Kaartjes die niet blinken noemen we ook wel 'non-rare'. Kaartjes die blinken heten 'rare'. Hij selecteerd idd allemaal. Heb je futhead al ontdekt?KoffieNT schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 14:53:
Sinds een week heb ik nu FIFA 15 op de PS4 en voor het eerst speel ik ook FUT. Totale noob als ik ben, had ik eerst een team samengesteld dat niet slecht was qua Rating, maar qua aansluiting op de elkaar niks waard was.
In een avond heeft een vriend van mij de basics uitgelegd en inmiddels heb ik een team met 100 Chemistry en een gemiddelde van 80 Rating. Niet slecht, al zeg ik het zelf, gezien ik net in Div 8 zit.
Ik ben nu aan het azen op Piszczek als vervanger voor mijn Jung, maar die is nog altijd wat boven mijn budget; meer wedstrijden spelen dus. Als ik die heb, heb ik eindelijk alles blinkend goud. Wat is de officiële naam van blinkend goud? Want wanneer je zoekt op gouden spelers, selecteert hij zowel de blinkende als de iets minder blinkende variant.
Ik begrijp dat het upgraden van (als in: veel geld uitgeven aan) een manager niet echt veel zin heeft, i.i.g niet wanneer ik nog in divisie 7, 8 of 9 zit. Hoe denken jullie hierover?
Succes en pas op, voor je het weet ben je verslaafd