Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

RoyK schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 08:51:
ik zou graag nog een optie zien komen dat je een heen, en terug snelweg aan kan leggen met 1 klik. Als je nu bijvoorbeeld een mooie bocht probeer te maken, moet je de tweede baan er naast proberen te leggen en dat is bijna niet haalbaar omdat mooi te doen.
Agreed, dat zou wel erg fijn zijn inderdaad.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online

Case_C

[Team Carrack]

De eerstvolgende update zou toch nog extra's toevoegen met betrekking tot verkeer en dergelijke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-10 19:38
Ik hoop het, wat ik ook prettig zou vinden is een mogelijkheid om bijvoorbeeld met shift rechte wegen te maken. En dan bedoel ik haaks t.o.v. het grid waar je in zit te werken. Dat zat in Sim City en is toch wel erg handig.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-10 15:55
Een mooie toevoeging zou zijn als je ziekenhuizen/scholen/popo/brandweer kan toewijzen aan een district, dan heb je ook het probleem van teveel opgeleidde mensen niet zodat de farms en laagdrempelige industrie ook gewoon gevuld blijven met medewerkers.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.w
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-10 19:25

p.w

ROG CROSSHAIR Hero 870E -Ryzen 9 7950X3D- Waterkoeling- 64 gig 6800mhz - Nitro+9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Van wat ik weet voornamelijk tunnels. Maar denk dat ze zich eerst nog focussen op patching werk en dan pas content. Maar haakse hoeken zou inderdaad fijn zijn evenals de mogelijkheid om gewoon perfecte cirkels aan te leggen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-10 21:21
Cirkels inderdaad! Dit is echt iets waar ik regelmatig tegenaan loop. Ik haat het als mijn rontonde niet echt rond is ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10-10 08:49

Luukwa

o/

Ik weet wel dat ik vanavond met de unlimited money mod ga spelen, want nu gaat het dramatisch ;(

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-10 08:56
Zit nu ruim 10 uur in m'n eerste stad met ruim 50.000 inwoners en een kas van ruim 3 miljoen (10-15k winst per week), gaat heel erg goed moet ik zeggen. Grootste verkeersdrukte zit in het drukke stadscentrum en op het grote industrieterrein, verder eigenlijk nergens files. Zal vanavond even screenshots plaatsen.

Wel een vervelende bug dat een deel van de spoorlijn die m'n regio uit gaat constant vast staat met treinen, waarbij soms ook een vrachttrein gewoon verkeerd om staat tussen de anderen. :?

Heb ook al een kruispunt gemaakt in de Asset editor en in de Steam Workshop gezet. Ben van plan dat met veel meer dingen te doen om een bibliotheekje aan te leggen met allerlei standaard intersections en custom parken, etc. Erg tof die integratie. :)

Mijn grootste wensen zo ver:
• Een paint tool voor bomen (en dan het liefst alle types tegelijk painten voor variatie)
• Een query tool om te zien welke cim waar vandaan komt en waarheen gaat en met welk vervoersmiddel (a la SC4: Rush Hour)
• Makkelijk wegen omzetten naar éénrichtingsverkeerwegen (en terug, en ook omdraaien van richting)
• Betere zichtbaarheid van bushaltes (sowieso een duidelijker overzicht van OV routes, nu staan alle routes in één overzicht zonder filtermogelijkheid)
• Wegen over andere wegen heen slepen waarbij kruisingen automatisch aangemaakt worden

Er is al een fist-person camera mod in ontwikkeling :) (niet mijn stad)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/CDYVa0G.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
ligt workshop van steam plat???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fluffy1
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01-10-2024
De hele steam store ligt plat.
http://www.issteamdown.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
In het menu staat dat mods ervoor zorgen dat achievements niet meer behaald kunnen worden. Klopt dit voor alle mods? Of kan ik zonder problemen kruispunten/rontondes/etc gebruiken? Zou het jammer vinden als achievements niet meer werken omdat ik in een luie bui een kruispunt heb geimporteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Renzzie schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 09:36:
In het menu staat dat mods ervoor zorgen dat achievements niet meer behaald kunnen worden. Klopt dit voor alle mods? Of kan ik zonder problemen kruispunten/rontondes/etc gebruiken? Zou het jammer vinden als achievements niet meer werken omdat ik in een luie bui een kruispunt heb geimporteerd.
Volgens mij moet je mods onderscheiden van assets. Lijkt me sterk dat je door het gebruik van assets geen achievements meer kan halen, zijn geen gamechanging toevoegingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

psychodude schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 23:58:
[afbeelding]

Langzaam aan begint mijn stadje vorm te krijgen. Vandaag druk bezig geweest de centrale highway erin te plaatsen. Rondom zal een mix van commercial en offices worden. Aan de overkant van de rivier ligt het industriegebied, momenteel nog een zooitje :9. Morgen verder aan werken! :*).
Dit heb ik gisteren ook geprobeerd. Maar ik had wat problemen met de afslagen omdat ie niet goed wouden plaatsen dus zijn niet effectief. Ik denk dat ik vanavond maar heel die snelweg opnieuw ga maken en de afstand tussen de snelweg en de parallelweg wat ga verbreden, zodat de afslagen meer ruimte krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-10 20:30
Iemand die al een tutorial heeft gevonden?

Kan er geen in game vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
manii schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 09:43:

Gefeliciteerd!

En volgens mij is Tweaker sdk1985 met een guide bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Oh, en voor iedereen die wensen heeft of verbeteringen ziet, plaats het op www.reddit.com/r/citiesskylines. De devs zelf (En ook dudes van paradox) zijn daar actief en grote kans dat ze het meenemen in een toekomstige patch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02:09

heuveltje

KoelkastFilosoof

Iemand die al wat meer info over de busseb heeft.

Ik weet hoe ik een lijn en halte maak.
Maar ik heb geen flauw idee wat nou nuttig is.
Grote lijnen, korte lijnen. Ik heb nu iedere 2 straten een halte, maar of het nu beter is om juist naar 1 straat of 1 blok te gaan ?
Heb al wat experimenteren, maar het veranderen van 1 variable levert al vrij verwarrende resultaten op..

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-10 09:01

Scrummie

Think different

Zijn er hier ook mensen die het op een Mac spelen? Zoja; welke Mac? En, hoe loopt het?

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Is er iemand al achter gekomen of de sims ook overstappen van het ene ov naar het andere ov en van de ene buslijn naar de andere buslijn?

Wat ik zelf lastig vind van de het aanleggen van de snelwegen is het maken van mooie organisch gevormde afritten, tot nu toe zijn al mijn bouwsels niet symmetrisch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Brilsmurfffje schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 09:50:
Is er iemand al achter gekomen of de sims ook overstappen van het ene ov naar het andere ov en van de ene buslijn naar de andere buslijn?

Wat ik zelf lastig vind van de het aanleggen van de snelwegen is het maken van mooie organisch gevormde afritten, tot nu toe zijn al mijn bouwsels niet symmetrisch..
Heb ergens gelezen dat ze inderdaad overstappen als er een snellere/betere route beschikbaar is.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-10 19:38

https://www.youtube.com/p...iWkPKe53RM24qh1vzhn9PBXuf

Veel tips en adviezen tijdens gameplay

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Ik heb een bus halte naast mijn metro staan, en ik ben er vrij zeker van het een naar het ander lopen.
Maar zeker weten doe ik het niet :P

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Ja, dat doen ze. Klik maar eens op een cim en laat de camera hem volgen, je ziet hem (meestal) meerdere vervoersmiddelen gebruiken. Vooral handig bij toeristen die uit de trein stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

heuveltje schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 09:48:
Iemand die al wat meer info over de busseb heeft.

Ik weet hoe ik een lijn en halte maak.
Maar ik heb geen flauw idee wat nou nuttig is.
Grote lijnen, korte lijnen. Ik heb nu iedere 2 straten een halte, maar of het nu beter is om juist naar 1 straat of 1 blok te gaan ?
Heb al wat experimenteren, maar het veranderen van 1 variable levert al vrij verwarrende resultaten op..
Ik zou de lijnen zo verdelen dat je een paar punten hebt waar meerdere lijnen samenkomen en ze ook kunnen overstappen naar trein/metro. Zo kan je met relatief korte lijnen je hele stad dekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
Is het bekend tot hoe ver de burgers lopen vanaf een halte? Te veel haltes is natuurlijk niet goed, maar wil er ook niet te weinig plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-10 23:57
Scrummie schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 09:50:
Zijn er hier ook mensen die het op een Mac spelen? Zoja; welke Mac? En, hoe loopt het?
Me :9 Ik speel op iMac 27inch 24GB RAM met Nvidia Gforce GTX 775M 2048MB en draait soepel zonder problemen. Op dit moment nog maar 20K stad dus weet niet hoe het gaat zijn bij grotere steden maar ik verwacht geen problemen.

Wil het van de week nog even op Macbook Pro gaan proberen (zonder dedicated videokaart) om te kijken of ik wel iets kan doen of totaal niets.

Let alleen op dat je steam overlay uitzet voor je gaat spelen op de mac anders heb je een WTF! momentje -> http://forum.paradoxplaza....-Stuck-at-startup-screen

[ Voor 10% gewijzigd door lubbertkramer op 12-03-2015 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Snoz Lombardo schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 09:37:
[...]

Volgens mij moet je mods onderscheiden van assets. Lijkt me sterk dat je door het gebruik van assets geen achievements meer kan halen, zijn geen gamechanging toevoegingen.
1x1 parkjes met enorme range, unlimited power plants, money making buildings, etc. lijken me best gamechanging :P

Maar je kan zien of je wel of niet achievements kan halen in je game, wordt met een icoontje aangegeven.
Yes.
Zie bijvoorbeeld dit filmpje: http://www.gamersyde.com/...s_commuting-34219_en.html

Die first person mod ziet er super uit!

[ Voor 45% gewijzigd door anandus op 12-03-2015 10:11 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-10 23:57
anandus schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 10:08:
[...]

Maar je kan zien of je wel of niet achievements kan halen in je game, wordt met een icoontje aangegeven.
Welk icoontje, dan weet ik waar ik vanavond naar moet kijken :) (vooralsnog de eerste archievements weten te halen (gebruik geen mods vooralsnog :9 ) maar wil inderdaad niet straks ineens stil staan omdat ik bijvoorbeeld mods als automatisch slopen ga gebruiken of dat door het gebruik van assets dit ook stopt)

[ Voor 4% gewijzigd door lubbertkramer op 12-03-2015 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulBloem
  • Laatst online: 13-10 18:50
Al een keertje eerder gevraagd, maar toen was het spel nog niet uit. Dus wellicht wordt het volgende meer gebruikt nu:
Ben dus eigenlijk weer benieuwd of iemand dit ook speelt op de Surface Pro I7 versie? En uiteraard of het ook speelbaar is :)

Lijkt me perfecte combi als het te doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

lubbertkramer schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 10:06:
[...]

Me :9 Ik speel op iMac 27inch 24GB RAM met Nvidia Gforce GTX 775M 2048MB en draait soepel zonder problemen. Op dit moment nog maar 20K stad dus weet niet hoe het gaat zijn bij grotere steden maar ik verwacht geen problemen.

Wil het van de week nog even op Macbook Pro gaan proberen (zonder dedicated videokaart) om te kijken of ik wel iets kan doen of totaal niets.

Let alleen op dat je steam overlay uitzet voor je gaat spelen op de mac anders heb je een WTF! momentje -> http://forum.paradoxplaza....-Stuck-at-startup-screen

Jammer genoeg kan ik jou niet als benchmark voor mij nemen. Wil het op mijn jaar oude Macbook Pro gaan spelen namelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

PaulBloem schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 10:27:
Al een keertje eerder gevraagd, maar toen was het spel nog niet uit. Dus wellicht wordt het volgende meer gebruikt nu:
Ben dus eigenlijk weer benieuwd of iemand dit ook speelt op de Surface Pro I7 versie? En uiteraard of het ook speelbaar is :)

Lijkt me perfecte combi als het te doen is.
Steam in home streaming werkt wel als een trein, wellicht is dat een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Scrummie schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 09:50:
Ik speel het op een MacBook Pro (Retina, 13-inch, Late 2013, i5, 16GB, Intel Iris 1536 MB) en het draait... de FPS is niet geweldig en alles staat op low.

Maar het spel wordt niet veel trager naarmate het aantal inwoners groeit (ben tot 50k gekomen) en het draait soepel genoeg dat ik al 2 avonden van 6 tot 12 aan het spelen ben :P

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

messi schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 10:39:
[...]

Ik speel het op een MacBook Pro (Retina, 13-inch, Late 2013, i5, 16GB, Intel Iris 1536 MB) en het draait... de FPS is niet geweldig en alles staat op low.

Maar het spel wordt niet veel trager naarmate het aantal inwoners groeit (ben tot 50k gekomen) en het draait soepel genoeg dat ik al 2 avonden van 6 tot 12 aan het spelen ben :P
Kijk, klinkt goed :). Zal het morgen dan toch wel aanschaffen gok ik, als ik mezelf goed genoeg ken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceCloud
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-10 09:47
Op mijn Macbook late 2011 ook weinig problemen. Heb niets aan de settings veranderd (geloof high) en het draait gewoon prima. Wel ooit geüpgrade naar 16GB RAM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Hole
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-02-2024
Werk perfect op mijn late 2013 iMac met 8GB RAM en de GTX 780M 4GB. Alle settings max en nog geen enkele performance issue gehad al heb ik nog 'maar' een stad van 17k inwoners.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
lubbertkramer schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 10:16:
[...]

Welk icoontje, dan weet ik waar ik vanavond naar moet kijken :) (vooralsnog de eerste archievements weten te halen (gebruik geen mods vooralsnog :9 ) maar wil inderdaad niet straks ineens stil staan omdat ik bijvoorbeeld mods als automatisch slopen ga gebruiken of dat door het gebruik van assets dit ook stopt)
Ik kan het alleen vinden in het load game-scherm, maar misschien kijk ik niet goed.
Maar dit (rood omcirkeld) is hem volgens mij:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/phf6XD824XZlwYwH7Y9DQr4O/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n8n
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-10 20:10

n8n

BounceCloud schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 10:41:
Op mijn Macbook late 2011 ook weinig problemen. Heb niets aan de settings veranderd (geloof high) en het draait gewoon prima. Wel ooit geüpgrade naar 16GB RAM.
Welke videochip zit daar in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Nieuwe stad begonnen met hard-mod aan en is op zich goed te doen, meeste traffic is ook opgelost.
Nu eerst sparen en dan eens wat meer oplossen.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/331139/Forumpics/Tweakers/screen116.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deCube
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-09 10:33
BounceCloud schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 10:41:
Dat is wel bijzonder, heb ook een late 2011, 2.2 i7, 16GB geheugen en een SSD. Ik heb alles op low (en schaduwen uit) moeten zetten en heb alsnog maar 15-20 FPS o.i.d.. Resolutie: 1680x1050.

Steam overlay uitgezet en via gfxCardStatus forceer ik de dynamische kaart. Wat zou het kunnen zijn?

Work hard & be brave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
Ik draai het hier op High met een 3770k met 16Gb RAM en een 650Ti en het draait erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Iedereen mooie steden, mijne is 1 gekke chaos x)

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-09 08:52
deCube schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 11:03:
[...]

Dat is wel bijzonder, heb ook een late 2011, 2.2 i7, 16GB geheugen en een SSD. Ik heb alles op low moeten zetten en heb alsnog maar 15-20 FPS o.i.d.. Resolutie: 1680x1050.

Steam overlay uitgezet en via gfxCardStatus forceer ik de dynamische kaart. Wat zou het kunnen zijn?
Laatste drivers geinstalleerd? Laptop wel in "performance mode"? Scanning software draaien (zoals virusscanner)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deCube
maniak schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 11:07:
[...]

Laatste drivers geinstalleerd? Laptop wel in "performance mode"? Scanning software draaien (zoals virusscanner)?
Drivers?! Dat ken ik niet meer. :> Laptop is helemaal up-to-date, geen virusscanner of wat dan ook.

Als ik ga spelen herstart ik hem, zodat ik "vers" kan beginnen zeg maar.

Work hard & be brave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-09 08:52
deCube schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 11:09:
[...]

Drivers?! Dat ken ik niet meer. :> Laptop is helemaal up-to-date, geen virusscanner of wat dan ook.

Als ik ga spelen herstart ik hem, zodat ik "vers" kan beginnen zeg maar.
En je energie settings? Staat ie op performance mode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enderbram
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:05
Op een 13 inch macbook air 2013 instap model is Cities Skylines speelbaar met een vrij goede fps door alles op low te zetten en de resolutie te verlagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
.......

[ Voor 169% gewijzigd door Ernemmer op 12-03-2015 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:56
deCube schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 11:03:
[...]

Dat is wel bijzonder, heb ook een late 2011, 2.2 i7, 16GB geheugen en een SSD. Ik heb alles op low (en schaduwen uit) moeten zetten en heb alsnog maar 15-20 FPS o.i.d.. Resolutie: 1680x1050.

Ik heb een mid 2011 i5 2.8 met 16GB RAM en een 6770M 512MB ( slechte kaart ) en ik speel op 2560x1440 alles op high maar geen schaduwen.
En een 256GB ssd 830

Makkelijk 40 / 50 fps zonder rare fratsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deCube
maniak schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 11:15:
[...]

En je energie settings? Staat ie op performance mode?
Van een performance mode heb ik nog nooit gehoord, zie ook niet zoiets staan bij de energie instellingen. Bedoel je dat ik de dynamische (non-integrated) videokaart moet gebruiken?
Mektheb schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 11:26:
[...]

Ik heb een mid 2011 i5 2.8 met 16GB RAM en een 6770M 512MB ( slechte kaart ) en ik speel op 2560x1440 alles op high maar geen schaduwen.
En een 256GB ssd 830

Makkelijk 40 / 50 fps zonder rare fratsen.
What the el... Op de videokaart (6750M 512MB) na zou mijne sneller moeten zijn. SSD is een 256GB Samsung 840PRO. Maar gezien de lagere resolutie zou ik toch ook wel 40-50 FPS moeten halen?

Work hard & be brave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-10 13:06

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Vinden jullie het niet irritant dat jullie Macbook een stofzuiger wordt, bij mij springen de fans bijna meteen aan bij het spelen, ik vind dat geen prettige gedachte en heb het niet zo op hoge temperaturen bij mijn mooie maccie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
deCube schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 11:40:
[...]

Van een performance mode heb ik nog nooit gehoord, zie ook niet zoiets staan bij de energie instellingen. Bedoel je dat ik de dynamische (non-integrated) videokaart moet gebruiken?
Ja. Waarschijnlijk probeert-ie de integrated videokaart te gebruiken, je moet zorgen dat-ie de dedicated videokaart gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-10 13:53
Gisteren eindelijk tijd om eens te gaan spelen, download had ik natuurlijk al gedaan.
Wil het spel niet starten... :(

Minium requirements is geen probleem, hopelijk kan ik vanavond het probleem vinden & oplossen. Ik hoop / vermoed dat het veroorzaakt wordt door andere programma's die ik geinstalleerd heb staan. Uitschakelen AV programma (Bitdefender) hielp helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deCube
Chrosser schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 11:41:
Vinden jullie het niet irritant dat jullie Macbook een stofzuiger wordt, bij mij springen de fans bijna meteen aan bij het spelen, ik vind dat geen prettige gedachte en heb het niet zo op hoge temperaturen bij mijn mooie maccie.
Mwah, ik heb altijd een koptelefoon op dus aan het geluid stoor ik me niet. V.w.b. de hoge temperaturen, heb inmiddels al m'n derde logic board er in zitten dus ik hou wel van een stresstest zo nu en dan om te checken of alles nog werkt. :P Besides, hij zou het gewoon aan moeten kunnen.
anandus schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 11:44:
[...]
Ja. Waarschijnlijk probeert-ie de integrated videokaart te gebruiken, je moet zorgen dat-ie de dedicated videokaart gebruikt.
Inderdaad, maar die forceer ik dus via gfxCardStatus.

[ Voor 19% gewijzigd door deCube op 12-03-2015 11:47 ]

Work hard & be brave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-10 12:53
Renzzie schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 10:02:
Is het bekend tot hoe ver de burgers lopen vanaf een halte? Te veel haltes is natuurlijk niet goed, maar wil er ook niet te weinig plaatsen.
Ik zag bij het ploppen van haltes groene smileys, soms wel 2 blokken verderop. Misschien daarnaar kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Kwam net dit tegen op reddit: http://www.reddit.com/r/C...mulation_gaming_the_game/

Een thread waarin veel tips gegeven worden over traffic management.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egocentrix
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 17:56

Egocentrix

Parttime zeurkous

Als je een halte plopt, krijg je groene smileys bij zowel de net geplopte halte, als de vorige. Daar kun je uit afleiden hoe groot het bereik is.

The above message has been encrypted using a quadruple ROT13-algorithm. --- Bad grammar makes me sic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:53
hyptonize schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 12:04:
Kwam net dit tegen op reddit: http://www.reddit.com/r/C...mulation_gaming_the_game/

Een thread waarin veel tips gegeven worden over traffic management.
En de belangrijkste tip:
Don't watch famous Youtubers for ideas; they all seem to be terrible at this.
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
deCube schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 11:45:
[...]
Inderdaad, maar die forceer ik dus via gfxCardStatus.
Blijkbaar werkt dat niet?
Ik weet niet welke videokaart je hebt, maar zowel Nvidia als Ati levert software met de drivers mee waarin je de videokaart kan forceren.
Heb je de laatste drivers geïnstalleerd?

Anders een apart topic aanmaken?
Spielerij - Problemen & Vragen

[ Voor 11% gewijzigd door anandus op 12-03-2015 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwienke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11-10 19:49
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/p2sLdqP.png

nog niet echt een goede manier gevonden om het verkeer goed te leiden. De middelste 2 kruispunten vanaf de snelweg zijn nog een probleem. Vind het vooral lastig om mooie kruispunten te maken. Je kunt bijvoorbeeld niet een invoegstrook hebben.

[ Voor 34% gewijzigd door bwienke op 12-03-2015 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deCube
anandus schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 12:14:
[...]

Blijkbaar werkt dat niet?
Ik weet niet welke videokaart je hebt, maar zowel Nvidia als Ati levert software met de drivers mee waarin je de videokaart kan forceren.
Heb je de laatste drivers geïnstalleerd?

Anders een apart topic aanmaken?
Spielerij - Problemen & Vragen
Het gaat om een MacBook Pro draaiend op Mac OS X, hè? Anyhow, er zit een AMD Radeon HD 6750M 512MB in, laptop is volgens de App Store helemaal up-to-date.

Misschien moet ik eens een Bootcamp partitie gaan proberen. ;(

Work hard & be brave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Egocentrix1 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 12:06:
Als je een halte plopt, krijg je groene smileys bij zowel de net geplopte halte, als de vorige. Daar kun je uit afleiden hoe groot het bereik is.
Maar dat is bijna een compleet blok wat gelukkig word, en als je de straat er naast een halte neerplopt worden ze weer blijer. Dus dat zegt ook niet alles :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na de eerdere kritiek dat het allemaal wel erg veel om wegen draait moet ik zeggen dat ik daar juist erg van geniet. Het is erg bevredigend om (na eerst flink oefenen, want het is nog wel tricky) een goed werkend systeem te bouwen waarbij alle kleine autootjes zichzelf netjes sorteren en rangschikken.

Hebben we al iets vanuit de ontwikkelaars gehoord wat betreft éénrichtingswegen en de mogelijkheid ze te upgraden? Dat is wat mij betreft het enige dat nu echt mist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.w
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-10 19:25

p.w

38000 and counting :) http://i.imgur.com/VOZ6Sdm.jpg

[ Voor 106% gewijzigd door p.w op 12-03-2015 12:28 ]

ROG CROSSHAIR Hero 870E -Ryzen 9 7950X3D- Waterkoeling- 64 gig 6800mhz - Nitro+9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Vind dat de ontwikkelaars nog bar weinig van zich hebben laten horen na de release, nou is het nog maar twee dagen verder.. maargoed.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luukwa schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 12:27:
Vind dat de ontwikkelaars nog bar weinig van zich hebben laten horen na de release, nou is het nog maar twee dagen verder.. maargoed.
Het lijkt me dat die, buiten het repareren van spelverstorende bugs, misschien wel even een weekje rust hebben verdiend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 12:29:
[...]

Het lijkt me dat die, buiten het repareren van spelverstorende bugs, misschien wel even een weekje rust hebben verdiend :)
Misschien wel he :P

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Laatst online: 28-09 19:44

RoyK

Hobby tekenaar

man man man, wat een verslavend spel. Ik moet zeggen dat de geld mod het spel NOG leuker maakt. Ik heb niet zo veel interesse om alles goed in balans te houden. Ik wil ontwerpen en mooi maken. Ik ga dan ook die auto demolisher ook even instellen want dat scheelt me een boel werk. Met de cheat kan je geloof ik ook gelijk alle delen kopen om meteen een ubergrote speelwereld op te zetten :)

Ik heb nu een paar uur in een map gestoken, en ik denk dat ik opnieuw begin. Weer met een boel geleerd haha. Wat ik overigens maar helemaal kul vind is het power en riool systeem. bovengronds netwerk aanleggen, kom op zeg, het is 2015. En het riool systeem is een onzin handeling. Buizen aanleggen in een grid en klaar. Dat had net zo goed met het wegennet meegenomen kunnen worden.

Ohja, ik mis de trams wel een beetje

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online

Case_C

[Team Carrack]

Luukwa schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 12:27:
Even een paar dagen vrij na de crunch voor release kan geen kwaad. Straks beginnen ze weer fris met het oppoetsen en aanpassen van systemen/assets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 12:25:
Na de eerdere kritiek dat het allemaal wel erg veel om wegen draait moet ik zeggen dat ik daar juist erg van geniet. Het is erg bevredigend om (na eerst flink oefenen, want het is nog wel tricky) een goed werkend systeem te bouwen waarbij alle kleine autootjes zichzelf netjes sorteren en rangschikken.

Hebben we al iets vanuit de ontwikkelaars gehoord wat betreft éénrichtingswegen en de mogelijkheid ze te upgraden? Dat is wat mij betreft het enige dat nu echt mist.
die eenrichtigswegen upgraden kan gewoon volgens mij. Kies dan wel de 1 richtingsvariant waar je naar toe wil upgraden. dus niet een 2 richtingswegvariant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Laatst online: 28-09 19:44

RoyK

Hobby tekenaar

het zou fijn zijn als je een richting kan omdraaien. Ik heb een 100km lange snelweg gebouwd en niet in de gaten gehad dat ik de juiste richting inging. Kon ik mooi weer slopen ipv op 1 knopje te drukken

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
RoyK schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 13:14:
het zou fijn zijn als je een richting kan omdraaien. Ik heb een 100km lange snelweg gebouwd en niet in de gaten gehad dat ik de juiste richting inging. Kon ik mooi weer slopen ipv op 1 knopje te drukken
Met zo een grapje ben ik ook een kwartier zoet geweest.
'zucht, hoe komt het nu dat het spel blijft aangeven dat er geen weg zit aangesloten?!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau1187
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 09-10 08:39
RoyK schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 13:14:
Wat ook wel mooi zou zijn is als je met de bulldozer gewoon een rechthoek zou kunnen slepen waarbinnen alles gesloopt wordt. Net in de map editor een highway gemaakt waar ik toch niet blij mee was uiteindelijk, 80 keer klikken met de bulldozer om 'm weg te halen (of klikken en ingedrukt houdend slepen, maar da's weer minder nauwkeurig)...

Steam ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Hoe zonen jullie het liefst eigenlijk? Fill, marquee, kleine brush of grote brush? Ik gebruik voornamelijk fill en de grote brush, maar ben er nog niet uit wat nou het handigst is. Rechtsklikken om te dezonen vind ik wel erg handig trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deCube
Snoz Lombardo schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 13:52:
Hoe zonen jullie het liefst eigenlijk? Fill, marquee, kleine brush of grote brush? Ik gebruik voornamelijk fill en de grote brush, maar ben er nog niet uit wat nou het handigst is. Rechtsklikken om te dezonen vind ik wel erg handig trouwens.
Ik gebruik de marquee en grote brush tool het meest. Ik zone meestal stukje voor stukje in zodat de stroomdekking mee gaat en niemand zonder stroom komt te zitten.

Dezonen met rechtermuisklik is inderdaad erg handig!

Kleine tip voor de marquee tool: als je binnen een zone begint werkt de tool daar parallel aan i.p.v. aan het scherm.

[ Voor 9% gewijzigd door deCube op 12-03-2015 13:58 ]

Work hard & be brave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-10 13:05
Heb gisteren een kleine 2 uur gespeeld en moet zeggen dat ik best wel tevreden was.
Ben alleen een beetje verkeerd begonnen waardoor het qua wegen een grote puinhoop was(alles scheef, gaten ertussen etc.) dus wil vanavond opnieuw beginnen.
Maar wat te doen met de stroom? Alleen windmolens maken met die torens? of die kolencentrale?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-10 17:58
deCube schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 12:21:
[...]

Het gaat om een MacBook Pro draaiend op Mac OS X, hè? Anyhow, er zit een AMD Radeon HD 6750M 512MB in, laptop is volgens de App Store helemaal up-to-date.

Misschien moet ik eens een Bootcamp partitie gaan proberen. ;(
Hier een iMac uit 2010 (i3 3.2 Ghz, 4GB RAM en ATI Radeon 5670 512 MB). Na alles op low te hebben gezet en de resolutie helemaal naar beneden te hebben geschroefd, draait het net. Als ik iets wil zonen merk ik wel wat fps loss, en heb nog maar een uurtje gespeeld dus grote steden heb ik nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Snoz Lombardo schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 13:52:
Fill is bagger in bochten helaas. Ik zou het liefst een tool zien waarbij ik op een weghelft kan klikken en hij alles op die weghelft invult tussen twee kruispunten. Nu moet ik constant met die brush werken maar dat werkt eigenlijk dramatisch slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:06
Nu al poosje bezig, en 55k inwoners, verkeer is echt moeilijk onder controle te krijgen, dus neem die paar drukke punten maar voor lief nu.

Foto van mijn stad, het is trouwens niet moeilijk om veel geld te genereren in het spel. Had persoonlijk wel wat moeilijker gemogen :)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DOHYZId.jpg?1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

De hard mode mod proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

NomadTitan schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 14:23:
Nu al poosje bezig, en 55k inwoners, verkeer is echt moeilijk onder controle te krijgen, dus neem die paar drukke punten maar voor lief nu.

Foto van mijn stad, het is trouwens niet moeilijk om veel geld te genereren in het spel. Had persoonlijk wel wat moeilijker gemogen :)
[afbeelding]
Vind het eigenlijk wel lekker het spel heeft zo wel een goed tempo, in SimCity moest je soms eindeloos wachten voordat je weer verder kon met bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:06
Brilsmurfffje schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 14:25:
[...]

Vind het eigenlijk wel lekker het spel heeft zo wel een goed tempo, in SimCity moest je soms eindeloos wachten voordat je weer verder kon met bouwen.
Sterker nog, met SimCity was je juist heel snel klaar met bouwen, zeker als je de geavanceerde industrie aan het bouwen was, tv's dan was plot al heel snel vol. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Met traffic problemen is openbaar vervoer ideaal. Maak een buslijn die eindeloos door gaat met overal bushaltes. Cims gaan bij een bushalte staan, wachten en despawnen na een tijd. Heeft geen negatief effect op je spel maar je traffic blijft wel heerlijk licht en dat heeft een positief op je stad.
De simulatie zit eigenlijk best matig in elkaar... een cim hoeft niet bij z'n werk aan te komen of hoeft nooit op school aan te komen om toch een opleiding te volgen of een baan te hebben. Geef mij maar de simulatie van SimCity 4 in plaats van zo'n raar agent systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
Lau1187 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 13:50:
[...]

Wat ook wel mooi zou zijn is als je met de bulldozer gewoon een rechthoek zou kunnen slepen waarbinnen alles gesloopt wordt. Net in de map editor een highway gemaakt waar ik toch niet blij mee was uiteindelijk, 80 keer klikken met de bulldozer om 'm weg te halen (of klikken en ingedrukt houdend slepen, maar da's weer minder nauwkeurig)...
Dit mis ik inderdaad ook. Heb vaak genoeg dat ik een complete zone wil aanpassen. Een box met wat je wilt slopen zou dan toch makkelijker zijn dan 80x of meer klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcbacon0
  • Laatst online: 13-10 08:59
Ik zit nu met een ander raar probleem. Ambulances komen vrijwel nooit vanaf het dichtstbijzijnde ziekenhuis naar de zieken/gewonden. Nu staan er dus overal files van ambulances 5+ tiles van waar ze zijn moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:50
Ernemmer schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 10:59:
Nieuwe stad begonnen met hard-mod aan en is op zich goed te doen, meeste traffic is ook opgelost.
Nu eerst sparen en dan eens wat meer oplossen.

[afbeelding]
Gave stad!

Heb er 3.5 af: Cities Skylines Guide.
Lennardnl schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 03:32:
[...]

En hoeveel de bus?
Kun je eens laten zien hoe je de metro verspreid hebt? Bij mij neemt echt niemand de metro.
Stuk of 600, had alleen een bus route naar de Commerce zone. Nu stuk of 3 bij gelegd.

[ Voor 24% gewijzigd door sdk1985 op 12-03-2015 15:19 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb afgelopen dinsdag de vraag ook al gesteld maar geen reactie. Dus nogmaals de vraag.
Speelt iemand dit spel op Linux en is het spel stabiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 15:18:
Ik heb afgelopen dinsdag de vraag ook al gesteld maar geen reactie. Dus nogmaals de vraag.
Speelt iemand dit spel op Linux en is het spel stabiel?
Zoek eens op de reddit zou ik zeggen:
http://www.reddit.com/r/citiesskylines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Geld makkelijk te verdienen? Vertel?! Ik kom niet boven de 3,5-4k uit ;(

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-10 12:59

Erikie

www.erikie.nl

Tsurany schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 14:38:
Met traffic problemen is openbaar vervoer ideaal. Maak een buslijn die eindeloos door gaat met overal bushaltes. Cims gaan bij een bushalte staan, wachten en despawnen na een tijd. Heeft geen negatief effect op je spel maar je traffic blijft wel heerlijk licht en dat heeft een positief op je stad.
De simulatie zit eigenlijk best matig in elkaar... een cim hoeft niet bij z'n werk aan te komen of hoeft nooit op school aan te komen om toch een opleiding te volgen of een baan te hebben. Geef mij maar de simulatie van SimCity 4 in plaats van zo'n raar agent systeem.
Ik heb ook zo'n vermoeden dat het agent system nogal laks is wanneer het op het ov aankomt.

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Die first person mod is echt geweldig :)
Net uitgeprobeerd het het geeft je goed het gevoel echt 'in' je stad te zijn.

Wel oppassen, want je beweegt de camera zo door de grond heen en dan is je immersie weer gebroken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Tsurany schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 14:38:
Weet je dat zeker? Want despawnende auto's zorgen voor abandoned industrie (not enough workers) meldingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Sowieso moet er aan het traffic systeem gesleuteld worden, want cims gebruiken nog niet optimaal de wegens.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QErikNL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-10 11:22
sdk1985 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 15:31:
[...]

Weet je dat zeker? Want despawnende auto's zorgen voor abandoned industrie (not enough workers) meldingen.
Lijkt mij ook, plus, je zal de groei van je stad heel erg remmen. Als mensen niet kunnen aankomen waar ze moeten zijn binnen een bepaalde tijd, lijkt het me dat ze de stad verlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:19

Rannasha

Does not compute.

Het totaal aantal pre-orders + dag 1 verkopen van C:SL is 250.000: http://forum.paradoxplaza...c31865acf753a37a6a5f2638b

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Dat verklaart de 8000 bezoekers op de beginners guide die ik heb geschreven. Nog wat marktaandeel te winnen dus voor mij :+ .
Swaxie schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 14:04:
Heb gisteren een kleine 2 uur gespeeld en moet zeggen dat ik best wel tevreden was.
Ben alleen een beetje verkeerd begonnen waardoor het qua wegen een grote puinhoop was(alles scheef, gaten ertussen etc.) dus wil vanavond opnieuw beginnen.
Maar wat te doen met de stroom? Alleen windmolens maken met die torens? of die kolencentrale?
Ik raad aan te starten met wind omdat de kolen central te duur is en meer kost per MW: http://www.gameplayinside...nd-the-best-power-plants/

[ Voor 41% gewijzigd door sdk1985 op 12-03-2015 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Wat neer komt op een nette 7,5 miljoen euro (zal wellicht iets meer of minder zijn)
Heel erg netjes!

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:38
Cool heb ze allemaal gelezen. Er zitten wel een paar goed bruikbare tips in! Thanks

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-10 12:59

Erikie

www.erikie.nl

QErikNL schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 15:34:
[...]

Lijkt mij ook, plus, je zal de groei van je stad heel erg remmen. Als mensen niet kunnen aankomen waar ze moeten zijn binnen een bepaalde tijd, lijkt het me dat ze de stad verlaten.
verrek, inderdaad. 1 industrietak is helemaal dood, want te weinig werknemers :D :'( ( dat kwam overigens ook omdat mensen dood gingen, en niet optijd gecremeerd werden en dus housing abandon ). supertofspel hoor :D

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0nkeymen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:48

M0nkeymen

Monkeystyle!

Ik kwam dit tegen op reddit

Ik vind dit aardig geniaal.
http://gfycat.com/DisgustingJealousDugong

edit: hoe voeg je een webm formaat "fatsoenlijk" toe?

[ Voor 45% gewijzigd door M0nkeymen op 12-03-2015 16:14 ]

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

Pagina: 1 ... 22 ... 88 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld om het over het spel te hebben, niet om te vergelijken waar hij het goedkoopste is of om te melden dat je je key binnen hebt.

Deze post legt uit hoe je je eigen regio kan importeren in de game

Er zijn nog genoeg gebruikers die een datalimiet hebben (omdat ze de site via mobiel checken) of een relatief lage internet snelheid hebben. Overweeg dus om een linkje naar het album te plaatsen in plaats van alles te embedden.