Geloof er niets van dat dit soort spelers zover gaan zakken.
Die prijzen worden toch wel hoog gehouden door bots en andere meuk...
Geloof er niets van dat dit soort spelers zover gaan zakken.
En wat zou Messi kosten?
Hooguit - 30% als ik goed ben geinformeerd, maar ik denk dat spelers als Messi/Robben etc. nauwelijks zakken...Lekkerboeie86 schreef op maandag 05 januari 2015 @ 10:29:
[...]
En wat zou Messi kosten?hij kost nu 3.5 echt belachelijk eigenlijk..
Age of Empires III - Definitive Edition
http://www.easports.com/f...atings-top-20-goalkeepersbartburg schreef op maandag 05 januari 2015 @ 10:58:
ik heb falcao in de aanbieding voor de ps4 ik speel liever met van persie en lukaku dan met falcao.
wie vinden jullie de betere keeper in de bpl ?
Geloof er maar niet in...bartburg schreef op maandag 05 januari 2015 @ 12:35:
tempting 1 milj coins voor 20 euro met zoveel coins kun je 130-140 pakjes kan kopen zou je toch verwachten dat je een TOTY speler kan binnen halen
ik had ronaldo te leen de normale lw man wat speelde die fijn je hoopt bij elk pakje dat hij erin zit niet voor de verkoop maar gewoon om met hem te spelen.Protax schreef op maandag 05 januari 2015 @ 12:44:
[...]
Geloof er maar niet in...
Je wil niet weten hoeveel miljoenen ik er doorheen heb gejaagd...
IF Perrin
IF De Gea
IF De Jong
Voor de rest alleen Aguero gehad die nog wat opleverde...
Packs = CRAP
Waar vind jij 1 mil coins terug voor 20,-? Bij MMOGA bijv. kost het 20,- voor 500.000bartburg schreef op maandag 05 januari 2015 @ 12:35:
tempting 1 milj coins voor 20 euro met zoveel coins kun je 130-140 pakjes kan kopen zou je toch verwachten dat je een TOTY speler kan binnen halen
[ Voor 15% gewijzigd door StrongArmLance op 05-01-2015 13:23 ]
dat doe ik met mijn 2de account op de ps4dutchgio schreef op maandag 05 januari 2015 @ 13:53:
het is juist leuk als je een team kunt opbouwen zonder coins te hoeven kopen, dat doe ik dan ook liever niet
al heb ik wel met dank aan de gratis pakjes rond de kerst wat leuks op weten te bouwen, spelers die ik anders nooit zou kunnen betalen....
waaronder dus Falcao en die scoort nu aan de lopende band. er gaat nog veel mis maar haalt nu wel 1 uit 1.
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Ferdi_lwd op 05-01-2015 15:57 ]
Het was een 2-jarig contract, dus ik vraag me af of ze er volgend jaar zijn. Ze hoeven in elk geval niet meer exclusief te worden tenzij ze worden verlengd.bartburg schreef op maandag 05 januari 2015 @ 13:58:
[...]
dat doe ik met mijn 2de account op de ps4is ook wel leuk inderdaad.
maar het pakjes uitpakken vind ik gewoon iets hebben het doet me denken aan vroeger dat ik bij de sigarettenboer(zoals bij de supermarkt maar dan in een winkeltje) pakjes panini kon kopen van me zakgeld in de hoop daar marco van basten uit te halen.
wat ik ook hoop is dat sony ea flink gaat betalen om ook gewoon legends te krijgen op de ps4 want daar ben ik wel heeeel erg jalours op als ik de xbone gebruikers zie
Kompany zou je op CHE:10 kunnen krijgen door Pique te wisselen met Vermaelen, veel verschil zou je daar niet echt op moeten merken. Suarez is nagenoeg onmogelijk om op CHE:10 te krijgen, zijn te weinig Uruguayanen, dus hopen dat Cavani naar de BPL verhuist, dan kan je die gaan gebruiken op CAM ipv Rooney.Ferdi_lwd schreef op maandag 05 januari 2015 @ 15:56:
Thanx iNotSure!.
Heb ik nog een vraagje: ik gebruik de 3-4-1-2 opstelling. Met welke spelers kan ik deze het beste linken?
Kom zelf hierop: http://www.futhead.com/15/squads/15168778/
Word alleen niet blij van die CHE:6 van Suarez en Kompany.
Omdat het MvB is, 1 van mijn voetbal idolen toen ik jong was.
[ Voor 6% gewijzigd door ETzPliskin op 05-01-2015 18:39 ]
Verwijderd
Ik heb zelf het volgende seria a team:stomley schreef op zondag 04 januari 2015 @ 02:15:
Zit momenteel aan dit team te denken. http://www.futhead.com/15/squads/14985595/
Iemand nog opmerkingen of weet iemand een beter team voor ongeveer het zelfde aantal coins? formatie mag anders.
Verwijderd
Ik kon niet uit de voeten met if hamsik... Moet ik het nog een keer proberen?Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2015 @ 19:17:
[...]
Ik heb zelf het volgende seria a team:
http://www.futhead.com/15/squads/15192876/
Een stuk duurder, maar ook zonder bijv. Moth higuain, sif tevez en if pogba naar mijn idee het beste seria a elftal.
- handanovic is veruit de beste, meest alround keeper. Ook beter dan if lopez.
- de backs in serie a zijn zeer matig itt de centrale verdedigers. If lichtsteiner is ok, maar linksback zijn echt crap. Vandaar 3 cb's. 3 beesten achterin. Check bijv evra vs caceres..
- centraal zijn pogba en vidal het meest alround. Geven zowel je verderdeding als je aanval ondersteuning. Daarnaast hebben ze beide een verwoestend afstandschot.
- lm en rm de beste dribbelaars met prima schot en passing. Daarnaast de nodige snelheid om aanvallend toe te slaan en verdigend te ondersteunen.
- spitsen spreken voor zich. Eventueel is rossi nog een alternatief voor higuain wanneer je meer snelheid wil. Ibarbo kan ook, maar ben ik zelf geen fan van.
Ik hoop dat je er wat aan hebt. Eventuele feedback voor mijn elftal is overigens ook welkom!
Verwijderd
Insigne is voor mij echt goud waard. Ik vond juist el shaarawy erg tegenvallen.StrongArmLance schreef op maandag 05 januari 2015 @ 19:40:
[...]
Ik kon niet uit de voeten met if hamsik... Moet ik het nog een keer proberen?
Insigne vond ik ok, maar ook njet fantastisch.
Bedankt voor je feedback. Vind je 3 backs genoeg om wingers op te vangen?Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2015 @ 19:17:
[...]
Een stuk duurder, maar ook zonder bijv. Moth higuain, sif tevez en if pogba naar mijn idee het beste seria a elftal.
- de backs in serie a zijn zeer matig itt de centrale verdedigers. If lichtsteiner is ok, maar linksback zijn echt crap. Vandaar 3 cb's. 3 beesten achterin. Check bijv evra vs caceres..
- centraal zijn pogba en vidal het meest alround. Geven zowel je verderdeding als je aanval ondersteuning. Daarnaast hebben ze beide een verwoestend afstandschot.
- lm en rm de beste dribbelaars met prima schot en passing. Daarnaast de nodige snelheid om aanvallend toe te slaan en verdigend te ondersteunen.
- spitsen spreken voor zich. Eventueel is rossi nog een alternatief voor higuain wanneer je meer snelheid wil. Ibarbo kan ook, maar ben ik zelf geen fan van.
Ik hoop dat je er wat aan hebt. Eventuele feedback voor mijn elftal is overigens ook welkom!
Verwijderd
3 backs zijn meer dan voldoende voor mij. Zeker in dit geval, waar een extra middenvelder/spits veel meer toegevoede waarde heeft dan de matige backs die er beschikbaar zijn in de serie a.stomley schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 08:12:
[...]
Bedankt voor je feedback. Vind je 3 backs genoeg om wingers op te vangen?
Je team ziet er echt bizar uit. Welke divisie speel je er mee?
Verwijderd
IF Carvajal?Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 10:08:
Dit is mijn huidige team: http://www.futhead.com/15/squads/13865745/
Enige tips of advies. Ik denk eraan om Felipe Luis binnen te halen, maar ik vind Azpilicueta ook wel goed spelen. Varane en Cahill zijn de beste duo achterin.
hoidoei
Verwijderd
Is inderdaad ook een goed optie. Ik zal dan maar denk ik voor IF Carvajal gaan sparen.Remcom00 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 10:15:
[...]
IF Carvajal?
Heb m zelf ook maar nog niet mee gespeeld.
Age of Empires III - Definitive Edition
Ik heb de afgelopen maand niet meer gespeeld. Verder heb ik er geen Youtubers meer over gehoord. Wel zie je dat ze nog bronze en silver benchen. Momenteel is iedereen in de ban van de market crash, veel mensen zijn nu alleen aan het handelen. Als ze spelen dan spelen ze met een crash team, die over het algemeen geen hoge rating heeft. Daarom hoor je er momenteel weinig mensen over.Rutgertje schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:01:
Ik kan me niet voorstellen dat niemand hier over nagedacht heeft, maar heb desondanks geen reacties mogen ontvangen op mijn bericht. Is iedereen alleen maar bezig met bouwen en interesseert onderstaande niemand iets?
"Heeft EA al iets gedaan aan het "magic number" probleem?
Ervaren mensen nog steeds dat wanneer hun team rating boven de 82 is dat het moeilijker spelen is?"
Ik denk dat het meer iets psychologisch is. Ik kan me niet voorstellen dat bovenstaande het geval is. Vaak willen spelers een zo goed mogelijk team samenstellen. Daarbij wordt dan niet meer gelet op wat voor type spelers ze kopen. Misschien speel jij namelijk een stuk minder lekker met een benzema dan met een dos santos bijvoorbeeld. Ik heb zelf een 85 rated team, en het gaat bij mij juist beter dan met een 80 team. Dus ik merk er niets van. Daarbij komt nog dat je natuurlijk alleen geklaag hoort als het slecht gaat, en minder als het goed gaat.Rutgertje schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:01:
Ik kan me niet voorstellen dat niemand hier over nagedacht heeft, maar heb desondanks geen reacties mogen ontvangen op mijn bericht. Is iedereen alleen maar bezig met bouwen en interesseert onderstaande niemand iets?
Ervaren mensen nog steeds dat wanneer hun team rating boven de 82 is dat het moeilijker spelen is?"
Heeft dat echt zoveel effect dan, brons/zilveren spelers op de bank zetten?bbblije schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:11:
[...]
Ik heb de afgelopen maand niet meer gespeeld. Verder heb ik er geen Youtubers meer over gehoord. Wel zie je dat ze nog bronze en silver benchen. Momenteel is iedereen in de ban van de market crash, veel mensen zijn nu alleen aan het handelen. Als ze spelen dan spelen ze met een crash team, die over het algemeen geen hoge rating heeft. Daarom hoor je er momenteel weinig mensen over.
Why not Kroos?Arwintju schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:23:
[...]
Ik denk dat het meer iets psychologisch is. Ik kan me niet voorstellen dat bovenstaande het geval is. Vaak willen spelers een zo goed mogelijk team samenstellen. Daarbij wordt dan niet meer gelet op wat voor type spelers ze kopen. Misschien speel jij namelijk een stuk minder lekker met een benzema dan met een dos santos bijvoorbeeld. Ik heb zelf een 85 rated team, en het gaat bij mij juist beter dan met een 80 team. Dus ik merk er niets van. Daarbij komt nog dat je natuurlijk alleen geklaag hoort als het slecht gaat, en minder als het goed gaat.
Ik ben zelf van plan het volgende team te bouwen als de toty crash begint
http://www.futhead.com/15/squads/15274282/
Lijkt me een fantastisch team ondanks de 6 (7) chem van rodriquez.
Het effect is dat je team rating lager blijft. Of spelers beter presteren bij een lagere overall rating, daar gaat de hele discussie over.dutchgio schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:29:
[...]
Heeft dat echt zoveel effect dan, brons/zilveren spelers op de bank zetten?
[ Voor 15% gewijzigd door bbblije op 06-01-2015 13:35 ]
Ik heb al een aanpassing gedaan Dante in gebracht in plaats van Martinez en daarvoor Lahm en Ramires voor meer snelheid en meer body/defence.homernt schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 09:53:
Ik heb volgende bedacht:
http://www.futhead.com/15/squads/13564068/
Erg aanvallend met veel snelheid voorin en van de zijkanten alleen centraal achterin misschien te traag maar Martinez houd het wel mooi bij elkaar zo. Op en aanmerkingen zijn welkom.
goh, niet eens aan gedacht. Nu moet ik wel zeggen dat ik Kroos misschien wel te langzaam vind. Heb dan ook niet vaak met hem gespeeld. Zijn passing maakt op die plek waarschijnlijk wel een hele boel goed. Kan het allicht proberen, ik heb ze toch beide. Kan eventueel ook nog Khedira daar neer zetten. Die speelt voor mij heel lekker!
Verwijderd
Alles verkopen en over een paar dagen terugkopen.Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:43:
Nieuw team gemaakt (Bundesliga)
Ribery - Lewandowski - Robben
Reus - Lahm - Schweinsteiger - Müller
Hummels - Inform Benatia - Boateng
Neuer
Heb helaas geen coins genoeg voor Inform Robben
Shaqiri en Götze staan in de wissel. Zo ook Javi Martinez ^_^
Op of aanmerkingen?
Verwijderd
Dalen de prijzen zo erg?FiXeR.nl schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:45:
[...]
Alles verkopen en over een paar dagen terugkopen.Dan heb je genoeg coins over voor IF Robben en wellicht TOTY Robben.
Verwijderd
Voor mij speelt Ribery beter dan Neymar. Hiervoor heb ik een BBVA team gehad met Neymar en de hele huppelepup.Ferdi_lwd schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:50:
Wow, ik zie nu Ribery staan... Heb ik echt nooit meer aan gedacht. Ik zou steeds Neymar daar neerzetten op de LM. Wie is volgens jullie de betere? Ribery of Neymar?
2023 R1250GS Adventure trophy | 2020 M340i
Maandag al ? Het is van 12 t/m 15 toch met de toty Packs?Protax schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 16:44:
Waarom zou je vandaag spelers kopen? Wacht nou tot maandag...
(sommige) Mensen hebben geen geduld... Ik maak er dankbaar gebruik van! Behaal nu nog steeds winst op de verkoop van spelers en consumables!Protax schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 16:44:
Waarom zou je vandaag spelers kopen? Wacht nou tot maandag...
Kijk is op je kalender!The Jackel schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 16:53:
[...]
Maandag al ? Het is van 12 t/m 15 toch met de toty Packs?
[ Voor 24% gewijzigd door bbblije op 06-01-2015 16:56 ]
Alle drie verkopen ja.Naif0n schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 17:07:
Dus ik kan hem toch beter weer in de verkoop doen? Als dat zo is dan doe ik dat gewoon meteen. Misschien ook robben en ribery erbij verkopen voor een nog normale prijs.
Met TOTY wordt het team of the year van (volgens mij) uefa bedoeld. Dit is een team dat jaarlijks wordt gekozen door bepaalde mensen. De spelers die 'in het echt' in dit team komen, zitten ook in fifa's team of the year. Je kan dan tot 3x toe een speler van het TOTY uit een pakje halen. Verbeter me als ik vekeerd zit maar ik dacht eerst keepers en verdedigers, dan middenvelders dan aanvallers. Door deze pakketten wil iedereen zijn spullen verkopen om kans te maken om zo'n speler te krijgen. Daardoor zakken de prijzen echt drastisch op de transfermarkt.Hari050 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 17:09:
Wat houd TOTY eigenlijk in als ik vragen mag?
[ Voor 4% gewijzigd door Arwintju op 06-01-2015 17:14 ]
TOTY staat voor Team Of The Year. http://www.fifa.com/ballon-dor/world11/Hari050 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 17:09:
Wat houd TOTY eigenlijk in als ik vragen mag?
Dat heb ik ook met Benzema, gebruik deze naast IF Griezman. Cerci is een goed en goedkoop alternatief.nickdew schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 16:20:
Speel met een Liga BBVA team:
---------------Cassillas
Dani alves--Pepe--Sergio Ramos--Jordi Alba
----Modric----James Rodriquez--Iniesta
----Bale-----Benzema-----Pedro IF
Heb altijd het idee dat ik met een BBVA team heel kwetsbaar ben achterin met vooral kopballen tegen engelse teams. Ook bij Benzema heb ik het idee dat hij waardeloos is? Overstap engels team beter?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
[ Voor 17% gewijzigd door BinaryRun op 06-01-2015 20:03 ]
Is om bots e.d. tegen te gaan.BinaryRun schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 19:59:
En dit gebeurd er als je snel door de market wil bladeren opzoek naar goedkope healing cards:
(Vervolgens deed ik het opnieuw en gebeurde het opnieuw)
[afbeelding]
Speel met een soortgelijk team 4-3-3(4) maar heb piqué ipv pepe, juanfran ipv alves, xavi ipv modric en susaeta iov bale.nickdew schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 16:20:
Speel met een Liga BBVA team:
---------------Cassillas
Dani alves--Pepe--Sergio Ramos--Jordi Alba
----Modric----James Rodriquez--Iniesta
----Bale-----Benzema-----Pedro IF
Heb altijd het idee dat ik met een BBVA team heel kwetsbaar ben achterin met vooral kopballen tegen engelse teams. Ook bij Benzema heb ik het idee dat hij waardeloos is? Overstap engels team beter?
[ Voor 5% gewijzigd door De Rikster op 06-01-2015 20:44 ]
Verwijderd
Allebei niet, sorry man voor 550-750k kan je wel een team samenstellen zonder rode lijntjes..Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 20:57:
Ik heb 2 teams in elkaar geknutseld:
http://www.futhead.com/15/squads/15331020/ ( 100 Chemistry op console )
http://www.futhead.com/15/squads/15331591/ ( ook 100 )
Maar nu de vragen:
-Voor welke zouden jullie gaan?
-Weten jullie oplossingen voor de spelers met 6 chem? of maakt dat niets uit?
[ Voor 14% gewijzigd door De Rikster op 06-01-2015 21:11 ]
Ik speel 4-3-3(4) dus met CAM, juist mijn buitenspelers hou ik wijd plus achter de linies om de backs uit het centrum te houden. Paar goede pases tussen cm's en cam en grote kans dat je een CB naar je cam lostrekt, steekbal/pass op spits en 9/10 een kans om te scoren.dutchgio schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 21:11:
Daarnaast ben ik er niet helemaal uit wat je de buitenspelers moet meegeven. Met name Sterling is erg snel en laat ze dan dus nu naar binnen snijden + achter de linies kruipen, maar het resultaat daarvan is erg verschillend per wedstrijd. De ene keer werkt het heel goed, de andere keer weer niet. Iemand suggesties qua instructies die ook 4-3-3 speelt?
Verwijderd
Thnx! had ik niet aan gedacht.De Rikster schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 21:02:
[...]
Allebei niet, sorry man voor 550-750k kan je wel een team samenstellen zonder rode lijntjes..
Als een speler te weinig chem heeft kan je door de manager met dezelfde nationalitei/competitie nog wat winnen. Manager loyalty is ook +1 chem ( na tien wedstrijden)
BIN is nu vanaf 680k.Naif0n schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 21:25:
Hmmm....ik denk dat ik nu alleen nog maar keiharde verlies kan maken op mijn robben, krijg hem al niet verkocht onder de 950k heb hem een maand terug voor 1.3m gekocht T_T
Ik speel op de pc dus de prijzen zijn even iets anders, als ik hem hierna niet verkoop hou ik hem wel gewoon indd. zit nu op 3.3mil. Had nog zowaar winst kunnen maken van 100k op bale die ik had gekocht.De Rikster schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 21:36:
[...]
BIN is nu vanaf 680k.
Waarom hou je hem niet gewoon en laat je je niet gek maken om toty? Is een echte topper om te hebben, en met de prijs die je er voor betaald hebt vond je dat zelf toch ook?
Verwijderd
Misschien maar eens proberen dan.De Rikster schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 21:16:
[...]
Ik speel 4-3-3(4) dus met CAM, juist mijn buitenspelers hou ik wijd plus achter de linies om de backs uit het centrum te houden. Paar goede pases tussen cm's en cam en grote kans dat je een CB naar je cam lostrekt, steekbal/pass op spits en 9/10 een kans om te scoren.
Ja, mijn spits hou ik op standaard en quick tactic op possesion.dutchgio schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 22:11:
[...]
Misschien maar eens proberen dan.
Hoe zet je dan de instructies neer? De buitenspelers op de flank houden + achter de linies?
En ook nog instructies voor de spits, of laat je die gewoon standaard staan?
[ Voor 10% gewijzigd door De Rikster op 06-01-2015 22:23 ]
heb nu een soort gelijk team gemaakt. Speelt wel fijn alleen laatste tijd heb ik echt gevoel alsof de ai me gewoon naait. Een pass die veel te hard is of naar een andere hele andere speler gaat. Zwaar frustrerend.Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2015 @ 19:17:
[...]
Idd, maar blijft irritant.
Tele! Dat gebruik ik al jaren en speelt gewoon erg lekker want je hebt een goed overzicht over de gehele breedte van het veld. Voor de spelers die voorin vrijstaan gebruik ik altijd de radar.Drossie schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 22:25:
Welke camerasettings gebruiken jullie en waarom?
Wel echt jammer dat San Marco zo tegenvalt. Heb je al eens geprobeerd met Bergkamp als spits te zpelen? Zoals eerder al gezegd bevalt hij perfect daar. Het probleem met van Basten kan wel eens zijn dribbel in combinatie met workrates zijn. Daar heeft Bergkamp geen last van.BinaryRun schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 23:13:
[...]
Idd, maar blijft irritant.
Basten wil helaas niet echt. Positionering is wel aardig, maar bij de voorzetten trapt hij er telkens net langs of de bal gaat constant net voor hem langs.
Ik gebruik Co-op camera en zo ver mogelijk uitgezoomd. Op deze manier heb je een perfect overzicht en kun je naar mijn mening makkelijker passen, ook over grotere afstand omdat je de spelers bijna allemaal ziet.Arwintju schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 00:24:
[...]
Tele! Dat gebruik ik al jaren en speelt gewoon erg lekker want je hebt een goed overzicht over de gehele breedte van het veld. Voor de spelers die voorin vrijstaan gebruik ik altijd de radar.
Ik zet Bergkamp soms op ST, maar dat maakt voor mij geen verschil. Dus dan vind ik het alleen maar prettig als ik er een nog sterkere striker boven kan zetten. Door mijn tactics e.d. speelt Bergkamp nu als CFRiemer schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 08:59:
[...]
Wel echt jammer dat San Marco zo tegenvalt. Heb je al eens geprobeerd met Bergkamp als spits te zpelen? Zoals eerder al gezegd bevalt hij perfect daar. Het probleem met van Basten kan wel eens zijn dribbel in combinatie met workrates zijn. Daar heeft Bergkamp geen last van.
Op het normale FIFA 15 forum lees ik nog wel dat mensen last hebben van "handicaps" Vlassie1980 in "[Multi] FIFA 15"Rutgertje schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:01:
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Ik zou uitgaan van aanstaande woensdag (de 14de), je krijgt dan een TOTY ipv een TOTW.EricNL schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 10:35:
Is er inmiddels al bekend vanaf wanneer de TOTY pakjes te koop zullen zijn?
[ Voor 3% gewijzigd door Dennis_h12 op 07-01-2015 10:39 ]
Van wat ik lees en hoor is dit pas aan het einde van de week.EricNL schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 10:35:
Is er inmiddels al bekend vanaf wanneer de TOTY pakjes te koop zullen zijn?
hoi
Oke, ik heb hem als spits met Gullit als CAM. Ik verbaas me soms over zijn heerlijke loopacties waardoor hij alleen voor de keeper komt. Momenteel mijn favo speler, als TOTY Robben komt (hoop) dan zet ik hem ernaast.BinaryRun schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 09:18:
[...]
Ik zet Bergkamp soms op ST, maar dat maakt voor mij geen verschil. Dus dan vind ik het alleen maar prettig als ik er een nog sterkere striker boven kan zetten. Door mijn tactics e.d. speelt Bergkamp nu als CF
Haha dit vraag ik me ook wel eens af inderdaad.jpg97 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:46:
Pfff hoe komen jullie aan al die coins om dat soort spelers te kopen
Dos Santos is geen echte CAM (slechte passing), ik zou eerder voor bijvoorbeeld Isco gaan bijvoorbeeld.Hari050 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 12:31:
[...]
Haha dit vraag ik me ook wel eens af inderdaad.
Ik zelf ben van plan dit elftal te gaan maken.
http://www.futhead.com/15/squads/15364429/
Iemand die wijzigingen zou gaan doorvoeren of iets dergelijks?
Heb je wel eens engelse legends gebruikt? Vond vooral Fowler heerlijk spelen. Lineker iets minder. Wil eens Owen gebruiken schijnt ook heerlijk te spelen.Riemer schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:19:
[...]
Oke, ik heb hem als spits met Gullit als CAM. Ik verbaas me soms over zijn heerlijke loopacties waardoor hij alleen voor de keeper komt. Momenteel mijn favo speler, als TOTY Robben komt (hoop) dan zet ik hem ernaast.
hoi
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq