[Multi] FIFA 15 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 45 ... 63 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-10 21:00
Kr44nVogel schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:11:
[...]

Heb je wel eens engelse legends gebruikt? Vond vooral Fowler heerlijk spelen. Lineker iets minder. Wil eens Owen gebruiken schijnt ook heerlijk te spelen.
Nee heb ik niet gebruikt. Heb momenteel Bergkamp en Gullit en hiervoor heb ik Desailly, Vieira, Pires, Matthaus en Nedved gehad. Desailly is naar mijn mening een perfecte CB. Snel, goede workrates en sterk. Vieirra is een monsterachtige middenvelder. Ontzettend sterk, rap en goed aan de bal. Hij miste alleen een goed schot. Pires kwam door zijn M/M workrates niet altijd goed uit de verf, ik speel liever met Nedved. Matthaus heeft naar mijn mening alles voor allround CM behalve een perfecte dribbel.

Gullit en Bergkamp zijn echt fantastisch. Als je een xbox hebt zijn legends naar mijn mening echt top of the bill. Gullit is echt overal. Het ene moment helpt hij in verdediging mee en nog geen 10 seconden later geeft hij een perfecte assist aan 'the Iceman'. Bergamp is in mijn team de absolute afmaker. In en rond de 16 is hij dodelijk en zeer snel en bewegelijk. Ik heb ze beiden al sinds begin oktober en ze gaan nooit meer weg, ook al zou ik er nu behoorlijk aan kunnen verdienen qua muntjes!

[ Voor 24% gewijzigd door Riemer op 07-01-2015 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke van deze 2 teams is beter denken jullie? en waarom?

http://www.futhead.com/15/squads/15413832/
http://www.futhead.com/15/squads/15413985/

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Die 2e, robben als spits met 5 chem werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

Is erg persoonlijk. Ik speel het liefst met Aguero in de spits, Lewandowski combineert niet goed met mijn speel stijl. Dit is momenteel mijn opstelling http://www.futhead.com/15/squads/15418839/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2e.
Misschien IF Benatia vervangen voor de normale, en dan Neuer halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_h12
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-10 15:37
Ik zelf zou voor de eerste gaan, Robben eindigt met de juiste trainer en 10 wedstrijden op 7 chem, een speler met zulke stats maakt het niet zo uit of het 7 of 10 chem is. Ik speel zelf met de normale Ronaldo en Bale op spits werkt als een trein!

http://www.futhead.com/15/squads/15455004/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:39
Heb laatste tijd op ps4 vaak dat ik wedstrijden speel
En geen punten krijg. Telt ook niet mee na de tijd. Heb dit ook alleen s ik verlies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Laatst online: 12-08 23:21
Riemer schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 15:53:
[...]

Nee heb ik niet gebruikt. Heb momenteel Bergkamp en Gullit en hiervoor heb ik Desailly, Vieira, Pires, Matthaus en Nedved gehad. Desailly is naar mijn mening een perfecte CB. Snel, goede workrates en sterk. Vieirra is een monsterachtige middenvelder. Ontzettend sterk, rap en goed aan de bal. Hij miste alleen een goed schot. Pires kwam door zijn M/M workrates niet altijd goed uit de verf, ik speel liever met Nedved. Matthaus heeft naar mijn mening alles voor allround CM behalve een perfecte dribbel.

Gullit en Bergkamp zijn echt fantastisch. Als je een xbox hebt zijn legends naar mijn mening echt top of the bill. Gullit is echt overal. Het ene moment helpt hij in verdediging mee en nog geen 10 seconden later geeft hij een perfecte assist aan 'the Iceman'. Bergamp is in mijn team de absolute afmaker. In en rond de 16 is hij dodelijk en zeer snel en bewegelijk. Ik heb ze beiden al sinds begin oktober en ze gaan nooit meer weg, ook al zou ik er nu behoorlijk aan kunnen verdienen qua muntjes!
Hoe was Nedved voor jouw in de dribbel en opbouw? Zit te denken om Futre te upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Nedved beviel goed. Ik speel in een 433-4 opstelling en had hem dus als linker vleugelspits. Ik denk dat hij nog beter als linker middenvelder is vanwege zijn iets mindere snelheid. Dribbel is prima evenals zijn schot (2 benig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-07-2023
EricNL schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 10:35:
Is er inmiddels al bekend vanaf wanneer de TOTY pakjes te koop zullen zijn?
Kijk hier maar even naar: http://www.fifagamenews.com/fifa-15-calendar/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:20
T/m de 16e zullen dus de packs uitgebracht worden. Iemand enig idee hoe het dan met de market crash gaat ? Gaat dit meteen de 12 gebeuren of pas aan het eind van de week als alle packs uitgebracht zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

verwacht pas een echte crash vanaf tots middenveld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-10 19:24
ind0mi schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 09:05:
verwacht pas een echte crash vanaf tots middenveld
Maandag gaat het los, op de EA forums zijn meerdere topics waarin men dit aangeeft/verwacht.
Begin van TOTY heeft ook de laagste prijzen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-09 07:54
Protax schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 09:12:
[...]

Maandag gaat het los, op de EA forums zijn meerdere topics waarin men dit aangeeft/verwacht.
www.futbin.com om de spelers in de gaten te houden
en dumpprijzen kunnen worden gevonden op
http://www.futfocus.com/pulse

doe er dit weekend en daarna je voordeel mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual Ruud
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08:19
Protax schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 09:12:
[...]

Ja, dat was vorig jaar ook zo.

Helaas ben ik de hele week op vakantie. Ik gok op het laatste weekend als alle TOTY kaarten in de packs zitten en waarschijnlijk ook de 100k packs komen. Iets anders zit er voor mij namelijk niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Ik ga Kluivert een nieuwe kans geven in 4-2-2-2. Daarnaast ben ik blij dat Own Goals niet worden opgeslagen in een spelers doelpunten overzicht :)

(Was wel leuk, tegenstander probeerde bal erin te schieten. Mijn speler maakt dezelfde beweging om hem tegen te houden en hij gaat erin. Vervolgens forceer ik een own goal bij de tegenstander door de bal tegen zijn verdediger aan te schieten :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zmokkie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-05 10:31
Ben van plan om dit team bij elkaar te kopen volgende week. Iemand nog aanvullingen/verbeteringen? Heb 2,5 mln te besteden..
http://www.futhead.com/15/squads/14323381/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zmokkie schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 08:45:
Ben van plan om dit team bij elkaar te kopen volgende week. Iemand nog aanvullingen/verbeteringen? Heb 2,5 mln te besteden..
http://www.futhead.com/15/squads/14323381/
Team is het niet waard. Je gooit veel te veel geld in IF Benzema, die coins is hij niet waard.
Kun je beter voor Neymar op links gaan met Suarez in de spits. Ook is Robben een betere speler dan Bale (in ieder geval in FUT, wil hier geen discussie op gang brengen).

Dus IMO kies je net voor de verkeerde league/spelers in je team.

Daarnaast zou ik Alves vervangen voor IF Carvajal en dan kun je kiezen voor Neuer want die Casillas is me toch een grabbelaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zmokkie
De optie Suarez ipv IF Benzema heb ik ook overwogen maar dat Ajax verleden zit me niet lekker;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Zmokkie schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 09:25:
De optie Suarez ipv IF Benzema heb ik ook overwogen maar dat Ajax verleden zit me niet lekker;)
Hehe mooi zeg! _/-\o_
Ik lees overigens de laatste tijd dat Bale beter is als je geen skiller bent.
Schijnt het ook super goed te doen als spits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zmokkie
Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 09:16:
[...]

Team is het niet waard. Je gooit veel te veel geld in IF Benzema, die coins is hij niet waard.
Kun je beter voor Neymar op links gaan met Suarez in de spits. Ook is Robben een betere speler dan Bale (in ieder geval in FUT, wil hier geen discussie op gang brengen).

Dus IMO kies je net voor de verkeerde league/spelers in je team.

Daarnaast zou ik Alves vervangen voor IF Carvajal en dan kun je kiezen voor Neuer want die Casillas is me toch een grabbelaar.
Bedankt voor je suggesties. Gaat denk niet lukken om Suarez, Neymar, Robben, IF Carvajal en Neuer in 1 team te krijgen met full chem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zmokkie schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 09:36:
[...]

Bedankt voor je suggesties. Gaat denk niet lukken om Suarez, Neymar, Robben, IF Carvajal en Neuer in 1 team te krijgen met full chem...
Hmm niet met carvajal, maar wel op deze manier ;)

http://www.futhead.com/15/squads/15622088/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Protax schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 09:28:
[...]

Hehe mooi zeg! _/-\o_
Ik lees overigens de laatste tijd dat Bale beter is als je geen skiller bent.
Schijnt het ook super goed te doen als spits...
Heb zelf beide spelers gebruikt (ben wel enigsinds bevooroordeeld maar probeer een objectief beeld te schetsen)

Bale is goed. Snel en een verwoestend schot. Wat me erg tegenviel was zijn behendigdheid en dribbel. Dit is bij Robben gewoon veel beter. Robben heeft niet zijn kracht maar is technisch veel beter. Ik ben zelf geen skiller maar qua dribbelen merk je het verschil zeker. De betere dribbelaars (zoals Robben en Ribéry) zijn dit jaar echt fijn om mee te spelen. Robben weeft door de verdediging heen!

Heerlijk zo'n mancrush ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Riemer op 09-01-2015 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Riemer schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 09:44:
[...]

Heb zelf beide spelers gebruikt (ben wel enigsinds bevooroordeeld maar probeer een objectief beeld te schetsen)

Bale is goed. Snel en een verwoestend schot. Wat me erg tegenviel was zijn behendigdheid en dribbel. Dit is bij Robben gewoon veel beter. Robben heeft niet zijn kracht maar is technisch veel beter. Ik ben zelf geen skiller maar qua dribbelen merk je het verschil zeker. De betere dribbelaars (zoals Robben en Ribéry) zijn dit jaar echt fijn om mee te spelen. Robben weeft door de verdediging heen!

Ik ben zelf wel van de krachtpatsers, Tevez vind ik bijv. een heerlijke speler.
Kan niet wachten om maandag weer een team te bouwen met Tevez/Aguero/Vidal etc. :)
Bale wil ik ook maandag kopen, Robben vond ik een een fijne spelers, maar ben super benieuwd naar Bale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Protax schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:35:
[...]

Ik ben zelf wel van de krachtpatsers, Tevez vind ik bijv. een heerlijke speler.
Kan niet wachten om maandag weer een team te bouwen met Tevez/Aguero/Vidal etc. :)
Bale wil ik ook maandag kopen, Robben vond ik een een fijne spelers, maar ben super benieuwd naar Bale.
Dan zul je Bale wel fijn vinden. Ben erg benieuwd welke spelers in TOTY zitten en dan met name of Robben het haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Riemer schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:46:
[...]

Dan zul je Bale wel fijn vinden. Ben erg benieuwd welke spelers in TOTY zitten en dan met name of Robben het haalt.
Ja, dat denk ik ook. Zijn shooting schijnt bizarre te zijn, veel beter dan het getal op de kaart zegt.
Robben zal het TOTY toch wel halen mag ik aannemen?

http://www.easports.com/f...am-of-the-year-roundtable

Wel grappig om te zien, dat "bekende" voetballers hem er niet in zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Protax schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:50:
[...]

Ja, dat denk ik ook. Zijn shooting schijnt bizarre te zijn, veel beter dan het getal op de kaart zegt.
Robben zal het TOTY toch wel halen mag ik aannemen?

http://www.easports.com/f...am-of-the-year-roundtable

Wel grappig om te zien, dat "bekende" voetballers hem er niet in zetten.
Idd. vond ik ook wel raar. Robben heeft beste seizoen van zijn leven en zo belangrijk voor Nederland en Bayern. Ik kan me niet voorstellen dat de spelers hem er niet inzetten. Wacht in spanning af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Riemer schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:56:
[...]

Idd. vond ik ook wel raar. Robben heeft beste seizoen van zijn leven en zo belangrijk voor Nederland en Bayern. Ik kan me niet voorstellen dat de spelers hem er niet inzetten. Wacht in spanning af!
Lees net dat Robben en Neuer er sowieso in zitten, zijn onderweg naar Zurich (geen idee of het een gok is, of de waarheid :P).

http://forum.ea.com/uk/posts/list/2991096.page

[ Voor 5% gewijzigd door Protax op 09-01-2015 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Grote verschil tussen UEFA team of the year en van FIFA is dat het team bij UEFA door fans samengesteld wordt en bij FIFA door spelers (aanvoerders nationale teams? En bondscoaches?).

Laat de crash maar komen. Heb toch alles verkocht. De prijzen waren / zijn zo giga hoog dat ik wel moest. De komende week alles weer terugkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Riemer schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:29:
[...]

Grote verschil tussen UEFA team of the year en van FIFA is dat het team bij UEFA door fans samengesteld wordt en bij FIFA door spelers (aanvoerders nationale teams? En bondscoaches?).

Laat de crash maar komen. Heb toch alles verkocht. De prijzen waren / zijn zo giga hoog dat ik wel moest. De komende week alles weer terugkopen.
Hier ook hoor, heb zelfs veel fitness/contractkaarten etc. verkocht.
Heb nu 5m in te besteden tijdens de crash, en heb nog een paar spelers bewaard:

IF Silva/IF Lichtsteiner/IF Vidal en niet te vergeten Doumbia :P

Ik wil maandag deze twee teams bouwen:

http://www.futhead.com/15/squads/15020952/
http://www.futhead.com/15/squads/14959626/

Kost me iets meer dan 3M, de rest geef ik uit aan packs... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Haha, misschien ben ik wel gestoord maar ik bouw nu gewoon lekker m'n team. Al is het alleen omdat de waarde toch wel weer terug komt en ik gewoon lekker wil spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh1fty
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-10 19:39
Riemer schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 09:44:
[...]

Ik herken dit heel erg met Hazard, zo'n fijne speler om mee te spelen. Snel, behendig, en die dribbel is fenomenaal. Je dribbelt met hem (zonder skillmoves) zo langs 2, 3 verdedigers, zelfs in het strafschopgebied. Finish is goed, afstandschot (vooral tov Robben) iets minder.

Over Hazard gesproken, ik kreeg hem rond kerst in een free pack, en is dus untradable. Ik heb ivm school weinig tijd gehad om hem in een goed team te spelen, maar wil rond de marketcrash toch een team rond hem gaan bouwen. Dit was mijn voorlopige opzet:

http://www.futhead.com/15/squads/15072030/

Team kost exclusief Hazard ongeveer 120k, terwijl ik 300k heb te besteden. Iemand een suggestie voor verbetering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazY1985
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-10 21:27
Sh1fty schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:44:
[...]

Ik herken dit heel erg met Hazard, zo'n fijne speler om mee te spelen. Snel, behendig, en die dribbel is fenomenaal. Je dribbelt met hem (zonder skillmoves) zo langs 2, 3 verdedigers, zelfs in het strafschopgebied. Finish is goed, afstandschot (vooral tov Robben) iets minder.

Over Hazard gesproken, ik kreeg hem rond kerst in een free pack, en is dus untradable. Ik heb ivm school weinig tijd gehad om hem in een goed team te spelen, maar wil rond de marketcrash toch een team rond hem gaan bouwen. Dit was mijn voorlopige opzet:

http://www.futhead.com/15/squads/15072030/

Team kost exclusief Hazard ongeveer 120k, terwijl ik 300k heb te besteden. Iemand een suggestie voor verbetering?
Schweinsteiger op CM ipv Gundocan en misschien Neuer op goal?

PC gamer | AMD Ryzen 7800X3D | AMD Radeon 7900 GRE | Apple IPhone 15 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 12:47
BinaryRun schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:43:
Haha, misschien ben ik wel gestoord maar ik bouw nu gewoon lekker m'n team. Al is het alleen omdat de waarde toch wel weer terug komt en ik gewoon lekker wil spelen.
Heb toch al mijn duurdere spelers (alles boven 5k verkocht) en wilde met wat goedkope reserves en 2e reserves wat spelen. 3 uit 3 gewonnen, dat red ik met mijn basisteams eigenlijk al nooit..

Echt EA trolling op zijn best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
BinaryRun schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:43:
Ik kon het niet laten om ze toch te verkopen. Heb Gullit en Bergkamp verkocht.. Snik snik.

Bergkamp had ik in oktober voor 1.7 miljoen gekocht en nu voor 3.1 miljoen verkocht. Gullit heb ik voor 3.75 gekocht en voor 6.6 miljoen verkocht, dat kon ik niet laten liggen.

Nu ga ik er vanuit dat ze tussen de 20 - 40% in waarde gaan dalen en koop ik ze snel weer terug. Afhankelijk van wie er in TOTY komen koop ik Robben, Lahm, Boateng, Hummels en anders nog wat legends erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Protax schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:34:
[...]

Hier ook hoor, heb zelfs veel fitness/contractkaarten etc. verkocht.
Heb nu 5m in te besteden tijdens de crash, en heb nog een paar spelers bewaard:

IF Silva/IF Lichtsteiner/IF Vidal en niet te vergeten Doumbia :P

Ik wil maandag deze twee teams bouwen:

http://www.futhead.com/15/squads/15020952/
http://www.futhead.com/15/squads/14959626/

Kost me iets meer dan 3M, de rest geef ik uit aan packs... :)
Is het misschien niet leuker om 1 team te maken, en dan Messi kopen en er een team om heen bouwen? ( met IF Silva )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirWInsalot
  • Laatst online: 07-10 13:15
Twee vragen:

Zijn er ook mensen die Robben op links zetten?

Iemand nog suggesties voor een leuke team met 2,5mil coins als budget ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
SirWInsalot schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 22:00:
Twee vragen:

Zijn er ook mensen die Robben op links zetten?
Waarom niet gewoon quick tactic 'swap wings' gebruiken?
Iemand nog suggesties voor een leuke team met 2,5mil coins als budget ??
Welke competitie en formatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirWInsalot
De Rikster schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 22:15:
[...]

Waarom niet gewoon quick tactic 'swap wings' gebruiken?

[...]

Welke competitie en formatie?
8)7 helemaal vergeten!

Het liefst een mix van Bundesliga/Premier League of Premier League/La Liga
4-3-3 zou wel nice zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Ik wacht ook met smacht op maandag (het voelt echt als de vroege aanloop naar 5 december). Kon het helaas niet laten om de afgelopen weken packs te openen dus heb nu nog maar 400K budget. Die ik als volgt wil besteden.

http://www.futhead.com/15/squads/15768720/ (gelukkig heb ik MOTM Higuain en het grootste deel van de shineys al, ik heb al mijn pack pulled spelers niet verkocht) De hunt wordt op het IF Napoli middenveld, Alaba en IF Aurier. Speel op PC dus hoop dat ik het voor 400K red, lerend van de crash tijdens Black Friday, moet dit mogelijk zijn.

Als er budget over blijft dan zou ik graag nog IF Rodriguez en SIF Naldo erbij halen, maar ik denk dat ik hier wat water bij de wijn moet gaan doen. http://www.futhead.com/15/squads/15770018/

[ Voor 14% gewijzigd door bbblije op 10-01-2015 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Is er al iemand die een hybrid heeft kunnen bouwen met Robben en Hazard, lijkt me wel een beetje een natte droom ;)

Maar wie zet je in hemelsnaam dan in de spits en hoe vul je de rest in?
Zou dan iig willen eindigen met Neuer op doel, om de droom nog natter te maken :+

Heb nu 1.8m, spelers kopen of packs openen tijdens toty... thats the question...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Scavy schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 10:23:
Is er al iemand die een hybrid heeft kunnen bouwen met Robben en Hazard, lijkt me wel een beetje een natte droom ;)

Zou dan iig willen eindigen met Neuer op doel, om de droom nog natter te maken :+

Heb nu 1.8m, spelers kopen of packs openen tijdens toty... thats the question...
Ga dan sowieso voor een 3-4-2-1 opstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pachacuti
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 12:40

http://www.futhead.com/15/squads/15770481/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Dit zal dan mijn ultieme natte droom zijn http://www.futhead.com/15/squads/15771996/ , Bale krijg je op 8 chem, moet voldoende zijn. De Hunter hoeft alleen balletjes op te wachten, met zijn 92 positioning moet dat geen probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Dit is idd een hele mooie, meeste spelers heb ik ook al die er in staan dus zou moeten lukken :)

@bbblije

Ik ben niet zo van de 3-4-2-1 opstelling en ook niet van Bale dus dat gaat hem niet worden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-10 19:57

Met een 433-4 opstelling gebruik je ze nog beter in een LW/RW positie, dan als LM/RM (staan voor mijn gevoel dan te ver weg).

Ik ga zelf dit als 2e squad bouwen.
http://www.futhead.com/15/squads/14605422/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Laatst online: 13-10 16:24
JPM85 schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 14:05:
[...]

Met een 433-4 opstelling gebruik je ze nog beter in een LW/RW positie, dan als LM/RM (staan voor mijn gevoel dan te ver weg).

Ik ga zelf dit als 2e squad bouwen.
http://www.futhead.com/15/squads/14605422/
Waarom mangala? Ik Weet natuurlijk niet wat je budget is, maar je kan daar naar mijn idee veel beter Kompany neer zetten. Ipv clichi miss nog filipe luis, al is de if clichy zeker niet slecht natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisbos
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23:27
Ik heb nu 2 squads, namelijk een PL en een BL.

Premier League: http://www.futhead.com/15/squads/15805392/
Bundesliga: http://www.futhead.com/15/squads/15806156/

Ik heb nu voor de crash 210K te besteden. Ik zat zelf te denken om de volgende versterkingen te halen:
PL: Sturridge, Ramires, Rooney en eventueel Diego Costa en Willian
BL: Reus, Lahm, Piszek en Lewandowski.

Dit red ik op dit moment met mijn budget niet, maar als het goed is dalen de prijzen nog.

Hebben jullie nog aanbevelingen? Ben gewoon benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual Ruud
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08:19
Arwintju schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 15:23:
[...]

Waarom mangala? Ik Weet natuurlijk niet wat je budget is, maar je kan daar naar mijn idee veel beter Kompany neer zetten. Ipv clichi miss nog filipe luis, al is de if clichy zeker niet slecht natuurlijk.
Met Filipe Luis heeft die rechter CB geen 9 chem. Ik wil namelijk precies hetzelfde team maken, maar dan zonder IF's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirWInsalot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02:09

StrongArmLance

Endless flow

Hoe zou dit team zijn? http://www.futhead.com/15/squads/15831462/ :) die of een beetje dezelfde, maar dan met clichy en mangala http://www.futhead.com/15/squads/15833064/

[ Voor 44% gewijzigd door StrongArmLance op 10-01-2015 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
Arwintju schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 15:23:
[...]

Omdat het een hidden gem is voor mij als CB, en ik kompany al in mijn andere squad heb staan. Qua budget kan zo'n beetje alles (4 mil.), dus als je hem beter krijgt als squad en binnen de 2 mil. per squad blijft vind ik het prima, suggesties altijd welkom. Enige voorwaarde is dat er geen spelers uit mijn andere team gebruikt kunnen worden, zie profiel link van squad TOTY2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Laatst online: 13-10 16:24
JPM85 schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 23:00:
[...]

Omdat het een hidden gem is voor mij als CB, en ik kompany al in mijn andere squad heb staan. Qua budget kan zo'n beetje alles (4 mil.), dus als je hem beter krijgt als squad en binnen de 2 mil. per squad blijft vind ik het prima, suggesties altijd welkom. Enige voorwaarde is dat er geen spelers uit mijn andere team gebruikt kunnen worden, zie profiel link van squad TOTY2
in zo'n squad zou ik zeker Kompany gebruiken ipv mangala! Is velen mate beter als mangala! Als je het budget hebt, zeker kopen! Ik heb ze beiden gehad en Kompany is zeker beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
Arwintju schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 23:09:
[...]

in zo'n squad zou ik zeker Kompany gebruiken ipv mangala! Is velen mate beter als mangala! Als je het budget hebt, zeker kopen! Ik heb ze beiden gehad en Kompany is zeker beter!
Ik ga ze ook beide gebruiken, maar Kompany komt in een ander squad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Wat is het punt van alleen maar Pace in je aanval? Kan je alleen maar rennen ofzo? :O

Hiernaast zie ik ook het nut niet in van 3 hele snelle behendig aanvallers. Als je er is een keer doorheen komt en een voorzet kan geven dan is er niemand in je elftal die in staat is een bal fantsoenlijk in te koppen. Sturrridge is een goeie spits maar niet voor 4-3-3 imo, je buitenspelers maak je acties mee en leg of je de bal af of geef je hem voor. In het geval van een voorzet is het met dat elftal redelijk waardeloos.

Tis een tof team maar ik zou wat beter nadenken over A. Hoe je zelf wilt spelen en B welke spelers daar het beste voor hun recht tot komen. Komt wat over als een onevenwichtig elftal waarin de nadruk van de eigenaar 100% op de snelle renners lag en niks meer. Di Maria achter Sanchez vind ik zelf ook geen goed idee. Je hebt al weinig middenvelders dan liever nog 1 yaya toure erbij voor meer body en controle. Yaya toure is trouwens echt vervelend goed in fifa.

Maar zoals gezegd, denk na over hoe jij wilt spelen en wat voor spelers hier het beste tot hun recht komen. Sturridge is een geweldige spits maar ik vind hem niet zo geschikt voor een 4-3-3 systeem. Dan kun je (IMO) beter een langzamere balvastere/fysiekere spits hebben. Je 2 vleugelspelers zijn er goed dus die komen er wel langs. Misschien wil je Toure en Cesc omwisselen op het middenveld. Cesc is de passer neem ik aan, met de snelheid die voorin hebt is het blind een diepe bal geven met die kerel en gaan. Ik neem aan dat je wilt dat je beste passer het vaakst in balbezit komt als je opbouwt.

tl;dr wall of text

En zit iedereen al in de startblokken voor de grote TOTY-crash 2015?

[ Voor 30% gewijzigd door Postius op 11-01-2015 13:24 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMeer
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01-10 19:27
Geprobeerd om Benzema op een betere chem te krijgen dan de vorige teams die ik probeerde (Toen 6 chem)

Zou dit wat zijn?

http://www.futhead.com/15/squads/15907627/

Spelers die ik hiervoor nog moet kopen zijn ;
Sergio Ramos (Eventueel, anders heb ik Varane of Miranda)
Casillas
James Rodriguez
Schweinsteiger.

Budget wat ik heb is 175k, ga ik dit redden? Ramos zal waarschijnlijk wel niet..

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Kun je je rechterflank ook net zo goed Real/BBVA maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
@ Postius, Sturridge is een van de meest scorende spitsen tegen mijn team met kopballen, heb altijd het idee dat hij wel sterk in de lucht is, zelf nooit mee gespeeld. Verder idd een beetje zwaar op Pace leunend dat team.

@Ronaldmeer:
Waarom niet Xabi Alonso in plaats van Schweinsteiger? Om iedereen op 10 chem te krijgen kan je een Spaanse/Duitse manager van competitie veranderen naar Duitse/Spaanse met een competitie item.

Sergio Ramos komt echt irritant vaak mee naar voren trouwens, kijk echt naar je workrates..

[ Voor 9% gewijzigd door De Rikster op 11-01-2015 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMeer
@Dutchgio, ik heb Lewandowski en Götze enzo al ;)
en Benzema + Lewandowski is voor mij echt de top!

@De Rikster, dankjewel!

Denk ook niet dat ik echt geld heb voor Ramos dus dan zet ik Miranda daar neer denk ik en dan RB Dani Alves

Schweinsteiger staat daar zodat hij een link heeft met Kroos, Alonso zou dan met geen van de verdedigers of andere CDM een link hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirWInsalot
Postius schreef op zondag 11 januari 2015 @ 13:07:
[...]

Wat is het punt van alleen maar Pace in je aanval? Kan je alleen maar rennen ofzo? :O

Hiernaast zie ik ook het nut niet in van 3 hele snelle behendig aanvallers. Als je er is een keer doorheen komt en een voorzet kan geven dan is er niemand in je elftal die in staat is een bal fantsoenlijk in te koppen. Sturrridge is een goeie spits maar niet voor 4-3-3 imo, je buitenspelers maak je acties mee en leg of je de bal af of geef je hem voor. In het geval van een voorzet is het met dat elftal redelijk waardeloos.

Tis een tof team maar ik zou wat beter nadenken over A. Hoe je zelf wilt spelen en B welke spelers daar het beste voor hun recht tot komen. Komt wat over als een onevenwichtig elftal waarin de nadruk van de eigenaar 100% op de snelle renners lag en niks meer. Di Maria achter Sanchez vind ik zelf ook geen goed idee. Je hebt al weinig middenvelders dan liever nog 1 yaya toure erbij voor meer body en controle. Yaya toure is trouwens echt vervelend goed in fifa.

Maar zoals gezegd, denk na over hoe jij wilt spelen en wat voor spelers hier het beste tot hun recht komen. Sturridge is een geweldige spits maar ik vind hem niet zo geschikt voor een 4-3-3 systeem. Dan kun je (IMO) beter een langzamere balvastere/fysiekere spits hebben. Je 2 vleugelspelers zijn er goed dus die komen er wel langs. Misschien wil je Toure en Cesc omwisselen op het middenveld. Cesc is de passer neem ik aan, met de snelheid die voorin hebt is het blind een diepe bal geven met die kerel en gaan. Ik neem aan dat je wilt dat je beste passer het vaakst in balbezit komt als je opbouwt.

tl;dr wall of text

En zit iedereen al in de startblokken voor de grote TOTY-crash 2015?
Allereerst bedankt voor je feedback, Postius.
Ik ga er es goed over nadenken (speelstijl,formatie en tactiek).
Terug naar de tekentafel!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
SirWInsalot schreef op zondag 11 januari 2015 @ 14:08:
[...]

Allereerst bedankt voor je feedback, Postius.
Ik ga er es goed over nadenken (speelstijl,formatie en tactiek).
Terug naar de tekentafel!!
Probeer voor de grap is een keer Benteke in de spits. Kost niks, en geeft je een goed idee van wat een meer fysieke spits kan. Je moet natuurlijk wel rekening houden met welke speler je de bal speelt. Truukjes en acties hoef je van zo'n spits niet te verwachtten dat het gaat lukken. Maar de bal vasthouden zodat je andere spelers kunnen aansluiten en luchtduels winnen gaat prima. Er zijn veel betere fysieke spitsen maar misschien vindt je het wel niks. Benteke is vrij risicoloos te kopen en even te proberen. En een spits van 190cm en 92 strength is echt hilarisch als je erdoor heen kan rammen. :9 (als je geld hebt koop costa! morgen stort de markt toch in! ;) )

[ Voor 8% gewijzigd door Postius op 11-01-2015 15:26 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02:09

StrongArmLance

Endless flow

Totti IF <3

@ hierboven eerder Lukaku dan Benteke. Lukaku legt echt alles er in.

[ Voor 76% gewijzigd door StrongArmLance op 11-01-2015 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMeer
Met de market crash, blijft dan de prijs de hele week gelijk?

Of is er een dalende lijn tot het laastste moment van verkoop van pakjes? Dus moet je morgen gelijk al kopen of kan je beter wachten tot eidn vd week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-10 20:29
Ik lees op verschillende fora dat je best vannacht of morgen koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
Ik zou niet alles op de market crash gokken maar gewoon bodemprijzen stellen waarvoor je je team wil kopen. Er wordt veel meer over de crash gesproken dan voorgaande jaren en veel meer mensen weten dat hij komt. De duurdere spelers als Robben en Bale bijvoorbeeld zullen minder gedumpt worden denk ik dan voorgaande jaren.

Ik heb me rot gehandeld om mijn definitieve team te kunnen kopen voor 30% minder dan nu. Mensen die denken Messi 95 op te pikken voor de helft zullen teleurgesteld worden..

Tenzij je natuurlijk muntjes wil verdienen, dan is het gewoon wachten tot de bodem en een maand op je investeringen zitten.

[ Voor 11% gewijzigd door De Rikster op 11-01-2015 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke? Ik hou wel van 5 star skillers, maar toch.

1. http://www.futhead.com/15/squads/15954232/
2. http://www.futhead.com/15/squads/15955042/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 30-09 19:27
Ik heb anders ook 2 teams voor je:
1. http://www.futhead.com/15/squads/15258450/
4 5-star skillers en allround erg sterk

2. http://www.futhead.com/15/squads/15968722/
5 5-star skiller maar de verdediging is erg zwak, kan ook niet anders want dan heb je geen fernandez op full chem

Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bananendoos schreef op zondag 11 januari 2015 @ 20:27:
[...]

Ik heb anders ook 2 teams voor je:
1. http://www.futhead.com/15/squads/15258450/
4 5-star skillers en allround erg sterk

2. http://www.futhead.com/15/squads/15968722/
5 5-star skiller maar de verdediging is erg zwak, kan ook niet anders want dan heb je geen fernandez op full chem
Thnx! Ik denk dat ik voor die 1e van jou ga!
-snelle CB's
-4x 5-star skillers
-full chem
-goedkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
http://www.futhead.com/15/squads/14598834/

Zal ik Hagi verkopen, daar Bergkamp neerzetten en Weah ervoor of is het beter om met Desailly meer pace in m'n verdediging te stoppen?

Pace is verdediging kan leuk zijn, maar Weah kan misschien wel van die mooie counters maken. Ben zelf trouwens erg tevreden over Hagi en vind het bijna even goed als Bergkamp. Kort over gedacht om Bergkamp te verkopen, maarja het is wel Bergkamp ;)

(Anders suggesties zijn ook welkom. Ik heb naast de spelers in mijn team 2mil coins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
BinaryRun schreef op zondag 11 januari 2015 @ 21:54:
http://www.futhead.com/15/squads/14598834/

Zal ik Hagi verkopen, daar Bergkamp neerzetten en Weah ervoor of is het beter om met Desailly meer pace in m'n verdediging te stoppen?

Pace is verdediging kan leuk zijn, maar Weah kan misschien wel van die mooie counters maken. Ben zelf trouwens erg tevreden over Hagi en vind het bijna even goed als Bergkamp. Kort over gedacht om Bergkamp te verkopen, maarja het is wel Bergkamp ;)

(Anders suggesties zijn ook welkom. Ik heb naast de spelers in mijn team 2mil coins)
Weah kopen zou mijn advies zijn. Lijkt me (na Doumbia :) de meest OP spits. Heb net Bergkamp weer teru gekocht. Vrijdag voor 3.1 miljoen verkocht en net voor 2.5 weer gekocht. Toch een kleine 400k winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaafM
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-12-2020
Hmm, krijg net voor TOTY waarschuwing van EA ivm coins kopen..Eigen schuld ofcourse, maar wel jammer..packs openen is zo leuk:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naif0n
  • Laatst online: 02-10 14:10
Ik weet niet of er al een msrket crash zou moeten zijn....maar op de pc zie je echt bijna niks aan veranderingen :P.

2023 R1250GS Adventure trophy | 2020 M340i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 30-09 19:27
Naif0n schreef op maandag 12 januari 2015 @ 04:40:
Ik weet niet of er al een msrket crash zou moeten zijn....maar op de pc zie je echt bijna niks aan veranderingen :P.
Toty is ook nog niet officieel uit :p
Packs komen vanavond dacht ik, dan gaat het pas los

Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Vannacht zijn de prijzen t.o.v. gisteravond 20:30 ongeveer met 300K gedaald (op het lijstje met spelers wat ik voor ogen heb).
Let op dit gaat dan om een lijst met spelers met een waarde van (gisteravond) 4,8M.

Twijfel zelf heel erg of dit niet het moment is om te kopen, want vanavond gaat iedereen spelers kopen en dan ben je weer aan het concurreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08:12
Ik speel FUT nu een week of 2. En heb een aantal wedstrijden gespeeld met de niet-verhandelbare spelers en daarnaast aan het handelen gegaan. Heb nu zon 50k staan en lees ik veel om de crash van vandaag. Kan ik die 50k het beste investeren in 1 duurdere speler of een aantal of gewoon doorgaan met spelers verhandelen van 1-2k?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Protax schreef op maandag 12 januari 2015 @ 07:24:
Vannacht zijn de prijzen t.o.v. gisteravond 20:30 ongeveer met 300K gedaald (op het lijstje met spelers wat ik voor ogen heb).
Let op dit gaat dan om een lijst met spelers met een waarde van (gisteravond) 4,8M.

Twijfel zelf heel erg of dit niet het moment is om te kopen, want vanavond gaat iedereen spelers kopen en dan ben je weer aan het concurreren.
Gaat echt nog wel meer zakken. Wanneer die TOTY pakjes uitkomen begint de echte panicsell. De crash die nu is ingezet zal vanavond doorzetten en dan waarschijnlijk de hele week wat op de prijs van vannacht blijven hangen.

Wanneer alle spelers van TOTY tegelijkertijd in pakjes worden gereleased met de 100K packs dan gaat het weer los en zakt het wellicht nog wat verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09:10
Net Robben maar gekocht voor 610k de BIN is alweer gestegen van 600 naar 630 en omdat hij in de TOTY zal zitten denk ik niet dat zijn prijs zal zakken. De rest van de spelers wacht ik nog mee. Misschien vanavond of anders eind,van de week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
Lekkerboeie86 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 09:48:
Net Robben maar gekocht voor 610k de BIN is alweer gestegen van 600 naar 630 en omdat hij in de TOTY zal zitten denk ik niet dat zijn prijs zal zakken. De rest van de spelers wacht ik nog mee. Misschien vanavond of anders eind,van de week.
Denk dat je iets te vroeg bent geweest. Prijs schommelt de hele tijd zo rond de 600 BIN. Als hij 580 is haal ik 'm ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
welke site kan ik het beste volgen voor de toty aankondiging van vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Ik kon mij niet meer inhouden toen ik zag dat Reus en Lewandowski onder de 100k waren.
Heb nu dit http://www.futhead.com/15/squads/13564068/

Alleen Robben zou nog leuk zijn maar ik heb nog maar 75k over dus ik ga van de week wel pakketjes optrekken en hopen op iets leuks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09:10
Ferdi_lwd schreef op maandag 12 januari 2015 @ 10:37:
[...]

Denk dat je iets te vroeg bent geweest. Prijs schommelt de hele tijd zo rond de 600 BIN. Als hij 580 is haal ik 'm ook :)
Jaa ik zag het ook. Misschien had ik wat meer geduld moeten hebben. Ik ga voor 433 met hazard en robben voorin. Het middenveld twijfel ik erg over. Lahm of toure? Rooney of di maria. Wil wel graag een mooie hybrid. Wel met een cdm. vanavond knopen doorhakken, maar sta open over alle suggesties. 433 blijft wel staan. Omdat ik robben en hazard alleen als buitenspelers handig vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cwookie
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01-10 07:55
Lekkerboeie86 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 11:02:
[...]

Jaa ik zag het ook. Misschien had ik wat meer geduld moeten hebben. Ik ga voor 433 met hazard en robben voorin. Het middenveld twijfel ik erg over. Lahm of toure? Rooney of di maria. Wil wel graag een mooie hybrid. Wel met een cdm. vanavond knopen doorhakken, maar sta open over alle suggesties. 433 blijft wel staan. Omdat ik robben en hazard alleen als buitenspelers handig vind.
Alleen als je een spelverdeler zoekt zou ik kiezen voor Di Maria. Zijn schoten zijn zwaar belabberd voor de prijs die je er voor betaald. Rooney is naar mijn idee op de meeste fronten gelij kaan Di Maria maar heeft wel een vele malen beter schot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
ok nog niet officieel via de ea site maar de eufa heeft de uitslag al op de site
http://en.toty.uefa.com/results.html
en dit zal dus het team zijn maar welke posities ze krijgen is onduidelijk bijvoobeeld robben rw of rm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elbacon
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-03 14:32
Wat is jullie mening/hebben jullie suggesties voor het team dat ik wil gaan maken.

http://www.futhead.com/15/squads/15407166/

Budget: 350 k (excl. Zlatan (=untradable)) (ps4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
bartburg schreef op maandag 12 januari 2015 @ 11:16:
ok nog niet officieel via de ea site maar de eufa heeft de uitslag al op de site
en dit zal dus het team zijn maar welke posities ze krijgen is onduidelijk bijvoobeeld robben rw of rm?
Dat is UEFA, TOTY is Fifa volgens mij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
bartburg schreef op maandag 12 januari 2015 @ 11:16:
Niet helemaal waar. UEFA en FIFA hebben beide een team of the year. De spelers die vanavond een mooi shiney blauw kaartje krijgen zijn degene die door FIFA worden gekozen (door 20.000 spelers)

Als Robben een kaart krijgt (waar ik op hoop) dan zal het zeker een RW kaart zijn. Dit omdat hij als aanvaller is genomineerd. Zelfde gaat ook op voor Lahm. Als hij een kaart krijgt (lijkt me een zekerheidje) dan zal het een RB kaart zijn omdat hij als verdediger genomineerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
FiXeR.nl schreef op maandag 12 januari 2015 @ 11:19:
[...]

Dat is UEFA, TOTY is Fifa volgens mij. ;)
das waar bij de uefa ligt de focus natuurlijk op Europa maar ik vermoed dat FIFA hier niet veel van afwijkt ik zie buiten Europa niet iets spelen wat aanspraak maakt op toty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Vanochtend een potje gespeeld, kwam ik dit maffe team (dik 500 euro waard) tegen:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OIiYmZE.jpg

Ik won met 3-2. Zijn twee goals, 1 kickoff glitch, 1 vage automatisch terugspeelbal van mijn keeper. 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door FiXeR.nl op 12-01-2015 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
FiXeR.nl schreef op maandag 12 januari 2015 @ 11:28:
Vanochtend een potje gespeeld, kwam ik dit maffe team (dik 500 euro waard) tegen:

[afbeelding]

Ik won met 3-2. Zijn twee goals, 1 kickoff glitch, 1 vage automatisch terugspeelbal van mijn keeper. 8)7
plaatje is niet zichtbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supermach
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-10 20:58
homernt schreef op maandag 12 januari 2015 @ 10:56:
Ik kon mij niet meer inhouden toen ik zag dat Reus en Lewandowski onder de 100k waren.
Heb nu dit http://www.futhead.com/15/squads/13564068/

Alleen Robben zou nog leuk zijn maar ik heb nog maar 75k over dus ik ga van de week wel pakketjes optrekken en hopen op iets leuks.
Nagenoeg identiek aan mijn team, al heb ik Götze als CAM ipv Gündogan als CM en Weidenfeller op doel. En opvallend genoeg heb ik ook nog 75K over voor packs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Nu wel als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zmokkie
Welk team is beter denken jullie?
deze http://www.futhead.com/15/squads/15971570/

of

deze http://www.futhead.com/15/squads/15884938/

Ben bang dat het middenveld van het 2e team te zwak is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Zmokkie schreef op maandag 12 januari 2015 @ 12:03:
Welk team is beter denken jullie?
deze http://www.futhead.com/15/squads/15971570/

of

deze http://www.futhead.com/15/squads/15884938/

Ben bang dat het middenveld van het 2e team te zwak is..
Kroos op CDM is ver van ideal idd. Dit kan wel op een 4-3-1-2 opstelling. Kroos moet je niet zo diep laten zakken. Ik zou eerder zeggen dat je Pogba en Modric wat meer naar achteren houdt.

Ik zou naar zoiets uitwijken http://www.futhead.com/15/squads/16037725/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Supermach schreef op maandag 12 januari 2015 @ 11:54:
[...]

Nagenoeg identiek aan mijn team, al heb ik Götze als CAM ipv Gündogan als CM en Weidenfeller op doel. En opvallend genoeg heb ik ook nog 75K over voor packs..
Ik had normaal Shaqiri in plaats gedaan van Müller maar die gaat naar Inter. Ik las vanmorgen dat Chelsea Reus zou willen maar ik denk dat Dortmund niet zomaar hun beste speler tussendoor laat gaan gezien hun positie op de ranglijst maar je weer maar nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
Eeeennn Robben onder de 600k gezakt (599k) :) (PS4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
elbacon schreef op maandag 12 januari 2015 @ 11:18:
Wat is jullie mening/hebben jullie suggesties voor het team dat ik wil gaan maken.

http://www.futhead.com/15/squads/15407166/

Budget: 350 k (excl. Zlatan (=untradable)) (ps4)
Hoe speelt Ibra voor jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supermach
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-10 20:58
homernt schreef op maandag 12 januari 2015 @ 12:25:
[...]

Ik had normaal Shaqiri in plaats gedaan van Müller maar die gaat naar Inter. Ik las vanmorgen dat Chelsea Reus zou willen maar ik denk dat Dortmund niet zomaar hun beste speler tussendoor laat gaan gezien hun positie op de ranglijst maar je weer maar nooit.
Shaqiri wissel ik inderdaad af met Müller. En het vertrek van Shaqiri naar Italië maakt voor mijn team natuurlijk niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:20
Ik ben nog bezig met de laatste 2 spelers, maar dit is straks mijn team :

http://www.futhead.com/15/squads/12087920/

Heeft iemand nog een tip als vervanger voor Rojo ? Ik had eerst Koscielny op deze plek staan, maar deze past niet meer in het team qua chemistry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
Pagina: 1 ... 45 ... 63 Laatste