[Multi] FIFA 15 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 44 ... 63 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-10 19:24
bartburg schreef op maandag 05 januari 2015 @ 10:06:
[...]

robben voor 500k straks vermoed ik
Geloof er niets van dat dit soort spelers zover gaan zakken.
Die prijzen worden toch wel hoog gehouden door bots en andere meuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12:14
bartburg schreef op maandag 05 januari 2015 @ 10:06:
[...]

robben voor 500k straks vermoed ik
En wat zou Messi kosten? :p hij kost nu 3.5 echt belachelijk eigenlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Lekkerboeie86 schreef op maandag 05 januari 2015 @ 10:29:
[...]

En wat zou Messi kosten? :p hij kost nu 3.5 echt belachelijk eigenlijk..
Hooguit - 30% als ik goed ben geinformeerd, maar ik denk dat spelers als Messi/Robben etc. nauwelijks zakken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutgertje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-09 10:45
Heeft EA al iets gedaan aan het "magic number" probleem?

Ervaren mensen nog steeds dat wanneer hun team rating boven de 82 is dat het moeilijker spelen is?

Age of Empires III - Definitive Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-09 07:54
ik heb falcao in de aanbieding voor de ps4 ik speel liever met van persie en lukaku dan met falcao.
wie vinden jullie de betere keeper in de bpl ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-07-2023
Robben tot 500k is misschien wat enthousiast, maar wel onder de 600k dat sowieso.
Ik heb van het weekend 2 Robbens gehad. Gekocht voor 600k en toen de prijs weer omhoog ging weer verkocht voor 699k. Denk dat rond TOTY de prijs nog iets verder gaat zakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

bartburg schreef op maandag 05 januari 2015 @ 10:58:
ik heb falcao in de aanbieding voor de ps4 ik speel liever met van persie en lukaku dan met falcao.
wie vinden jullie de betere keeper in de bpl ?
http://www.easports.com/f...atings-top-20-goalkeepers
Courtois volgens dit lijstje, ik ben zelf tevreden met Sirigu, die speelt alleen niet in de BPL ;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Net een Eto'o (CM) gekocht voor 850 en verkocht voor 5100. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
tempting 1 milj coins voor 20 euro met zoveel coins kun je 130-140 pakjes kan kopen zou je toch verwachten dat je een TOTY speler kan binnen halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
bartburg schreef op maandag 05 januari 2015 @ 12:35:
tempting 1 milj coins voor 20 euro met zoveel coins kun je 130-140 pakjes kan kopen zou je toch verwachten dat je een TOTY speler kan binnen halen
Geloof er maar niet in... :P
Je wil niet weten hoeveel miljoenen ik er doorheen heb gejaagd...

IF Perrin
IF De Gea
IF De Jong

Voor de rest alleen Aguero gehad die nog wat opleverde...

Packs = CRAP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
Protax schreef op maandag 05 januari 2015 @ 12:44:
[...]

Geloof er maar niet in... :P
Je wil niet weten hoeveel miljoenen ik er doorheen heb gejaagd...

IF Perrin
IF De Gea
IF De Jong

Voor de rest alleen Aguero gehad die nog wat opleverde...

Packs = CRAP
ik had ronaldo te leen de normale lw man wat speelde die fijn je hoopt bij elk pakje dat hij erin zit niet voor de verkoop maar gewoon om met hem te spelen.
elke pack toch weer de hoop en de desillusie als er weer eens een bagger kaart uitkomt
beste die ik heb gehad is silva en if bendner in 60 pakjes denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s1ck
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:35
bartburg schreef op maandag 05 januari 2015 @ 12:35:
Waar vind jij 1 mil coins terug voor 20,-? Bij MMOGA bijv. kost het 20,- voor 500.000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
is zelfs nog meer gedaald
FIFA 15 Coins - PS4 1000 K
€ 18.04
bij fifavips.com maar goldah.com doet ook mee als je dit op de chat met ze overlegd die prijs.

coins kopen is niet goed maar ik vind pakjes openen zo leuk ... dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:36

StrongArmLance

Endless flow

Seagm.com is nu 1.53 per 100k

Komt alleen nog 70 cent bovenop van ideal.

Maar ja dat is best goedkoop natuurlijk

Is dus exact 16 euro voor een miljoen.

[ Voor 15% gewijzigd door StrongArmLance op 05-01-2015 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:23
het is juist leuk als je een team kunt opbouwen zonder coins te hoeven kopen, dat doe ik dan ook liever niet :)

al heb ik wel met dank aan de gratis pakjes rond de kerst wat leuks op weten te bouwen, spelers die ik anders nooit zou kunnen betalen....
waaronder dus Falcao en die scoort nu aan de lopende band. er gaat nog veel mis maar haalt nu wel 1 uit 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
dutchgio schreef op maandag 05 januari 2015 @ 13:53:
het is juist leuk als je een team kunt opbouwen zonder coins te hoeven kopen, dat doe ik dan ook liever niet :)

al heb ik wel met dank aan de gratis pakjes rond de kerst wat leuks op weten te bouwen, spelers die ik anders nooit zou kunnen betalen....
waaronder dus Falcao en die scoort nu aan de lopende band. er gaat nog veel mis maar haalt nu wel 1 uit 1.
dat doe ik met mijn 2de account op de ps4 ;) is ook wel leuk inderdaad.
maar het pakjes uitpakken vind ik gewoon iets hebben het doet me denken aan vroeger dat ik bij de sigarettenboer(zoals bij de supermarkt maar dan in een winkeltje) pakjes panini kon kopen van me zakgeld in de hoop daar marco van basten uit te halen.

wat ik ook hoop is dat sony ea flink gaat betalen om ook gewoon legends te krijgen op de ps4 want daar ben ik wel heeeel erg jalours op als ik de xbone gebruikers zie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
Damn, ik zit vet te twijfelen welke spelers ik ga halen met de TOTY crash.
Of het wordt Robben+Neymar of Ibrahimovic, of Neymar+Suarez keuzes keuzes.
Heb met allen geen ervaring. Iemand die dat wel heeft? Tuurlijk het is maar net wat ik er van vind, maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robben + Neymar + Suarez :P

Ibra is een fenomeen maar de spelers die je moet gebruiken om te linken zijn kinda meh...
Suarez vind ik niet de coins waard wat hij nu kost, 300K was beter geweest maar ik kan niks met die Benzema dit jaar dus ben ik al genoodzaakt hem te nemen.

Neymar is (naast Ronaldo denk ik) de lekkerste LM die ik heb gebruikt. Robben is by far de beste aan de rechterkant. Dus dan heb je 2 goede spelers met een goed team er omheen of 1 beest van een speler met een matig team erbij (nog steeds wel goed hoor maar gewoon minder :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
Thanx iNotSure!.
Heb ik nog een vraagje: ik gebruik de 3-4-1-2 opstelling. Met welke spelers kan ik deze het beste linken?
Kom zelf hierop: http://www.futhead.com/15/squads/15168778/
Word alleen niet blij van die CHE:6 van Suarez en Kompany.

[ Voor 13% gewijzigd door Ferdi_lwd op 05-01-2015 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
bartburg schreef op maandag 05 januari 2015 @ 13:58:
[...]

dat doe ik met mijn 2de account op de ps4 ;) is ook wel leuk inderdaad.
maar het pakjes uitpakken vind ik gewoon iets hebben het doet me denken aan vroeger dat ik bij de sigarettenboer(zoals bij de supermarkt maar dan in een winkeltje) pakjes panini kon kopen van me zakgeld in de hoop daar marco van basten uit te halen.

wat ik ook hoop is dat sony ea flink gaat betalen om ook gewoon legends te krijgen op de ps4 want daar ben ik wel heeeel erg jalours op als ik de xbone gebruikers zie
Het was een 2-jarig contract, dus ik vraag me af of ze er volgend jaar zijn. Ze hoeven in elk geval niet meer exclusief te worden tenzij ze worden verlengd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12:38
Ferdi_lwd schreef op maandag 05 januari 2015 @ 15:56:
Thanx iNotSure!.
Heb ik nog een vraagje: ik gebruik de 3-4-1-2 opstelling. Met welke spelers kan ik deze het beste linken?
Kom zelf hierop: http://www.futhead.com/15/squads/15168778/
Word alleen niet blij van die CHE:6 van Suarez en Kompany.
Kompany zou je op CHE:10 kunnen krijgen door Pique te wisselen met Vermaelen, veel verschil zou je daar niet echt op moeten merken. Suarez is nagenoeg onmogelijk om op CHE:10 te krijgen, zijn te weinig Uruguayanen, dus hopen dat Cavani naar de BPL verhuist, dan kan je die gaan gebruiken op CAM ipv Rooney.

Heb zelf de volgende squads op de lijst staan voor de TOTY crash.
TOTY1: http://www.futhead.com/15/squads/14604261/
TOTY2: http://www.futhead.com/15/squads/14605422/

Met een daling van +/- 35% zou ik nog een miljoen coins overhouden die ik kan investeren voor na de TOTY crash. In de hoop een keer Messi & Ronaldo in de squads te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-10 21:00
BinaryRun schreef op zondag 04 januari 2015 @ 21:32:
[...]

Waarom die aankoop eerst? #nieuwsgierig
Omdat het MvB is, 1 van mijn voetbal idolen toen ik jong was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:53

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Je hebt dan een (redelijk) dure keeper:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=4L7QEmMOKrQ]

Ik kreeg hem er natuurlijk niet in aan de overkant, en dit was een fout gemaakt door een AI verdediger. Soms... :(

[ Voor 6% gewijzigd door ETzPliskin op 05-01-2015 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:54
snap er geen zak van, heb laatste wedstrijd 1 punt nodig om kampioen te worden maar krijg bij winst geen 3 punten? heb al 2 keer overnieuw gedaan maar hij blijft steken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stomley schreef op zondag 04 januari 2015 @ 02:15:
Zit momenteel aan dit team te denken. http://www.futhead.com/15/squads/14985595/
Iemand nog opmerkingen of weet iemand een beter team voor ongeveer het zelfde aantal coins? formatie mag anders.
Ik heb zelf het volgende seria a team:

http://www.futhead.com/15/squads/15192876/

Een stuk duurder, maar ook zonder bijv. Moth higuain, sif tevez en if pogba naar mijn idee het beste seria a elftal.

- handanovic is veruit de beste, meest alround keeper. Ook beter dan if lopez.

- de backs in serie a zijn zeer matig itt de centrale verdedigers. If lichtsteiner is ok, maar linksback zijn echt crap. Vandaar 3 cb's. 3 beesten achterin. Check bijv evra vs caceres..

- centraal zijn pogba en vidal het meest alround. Geven zowel je verderdeding als je aanval ondersteuning. Daarnaast hebben ze beide een verwoestend afstandschot.

- lm en rm de beste dribbelaars met prima schot en passing. Daarnaast de nodige snelheid om aanvallend toe te slaan en verdigend te ondersteunen.

- spitsen spreken voor zich. Eventueel is rossi nog een alternatief voor higuain wanneer je meer snelheid wil. Ibarbo kan ook, maar ben ik zelf geen fan van.

Ik hoop dat je er wat aan hebt. Eventuele feedback voor mijn elftal is overigens ook welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weten jullie misschien een goed team rond de 600k?
Het liefst: ( maar hoeft niet )
- Hybrid.
- 41212.
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2015 @ 19:17:
[...]

Een stuk duurder, maar ook zonder bijv. Moth higuain, sif tevez en if pogba naar mijn idee het beste seria a elftal.

- de backs in serie a zijn zeer matig itt de centrale verdedigers. If lichtsteiner is ok, maar linksback zijn echt crap. Vandaar 3 cb's. 3 beesten achterin. Check bijv evra vs caceres..

- centraal zijn pogba en vidal het meest alround. Geven zowel je verderdeding als je aanval ondersteuning. Daarnaast hebben ze beide een verwoestend afstandschot.

- lm en rm de beste dribbelaars met prima schot en passing. Daarnaast de nodige snelheid om aanvallend toe te slaan en verdigend te ondersteunen.

- spitsen spreken voor zich. Eventueel is rossi nog een alternatief voor higuain wanneer je meer snelheid wil. Ibarbo kan ook, maar ben ik zelf geen fan van.

Ik hoop dat je er wat aan hebt. Eventuele feedback voor mijn elftal is overigens ook welkom!
Ik kon niet uit de voeten met if hamsik... Moet ik het nog een keer proberen?
Insigne vond ik ok, maar ook njet fantastisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StrongArmLance schreef op maandag 05 januari 2015 @ 19:40:
[...]

Ik kon niet uit de voeten met if hamsik... Moet ik het nog een keer proberen?
Insigne vond ik ok, maar ook njet fantastisch.
Insigne is voor mij echt goud waard. Ik vond juist el shaarawy erg tegenvallen.

Hamsik is wat mij betreft de minste van het stel, al heeft hij wel menig assist op zijn naam staan. Mocht je een snellere cam willen, is mertens een goede optie. Eventueel kan tevez ook op cam en zet je bijv rossi/ibarbo erbij in de spits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

El shaarawy vind ik ook niets nee.

Gervinho deed het in het begin aardig voor mij maar daar na ook niet meer.

Voor mij speelt Ibarbo als een god, hij is niet eens zo ultra snel bij mij, maar heeft een vernietigend schot en geweldige volley, hoe dat kan weet ik ook niet, maar maakt me ook niet zoveel uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirWInsalot
  • Laatst online: 07-10 13:15
Ik weet dat de meeste FUT-spelers niet aan pakjes kopen doen, maar mocht iemand wel van plan zijn om een grote hoeveelheid pakjes te kopen, is het dan handig om dat in de week van de TOTY te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Ugh... gedegradeerd omdat FUT uitviel na afloop van de wedstrijd terwijl ik 4-0 had gewonnen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:31
[...]

Bedankt voor je feedback. Vind je 3 backs genoeg om wingers op te vangen?

Je team ziet er echt bizar uit. Welke divisie speel je er mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stomley schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 08:12:
[...]

Bedankt voor je feedback. Vind je 3 backs genoeg om wingers op te vangen?

Je team ziet er echt bizar uit. Welke divisie speel je er mee?
3 backs zijn meer dan voldoende voor mij. Zeker in dit geval, waar een extra middenvelder/spits veel meer toegevoede waarde heeft dan de matige backs die er beschikbaar zijn in de serie a.
Het is zaak om eventuele buitenspelers goed op te vangen met je buitenste verdedigers + lm/rm. Ook 2 cm'ers met goede verdedigende skills helpen veel. Hiermee jaag ik de inkomende aanvallers mee op, waardoor je in vele gevallen achtering juist een man meer hebt staan dan bij een 4-x-x opstelling.

Ik zou zeggen probeer het uit!

Wat betreft mijn divisie: Ik pendel een beetje tussen de 2e en 3e. Moet zeggen dat ik veel vaker tournements speel. Wanneer er speciale tournooien zijn, die er bijna altijd zijn, doe ik niets anders. Veel spannender en sneller kans op een mooie beloning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Ik heb volgende bedacht:
http://www.futhead.com/15/squads/13564068/
Erg aanvallend met veel snelheid voorin en van de zijkanten alleen centraal achterin misschien te traag maar Martinez houd het wel mooi bij elkaar zo. Op en aanmerkingen zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is mijn huidige team: http://www.futhead.com/15/squads/13865745/
Enige tips of advies. Ik denk eraan om Felipe Luis binnen te halen, maar ik vind Azpilicueta ook wel goed spelen. Varane en Cahill zijn de beste duo achterin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-10 17:15

Remcom00

hij is gek

Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 10:08:
Dit is mijn huidige team: http://www.futhead.com/15/squads/13865745/
Enige tips of advies. Ik denk eraan om Felipe Luis binnen te halen, maar ik vind Azpilicueta ook wel goed spelen. Varane en Cahill zijn de beste duo achterin.
IF Carvajal?
Heb m zelf ook maar nog niet mee gespeeld.

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Remcom00 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 10:15:
[...]

IF Carvajal?
Heb m zelf ook maar nog niet mee gespeeld.
Is inderdaad ook een goed optie. Ik zal dan maar denk ik voor IF Carvajal gaan sparen.
Thanks voor je tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutgertje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-09 10:45
Ik kan me niet voorstellen dat niemand hier over nagedacht heeft, maar heb desondanks geen reacties mogen ontvangen op mijn bericht. Is iedereen alleen maar bezig met bouwen en interesseert onderstaande niemand iets?

"Heeft EA al iets gedaan aan het "magic number" probleem?
Ervaren mensen nog steeds dat wanneer hun team rating boven de 82 is dat het moeilijker spelen is?"

Age of Empires III - Definitive Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

Rutgertje schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:01:
Ik kan me niet voorstellen dat niemand hier over nagedacht heeft, maar heb desondanks geen reacties mogen ontvangen op mijn bericht. Is iedereen alleen maar bezig met bouwen en interesseert onderstaande niemand iets?

Ervaren mensen nog steeds dat wanneer hun team rating boven de 82 is dat het moeilijker spelen is?"
Ik heb de afgelopen maand niet meer gespeeld. Verder heb ik er geen Youtubers meer over gehoord. Wel zie je dat ze nog bronze en silver benchen. Momenteel is iedereen in de ban van de market crash, veel mensen zijn nu alleen aan het handelen. Als ze spelen dan spelen ze met een crash team, die over het algemeen geen hoge rating heeft. Daarom hoor je er momenteel weinig mensen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Laatst online: 12:20

Ik denk dat het meer iets psychologisch is. Ik kan me niet voorstellen dat bovenstaande het geval is. Vaak willen spelers een zo goed mogelijk team samenstellen. Daarbij wordt dan niet meer gelet op wat voor type spelers ze kopen. Misschien speel jij namelijk een stuk minder lekker met een benzema dan met een dos santos bijvoorbeeld. Ik heb zelf een 85 rated team, en het gaat bij mij juist beter dan met een 80 team. Dus ik merk er niets van. Daarbij komt nog dat je natuurlijk alleen geklaag hoort als het slecht gaat, en minder als het goed gaat.

Ik ben zelf van plan het volgende team te bouwen als de toty crash begint

http://www.futhead.com/15/squads/15274282/

Lijkt me een fantastisch team ondanks de 6 (7) chem van rodriquez.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
bbblije schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:11:
[...]

Ik heb de afgelopen maand niet meer gespeeld. Verder heb ik er geen Youtubers meer over gehoord. Wel zie je dat ze nog bronze en silver benchen. Momenteel is iedereen in de ban van de market crash, veel mensen zijn nu alleen aan het handelen. Als ze spelen dan spelen ze met een crash team, die over het algemeen geen hoge rating heeft. Daarom hoor je er momenteel weinig mensen over.
Heeft dat echt zoveel effect dan, brons/zilveren spelers op de bank zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Arwintju schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:23:
[...]

Ik denk dat het meer iets psychologisch is. Ik kan me niet voorstellen dat bovenstaande het geval is. Vaak willen spelers een zo goed mogelijk team samenstellen. Daarbij wordt dan niet meer gelet op wat voor type spelers ze kopen. Misschien speel jij namelijk een stuk minder lekker met een benzema dan met een dos santos bijvoorbeeld. Ik heb zelf een 85 rated team, en het gaat bij mij juist beter dan met een 80 team. Dus ik merk er niets van. Daarbij komt nog dat je natuurlijk alleen geklaag hoort als het slecht gaat, en minder als het goed gaat.

Ik ben zelf van plan het volgende team te bouwen als de toty crash begint

http://www.futhead.com/15/squads/15274282/

Lijkt me een fantastisch team ondanks de 6 (7) chem van rodriquez.
Why not Kroos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

dutchgio schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:29:
[...]

Heeft dat echt zoveel effect dan, brons/zilveren spelers op de bank zetten?
Het effect is dat je team rating lager blijft. Of spelers beter presteren bij een lagere overall rating, daar gaat de hele discussie over.

[ Voor 15% gewijzigd door bbblije op 06-01-2015 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
homernt schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 09:53:
Ik heb volgende bedacht:
http://www.futhead.com/15/squads/13564068/
Erg aanvallend met veel snelheid voorin en van de zijkanten alleen centraal achterin misschien te traag maar Martinez houd het wel mooi bij elkaar zo. Op en aanmerkingen zijn welkom.
Ik heb al een aanpassing gedaan Dante in gebracht in plaats van Martinez en daarvoor Lahm en Ramires voor meer snelheid en meer body/defence.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
goh, niet eens aan gedacht. Nu moet ik wel zeggen dat ik Kroos misschien wel te langzaam vind. Heb dan ook niet vaak met hem gespeeld. Zijn passing maakt op die plek waarschijnlijk wel een hele boel goed. Kan het allicht proberen, ik heb ze toch beide. Kan eventueel ook nog Khedira daar neer zetten. Die speelt voor mij heel lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuw team gemaakt (Bundesliga) :)

Ribery - Lewandowski - Robben
Reus - Lahm - Schweinsteiger - Müller
Hummels - Inform Benatia - Boateng
Neuer

Heb helaas geen coins genoeg voor Inform Robben :(
Shaqiri en Götze staan in de wissel. Zo ook Javi Martinez ^_^

Op of aanmerkingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:43:
Nieuw team gemaakt (Bundesliga) :)

Ribery - Lewandowski - Robben
Reus - Lahm - Schweinsteiger - Müller
Hummels - Inform Benatia - Boateng
Neuer

Heb helaas geen coins genoeg voor Inform Robben :(
Shaqiri en Götze staan in de wissel. Zo ook Javi Martinez ^_^

Op of aanmerkingen?
Alles verkopen en over een paar dagen terugkopen. :+ Dan heb je genoeg coins over voor IF Robben en wellicht TOTY Robben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FiXeR.nl schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:45:
[...]

Alles verkopen en over een paar dagen terugkopen. :+ Dan heb je genoeg coins over voor IF Robben en wellicht TOTY Robben. :)
Dalen de prijzen zo erg? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
Wow, ik zie nu Ribery staan... Heb ik echt nooit meer aan gedacht. Ik zou steeds Neymar daar neerzetten op de LM. Wie is volgens jullie de betere? Ribery of Neymar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ferdi_lwd schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:50:
Wow, ik zie nu Ribery staan... Heb ik echt nooit meer aan gedacht. Ik zou steeds Neymar daar neerzetten op de LM. Wie is volgens jullie de betere? Ribery of Neymar?
Voor mij speelt Ribery beter dan Neymar. Hiervoor heb ik een BBVA team gehad met Neymar en de hele huppelepup.
Neymar was beter met longshots/Curve, maar met Ribery trick ik me overal veel makkelijker tussendoor dan Neymar dat deed. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
Dat is natuurlijk afwachten hoe dat voor mij is, maar ik heb dit ff snel in elkaar geflanst:
http://www.futhead.com/15/squads/15278086/
Lijkt wel aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
Speel met een Liga BBVA team:

---------------Cassillas
Dani alves--Pepe--Sergio Ramos--Jordi Alba
----Modric----James Rodriquez--Iniesta
----Bale-----Benzema-----Pedro IF

Heb altijd het idee dat ik met een BBVA team heel kwetsbaar ben achterin met vooral kopballen tegen engelse teams. Ook bij Benzema heb ik het idee dat hij waardeloos is? Overstap engels team beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDutchMrLQ
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13-10 16:39
Jongens heb een vraag is ibra de coins waard die je voor hem moet neertellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naif0n
  • Laatst online: 02-10 14:10
Gister bale voor 852k Op de kop getikt, weet niet dit het waard was of neit?

2023 R1250GS Adventure trophy | 2020 M340i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
Bale vandaag gekoxht voor 725 dus je hebt teveel betaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Waarom zou je vandaag spelers kopen? Wacht nou tot maandag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:19
Protax schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 16:44:
Maandag al ? Het is van 12 t/m 15 toch met de toty Packs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Protax schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 16:44:
(sommige) Mensen hebben geen geduld... Ik maak er dankbaar gebruik van! Behaal nu nog steeds winst op de verkoop van spelers en consumables!
The Jackel schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 16:53:
[...]
Maandag al ? Het is van 12 t/m 15 toch met de toty Packs?
Kijk is op je kalender!

[ Voor 24% gewijzigd door bbblije op 06-01-2015 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naif0n
Dus ik kan hem toch beter weer in de verkoop doen? Als dat zo is dan doe ik dat gewoon meteen. Misschien ook robben en ribery erbij verkopen voor een nog normale prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Naif0n schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 17:07:
Dus ik kan hem toch beter weer in de verkoop doen? Als dat zo is dan doe ik dat gewoon meteen. Misschien ook robben en ribery erbij verkopen voor een nog normale prijs.
Alle drie verkopen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari050
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15-12-2021
Wat houd TOTY eigenlijk in als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
Hari050 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 17:09:
Met TOTY wordt het team of the year van (volgens mij) uefa bedoeld. Dit is een team dat jaarlijks wordt gekozen door bepaalde mensen. De spelers die 'in het echt' in dit team komen, zitten ook in fifa's team of the year. Je kan dan tot 3x toe een speler van het TOTY uit een pakje halen. Verbeter me als ik vekeerd zit maar ik dacht eerst keepers en verdedigers, dan middenvelders dan aanvallers. Door deze pakketten wil iedereen zijn spullen verkopen om kans te maken om zo'n speler te krijgen. Daardoor zakken de prijzen echt drastisch op de transfermarkt.

Uiteraard zijn spelers van het TOTY extra goed en extra veel waard.

Hoop dat het zo een beetje duidelijk is.

[ Voor 4% gewijzigd door Arwintju op 06-01-2015 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Hari050 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 17:09:
TOTY staat voor Team Of The Year. http://www.fifa.com/ballon-dor/world11/

Alle spelers die in dit team komen worden door voetballers zelf gekozen. Er is een lijst met genomineerden en 12 januari wordt bekend wie in het team komen. Hierna (en kort daarvoor, als EA bekend maakt dat ze in packs komen) breekt de pleuris uit op de FUT markt. Meestal begint EA met het in packs gooien van de keeper + verdedigers gevolgd door de middenvelders en daarna de aanvallers. Tot nog toe doen ze dit 3 dagen. De laatste dag (dag 10) zullen alle spelers in packs komen.

Waarde van high end spelers daalt ongeveer 30 - 40 % (mijn inschatting).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:19
De waarde is dan toch het laagst op de dag dat ook de aanvallers in de packs komen of kakt de prijs meteen al zoveel de 12e?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:28
nickdew schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 16:20:

---------------Cassillas

Heb altijd het idee dat ik met een BBVA team heel kwetsbaar ben achterin met vooral kopballen tegen engelse teams. Ook bij Benzema heb ik het idee dat hij waardeloos is? Overstap engels team beter?
Dat heb ik ook met Benzema, gebruik deze naast IF Griezman. Cerci is een goed en goedkoop alternatief.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
En dit gebeurd er als je snel door de market wil bladeren opzoek naar goedkope healing cards:

(Vervolgens deed ik het opnieuw en gebeurde het opnieuw :s)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DdMGBZk.png

[ Voor 17% gewijzigd door BinaryRun op 06-01-2015 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
BinaryRun schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 19:59:
En dit gebeurd er als je snel door de market wil bladeren opzoek naar goedkope healing cards:

(Vervolgens deed ik het opnieuw en gebeurde het opnieuw :s)

[afbeelding]
Is om bots e.d. tegen te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 12:47
nickdew schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 16:20:

---------------Cassillas

Speel met een soortgelijk team 4-3-3(4) maar heb piqué ipv pepe, juanfran ipv alves, xavi ipv modric en susaeta iov bale.

Je bent waarschijnlijk kwetsbaar voor kopballen omdat je backs teveel opkomen Dani alves heeft een high/low toch? Modric is ook geen beestachtige verdediger met high/med. Je rechterkant ligt best open.

Benzema is echt een beest in de spits, en door zijn lage workrates ook nooit moe :p

[ Voor 5% gewijzigd door De Rikster op 06-01-2015 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 2 teams in elkaar geknutseld:
http://www.futhead.com/15/squads/15331020/ ( 100 Chemistry op console )
http://www.futhead.com/15/squads/15331591/ ( ook 100 )

Maar nu de vragen:
-Voor welke zouden jullie gaan?
-Weten jullie oplossingen voor de spelers met 6 chem? of maakt dat niets uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 20:57:
Ik heb 2 teams in elkaar geknutseld:
http://www.futhead.com/15/squads/15331020/ ( 100 Chemistry op console )
http://www.futhead.com/15/squads/15331591/ ( ook 100 )

Maar nu de vragen:
-Voor welke zouden jullie gaan?
-Weten jullie oplossingen voor de spelers met 6 chem? of maakt dat niets uit?
Allebei niet, sorry man voor 550-750k kan je wel een team samenstellen zonder rode lijntjes..

Als een speler te weinig chem heeft kan je door de manager met dezelfde nationalitei/competitie nog wat winnen. Manager loyalty is ook +1 chem ( na tien wedstrijden)

[ Voor 14% gewijzigd door De Rikster op 06-01-2015 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ik heb nu dit:

http://www.futhead.com/15/squads/15332874/

ManU maar dan met Eriksen en Sterling op de flanken, en Howard op doel. Suggesties zijn welkom ;)
Di Maria en Falcao zijn uit de gratis pakjes, dus zoveel budget is er niet voor versterkingen....

Heeft het veranderen van posities effect? Ik wissel nog wel eens tussen 4-3-3(4) en 4-3-3(3), waarbij je wisselt op het middenveld tussen 2 CM's en 1 CAM of 2 CWM's en 1 CM.
Maar dan spelen of Blind en Fellaini als CM terwijl ze CVM zijn of speelt Di Maria als CM terwijl hij CAM is. Ik merk niet direct een verschil, maar wellicht is het er weldegelijk.

Daarnaast ben ik er niet helemaal uit wat je de buitenspelers moet meegeven. Met name Sterling is erg snel en laat ze dan dus nu naar binnen snijden + achter de linies kruipen, maar het resultaat daarvan is erg verschillend per wedstrijd. De ene keer werkt het heel goed, de andere keer weer niet. Iemand suggesties qua instructies die ook 4-3-3 speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
dutchgio schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 21:11:
Daarnaast ben ik er niet helemaal uit wat je de buitenspelers moet meegeven. Met name Sterling is erg snel en laat ze dan dus nu naar binnen snijden + achter de linies kruipen, maar het resultaat daarvan is erg verschillend per wedstrijd. De ene keer werkt het heel goed, de andere keer weer niet. Iemand suggesties qua instructies die ook 4-3-3 speelt?
Ik speel 4-3-3(4) dus met CAM, juist mijn buitenspelers hou ik wijd plus achter de linies om de backs uit het centrum te houden. Paar goede pases tussen cm's en cam en grote kans dat je een CB naar je cam lostrekt, steekbal/pass op spits en 9/10 een kans om te scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naif0n
Hmmm....ik denk dat ik nu alleen nog maar keiharde verlies kan maken op mijn robben, krijg hem al niet verkocht onder de 950k heb hem een maand terug voor 1.3m gekocht T_T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Rikster schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 21:02:
[...]

Allebei niet, sorry man voor 550-750k kan je wel een team samenstellen zonder rode lijntjes..

Als een speler te weinig chem heeft kan je door de manager met dezelfde nationalitei/competitie nog wat winnen. Manager loyalty is ook +1 chem ( na tien wedstrijden)
Thnx! had ik niet aan gedacht.

Ik weet dat ik zonder die rode lijntjes een team kan maken maar, ik wil wel is een hybrid team hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
Naif0n schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 21:25:
Hmmm....ik denk dat ik nu alleen nog maar keiharde verlies kan maken op mijn robben, krijg hem al niet verkocht onder de 950k heb hem een maand terug voor 1.3m gekocht T_T
BIN is nu vanaf 680k.

Waarom hou je hem niet gewoon en laat je je niet gek maken om toty? Is een echte topper om te hebben, en met de prijs die je er voor betaald hebt vond je dat zelf toch ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naif0n
De Rikster schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 21:36:
[...]

BIN is nu vanaf 680k.

Waarom hou je hem niet gewoon en laat je je niet gek maken om toty? Is een echte topper om te hebben, en met de prijs die je er voor betaald hebt vond je dat zelf toch ook?
Ik speel op de pc dus de prijzen zijn even iets anders, als ik hem hierna niet verkoop hou ik hem wel gewoon indd. zit nu op 3.3mil. Had nog zowaar winst kunnen maken van 100k op bale die ik had gekocht. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier ervaringen met RvP?

Wil dit team gaan maken; http://www.futhead.com/15/squads/15338170/
RvP is nodig om Robben erin te krijgen, en ziet er ook zeker niet slecht uit. Zelf geen ervaring met hem dus vandaar de vraag, meningen over RvP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
RvP is echt een tijger, dubbel en dwars waard imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
De Rikster schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 21:16:
[...]

Ik speel 4-3-3(4) dus met CAM, juist mijn buitenspelers hou ik wijd plus achter de linies om de backs uit het centrum te houden. Paar goede pases tussen cm's en cam en grote kans dat je een CB naar je cam lostrekt, steekbal/pass op spits en 9/10 een kans om te scoren.
Misschien maar eens proberen dan.
Hoe zet je dan de instructies neer? De buitenspelers op de flank houden + achter de linies?
En ook nog instructies voor de spits, of laat je die gewoon standaard staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
dutchgio schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 22:11:
[...]

Misschien maar eens proberen dan.
Hoe zet je dan de instructies neer? De buitenspelers op de flank houden + achter de linies?
En ook nog instructies voor de spits, of laat je die gewoon standaard staan?
Ja, mijn spits hou ik op standaard en quick tactic op possesion.

Werkt trouwens slecht tegen een team met 5 verdedigers of een echt verdovende cdm...

[ Voor 10% gewijzigd door De Rikster op 06-01-2015 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-10 20:29
Welke camerasettings gebruiken jullie en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:31
[...]

heb nu een soort gelijk team gemaakt. Speelt wel fijn alleen laatste tijd heb ik echt gevoel alsof de ai me gewoon naait. Een pass die veel te hard is of naar een andere hele andere speler gaat. Zwaar frustrerend.

Kan iemand semi of manu adviseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Riemer schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 20:12:
[...]

Is om bots e.d. tegen te gaan.
Idd, maar blijft irritant.

Basten wil helaas niet echt. Positionering is wel aardig, maar bij de voorzetten trapt hij er telkens net langs of de bal gaat constant net voor hem langs. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
Drossie schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 22:25:
Welke camerasettings gebruiken jullie en waarom?
Tele! Dat gebruik ik al jaren en speelt gewoon erg lekker want je hebt een goed overzicht over de gehele breedte van het veld. Voor de spelers die voorin vrijstaan gebruik ik altijd de radar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
BinaryRun schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 23:13:
[...]

Idd, maar blijft irritant.

Basten wil helaas niet echt. Positionering is wel aardig, maar bij de voorzetten trapt hij er telkens net langs of de bal gaat constant net voor hem langs. |:(
Wel echt jammer dat San Marco zo tegenvalt. Heb je al eens geprobeerd met Bergkamp als spits te zpelen? Zoals eerder al gezegd bevalt hij perfect daar. Het probleem met van Basten kan wel eens zijn dribbel in combinatie met workrates zijn. Daar heeft Bergkamp geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Arwintju schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 00:24:
[...]

Tele! Dat gebruik ik al jaren en speelt gewoon erg lekker want je hebt een goed overzicht over de gehele breedte van het veld. Voor de spelers die voorin vrijstaan gebruik ik altijd de radar.
Ik gebruik Co-op camera en zo ver mogelijk uitgezoomd. Op deze manier heb je een perfect overzicht en kun je naar mijn mening makkelijker passen, ook over grotere afstand omdat je de spelers bijna allemaal ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Riemer schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 08:59:
[...]

Wel echt jammer dat San Marco zo tegenvalt. Heb je al eens geprobeerd met Bergkamp als spits te zpelen? Zoals eerder al gezegd bevalt hij perfect daar. Het probleem met van Basten kan wel eens zijn dribbel in combinatie met workrates zijn. Daar heeft Bergkamp geen last van.
Ik zet Bergkamp soms op ST, maar dat maakt voor mij geen verschil. Dus dan vind ik het alleen maar prettig als ik er een nog sterkere striker boven kan zetten. Door mijn tactics e.d. speelt Bergkamp nu als CF :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Op het normale FIFA 15 forum lees ik nog wel dat mensen last hebben van "handicaps" Vlassie1980 in "[Multi] FIFA 15"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
Naar mijn idee maakt het offline niks uit. Ik had een Spaans team met gem. rating van 84 en daar won ik in divisie 1 tegen professional wel mijn potjes mee maar online in divisie 8/9 niet. Terwijl ik opdat moment ook een Ligue 1 team had met een gem. van 81/82(weet niet meer precies) en daar ging het veel beter mee. Ligt natuurlijk aan de niveau van de tegenstander maar toen ik las over handicaps dacht ik hé. Ik vind niet zo raar gedacht in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Zijn er hier toevallig nog mensen geïnteresseerd in een pro club voor de ps4? Ons team Hungry Dutchies, 6 actieve leden, is nog op zoek naar nieuwe leden! :) We zitten nu in Divisie 3, met uitzicht op een terugkeer in Divisie 2, dus we hebben een sterke voorkeur voor de wat ontwikkeldere pro's.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Is er inmiddels al bekend vanaf wanneer de TOTY pakjes te koop zullen zijn?

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_h12
  • Laatst online: 14-10 15:37
EricNL schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 10:35:
Ik zou uitgaan van aanstaande woensdag (de 14de), je krijgt dan een TOTY ipv een TOTW.

[ Voor 3% gewijzigd door Dennis_h12 op 07-01-2015 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

EricNL schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 10:35:
Van wat ik lees en hoor is dit pas aan het einde van de week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-10 13:50
Kan me herinneren dat ze verleden jaar op een vrijdag werden gereleased. Kan het ook fout hebben hoor. TOTW blijft ook doorgaan btw

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
BinaryRun schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 09:18:
[...]

Ik zet Bergkamp soms op ST, maar dat maakt voor mij geen verschil. Dus dan vind ik het alleen maar prettig als ik er een nog sterkere striker boven kan zetten. Door mijn tactics e.d. speelt Bergkamp nu als CF :)
Oke, ik heb hem als spits met Gullit als CAM. Ik verbaas me soms over zijn heerlijke loopacties waardoor hij alleen voor de keeper komt. Momenteel mijn favo speler, als TOTY Robben komt (hoop) dan zet ik hem ernaast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:22
Pfff hoe komen jullie aan al die coins om dat soort spelers te kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari050
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15-12-2021
jpg97 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:46:
Pfff hoe komen jullie aan al die coins om dat soort spelers te kopen :P
Haha dit vraag ik me ook wel eens af inderdaad.

Ik zelf ben van plan dit elftal te gaan maken.
http://www.futhead.com/15/squads/15364429/

Iemand die wijzigingen zou gaan doorvoeren of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Hari050 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 12:31:
[...]

Haha dit vraag ik me ook wel eens af inderdaad.

Ik zelf ben van plan dit elftal te gaan maken.
http://www.futhead.com/15/squads/15364429/

Iemand die wijzigingen zou gaan doorvoeren of iets dergelijks?
Dos Santos is geen echte CAM (slechte passing), ik zou eerder voor bijvoorbeeld Isco gaan bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-10 13:50
Riemer schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:19:
[...]

Oke, ik heb hem als spits met Gullit als CAM. Ik verbaas me soms over zijn heerlijke loopacties waardoor hij alleen voor de keeper komt. Momenteel mijn favo speler, als TOTY Robben komt (hoop) dan zet ik hem ernaast.
Heb je wel eens engelse legends gebruikt? Vond vooral Fowler heerlijk spelen. Lineker iets minder. Wil eens Owen gebruiken schijnt ook heerlijk te spelen.

hoi

Pagina: 1 ... 44 ... 63 Laatste