De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 77 ... 101 Laatste
Acties:
  • 279.188 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-10 02:03

Firesphere

Yoshis before Hoshis

_O-
wsitedesign schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 14:58:
[...]

Uhu, om mij te behoeden voor de inhoud van modbreaks van .oisyn O-) :+
Ehhh, dan zou'k het gedeelte over onzin maar even weg laten, want dat is niet alleen aan .oisyn te wijten. O-)

[ Voor 51% gewijzigd door Firesphere op 23-10-2014 15:00 ]

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GateKeaper schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 14:40:
De ruimte die Windows vereist op de hardeschijf, het blijft mij verbazen.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
Windows\Installer            18.5 GB
Windows\WinSxS                6.7 GB
Windows\System32              6.3 GB 

Pagefile.sys                 24.7 GB 
hiberfil.sys                  6.5 GB 

Users\GK\AppData             13.2 GB 
\ProgramData\Package Cache    4.3 GB

System Volume Information     7.9 GB 
                             -------- +
                             88.1 GB
Ter vergelijking,

Program Files (x86)            21 GB
Program Files                  14 GB

Niet installeerbare dingen (downloads / documenten / portable apps) staan op een andere schijf. Dus niet ergens in deze mapjes verborgen.
Ik verschiet er ook elke keer van. Een aantal dagen geleden deed ik nog het beklag dat mijn VM te klein was om extra updates te installeren: Verwijderd in "De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 7". De VM in kwestie was eerst 45MBGB (thansk, Kridri) groot maar ik heb hem tot 55GB moeten vergroten om alle updates er bij te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merethil
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-10 14:36
Gamebuster schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 14:55:
[...]

ArchLinux: Lachwekkend weinig :P
Behalve de Pi-versie met z'n 2 GB :P
Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:00:
[...]

Ik verschiet er ook elke keer van. Een aantal dagen geleden deed ik nog het beklag dat mijn VM te klein was om extra updates te installeren: Verwijderd in "De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 7". De VM in kwestie was eerst 45MB groot maar ik heb hem tot 55GB moeten vergroten om alle updates er bij te krijgen.
45 MB is ook wel heul weinig voor een volle Windows 7/8 install... :+

[ Voor 59% gewijzigd door Merethil op 23-10-2014 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Bah. Ligt eerst de server van mijn werk er om onduidelijke redenen 2 uur uit, staat nu de tijd 2 uur verkeerd. Lekker productief zo, serverproblemen oplossen in plaats van eens lekker meters maken met wat implementatiewerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kridri
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 27-08 12:56
Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:00:
[...]

Ik verschiet er ook elke keer van. Een aantal dagen geleden deed ik nog het beklag dat mijn VM te klein was om extra updates te installeren: Verwijderd in "De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 7". De VM in kwestie was eerst 45MB groot maar ik heb hem tot 55GB moeten vergroten om alle updates er bij te krijgen.
45 MB is wel heel weinig >:)

Als iedereen een klein beetje luier was, zouden er een heleboel problemen zo de wereld uit zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merethil
Spuit11 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 14:42

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Geen flauw idee waarom jouw AppData zo verschrikkelijk groot is. De mijne is ook groot maar dat is geheel toe te schrijven aan de offline files van Spotify. Zonder die is mijn appdata maar 2,46 GB :) En dan tel ik Chrome nog mee ook. Je pagefile is in te stellen en hyberfil gebruik je opzettelijk. System Volume Information daarnaast bevat je restore points en eventuele shadow copies; ook daar kun je vanaf als je bereid bent zonder te doen.

Snap eigenlijk het probleem niet zo :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:27
ElkeBxl schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 11:26:
Ahja, poepen is idd zo'n leuk woordje dat totaal andere betekenis heeft :D "Goesting om te poepen?" heb ik al als openingszin horen gebruiken hier in vlaanderen :p

Met PROCEDURE DIVISION is niets mis, het is de hele manier hoe ze hier Cobol gebruiken die ik echt lelijk vind. Ik mis de vrijheid om variabelenamen te kiezen in mijn C# :(
Waarom doe je dan cobol ?

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fixed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-07 09:03

ElkeBxl

Tassendraagster

Omdat ze elke beginnende IT'er hier in het bedrijf dwingen om op de backend te gaan werken voor 4 maanden (wist ik totaal niet! Kwam tot die ontdekking toen ik hier 3 maand werkte...). Gezien die volledig in Cobol is geschreven, was er niets aan te doen. Het is mijn eerste job en ik heb de financiële zekerheid nodig dus ik ging hier niet zomaar met ontslag staan zwaaien. Gelukkig keer ik begin januari terug naar het .Net team :) Hoera voor C# en ASP.net! :D

Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
ZaZ schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 11:32:
Ooit eens 15 jaar geleden een discussie gehad met iemand over de zin "ik zie u graag"
Ik dacht dat het gelijk stond aan "ik hou van je" en de ander was van mening dat het gelijk stond aan "ik vind je gewoon best wel ok"
Nooit de moeite genomen het op te zoeken, maar genoeg Belgen hier, dus verlicht mij! :)
't Hangt af van de context.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercatres
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-10 17:25
ClickOnce deployments:
2>C:\Program Files (x86)\MSBuild\12.0\bin\Microsoft.Common.CurrentVersion.targets(4751,5): warning MSB3159: Xml Validation error in file 'C:\Program Files (x86)\Microsoft SDKs\Windows\v8.1A\Bootstrapper\Packages\custompackage\product.xml': The 'Value' attribute has an invalid value according to its data type.

En dan wel lekker compilen en installeren. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
ElkeBxl schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:19:
[...]

Omdat ze elke beginnende IT'er hier in het bedrijf dwingen om op de backend te gaan werken voor 4 maanden (wist ik totaal niet! Kwam tot die ontdekking toen ik hier 3 maand werkte...). Gezien die volledig in Cobol is geschreven, was er niets aan te doen. Het is mijn eerste job en ik heb de financiële zekerheid nodig dus ik ging hier niet zomaar met ontslag staan zwaaien. Gelukkig keer ik begin januari terug naar het .Net team :) Hoera voor C# en ASP.net! :D
Zie het als een uitdaging en een verrijking van je kennis. Je leert ook nog eens wat nieuws (of beter gezegd, wat ouds)... :)

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alex) schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:22:
[...]

Zie het als een uitdaging en een verrijking van je kennis. Je leert ook nog eens wat nieuws (of beter gezegd, wat ouds)... :)
Dit ^^.
Ik zou het totaal geen straf vinden en er blij mee zijn. Op die paar maanden ga je er waarschijnlijk niet zoooo heel veel mee bijleren maar je gaat toch een goede basis hebben die je kan uitbreiden als je wil.

Daarnaast heb je meteen goede vooruitzichten en denk je nu wel 2 keer na voor je gaat vloeken op feature X van .NET aangezien die er in COBOL helemaal niet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl

ElkeBxl

Tassendraagster

[...]

Zo probeer ik het te zien ja :)
Ik denk dat ik het wel op mijn CV ga zetten maar stel dat ik ooit terug solliciteer, zal het niet voor Cobol jobs zijn :p

Edit: ja ik heb vooral al geleerd wat een luxe andere talen hebben... Alleen al datums hebben in een taal lijkt al zo iets prachtigs :o

[ Voor 14% gewijzigd door ElkeBxl op 23-10-2014 15:27 ]

Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Of zie het als een soort ontgroening, eerst krijg je allerlei verschrikkelijke dingen te doen en pas daarna begint de echte lol :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ko-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-10 14:04

-ko-

Leidend Voorwerp

Op de iSeries, toevallig? ;-) Vind dat soort systemen toch wel charme hebben, maar langer dan 4 maanden zou ik dat idd ook niet trekken denk ik.

Wa Doede Nou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl

ElkeBxl

Tassendraagster

Ik ben al gedoopt en ontgroend in een studentenvereniging, 1 keer was genoeg :)

iSeries? Never heard of it :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ElkeBxl schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:29:

iSeries? Never heard of it :s
Ik ook!
*high five*

Bij welke studentenvereniging? In welke stad heb je gestudeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl

ElkeBxl

Tassendraagster

*high five terug*

WK (wetenschappelijke kring) op de VUB (Brussel dus) :) JIj?

[ Voor 14% gewijzigd door ElkeBxl op 23-10-2014 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ElkeBxl schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:30:
WK (wetenschappelijke kring) op de VUB (Brussel dus) :) JIj?
Ik studeerde in Diepenbeek en zat daar bij ASG (Algemene Studenten Groepering).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
ElkeBxl schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:29:
Ik heb ooit een poging gewaagd tot een doop. Ik had er niet zoveel goesting in, maar had me toch laten overhalen. Op de dag zelf stond m'n pet al wat scheef, toen ze tijdens de ontgroening me bleven jennen ('ach schiet toch op, dikke stoemen Hollander' of iets in die trant) was dat voor mij al meteen de laatste druppel. Ik heb toen één van die gasten van de vereniging helemaal uitgekafferd en ben weggelopen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercatres
Ik durf te wedden dat hier op de werkvloer ook enkelen van ASG zitten Rubinski. Enfin, toch studenten uit Diepenbeek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

[...]

[mbr]Disclaimer: onderstaande signature is onwaar[/]
_O-
En bovenstaande?

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
[...]

Of je daar altijd zo blij mee moet zijn om wat ouds te leren.
Ziet er naar uit dat ik nu toch nog eens ABAP ga leren :X En ik dacht er nog wel vandaan te kunnen blijven als Mobile Developer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl

ElkeBxl

Tassendraagster

Alex) schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:31:
[...]

Ik heb ooit een poging gewaagd tot een doop. Ik had er niet zoveel goesting in, maar had me toch laten overhalen. Op de dag zelf stond m'n pet al wat scheef, toen ze tijdens de ontgroening me bleven jennen ('ach schiet toch op, dikke stoemen Hollander' of iets in die trant) was dat voor mij al meteen de laatste druppel. Ik heb toen één van die gasten van de vereniging helemaal uitgekafferd en ben weggelopen _O-
Ik heb er zelf lang over getwijfeld, uiteindelijk in mijn 2e jaar unief naar meer schachtenactiviteiten geweest. Ik begon vrienden te maken, ik amuseerde me en het resultaat was dat ik met plezier mij liet dopen en het heel plezant vond :) Maar alles hangt af van je medeschachten en het doopcomité natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mercatres schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:32:
Ik durf te wedden dat hier op de werkvloer ook enkelen van ASG zitten Rubinski. Enfin, toch studenten uit Diepenbeek.
Op je profiel staat dat je van Kuringen bent, als je daar ook in de buurt werkt, zou dat inderdaad heel goed kunnen.
Volgens mij weet ik zelfs wie je bent, we hebben nog samen op school gezeten (wel niet in dezelfde lessen denk ik). Ik had alleen geen flauw idee dat jij Mercatres was.
Ik volg je al een tijdje op Twitter zonder ooit geweten te hebben dat jij actief bent op GoT.

offtopic:
Je website is kapot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl

ElkeBxl

Tassendraagster

Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:38:
[...]

Op je profiel staat dat je van Kuringen bent, als je daar ook in de buurt werkt, zou dat inderdaad heel goed kunnen.
Volgens mij weet ik zelfs wie je bent, we hebben nog samen op school gezeten (wel niet in dezelfde lessen denk ik). Ik had alleen geen flauw idee dat jij Mercatres was.
Ik volg je al een tijdje op Twitter zonder ooit geweten te hebben dat jij actief bent op GoT.

offtopic:
Je website is kapot
We zitten met ne stalker... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Met twitter al een stalker? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Vincentio schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:35:
[...]

Of je daar altijd zo blij mee moet zijn om wat ouds te leren.
Ziet er naar uit dat ik nu toch nog eens ABAP ga leren :X En ik dacht er nog wel vandaan te kunnen blijven als Mobile Developer :/
ABAP? Succes _O-

Ik heb er een paar maanden terug eens naar gekeken omdat ik moest weten hoe een paar function modules intern werkten om de juiste dingen door te geven (ik gebruik ze als webservices). Dat was al erg genoeg :P
ElkeBxl schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:35:
[...]

Ik heb er zelf lang over getwijfeld, uiteindelijk in mijn 2e jaar unief naar meer schachtenactiviteiten geweest. Ik begon vrienden te maken, ik amuseerde me en het resultaat was dat ik met plezier mij liet dopen en het heel plezant vond :) Maar alles hangt af van je medeschachten en het doopcomité natuurlijk...
En hoeveel behoefte je er zelf aan hebt. Ik heb niet zoveel behoefte aan al dat sociale gedoe, op TD's enzo voelde ik me toch niet heel erg in m'n element. Als ik er was vond ik het wel leuk, maar niet zoiets van "dat hoeft voor mij iedere week".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ElkeBxl schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:38:
[...]

Niet echt hoor: zijn volledige naam staat op zijn profiel, net zoals de school. Op Twitter gebruikt 'ie ook zijn echte naam dus dan is de link snel gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercatres
ElkeBxl schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:38:
[...]

Of iemand die goed (nuhja, zo moeilijk is het allemaal niet) kan zoeken. Maar heh, zou goed kunnen Rubinski.
* Mercatres ziet zijn aantal volgers op Twitter stijgen.

offtopic:
Fixed link naar m'n blog

[ Voor 6% gewijzigd door Mercatres op 23-10-2014 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:45

Dido

heforshe

.oisyn schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 14:53:
Perfect voorbeeld, want COBOL programmeren is ook heel leuk enzo 8)7
Ga anders ff mijn fetish belachelijk zitten maken :'(

Alsof jij normale voorkeuren hebt. Ik weet waar je doorheen moet om mod te worden hier. Daarbij vergeleken is COBOL programmeren niet meer dan standje missionaris.

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:12

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

:D

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Dido schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:40:
[...]

Alsof jij normale voorkeuren hebt. Ik weet waar je doorheen moet om mod te worden hier. Daarbij vergeleken is COBOL programmeren niet meer dan standje missionaris.
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl

ElkeBxl

Tassendraagster

Alex) schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:39:
[...]

En hoeveel behoefte je er zelf aan hebt. Ik heb niet zoveel behoefte aan al dat sociale gedoe, op TD's enzo voelde ik me toch niet heel erg in m'n element. Als ik er was vond ik het wel leuk, maar niet zoiets van "dat hoeft voor mij iedere week".
True. Ik had wel zin om nieuwe vrienden te maken (ik had er niet zoveel overgehouden uit het middelbaar). Met een open mind naar de schachtenactiviteiten gegaan en mja, het begon te klikken met sommigen :)

TD's heb ik wel redelijk veel gedaan maar enkel als het op een gepast moment was (dus niet als ik deadlines had af te werken ofzo) en als ze ook deftig georganiseerd waren :)
[...]

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-10 09:30
[...]

[mbr]Disclaimer: onderstaande signature is onwaar[/]
Die had ik kunnen zien aankomen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjolk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:27
[...]

_/-\o_

Tjolk is lekker. overal en altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido

Dido

heforshe

AS/400, iSeries, I5, Series i, of wat ze nu weer verzonnen hebben. IBM geeft zijn midrange regelmatig een nieuwe naam, maar het blijven van die "net-niet" computers vergeleken met echte computers (Z/series, oftewel mainframe), hoewel ze, mits goed gebruikt, iedere pizzadoos wegblazen natuurlijk.

(Als je die net-niet opmerking maakt in de buurt van een AS/400 admin, doe je dat geheel op eigen risico. Het kan wel heel vermakelijk zijn O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merethil
Kunnen modjes eigenlijk aanpassingen maken aan profielen? Op zich wel leuk om dan een onderschrift ofzo lichtelijk aan te passen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ko-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-10 14:04

-ko-

Leidend Voorwerp

Dido schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:51:
[...]

AS/400, iSeries, I5, Series i, of wat ze nu weer verzonnen hebben. IBM geeft zijn midrange regelmatig een nieuwe naam, maar het blijven van die "net-niet" computers vergeleken met echte computers (Z/series, oftewel mainframe), hoewel ze, mits goed gebruikt, iedere pizzadoos wegblazen natuurlijk.

(Als je die net-niet opmerking maakt in de buurt van een AS/400 admin, doe je dat geheel op eigen risico. Het kan wel heel vermakelijk zijn O-) )
Bij mijn vorige baas was deze opmerking maken gegarandeerd boze rants van de oude garde. Dikke humor.

Wa Doede Nou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
Merethil schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:51:
Kunnen modjes eigenlijk aanpassingen maken aan profielen? Op zich wel leuk om dan een onderschrift ofzo lichtelijk aan te passen :+
Geen idee wat modjes betreft, maar admins/devs kunnen het volgens mij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Je zou toch bijna je HTML rechten gaan misbruiken om alle posts van een bepaald persoon altijd blauw te maken in dit topic...... :+

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjolk
Custom CSS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
Zie .oisyn's misbruik gisteren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Zoiets, maar dan in dit topic en voor iedereen zichtbaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
Zoals dit staaltje van machtsmisbruik (maar dan wel in een mbr geplaatst origineel):
.oisyn schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 17:38:
[...]

Nu wel >:)

<script> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function(event) { var e = document.getElementsByTagName("img"); for (var i = 0; i < e.length; i++) e[i].src = "http://tweakimg.net/g/s/oranje.gif" }); </script>

.edit: weg ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:42

TheNephilim

Wtfuzzle

HipGIF! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl

ElkeBxl

Tassendraagster

Dido schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:51:
[...]

Ze hebben hier 2 zEC12's staan (http://www-03.ibm.com/sys...terprise/zec12_specs.html) maar geen idee wat er echt in zit qua specifieke hardware :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
Creepy schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:52:
Je zou toch bijna je HTML rechten gaan misbruiken om alle posts van een bepaald persoon altijd blauw te maken in dit topic...... :+
:'(

Dan pas ik mijn sig wel aan hoor :z

Trouwens, als je dat doet, dan mag ik hééél veel onzin posten, want niet mijn verantwoordelijkheid :+

[ Voor 15% gewijzigd door azerty op 23-10-2014 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gleighton
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Maar er staat toch altijd al onzin, of het nu blauw is of niet? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18:49

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

true

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
Die nieuwe ondertitel brengt toch wat gevoelens teweeg blijkbaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercatres
Woa. Niet te veel credit naar je zelf toe brengen he :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
Dat is niet naar mezelf toe, iedereen weet wie die ondertitel origineel in gebruik genomen heeft O-)

En blijkbaar volstaat het overnemen ervan om jezelf te laten bedelven onder negatieve berichten :+

[ Voor 33% gewijzigd door azerty op 23-10-2014 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-09 14:10

DeluxZ

Livin' the good life

Kun je me even herinneren ? :+

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
Hij Die Niet Genoemd Mag Worden....

Anders valt het weer onder user bashen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wsitedesign schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 16:11:

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:46

GateKeaper

#1 Procastinator

wsitedesign schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 16:11:

Dus.... daar ben jij toch niet verantwoordelijk voor. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurens-R
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-12-2024
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 9% gewijzigd door Laurens-R op 23-10-2014 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Laurens-R schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 16:38:
Members only:
You are royally screwed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Zal vast niet zo erg zijn, aangezien je tijd hebt om hier te posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurens-R
ik ben er ook niet primair verantwoordelijk voor.... maar het support team heeft mijn hulp gevraagd omdat ik ooit eens iets gemaakt heb in dat ding. (lang geleden... dus hopelijk heeft het geen relatie met elkaar :x)

[ Voor 41% gewijzigd door Laurens-R op 23-10-2014 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Dan nog geld mijn zin denk ik zo.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:34

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

O-)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

+t?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurens-R
Ik wacht eerlijk gezegd op de installatie van een management tool zodat ik op onderzoek kan :+

maar goed ... never mind... 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Laurens-R op 23-10-2014 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Douweegbertje schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 16:40:
Zal vast niet zo erg zijn, aangezien je tijd hebt om hier te posten.
QFT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

+ care.
Sinds dat mensen uitgebreidt liepen te zeuren let ik expres niet meer op speling
Laurens-R schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 16:43:
[...]

Ik wacht eerlijk gezegd op de installatie van een management tool zodat ik op onderzoek kan :+

maar goed ... never mind... 8)7
Was geen serieuze post of iets dergelijks hoor ;)
Mja, als bij mij heel het zootje eruit klapt zie je me niet direct hier posten om dat te vertellen. Tenzij ik misschien iets globaal kan vragen als in 'werkt UPC nog' oid.

[ Voor 54% gewijzigd door Douweegbertje op 23-10-2014 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido

Dido

heforshe

Douweegbertje schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 16:46:
Sinds dat mensen uitgebreidt liepen te zeuren let ik expres niet meer op speling
Te weinig speling kan knap pijnlijk zijn, hoor, dus ik zou er maar een beetje op letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Oei, fanmail van de Blokker!
Beste klant,

Omdat u in het verleden een of meerdere product(en) heeft besteld via de webshop van Blokker, informeren wij u graag over onze gratis nieuwsbrief.

Als nieuwsbrieflid ontvangt u wekelijks de beste aanbiedingen in uw mailbox en profiteert u o.a. van extra kortingskoopavonden.

Wenst u de nieuwsbrief niet te ontvangen? Klik dan hier om u af te melden. Wanneer u de nieuwsbrief wilt ontvangen hoeft u niets te doen.
Dit mag toch helemaal niet onder de antispamwetgeving? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Alex) schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 16:57:

[...]

Jawel. Je hebt zaken met ze gedaan. Een nieuwsbrief is zakelijk gezien daar aan gerelateerd. Edoch, ze mogen jou uitnodigen voor hun nieuwsbrief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Soms voeg ik expres wat foutjes toe ;)

In elk geval heb ik spellingscontrole in m'n browser zitten, en af en toe probeer ik er op te letten. Punt is als iemand simpele reacties gaan neerzetten zoals *brr* op een quote van één of twee woorden die dan fout waren dan houd het voor mij redelijk snel op :+ (even een voorbeeld, niets tegen deze gene hoor).
Heb nu al meerdere malen uitgelegd dat er een kronkel in mijn hoofd zit qua grammatica en spelling, niets heeft geholpen. Ik weet bijvoorbeeld wel weer andere dingen en wat heeft het dan voor nut om zogenaamd 'domme dingen' van andere op een cynische manier te verbeteren? Dus ja, dan gaat je motivatie af en toe ook wel weg om eens goed je post te bekijken voordat je op 'plaats' druk :)
Alex) schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 16:57:

[...]

Als je ooit klant bent geweest c.q. product hebt afgenomen mogen ze je nog voor iets van ~2 jaar lang benaderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:41
Firesphere schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 16:59:
Je hebt zaken met ze gedaan. Een nieuwsbrief is zakelijk gezien daar aan gerelateerd. Edoch, ze mogen jou uitnodigen voor hun nieuwsbrief.
Uitnodigen is één ding, je ook maar direct inschrijven (wat hier gebeurt) zou mij ook te ver gaan. (Ja, ik weet dat het wel vaker gebeurt. Dat maakt het nog niet acceptabel IMO.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StM
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-10 15:03

StM

Altijd al willen weten hoe je een computer hacked?

https://security.stackexc...hrough-mac-and-ip-address

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Briljant! Ik moet het ook maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:47

F.West98

Alweer 16 jaar hier

GateKeaper schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 14:40:
De ruimte die Windows vereist op de hardeschijf, het blijft mij verbazen.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
Windows\Installer            18.5 GB
Windows\WinSxS                6.7 GB
Windows\System32              6.3 GB 

Pagefile.sys                 24.7 GB 
hiberfil.sys                  6.5 GB 

Users\GK\AppData             13.2 GB 
\ProgramData\Package Cache    4.3 GB

System Volume Information     7.9 GB 
                             -------- +
                             88.1 GB
Ter vergelijking,

Program Files (x86)            21 GB
Program Files                  14 GB

Niet installeerbare dingen (downloads / documenten / portable apps) staan op een andere schijf. Dus niet ergens in deze mapjes verborgen.
Half jaar oude Win8.1 install hier:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
Windows\Installer 4.22GB
Windows\WinSxs 5.77GB
Windows\System32 3.98GB

Pagefile.sys 5.3GB
hiberfil.sys 20.1GB
Users\...\AppData 26.4GB (10GB Temp)
\ProgramData\Package Cache 3.8GB

SVI leeg (geen toegang)
--------+
59.6GB

Program Files (x86) 48GB
Program Files 3.3GB

Oude W7 install (4 jaar):

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
Windows\Installer             6.5 GB
Windows\WinSxS               15.1 GB
Windows\System32              3.1 GB 

Pagefile.sys                  2.1 GB 
hiberfil.sys                 12.6 GB 

Users\GK\AppData             18.5 GB 
\ProgramData\Package Cache    0.4 GB

System Volume Information     leeg (geen toegang) 
                             -------- +
                             58.3 GB
Ter vergelijking,

Program Files (x86)            43 GB
Program Files                  8.9 GB

Oh en schijfopruiming meldt dat ik 20GB kan opruimen. 14GB prullenbak, 3.5GB tijdelijke bestanden.

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-10 10:50

Acid_Burn

uhuh

ZeelandNet in de bocht. Wachtwoord vergeten functie op de webmail... verstuurd een resetlink... naar je e-mailadres. Handig d:)b

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
Zo moet het toch? :+

Ok, nu misschien wel niet naar het emailadres dat je wilt resetten, maar goed... Beter dan gewoon je ww plaintext tonen, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acid_Burn schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 17:57:
ZeelandNet in de bocht. Wachtwoord vergeten functie op de webmail... verstuurd een resetlink... naar je e-mailadres. Handig d:)b
Had je geen mogelijkheid om een reserve mailadres op te geven? Ik denk dat GMail die optie bijvoorbeeld wel heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-02 08:50

BikkelZ

CMD+Z

Sinds gisteren is het hier weer het gangbare weer voor 3/4 van het jaar: tyfusheet en benauwd *O*

Members only:

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

Haha, en dan iemand hebben die delen cencureert, omdat het een veiligheidsrisico kan zijn. En er dan niet bij stil staan dat edits gewoon weer zichtbaar zijn. :X
I downvote your answer because it is exposing too much hacking wizardry to someone who is obviously a beginner. This information should be kept within the hacking community itself
:D

[ Voor 16% gewijzigd door GateKeaper op 23-10-2014 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribits
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:17

Tribits

Onkruid vergaat niet

BikkelZ schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 19:14:
Members only:
Logisch toch? Zoals het spreekwoord al zegt: stel niet uit tot morgen wat je vandaag door een ander kunt laten doen!
GateKeaper schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 19:20:
[...]

Haha, en dan iemand hebben die delen cencureert, omdat het een veiligheidsrisico kan zijn. En er dan niet bij stil staan dat edits gewoon weer zichtbaar zijn. :X
Dat was de schrijver zelf die dat gedaan heeft. Zie ook zijn commentaar bij die edit:
redacted some information as it poses a national security risk
Ze missen daar gewoon een coffee corner :Y

[ Voor 43% gewijzigd door Tribits op 23-10-2014 19:25 ]

Master of questionable victories and sheer glorious defeats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

Hier trouwens ook mensen aanwezig die founding member zijn voor "thegrid.io" ? Ziet er wel gaaf uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Tribits schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 19:21:
[...]

Logisch toch? Zoals het spreekwoord al zegt: stel niet uit tot morgen wat je vandaag door een ander kunt laten doen!
Nee, het spreekwoord zegt:
[quote“Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live[/]

I'm said psychopath maniac

[ Voor 12% gewijzigd door Firesphere op 23-10-2014 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

BikkelZ schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 19:14:
Sinds gisteren is het hier weer het gangbare weer voor 3/4 van het jaar: tyfusheet en benauwd *O*

Members only:
Mja hoe retarded het is, meestal komt dit wel door enige vorm van spanning van nieuwe baan e.d. In het begin deed ik ook eigenlijk de domste dingen.. voornamelijk omdat alles nieuw en anders is. Punt is dat ik dan misschien wel dingen durf te vragen en niet bang ben voor kritiek of wat dan ook. De gene die net doen alsof ze alles snappen en niet durven toe te geven dat ze iets niet begrijpen zijn soms de 'gevaarlijkste'. :+
GateKeaper schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 19:26:
Hier trouwens ook mensen aanwezig die founding member zijn voor "thegrid.io" ? Ziet er wel gaaf uit.
Nope, en het ziet er ook enorm gaar uit als ik even eerlijk ben. Ik zie niets erm 'boeiends' alleen een overdreven web2.0 ding met een theme die ik al gratis kan downloaden voor bijvoorbeeld WP. Hun eigen website is eigenlijk niet eens goed, niet full width en raar op een kleiner formaat. Video die niet op je scherm normaal past etc.
Daarnaast niet alles goed bekeken, maar dit is typisch iets voor (met alle respect) van die design mensjes die helemaal leip worden van mooie vierkantjes met allerlei kleurtjes en dat soort spul :+
Mensen die een praktische website willen, kiezen wel iets beters.

[ Voor 19% gewijzigd door Douweegbertje op 23-10-2014 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

Douweegbertje schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 16:46:
[...]

+ care.
Douweegbertje schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 19:46:
[...]
Punt is dat ik dan misschien wel dingen durf te vragen en niet bang ben voor kritiek of wat dan ook...
O-)
[...]

Nope, en het ziet er ook enorm gaar uit als ik even eerlijk ben. Ik zie niets erm 'boeiends' alleen een overdreven web2.0 ding met een theme die ik al gratis kan downloaden voor bijvoorbeeld WP. Hun eigen website is eigenlijk niet eens goed, niet full width en raar op een kleiner formaat. Video die niet op je scherm normaal past etc.
Daarnaast niet alles goed bekeken, maar dit is typisch iets voor (met alle respect) van die design mensjes die helemaal leip worden van mooie vierkantjes met allerlei kleurtjes en dat soort spul :+
Mensen die een praktische website willen, kiezen wel iets beters.
Het idee is dat je je niet bezig gaat houden met theme's, maar met content. Vervolgens kies je waar je op wilt optimaliseren, bijvoorbeeld meer bezoekers, hogere sales conversion, en weet ik 't. En dat hun cms je "template" content dan geheel automatisch anders inricht.

En ja, misschien is de demo een beetje te gelikt. Maar aan de andere kant, heb je dan wel voor 8 dollar per maand een gelikte website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Ik snap het idee wel, maar een funky theme gaat daar niet bij helpen. Los daarvan kan een CMS of beter gezegd een algoritme niet zorgen voor de dingen die jij opnoemt. Je theme / content gaat je geen meer bezoekers geven. Wil jij een goede website, dan moet je hier zelf goed over nadenken. Zo'n CMS weet jouw doelgroep en product niet. Goede conversies is een kwestie van vooral een goede basis en daarna puur optimalisaties op basis van gegevens.

Ja ik ben erg sceptisch, maar ik ben ook gewoon realistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

Maar onderzoek heeft wel allang uitgebleken dat er manieren zijn om conversies te verhogen. De "buy" knop net iets meer naar boven, en dat plaatje iets meer naar links (ik zeg maar wat).

En dat is dus juist waar hun zeggen dat hun algoritme goed voor is. Het CMS weet je doelgroep niet, maar dat moet je dan dus ook instellen. Het zijn juist die algoritmes wat in mijn ogen "the grid" interessant doet lijken. Kwa theme ben ik het met je eens, die zou je ook ergens kunnen downloaden. Maar dan ben je alsnog weer uren bezig om het in cms X te hangen, en je content er op aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swedish Clown
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-04 22:41

Swedish Clown

Erlang <3

Firesphere schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 19:29:
[...]

Nee, het spreekwoord zegt:

[...]

I'm said psychopath maniac
:w

* Swedish Clown zwaaid en wijst naar zijn signature.

Always looking for developers wanting to work with Erlang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Brakkie41 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 20:12:
[...]

:w

* Firesphere zwaaid en wijst naar zijn signature.
Ah, dat was'm ja. Ik weet'm niet 100% uit m'n hoofd. Ik ben te psychopatisch.

[ Voor 0% gewijzigd door Firesphere op 23-10-2014 20:16 . Reden: Bijgewerkt ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjolk
Brief gekregen van de huisarts. Of we onze gegevens in het LSP (landelijk schakel punt) willen laten zetten.
Ben ik op zich voorstander van, maar heb altijd mijn bedenkingen bij (semi)overheid i.c.m. IT.

Mensen hier die wat achtergrond van dit systeem kennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ

BikkelZ

CMD+Z

[...]

Mja hoe retarded het is, meestal komt dit wel door enige vorm van spanning van nieuwe baan e.d. In het begin deed ik ook eigenlijk de domste dingen.. voornamelijk omdat alles nieuw en anders is. Punt is dat ik dan misschien wel dingen durf te vragen en niet bang ben voor kritiek of wat dan ook. De gene die net doen alsof ze alles snappen en niet durven toe te geven dat ze iets niet begrijpen zijn soms de 'gevaarlijkste'. :+
Het is een beetje een druppel ook. Hij kruipt in zijn schulp en je krijgt hem niet te pakken. Als ik hem vertel dat hij zijn branch aan moet maken als feature/BLA-123-some-descriptive-name-please dan zie ik vijf minuten later een branch voorbij komen feature/BLA-123SomeDescriptiveNameInCamelCase

Gewoon een continu proces van met de kleinste dingen problemen hebben en vervolgens ook gewoon uren lang verdwenen zijn van de radar (we werken allemaal remote).

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Soultaker schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 17:16:
[...]

Uitnodigen is één ding, je ook maar direct inschrijven (wat hier gebeurt) zou mij ook te ver gaan. (Ja, ik weet dat het wel vaker gebeurt. Dat maakt het nog niet acceptabel IMO.)
Het mag dan ook niet. Bij het achter laten van je e-mail adres moet je hier direct van op de hoogte worden gesteld en moet je direct "recht op verzet" worden geboden. Een mail er achteraan is dus na het moment van verzamelen van je mail adres en mag dus simpelweg niet (zie de Reclame Code e-mail).
En dit geld alleen als je klant bent of klant wordt. Voor al het andere geld een pure opt-in en is een e-mail als dit een opt-out beleid, wat niet mag.

[ Voor 11% gewijzigd door Creepy op 23-10-2014 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Ger schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 20:21:
Brief gekregen van de huisarts. Of we onze gegevens in het LSP (landelijk schakel punt) willen laten zetten.
Ben ik op zich voorstander van, maar heb altijd mijn bedenkingen bij (semi)overheid i.c.m. IT.

Niet qua achtergrond, maar ik sta er bijv. al wel in en als je 'redelijk wat hebt' is gewoon handig :+ Het is in elk geval vaak besproken, dus wat achtergrond materiaal vinden lijkt me niet zo lastig (gewoon google dan 'hé).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incaz
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-11-2022
Ger schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 20:21:

http://www.zorgvisie.nl/I...-in-elk-opzicht-1624081W/

Het LSP is het mindere broertje van het EPD. De fundamentele problemen (in principe onbeperkte toegang voor alle zorgverleners, uitsluitend controle achteraf) zijn niet opgelost.

En daarnaast staan artsen in mijn ervaring bepaald niet open voor gegevens die er al zijn, de informatie die er al wel is wordt ook geregeld stug genegeerd.
(Tegen, dus :) )

Never explain with stupidity where malice is a better explanation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
incaz schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 20:43:
[...]

De fundamentele problemen (in principe onbeperkte toegang voor alle zorgverleners, uitsluitend controle achteraf) zijn niet opgelost.
En ik dacht dat NL altijd wel een stapje verder stond dan Belgie in dergelijke dingen ...

Hier is het zo dat je als patient een 'informed consent' moet tekenen voordat uw gegevens kunnen gedeeld worden via de overheidsplatformen.
Daarnaast kunnen enkel zorgverleners waarmee jij als patiënt een therapeutische relatie hebt, jouw gegevens bekijken. (Therapeutische relatie kan niet zomaar gemaakt worden, daar is 'proof' voor nodig dat de arts die patient gezien heeft, en dat wordt ge-enforced door het lezen van de eID kaart van de patient).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ

BikkelZ

CMD+Z

Zo, mijn appje is eindelijk live *O*

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
Hoelang heb je daar wel aan lopen typen? Bij mij gaat een appje versturen snel hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

wsitedesign schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 21:54:
Hoelang heb je daar wel aan lopen typen? Bij mij gaat een appje versturen snel hoor :+
BikkelZ appt nog via GPRS.
Pagina: 1 ... 77 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.