De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 80 ... 101 Laatste
Acties:
  • 279.181 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-09 14:10

DeluxZ

Livin' the good life

D-Raven schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 09:04:
[...]

Typescript heb ik nog maar weinig mee gedaan. Ik heb nog niet zulke grote applicaties met javascript gebouwd dat ik de meerwaarde zie.

Als ik in javascript zit, wil ik javascript schrijven. C# schrijven kan ik altijd wel doen.
Typescript is geen C# hoor? Gewoon een betere vorm van javascript met classes en namespaces. En ook handig als je een wat kleine project hebt met javascript.

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Tweakers heeft genoeg geschreven wekkerbugs in iOS :P

Om 9:20 is de wekker van mijn N5 niet afgegaan, op de tegel staat nog steeds 'Mon 08:20'. Ik denk dat mijn wekker stuk is :+

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 14:42

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik ben toevallig net geswitched van alarm app voor mijn N5. Gebruik niet de stock meer maar Timely; niet echt een belangrijke reden voor, behalve dat Timely net wat meer instelmogelijkheden heeft :)

Sowieso ging mijn wekker vanochtend een uur te vroeg af en dan bedoel ik niet mijn telefoon -O-

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Ik heb Timely ook een tijd gebruikt, maar vond de extra mogelijkheden nou niet zo heel denderend. De mogelijkheid dat je een puzzeltje moet oplossen voor je wekker uit gaat is leuk, maar ik los die dingen slapend nog op dus veel toegevoegde waarde heeft het voor mij dan niet meer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Klopt het is vooral een visueel leuke app; naja en je hebt net iets meer mogelijkheden qua smart alarm enzo. Ik zocht eigenlijk een soort van wake-up light achtig verhaal maar dat doet Timely helaas ook niet. Ik zoek nog door :+

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Ik vond die "Smart Rise"-functie maar irritant, ik heb 'm ongeveer een week aangehad en iedere dag was ik veel te vroeg wakker door een functie die eigenlijk een ander doel heeft :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjolk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:06
Grom.
Vorige week overlegd dat ik vandaag wat systemen zou platleggen ivm migratie. Geen probleem.
Vanmorgen: Hé, Ger, het systeem werkt niet, hoe kan dat? :F

Tjolk is lekker. overal en altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ger schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 09:45:
Grom.
Vorige week overlegd dat ik vandaag wat systemen zou platleggen ivm migratie. Geen probleem.
Vanmorgen: Hé, Ger, het systeem werkt niet, hoe kan dat? :F
Het is maandag he, wie onthoudt dat nou toch ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:56

TheNephilim

Wtfuzzle

Oef en vandaag is het weer 'responsive' tijd :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 00:31

alienfruit

the alien you never expected

Ja, maar Angular.js 2.0 komt voorlopig nog niet uit hoor. Dat duurt nog wel even. Verder blijven ze voorlopig 1.3 nog ondersteunen. AtScript is inderdaad wel interessant.

Ik was vorige week op ngEurope wat een vreemde manier van conferenties houden hebben ze in Parijs :P
ElkeBxl schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 09:20:
Geen last van. Op zich gebruik ik de Calendar sowieso al weinig, ik heb nog altijd liever een papieren agenda in mijn handtas :)
Een agenda faalt nooit! Ik loop ook rond met een vulpen en notitieboekje :)

[ Voor 36% gewijzigd door alienfruit op 27-10-2014 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Storm
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-10 15:15
Ik ben zelf altijd een voorstander geweest van de digitale agenda. Misschien heeft het ook te maken dat ik mijn eigen handschrift na 5 minuten niet meer kan lezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Dat probleem heb ik alleen als ik niet met een vulpen of potlood schrijf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-07 09:03

ElkeBxl

Tassendraagster

alienfruit schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 10:59:
Een agenda faalt nooit! Ik loop ook rond met een vulpen en notitieboekje :)
Yes ik ben niet alleen! :D Ik krijg vaak te horen "hoe? jij zit in IT en gebruikt nog een papieren agenda?". Ja tuurlijk, ik kan lekker tekeningen maken, lijntjes trekken tussen meerdere entries, notities toevoegen, post-its erin hangen, ... Voor mij is een digitale agenda te limiterend :)

Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
P-Storm schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 11:08:
Ik ben zelf altijd een voorstander geweest van de digitale agenda. Misschien heeft het ook te maken dat ik mijn eigen handschrift na 5 minuten niet meer kan lezen :P
^^ with stupid.
Sinds de iPad 1 gebruik ik ook nog alleen maar mijn iPad voor notities in vergaderingen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

iPad om notities te maken duurt te lang :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Voor agenda's e.d. gebruik ik het liefste mijn smartphone, maar ik heb wel een los notitieblok in mijn tas zitten waar ik met enige regelmaat gebruik van maak. Werkt prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Laatst online: 11:35

RayNbow

Kirika <3

Surface Pro 2 voor notities. 8)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Laatst online: 13-10 17:24
Duur notitieblok :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Ik heb leesbaar schrijven in zijn geheel opgegeven. Met een agenda en OneNote op mijn smartphone gebruik ik een pen alleen nog maar om hem uit elkaar te schroeven tijdens een saai overleg :P

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl

ElkeBxl

Tassendraagster

Idd. Mijn nieuwe agenda voor 2015 heeft me maar 12 euro gekost en ik heb er lekker veel plaats in om te kribbelen :D

Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-10 02:03

Firesphere

Yoshis before Hoshis

ElkeBxl schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 11:53:
[...]

Idd. Mijn nieuwe agenda voor 2015 heeft me maar 12 euro gekost en ik heb er lekker veel plaats in om te kribbelen :D
Maar kun je er ook Angry Birds op spelen tijdens een saaie meeting?

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl

ElkeBxl

Tassendraagster

Firesphere schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 11:54:
[...]

Maar kun je er ook Angry Birds op spelen tijdens een saaie meeting?
Ik speel geen Angry Birds :p Als er al een spel op mijn gsm staat, is het een kaartspel. En niets houdt me tegen om te tekenen in mijn agenda :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merethil
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-10 21:30
ElkeBxl schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 11:55:
[...]

Ik speel geen Angry Birds :p Als er al een spel op mijn gsm staat, is het een kaartspel. En niets houdt me tegen om te tekenen in mijn agenda :)
Maar dat verkleint weer de ruimte waarin je nog aantekeningen/agendapunten kan beschrijven.
Een Surface Pro 2 (bijvoorbeeld, alle andere tablets ook natuurlijk) maakt het makkelijk om die getekende scribbles weer weg te gooien of goed te backuppen :P

Ik vind schrijven met de hand vaak ook fijner, vooral vanwege het kunnen maken van een ruwe schets, maar de echte aantekeningen gaan gewoon lekker in een documentje met wat tekeningetjes gemaakt met iets als yEd of MS Visio. Toch net wat strakker en netter, direct bruikbaar als echte documentatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-10 21:16
Alex) schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 09:33:
Ik heb Timely ook een tijd gebruikt, maar vond de extra mogelijkheden nou niet zo heel denderend. De mogelijkheid dat je een puzzeltje moet oplossen voor je wekker uit gaat is leuk, maar ik los die dingen slapend nog op dus veel toegevoegde waarde heeft het voor mij dan niet meer :+
Grootste nadeel van Timely is eigenlijk zelfs dat de wekker niet altijd over de speaker gaat. Als je dus eens met oordopjes in slaap valt gaat de wekker over je oordopjes af die gedurende de nacht uitgevallen zijn :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Laatst online: 11:35

RayNbow

Kirika <3

ElkeBxl schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 11:53:
[...]

Met OneNote heb ik op m'n SP2 een onbeperkt canvas. ;)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl

ElkeBxl

Tassendraagster

Merethil schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 11:58:
[...]

Maar dat verkleint weer de ruimte waarin je nog aantekeningen/agendapunten kan beschrijven.
Een Surface Pro 2 (bijvoorbeeld, alle andere tablets ook natuurlijk) maakt het makkelijk om die getekende scribbles weer weg te gooien of goed te backuppen :P
True maar daarom dat ik ook extra blaadjes erin heb zitten :) Mijn nieuwe agenda heeft ook lekker veel notitieruimte.
RayNbow schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:05:
[...]

Met OneNote heb ik op m'n SP2 een onbeperkt canvas. ;)
Ik heb geen onbeperkt canvas nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Laatst online: 13-10 17:24
Ja, maar Angular.js 2.0 komt voorlopig nog niet uit hoor. Dat duurt nog wel even. Verder blijven ze voorlopig 1.3 nog ondersteunen.
Dat is wel fijn inderdaad
AtScript is inderdaad wel interessant.
Ja want nog een taal welke naar Javascript compileert is echt wat we nodig hebben in javascript land :S. Is geen uithaal naar jou persoonlijk hoor. Maar ik word gewoon gestoord van de onzin wat er in javascript land gaande is. 100 miljard miljoen frameworks allemaal om hetzelfde probleem op te lossen. De ene hype volgt de andere op, en de verschillen / meerwaarde tussen de frameworks moet je af en toe met een vergrootglas zoeken.

Keuze is goed, maar momenteel is het gewoonweg insanity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En we zijn weer goed aangekomen in Marseille. Dankzij de file was ik slechts een half uurtje voor mijn vlucht vertrok op de luchthaven. De elektronische check-in desks wouden mij geen boarding pass meer geven en heb via een van de medewerkers een priority boarding pass gekregen waarmee ik bij de douane iedereen voorbij mocht.

Uiteindelijk ben ik nog op tijd op het vliegtuig geraakt en kreeg ik zelfs een zitje in business class toegewezen :). Heel erg aangenaam, dat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:34:
En we zijn weer goed aangekomen in Marseille. Dankzij de file was ik slechts een half uurtje voor mijn vlucht vertrok op de luchthaven. De elektronische check-in desks wouden mij geen boarding pass meer geven en heb via een van de medewerkers een priority boarding pass gekregen waarmee ik bij de douane iedereen voorbij mocht.
Netjes :)
Uiteindelijk ben ik nog op tijd op het vliegtuig geraakt en kreeg ik zelfs een zitje in business class toegewezen :). Heel erg aangenaam, dat!
Tof :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

We krijgen vandaag een nieuwe koffie automaat op het werk. Ik ben benieuwd... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-02 08:50

BikkelZ

CMD+Z

Vandaag 37 graden. Ik ga naar mijn werk: airco

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Zit je dan met je touchless debit card: nieuws: Amerikaanse retailers beconcurreren Apple Pay met eigen mobiel betaalsysteem ;)

QR codes lijkt mij nou niet echt laagdrempelig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:30
Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:34:

Check je niet in vooraf via het internet? Doe ik over het algemeen (zeker als ik geen bagage in te checken heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wsitedesign schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 13:30:
[...]

Check je niet in vooraf via het internet? Doe ik over het algemeen (zeker als ik geen bagage in te checken heb)
Als ik privé vlieg (via Ryanair), doe ik dat gewoonlijk wel maar voor het werk vlieg ik met Brussels Airlines of Lufthansa en doe ik dat meestal via een van de terminals in de luchthaven zelf. Gewoonlijk duurt dat maar een minuutje of 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

alienfruit schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 13:26:
Zit je dan met je touchless debit card: nieuws: Amerikaanse retailers beconcurreren Apple Pay met eigen mobiel betaalsysteem ;)

QR codes? whatyearisit.jpg

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

BikkelZ schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 13:16:
Vandaag 37 graden. Ik ga naar mijn werk: airco
Waar? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercatres
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-10 17:25
Mwah; hier is het ook lang niet zo slecht. Graadje of 1417 blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Kansloos, als je 't mij vraagt.
.
Hij zit in Argentinië. 8)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:16

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Douweegbertje schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 00:04:
[bla bla bla]
oh en ja ik deed een beetje negatief tegen de mod omdat ik eenmaal het er niet mee eensch ben, hou niet van autoriteit he. Misschien moet ik dat niet doen ;)
Exactly my point ;)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjolk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:06
Nu.nl:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
Error 503 Backend fetch failed

Backend fetch failed
Guru Meditation:

XID: 439882885

Varnish cache server

Edit: was maar 1 minuutje, doet t weer.

[ Voor 35% gewijzigd door Tjolk op 27-10-2014 14:05 ]

Tjolk is lekker. overal en altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Juistem, bezig met GitLab installeren, en GitLab faalt. De instructies geven aan dat ik een FQDN op moet geven, dus dan doe ik dat braaf uiteraard. Blijkt er http:// voor te moeten, oftewel er moet een URI met FQDN in. Net wat anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-10 23:09

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Ger schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 14:04:
Nu.nl:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
Error 503 Backend fetch failed

Backend fetch failed
Guru Meditation:

XID: 439882885

Varnish cache server

Edit: was maar 1 minuutje, doet t weer.
Gaat lekker, ik had vanochtend de melding:
"Upgrade uw browser (de software die u gebruikt om te internetten). Uw browser is verouderd
En dat met de laatse versie van Chrome....

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-10 16:38

Dido

heforshe

Creepy schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 14:12:
Gaat lekker, ik had vanochtend de melding:
[...]

En dat met de laatse versie van Chrome....
En dat soort meldingen lenen geloofwaardigheid aan de motivate van MS om Windows 9 maar gewoon 10 te noemen omdat het anders als 95/98 herkend gaat worden door bestaande software :D

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-10 23:09

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Nu werd IE 10 in het verleden ook vaak als IE 1 gedetecteerd (of in elk geval als een versie kleiner dan 9), dus of dat nu alles zegt :X

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuHu
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Creepy schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 14:26:
Nu werd IE 10 in het verleden ook vaak als IE 1 gedetecteerd (of in elk geval als een versie kleiner dan 9), dus of dat nu alles zegt :X
String comparison *O* : "10" < "9" = True

[ Voor 3% gewijzigd door HuHu op 27-10-2014 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ

BikkelZ

CMD+Z

Ze bedenken een omslachtig systeem omdat ze bang zijn dat Apple Pay is wat hun klanten willen.
OkkE schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 13:59:
[...]

Hij zit in Argentinië. 8)
Dit weer, tot april minstens B-)

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Klote man :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

BikkelZ schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 14:46:
Ze bedenken een omslachtig systeem omdat ze bang zijn dat Apple Pay is wat hun klanten willen.
Ik bepaal toch zelf hoe ik bij hun zou willen betalen? Als ik ergens in een winkel niet met contant geld kan betalen dan winkel ik daar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ

BikkelZ

CMD+Z

alienfruit schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 15:14:
[...]

Ik bepaal toch zelf hoe ik bij hun zou willen betalen? Als ik ergens in een winkel niet met contant geld kan betalen dan winkel ik daar niet.
Traditionele industrieën zijn erg goed in het bedenken van met klantenhaat doortrokken strategieën die uiteindelijk niet werken maar wel voor hun eigen ondergang zorgen.

Kijk nou bijvoorbeeld naar het aanbod op Netflix vs. Popcorn Time. Er was een tijd dat Netflix het enige alternatief was en dat was hét moment dat ze betalende klanten naar zich toe konden trekken maar toen hebben de verstandige mensen in Hollywood bedacht dat ze alleen tweederangs garnituur content aan Netflix wilden geven want ja je wil je premium content natuurlijk lekker uitmelken eerst.

Toen kwam Popcorn Time :w

Het vervelende is dat die stupide ideeën wel eerst moeten falen en daarna moeten de verantwoordelijk managers nog willen toegeven dat het gefaald heeft en ondertussen zijn we weer een paar jaar verder.

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Popcorn is niet echt als alternatief voor Netflix bedacht he :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

BtM909 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 15:27:
Popcorn is niet echt als alternatief voor Netflix bedacht he :)
Maar het is denk ik wel populair (geworden / aan het worden) door het beperkte aanbod van Netfilx.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik denk eerlijk gezegd dat het populair is geworden/wordt omdat het gratis is, i.c.m. de eenvoud/gebruikersvriendelijkheid.

[ Voor 22% gewijzigd door Cloud op 27-10-2014 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Cloud schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 15:33:
Ik denk eerlijk gezegd dat het populair is geworden/wordt omdat het gratis is, i.c.m. de eenvoud/gebruikersvriendelijkheid.
Inderdaad, de massa heeft niet zoveel met de missende series/etc. op enkele populaire na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheNephilim schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 15:38:
[...]

Inderdaad, de massa heeft niet zoveel met de missende series/etc. op enkele populaire na.
Ik denk dat je dat toch serieus onderschat. Als ik een kijkje in mijn vriendengroep neem, zie ik dat er ontzettend veel mensen zijn die allerhande series volgen. Enkelen van hen volgen simultaan een 10-tal series en downloaden gewoon elke week de nieuwe afleveringen waarmee ze dan weer even zoet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Natuurlijk zal dat voor een aantal een drempel zijn om Netflix af te nemen maar om nu te stellen dat het dát is, wat Popcorn Time groot maakt? Nah dat lijkt me echt sterk. Gratis, is wat het groot maakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 15:40:
[...]

Ik denk dat je dat toch serieus onderschat. Als ik een kijkje in mijn vriendengroep neem, zie ik dat er ontzettend veel mensen zijn die allerhande series volgen. Enkelen van hen volgen simultaan een 10-tal series en downloaden gewoon elke week de nieuwe afleveringen waarmee ze dan weer even zoet zijn.
Als ik kijk in mijn vriendengroep, dan is er een groot aantal dat het niet eens voor elkaar krijgt om deze series te downloaden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl

ElkeBxl

Tassendraagster

TheNephilim schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 15:46:
[...]

Als ik kijk in mijn vriendengroep, dan is er een groot aantal dat het niet eens voor elkaar krijgt om deze series te downloaden :p
Van die gratis streamingsites zijn het populairste bij mijn vrienden. En zij die downloaden, doen dat direct in HD :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-10 16:28

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

TheNephilim schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 15:38:
[...]

eh valt nog vies tegen hoor.. Los van allerlei series is het ook enorm beperkt qua films.
Ik kijk nu netflix op US en heb dan opeens 100x zoveel om naar te kijken. In feite belachelijk :+ Zit er ook aan te denken om maar te stoppen met netflix, het aanbod is gewoon miniem en ik heb geen zin om elke keer een tunneltje naar US te maken om wat te kunnen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:29
Ik heb al meerdere keren Netflix een kans proberen te geven. Echter is het aanbod gewoon veels te klein. Daarom laat ik lekker mijn server Usenet crawlen om nieuwe afleveringen te vinden.

Bij spotify hebben ze het wel goed aangepakt. Meteen een lekker groot aanbod. Ben dan ook direct afgestapt van downloaden van muziek en spotify gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

In principe pakt Netflix het ook prima aan, het wezenlijke verschil met muziek is/zijn de uitzendrechten waar men in elk land tegen aanloopt. Droevig maar valt vooralsnog weinig aan te doen :(

Overigens ben ik al best te spreken over het Netflix aanbod hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ

BikkelZ

CMD+Z

Ik heb even de hele discussie gemist maar waar ik op doelde is dat Netflix een redelijke tijd het unieke voordeel had dat het een eenvoudige en betrouwbare service was terwijl illegale bronnen redelijk wat expertise vereisten om niet steeds tegen dode torrents, lage kwaliteit of verkeerde ondertitels aan te lopen.

Nu bestaat Popcorn Time en dat werkt gewoon net zo makkelijk en bijna even goed als Netflix terwijl het gratis en en meer content biedt. Dus in het moment dat de entertainment industrie even een uniek voordeel had hebben ze het zichzelf zo moeilijk gemaakt met allerlei distributierechten dat ze het momentum gewoon hebben verloren.

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-10 14:52
Nou op naar herkansing nummer 1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sky-
  • Registratie: November 2005
  • Niet online

sky-

qn nna 👌

Veel plezier..................................... :')

don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
  • Laatst online: 13-10 22:46
Blergh. Windows Service is started, maar de verwerking loopt altijd verkeerd. Uiteraard niet in Debug mode, enkel in Release mode. En ook enkel wanneer hosted als Windows Service. Oh ja, wanneer je een debugger koppelt, loopt alles goed. Oh ja, try-catch en loggen naar een TXT-file wilt ook niet werken.

* Styxxy gaat nog wat wenen.

Natuurlijk na het neerschrijven van de frustraties denk ik nog aan iets. Ik had nog geen WCF logging (system diagnostics) aangezet. Nu heb ik het probleem gevonden...

[ Voor 20% gewijzigd door Styxxy op 27-10-2014 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Kreeg zojuist een email van een recruiter met een kandidaat zonder er om gevraagd te hebben. Ik heb dus maar zoiets terug geschreven: "Hope you are well. I wanted to get in touch regarding a handsome guy who is really nice and looking for a girlfriend. Do you think you would be be interested?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Laatst online: 09:57
Douweegbertje schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 15:48:
[...]

eh valt nog vies tegen hoor.. Los van allerlei series is het ook enorm beperkt qua films.
Ik kijk nu netflix op US en heb dan opeens 100x zoveel om naar te kijken. In feite belachelijk :+ Zit er ook aan te denken om maar te stoppen met netflix, het aanbod is gewoon miniem en ik heb geen zin om elke keer een tunneltje naar US te maken om wat te kunnen kijken.
Heb hier unblock.us en dat staat altijd aan. Is een DNS instellen (wat ik op mijn router heb gedaan) dus het geld dan meteen voor al mijn apparaten. Zitten wel kleine kosten aan verbonden. Maar omdat ik in dollars betaal bij Netflix ben ik alsnog goedkoper uit.

Maar vind zelf het aanbod in US ook tegenvallen. Het is vaak genoeg dat ik wat kies en dat je hem dan enkel per post via DVD kan krijgen.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-09 22:01
Mensen met macbooks en imacs: Gebruik geen chemische middelen voor het schoonmaken van je scherm. Een kennis van mij heeft zijn macbook retina flink beschadigd met zo'n LCD cleaner spray.

Grapje kost 'm zo'n 500 euro.

[ Voor 8% gewijzigd door Gamebuster op 27-10-2014 17:21 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prachtig gedaan, Scribd. Plaats anders nog wat meer werkbalken zodat ik helemaal niets meer van jullie content kan zien. 8)7

De onderste reclame banner kan je overigens niet sluiten, enkel nog wat groter maken :').

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YC3eG86l.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gamebuster schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 17:16:
Mensen met macbooks en imacs: Gebruik geen chemische middelen voor het schoonmaken van je scherm. Een kennis van mij heeft zijn macbook retina flink beschadigd met zo'n LCD cleaner spray.
Hoe kuis je die apparaten dan best? Gewoon een vochtige (water) doek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Laatst online: 10:40

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Bij mij is af en toe een mouw eroverheen goed genoeg? Het is geen touchscreen, dus er zit vooral stof op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 17:21:
[...]

Dat weet ik niet, ik gebruik ook altijd chemische middelen (bril poets doekjes, glasreiniger)

Echter, als je iemand zijn scherm zo beschadigd ziet zijn "opeens", dan bedenk je je wel even 2 keer om dat nog eens te doen. Ik ga voortaan idd proberen met water ofzo.

Ik gebruik denk tegenwoordig een nat doekje (gewoon badstof ofzo) en afvegen met een zeemspons. Zeemspons heb ik goede ervaringen mee om schermen streeploos droog mee te krijgen.

[ Voor 6% gewijzigd door Gamebuster op 27-10-2014 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Schoonmaken, wat is dat? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:46

GateKeaper

#1 Procastinator

Ik heb nog nooit chemische middelen voor welk scherm dan ook nodig gehad. Vochtige theedoek (wel een schone) werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Laatst online: 05-09-2024
Ik heb alleen zo'n spray eens gebruikt bij monitoren waar ik hem ook bij kreeg :). Voor de rest een vochtige theedoek en dat voldoet prima!

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:07
BikkelZ schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 16:02:
Nu bestaat Popcorn Time en dat werkt gewoon net zo makkelijk en bijna even goed als Netflix terwijl het gratis en en meer content biedt.
De laatste paar weken vind ik PopcornTime toch niet zo fantastisch werken. Ik heb regelmatig last van vastlopers of streams die niet helemaal lekker werken (I know, ligt niet aan Popcorntime). Netflix werkt dan toch wat smoother. En het grootste voordeel van Netflix: het werkt ook op m'n iPad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Laatst online: 09:06
ZpAz schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 17:06:
[...] Maar vind zelf het aanbod in US ook tegenvallen. Het is vaak genoeg dat ik wat kies en dat je hem dan enkel per post via DVD kan krijgen.
Heb unblock-us.com ook ingesteld staan op mijn Xbox. Werkt inderdaad goed.
Dacht dat ze in Brazilië heel veel nieuwe films hadden staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02:35

F.West98

Alweer 16 jaar hier

:F

Op de radio (ja ik weet het, zou ik niet moeten doen): "Onderzoekers zeggen dat je op moet passen met gratis apps, en met name flashlight-apps, die zouden je sms'jes lezen e.d." Ja prima, logisch enzo.
"Maar dus niet die standaard in je iPhone zit? - Nee die is veilig, maar vooral op Android, die gratis apps. Je moet eigenlijk de gebruiksvoorwaarden doorlezen, maar dat doet niemand" NEE ****, gewoon goed kijken voordat je de app installeert... }:|

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F.West98 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 17:42:
:F

Op de radio (ja ik weet het, zou ik niet moeten doen): "Onderzoekers zeggen dat je op moet passen met gratis apps, en met name flashlight-apps, die zouden je sms'jes lezen e.d." Ja prima, logisch enzo.
"Maar dus niet die standaard in je iPhone zit? - Nee die is veilig, maar vooral op Android, die gratis apps. Je moet eigenlijk de gebruiksvoorwaarden doorlezen, maar dat doet niemand" NEE ****, gewoon goed kijken voordat je de app installeert... }:|
Vanwaar de :F?

Er zit wel degelijk een grote kern van waarheid in. Vele mensen nemen echt niet de moeite om de permissies eens door te lezen. Ik kijk er vaak wel naar maar installeer desondanks toch de app als ik hem echt wil. Voor een domme wallpaper ga ik echter geen toegang tot mijn berichten geven. Alhoewel, ik heb geen idee wat Zedge zoal van me vraagt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ

BikkelZ

CMD+Z

dev10 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 17:40:
[...]

De laatste paar weken vind ik PopcornTime toch niet zo fantastisch werken. Ik heb regelmatig last van vastlopers of streams die niet helemaal lekker werken (I know, ligt niet aan Popcorntime). Netflix werkt dan toch wat smoother. En het grootste voordeel van Netflix: het werkt ook op m'n iPad.
Heb het niet zo veel meer gebruikt de laatste tijd maar ik merkte ook dat het wat minder draaide een keer.

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Maar wat ze hier doen is ervanuit gaan dat elke app dat doet. "Maar voordat mijn iPhone een ingebouwde zaklamp had, had ik ook zo'n app. Dus al mijn contacten zijn ook verstuurd toen? - Ja". En dan ook op zo'n manier presenteren dat je 'alle gebruiksvoorwaarden moet lezen' terwijl het alleen maar een kort lijstje permissies is. Gebruiksvoorwaarden is iets heel anders. Imo moet het nieuws wel juiste dingen vertellen en geen half verhaal.
OkkE schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 13:59:
[...]

Kansloos, als je 't mij vraagt.
Al het mobiele betalen is kansloos tot er gewoon één standaard komt. Als nu Apple Pay dé standaard komt, moet ik zeker een iPhone kopen om te kunnen betalen in bepaalde winkels?! Ik vind zoals het atm gebeurt in NL met de betaalkaarten en ook SmartPass van VF eigenlijk veel beter. Als Apple EN Google dáár nou op inspelen, veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ

BikkelZ

CMD+Z

Google Wallet en Apple Pay zijn heel makkelijk te ondersteunen met de zelfde hardware. Apple Pay is wel verschillend maar het blijft NFC.

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Bedrijven die zelf een product hebben, moeten geen 'standaard' maken voor zo'n product. Dat levert alleen problemen op, zie paypal + ebay.
Google wallet zal nooit op de windowsphone komen, en dan is het eigenlijk al weer ontzettend jammer.

Er moet gewoon één goede partij zijn met ruime implementatie die daarbij ook nog eens niet super veel fee's gaat vragen. Dat is ook eigenlijk DE rede dat allerlei bedrijven met een soort betalingsmiddel komen. Lekker een % of wat van een bedrag af snoepen zodat niemand anders dat op jouw product gaat doen.
Imo is het nog een lange weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Waarom zou je een product gebruiken van Vodafone als je geen abonnement bij ze hebt? Waarom niet gewoon een contactless bankpas regelen bij de bank? Lijkt mij veel makkelijker. Geen idee, of dat er al is in Nederland. Bijv. http://www.lloydsbank.com...ebit-card/contactless.asp

Dat werkt erg gemakkelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Ja, bij de ING kan dat. Ik heb 'm al.
Maar SmartPass heeft dus ook een implementatie van dat systeem op je telefoon (met VF-firmware & VF-NFC-sim), wat op zich prima werkt als je je telefoon niet wil rooten :+
Verder: Ik wil m'n SmartPass ww aanpassen: Maximaal 16 tekens :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Bij ING en ABN AMRO kun je een bankpas krijgen met NFC. De Rabobank wil gaan aanklooien met smartphone-apps...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Waarom zou dat aanklooien zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Nu online
[...]

M'n vriendin heeft bij de HEMA (of misschien ook wel Action) een klein vierkant doekje gekocht voor haar telefoon, maar gebruikt het ook voor d'r schermen. Vond de naam van het doekje wel briljant, lApp. Het heeft ook het formaat van een (groot) app icoon.

[ Voor 3% gewijzigd door Jan_V op 27-10-2014 20:31 ]

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Voor betalingen heb ik veel liever een bankpas i.p.v. een smartphone. Ik vind het praktischer in het gebruik door het beperkte formaat en gewicht, het is niet afhankelijk van een batterij (die leeg kan raken), een mobiele verbinding (die plat kan liggen) of de kans op malafide smartphone-apps die geld wegsluizen door bijvoorbeeld een kwetsbaarheid in Android. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ

BikkelZ

CMD+Z

Ik kreeg bij mijn MacBook Pro een of ander zwart doekje met een Apple logo. Ik ging er van uit dat dat goed zou werken. Ook goed: brillendoekjes.

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jan_V schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 20:31:
[...]

M'n vriendin heeft bij de HEMA (of misschien ook wel Action) een klein vierkant doekje gekocht voor haar telefoon, maar gebruikt het ook voor d'r schermen. Vond de naam van het doekje wel briljant, lApp. Het heeft ook het formaat van een (groot) app icoon.
Klinkt interessant, zou je vriendin me aan een linkje van hun webshop kunnen helpen?
Alex) schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 20:34:
Voor betalingen heb ik veel liever een bankpas i.p.v. een smartphone. Ik vind het praktischer in het gebruik door het beperkte formaat en gewicht, het is niet afhankelijk van een batterij (die leeg kan raken), een mobiele verbinding (die plat kan liggen) of de kans op malafide smartphone-apps die geld wegsluizen door bijvoorbeeld een kwetsbaarheid in Android. :)
Dit. Met bankkaart betalen is voor mij al gemakkelijk genoeg, het is ook op 1-2-3 gebeurd. Daarnaast wil ik niet afhankelijk zijn van een medium waar je niet 100% op kan vertrouwen. Eigenlijk kan je op bankcontact ook niet altijd vertrouwen: hun systeem kan ook plat liggen en vaak werken die dingen ook vaak op het GSM signaal. Tot nogtoe denk ik echter dat dat systeem nog maar heel weinig heeft gefaald.
BikkelZ schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 20:39:
Ik kreeg bij mijn MacBook Pro een of ander zwart doekje met een Apple logo. Ik ging er van uit dat dat goed zou werken. Ook goed: brillendoekjes.
Brillendoekjes bevatten toch ook chemicals?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2014 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
BikkelZ schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 20:39:
Brillendoekjes gebruikte ik ook veel, maar ik vertrouw die dus ook niet meer nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

http://www.ad.nl/ad/nl/55...worden-afgeluisterd.dhtml

Harde woorden terwijl elk gerespecteerde ITer weet dat alles te hacken is. Fox-IT neem ik ook maar niet meer serieus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 21:08:
[...] Dit. Met bankkaart betalen is voor mij al gemakkelijk genoeg, het is ook op 1-2-3 gebeurd.[...]
Hij heeft het over NFC betalingen met de bankpas, volgens mij...
[...]Daarnaast wil ik niet afhankelijk zijn van een medium waar je niet 100% op kan vertrouwen.[...]
Als je niet kan vertrouwen op je telefoon heb je duidelijk de verkeerde gekocht :)
Alex) schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 20:34:
Ik vermoed zomaar dat NFC betaling via telefoon bij de rabobank ook niet afhankelijk is van de mobiele verbinding, maar zeker weet ik het niet. Op zich zou je met de NFC chip in de telefoon en de app van de bank ook alles kunnen doen wat je met een bankkaart kan. Malafide apps heb ik eigenlijk (nog) geen last van. Tot op heden zijn er volgens mij nog niet eens virussen voor mijn telefoon. Dus met dat laatste argument kan ik niet zo zitten eerlijk gezegd :P
Formaat en gewicht kan ik mij op zich wel in vinden, maar probleem is wel weer dat ik sneller mijn telefoon in de hand heb dan mijn bankpas. Die moet ik namelijk eerst nog eens uit mijn portemonnee halen. En nu ga je waarschijnlijk zeggen, het is NFC dus dat is niet nodig. Nee, in theorie is dat met de OV chipkaart ook niet nodig. In de praktijk is het bij mij alleen 80% van de keren dat ik dat niet doe, dat dat apparaat gaat zeuren over dat ik maar 1 kaart mag aanbieden. Andere NFC chips in je portemonnee gaan dus in de weg zitten :)
[...]
Een vochtige doek is IMO altijd nog wel het beste. Is ook de enige manier om echt viezigheid van een (niet-glossy) scherm af te halen. Elke andere manier hoopt toch op over een lange tijd. En chemicaliën zijn altijd leuk op schermen. Voor je het weet ben je de bovenste beschermlaag kwijt en kijk je de jaren erna naar een steeds viezer wordend scherm totdat je helemaal niets meer ziet. Ik heb hier een, nu al een paar maanden kapot, voorbeeld naast me staan :X
Douweegbertje schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 21:53:
http://www.ad.nl/ad/nl/55...worden-afgeluisterd.dhtml
Harde woorden terwijl elk gerespecteerde ITer weet dat alles te hacken is. Fox-IT neem ik ook maar niet meer serieus :+
Dat zijn zeker verkeerde woorden om te gebruiken.

[ Voor 21% gewijzigd door Caelorum op 27-10-2014 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caelorum schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 21:55:
[...]

Hij heeft het over NFC betalingen met de bankpas, volgens mij...
Zelfs zonder NFC is het toch zo gepiept? Ik denk dat ik een transactie echt wel onder de 10 seconden kan afronden.
[...]

Als je niet kan vertrouwen op je telefoon heb je duidelijk de verkeerde gekocht :)

[...]
Met vertrouwen bedoel ik dat 'ie gewoon ineens plat kan zijn. Gewoonlijk houdt hij het wel een dag vol maar er zijn zo van die dagen dat ik hem erg veel gebruik en hij de avond niet redt. Daar sta je dan mooi in de winkel met een platte batterij.

Daarnaast zijn gsm's ook erg gewild als diefstalobject. Portefeuilles worden natuurlijk ook regelmatig gestolen maar ik denk dat smartphones tegenwoordig meer in de markt liggen. Als je gsm gestolen wordt, kan je ook ineens niet meer betalen - handig is anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hipska
  • Laatst online: 09-10 09:51
Net terug van DevOps Days 2014 dag 1, wat een fantastisch concept! Ben al benieuwd naar morgen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Ik ben bezig een taak te automatiseren. Ondertussen al bijna een uur mee bezig.

De taak betreft uit zo'n 50 inschrijvingen, een aantal te selecteren op basis van data die al in de database staat, en deze records in een aparte tabel te gooien.

Handmatig zou ik hiermee binnen een kwartiertje klaar zijn.

* Firesphere gaat verder met automatiseren

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-10 22:40

_David_

FP ProMod

llama llama duck

obligatory xkcd :P
'Automating' comes from the roots 'auto-' meaning 'self-', and 'mating', meaning 'screwing'.

[ Voor 41% gewijzigd door _David_ op 28-10-2014 00:18 . Reden: alt tekst toegevoegd omdat wsitedesign anders van zijn stokje gaat. ]

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

WAAAAAAY past that point.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Het voordeel van automatiseren is dat je weet dat je handelingen i.i.g. consequent worden uitgevoerd, wat er bij handwerk nog wel eens bij in wil schieten :+

Pagina: 1 ... 80 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.