I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Is dat iets aparts of hebben ze het overal verkeerd geschreven?
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Sowieso een leuke kanaal (ook al zijn sommige dingen wel eens wat simpel voor ons, gok ik) maar de episodes waarin hij voorkomt behoren wel tot mijn favorietenVerwijderd schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 11:17:
[...]
Weer een interessante video van ComputerPhile. Heb weer wat bijgeleerd op deze mooie zaterdagochtend
Denk ik ook wel ja, hoe 'stom' het ook lijkt dat die set erin op is genomen.Tribits schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 14:29:
[...]
Aan de andere kant heeft het misschien bijgedragen aan de brede acceptatie van de Unicode standaard.
Hij (Tom Scott) brengt het altijd wel leukMoest wel lachen om die opmerking over dat 'love-hotel': Why is there a symbol for a love hotel and what is a love hotel anyway? And I'm not going to answer that in this video 🏩
YouTube: Internationalis(z)ing Code - Computerphile
YouTube: The Problem with Time & Timezones - Computerphile
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Ik heb meegedaan aan de Railquiz van de NVBS.StM schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 19:48:
Waar is iedereen?Niemand wat boeiends aan het doen of is iedereen juist zo druk bezig?
We are shaping the future
Ik ben druk bezig geweest. met etenStM schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 19:48:
Waar is iedereen?Niemand wat boeiends aan het doen of is iedereen juist zo druk bezig?
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Leuk toch, een uur langer slapen zonder dat het tijd kost!
Ik weet nu al dat straks gewoon een paar kinderen staan te stuiteren om half 5 in plaats van half 6.
Lekker op de bank
Pff, kinderen moet je ook gewoon preventief opsluiten in een isoleercel.ZaZ schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 21:27:
Was het maar waar, een uur langer slapen.
Ik weet nu al dat straks gewoon een paar kinderen staan te stuiteren om half 5 in plaats van half 6.
Ah! Er gaat een lichtje branden
Zelf in een isoleercel gaan zitten, dan komen er ook geen kinderen!Avalaxy schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 21:33:
Pff, kinderen moet je ook gewoon preventief opsluiten in een isoleercel.
Never explain with stupidity where malice is a better explanation
Dát dusZaZ schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 21:27:
Was het maar waar, een uur langer slapen.
Nou heb ik het dan nog redelijk goed zo te horen, die van mij wordt altijd pas tussen 7:30 en 8:00 wakker
[ Voor 12% gewijzigd door .oisyn op 25-10-2014 21:46 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.
[ Voor 4% gewijzigd door Creepy op 25-10-2014 22:00 ]
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
1: Hoeveel kinderen heb je?
• 0
• 1
• 2
• 3
• 4
• 5
• 6+
2: Hoe oud is de jongste? (niet stemmen indien geen kinderen)
• 0
• 1
• 2-3
• 4-5
• 6-8
• 9-10
• 11-13
• 14-17
• 18+
3: Hoe oud is de oudste? (niet stemmen indien geen kinderen) (indien 1 kind, zelfde stemmen als vraag 2)
• 0
• 1
• 2-3
• 4-5
• 6-8
• 9-10
• 11-13
• 14-17
• 18+
(en 1 iemand die wel de jongste heeft gestemd, maar niet de oudste. Gewoon bij 1 kind 2x hetzelfde stemmen
[ Voor 62% gewijzigd door .oisyn op 25-10-2014 22:21 ]
iOS developer
Verrassend hè
Gewoon haar eigen ritme. Zelf ga je de ene avond toch ook later naar bed dan de andere avond? We doen niet aan "slaaptraining" voor baby's..oisyn schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 22:15:
Zit er nog helemaal geen ritme in dan?
Nou, als ik dat doe dan zijn ze nog steeds op hetzelfde tijdstip wakker maar dan strontchagrijnig/jankerig/jengelig en is er de hele tijd ruzie.
In vakantieperiodes heb ik het wel eens wat langer proberen vol te houden, but all to no avail.
Dus conclusie is: 7 uur naar bed, dan heb ik tenminste de avond en nacht nog (grotendeels)
Lekker op de bank
Lekker op de bank
Enneh.... waar is alle techtalk heen gegaan? Dit onderwerp is saai als je geen kinderen hebt of krijgt in de nabije toekomst
[ Voor 20% gewijzigd door Caelorum op 25-10-2014 23:21 ]
Slaaptraining of niet (doen wij ook niet aan), toch zie je dat ze gewoon hun eigen ritme ontwikkelen en rond dezelfde tijd steeds moe zijn en weer wakker worden.Cartman! schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 23:10:
[...]
Gewoon haar eigen ritme. Zelf ga je de ene avond toch ook later naar bed dan de andere avond? We doen niet aan "slaaptraining" voor baby's.
Verder kun je het totaal niet vergelijken met je eigen slaapritme. Op die leeftijd slapen ze iets van 16 uur per dag, dat doe jij toch ook niet?
Je ligt nog steeds stiekem met een zaklamp onder je deken te lezen?Caelorum schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 23:20:
Zelf lag ik namelijk ook altijd tot ver na middernacht onder de dekens te lezen met een zaklamp. En dan lekker de volgende dag gigantisch moe zijn. Nu jaaaaaren verder heb ik het nog steeds niet geleerd ^^
Later leerde ik dat daar een woord voor bestond: Naïef
Maar goed, misschien dat het bij jullie wel werkt.
Lekker op de bank
Nee, natuurlijk niet! Ik lees nu met de lamp aan, deels onder de deken, tot laat na middernacht als ik niet uitkijk, waardoor ik de volgende dag gigantisch moe ben ^^Avalaxy schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 23:24:
[...]
Je ligt nog steeds stiekem met een zaklamp onder je deken te lezen?
Maar dus nog wel steeds stiekem.Caelorum schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 23:30:
[...]
Nee, natuurlijk niet! Ik lees nu met de lamp aan, deels onder de deken, tot laat na middernacht als ik niet uitkijk, waardoor ik de volgende dag gigantisch moe ben ^^
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Zelfde IP.oisyn schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 23:05:
Jij moet maar aan je ouders vragen of ze willen stemmen
edit:
Had ik zelf ook kunnen doen, maar mijn ouders zijn geen devvers
[ Voor 92% gewijzigd door F.West98 op 26-10-2014 00:25 ]
Caelorum schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 23:20:
Ik denk niet dat dat bij elk kind gaat werken. Zelf lag ik namelijk ook altijd tot ver na middernacht onder de dekens te lezen met een zaklamp. En dan lekker de volgende dag gigantisch moe zijn. Nu jaaaaaren verder heb ik het nog steeds niet geleerd ^^
Klinkt bekendCaelorum schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 23:30:
[...]
Nee, natuurlijk niet! Ik lees nu met de lamp aan, deels onder de deken, tot laat na middernacht als ik niet uitkijk, waardoor ik de volgende dag gigantisch moe ben ^^
Nothing to see here!

Nee ze had er al twee. Instapklaar.oisyn schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 22:24:
Was dat grappig bedoeld (als in, je vrouw heeft 1 kind: jijzelf), of ben je met iemand getrouwd die al kinderen had?
[ Voor 27% gewijzigd door BikkelZ op 26-10-2014 00:59 ]
iOS developer
Ja, is een apart topic voor waar je je apps kan postenBikkelZ schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 00:57:
Wordt het trouwens als spamming ervaren als ik hier de link naar mijn nieuwe app neer pleur?![]()
[...]
Nee ze had er al twee. Instapklaar
Ik kon hem niet vinden, waar staat die?Douweegbertje schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 01:42:
[...]
Ja, is een apart topic voor waar je je apps kan postenAl vind ik het wel leuk om het zo even te zien.
iOS developer
Naast dat, doet Tweakers het goed met de wintertijd? edit: Ja
edit:
Wauw.
Whatsapp heeft op Android heel fancy een popup op je lockscreen. Net zoals de incoming-call-ui is gebruiken ze een uitbreiding in de notificaties, fullscreenIntent. Dit werkt prima, totdat je het scherm wil wakker maken en over het lockscreen heen wil tonen. Activities met een dialog-theme werken dan niet. Gewoon thema, prima, hij maakt een overlay. Maar zodra je een dialog-thema gebruikt (zodat je dus een half-doorzichtige bg e.d. hebt) werkt het niet meer....
[ Voor 62% gewijzigd door F.West98 op 26-10-2014 03:03 ]
Nu snap ik ook deels wel hoe/wat/waarom maar aan de andere kant; wat heb je aan bepaalde topics zonder juist die belangrijke images.
Zo, die heb je behoorlijk gelokaliseerd. Professioneel bedrijf (zo ja: welke?) of ken je mensen die die talen spreken?BikkelZ schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 00:57:
Wordt het trouwens als spamming ervaren als ik hier de link naar mijn nieuwe app neer pleur?![]()
[...]
Nee ze had er al twee. Instapklaar
Vraag me af hoeveel text erin zit behalve een timerScott schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 08:38:
[...]
Zo, die heb je behoorlijk gelokaliseerd. Professioneel bedrijf (zo ja: welke?) of ken je mensen die die talen spreken?
Nothing to see here!
Daarom kun je plaatjes gewoon bij tweakers hosten.Douweegbertje schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 04:16:
Nu snap ik ook deels wel hoe/wat/waarom maar aan de andere kant; wat heb je aan bepaalde topics zonder juist die belangrijke images.
Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.
Verwijderd
Post hier je eigen Android App! en Post hier je eigen Windows Phone App!.
Ik weet eigenlijk niet als er een variant is voor iOS apps.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Nou wat lastig is op iOS is dat als je een app op de achtergrond zet hij na drie minuten (sinds iOS8) ophoudt met werken en veel mensen dat niet begrijpen en tijdens het koken e.d. bijvoorbeeld een recept gaan opzoeken. Dus dan moet ik een notification schedulen maar als ik weer naar de app ga dan moet die weer weg anders loopt hij dubbel. Deze app houdt zijn staat altijd correct vast en zelfs in het geval dat je je telefoon herstart tikt hij gewoon door waar hij gebleven was. Al dat soort corner-cases daar is aan gedacht. Ik ga er nog checks voor low volume, geen alarmpermissies en mute lock check in verwerken via een onboarding sequence zodat mensen niet pas achteraf ontdekken dat ze niks gehoord hebben.F.West98 schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 02:03:
Wat is het doel van de app? Heeft het nog wat echt mooie features t.o.v. een 'normale' timer-app? Naast de fancy looks natuurlijk.
Verder is het natuurlijk gewoon inderdaad een app voor de eye-candy. De zoveelste client-server tableview met detail pane app hoefde ik niet zo nodig meer te maken.
Nee, allemaal vrijwilligers (zie about in settings panel). Erg lastig als je nieuwe features wil gaan verwerken. Als ik bepaalde vertalingen niet op tijd kan krijgen dan moet ik oftewel de release vertragen of de feature weg laten. Ik wil een restart knop in een interactieve notificatie verwerken en een onboarding scherm dat uitlegt waarom de app notificaties moet kunnen geven en daar heb ik weer nieuwe vertalingen voor nodig.Scott schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 08:38:
[...]
Zo, die heb je behoorlijk gelokaliseerd. Professioneel bedrijf (zo ja: welke?) of ken je mensen die die talen spreken?
Het is overigens wel een port van de Android versie, dus ik hoefde niet zelf op jacht naar vrijwilligers.
iOS developer
Ik zie alleen een uitgerangeerde IT'er die even zijn mening er doorheen drukt als een Duits historisch figuur. Voor de rest valt het wel meeAvalaxy schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 14:59:
Grappig dat verschil. Het Android-topic staat vol met mensen die hun app showen. Het Windows Phone topic staat vol met mensen die zelf geen regel code kunnen schrijven en alleen het werk van anderen bekritiseren.
Hmm ok, ja dat is wel wat moeilijkerBikkelZ schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 15:05:
[...]
Nou wat lastig is op iOS is dat als je een app op de achtergrond zet hij na drie minuten (sinds iOS8) ophoudt met werken en veel mensen dat niet begrijpen en tijdens het koken e.d. bijvoorbeeld een recept gaan opzoeken. Dus dan moet ik een notification schedulen maar als ik weer naar de app ga dan moet die weer weg anders loopt hij dubbel. Deze app houdt zijn staat altijd correct vast en zelfs in het geval dat je je telefoon herstart tikt hij gewoon door waar hij gebleven was. Al dat soort corner-cases daar is aan gedacht. Ik ga er nog checks voor low volume, geen alarmpermissies en mute lock check in verwerken via een onboarding sequence zodat mensen niet pas achteraf ontdekken dat ze niks gehoord hebben.
Verder is het natuurlijk gewoon inderdaad een app voor de eye-candy. De zoveelste client-server tableview met detail pane app hoefde ik niet zo nodig meer te maken.
* Firesphere tekent er voor.
Goed gedaan! 👏Firesphere schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 15:54:
Vakkundig de live-omgeving stuk maken.
* Firesphere tekent er voor.
Verwijderd
En dat op een zondagmiddag
Fijn wel, al die blokjes.
Niet m'n eerste keer ofzo
Omdat het niet de bedoeling ooit was om mail te gebruiken om verkapte html pagina's te versturenVerwijderd schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 16:08:
Waarom is het zo ontzettend moeilijk om een responsive email te maken voor Android Mail? Ik heb op basis van Cerberus een mailtje kunnen maken dat er goed uit ziet in Outlook en op de iPhone maar ik krijg het maar niet voor elkaar op Android.
En dat op een zondagmiddag
[ Voor 7% gewijzigd door Cartman! op 26-10-2014 18:39 ]
Vind het allemaal wel meevallen. Geef daar ook wel eens commentaar, maar daar is dat topic IMO ook wel een beetje voor. Het heeft weinig zin om je app te showen en dan geen opbouwend commentaar te krijgen. Het is wat anders als mensen gaan lopen zeggen dat "de app kut is. punt.¨, maar dat gebeurt vrijwel nooit in het WP topic.Avalaxy schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 14:59:
Grappig dat verschil. Het Android-topic staat vol met mensen die hun app showen. Het Windows Phone topic staat vol met mensen die zelf geen regel code kunnen schrijven en alleen het werk van anderen bekritiseren.
Nice, alleen verheug je niet al te veel eropCartman! schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 18:38:
Geweldig, vanavond tijdens een TV-uitzending met 10 miljoen kijkers (niet NL) komt er even voorbij scrollen dat ze naar de website (die wij gemaakt hebben dus) moeten gaan van een nieuw TV-programma... #zinin
Ik hoop wel op een hogere conversie dan US deed, dat was echt een anti-climax... ruim servers gespawnd en uiteindelijk bleef alles onder de 1% loadDouweegbertje schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 19:29:
[...]
Nice, alleen verheug je niet al te veel eropMeestal krijg je er niet een hoge 'ctr' van. Onze site af en toe bij voetbalwedstrijden aanwezig geweest e.d. maar dat levert misschien 2 man op
[ Voor 16% gewijzigd door Cartman! op 26-10-2014 19:36 ]
Daarom autoscalingCartman! schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 19:35:
[...]
Ik hoop wel op een hogere conversie dan US deed, dat was echt een anti-climax... ruim servers gespawnd en uiteindelijk bleef alles onder de 1% load

http://aws.amazon.com/autoscaling/

Altijd wijs om voor grote launches en events extra te schalen, anders spawnen nieuwe nodes vaak net te traag. Ook handig om zeker te weten dat de capaciteit er is. Bij AWS kan t gebeuren dat er geen servers beschikbaar zijn van n type die jij hebt ingesteld en dan schaalt ie niks... hebben we 1 keer gehad en daar gok je niet nog n keer op.
[ Voor 37% gewijzigd door Cartman! op 26-10-2014 19:51 ]
Muah. Bij autoscaling duurt het toch nog een aantal minuten voor je servers up zijn. Daarnaast wil je doorgaans niet na 1 seconde een hoge load al meer servers starten maar wacht je het even een paar minuten af. Als je daarbij elke keer maar 1 extra server start ipv direct een enorme hoeveelheid overbodige servers dan is je site nog wel een tijdje traag. Zoiets als dit kun je juist prima schedulen omdat je weet hoe laat het programma komt.
Verder zijn alle diensten erg goed aan elkaar te koppelen en te monitoren met CloudWatch en CloudTrail, al dan niet weer in combinatie met S3 buckets. En sinds afgelopen week ook een datacenter in Duitsland
Voor hetzelfde project zou Microsoft sponsor worden waardoor we Azure moesten gebruiken, dat was een jaar geleden ongeveer. Toen vroegen we om Redis en NodeJS support wat toen enkel beta was. Er zou een engineer komen om een project wat we al hadden met die infra werkend te maken op Azure. Nadat hij de code en requirements kreeg nooit meer iets van vernomen

[ Voor 32% gewijzigd door Cartman! op 26-10-2014 20:30 ]
[ Voor 20% gewijzigd door Douweegbertje op 26-10-2014 20:49 ]
Gewoon decompilenDouweegbertje schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 20:47:
En daarom [mysql] het negeren van een foutmelding? jongens, altijd zorgen dat je de source hebt
Ik zou eerder zeggen dat je software niet zomaar moet upgraden zonder het van te voren te testen op een acceptatie-omgeving.Douweegbertje schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 20:47:
En daarom [mysql] het negeren van een foutmelding? jongens, altijd zorgen dat je de source hebt
Ok, prima logische eerste stap maar als je vervolgens gewoon kansloos bent omdat er nu een 'bug' in je code zit is gewoon rot.Cartman! schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 21:16:
[...]
Ik zou eerder zeggen dat je software niet zomaar moet upgraden zonder het van te voren te testen op een acceptatie-omgeving.
Mwa, dan zou ik zeggen: die upgrade doen we niet want je software deugt niet. Waarom een beheerder van een server in code moet rotzooien zie ik niet, is zijn probleem niet.Douweegbertje schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 21:20:
[...]
Ok, prima logische eerste stap maar als je vervolgens gewoon kansloos bent omdat er nu een 'bug' in je code zit is gewoon rot.
[ Voor 4% gewijzigd door Alex) op 26-10-2014 22:11 ]
Douweegbertje schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 21:20:
[...]
Ok, prima logische eerste stap maar als je vervolgens gewoon kansloos bent omdat er nu een 'bug' in je code zit is gewoon rot.
Zullen we discussie over een ander topic of in dat topic voeren of gewoon niet?
Lijkt me niet handig om dat hier te bespreken
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Onnodige stemmingmakerij.Maar goed je ziet het misschien wel weer als userbashing...
[ Voor 38% gewijzigd door .oisyn op 26-10-2014 23:52 ]
Daarnaast probeerde ik gewoon te zeggen dat het misschien weer onder userbashing valt en met mijn 'prima hoor' geef ik al aan dat het goed is. Vervolgens hebben we net al netjes afgesproken dat we er over zouden stoppen, maar jij gaat én inhoudelijk er op verder én probeert zelf ook weer even je gelijk te halen dat ik weer stemmingmakerij creëer terwijl je nu juist zelf dat doet.
Maar goed ik zal voortaan wel een smiley erbij te zetten om de toon wat leuker te houden
oh en ja ik deed een beetje negatief tegen de mod omdat ik eenmaal het er niet mee eensch ben, hou niet van autoriteit he. Misschien moet ik dat niet doen
Zucht, begin net een beetje comfortabel te worden met AngularJS, gaan ze in 2.0 alles op de schop gooien. Zo blijf ik aan de gang
Dat is nog altijd beter dan tabellen die namen hebben als 'object_1', object_2' .. etc.Alex) schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 22:09:
Ik heb een stuk legacy-software dat tabellen heeft met namen als 'User' en 'Role'. Dat is ook geen pretje met queries schrijven, kan ik je vertellen
Ja zo worden tabellen genoemd door het CMS wat we hier op het werk gebruiken.

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
Ja inderdaad. Zowiezo moeten wij nog op 1.2.x blijven omdat we nog IE8 support nodig hebbenD-Raven schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 08:52:
Hey jongens, dit is geen onderwerp voor de Maandag ochtend
Zucht, begin net een beetje comfortabel te worden met AngularJS, gaan ze in 2.0 alles op de schop gooien. Zo blijf ik aan de gang
Nothing to see here!
Haha, ja bij mij hetzelfde.D-Raven schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 08:52:
Ben heel benieuwd naar AgScript! Ik ben sinds gister in Typescript gedoken, wauw

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Typescript heb ik nog maar weinig mee gedaan. Ik heb nog niet zulke grote applicaties met javascript gebouwd dat ik de meerwaarde zie.Ryur schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 08:57:
[...]
Haha, ja bij mij hetzelfde.
Ben heel benieuwd naar AgScript! Ik ben sinds gister in Typescript gedoken, wauw
Als ik in javascript zit, wil ik javascript schrijven. C# schrijven kan ik altijd wel doen.
Gek genoeg had ik er niet bij stilgestaan dat iOS die bug zou kunnen hebben: ik had vanochtend als backup mijn Ipad als wekker aangezet omdat ik net een nieuwe Nexus had en niet zeker wist of hij af zou gaanAlex) schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 09:08:
Ik geloof dat mijn Nexus 5 liever een iPhone wil zijn, de wekker is (nog) niet afgegaan en de tegel bij de quick settings toont nog steeds "Mon 08:20"
Best ironisch eigenlijk...
[ Voor 4% gewijzigd door Merethil op 27-10-2014 09:13 ]
Daar heb ik nog nooit van gehoordAlex) schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 09:08:
Ik geloof dat mijn Nexus 5 liever een iPhone wil zijn, de wekker is (nog) niet afgegaan en de tegel bij de quick settings toont nog steeds "Mon 08:20"
Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster
Dit probleem:ElkeBxl schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 09:17:
[...]
Daar heb ik nog nooit van gehoordZelf ook nog nooit meegemaakt met mijn 4S (heb ik nu zo'n 2 jaar schat ik).
http://appleinsider.com/a...-affects-calendar-display
En ooit eens deze, maar dat was om andere redenen:
http://appleinsider.com/a...dmits_new_years_alarm_bug
Volgens mij is het nu gewoon goed opgelost, maar als running gag is 't nog wel leuk
[ Voor 22% gewijzigd door Merethil op 27-10-2014 09:22 ]
Geen last van. Op zich gebruik ik de Calendar sowieso al weinig, ik heb nog altijd liever een papieren agenda in mijn handtas
Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster
Dit topic is gesloten.
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.