie ontdekking. :D

Eat the bugs, live in a pod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau1187
Angeloonie schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 15:55:
Begin je trouwens altijd elke stad vanaf 0? Of kun je op een gegeven moment een stad bouwen waarbij je direct al met highways kunt bouwen?
Alleen als je de 'everything unlocked' mod aanzet kun je in een nieuwe stad meteen alles bouwen voor zover ik weet.

Steam ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
volgens mij ben ik erachter waarom mijn dam niet werkte.. (te hoog denk ik)

nu wat lager gezet (minder power helaas) maar werkt het wel..

ondertussen nog een beetje lol met de physics van het water gehad

Afbeeldingslocatie: http://s9.postimg.org/rw05gkn17/damn.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badbadpresident
Je kunt een bijgeleverde mod aanzetten waarbij je meteen alles unlocked hebben zodat je niet de targets hoeft te halen om iets vrij te spelen? Bedoel je zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-10 23:57
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EOQt61p.png

Dat is een beetje... Luguber.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwitje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-02 20:47
Ik ben inmiddels een paar dagen bezig met mijn tweede stad, niet constant mee bezig dus nog niet heel groot :) Alles gaat redelijk goed nu, behalve, natuurlijk, het verkeer. Ik heb van alles geprobeerd om de opstoppingen te voorkomen, maar ze lijken zich meer te verplaatsen naar andere plekken dan dat ze echt oplossen. In de huidige vorm lijkt het verkeer een rondje te rijden via snelwegen, waardoor alles vast staat. Zie screenshot! Iemand een idee?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/02qcK4E.jpg Klik voor groot!

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwoord het maar eens beter in zo'n korte zin. :P

Eat the bugs, live in a pod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Jep, tenzij je de mod aan zet.

Ik dacht daar te kunnen cheaten door een bestaande map aan te passen in de map editor en daar dan al de snelwegen in aan te leggen... Maar bestaande maps kunnen niet aangepast worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:28
Iemand ervaring met Fraps? Ik probeer een benchmark van 1 minuut te draaien om aan een avarage fps te komen maar na 1 seconde stopt hij uit zichzelf met recorden (terwijl het vinkje staat op 60 seconde).

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badbadpresident
Hierbij mijn nederige stad. Ik heb helemaal niks gepland en pak alles ad hoc aan dus het ziet er wat spontaner uit :P

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7txyypR.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-10 13:05
Krukar schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 15:12:
[...]

Van te voren een globaal plan hebben en dat eventueel in paint uittekeken helpt heel veel :)
Zelf heb ik dat ook op die manier gedaan:

[afbeelding]

Als dit allemaal klaar is maak ik weer een nieuw plannetje voor de aangrenzende gebieden :)
Opzich goede info waar ik wel wat mee kan, maar dan nog ziet het er bij jullie allemaal leuk uit. ik knal gewoon een weg neer en zie dan wel waar ik de volgende weg neer leg. misschien iets meer over nadenken de volgende map..

Volgende probleem is dat ik nog niet boven de 7k inwoners ben geweest wegens tijdgebrek.... |:( |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Swaxie schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 16:10:
[...]

Opzich goede info waar ik wel wat mee kan, maar dan nog ziet het er bij jullie allemaal leuk uit. ik knal gewoon een weg neer en zie dan wel waar ik de volgende weg neer leg. misschien iets meer over nadenken de volgende map..

Volgende probleem is dat ik nog niet boven de 7k inwoners ben geweest wegens tijdgebrek.... |:( |:( |:( |:(
Dat doe ik ook, en dat levert me later denk ik ook wel wat meer problemen op. Maar het is wel realistisch. Er is geen dorp waar je enorme rotondes hebt en kilometers snelweg. Dat gaat langzaam en ontwikkelt zich dan. Ik vind het heel mooi om te zien maar voor mij is het iets 2 much :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:20
eehbiertje schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 15:56:
volgens mij ben ik erachter waarom mijn dam niet werkte.. (te hoog denk ik)

nu wat lager gezet (minder power helaas) maar werkt het wel..

ondertussen nog een beetje lol met de physics van het water gehad

[afbeelding]
Ik dacht ooit eens ergens gelezen te hebben dat je ook een weg naar je dam moet hebben omdat anders de workers er niet bij kunnen komen. Ik moet alleen het spel nog spelen (nog geen tijd voor gehad) dus correct me if i'm wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelison
  • Laatst online: 13-10 20:41
Robkazoe schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 16:37:
[...]

Ik dacht ooit eens ergens gelezen te hebben dat je ook een weg naar je dam moet hebben omdat anders de workers er niet bij kunnen komen. Ik moet alleen het spel nog spelen (nog geen tijd voor gehad) dus correct me if i'm wrong.
Ik heb geen weg aangesloten, dam wordt wel blauw, dus lijkt te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whoops, reeds 34 uur op de klok :X Het spel heeft zijn geld nu al opgebracht. Mijn inwoners zijn gelukkig, gezond en veilig, het geld stroomt binnen (en daar gaat dan al 16.000+ per maand vanaf vanwege rookmelders), draai op de afvalverbranding na volledig op groene energie, mijn stad wordt steeds verkozen tot mooiste stad en ik heb inmiddels een verkeersmodel gevonden waarbij al het verkeer prachtig doorstroomt. Ik moet burgemeester worden :7 Het inwoneraantal staat nu op 42K, maar de groei was even beperkt door een grote herziening van het verkeersplan.

Hebben jullie treinen al aan de praat gekregen? Ondanks dat ik meerdere stations heb gebouwd, en een lijn het opgezet valt het aantal passagiers te verwaarlozen. De metro verstouwt wel vele honderden passagiers per week.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2015 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
Cornelison schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 16:38:
[...]

Ik heb geen weg aangesloten, dam wordt wel blauw, dus lijkt te werken.
een weg is inderdaad niet nodig..
het probleem met mij was dat het reservoir niet volledig vol kon (zijkanten op een verhoging gebouwd = dam hoger > ondergelopen gebieden.

maak je de dam iets lager door aan beide kanten lager op de wal te gaan zitten dan zit je gebied vol en werkt je dam dus wel.. (kan wel minder energie opwekken)
Pagina: 1 ... 24 ... 88 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld om het over het spel te hebben, niet om te vergelijken waar hij het goedkoopste is of om te melden dat je je key binnen hebt.

Deze post legt uit hoe je je eigen regio kan importeren in de game

Er zijn nog genoeg gebruikers die een datalimiet hebben (omdat ze de site via mobiel checken) of een relatief lage internet snelheid hebben. Overweeg dus om een linkje naar het album te plaatsen in plaats van alles te embedden.