[Multi] FIFA 15 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 47 ... 63 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cwookie
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01-10 07:55
bbblije schreef op maandag 12 januari 2015 @ 22:19:
[...]

Ik zie ook maar weinig gebeuren. En die 161K winst van hier boven is ook maar marginaal.
Vorig jaar daalde de prijs voor deze "duurdere" spelers maar ongeveer 15%. Hier zit ik nog net niet aan maar ik neem er genoegen mee. Vorig jaar waren de laagste prijzen 1,5 uur na de release van de defenders, Zelfs na de release van alle TOTY's op de zondag daalden de prijzen niet meer zo ver als die van de eerste dag :) Het kan dit jaar natuurlijk anders zijn maar ik gok het er niet op

[ Voor 5% gewijzigd door Cwookie op 12-01-2015 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMeer
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01-10 19:27
Dus het is vanavond het beste moment om te kopen wat je kopen wil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbit73
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 08-01 18:30
8)7

[ Voor 98% gewijzigd door Bobbit73 op 12-01-2015 22:53 . Reden: dubbel ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbit73
Wat zullen de prijzen van de pakketjes worden voor de middenvelders? Zelfde als nu of duurder? Trouwens 10 x 25k en zeg maar niet zo heel veel terug. Een v Persie bv.

>:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-10 13:50
zie alles nu al duurder worden (IF kaarten) ik ga lekker in totw investeren en later verkopen

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killahb39
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 07-10 19:39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-10 22:50

Jelte,89

Woodworking

Zitten die in de normale 25k pakketten? (PC)

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:03
900k aan pakketten en helemaal nix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Voor wie zouden jullie gaan op de cam positie, Rooney of Di Maria?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMeer
Spelers van TOTY zelf dalen niet zeker?
Wilde namelijk Ramos goedkoop ophalen maar dat zal wel niet haha?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:32

StrongArmLance

Endless flow

Net 2 pakketjes. Nu meteen stoppen en me niet laten verleiden. Alleen maar kutspelers. Phew.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Ik heb weer eens geen pakketten :(

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13:59
Blij dat ik deze ochtend alles heb gekocht.
Zit net jaar de prijzen te kijken en zou als ik alles verkoop zo'n 550-600k winst hebben. (Alle NIF's boven de 84 rating gekocht, behalve CR & messi + een stapel IF's).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Heb net 10 pakketten van 25k gekocht, alleen Reus er uit gehaald maar verder niets bijzonders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naif0n
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02-10 14:10
Hmmm.....'s nachts niet meer gaan bieden op de market alleen maar irritante mensen :S

2023 R1250GS Adventure trophy | 2020 M340i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
  • Nu online
Dit is nu mijn team :

http://www.futhead.com/15/squads/12087920/

Iemand suggesties voor een andere RB en een CB? Zabaleta en Rojo wil ik wel behouden, maar puur nog iemand op reserve. Voor CB heb ik nog Vlaar en Ferdinand en voor RB heb ik nog Sagna en Rafinha. Rafinha past niet echt meer met de aanpasingen in het elftal.

Had zel al naar Kompany gekeken, maar deze vind ik vrij prijzig. Heb nog iets van 40k en wil eigenlijk nog een Costa kopen en verkopen als de prijzen weer omhoog gaan. Soort investering al weet ik niet of dit het juiste is.

Misschien is dit een optie om als alternatief achter de hand te hebben ? Al is Shaqiri straks niet meer van toepassing omdat hij straks in de Serie A speelt..

http://www.futhead.com/15/squads/16152214/

Denk echter niet dat het handig is omdat er nu allemaal andere spelers in het team moeten om 1 RB te vervangen..

[ Voor 22% gewijzigd door The Jackel op 13-01-2015 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-10 15:46
Net de 10 pakketten gekocht van 25.000 enige goede die ik eruit kon halen was Glichy in zwart 82. :(

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-07-2023
Die crash valt me tot dusver een beetje tegen eigenlijk. Gaat het nog gebeuren denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
  • Nu online
Ferdi_lwd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 08:36:
Die crash valt me tot dusver een beetje tegen eigenlijk. Gaat het nog gebeuren denken jullie?
Viel mij ook tegen.. Heb gisteren een aantal spelers gekocht welke ik eerder gekocht en weer verkocht had. Spelers waren aardig goedkoper. Gisteren ook Rooney gekocht voor 30k, deze was vorige week nog 65k.

Daarnaast had ik gisterochtend David Silva verkocht voor 10k en 's avonds teruggekocht voor 5k. Misschien dat een aantal spelers nog iets goedkoper worden, maar veel goedkoper dan dat ik deze nu heb zal het wel niet worden verwacht ik. Het hangt volgens mij ook erg af van de prijs die spelers hadden en de status. Di Maria was goedkoper geworden en is sinds gistermiddag gewoon weer een stuk duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
Ferdi_lwd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 08:36:
Je had maandagochtend moeten kopen, of nu wachten tot alle TOTY kaarten in de packs zitten.

Maansagochtend is namelijk leegverkoop, en iedereen is elkaar aan het undercutten, amerikaanse markt gaat dan bijna slapen dus zijn dan de prijzen het laagst.

Nu wordt het wachten tot het einde van de week wanneer de 50/100k packs uitkomen en alle TOTY kaarten erin zitten.

Ik heb zelf gisterenochtend gekocht en ga morgenavond weer verkopen, om eind van de week weer te kopen. Net gekeken en zit op 780k winst na EA tax.

[ Voor 11% gewijzigd door JPM85 op 13-01-2015 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supermach
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-10 20:58
JPM85 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 08:58:
[...]

Je had maandagochtend moeten kopen, of nu wachten tot alle TOTY kaarten in de packs zitten.

Maansagochtend is namelijk leegverkoop, en iedereen is elkaar aan het undercutten, amerikaanse markt gaat dan bijna slapen dus zijn dan de prijzen het laagst.

Nu wordt het wachten tot het einde van de week wanneer de 50/100k packs uitkomen en alle TOTY kaarten erin zitten.

Ik heb zelf gisterenochtend gekocht en ga morgenavond weer verkopen, om eind van de week weer te kopen. Net gekeken en zit op 780k winst na EA tax.
Welk team heb jij nu uiteindelijk bij elkaar gescharreld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
Ooow dan wacht ik wel even tot eind van de week. Kan tot dan toch niet spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
Supermach schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 09:01:
[...]

Welk team heb jij nu uiteindelijk bij elkaar gescharreld?
Ben uiteindelijk geeindigd met 2 teams:
BBVA - BPL Hybrid: http://www.futhead.com/15/squads/14604261/
BPL - Bund. Hybrid: http://www.futhead.com/15/squads/14605422/

Daarnaast een bundel aan high NIF's gekocht (Lewa, Reus, Ribery, Silva, Van Persie etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supermach
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-10 20:58
JPM85 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 09:09:
[...]

Ben uiteindelijk geeindigd met 2 teams:
BBVA - BPL Hybrid: http://www.futhead.com/15/squads/14604261/
BPL - Bund. Hybrid: http://www.futhead.com/15/squads/14605422/

Daarnaast een bundel aan high NIF's gekocht (Lewa, Reus, Ribery, Silva, Van Persie etc.)
Lekkere teams hoor. Heb je geen last van de hoge Attacking workrates van je verdedigers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
Supermach schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 09:18:
[...]

Lekkere teams hoor. Heb je geen last van de hoge Attacking workrates van je verdedigers?
Speelt inderdaad lekker.
Zet mijn tactiek op counter attack, dit zorgt ervoor dat de defensive pressure heel laag staat (slider staat op 10), en houdt je verdeging ver terug.

Zorgt wel voor een gat op het middenveld, maar dit los ik op door de 2 CM's op stay back te zetten. Ook met deze player instruction komen ze nog tot zo'n 25 meter van het doel, dus voor mij perfect. 4 voorin die ik ook voor laat, en de 2 cm's voor de afvallende bal of de counter attack eruit te halen.

Beste spelers zijn Robben & Suarez tot nu toe, beide 15 doelpunten uit 5 wedstrijden. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whoop whoop! Denk trek ff een 25k pakje open, wie zit daar vervolgens in? MESSI :D

TOTY, I'm ready for you!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 10:23:
Whoop whoop! Denk trek ff een 25k pakje open, wie zit daar vervolgens in? MESSI :D

TOTY, I'm ready for you!
Lekker.

Ik heb maar gewoon wat serie a spelers in gekocht: Tevez 12k, Vidal 14, Cuadrado 12, Pogba 25k, ook serie a in forms kregen een price cut.

Ook armero gehaald voor 25k oid en if insigne voor 32k

Nu wachten en hopen op if Totti, zal wel lekker goedkoop worden :)

[ Voor 14% gewijzigd door StrongArmLance op 13-01-2015 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbit73
Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 10:23:

TOTY, I'm ready for you!
Inderdaad Whoop whoop!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valderrama
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-10 23:20
Dit is mijn killer team. Speelt fantastisch. Ben nog een beetje zoekende naar de juiste formatie, maar dit lijkt de beste.

https://www.easports.com/...howoffId=gsPEve9gbJKN:360

Ik speel overigens alleen online seasons en over het algemeen bivakkeer ik in divisie 2, met uitstapjes richting divisie 1.

Verbeteringen aan dit team... lastig.... ik hoop nog op een Legend Valderrama en wellicht een IF Rodriguez, Voor de rest heb ik eigenlijk al iedereen die ik wil hebben denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

leuk team! ook nog aan gedacht met al die Columbia toppers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
  • Nu online
Niemand een idee voor een vervangende RB & CB (plek Rojo) welke goed in het team passen en niet al te veel kosten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:16
Waarom vervangen?
Past toch goed zo...
Als je Rojo vervangt zodat ie linkt met Ter Stegen en Pigue gaat de link met Rooney achteruit. Hetzelfde voor Zabaleta en Ramires.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
  • Nu online
dutchgio schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 11:52:
Waarom vervangen?
Past toch goed zo...
Als je Rojo vervangt zodat ie linkt met Ter Stegen en Pigue gaat de link met Rooney achteruit. Hetzelfde voor Zabaleta en Ramires.
Klopt, maar het is puur voor het geval van blessures of slecht fitness. Vind het fijn om dan spelers achter de hand te hebben op de plekken en ook goed in het team passen. Voor de andere plekken heb ik ook vervangers welke goed in het team passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Je kan dan een verdediger van Barca/Real pakken, ik vind zelf Varane erg goed. Maar die linkt niet met Rooney. Een verdediger in de Spaanse competitie met de Engelse nationaliteit ga je niet vinden.

Op de rechtsback positie net zo, dat linkt niet goed met BPL spelers, tenzij het Spanjaarden zijn zoals op de linkerkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 13-10 17:15
The Jackel schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 11:41:
Niemand een idee voor een vervangende RB & CB (plek Rojo) welke goed in het team passen en niet al te veel kosten ?

Misschien Mertesacker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laan1988 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 16:07:
[...]

Tot hij straks ineens verkocht wordt aan Arsenal
Dan werkt hij nog steeds wel zolang je hem nu koopt. Wanneer een speler een transfer krijgt blijven zijn oude kaartjes nog gewoon van PSG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
  • Nu online
Mertesacker kan wel, alleen heeft deze weinig tot geen snelheid. Om de chemstry op 100 te krijgen dient Rooney dan vervangen te worden door Ozil.

Word lastig om daar echt een goede vervanger te plaatsen. Qua Chemistry kan ik dan op RB net zo goed Rafinha (Bayern) behouden en dan op de CB plek Koscielny of Mascherano met daarnaast Alves.

[ Voor 3% gewijzigd door The Jackel op 13-01-2015 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:45
The Jackel schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 12:38:
[...]

Mertesacker kan wel, alleen heeft deze weinig tot geen snelheid. Om de chemstry op 100 te krijgen dient Rooney dan vervangen te worden door Ozil.

Word lastig om daar echt een goede vervanger te plaatsen. Qua Chemistry kan ik dan op RB net zo goed Rafinha (Bayern) behouden en dan op de CB plek Koscielny of Mascherano met daarnaast Alves.
Cahill / Onuoha (CB) en dan Walker als (RB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
  • Nu online
chengbondkwok schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 13:11:
[...]

Cahill / Onuoha (CB) en dan Walker als (RB)
Thnx ! Dat ziet er goed uit en ze kosten ook weinig.

Edit : Pff zie ik net dat ik Onuoha al had (untradable item vanuit het Christmas pack). Wist ik niet en had hem nogmaals gekocht 8)7 Nu maar weer te koop gezet :P

[ Voor 27% gewijzigd door The Jackel op 13-01-2015 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

denken jullie dat de prijs van Di Maria nog gaat zakken aangezien hij in TOTS zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Laatst online: 13-10 16:24
ind0mi schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 13:13:
denken jullie dat de prijs van Di Maria nog gaat zakken aangezien hij in TOTS zit
Denk het niet. De normale kaarten van de spelers die ook een TOTY kaart hebben zullen niet dalen denk ik. Ze blijven gelijk of worden duurder, alhoewel er altijd wat variatie naar onder en naar boven in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMeer
Is Modric aan te raden als CDM? Zoals in het volgende team?:

http://www.futhead.com/15/squads/16174150/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had bij een vorig team Modric op precies dezelfde plek staan en voor mij kon hij zijn plicht als CDM prima vervullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
  • Nu online
Iemand een idee waarom de Chemsitry in Futhead niet altijd overeenkomt met die in Fifa zelf ? Bij Futhead is het namelijk een 9 en in Fifa zelf een 6...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
The Jackel schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 13:57:
Iemand een idee waarom de Chemsitry in Futhead niet altijd overeenkomt met die in Fifa zelf ? Bij Futhead is het namelijk een 9 en in Fifa zelf een 6...
Waarschijnlijk omdat Futhead al compenseert voor een nodig/mogelijke positie verandering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:53
The Jackel schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 13:57:
Post je team eens dan kunnen we zien wat het probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Moet je niet nog een position change doorvoeren? Edit: Al gezegd

Ik heb SIF Tevez gekocht. Duur, maar is het hopelijk waard. Eerste wedstrijd een goal en assist. Nu divisie 3

[ Voor 5% gewijzigd door StrongArmLance op 13-01-2015 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 12:47
Ik heb af en toe het idee dat ik een andere FUT server speel dan mensen die roepen dat er geen crash is (geweest) en hier over klagen.

Heb mijn team wat ik vorige week heb verkocht voor de helft teruggekocht gisteravond (tussen 22:00 en 01:00) en vanochtend (06:00) nog wat IF's gescored voor dik minder dan de helft van de prijs van twee weken geleden.

De prijzen van spelers t/m 100k zijn echt gigantisch gedoken maar gaan nu alweer iets omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Ik snap niet hoe jullie aan al jullie geld komen :)
Zelf heb ik geen tijd / zin in actief traden en vertik ik het om geld te investeren.

Ben sinds een weekje aan het spelen en opgeklommen naar div3 inmiddels (4 in 9 wedstrijden kampioen) met het volgende team met alleen Nederlanders:

https://www.easports.com/...owoffId=e5wqZRdJnLI03:ps3

(overigens speel ik op ps4, weet niet waarom er ps3 in de link staat..)

Nu spaar ik voor van Persie (20k - 30k) is voor de meeste hier wisselgeld volgens mij, maar ik moet er toch 3 seizoenen voor spelen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
jongf7 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 15:23:
Zelf heb ik geen tijd / zin in actief traden en vertik ik het om geld te investeren.

Ben sinds een weekje aan het spelen en opgeklommen naar div3 inmiddels (4 in 9 wedstrijden kampioen) met het volgende team met alleen Nederlanders:

Nu spaar ik voor van Persie (20k - 30k) is voor de meeste hier wisselgeld volgens mij, maar ik moet er toch 3 seizoenen voor spelen :p
Als je een weekje speelt is het normaal dat je nog geen vermogen hebt.
Ik speel zelf vanaf het uitkomen van FUT15, en enkel door wedstrijden zo'n 360k aan coins.

Daarnaast is het handelen niet eens zo tijdrovend, je moet alleen het spelletje kunnen lezen, en weten welke spelers populair zijn/worden. Ook inspelen op happy hours & 25/50/100k packs en de daarbij horende crash helpt veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 12:47
Coinboosts unlocken en elke avond als ik heb gespeeld hele team te koop zetten voor 10% meer dan ik er voor betaald heb en de volgende dag voor minder weer kopen.

Heb ooit één pakje geopend en daar zat kompany in, was genoeg om op bovenstaande manier mijn ideale team te kunnen kopen (BBVA Barca/Real/Atletico mix excl. de hele dure spelers als Messi, CR7 etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Nu online
Ik heb nu al paar maand 400k. Waarmee ik niks doe want heb nu 10 squads dus ik vermaak me wel.
Zal ik daarvan packs openen en wanneer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
  • Nu online
Riemer schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 14:30:
[...]

Post je team eens dan kunnen we zien wat het probleem is.
Dit is het team :

In futhead heeft Rojo een chremistry van 9, maar in fifa is het 6...

[ Voor 12% gewijzigd door The Jackel op 13-01-2015 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaWkY61
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2024
Ik moet zeggen dat als je eenmaal dat traden onder de knie krijgt en je bent er actief mee bezig, dat je dan makkelijk 30, 40K op een dag kan maken.

Vreet alleen veel tijd.

Wat bij mij heel goed werkt is een speler kopen die tussen de 100 en 200k zit. Als je paar keer refresht wordt hij 5 - 10 K onder laagste BIN aangeboden. Als je snel bent en je zet er zelf nog 5 a 6-K bovenop heb je zo 7, 8K winst (inc. de afgdreagen tax)

Consumables doen het goed; weinig/geen kans op verlies alleen vreet meer tijd..

Wesside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
  • Nu online
Wat is eigenlijk het verschil tussen de verschillende chemistry styles? Alexis Sanchez speelt nu heel anders dan toen ik hem eerder in mijn team had. Het is nu een RM, maar wat voor effect heeft het om hem te wijzigen naar een RW (hier speelt hij altijd namelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
EA probeert ons toch te helpen om de prijzen wat te drukken met introductie van mooie deals. Ben benieuwd of de markt nog wat gaat bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMeer
Komt er weer een kleine crash?

Komt dat dan door de nieuwe TOTY spelers en gebeurt dit dan elke dag?

Was aan t handelen en had al wat vooruit geboden, maar nu dalen de prijzen ineens van bv Dani Alves van ong 30k naar 23k ;)

Als ze nou maar weer stijgen dan koop ik er een paar voor wat winst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17:45
Mijn 2 teams zover:

BBVA: https://www.easports.com/...owoffId=cPmruzuWnLI4K:ps3
Hybrid: https://www.easports.com/...owoffId=6ptwKYENnLI4S:ps3

Had de onderste eerste iets anders, maar dat liep niet. Er zijn een aantal Bayern spelers voor in de plaats gekomen :)

Nu proberen terug te komen naar divisie 2 zal een hele klus worden.
nog 700K hiermee ga ik gamblen als alle TOTY spelers in packs zitten! Hopen op een wonder :)

[ Voor 10% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 13-01-2015 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
Prijzen zijn nu weer aan het dalen inderdaad. Morgen vast weer op het laagste punt om vervolgens donderdag weer te stijgen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

https://www.easports.com/...owoffId=gEHAaeJrnLI5b:ps3

SIF tevez :)

[ Voor 9% gewijzigd door StrongArmLance op 13-01-2015 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zizou10
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-01 16:17
http://www.futhead.com/15/squads/16234530/ of http://www.futhead.com/15/squads/16229798/
ben van plan om deze twee teams te maken. Wat kan er beter? Ik dacht aan Boateng en Lahm i.p.v. SIF Naldo en Gustavo.

[ Voor 16% gewijzigd door zizou10 op 13-01-2015 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
  • Nu online
The Jackel schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 19:50:
Wat is eigenlijk het verschil tussen de verschillende chemistry styles? Alexis Sanchez speelt nu heel anders dan toen ik hem eerder in mijn team had. Het is nu een RM, maar wat voor effect heeft het om hem te wijzigen naar een RW (hier speelt hij altijd namelijk).
Niemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Nou weer 100k over de balk met 0,0 resultaat ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Je zegt chem styles en hebt het dan over posities. Chemistry styles maken wel degelijk aardig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:48
Zo, mijn eerste speler van enige waarde gevonden! Had wel al een keer pogba/Vidal, maar Rooney is wel iets meer waard volgens mij. Zal ik Rooney nu verkopen of stijgen de prijzen later deze week nog?

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
  • Nu online
StrongArmLance schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 22:39:
[...]

Je zegt chem styles en hebt het dan over posities. Chemistry styles maken wel degelijk aardig uit.
Klopt, excuus voor de verwarring. Als iemand op RW staat, maar de speler is een RM (staat op de spelerskaart). Zal het verschil te merken zijn als ik een kaart koop om de speler van RM naar RW om te zetten?

Daarnaast ben ik benieuwd wat het verschil in chemistry stijlen is en welke ik het beste kan gebruiken bij een 4-3-3 (4) opstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
The Jackel schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 22:45:
[...]

Klopt, excuus voor de verwarring. Als iemand op RW staat, maar de speler is een RM (staat op de spelerskaart). Zal het verschil te merken zijn als ik een kaart koop om de speler van RM naar RW om te zetten?

Daarnaast ben ik benieuwd wat het verschil in chemistry stijlen is en welke ik het beste kan gebruiken bij een 4-3-3 (4) opstelling.
In principe maakt het niet uit of je speler een RM of RW positie heeft als de spelers om hem heen al maximale chem geven. Je vragen zijn echter nogal basic FUT kennis en ik verwijs je hiervoor door:

http://forum.ea.com/uk/posts/list/2937652.page

Lees dit maar door, daarna weet je alles over chemistry e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Grappig, Buttner heeft bijna alle attributen beter als Huntelaar 8)

Edit: Stijgen straks ook alle spelers weer? ik bedoel, Van persie kost op de pc nog maar 10k ofzo

[ Voor 6% gewijzigd door Jelte,89 op 13-01-2015 23:19 ]

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-10 23:04
Spelers zullen weer langzaam gaan stijgen na aankomend weekend, maar zullen in veel gevallen niet komen op hun oorspronkelijke prijs van voor de marktcrash.

Gisteren had ik een paar minuten de Web App open en het lukte om met open bid 10.5k te betalen voor James Rodríguez (PS4), die ik enkele seconden later voor 19k kon verkopen. 8k winst is echt enorm bij een speler die zo weinig waard is natuurlijk, dus was ik wel tevreden over.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
  • Nu online
Riemer schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 22:55:
[...]

In principe maakt het niet uit of je speler een RM of RW positie heeft als de spelers om hem heen al maximale chem geven. Je vragen zijn echter nogal basic FUT kennis en ik verwijs je hiervoor door:

http://forum.ea.com/uk/posts/list/2937652.page

Lees dit maar door, daarna weet je alles over chemistry e.d.
Thnx !

Ik had al wel het een en ander gezocht, maar ik kon/kan niet echt iets vinden wat het beste is om te doen. Hiermee bedoel ik of het bijvoorbeeld verstandig is om de CB's te voorzien van de Guardian chemsitry en de CAM als Engine & Artist en de ST als Deadeye. Zal ik echt wat merken van deze aanpassingen of is bijvoorbeeld de basic setting goed genoeg. Als spits heb ik Diego Costa en deze heeft als chemistry Hawk (zo kocht ik deze).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
The Jackel schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 08:03:
[...]

Thnx !

Ik had al wel het een en ander gezocht, maar ik kon/kan niet echt iets vinden wat het beste is om te doen. Hiermee bedoel ik of het bijvoorbeeld verstandig is om de CB's te voorzien van de Guardian chemsitry en de CAM als Engine & Artist en de ST als Deadeye. Zal ik echt wat merken van deze aanpassingen of is bijvoorbeeld de basic setting goed genoeg. Als spits heb ik Diego Costa en deze heeft als chemistry Hawk (zo kocht ik deze).
Of en welke chemistry style je moet toepassen ligt aan jezelf. Persoonlijk kijk ik altijd naar de ingame stats van een speler en bekijk welke stats ik wil boosten met een chem kaart. Neem bijvoorbeeld Robben. Is al erg snel en kan goed dribbelen. Heeft al een goed schot. Je kunt zijn passing boosten of er juist voor kiezen zijn sterke punten nog meer te accentueren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
  • Nu online
Riemer schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 08:22:
[...]

Of en welke chemistry style je moet toepassen ligt aan jezelf. Persoonlijk kijk ik altijd naar de ingame stats van een speler en bekijk welke stats ik wil boosten met een chem kaart. Neem bijvoorbeeld Robben. Is al erg snel en kan goed dribbelen. Heeft al een goed schot. Je kunt zijn passing boosten of er juist voor kiezen zijn sterke punten nog meer te accentueren.
Het is dus een boost bovenop de standaard stats van een speler. Voor Alexis Sanchez zou ik dus kunnen kiezen om de een poost te geven aan snelheid en dribbelen om zo nog meer uit hem te kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
The Jackel schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 08:25:
[...]

Het is dus een boost bovenop de standaard stats van een speler. Voor Alexis Sanchez zou ik dus kunnen kiezen om de een poost te geven aan snelheid en dribbelen om zo nog meer uit hem te kunnen halen.
Yep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
  • Nu online
Thnx ! Dan zal ik dat eens testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Nu online
Kan ik het beste per linie packs openen? Of wachten tot je ze allemaal uit de packs kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaWkY61
Waarom packs kopen met toty? Kans is net zo groot dat je bijvoorbeeld een Ibrahimovic of een robben zou pullen.

Gewoon slim inkopen om na de crash weer te verkopen..

Wesside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Nu online
HaWkY61 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 08:54:
Waarom packs kopen met toty? Kans is net zo groot dat je bijvoorbeeld een Ibrahimovic of een robben zou pullen.

Gewoon slim inkopen om na de crash weer te verkopen..
Ik ben daar niet echt goed in :$.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
llovesoccerx7 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 08:58:
[...]
Ik ben daar niet echt goed in :$.
zo moeilijk is het niet ;) je koopt nu een zooitje SIF Godins of Clichy`s . Wacht een week en ze zijn al 30% gestegen. Heb nu me tradepile vol staan met Clichy en Godin.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Nu online
Kr44nVogel schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 09:35:
[...]

zo moeilijk is het niet ;) je koopt nu een zooitje SIF Godins of Clichy`s . Wacht een week en ze zijn al 30% gestegen. Heb nu me tradepile vol staan met Clichy en Godin.
Ik heb dan een 400k te investeren ik weet niet als dat zin heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:58
Eergisteren ibra voor 705k gekocht. Wat is dat toch een geweldige speler om te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Snap alleen nog niet waarom de SIF goedkoper is dan de IF (PC)

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
omdat er nu heel veel op de markt zijn van de SIF. De IF zijn al wat langer op de markt en schaarser. Trekt zeker bij komende weken (week)

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
llovesoccerx7 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 09:40:
[...]
Ik heb dan een 400k te investeren ik weet niet als dat zin heeft.
Koop 1 of 2 hogere IF spelers, zoals bijv genoemde SIF Clichy of nog beter SIF lacazette.
Lacazette krijgt hoogstwaarschijnlijk een winter upgrade, en gaat zijn SIF kaart van bijv 81 rating, naar 83/84 rating. Volgens mij kan je SIF lacazette wel ophalen voor zo'n 170k, en is hij met upgrade wel een 300-350k waard.

Anders zou je kunnen investeren in spelers die nu rond de 20-30k zijn, en normaal 50-60k.
Nu kopen levert je volgende week een veilige 10-15k per speler op, en heb je dus ipv 400k, 550-600k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
Zal Tevez een goede investering zijn? Is nu BIN 12.000. Of v. Persie 24.000 BIN (PS4).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

JPM85 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 10:29:
[...]

Koop 1 of 2 hogere IF spelers, zoals bijv genoemde SIF Clichy of nog beter SIF lacazette.
Lacazette krijgt hoogstwaarschijnlijk een winter upgrade, en gaat zijn SIF kaart van bijv 81 rating, naar 83/84 rating. Volgens mij kan je SIF lacazette wel ophalen voor zo'n 170k, en is hij met upgrade wel een 300-350k waard.

Anders zou je kunnen investeren in spelers die nu rond de 20-30k zijn, en normaal 50-60k.
Nu kopen levert je volgende week een veilige 10-15k per speler op, en heb je dus ipv 400k, 550-600k.
De kaart die je al in bezit krijgt geen upgrade hoor, er komt dan een nieuwe kaart.

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_h12
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:37
Jelte,89 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 11:13:
[...]

De kaart die je al in bezit krijgt geen upgrade hoor, er komt dan een nieuwe kaart.
In Fut 14 kregen de huidige kaarten een hogere rating, Suarez was een goed voorbeeld zijn IF en SIF gingen met even veel punten omhoog als de upgrade van de normale kaart. De kaarten die mensen toen in bezit hadden stegen met een waarde van ruim 200k of meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Nu online
Wanneer komen de middenvelders uit? Iemand enige idee van de tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Dennis_h12 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 11:21:
[...]

In Fut 14 kregen de huidige kaarten een hogere rating, Suarez was een goed voorbeeld zijn IF en SIF gingen met even veel punten omhoog als de upgrade van de normale kaart. De kaarten die mensen toen in bezit hadden stegen met een waarde van ruim 200k of meer.
LET OP:
In FUT14 was het als volgt:
- speler krijgt upgrade (Bijv. Hazard)
- Reguliere kaart blijft hetzelfde en er komt een nieuwe kaart met een hogere rating.
- IF kaarten veranderen automatisch

Heb je dus reguliere Lacazette en krijgt hij een Up dan zal hij, als EA het beleid van vorig jaar volgt dezelfde rating houden. Heb je echter de IF of de SIF van Lacazette dan heb je mazzel!

Het kan echter zijn dat EA het beleid van 2013 of eerder volgt en dan heb je pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
llovesoccerx7 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 11:56:
Wanneer komen de middenvelders uit? Iemand enige idee van de tijd?
Nieuwe TOTW komt om 19.00 uur in packs. Ik meen me van vorig jaar te herinneren dat TOTY middenvelders een uur later in packs komen. 20.00 uur zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cwookie
Riemer schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 12:00:
[...]

Nieuwe TOTW komt om 19.00 uur in packs. Ik meen me van vorig jaar te herinneren dat TOTY middenvelders een uur later in packs komen. 20.00 uur zou ik zeggen.
Betekend dit dan ook dat geen van de TOTY spelers in TOTW zullen (kunnen) zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaWkY61
Cwookie schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 12:05:
[...]

Betekend dit dan ook dat geen van de TOTY spelers in TOTW zullen (kunnen) zitten?
Lijkt me niet, daarnaast zie ik geen TOTY middenvelder in de voorspellingen van TOTW.

Wesside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Cwookie schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 12:05:
[...]

Nee, in principe kan het wel. Ik meen dat dit vorig jaar ook is gebeurd maar kan me zo niet meer herinneren met wie. Speler heeft dan dus twee kaarten tegelijkertijd.

Edit: Het gaat om Angel di Maria in FUT 14. Hij kreeg een TOTS kaart op 21 mei 2014. In die week was ook de CL fniale en daarna kreeg hij op 25 mei een MOTM kaart. In principe is het dus mogelijk dat spelers een TOTW en een TOTY kaart tegelijkertijd krijgen.

[ Voor 32% gewijzigd door Riemer op 14-01-2015 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
Dus als goed is kun je het beste vanaf 20:00 gokken op goede packs waar TOTY spelers inzitten?

Had net uit een 25.000 pakket Benzema gekregen maar die is nu gewoon 20.000 minder waard. dan kan ik het beste wachten met verkopen tot na de market crash of zie ik dat verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ja, z'n normale buynow zat rond de 35K, nu is dat meer richting de 20K.
Ik zou m dus niet nu verkopen maar wachten tot de prijs weer stijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Laatst online: 13-10 16:24
sten123 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 12:25:
Dus als goed is kun je het beste vanaf 20:00 gokken op goede packs waar TOTY spelers inzitten?

Had net uit een 25.000 pakket Benzema gekregen maar die is nu gewoon 20.000 minder waard. dan kan ik het beste wachten met verkopen tot na de market crash of zie ik dat verkeerd.
Dat zie je goed ja! Persoonlijk zou ik nu geen packs kopen en, mits je een beetje budget hebt, wachten tot zondag. Dan kun je het gehele totyin packs krijgen. Doelmannen, verdedigers, middenvelders en aanvallers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
Arwintju schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 12:37:
[...]

Dat zie je goed ja! Persoonlijk zou ik nu geen packs kopen en, mits je een beetje budget hebt, wachten tot zondag. Dan kun je het gehele totyin packs krijgen. Doelmannen, verdedigers, middenvelders en aanvallers.
heb een budget van 280.000 zou dat genoeg zijn voor zo`n pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cwookie
sten123 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 13:12:
[...]

heb een budget van 280.000 zou dat genoeg zijn voor zo`n pack
Sommigen krijgen al een TOTY na enkele tienduizenden coins uit te hebben gegeven aan packs en anderen hebben er nog geen na meerdere miljoenen uitgegeven te hebben aan packs. Het is puur geluk

[ Voor 7% gewijzigd door Cwookie op 14-01-2015 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-10 23:55

KoffieNT

banaan

Sinds een week heb ik nu FIFA 15 op de PS4 en voor het eerst speel ik ook FUT. Totale noob als ik ben, had ik eerst een team samengesteld dat niet slecht was qua Rating, maar qua aansluiting op de elkaar niks waard was.
In een avond heeft een vriend van mij de basics uitgelegd en inmiddels heb ik een team met 100 Chemistry en een gemiddelde van 80 Rating. Niet slecht, al zeg ik het zelf, gezien ik net in Div 8 zit.

Ik ben nu aan het azen op Piszczek als vervanger voor mijn Jung, maar die is nog altijd wat boven mijn budget; meer wedstrijden spelen dus. Als ik die heb, heb ik eindelijk alles blinkend goud :D. Wat is de officiële naam van blinkend goud? Want wanneer je zoekt op gouden spelers, selecteert hij zowel de blinkende als de iets minder blinkende variant.

Ik begrijp dat het upgraden van (als in: veel geld uitgeven aan) een manager niet echt veel zin heeft, i.i.g niet wanneer ik nog in divisie 7, 8 of 9 zit. Hoe denken jullie hierover?

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

KoffieNT schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 14:53:
Sinds een week heb ik nu FIFA 15 op de PS4 en voor het eerst speel ik ook FUT. Totale noob als ik ben, had ik eerst een team samengesteld dat niet slecht was qua Rating, maar qua aansluiting op de elkaar niks waard was.
In een avond heeft een vriend van mij de basics uitgelegd en inmiddels heb ik een team met 100 Chemistry en een gemiddelde van 80 Rating. Niet slecht, al zeg ik het zelf, gezien ik net in Div 8 zit.

Ik ben nu aan het azen op Piszczek als vervanger voor mijn Jung, maar die is nog altijd wat boven mijn budget; meer wedstrijden spelen dus. Als ik die heb, heb ik eindelijk alles blinkend goud :D. Wat is de officiële naam van blinkend goud? Want wanneer je zoekt op gouden spelers, selecteert hij zowel de blinkende als de iets minder blinkende variant.

Ik begrijp dat het upgraden van (als in: veel geld uitgeven aan) een manager niet echt veel zin heeft, i.i.g niet wanneer ik nog in divisie 7, 8 of 9 zit. Hoe denken jullie hierover?
http://www.fifauteam.com/category/tips/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-10 23:55

KoffieNT

banaan

Ah kijk, die website was ik nog niet tegengekomen. Weer wat leesvoer :).

:D

Pagina: 1 ... 47 ... 63 Laatste