Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 630148

De Pipo W4 is 1Gb/16Gb toch? De keuze lijkt me vrij duidelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 04-06 06:55
Anoniem: 630148 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 12:02:
De Pipo W4 is 1Gb/16Gb toch? De keuze lijkt me vrij duidelijk...
klopt idd, en ik denk dat de keuze voor mezelf ook wel duidelijk is haha.
ach, kijken of ik iemand hier op tweakers blij kan maken met een nieuwe Pipo W4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-06 09:53
Ik ben wat informatie aan het zoeken over de Teclast tablets met betrekking tot de combinatie Windows/Android, maar ik kan er nog niet echt wijs uit.
Er blijken producten te zijn die dual-boot kunnen draaien, waarbij je kunt switchen tussen de 2 os'en in luttele miliseconden. Maar er zijn ook weer mensen die beweren dat de tablet dan geen Android draait, maar een virtuele iets met een Android schil.
Kan iemand hier meer over vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nizzuts
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-06 16:24
Anoniem: 630148 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:26:
Hier 84,88 euro betaald (incl. de fixed discount van 10 dollar en nog 2 paar dollar coupons).
Kon het voor die prijs niet laten, als het bevalt, dan kan ik in de toekomst wel voor een hogere resolutie en groter scherm gaan.

Aliexpress heeft zijn eigen kopersbescherming, bovendien heb je via je creditcard ook zekerheid. Nooit gebruik van hoeven maken, maar bestel zelden op Aliexpress. Dit is een uitzondering :)

Edit, om exact te zijn:
- US $ 10.00 AliExpress Combined Discount (1e 90.000 bestellingen)
- US $ 3.00 AliExpress Coupon (1e bestelling, nieuw account)
- US $ 2.00 Store Coupon

Was me helaas niet gelukt om die discount coupons binnen te slepen de dag voor 11/11. Elke ronde binnen 1 seconde uitverkocht, anders kon je die ook stapelen en was het helemaal feest.
ok, ja ik hem hem ook besteld, nog niet betaald, aan het einde van de middag kan ik dat pas doen, de korting wordt nu ook nog berekend als ik naar betalen ga dus neem aan dat dat ook over een paar uur nog het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
nizzuts schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 13:07:
[...]

ok, ja ik hem hem ook besteld, nog niet betaald, aan het einde van de middag kan ik dat pas doen, de korting wordt nu ook nog berekend als ik naar betalen ga dus neem aan dat dat ook over een paar uur nog het geval is.
Alleen voor de eerste 90000 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nizzuts
ja bestellingen, dus daar zit het bij, anders hadden ze duidelijk betalingen moeten zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
ja ik krijg de 10 dollar er niet meer af dus vermoed dat die 90000 bestellingen al voorbij zijn :(

AMD Ryzen 5800X3D, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennardd21
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15-01-2016
nizzuts schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 13:07:
[...]

Ik heb ze ook nog niet betaald dat ga ik vanmiddag doen. Heb dit ook bij de vorige actie gedaan en toen kon het. Nu vast ook weer :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nizzuts
Hi friend,
Thanks for your order. We are glad you choose our store. But we notice that you still
haven't pay for the order. What makes you hesitate? It is the cheapest price in the
history of our store. Just pay it, and we will send your order as soon as possible.
Wish you take this chance.
Best regards,
Alyssa

al twee keer dit bericht gehad, zeker een standaar bericht dat bij iedere niet direct betaalde order komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
hier precies zo

2014-11-11 01:49:00

Hi friend,
Thanks for your order. We are glad you choose our store. But we notice that you still
haven't pay for the order. What makes you hesitate? It is the cheapest price in the
history of our store. Just pay it, and we will send your order as soon as possible.
Wish you take this chance.
Best regards,
Alyssa

ik hoop dus inderdaad dat ik hem zo als ik thuis kom kan betalen!

ik heb maar terug gestuurd dat ik hem over enkele uren betaal want ze kunnen de order aan hun kant ook cancelen maar is wel mazzel dat omdat ik net op tijd de order heb geplaatst dat hij nog on de me orders staat! pffft dus heb hem toch nog voor 109 met een beetje geluk

[ Voor 30% gewijzigd door copywizard op 11-11-2014 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nizzuts
als ze mij order cancellen krijgen ze gewoon een negatieve feedback, het is ook geen wonderdeal in mij geval, 25 euro minder dan normaal haha..procentueel wel leuk natuurlijk.

[ Voor 10% gewijzigd door nizzuts op 11-11-2014 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:14
nizzuts schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 14:00:
als ze mij order cancellen krijgen ze gewoon een negatieve feedback, het is ook geen wonderdeal in mij geval, 25 euro minder dan normaal haha..procentueel wel leuk natuurlijk.
dat zou ik smerig vinden van u fyi...

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nizzuts
Icekiller2k6 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 14:10:
[...]

dat zou ik smerig vinden van u fyi...
smerig van u? als zij mijn order cancellen? gtfo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
Als je niet betaalt...?

[ Voor 4% gewijzigd door Icekiller2k6 op 11-11-2014 14:42 ]

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:17
Ik kom nu op € 88,95 voor de X80H 2GB ( en dan is er al € 8,17 af ( $ 10,-- )) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
hahaha hevige discussie hier :) het gaat hier om een aanbieding dus ik begrijp beide kanten wel 1 dat jij hem graag wilt hebben voor die prijs en 2 dat zei hem graag verkopen aan iemand die wel direct betaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nizzuts
copywizard schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 14:46:
hahaha hevige discussie hier :) het gaat hier om een aanbieding dus ik begrijp beide kanten wel 1 dat jij hem graag wilt hebben voor die prijs en 2 dat zei hem graag verkopen aan iemand die wel direct betaald
en heb je al een mail terug gehad? gebeurt meestal niet op auto gegenereerde mail..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nizzuts
WiLLoW_TieN schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 14:46:
Ik kom nu op € 88,95 voor de X80H 2GB ( en dan is er al € 8,17 af ( $ 10,-- )) ?
ja, dit is het tenzij je zelf bonnen gaat toevoegen of met visa gaat betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
nizzuts schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 14:56:
[...]

ja, dit is het tenzij je zelf bonnen gaat toevoegen of met visa gaat betalen.
Ik heb Mastercard...en twijfel erg over die resolutie en de maat :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nizzuts
WiLLoW_TieN schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 15:03:
[...]

voor die prijs kan je de gok wagen, desnoods maak je er een pc van, usb otg en hdmi uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
nizzuts schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 15:05:
[...]

voor die prijs kan je de gok wagen, desnoods maak je er een pc van, usb otg en hdmi uit :)
True :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik krijg diverse DM wat betreft de coupons.
De 2 dollar coupon ging er automatisch bij mij af als Store coupon, dus van de reseller zelf. Geen idee of het reproduceerbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Yolo heb hem ( = X80H 2GB ) besteld @ € 88,95.

Vind ik het onverhoopt niks dan geef ik hem weg aan familie of gaat hij de V&A in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
nizzuts schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 14:54:
[...]

en heb je al een mail terug gehad? gebeurt meestal niet op auto gegenereerde mail..
nee nog geen bericht terug maar misschien hebben ze zoeits van we wachten het af :)

maar idd voor dit geld is het nog te proberen daarom doe ik het ook zeker ook omdat ik hem nog voor 109 kan krijgen ik kan er altijd wel wat van maken weet iemand trouwens of je er ook een linux distro op zou kunnen draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
WiLLoW_TieN schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 15:03:
[...]

Mwoah, kleiner wil je eigenlijk niet denk ik.
Ik heb afgelopen zondag de Asus T100TA getest in de mediamarkt en dat is 1280x800 op 10.1" n dat was af en toe al wat priegelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
de resolutie lijkt me nog wel te doen op 8 inch? maar heb er niet zoveel ervaring mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
De korting gaat er nu niet meer vanaf, dus hopen voor iedereen dat ze de korting nog krijgen...
copywizard schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 16:33:
de resolutie lijkt me nog wel te doen op 8 inch? maar heb er niet zoveel ervaring mee
Is zeker te doen. Opzich zijn hogere resoluties mooi meegenomen, maar de hogere resolutie is zeker in de windows games(asphalt etc.) niet tot nauwelijks te doen. Dan moet je dus al als je zoiets wil spelen de resolutie naar beneden gooien in windows zelf.
Hoe leuk dan een hoge resolutie ook is, maar niemand die dat van plan is XD

[ Voor 74% gewijzigd door MartijnAbel op 11-11-2014 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De korting werkt nog steeds, 10 sec geleden geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En nu werkt de korting van 10 dollar echt niet meer! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
Anoniem: 630148 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 16:45:
De korting werkt nog steeds, 10 sec geleden geprobeerd.
Omdat je em wss al in je winkelmandje had :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee ik druk namelijk meteen op Buy Now zonder de stap Add to cart, dan zie je meteen of de korting werkt. Zoals ik al eerder aangaf, zie je de korting niet als je 'm in je winkelmandje gooi (pas bij de check out).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaola
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-06 08:59
Op e-foxshop (Duitse reseller) staat deze: http://www.efox-shop.com/...d-core-tablet-pc-g-296944
Resellers zijn altijd duurder maar dit lijkt wel heel erg mee te vallen (€149)? Zodanig dat ik het verdacht vind, typefout of zo? Toen ik een tijdje de Android tegenhanger van dit topic volgde, merkte ik dat de Android-iFive tablets heel populair waren bij sommige tweakers hier.

It's just technology, not religion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
ik heb hem net ook betaald op aliexpress nu afwachten daarna kreeg ik een coupon voor 4 dollar korting op 25 euro via de mobile app meteen ff accesoires gekocht als een bluetooth keyboard en mini bluetooth muis en meteen weer 4 dollar korting erbij :)

maar nog even een paar vragen hoe gaat dit met invoerrechten en BTW enzo? ik bestel vaak ver onder de 30 euro aan spullen maar laatst wel een slechtere ervaring met iets van paar honderd euro waarbij ik dus meteen ook ff de belasting goed mocht spekken!

en kan er denken jullie een ander besturings systeem op zoals linux of eventueel wil iemand voor mij testen of vmware player met een linux distro werkt (wat me overigens wel lijkt natuurlijk?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verkeerslicht
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
chaola schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 17:59:
Op e-foxshop (Duitse reseller) staat deze: http://www.efox-shop.com/...d-core-tablet-pc-g-296944
Resellers zijn altijd duurder maar dit lijkt wel heel erg mee te vallen (€149)? Zodanig dat ik het verdacht vind, typefout of zo? Toen ik een tijdje de Android tegenhanger van dit topic volgde, merkte ik dat de Android-iFive tablets heel populair waren bij sommige tweakers hier.
Efox-shop is best aardig geprijsd voor een reseller, maar je moet rekening houden met de invoerkosten. Die zijn namelijk niet bij de prijzen inbegrepen op de site.

Zelfinstallatie warmtepomp Omnia M3.2 10, Warmtemeter Sensostar + ESP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
verkeerslicht schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 19:30:
[...]

Efox-shop is best aardig geprijsd voor een reseller, maar je moet rekening houden met de invoerkosten. Die zijn namelijk niet bij de prijzen inbegrepen op de site.
zijn ze dat wel in china dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pandawill wel ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rty
  • Registratie: November 2011
  • Niet online

rty

Invoerkosten van een Duitse reseller, laten ze het dan versturen vanuit China? Als ik iets bestel uit Duitsland verwacht ik geen invoerkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nizzuts
copywizard schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 19:13:
ik heb hem net ook betaald op aliexpress nu afwachten daarna kreeg ik een coupon voor 4 dollar korting op 25 euro via de mobile app meteen ff accesoires gekocht als een bluetooth keyboard en mini bluetooth muis en meteen weer 4 dollar korting erbij :)

maar nog even een paar vragen hoe gaat dit met invoerrechten en BTW enzo? ik bestel vaak ver onder de 30 euro aan spullen maar laatst wel een slechtere ervaring met iets van paar honderd euro waarbij ik dus meteen ook ff de belasting goed mocht spekken!

en kan er denken jullie een ander besturings systeem op zoals linux of eventueel wil iemand voor mij testen of vmware player met een linux distro werkt (wat me overigens wel lijkt natuurlijk?)
het is dan wel x86, betekend niet dat er drivers zijn voor wifi, scherm, touch screen, bluetooth, gpu enz.
dus ik acht de kans miniem dat je ooit een volledig werkende linux distro zult zien. Maar wat kan linux precies wat windows niet kan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaola
  • Laatst online: 08-06 08:59
rty schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 19:57:
Invoerkosten van een Duitse reseller, laten ze het dan versturen vanuit China? Als ik iets bestel uit Duitsland verwacht ik geen invoerkosten.
Idem hier, dat zou nu net typisch voor een reseller moeten zijn. Betrouwbaarheid van efoxshop is in andere topics ook al wel eens besproken, ik dacht wisselende ervaringen. Maar het zou toch straf zijn dat deze goedkoper uitvalt dan op aliexpress.
Vrij recent toestel: http://www.gizchina.com/2...2-windows-tablet-reveals/

It's just technology, not religion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
weet iemand ook hoe het gaat met een eventuele re install of een upgrade naar een andere windows? In iedergeval op het vlak van drivers?
Ik kan namelijk nergens drivers vinden van de tablets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
nizzuts schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 20:17:
[...]

het is dan wel x86, betekend niet dat er drivers zijn voor wifi, scherm, touch screen, bluetooth, gpu enz.
dus ik acht de kans miniem dat je ooit een volledig werkende linux distro zult zien. Maar wat kan linux precies wat windows niet kan ?
nou vrij simpel ik wil er graag een kali distributie op gaan zetten en eens te kijken of het een simpel klein pentest tabletje kan worden dat ik desnoods in me rugtas mee naar locatie kan nemen meeste tools vereisen geen super powerfull pc dus vandaar leek het me een leuk project

wat betreft drivers heb ik nagenoegen alle drivers al binnen ik vermoed namelijk dat de Teclast X80H een OEM versie is net als de voyo a1 en daarvan heb ik alle drivers al gevonden maar wel bedankt ik ga het zelf uitvogelen gezien de meeste er hier niet echt interesse in hebben om hem bijvoorbeeld dual boot te maken? (ik zal de drivers straks even linken voor diegene die daadwerkelijk wel interesse heeft)

maar hoe zit het nou dan met de invoer rechten van uit china dan?

huppakee hierbij het linkje naar de windows drivers van de voyo a1 mini die nagenoegen dezelfde OEM gebruikt als de Teclast X80H mocht ik meer vinden over de linux drivers dan post ik dit zeker

[ Voor 10% gewijzigd door copywizard op 11-11-2014 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nizzuts
copywizard schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 21:54:
[...]

nou vrij simpel ik wil er graag een kali distributie op gaan zetten en eens te kijken of het een simpel klein pentest tabletje kan worden dat ik desnoods in me rugtas mee naar locatie kan nemen meeste tools vereisen geen super powerfull pc dus vandaar leek het me een leuk project

wat betreft drivers heb ik nagenoegen alle drivers al binnen ik vermoed namelijk dat de Teclast X80H een OEM versie is net als de voyo a1 en daarvan heb ik alle drivers al gevonden maar wel bedankt ik ga het zelf uitvogelen gezien de meeste er hier niet echt interesse in hebben om hem bijvoorbeeld dual boot te maken? (ik zal de drivers straks even linken voor diegene die daadwerkelijk wel interesse heeft)

dual boot met 32gb? misschien als je vanaf sd een bootable image maakt is het wel interessant, ben persoonlijk meer geinteresseerd in android, maar ik waardeer iedere port alleen zijn er altijd mankementen.

invoerrechten: afwachten, simpel.. het is routine controlle, ik heb *knocks on wood* via china nog nooit iets hoeven te betalen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
copywizard schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 21:54:
[...]

huppakee hierbij het linkje naar de windows drivers van de voyo a1 mini die nagenoegen dezelfde OEM gebruikt als de Teclast X80H mocht ik meer vinden over de linux drivers dan post ik dit zeker
Thx voor de link! Die ga ik zeker even opslaan. Mocht ik dan toch lopen knoeien, dan kan ik in iedergeval windows weer opnieuw installeren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:23
Ik denk dat ik de tablet vrijwel meteen voorzie van een eigen installatie, eventueel na het maken van een image.
Je weet nooit of er iets aangepast is en op de achtergrond meeluistert. Het zal in ieder geval niet het eerste Chinese apparaat zijn wat op de gekste tijden opeens pakketjes begint te zenden.

Wat betreft kali, ik hoop dat dit gaat werken, zou een ideale pentest tool zijn! Maar alles staat en valt met de drivers. Hopelijk kan het apparaat ook booten van de sd-kaart lezer, dat zou de nodige mogelijkheden bieden.
We zullen zien wat wel en wat niet kan.

=== EDIT ===
Ik heb even door de drivers voor de Voyo A1 gebladerd die hier gepost zijn.
Niet geheel onverwacht is eigenlijk het belangrijkste van Intel, maar ik zal het even uiteen zetten:
  • Acceleratie sensor: Kionix
  • Audio: Realtek
  • Bluetooth: Realtek
  • Chipset: Intel
  • HDMI: Intel
  • Near Field Proximity sensor: NXP
  • Orientatie sensor: Kionix
  • TXE: Intel
  • Webcam: Intel
  • Wlan: Realtek
Heel opvallend is dat bij de driver package (die waarschijnlijk met een tooltje uit de windows installatie geexporteerd is) een RFID reader driver aanwezig is van MonzaX. Volgens mij beschikt de Voyo A1 niet over een RFID reader. Mogelijk is een externe reader gekoppeld geweest op het apparaat waar de drivers geëxporteerd zijn.

[ Voor 40% gewijzigd door eltweako op 11-11-2014 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nizzuts
Ik denk dat het tijd wordt voor een teclast X80H topic, deze thread verdient natuurlijk ook aandacht :)
Ik wil er best een openen maar dan zal de OP niet meteen geweldig zijn. Laat het maar weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 04:34
copywizard schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 19:13:

Welk keyboard/muis heb je genomen?

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 13:51

Gutteguttegut

CEO of TFD

7" Cube U67GT IWORK7 Windows 8.1 Quad Core 1GB 16GB Tablet PC HDMI IPS
Met deze code 9% korting.
Maakt Totals: $100.09 (is ongeveer 82 euro).

Maar 7"...toch liever 8".

Helaas kan ik de X80H 2GB niet bestellen ivm (bewust) geen credit card meer hebben.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-03 22:25
Mijn Cube iwork8 is nu aan het vliegen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
Pffff.... Alibaba zet gewoon op 1 dag meer dan US$9 miljard om..... LoL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Chief-XL schreef op woensdag 12 november 2014 @ 09:13:
Pffff.... Alibaba zet gewoon op 1 dag meer dan US$9 miljard om..... LoL
En al heel veel meldingen van dat het niet geleverd gaat worden en men morgen (vandaag) opnieuw wil bestellen...zonder korting.

PIPO W4 Intel Baytrail-T Z3735G Quad Core 8 Inch Windows 8.1 Tablet Voor US$
97.99 (ongeveer 80 euro).

[ Voor 45% gewijzigd door Gutteguttegut op 12-11-2014 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
? hoe bedoel je met niet geleverd worden?
Mijn bestelling op AliExpressvan gisteren staat nog steeds op "Your payment is being verified". Normaal gaat dat wel snel maar misschien dat het langer duurt vanwege enorme drukte.

/edit Precies 24h na bestelling gaat de order op "process":)

[ Voor 12% gewijzigd door Chief op 12-11-2014 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertRose
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07-02 11:17
Een review van de Teclast X80H:

http://translate.google.c...es.imp3.net/64606-99.html

Kort gezegd: goede alu behuizing, dun, scherm OK, van 32gb nog 18gb vrij, 'smooth performance', krijgt Office 365 erbij, Fifa 15 werkt goed. Hitteproductie relatief laag, 4,5 uur gebruik onder stress.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
Chief-XL schreef op woensdag 12 november 2014 @ 08:33:
[...]

Welk keyboard/muis heb je genomen?
http://www.aliexpress.com...-keyboard/2013536931.html

deze was ook met 15% korting en dacht ach ff kijken of het wat is is zeker niet de beste vermoed ik maar dan heb ik teminste even een keyboardje

http://www.aliexpress.com...r-AM1Q493/1990957718.html

en dit muisje erbij genomen ik vermoed dat het met bluetooth is maar er zit een losse dongle bij volgens de foto?

[ Voor 23% gewijzigd door copywizard op 12-11-2014 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
DesertRose schreef op woensdag 12 november 2014 @ 09:46:
Een review van de Teclast X80H:

http://translate.google.c...es.imp3.net/64606-99.html

Kort gezegd: goede alu behuizing, dun, scherm OK, van 32gb nog 18gb vrij, 'smooth performance', krijgt Office 365 erbij, Fifa 15 werkt goed. Hitteproductie relatief laag, 4,5 uur gebruik onder stress.
Kijk dit stemt mij erg vrolijk. Als hij nu ook nog eens binnenkomt voor de Kerst en zonder
tussenkomst van de Douane dan..... *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Chief-XL schreef op woensdag 12 november 2014 @ 09:17:
? hoe bedoel je met niet geleverd worden?
Mijn bestelling op AliExpressvan gisteren staat nog steeds op "Your payment is being verified". Normaal gaat dat wel snel maar misschien dat het langer duurt vanwege enorme drukte.

/edit Precies 24h na bestelling gaat de order op "process":)
paulus_01 in "[Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
We gaan het meemaken! Het is natuurlijk geen schokkend groot bedrag wat ik besteld heb maar ik houd me maar vast aan het feit dat ik nog geen slechte ervaringen heb met AE..... ;)

/edit. Krijg net mailtje van supplier dat zipcode niet kan kloppen en ze heeft nog gelijk ook. So far so good!

[ Voor 24% gewijzigd door Chief op 12-11-2014 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:39
Mede door de 11/11 aanbieding toch de verleiding niet kunnen weerstaan om de X98 Air II (met Windows) te bestellen. Zou mooi zijn als hij met <+:) binnen is, anders wordt het met kerst. Ik zal mijn bevindingen delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-06 00:30

icecreamfarmer

en het is

Welke van deze varainten komen in de buurt van de surface pro 3?

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-06 09:53
icecreamfarmer schreef op woensdag 12 november 2014 @ 14:33:
Welke van deze varainten komen in de buurt van de surface pro 3?
Dat is ook de richting die ik in wil gaan als ik voor een Windows tablet ga. Ik heb zelf nu nog een 13,3 inch ultrabook en een 10 inch Android tablet. En zou dit graag gecombineerd willen zien. Het liefst met een 13,3 tablet met losse toetsenbord.

Een echte concurrent is er in China volgens mij niet voor de Surface 3. Puur omdat de hardware van deze tablets allemaal op de Atom gebaseerd is. Hecht je niet zoveel waarde, kom je denk ik bij de Onda V102W uit.
Maar echte tablets met minimaal een i5 heb ik jammer genoeg nog niet voorbij zien komen.

In 'Nederland' heb je natuurlijk de HP Spectre, Asus Transformer Book en de Dell Venue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Status: Awaiting shipment.
De Verify payment inmiddels gepasseerd :*)

Zat gisteren nog flink te twijfelen tussen de Air II (149 euro) en de Teclast 80h (85 euro).
Gezien het prijsverschil toch maar voor de laatste gegaan. Naar een groter formaat switchen kan later altijd nog, eerst even ervaren hoe zo'n windows tablet bevalt.

[ Voor 64% gewijzigd door Anoniem: 630148 op 12-11-2014 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
Anoniem: 630148 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 15:25:
Status: Awaiting shipment.
De Verify payment inmiddels gepasseerd :*)

Zat gisteren nog flink te twijfelen tussen de Air II (149 euro) en de Teclast 80h (85 euro).
Gezien het prijsverschil toch maar voor de laatste gegaan. Naar een groter formaat switchen kan later altijd nog, eerst even ervaren hoe zo'n windows tablet bevalt.
Bij wie besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuaro
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-06 18:32
Mijn VOYO A1 mini is inmiddels verzonden. DHL geeft aan dat hij momenteel in het vliegtuig vanuit Hong Kong zit. Ben heel benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zelfde reseller op Aliexpress waar volgens mij iedereen hier 'm gekocht heeft ;)
Staat inmiddels weer op 150 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ram1360
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 29-04-2023
Pipo W4 in de aanbieding bij banggood.

€ 76 met coupon :b185f7

http://www.banggood.com/P...-8_1-Tablet-p-950941.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
Hoe goed werkt zo'n tablet in de praktijk met 1GB ram?
Windows 8 heeft eigenlijk minimaal 1GB nodig en er gaat nog een hap van af voor de videokaart.

Lijkt me toch aan de magere kant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
eltweako schreef op woensdag 12 november 2014 @ 20:05:
Windows 8 heeft eigenlijk minimaal 1GB nodig en er gaat nog een hap van af voor de videokaart.

Daarom was er ook zo een rush gisteren op de Teclast X80H met 2GB @ +/- € 89,-- ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
eltweako schreef op woensdag 12 november 2014 @ 20:05:

mwoah, kijk maar eens naar de filmpjes op youtube, blijkt toch wel netjes vloeiend te draaien.

• Zuaro
Heb m'n Voyo A1 Mini zojuist binnengekregen. Echter heb ik het idee dat hij rechtstreeks van Voyo afkomt aangezien bij de eerste boot er direct werd ingelogd als 'voyo1' en windows nog niet geactiveerd is.

Edit: nvm nadat hij verbonden is met internet wel direct activated

[ Voor 14% gewijzigd door Zuaro op 13-11-2014 11:30 ]

• Chief
Ik krijg net de vraag van de AliExpress supplier wat voor waarde ze er moeten zetten voor de Teclast. Ze stellen voor: US$80 voor tablet en US$20 voor vervoerskosten. Dan moet ik dus btw gaan betalen?

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-06 15:16
BTW zal je sowiezo (als de waarde meer dan 22€ is) invoerkosten is vanaf 150€. Ervanuit gaande uiteraard dat die door de douane eruit gehaald word.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• nizzuts
Chief-XL schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:34:
Ik krijg net de vraag van de AliExpress supplier wat voor waarde ze er moeten zetten voor de Teclast. Ze stellen voor: US$80 voor tablet en US$20 voor vervoerskosten. Dan moet ik dus btw gaan betalen?
ja, over de waarde van het product, mocht het eruit gepakt worden, sommige willen nog weleens waarde 40 dollar en omschrijving digital photo frame neerzetten zodat je nog minder kans hebt op invoerkosten.

• Chief
Dank voor de reacties. Kijken of de douane het eruit pikt :)

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-06 07:41
Zie nu dat ik van miniinthebox 1$ tegoed voor hun sale heb gekregen, eens kijken of daar een micro usb naar usb kabeltje voor te halen is voor bij de Teclast :D

edit : zie nu in de unboxing video dat die er al bij zit....?

Hmm, dan maar even voor iets anders rondsnuffelen :P

[ Voor 33% gewijzigd door mercapto op 13-11-2014 13:07 ]

• bartbh
  • Niet online
nizzuts schreef op donderdag 13 november 2014 @ 12:25:
[...]

ja, over de waarde van het product, mocht het eruit gepakt worden, sommige willen nog weleens waarde 40 dollar en omschrijving digital photo frame neerzetten zodat je nog minder kans hebt op invoerkosten.
Je betaalt btw over het totaalbedrag (product- en verzendkosten, > €22), invoerrechten betaal je over het product alleen (bij > €150).

• verkeerslicht
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
copywizard schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 19:48:
[...]

zijn ze dat wel in china dan?
Nee, maar daar betaal je ze ook niet.
rty schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 19:57:
chaola schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 20:34:
[...]

Idem hier, dat zou nu net typisch voor een reseller moeten zijn. Betrouwbaarheid van efoxshop is in andere topics ook al wel eens besproken, ik dacht wisselende ervaringen. Maar het zou toch straf zijn dat deze goedkoper uitvalt dan op aliexpress.
Vrij recent toestel: http://www.gizchina.com/2...2-windows-tablet-reveals/
Dat is dus het bijzondere aan efox-shop, de invoer/inklarings -kosten staan er niet bij, maar die worden wel in rekening gebracht. Ze verkopen namelijk niet illegaal. Wat er gebeurt is dat de afleveringsdienst (DHL) de verzendkosten, inklaringskosten en BTW aan de deur komt afrekenen, bovenop de webshopprijs

Zelfinstallatie warmtepomp Omnia M3.2 10, Warmtemeter Sensostar + ESP

• Zuaro
Eerste indruk van de Voyo A1 mini.

Tablet ligt stevig in de hand en heeft een lekker formaat om vast te houden. De afwerking voelt zeker niet goedkoop.

pluspunten

- Stevige tablet
- Prima scherm

minpunten

- Volume knop 'omgedraaid'
- Micro usb geeft eigenlijk amper stroom output

Windows 8 op touchscreen is toch wel weer heel anders dan met gewoon toetsenbord en muis!

[ Voor 3% gewijzigd door Zuaro op 13-11-2014 13:52 ]

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Zuaro schreef op donderdag 13 november 2014 @ 13:49:
Eerste indruk van de Voyo A1 mini.

Windows 8 op touchscreen is toch wel weer heel anders dan met gewoon toetsenbord en muis!
Is dat een minpunt? ;)

• Zuaro
Viel niet direct onder de minpunten, was gewoon een uitspraak dat het weer anders werkt ;)

• nockelyk
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09-2023
bartbh schreef op donderdag 13 november 2014 @ 13:05:
[...]
Je betaalt btw over het totaalbedrag (product- en verzendkosten, > €22), invoerrechten betaal je over het product alleen (bij > €150).
Klopt niet volledig.
Invoerrechten betaal je over het product en een percentage van de verzendkosten (meer specifiek alle verzendkosten tot de grens van de eu).

• leecher
  • Laatst online: 08-06 13:38
Iemand ervaring met Netflix en televisie via internet (bijv kpn of telfort iTV) op een Pipo W4 of een Teclast x80H?

• Greveldinges
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-06 17:54

Greveldinges

Thank you, thank you very much

leecher schreef op donderdag 13 november 2014 @ 16:31:
Iemand ervaring met Netflix en televisie via internet (bijv kpn of telfort iTV) op een Pipo W4 of een Teclast x80H?
Heb er (nog) geen ervaring mee, maar dit moet allemaal zonder problemen lukken op 1080p lijkt me. De chipset is snel genoeg voor video :)

:)

• Icekiller2k6
nockelyk schreef op donderdag 13 november 2014 @ 16:13:
[...]

Klopt niet volledig.
Invoerrechten betaal je over het product en een percentage van de verzendkosten (meer specifiek alle verzendkosten tot de grens van de eu).
dus je gaat aanvechten dat van de 20euro verzendkosten 10euro was tot aan de grens van EU en daarna binnen EU of hoe zou je dat doen?

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:41
leecher schreef op donderdag 13 november 2014 @ 16:31:
Ik heb net even Netflix op de Teclast X80H gedaan en het werkt wel, maar soms stottert het even.
Ik speel af in Chrome, misschien dat een andere browser betere resultaten geeft.

• nockelyk
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09-2023
Icekiller2k6 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 17:46:
[...]

dus je gaat aanvechten dat van de 20euro verzendkosten 10euro was tot aan de grens van EU en daarna binnen EU of hoe zou je dat doen?
is normaal niet echt over te discussieren. Ik dacht dat berekend werd van de totale afstand (vogelvlucht) hoeveel percent over de eu was en dat dan procentueel wordt afgetrokken van de vervoerskosten.

• leecher
  • Laatst online: 08-06 13:38
marcelmg2 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 18:43:
[...]

Ik heb net even Netflix op de Teclast X80H gedaan en het werkt wel, maar soms stottert het even.
Ik speel af in Chrome, misschien dat een andere browser betere resultaten geeft.
Welke OS draai je? Ik ben groot fan van het volledige windows op een semi-ipad idee dus vandaar :P

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 00:20

RobertowNL

For your gear!

De Windows Netflix app op de W8 en Onda werken prima is hier de ervaring.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

• mfneed
Aj, mij hebben ze er uit gepikt zie ik al. 37.50 extra kosten in rekening gebracht door DHL :(

• marcelmg2
leecher schreef op donderdag 13 november 2014 @ 19:13:
[...]
Welke OS draai je? Ik ben groot fan van het volledige windows op een semi-ipad idee dus vandaar :P
Op deze tablet draait een volledige versie van Win 8.1.

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Modbreak:Kunnen we het weer over tablets hebben in plaats van over verzend en importkosten

[ Voor 3% gewijzigd door PaT op 13-11-2014 19:50 ]

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

• eltweako
Een algemene tip, ik lees op diverse fora dat je in de bios goed moet oppassen.
Je kunt blijkbaar bepaalde instellingen van je cpu wijzigen zoals het aantal cores, doe dit niet! De tablet wordt traag en je kunt niet meer in de bios omdat een usb-toetsenbord niet langer herkend wordt (is wel nodig om in de bios te komen).

eltweako schreef op donderdag 13 november 2014 @ 22:04:
Een algemene tip, ik lees op diverse fora dat je in de bios goed moet oppassen.
Je kunt blijkbaar bepaalde instellingen van je cpu wijzigen zoals het aantal cores, doe dit niet! De tablet wordt traag en je kunt niet meer in de bios omdat een usb-toetsenbord niet langer herkend wordt (is wel nodig om in de bios te komen).
Ik lees inderdaad ook het 1 en ander over de bios, met name over de 1 Gb tablets om geheugen vrij te maken (vanuit het video-gedeelte). Heb je een link/bron? Kunnen we het even nalezen. :)

• eltweako
Ik moest er net weer aan denken toen ik deze video zat te kijken:

https://www.youtube.com/watch?v=_J3hqYcWkdY

Daar halen ze de Voyo A1 uit elkaar, in de comments hebben ze het er ook over.

• Dennis1109
  • Laatst online: 26-05 19:37
Ik heb ook een Teclast x80h besteld (helaas voor de aanbieding :( ), heeft iemand al een beetje passend toetsenbordje/hoesje gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driftkikker
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 29-05 13:04
Dennis1109 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 22:51:
Ik heb ook een Teclast x80h besteld (helaas voor de aanbieding :( ), heeft iemand al een beetje passend toetsenbordje/hoesje gevonden?
Ik heb zelf icm mijn pipo W4 deze besteld: http://www.banggood.com/P...-Inch-Tablet-p-91069.html

Het hele spul staat nu echter al een week 'in transit' bij sweden post? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
Driftkikker schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 10:52:
[...]

Ik heb zelf icm mijn pipo W4 deze besteld: http://www.banggood.com/P...-Inch-Tablet-p-91069.html

Het hele spul staat nu echter al een week 'in transit' bij sweden post? :'(
die status is vaak niet up to date ik had laatst ook me spullen al binnen en toen stond die nog op in transit dus ik zou me daar niet op verkijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driftkikker
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 29-05 13:04
copywizard schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:59:
[...]

die status is vaak niet up to date ik had laatst ook me spullen al binnen en toen stond die nog op in transit dus ik zou me daar niet op verkijken
aah. Ik ben nu al enthousiaster! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Zojuist mijn Cube Iwork8 ontvangen. Man wat voelt dat goed aan zeg!! niets op aan te merken!

Edit: heb er een kaartje bij zitten waar op staat VIP. Iemand enig idee waar dit voor is? Staat een code op...

[ Voor 38% gewijzigd door mfneed op 14-11-2014 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Met xmas7 iets meer korting ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
Met al die verschillende (of toch een beetje ook dezelfde?) 8" W8.1 tabletjes eigenaren hier wordt het tijd voor een vergelijkend warenonderzoek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

marcelmg2 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 13:03:
Met al die verschillende (of toch een beetje ook dezelfde?) 8" W8.1 tabletjes eigenaren hier wordt het tijd voor een vergelijkend warenonderzoek!
Bij de meeste moeten ze nog binnen komen, ik wacht dat ook even af..maar mijn gevoel gaat nu uit naar de W4 omdat deze gewoon het goedkoopste is.

Pagina: 1 ... 4 ... 31 Laatste

Let op:
Dit topic is niet voor winkels, prijzen, levertijden en alle andere niet-technische zaken.