Ik heb vandaag mijn Teclast X80H ontvangen. 2 weken geleden besteld via Aliexpress voor 130 USD.
Eerste indruk na 2 uurtjes spelen: tablet voelt prima en degelijk aan en ligt lekker in de hand in panorama mode. Mooie luxe materialen en screenprotector af-fabriek.
Touchscreen reageert perfect. Helderheid is erg goed, alleen zijn de kleuren wel wat flets. Het spat niet van het scherm. Misschien als ik de screenprotector er af trek dat het er dan wat beter uit ziet. Geluid is leuk, maar natuurlijk geen partij voor een surround met sub....maar je kan best wat leuk geluid er uit persen.
Tablet reageert verder vlot, installeren apps gaat soepel, surfen en scrollen gaat vloeiend. Wel is alles erg klein en zou een pen handig zijn, of ik moet beter leren mikken. Tablet was in het Engels, snel NL er op gezet, en de regio ook op NL gezet. Nu ben ik het meeste Chinees kwijt.
Al met al ben ik onder de indruk van het kleine ding. Wel kijk alvast uit naar een 10 inch Win 8.1 tablet, want 'gewoon' Windows op je tablet is wel lekker, of ik regel een bril. Deze tablet is nu echter prima voor bedienen van de Sonos, Google Play Music, de Chromecast, Netflix en wat tussendoor surfen.
Edit: Toevallig mijn tablet ook gekocht bij Shenzhen OKQI Electronics Mall (die uit de aanbieding).
Versturen ging een beetje langzaam, maar reageren in erg goed Engels snel en goed op vragen. Mijn persoonlijke ervaring is dus goed.
[
Voor 9% gewijzigd door
marcelmg2 op 10-11-2014 21:54
]