Nee heb ik niet gebruikt. Heb momenteel Bergkamp en Gullit en hiervoor heb ik Desailly, Vieira, Pires, Matthaus en Nedved gehad. Desailly is naar mijn mening een perfecte CB. Snel, goede workrates en sterk. Vieirra is een monsterachtige middenvelder. Ontzettend sterk, rap en goed aan de bal. Hij miste alleen een goed schot. Pires kwam door zijn M/M workrates niet altijd goed uit de verf, ik speel liever met Nedved. Matthaus heeft naar mijn mening alles voor allround CM behalve een perfecte dribbel.Kr44nVogel schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:11:
[...]
Heb je wel eens engelse legends gebruikt? Vond vooral Fowler heerlijk spelen. Lineker iets minder. Wil eens Owen gebruiken schijnt ook heerlijk te spelen.
Gullit en Bergkamp zijn echt fantastisch. Als je een xbox hebt zijn legends naar mijn mening echt top of the bill. Gullit is echt overal. Het ene moment helpt hij in verdediging mee en nog geen 10 seconden later geeft hij een perfecte assist aan 'the Iceman'. Bergamp is in mijn team de absolute afmaker. In en rond de 16 is hij dodelijk en zeer snel en bewegelijk. Ik heb ze beiden al sinds begin oktober en ze gaan nooit meer weg, ook al zou ik er nu behoorlijk aan kunnen verdienen qua muntjes!
[ Voor 24% gewijzigd door Riemer op 07-01-2015 15:59 ]