Heb hem gisteren geprobeerd , ik heb planet coaster nog niet gespeeld.
graphics is voor mij voldoende. uiteindelijk maakt een game het niet met enkel graphics.
Je merkt wel dat de graphics niet super zijn als je een ridecam neemt. Heb vooral de indruk dat de positie van de cams hierin slecht gekozen is.
Voor de rest heb je wel veel leuke opties zoals brede wegen.
Veel versiering opties.
De shops enzo heb je ook in verschillende thema's je kunt dus een adventure deel bouwen en cowboy gedeelte (er zijn dacht ik momenteel 4 verschillende opties. Dit is wel leuk heb je niet overal dezelfde gebouwen.
De attracties plaatsen gaat vrij eenvoudig. Wat me wel stoort is dat je bomen enzo manueel moet verwijderen voor plaats te maken voor de attractie. Dit zou echt wel automatisch mogen gebeuren als je een attractie plaatst. Desnoods met bevestiging dat de dingen verwijderd worden.
Heb nog niet lang gespeeld maar denk dat research niet aanwezig is in de game?
Staf is denk ik heel simpel , geen stats ofzo van mensen dus daar moet je gewoon gebouwen voor plaatsen en hup. weet niet of je optie hebt om mensen te trainen zodat ze beter zouden worden bv zou wel leuk zijn.
Heb nog geen coaster geplaatst dus weet nog niet hoe leuk en welke opties je daar zult hebben.
wel de moeite om even te wijzen op :
The list of features that aren’t making into the RollerCoaster Tycoon World release is extensive. In fact, it’s so extensive that the final version of the game will feel very different from what users get on March 30th.
Atari is promising:
◦Custom Built Structures
◦A Scenario Editor
◦More Mini-Rides and Dark Rides
◦New Scenarios
◦Transport Rides
◦A Fence Builder
◦Refreshed and New Themes
◦More Flat Rides
◦A Weather System
◦Music
◦Performance tweaks & graphic updates
zeker de graphic updates en performance tweaks moet je wel rekening mee houden !
[
Voor 21% gewijzigd door
Tiboluk op 31-03-2016 15:51
]