Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greveldinges
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-06 11:49

Greveldinges

Thank you, thank you very much

Driftkikker schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 10:52:
[...]

Ik heb zelf icm mijn pipo W4 deze besteld: http://www.banggood.com/P...-Inch-Tablet-p-91069.html

Het hele spul staat nu echter al een week 'in transit' bij sweden post? :'(
Staat bij mij vanaf de eerste dag van deze maand al op in transit, verwacht m'n W4 ook elk moment :D

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
mijn x80h is net op verzonden gezet met sweden post dus ben benieuwd heb tracking gekregen dus hou jullie op de hoogte :) 60 dagen verwachte levertijd (vermoed vanwege kerst drukte)

AMD Ryzen 5800X3D, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Damn....60 dagen.....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-03 22:25
copywizard schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 13:54:
mijn x80h is net op verzonden gezet met sweden post dus ben benieuwd heb tracking gekregen dus hou jullie op de hoogte :) 60 dagen verwachte levertijd (vermoed vanwege kerst drukte)
Mijn god dan. ik had mn tablet met een week binnen (cube iwork8). Is nu aan het updaten! Hier en daar wat chinese tekens. verder een rappe tablet! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greveldinges

Greveldinges

mfreriks schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 14:06:
[...]

Mijn god dan. ik had mn tablet met een week binnen (cube iwork8). Is nu aan het updaten! Hier en daar wat chinese tekens. verder een rappe tablet! :D
Via Sweden post?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-06 14:03
Die van mij is ook verzonden met sweden post, ik zie een verwachtte levertijd van 15-60 dagen.. Zal wel wat meevallen dan toch? Meestal duurt zoiets rond de 4 weken. Verschilt wel enorm, had laatst een weegschaal die er pas na 3-4 maanden was en wacht ook al een 2 maanden op een accu via aliexpress..

Hoop ook zeker dat het netflix gebeuren wel goed werkt op de x80h, zou je wel verwachten met de gebruikte atom en 2 gb ram..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i1359.photobucket.com/albums/q784/G33n/Untitled_zps638a6cff.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
'
DHL :) snel en vertrouwd, ze waren zelfs een dag te vroeg aan huis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Hoe gaat dat bij AliExpress in zijn werk als je betaalt met ( b.v ) Mastercard.
Betalen hun pas uit als jij aangeeft dat jou bestelde item binnen is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leecher
  • Laatst online: 10-06 19:54
Is er nog iemand hier in het topic met zo'n budget tablet (bijv de Pipo W4 met 1GB geheugen) die kan kijken of internet tv fatsoenlijk kan streamen?
Dit soort werk dus:
https://www.itvonline.nl/
https://telfort.itvonline.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
Waar haal jij hier 60 dagen verzendtijd uit? Er staat wel dat je buyers protection na 60 dagen ophoudt, dat staat los van de levertijd. Gewoon zorgen dat je binnen die tijd een claim indient indien het pakket niet aankomt. Tot die tijd staat Aliepxress garant. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Kan het zo snel niet terug vinden dus stel de vraag nog maar een keer. Was op zoek naar een manier om de laatste Chinese tekens er uit te halen. Dien ik hier windows dan opnieuw te installeren of was er een andere optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
warcow schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 15:00:
[...]

Waar haal jij hier 60 dagen verzendtijd uit? Er staat wel dat je buyers protection na 60 dagen ophoudt, dat staat los van de levertijd. Gewoon zorgen dat je binnen die tijd een claim indient indien het pakket niet aankomt. Tot die tijd staat Aliepxress garant. :)
sorry je hebt gelijk vergeten in de screen shot te zetten staat iets naar onder estimated time of delivery 60 days
mfreriks schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 14:41:
[...]

'
DHL :) snel en vertrouwd, ze waren zelfs een dag te vroeg aan huis!
ja en gegarendeerd invoerkosten en belasting betalen!
WiLLoW_TieN schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 14:42:
Hoe gaat dat bij AliExpress in zijn werk als je betaalt met ( b.v ) Mastercard.
Betalen hun pas uit als jij aangeeft dat jou bestelde item binnen is ?
dit is correct Alieexpress houd het geld van jou zolang vast tot jij op de knop confirm drukt dat je het product hebt ontvangen.

waarna het bedrag word overgemaakt aan de verkoper druk je dus op not received dan krijgt de verkoper dus niks (in theorie maar vaak wel via een dispute te regelen)

ik heb het laatst gehad toen opende ik een dispute en toen kon ik meteen full refund aan vinken en dan zou ali het geld direct terug storten naar me CC

dit is dan ook de reden dat ali best goed werkt ondanks geen paypal te hebben heb je dus wel het knopje confim order achter je staan als de verkoper niet meewerkt of niet levert wat hij belooft dispute>full refund en laat de verkoper het maar uitzoeken met aliexpress

[ Voor 59% gewijzigd door copywizard op 14-11-2014 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gn0ver
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-05 15:02
Nog even een tip trouwens voor iedereen die op een tablet zelf Windows 8.1 (opnieuw) gaat installeren. Omdat tablets met hun flashgeheugen vaak maar zeer beperkt zijn (16, 32 of 64 GB) is het ook mogelijk om op een PC met SSD of eMMC een windows installatie te doen op de WIMBoot methode.

WIMBoot staat voor Windows Image Boot en dat betekent eigenlijk dat heel de windows folder in 1 gecomprimeerde image komt te staan (1 bestand). Meer info.

Het grote voordeel van al die losse windows bestanden, die vanwege de clustergrootte altijd ook nog meer schijfruimte gebruiken dan nodig, in één image is voornamelijk de omvang van je Windows installatie. Zo gaat bijvoorbeeld een standaard installatie van 20 GB terug naar ongeveer 3 GB. Meer info.

Er zijn ook gasten die beweren dat ze andere applicaties in een WIMBoot kunnen stoppen, maar daar heb ik zelf nog geen ervaring mee.

Het is wel even wat meer werk om de installatie op die manier te doen, maar uiteindelijk is het zeker wel de moeite waard.

Just FYI ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:03
AFAIK is de Win 8.1 met Bing installatie op deze kleine devices vaak al via WIM. Zelf Pro installeren op eenzelfde manier lijkt me dan ook zinvol.

[ Voor 17% gewijzigd door mtr33 op 14-11-2014 16:51 . Reden: added link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greveldinges

Greveldinges

Kun je een bestaande installatie ook omzetten naar een WIMBoot installatie? Kan er weinig over vinden, en ben bang dat ik niet alle drivers kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:31
Ah mooi hobby projectje dus. Zal eens kijken of het me lukt zodra ik mijn Voyo binnen heb.

Deze week helaas nog geen Voyo dus, hopelijk volgende week. Had hem dus vorig weekend besteld, en gekozen voor Netherlands Direct Mail (PostNL volgens mij). Zou binnen 7 á 10 werkdagen hier moeten zijn.

Wat video's betreffende WIM:
Wim image maken: https://www.youtube.com/watch?v=NGmL_BXd0uo
Wim image deployen: https://www.youtube.com/watch?v=gOImf16zQ6U

[ Voor 21% gewijzigd door eltweako op 14-11-2014 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gn0ver
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-05 15:02
Greveldinges schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 18:03:
Kun je een bestaande installatie ook omzetten naar een WIMBoot installatie? Kan er weinig over vinden, en ben bang dat ik niet alle drivers kan vinden.
Ja in principe wel, dat is wat deze gast doet: http://labalec.fr/erwan/?p=1078

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greveldinges

Greveldinges

Gn0ver schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 18:38:
[...]

Ja in principe wel, dat is wat deze gast doet: http://labalec.fr/erwan/?p=1078
Heel erg bedankt, dat moet me zeker wel lukken :9

Hopelijk geen performance verlies met deze methode, maar dat zullen we vanzelf wel zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Edit: Zie het nu pas, Dubbele post :+

[ Voor 86% gewijzigd door mfneed op 18-11-2014 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Heren,

Dit bericht is vanaf mijn cube iwork8 getypt, werkt perfect! Loop alleem tegen het volgende problem aan, mijn store staat Chinees. Maar mijn land en taal instellingen staan op USA. Hoe kan ik dit omzetten?

Edit: hob het Al! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 04:11
Wat ik nog wel had was dat toen ik Office365 wilde registreren het hele scherm weer in het Chinees was. Ik heb toen maar rechtsonderin geklikt en dat was goed, want in het volgende scherm mocht ik een taal kiezen die ik dan wel begreep. Ik heb nu nog steeds wel ergens Chinees, maar het stoort niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Laatst online: 10-06 22:44
Die china tablets worden ook maar mooier en mooier!

http://www.banggood.com/O...Win8-Tablet-p-955600.html
$220

Model Onda V102w Quad Core Tablet
CPU Intel Z3735F Quad Core 1.83GHz
GPU Intel HD Graphics
System Windows 8.1
RAM 2G
Capacity 32G
Screen 10.1 Inch Capacitive screen
Resolution 1920x1200

Extend Card Spport Micro SD card, up to 128GB
Camera Front:2.0MP
Back:5.0MP

WIFI WIFI 802.11b/g/n, 2.GHz
Bluetooth Built in Bt 4.0
Gravity
Sensor Support
3G Support 3G External dongle

Audio MP3,WMA,WAV,OGG,FLAC,ALAC,APE,AAC,AC-3,DTS (need license)
Picture BMP, JPG, GIF, PNG
Video MEPG 1/2/4,H.263/H.264,RMVB,WMV/VC-1,MVC,AVS,MJPEG. (UP TO 1080P)
Language Multi-language supportive

I/O Port 1 x Micro USB port
1 x 3.5mm earphone port
1 x TF card port
Battery 3.7V/8200mAh
Weight 610g
Size 257*172*8.5mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
Greveldinges schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 18:03:
Vanuit een bestaande installatie werken is relatief eenvoudig (zie links), een volledig nieuwe image maken vanuit source is lastiger. Juist dat laatste is hetgeen we in het geval van de Chitabs eigenlijk willen: beginnen met een schone, niet Chinese, (Pro) 8.1 disc en daar drivers e.d aan toevoegen. Stap 2 is dan wat mij betreft het integreren van Office, en wellicht wat andere software.

Performance zou er niet onder moeten lijden zolang de eMMC maar vlot genoeg is (oftewel, track seek times er niet toe doen). Op een grote SSD is een traditionele installatie waarschijnlijk sneller, maar juist op een beperkte 32/64GB disk zou de performance hit niet merkbaar moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
marcelmg2 schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 09:28:
Wat ik nog wel had was dat toen ik Office365 wilde registreren het hele scherm weer in het Chinees was. Ik heb toen maar rechtsonderin geklikt en dat was goed, want in het volgende scherm mocht ik een taal kiezen die ik dan wel begreep. Ik heb nu nog steeds wel ergens Chinees, maar het stoort niet.
Heb je een language pack geïnstalleerd, of binnen Windows zelf de taal aangepast?

[ Voor 2% gewijzigd door mtr33 op 15-11-2014 11:22 . Reden: Sorry voor de wat vage link, AFK ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
mtr33 schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 10:22:
Vanuit een bestaande installatie werken is relatief eenvoudig (zie links), een volledig nieuwe image maken vanuit source is lastiger. Juist dat laatste is hetgeen we in het geval van de Chitabs eigenlijk willen: beginnen met een schone, niet Chinese, (Pro) 8.1 disc en daar drivers e.d aan toevoegen. Stap 2 is dan wat mij betreft het integreren van Office, en wellicht wat andere software.

Performance zou er niet onder moeten lijden zolang de eMMC maar vlot genoeg is (oftewel, track seek times er niet toe doen). Op een grote SSD is een traditionele installatie waarschijnlijk sneller, maar juist op een beperkte 32/64GB disk zou de performance hit niet merkbaar moeten zijn.
Een verse installatie voorzien van drivers en dan omzetten naar wim? Dat lijkt me toch te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 630148

Inmiddels hier ook shipped :)
Dit staat er bij mij als aanvulling bij:
The pacakge will be delivered to Hongkong first, with the status \\\"The item is pre-advised\\\". And around 15day after, it will be in NL Post sorting center. After finish all process in Netherlands they will put it on a flight to country of destination.
Due to the hot season coming, it will be cost more time than usual. It will be apprieciate a lot if you have more patience with the tracking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online

Chocoball

瞧好吧!

Eindelijk ook mijn Cube iWork8 binnen. Ik had al binnen dit topic en op internet gezocht maar schijnbaar is de Windows 8.1 versie die erop staat maar geldig tot februari 2015. Activeren lijkt niet te werken. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 13:51

Gutteguttegut

CEO of TFD

Chocoball schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 12:20:
Eindelijk ook mijn Cube iWork8 binnen. Ik had al binnen dit topic en op internet gezocht maar schijnbaar is de Windows 8.1 versie die erop staat maar geldig tot februari 2015. Activeren lijkt niet te werken. Iemand een idee?
Heb je een bron? Lijkt me onwaarschijnlijk, niet in de war met Office365?

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online

Chocoball

瞧好吧!

Gutteguttegut schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 13:16:
[...]
Heb je een bron? Lijkt me onwaarschijnlijk, niet in de war met Office365?
Bron?

Nee, kaartje voor de activatie van Office 365 zit er gewoon bij. Als je in desktop mode de PC settings oproept en Activate Windows selecteert staat er geldig tot februari 2015. De knop Activate kan ik wel indrukken maar status blijft ongewijzigd. Ook het opnieuw invoeren van de key (eerst uitgelezen uit de registry) geeft aan dat de key niet geldig is.

Ik weet nog uit de periode van de Cube iWork10 dat er toen geactiveerde en niet geactiveerde Windows versies van waren. Schijnbaar geldt dat dus ook voor de iWork8.

Ook maar even een berichtje naar de shop gestuurd waar ik hem gekocht heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 13:51

Gutteguttegut

CEO of TFD

Oh zo, heel vreemd. Zou Micrsoft hier niet meer over kunnen zeggen?

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:43

RobertowNL

For your gear!

Chocoball schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 13:42:
[...]

Bron?

Nee, kaartje voor de activatie van Office 365 zit er gewoon bij. Als je in desktop mode de PC settings oproept en Activate Windows selecteert staat er geldig tot februari 2015. De knop Activate kan ik wel indrukken maar status blijft ongewijzigd. Ook het opnieuw invoeren van de key (eerst uitgelezen uit de registry) geeft aan dat de key niet geldig is.

Ik weet nog uit de periode van de Cube iWork10 dat er toen geactiveerde en niet geactiveerde Windows versies van waren. Schijnbaar geldt dat dus ook voor de iWork8.

Ook maar even een berichtje naar de shop gestuurd waar ik hem gekocht heb.
De key zit als ik het goed heb ingebakken in de bios (oid). De Pipo W2 had dit probleem ook als je de verkeerde versie installeerde. Door het installeren van de juiste software deed de actievatie van de Pipo het weer.

Ik zou eens kijken op de Cube site of je de firmware kan vinden en die evt opnieuw proberen te installeren.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
eltweako schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 11:40:Een verse installatie voorzien van drivers en dan omzetten naar wim? Dat lijkt me toch te doen.
Dat is een simpele optie, maar imho dubbel werk. Ik maak liever op m'n desktop de image om dan in 1x de tablet te installeren. Zodra ik 'm binnen heb ga ik me er eens in verdiepen. Leuk kerst project.

[ Voor 11% gewijzigd door mtr33 op 15-11-2014 19:09 . Reden: link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
mtr33 schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 18:43:
[...]

Dat is een simpele optie, maar imho dubbel werk. Ik maak liever op m'n desktop de image om dan in 1x de tablet te installeren. Zodra ik 'm binnen heb ga ik me er eens in verdiepen. Leuk kerst project.
Ben al aan het experimenteren in een VM, eens kijken of ik de voyo drivers kan slipstreamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
mtr33 schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 10:45:
[...]

Heb je een language pack geïnstalleerd, of binnen Windows zelf de taal aangepast?
Ja, language pack geïnstalleerd en verder alle settings op NL, taal, locatie, timezones etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online

Chocoball

瞧好吧!

RobertowNL schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 13:58:
[...]

De key zit als ik het goed heb ingebakken in de bios (oid). De Pipo W2 had dit probleem ook als je de verkeerde versie installeerde. Door het installeren van de juiste software deed de actievatie van de Pipo het weer.

Ik zou eens kijken op de Cube site of je de firmware kan vinden en die evt opnieuw proberen te installeren.
Het blijft vreemd onder de system properties staat Windows is activated en onder Activate Windows staat dus tot februari 2015. Image en uitleg van Cube wel gevonden maar weer net even anders dan bij de Pipo. Eerst nog even informeren voordat ik aan de slag moet.

Edit: ben er inmiddels ook al achter dat de gevonden product key een generieke trail key is.

[ Voor 6% gewijzigd door Chocoball op 15-11-2014 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon4ce
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online

dragon4ce

hardware freak

Zonet een Teclast X80h besteld, (€121 met express shipping en xmas7), heb lang zitten twijfelen omdat ik 1280x800 op mijn Dell E6410 echt te klein vind, maar hoop nu dat dat op 8" toch beter gaat. Ben benieuwd :)

Omdat het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
marcelmg2 schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 21:41:[...]
Ja, language pack geïnstalleerd en verder alle settings op NL, taal, locatie, timezones etc.
Dan is wellicht enkel de Office reg. app., nog in het Chinees. Zou je dan verder niet tegen moeten komen.

off topic mode: welke USB OTG hub(s) kunnen tegelijk laden en een toetsenbord/muis/storage aansluiten? Ik kan weinig hubs met stroomvoorziening en OTG functionaliteit vinden. Enkel deze DX DYI oplossing. EN natuurlijk de €25 Dell VP kabel (470-ABES).

[ Voor 43% gewijzigd door mtr33 op 17-11-2014 10:47 . Reden: OT ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-06 22:42
dragon4ce schreef op zondag 16 november 2014 @ 00:57:
Zonet een Teclast X80h besteld, (€121 met express shipping en xmas7), heb lang zitten twijfelen omdat ik 1280x800 op mijn Dell E6410 echt te klein vind, maar hoop nu dat dat op 8" toch beter gaat. Ben benieuwd :)
Cool, hier zat ik ook naar te kijken. Zou je een kleine review kunnen plaatsen als je hem binnen hebt? Waar heb je hem trouwens besteld?

[ Voor 3% gewijzigd door Tripwire999 op 17-11-2014 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolPiet
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16-04 12:16
Blijkbaar is er tegenwoordig een hele lading tablets met Intel Z3735F processoren. Weet iemand of dit een merkbaar verschil geeft met de D-variant?

Die F'jes zijn vaak ook heel wat goedkoper, zoals bij de Voyo A1 mini Elite version het geval is.
http://www.banggood.com/Voyo-A1-Mini-Elite-Version-Quad-Core-8-Inch-Intel-Z3735E-Win8-Tablet-p-950340.html

En er is nu ook de Pipo W2F:
http://www.banggood.com/PIPO-W2F-Baytrail-T-Z3735F-Quad-Core-8-Inch-Win8-Tablet-p-954600.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
In dit soort apparaten zal het verschil niet echt merkbaar zijn. Reden voor lagere prijs: hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
mtr33 schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:04:
In dit soort apparaten zal het verschil niet echt merkbaar zijn. Reden voor lagere prijs: hier.
Correct verhaal.

De Z3735D en de Z3735F zijn technisch de zelfde cpu, verschil is (zoals het bovenstaande artikel ook al aangeeft) een andere ballout.

De Z3735D betreft een Type 4 met 1380 contactpunten (FCBGA13).
De Z3735F betreft een Type 3 met 592 contactpunten (FCBGA UTC)

De F serie is dus eenvoudiger en goedkoper te produceren.

Bron: https://www-ssl.intel.com...7xxx-datasheet-vol-1.html

Waar het dus op neerkomt is dat de F serie:
- 2 Camera kanalen heeft ipv 3.
- Minder USB kanalen (poorten) heeft.
- Geen USB 3.0 ondersteuning heeft.
- Maximum temperatuur van 90 graden (t.o.v. 105).

Performance wise ga je hier helemaal niets van merken.
Ik verwacht dan eigenlijk ook dat alle tabletjes in de toekomst, voorzien van een 3735 cpu, de F serie zal gaan bevatten.

[ Voor 5% gewijzigd door eltweako op 17-11-2014 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon4ce
  • Niet online

dragon4ce

hardware freak

Tripwire999 schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:48:
[...]

Cool, hier zat ik ook naar te kijken. Zou je een kleine review kunnen plaatsen als je hem binnen hebt? Waar heb je hem trouwens besteld?
Ik heb besteld bij banggood.com. Vanmorgen alleen wat raars: kreeg een mail van ze dat mijn betaling door mijn bank geweigerd is, en dat ik wel met paypal mocht betalen(had besteld met cc). Ik vanmiddag de ING gebeld, de betaling was helemaal niet geweigerd door hen :s vanavond banggood maar ff mailen.

En een review komt er zeker ;)

Omdat het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Socket 1337
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-06 11:24
Ok dit topic is niet voor winkels (geen idee welke wel dan), maar welke winkel raden jullie aan voor de Onda V975w?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02:35
Hier kan je wel de ervaringen van anderen vinden mbt Chinese online winkels
[Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaola
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:30
marcelmg2 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 13:03:
Met al die verschillende (of toch een beetje ook dezelfde?) 8" W8.1 tabletjes eigenaren hier wordt het tijd voor een vergelijkend warenonderzoek!
Of beter nog: als enkele eigenaars hun toestel even aan de tweakersredactie willen uitlenen kan er een vergelijkend testartikel komen. Het is eerder al gebeurd voor Chinese smartphones: reviews: Bieden Chinese smartphones meer waar voor je geld? en voor eenzelfde of zelfs lagere prijs als die toestellen, kun je nu een volledig functioneel Windows-toestel krijgen. Dit móet ongetwijfeld veel tweakers aanspreken, denk ik?

It's just technology, not religion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aniki
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-06 15:27
Wat zijn de laatste modellen die enigszins in de buurt komen van de Surface Pro 3 in termen van hardware, build quality en performance?

En heeft iemand ervaring met pen input met deze tablets?

[ Voor 18% gewijzigd door Aniki op 18-11-2014 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 04-06 06:55
Aniki schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 10:23:
Wat zijn de laatste modellen die enigszins in de buurt komen van de Surface Pro 3 in termen van hardware, build quality en performance?

En heeft iemand ervaring met pen input met deze tablets?
Geen, aangezien je daar de core i5 processors in zitten.
Deze tablets bieden je maximaal een atom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aniki
MartijnAbel schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 10:45:
[...]

Geen, aangezien je daar de core i5 processors in zitten.
Deze tablets bieden je maximaal een atom ;)
Ok, wat concreter dan: heeft iemand ervaring met het draaien van Adobe Creative Suite op dit soort tablets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leecher
chaola schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 09:42:
[...]

Of beter nog: als enkele eigenaars hun toestel even aan de tweakersredactie willen uitlenen kan er een vergelijkend testartikel komen. Het is eerder al gebeurd voor Chinese smartphones: reviews: Bieden Chinese smartphones meer waar voor je geld? en voor eenzelfde of zelfs lagere prijs als die toestellen, kun je nu een volledig functioneel Windows-toestel krijgen. Dit móet ongetwijfeld veel tweakers aanspreken, denk ik?
Ja, mij. Ik vind het altijd ontzettend jammer (en vet irritant :+ ) als ik geen reviews over een product kan vinden met (voor mij) relevantie informatie. Voor mij is een Teclast x80h onderweg en zou deze wel ter beschikking willen stellen voor een dergelijk onderzoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaola
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:30
Als er voldoende vrijwilligers zijn, moeten we maar eens een signaaltje geven aan de MODs of een post doen in het suggesties-topic? Geen idee hoe dit werkt en wie dit wil trekken? De mods? Topicstarters? Ikzelf? (al ben ik geen productspecialist of eigenaar van zo'n toestel).

It's just technology, not religion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
Aniki schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:09:
[...]

Ok, wat concreter dan: heeft iemand ervaring met het draaien van Adobe Creative Suite op dit soort tablets?
Ik wil het gerust voor je proberen op het moment dat mijn tablet binnen is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aniki
MartijnAbel schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:58:
[...]

Ik wil het gerust voor je proberen op het moment dat mijn tablet binnen is :D
Welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
Teclast X80H.
Ik krijg ook nog een Pipo W4 binnen, maar die gaat inmiddels alweer naar een medetweaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aniki
MartijnAbel schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:28:
[...]

Teclast X80H.
Ik krijg ook nog een Pipo W4 binnen, maar die gaat inmiddels alweer naar een medetweaker.
interessant, maar voor mij denk ik iets te klein. 10 inch minimaal heb je wel nodig als je zonder externe monitor echt met office ed. aan de gang wilt denk ik.

maar ja 114 euro... das echt niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
Aniki schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:54:
[...]

interessant, maar voor mij denk ik iets te klein. 10 inch minimaal heb je wel nodig als je zonder externe monitor echt met office ed. aan de gang wilt denk ik.

maar ja 114 euro... das echt niks.
Je vroeg of iemand ervaring heeft met het programma wat jij in een eerdere post plaatst. Qua performance maakt een 8 of 10 inch helemaal niks uit. Of gaat het je niet om performance, maar gewoon het werken met dat programma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aniki
MartijnAbel schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:05:
[...]

Je vroeg of iemand ervaring heeft met het programma wat jij in een eerdere post plaatst. Qua performance maakt een 8 of 10 inch helemaal niks uit. Of gaat het je niet om performance, maar gewoon het werken met dat programma?
Ik had het over een tablet dat in de buurt komt van een Surface Pro 3, met hardware bedoel ik dan ook scherm toch? En 10 is dichter bij de Pro 3 dan 8. Snap je punt niet helemaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
Aniki schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:10:
[...]

Ik had het over een tablet dat in de buurt komt van een Surface Pro 3, met hardware bedoel ik dan ook scherm toch? En 10 is dichter bij de Pro 3 dan 8. Snap je punt niet helemaal...
Aangezien er nogal een snelheidsverschil in dit soort tablets en de surface serie zit, is dat denk ik meer van belang dan de schermgrootte.
Jij vraagt of iemand ervaring met dat programma heeft op een china tablet. Wat voor ervaring doel je dan op?
Snelheid? Werken op een kleiner scherm dan de surface?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aniki
Het is heel simpel: welk chinees tablet komt enigszins (!) in de buurt van een SP3 en draait PS, AI, IN, en zelfs Premiere Pro naast Office. Misschien wel geen, dan kijk ik verder.

Natuurlijk is het niet hetzelfde, maar een 10+ inch lijkt er meer op dan een 8... en werkt in mijn optiek beter als laptop vervanger dan een 8 inch. Daar zie ik me niet lekker op werken in desktop apps.

Weet niet of snelheid veel te maken heeft met het soepel laten draaien van die apps. En bedoel jij met snelheid responsiveness...? Wat is dan weer precies snelheid. Laten we het simpel houden idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noes
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

noes

gek op benzine.

Een atom kan dat wel aan... maar snel zal het zeker niet zijn. Doe jezelf een lol en koop een (gebruikte) Surface Pro 2 of 3. Een i5 fietst rondjes om een Atom.

K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aniki
Waar gebruiken jullie deze tablets dan voornamelijk voor? alleen basic browsen, email en wat tekstverwerken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
Waarom? Gewoon, omdat het kan :). Ik wil wel eens een Win8.1 tablet proberen naast de iPads die we hebben en is vnl voor beetje Youtube, films (ook via HDMI naar TV), browsen... Als het kan beetje gamen zoals Hearthstone of andere simpele games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aniki
Chief-XL schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:41:
Waarom? Gewoon, omdat het kan :). Ik wil wel eens een Win8.1 tablet proberen naast de iPads die we hebben en is vnl voor beetje Youtube, films (ook via HDMI naar TV), browsen... Als het kan beetje gamen zoals Hearthstone of andere simpele games.
Hm ja, daar heb ik een WP voor op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
Joh, wij hebben thuis 2 iPads, een paar iPhones, laptops, desktops.... Hebben we het nodig, nee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
Hier ook voor het spelen en experimenteren, en kijken of het wat is. Misschien later een 'echte' 10 inch Windows tablet kopen. En zo is er nu Android, WindowsPhone, iOs en Windows 8.1 hier in huis op tablets, telefoons en desktops en kan ik ze vergelijken. En na een paar maand gaat het weer weg, op V&A. Iemand nog een Onda v975m overnemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
Chief-XL schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:41:
Same here, en als het me bevalt gaan de Ipads linea recta de deur uit.
Het voordeel van Windows is dat je alle programma's kunt draaien.
Ik download vrij veel via Utorrent en als ik wat aan wil zetten dan dien ik dit te doen via mijn PC. Dit kan dus niet vanaf mijn Ipad. alleen al daarom kies ik nu voor een windows tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
DA's een goeie. Ik kan evt de Winpad gebruiken om de desktop te besturen vanuit werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leecher
Hier ook, ideaal zo'n OS waarbij je de tablet interface opzij kan schuiven en je een volledige Windows desktop tot je beschikking hebt. Blijft vaak toch behelpen met het openen, bewerken of verplaatsen van bestanden op iOS en Android. Overal een aparte app voor, weinig dat met elkaar praat enz.
Daarnaast ben ik de onstabiliteit en constant glitchende browse ervaring op de iPad wel een beetje zat aan het worden.
De vrijwel ongelimiteerde mogelijkheden (althans, wel beperkt door power en geheugen natuurlijk) gecombineerd met de lage prijzen maken mij behoorlijk nieuwsgierig dus vandaar de aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
Bovenstaande, plus het feit dat je met x86 eigenlijk elk OS kunt emuleren. Als je wilt kun je android draaien.
Lijkt me gewoon ideaal om een volwaardige windows pc in tablet formaat te hebben. Dat het slechts een atom is met 2gb ram doet er niet aan af.
Vraag me af of steam inhouse streaming zou werken... blijft wifi.

Ik hoop dat mijn tablet zsm bezorgt wordt. Zou 7 tot 10 werkdagen levertijd zijn vanaf 7 november, aldus de chinezen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Chief-XL schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 16:53:
DA's een goeie. Ik kan evt de Winpad gebruiken om de desktop te besturen vanuit werk.
Dat kan ook prima met een iPad of Android tegenwoordig, bijv. Splash remote.
Werkt verbazingwekkend goed zonder lag of crashes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rty
  • Registratie: November 2011
  • Niet online

rty

Aangezien er redelijk wat spellen zijn gemaakt die grotendeels alleen met de muis worden kunnen worden gespeeld, vraag ik me af hoe goed deze tablets de input kunnen vervangen met touch. Oude spellen zoals RCT, theme hospital, C&C, warcraft3, maar ook de wat nieuwere spellen CK2, Anno xxxx, the walking dead, stronghold crusader, etc.
Als iemand het al een muis-spel heeft uitgeprobeerd, laat even weten. Ook in hoeverre de atoms goed genoeg zijn om de spellen te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een muis en toetsenbord kan er prima op aansluiten, zelfs hubs en muisontvangers. Kijk even op youtube :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
rty schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 20:54:
Aangezien er redelijk wat spellen zijn gemaakt die grotendeels alleen met de muis worden kunnen worden gespeeld, vraag ik me af hoe goed deze tablets de input kunnen vervangen met touch. Oude spellen zoals RCT, theme hospital, C&C, warcraft3, maar ook de wat nieuwere spellen CK2, Anno xxxx, the walking dead, stronghold crusader, etc.
Als iemand het al een muis-spel heeft uitgeprobeerd, laat even weten. Ook in hoeverre de atoms goed genoeg zijn om de spellen te spelen.
RCT, Theme Hospital, C&C, Warcraft zijn typisch spellen die ik heel graag wil proberen. Dat kun je dus van mij verwachten... zodra ik heb hem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
rty schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 20:54:
er zijn een aantal games touch aangepast, maar er bestaan ook overlays voor je scherm met touchknoppen.
er is er sowieso 1 voor steam games die 10 dollar kost en voor zover ik heb kunnen zien best goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon4ce
  • Niet online

dragon4ce

hardware freak

dragon4ce schreef op maandag 17 november 2014 @ 22:33:
[...]

Ik heb besteld bij banggood.com. Vanmorgen alleen wat raars: kreeg een mail van ze dat mijn betaling door mijn bank geweigerd is, en dat ik wel met paypal mocht betalen(had besteld met cc). Ik vanmiddag de ING gebeld, de betaling was helemaal niet geweigerd door hen :s vanavond banggood maar ff mailen.

En een review komt er zeker ;)
In navolging hierop, gemailt met bangood en ze blijven zeggen dat mijn bank de transactie geweigerd heeft, terwijl de ING vasthoudt aan het feit dat dat niet zo is. Dat en het feit dat ze erg zaten te pushen om toch echt via paypal te betalen, heb ik mijn order daar geannuleerd en nu via aliexpress alsnog de teclast x80h besteld. Daarnaast hadden ze ook de Onda v975w voor het aantrekkelijke bedrag van 65 euro te koop, dus die ook maar meteen meebesteld.

Omdat het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Onda v975w voor 65 euro? Een link zou mooi zijn, klinkt namelijk als te mooi om waar te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon4ce
  • Niet online

dragon4ce

hardware freak

Anoniem: 630148 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 21:45:
Onda v975w voor 65 euro? Een link zou mooi zijn, klinkt namelijk als te mooi om waar te zijn.
U vraagt, wij draaien :)
http://www.aliexpress.com/snapshot/6359300468.html

Omdat het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

No feedback score, alle tablets die de reseller aanbiedt zijn zwaar onderprijsd.

Conclusie: scam van de bovenste plank :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSOD
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-03-2024
Anoniem: 630148 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 21:50:
No feedback score, alle tablets die de reseller aanbiedt zijn zwaar onderprijsd.

Conclusie: scam van de bovenste plank :F
Klopt alles is onder de $100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kijk in het vervolg even bij de pictogrammetjes van de reseller. Diamanten en medailles, dat wil je zien (hoge feedback score). Je kan je geld wel terugclaimen, maar hou er even rekening mee dat je niks binnenkrijgt wat ook maar in de buurt komt van de Onda v975w.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon4ce
  • Niet online

dragon4ce

hardware freak

Hmm, maar ff aankijken dan. Ze hebben zowieso buyer protection en CC bescherming dus kijken of ik m morgen kan annuleren.

Omdat het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noes
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

noes

gek op benzine.

Aniki schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:29:
Waar gebruiken jullie deze tablets dan voornamelijk voor? alleen basic browsen, email en wat tekstverwerken?
Dat, en heb er de afgelopen dagen op gewerkt icm een virtual machine waar Ubuntu op draaide. Op enkele VM gerelateerde glitches ging dat prima. Ik had de tablet wel aangesloten op toetsenbord, muis en extern beeldscherm. Zelf gebruik ik de Surface Pro 2, i5 met 256GB ssd en 8GB ram.

Verder af en toe games (Halo spartan assault is wel leuk, werkt goed met touch), tekenen (Surface Wacom pen) etc.

K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blottle
  • Laatst online: 09-06 17:28
Volg dit topic al een tijdje en heb zojuist bij TinyDeal de Teclast X80H besteld. Is in de aanbieding voor 113 euro. Heb er direct een hoesje bij besteld en een micro hdmi - hdmi kabel bij besteld.

Ik ben ook wel bereid mijn tablet incl. accessoires aan tweakers uit te lenen als zij deze nodig hebben voor een review.

Heb voor de Teclast gekozen omdat hier een HDMI poort op zit. Ik wil hem voor de zaak gebruiken om gemakkelijk presentaties mee te nemen, om thuis een voetbalwedstrijdje op de televisie aan te zetten en zoals hierboven kleine spelletjes doen. Misschien dat er een emulator op komt om GBA/GBC/NDS games op te spelen. En deze dan op de tv te streamen of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Ben benieuwd wat je binnenkrijgt! zou je ons op de hoogte kunnen houden?;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
dragon4ce schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 21:44:
[...]

In navolging hierop, gemailt met bangood en ze blijven zeggen dat mijn bank de transactie geweigerd heeft, terwijl de ING vasthoudt aan het feit dat dat niet zo is. Dat en het feit dat ze erg zaten te pushen om toch echt via paypal te betalen, heb ik mijn order daar geannuleerd en nu via aliexpress alsnog de teclast x80h besteld. Daarnaast hadden ze ook de Onda v975w voor het aantrekkelijke bedrag van 65 euro te koop, dus die ook maar meteen meebesteld.
oke sirieus voor 65 of ben je een 1 vergeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blottle
copywizard schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:22:
[...]

oke sirieus voor 65 of ben je een 1 vergeten?
Nee de prijs is weldegelijk 65 euro. Maar dit topic is niet voor prijzen. Dus dit is niet de plek om hier over te discussieren denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aniki
blottle schreef op woensdag 19 november 2014 @ 14:33:
[...]

Nee de prijs is weldegelijk 65 euro. Maar dit topic is niet voor prijzen. Dus dit is niet de plek om hier over te discussieren denk ik.
Geen enkele feedback? Voor die prijs wil ik er ook wel eentje proberen, maar kan me niet voorstellen dat hier niet genaaid wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blottle
Aniki schreef op woensdag 19 november 2014 @ 16:07:
[...]

Geen enkele feedback? Voor die prijs wil ik er ook wel eentje proberen, maar kan me niet voorstellen dat hier niet genaaid wordt...
Ik verwacht ook dat dit gaat om een oplichter dus zal het maar niet proberen. Alles wat te mooi lijkt om war te zijn is het vaak ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-06 23:12
blottle schreef op woensdag 19 november 2014 @ 16:09:
[...]

Ik verwacht ook dat dit gaat om een oplichter dus zal het maar niet proberen. Alles wat te mooi lijkt om war te zijn is het vaak ook.
Maar kun je ons wel op de hoogte houden? X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
maar het is hier dus niet het discussie punt over goedkope windows tablets? begrijp ik uit blottles reactie maar dit topic heet goedkope windows tablets?

dus de tabelt onder deze link die stinkend goedkoop is daar mogen we niet over discuseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blottle
copywizard schreef op woensdag 19 november 2014 @ 16:14:
maar het is hier dus niet het discussie punt over goedkope windows tablets? begrijp ik uit blottles reactie maar dit topic heet goedkope windows tablets?

dus de tabelt onder deze link die stinkend goedkoop is daar mogen we niet over discuseren?

In de topic waarschuwing staat het volgende:

Dit topic is niet voor winkels, prijzen, levertijden en alle andere niet-technische zaken.
BlackMonkey schreef op woensdag 19 november 2014 @ 16:10:
[...]

Maar kun je ons wel op de hoogte houden? X)
Ik heb hem niet besteld. dragon4ce wel.

[ Voor 19% gewijzigd door blottle op 19-11-2014 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
oke nou duidelijk maar wel vreemde topic titel dan? maar goed ik heb hem toch gekocht en ben erg benieuwd !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:12

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gaat toch ook niet over prijs/winkel, maar of iets betrouwbaar is :P Alsof dit topic nu zo ziekelijk storm loopt dat we nog 3 topics extra nodig hebben voor prijzen, software of extra gadgets voor je tablets.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
Hier ook ervaring met Aliexpress, als de prijs te goed is en de verkoper heeft geen/slechte feedback: Niet bestellen! Grote kans dat ja via Aliexpress of je CC bedrijf wel het geld terug krijgt maar het is de moeite niet waard eigenlijk.

Goede stelregel is dat 50 % van de gangbare prijs niet realistisch is tenzij het echt een betrouwbare verkoper is. :)

Hoe lijkt het met die air 2, worden die al bijna geleverd? Ben erg benieuwd naar de eerste ervaringen daarmee.

Als ik dit topic zo lees bevalt de air 2 erg goed, 4k op youtube zou ook moeten werken en het scherm is niet te onderscheiden van de ipad 3rd gen. (zou ook hetzelfde scherm moeten zijn)

[ Voor 28% gewijzigd door warcow op 19-11-2014 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
de verkoper heeft 39 ratings van de afgelopen 6 maanden geen sterren dus geen idee maar hij heeft er blijkbaar in de afgelopen maanden veel verkocht? voor 67 euro waag ik wel een gokje het is wel via DHL dus kans is groot dat ik inklarings kosten krijg maar dat neem ik op de koop toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-06 22:38
Fake ratings.
Waarschijnlijk krijg je een armbandje ofzo.
http://help.aliexpress.co..._fraud_on_AliExpress.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
ja idd maar zoals hier ook staat

Do not confirm delivery before receiving the order.
Don’t confirm delivery before you receive the goods. If you are requested to do so by the seller, please refrain and check your order carefully upon arrival.

dus dan geef ik gewoon aan bij aankomst dat ik niet heb ontvangen wat ik heb besteld en dat ik me geld terug wil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:26
copywizard schreef op woensdag 19 november 2014 @ 17:06:

dus dan geef ik gewoon aan bij aankomst dat ik niet heb ontvangen wat ik heb besteld en dat ik me geld terug wil?
daarmee dat ze vaak gewoon basic tracking hebben.. dan hebben ze nog iets om op terug te vallen ;)

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
Icekiller2k6 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 17:08:
[...]

daarmee dat ze vaak gewoon basic tracking hebben.. dan hebben ze nog iets om op terug te vallen ;)
hoe bedoel je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Laatst online: 10-06 00:52
Track & Trace werkt 2 kanten op...
Ze zien dus wanneer jij het pakketje hebt ontvangen, dus beweren dat je helemaal niks hebt ontvangen lukt niet. Maar jij bedoelde dat je het verkeerde hebt ontvangen neem ik aan...? :)
Pagina: 1 ... 5 ... 31 Laatste

Let op:
Dit topic is niet voor winkels, prijzen, levertijden en alle andere niet-technische zaken.