Ik ga ook niet meer op je reageren. Je wringt je continue in andere bochten om hetzelfde te blijven rechtvaardigen en wijst dan naar een ander als je eigen woorden niet kloppen. Dan richt ik me liever op mensen die wel constructief kunnen zijn.
Of in andere woorden: hoe kan je je publiek zo goed mogelijk van dienst zijn zodat je kan groeien, investeren, wat winst kan maken. Er wordt gedaan alsof commercieel en goede dienstverlening elkaars vijand zijn, terwijl het omgekeerde waar is. Ja, je wil een balans. En die balans is bij Tweakers altijd voorzichtig en terughoudend geweest. En ja, dat is vanuit de visie van een betere dienst zal op termijn zich beter uitbetalen.FreakNL schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 15:46:
Hahaha Zeef, dat is nou PRECIES wat Kid Buu zegt. Dat is niet je winst maximaliseren, dat is iedereen wegjagen. Wat er nu gebeurt is laveren tot het punt gevonden is waar er maximaal winst wordt gemaakt en er toch (bijna) geen gebruikers weglopen
Per saldo is de discussie over winst eigenlijk niet eens zo interessant - hoewel in Nederland geld verdienen al snel als slecht gezien wordt. Daarmee wordt in feite namelijk gesteld dat als er een redelijke winst over blijft, het wél gewoon normaal zou zijn om inkomsten te blokkeren.
Ik blijf bij mijn eerdere stelling, die ik zelf ook hanteer: als een site het te bont maakt, zoek ik er één die een betere dienst levert. Op die manier werkt de markt, en krijgen advertentieboeren ook het juiste signaal om niet steeds intrusiver te zijn.
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 27535 op 07-08-2014 17:11 ]