Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 60 ... 101 Laatste
Acties:
  • 279.379 views

• Korben
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-11 13:15

Korben

() => {};

TheNephilim schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 16:02:
Vreemd! Al zullen jullie dat vast heel logisch vinden :p

PHP:
1
2
3
4
5
6
7
// Bedrag
$float = 17.31;

// Bedrag in centen
$integer = intval($float * 100);

return $integer;

Hier komt geen 1731, maar 1730 uit rollen :+
Waarschijnlijk is $float geen 17.31, maar 17.3099999. Als je zou afronden vóór je intval doet zou het wel goed gaan.

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

• HMS
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-11 10:26

HMS

PHP:
1
2
3
4
5
6
7
// Bedrag
$float = 17.31;

// Bedrag in centen

return $integer;

Misschien helpt dit: https://docs.python.org/2/tutorial/floatingpoint.html

• PrisonerOfPain
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-05 17:08
GELDBEDRAGEN DOE JE NIET IN FLOATS

:P

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-11 19:45

TheNephilim

Wtfuzzle

Korben schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 16:04:
[...]

Waarschijnlijk is $float geen 17.31, maar 17.3099999. Als je zou afronden vóór je intval doet zou het wel goed gaan.
Als m'n code voorbeeld uitvoer krijg ik hetzelfde. Daar staat de float vast :o
Goed ik zit in php hier, maar ik lees overal inderdaad gekkigheid en uitzonderingen. Afhankelijk van OS meestal.

Even kijken wat het doet als ik die intval eens weglaat. Dan werkt het namelijk wel, maar even zien of dat verder nog ergens effect op heeft.
PrisonerOfPain schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 16:09:
[...]

Neuj, maar converteren naar centen wil ook niet :+ De klant op zijn website centen in laten voeren leek me niet zo handig }:O

[ Voor 16% gewijzigd door TheNephilim op 09-10-2014 16:10 ]

• PrisonerOfPain
TheNephilim schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 16:09:
Goed ik zit in php hier, maar ik lees overal inderdaad gekkigheid en uitzonderingen. Afhankelijk van OS meestal.
Het is allemaal gespec'd in IEEE 745
Neuj, maar converteren naar centen wil ook niet :+ De klant op zijn website centen in laten voeren leek me niet zo handig }:O
Fixed point.

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-10 15:32
[...]

Natuurlijk wel. Niets zo leuk om je boekhouder te doen zweten als een paar afrondingsfouten her en der veroorzaakt door floats :P

We are shaping the future

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-11 10:12

Firesphere

Yoshis before Hoshis

[...]

Inderdaad, geldbedragen doe je in blobs :Y

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

Alex) schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 16:17:
[...]

Natuurlijk wel. Niets zo leuk om je boekhouder te doen zweten als een paar afrondingsfouten her en der veroorzaakt door floats :P
Daar is de beroemde verschillenrekening voor opgenomen in de boekhouding ;)

Zie net dat mijn favoriete urenregistratie tool binnenkort niet meer gratis is. Ik gebruik al jaren een gratis Paymo accountje met onbeperkte projecten en 2 users. Nu hebben ze een tijdje geleden de nieuwe gratis accounts al beperkt, maar nu ze een nieuwe versie releasen (2 -> 3) en de oude over een tijdje eruit gaat hebben ze meteen alle oude gratis leden in een lullige positie gedrukt...

Komt er op neer dat ik straks 10 dollar per maand mag aftikken voor die tool... Geen extreem bedrag, maar wel een beetje jammer. :-(

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-10 03:36

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Ik gebruik Klok2. Ook een erg goede tool voor weinig geld (eenmalig) :)

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-10 08:50
Net met elektrische kaasrasp een blok kaas geraspt. 10 minuten werk en heb bijna een kilo kaasrasp. Ietsje goedkoper dan kant en klaar geraspte kaas, en een naar mijn mening betere structuur (fijnere "draadjes", daarom luchtiger)

Nou kijken hoe lang het duurt voordat het groen wordt :P

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-02 08:50

BikkelZ

CMD+Z

Waarom rasp je in een keer zo veel kaas?

iOS developer

• Erwin537
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18:28
BikkelZ schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 17:42:
Waarom rasp je in een keer zo veel kaas?
Omdat hij anders die elektrische kaasrasp voor niets heeft gekocht, minder had ook prima met een normale rasp gegaan. :+

• Gamebuster
Omdat er vrij veel afwas bij komt (elektronische kaas-rasp).

Ik weet alleen niet hoe lang het houdbaar is... ruwweg maximaal 100gr per gerecht voor 2 personen, gemiddeld 2-3 keer in de week.

Misschien voortaan iets minder raspen... :P Ik heb er niet echt bij nagedacht. Dat blok kaas was binnen een minuut weg en toen had ik een schaal vol kaas.

[ Voor 29% gewijzigd door Gamebuster op 09-10-2014 17:46 ]

• BikkelZ

BikkelZ

CMD+Z

Er is een groot verschil tussen houdbaar en lekker...een paar dagen moet makkelijk lukken maar het is behoorlijk droog tegen het einde.

iOS developer

• Gamebuster
BikkelZ schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 17:45:
Er is een groot verschil tussen houdbaar en lekker...een paar dagen moet makkelijk lukken maar het is behoorlijk droog tegen het einde.
Hmm zit wat in. Ik ga het zien :)

• BikkelZ

BikkelZ

CMD+Z

Ik snij Parmesaan als ik alleen ben vaak gewoon in dunne plakjes die ik verkruimel boven het eten....ook leuker voor het oog. En dus geen vieze kaasrasp.

iOS developer

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:11
Dan ook een tip van mij: verdeel het over meerdere bakjes/zakjes en haal zoveel mogelijk lucht eruit. Mocht er dan 1 gaan schimmelen (wat langer duurt met minder lucht), dan gaat niet meteen alles er aan.

Ga binnenkort ook een aantal recruiters/intermediair minder blij maken. Tot nu toe worden ze stuk voor stuk best pissed als je een afspraak afzegt of aangeeft dat je in de tijd dat ze hebben lopen zoeken een baan hebt gevonden. Vind dat eigenlijk bij het werk horen, dus snap niet waarom ze zo boos gaan lopen doen, maar dat zal ik dan wel zijn of zo... Heb wel voor elkaar gekregen 1 gesprek niet in mijn agenda te zetten met als gevolg dat ik niet langs ben geweest. Pijnlijk voor mij en erg vervelend voor het bedrijf uiteraard. Waarom die recruiter boos werd is mij nog steeds een raadsel. Volgens mij denken ze echt dat ze die bonus of hoe dat ook werkt al hebben gehad ofzo en dat je het nu weer van ze afpakt.
BikkelZ schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 17:48:
Ik snij Parmesaan als ik alleen ben vaak gewoon in dunne plakjes die ik verkruimel boven het eten....ook leuker voor het oog. En dus geen vieze kaasrasp.
Vind Grana Padano eigenlijk lekker dan Parmazaanse kaas. Is iets sterker qua smaak en bijkomend voordeel is dat het goedkoper is. Ze gebruiken die zooi vaak in Italië om te smelten in warme gerechten. Nadeel is dat het minder goed in plakjes kan worden gesneden. Het is namelijk vrij broos en heeft de neiging in stukjes uiteen te vallen, maar dat is voor geraspte kaas uiteraard geen probleem...

[ Voor 49% gewijzigd door Caelorum op 09-10-2014 17:54 ]

• Gamebuster
Het doosje bestralen om alle bacterien te doden?

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:49
AAAAAAARRRRRRGGGGGGHHHHH

Iemand wilt niet langer zijn website + domein door mij laten beheren, mij geen probleem (een vriendendienst, dus het levert mij quasi niks op voor alle miserie die het brengt). Domein stond op mijn naam, geef ik de code zodat ze hem kunnen transfereren op hun naam.

Krijg ik mail dat hij overgezet is, kijk ik naar de WHOIS, staat hij nog steeds op mijn naam! |:(

En dat is dan zogezegd een professional die zich er mee gaat bezighouden :X

• Nick_S
  • Laatst online: 13:23

Nick_S

++?????++ Out of Cheese Error

PHP:
1
2
3
4
5
6
7
// Bedrag
$float = 17.31;

// Bedrag in centen

return $integer;

Misschien dat je het bedrag dan in euro's moet specificeren in plaats van in dollars. Ik denk dat die cent mist door de koersconversie. ;)

'Nae King! Nae quin! Nae Laird! Nae master! We willna' be fooled agin!'

• Caelorum
Blijf het wel altijd grappig vinden dat dat soort dingen in een float of double worden gestopt. Blijkbaar hebben de meeste mensen toch niet door wat een float/double nou precies is.

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-10 12:53

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

wsitedesign schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 18:15:
AAAAAAARRRRRRGGGGGGHHHHH

Iemand wilt niet langer zijn website + domein door mij laten beheren, mij geen probleem (een vriendendienst, dus het levert mij quasi niks op voor alle miserie die het brengt). Domein stond op mijn naam, geef ik de code zodat ze hem kunnen transfereren op hun naam.

Krijg ik mail dat hij overgezet is, kijk ik naar de WHOIS, staat hij nog steeds op mijn naam! |:(

En dat is dan zogezegd een professional die zich er mee gaat bezighouden :X
Mja houder wijziging duurt meestal ook even, en vele weten (ook profs.) niet dat je en houder, technisch en een administratief persoon erin hebt zitten... Vele hosters laten dat ook nog eens onduidelijk zien.

• azerty
Douweegbertje schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 18:27:
[...]

Mja houder wijziging duurt meestal ook even, en vele weten (ook profs.) niet dat je en houder, technisch en een administratief persoon erin hebt zitten... Vele hosters laten dat ook nog eens onduidelijk zien.
Met een transfer code kan het zonder probleem (vroeger moest je een geprint document doorfaxen, nu kan het met een code alleen geloof ik, is een .be domein). En het kost evenveel aangezien het sowieso een transfer is naar een andere registrar. Ik gok dat het ofwel slecht doorgezet is door diegene die de site gevraagd heeft, ofwel is het incompetentie bij de professional. (Meeste kans op het eerste though).

Maar het blijft een |:(

[ Voor 7% gewijzigd door azerty op 09-10-2014 18:31 ]

• Douweegbertje

Douweegbertje

Bij een transfer word de houder niet zomaar gewijzigd, dat probeer ik je te vertellen. Los daarvan heb je nog 2 andere 'contact gegevens' wat meestal ergens achteraf zit gestopt waardoor het soms nog lijkt dat het domein anders staat.

• IceM
  • Nu online
wsitedesign schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 18:31:
[...]

Met een transfer code kan het zonder probleem (vroeger moest je een geprint document doorfaxen, nu kan het met een code alleen geloof ik, is een .be domein). En het kost evenveel aangezien het sowieso een transfer is naar een andere registrar. Ik gok dat het ofwel slecht doorgezet is door diegene die de site gevraagd heeft, ofwel is het incompetentie bij de professional. (Meeste kans op het eerste though).

Maar het blijft een |:(
Euhm, misschien ben jij diegene die fout zat door de domeinnaam op een verkeerde naam te registeren? Bij een verhuizing wordt nooit standaard de houder gewijzigd omdat dit normaal al goed staat, namelijk op de persoon van wie die domeinnaam is.

...

• azerty
Douweegbertje schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 18:34:
Bij een transfer word de houder niet zomaar gewijzigd, dat probeer ik je te vertellen. Los daarvan heb je nog 2 andere 'contact gegevens' wat meestal ergens achteraf zit gestopt waardoor het soms nog lijkt dat het domein anders staat.
Het moest een trade geweest zijn ipv een transfer... Daar gaat het mis.
IceM schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 19:00:
[...]

Euhm, misschien ben jij diegene die fout zat door de domeinnaam op een verkeerde naam te registeren? Bij een verhuizing wordt nooit standaard de houder gewijzigd omdat dit normaal al goed staat, namelijk op de persoon van wie die domeinnaam is.
Dat hangt er van af hoe alles indertijd afgesproken was... Ik doe dit geregeld, zeker als het voor mensen is als vriendendienst die er niks van snappen.

[ Voor 37% gewijzigd door azerty op 09-10-2014 19:09 ]

• BikkelZ

BikkelZ

CMD+Z

Caelorum schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 17:49:

Vind Grana Padano eigenlijk lekker dan Parmazaanse kaas. Is iets sterker qua smaak en bijkomend voordeel is dat het goedkoper is. Ze gebruiken die zooi vaak in Italië om te smelten in warme gerechten. Nadeel is dat het minder goed in plakjes kan worden gesneden. Het is namelijk vrij broos en heeft de neiging in stukjes uiteen te vallen, maar dat is voor geraspte kaas uiteraard geen probleem...
Don't get me started on cheese!

Smaakverschil in Parmezaan tussen wat je in Nederland (ook die wiggen die ze voorverpakt verkopen) en wat je in de gemiddelde Italiaanse supermarkt koopt is zo groot dat het wel een andere kaas lijkt.

Eerste wat ik doe als ik op vakantie ben is de lokale producten proberen :)

iOS developer

• Douweegbertje

Douweegbertje

BikkelZ schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 19:12:
[...]

Don't get me started on cheese!

Smaakverschil in Parmezaan tussen wat je in Nederland (ook die wiggen die ze voorverpakt verkopen) en wat je in de gemiddelde Italiaanse supermarkt koopt is zo groot dat het wel een andere kaas lijkt.

Nja, zoveel dingen zijn in het buitenland anders.. Punt is alleen dat supermarkt producten vaak totaal anders zijn dan wat je bij de lokale boer kan kopen. In italie ga ik gewoon naar de markt en lokale slagers e.d. Haal amper dan groente/vlees/fruit etc. bij een supermarkt.
Tegenwoordig haal ik al weinig meer bij de supermarkt hier in NL zelfs... Vlees zit vol met water of andere troep. Moet je voor de lol eens een bevroren kip laten ontdooien, dan ligt er een plas onder. Bij het bakken van zo'n kip spettert alles nog alle kanten op van al het water wat erin zit 8)7

Niet de spreken over de plastic "mozzarella" wat ze verkopen voor ~< 50 cent 8)7 :?

• Caelorum
BikkelZ schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 19:12:
[...] Don't get me started on cheese!

Grana Padano is ook iets scherper kwa smaak in Italië, maar veel verschilt het niet qua smaak. Verschil kan heel goed zijn gekomen doordat het uit een net iets andere regio in Italië komt. Prijs is ook gewoon vergelijkbaar ^^
Douweegbertje schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 19:55:
[...]
Niet de spreken over de plastic "mozzarella" wat ze verkopen voor ~< 50 cent 8)7 :?
AH basic? Vind die van Galbani over het algemeen wel redelijk ok. Is dan ook 3x zo duur en een deel van die extra inkomsten zullen wel gaan naar het beter maken van het product (en het grootste deel naar reclame uiteraard).

• BikkelZ

BikkelZ

CMD+Z

Douweegbertje schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 19:55:
[...]

Nja, zoveel dingen zijn in het buitenland anders.. Punt is alleen dat supermarkt producten vaak totaal anders zijn dan wat je bij de lokale boer kan kopen. In italie ga ik gewoon naar de markt en lokale slagers e.d. Haal amper dan groente/vlees/fruit etc. bij een supermarkt.
Tegenwoordig haal ik al weinig meer bij de supermarkt hier in NL zelfs... Vlees zit vol met water of andere troep. Moet je voor de lol eens een bevroren kip laten ontdooien, dan ligt er een plas onder. Bij het bakken van zo'n kip spettert alles nog alle kanten op van al het water wat erin zit 8)7

Tja Nederlandse supermarkten kort samen gevat: duur en slecht. Tien verschillende soorten prosecco, geen één DOCG. Ga je naar België staan er maar vijf soorten maar wel twee DOCG. Wie heeft er dan meer keuze?

Het enige wat ik mis van de Nederlandse supermarkten zijn buiten importproducten als Belgisch bier is de efficiency aan de kassa. Hier pakken ze ook nog eens je boodschappen in tasje voor tasje terwijl ik helemaal geen service wil, ik wil gewoon zo snel mogelijk naar huis.
Caelorum schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 20:17:
[...]

Grana Padano is ook iets scherper kwa smaak in Italië, maar veel verschilt het niet qua smaak. Verschil kan heel goed zijn gekomen doordat het uit een net iets andere regio in Italië komt. Prijs is ook gewoon vergelijkbaar ^^
Kwam op ongeveer de helft van de prijs per kilo uit vergeleken met Nederland en de smaak was echt duidelijk stukken beter. Smaakte ook precies als eerdere stukken die ik links en rechts gekocht of gekregen had (mijn vader neemt altijd van alles mee als hij naar Italië gaat).

[ Voor 19% gewijzigd door BikkelZ op 09-10-2014 20:21 ]

iOS developer

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

http://www.codeplex.com/D...=roslyn&DownloadId=894944

De nieuwe features in C# zijn best wel geweldig hoor O+
- Initializers for auto-properties
C#:
1
public string Name { get; set; } = "BaseName";

- Using static
C#:
1
2
3
using(System.Console) {
    WriteLine("");
}

- Exception filters (inclusief "misbruik" ervan. Dit zou imo ook in Java mogen zitten)
C#:
1
2
3
4
5
6
7
try {}
catch (Exception e) if (someFilter(e)) {}

// misbruik

bool Log(Exception e) { /* Logging */ return false; }
try {} catch (Exception e) if (Log(e)) {} // zelfde stacktrace e.d.

- Decleration expressions ( :D Die is echt geweldig)
C#:
1
2
3
Function(out var a, out var b);
Console.WriteLine("Squared: {0}", (int x = getSomeInt()) * x);
if((string s = /**/) != null) { /* iets met s */ }

- Null-conditional operators ( *O* *O* *O* hoera *O* *O* *O* )
C#:
1
int? firstCount = customers?[0].Orders?.Count();

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:35

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Grmbl avr-g++ linker gaat in de fout en weet niet wat te doen. WAAROM loopt het NOOIT zoals ik wil.

>> http://www.circuitsonline.net/forum/view/122319

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

• Caelorum
BikkelZ schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 20:19:
[...]
Kwam op ongeveer de helft van de prijs per kilo uit vergeleken met Nederland en de smaak was echt duidelijk stukken beter. Smaakte ook precies als eerdere stukken die ik links en rechts gekocht of gekregen had (mijn vader neemt altijd van alles mee als hij naar Italië gaat).
Apart. In de regio waar ik was, was het zelfs ietsjes duurder dan in Nederland en afgezien van de iets scherpere smaak is er niet zoveel verschil.
Primary constructors vind ik eigenlijk ook wel mooi voor structs :)
C#:
1
2
3
4
5
6
public struct Tally(int count, int sum) 
{
 public int Count { get; } = count;
 public int Sum { get; } = sum;
 public double Average => (double)Sum / Count;
}
F.West98 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 20:25:
[...]- Null-conditional operators ( *O* *O* *O* hoera *O* *O* *O* )
C#:
1
int? firstCount = customers?[0].Orders?.Count();
Kan me die presentatie van Bart de Smet nog herinneren waar die het had over hoe je dit zou kunnen implementeren in de taal. Ben blij dat het er uiteindelijk ook echt aankomt.
12 Binary literals and digit separators
We want to allow binary literals in C#. No longer will you need to belong to the secret brotherhood of
Hex in order to specify bit vectors or flags values!
var bits = 0b00101110;
Daar ben ik ook wel blij mee :)
En nu hebben we het hele pdfje wel gehad :D

[ Voor 35% gewijzigd door Caelorum op 09-10-2014 20:48 ]

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-11 23:57

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

[...]

Ach, een double heeft wel meer precisie dan een int. Voor hen met meer dan 42 miljoen op de rekening :+

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:56

orf

BikkelZ schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 20:19:
[...]
Tja Nederlandse supermarkten kort samen gevat: duur en slecht. Tien verschillende soorten prosecco, geen één DOCG. Ga je naar België staan er maar vijf soorten maar wel twee DOCG. Wie heeft er dan meer keuze?
De media is dat niet met je eens:

http://www.ad.nl/ad/nl/55...e-laagste-in-Europa.dhtml

http://www.evmi.nl/market...bijna-goedkoopste-europa/

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

En wat is DOCG?

• Caelorum
Het is ook een kwestie van slim inkopen doen. Vaak hoor ik zaken als "de AH is zo duur" en "de supermarkten zullen wel veel winst maken" om er vervolgens achter te komen dat ze dus gewoon A-merken lopen te kopen bij de super. Ja, daar maak je je bankrekening niet blij mee nee. Koop dan gewoon lekker B-merken en nog goedkoper als de kwaliteit gewoon hetzelfde is, wat vaak (maar niet altijd) het geval is.

• Gamebuster
.oisyn schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 20:43:
[...]

Ach, een double heeft wel meer precisie dan een int. Voor hen met meer dan 42 miljoen op de rekening :+
long long long long long int

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
Tsdsss kunt zien dat je nog jong bent! Het is Denominazione di origine controllata !
Wikipedia: Denominazione di origine controllata

[ Voor 30% gewijzigd door Rutix op 09-10-2014 20:57 ]

Nothing to see here!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Steam heeft Assassins Creed week, ;w geld

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• ytterx
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10-11 19:15
Firesphere schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 20:59:
Niet zo last van als je al bij bent (al heeft het in totaal dus meer geld gekost dan als je het nu zou kopen..)

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

ytterx schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 21:01:
[...]

Niet zo last van als je al bij bent (al heeft het in totaal dus meer geld gekost dan als je het nu zou kopen..)
Ik had ze nog niet allemaal dus.

• Caelorum
Firesphere schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 20:59:
Soms ben ik blij dat ik linux draai en geen Windows ^^

• BikkelZ

BikkelZ

CMD+Z

Je betaalt voor het mandje met producten wat terug komt in het supermarktprijzenoorlog overzicht inderdaad een stuk minder, wat wordt gecompenseerd met alles wat daar weer buiten valt. Zo gauw het om de echt lekkere dingen gaat dan is het allemaal gewoon duur en slecht. Als je de hele dag Coca Cola drinkt en Lays Paprika chips eet: prima.

Je kunt beter eens een LIDL binnen lopen als je op vakantie bent, dat zijn nou eenmaal de goedkoopst mogelijke supermarkten en ze zitten over heel het continent. Nou dan shop ik liever in Spanje dan in Nederland.

iOS developer

• Feanathiel
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online

Feanathiel

Cup<Coffee>

De meeste nieuwe features vind ik maar onleesbaar. En dat om een paar karakters te besparen. Zitten overigens goede features tussen. :)

[ Voor 50% gewijzigd door Feanathiel op 09-10-2014 22:02 ]

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

Feanathiel schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 21:59:
[...]

De meeste nieuwe features vind ik maar onleesbaar. En dat om een paar karakters te besparen. Zitten overigens goede features tussen. :)
Die laatste is niet altijd mogelijk. Als je inherit van een interface/base waar een get only property in zit kun je geen private set toevoegen. Je moet dan een backingfield maken. De methode die je beschrijft is overigens niet nodig, in de nieuwe versie kun je readonly auto properies maken.

Overigens wordt een deel van de gegeven voorbeelden waarschijnlijk niet opgenomen in de uiteindelijke versie, ik las ergens dat de inline var declaraties bijvoorbeeld niet mee gaan komen.

Desalniettemin staan er mooie nieuwe features op ons te wachten :)

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

• Caelorum
Bedoel je daarmee de auto-property initializers?

• RobertMe
  • Laatst online: 18:49
Inline var declaratie lijkt mij de
C#:
1
Int32.TryParse("10", out int value);

Je hoeft nu dus niet de "int value" op een eigen regel te declareren. Dus voorheen:
C#:
1
2
int value;
Int32.TryParse("10", out value);

En doordat je de variabele nu declareert waar die gebruikt wordt weet de compiler ook welk type die moet zijn, en dus kun je var gebruiken:
C#:
1
Int32.TryParse("10", out var value);

De signature van Int32.TryParse zegt dat de out param een int is, dus wordt die ook als zodanig gedeclareerd.

• Caelorum
Ah, daar heb ik totaal overheen gelezen in het document. Vind die nou ook niet zo super boeiend eerlijk gezegd :)

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

http://roslyn.codeplex.co...tatus&referringTitle=Home
Inline variable komt idd niet mee in deze versie. Misschien wel later nog.

• Feanathiel
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online

Feanathiel

Cup<Coffee>

Caelorum schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 22:11:
Bedoel je daarmee de auto-property initializers?
Bijvoorbeeld het eerste voorbeeld. Je moet maar net weten dat je ook members aan het assignen bent. m.i. moet je dat gewoon expliciet maken.

[ Voor 5% gewijzigd door Feanathiel op 09-10-2014 22:25 ]

• Caelorum
Ach ja, het heeft in ieder geval een goede reden: https://roslyn.codeplex.com/discussions/568820

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:05

RayNbow

Kirika <3

Maak me wakker wanneer C# pattern matching heeft. :P

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

RayNbow schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 00:38:
C#:
1
2
3
4
5
6
7
8
string text = "De Devschuur Coffee Corner";
string pat = @"coffee";

Regex r = new Regex(pat, RegexOptions.IgnoreCase);
Match m = r.Match(text);

if (m.Success)
    Console.WriteLine(m.Value);

? :P

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• wackmaniac
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-11 08:26

Read the code, write the code, be the code!

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:28
RayNbow schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 00:38:
Is pattern matching niet meer een ding voor functionele talen? :P
Je kunt nog altijd in F# gaan programmeren, dan kan het wel.

En anders werkt java + scala ook erg goed. :+

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

• PrisonerOfPain
.oisyn schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 20:43:
[...]

Add/sub kunnen heel snel mantissa bits laten verdwijnen tijdens het gelijk stellen van de exponents.

• incaz
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-11-2022
Mosterd na de maaltijd: je kunt geraspte kaas ook invriezen! Natuurlijk is dat minder lekker dan versgeraspte kaas, maar het is bv beduidend beter dan groen uitgeslagen kaas, en zeker als je het ergens doordoet of voor een kaaskorstje, dus laten smelten, werkt het prima
Klinkt een beetje als Discourse - en dat wordt heeeel erg gewaardeerd op Dailywtf. :+
Persoonlijk mis ik nog even wat men nou precies de bezwaren zijn aan de huidige forumsoftware. Er zijn kleine dingetjes genoeg, maar echt fundamenteel fout? Die 'scrollbar that makes navigation a joy' maakt mij niet enthousiast in elk geval...

[ Voor 51% gewijzigd door incaz op 10-10-2014 09:42 ]

Never explain with stupidity where malice is a better explanation

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:17
Moet toch niet gekker worden.

We komen vanochtend aan op kantoor, hebben ze aan de buitenkant allemaal A4-tjes geplakt met de tekst 'Free Palestina!' erop. En dan geen echte posters ofzo, maar gewoon handgeschreven A4-tjes. :?

• sky-
  • Registratie: November 2005
  • Niet online

sky-

qn nna 👌

Dan zal de inkt wel op geweest zijn.

don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.

• kwaakvaak_v2
  • Laatst online: 10-10 08:02
PdeBie schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 09:41:

We komen vanochtend aan op kantoor, hebben ze aan de buitenkant allemaal A4-tjes geplakt met de tekst 'Free Palestina!' erop. En dan geen echte posters ofzo, maar gewoon handgeschreven A4-tjes. :?
Nou... dan weet je wat je vandaag moet gaan doen, Palestijnen bevrijden!.. Weer eens wat anders dan iets met code doen :9

Driving a cadillac in a fool's parade.

• Otherside1982
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-11 22:17
PdeBie schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 09:41:

Vandaag dus refactoren en zoveel mogelijk objecten hernoemen naar Palestina. Daarna een method Free toevoegen op het laagtste niveau in je object hierarchie die de opkuis/destructor/finalizer/whatever oproept. Daarna alle opkuis van object via de Free method doen. Dan kan je A4'tjes afdrukken vol met code "Palestina.Free();" :+

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:17
_O- _O-

Inmiddels hebben we onszelf al 'veilige' namen gegeven. Zo heet ik vandaag Achmed en mijn collega's Mo, Hassan en Adbul en heb ik al een keer naar het oosten gekeken. Je weet maar nooit of ze ons in de gaten houden.

• wackmaniac
incaz schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 09:30:
[...]

Klinkt een beetje als Discourse - en dat wordt heeeel erg gewaardeerd op Dailywtf. :+
Persoonlijk mis ik nog even wat men nou precies de bezwaren zijn aan de huidige forumsoftware. Er zijn kleine dingetjes genoeg, maar echt fundamenteel fout? Die 'scrollbar that makes navigation a joy' maakt mij niet enthousiast in elk geval...
Ben ook niet laaiend enthousiast en ik begrijp al helemaal niet waarom ze nou 50.000 nodig hebben.

• ObiTewodros
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-04 22:22
Nobelprijs voor vrede is toegekend aan volgens nu.nl

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/c6CH5/22b72abf94.jpg

Verwijderd

ObiTewodros schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:05:
Nobelprijs voor vrede is toegekend aan volgens nu.nl

[afbeelding]
Aan null?

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

wackmaniac schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:17:
[...]

Ben ook niet laaiend enthousiast en ik begrijp al helemaal niet waarom ze nou 50.000 nodig hebben.
Als ik er zo even doorheen scroll, dan moet ik zeggen dat het er goed uit ziet. En laten we eerlijk zijn, forumsoftware zoals we die gewend zijn kan best een opfrisbeurt gebruiken. Dus qua useabillity is er best wat winst te behalen denk ik.

Maar Flarum wil de forumsoftware meteen centraliseren, daar gaat het mis. Veel grote forums, waaronder GoT, vormden juist een eigen community. Deels gekoppeld aan andere fora haalt juist een groot 'idee' onderuit; het wij en samen gevoel. Tenminste, ik denk dat je met het centraliseren juist een stukje eigen verliest van de forums op zich. Ook integreren met andere delen van een community is veel lastiger.

• ObiTewodros
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-04 22:22
Aan NullPointerException

• Skyaero
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
kwaakvaak_v2 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 09:46:
[...]

Nou... dan weet je wat je vandaag moet gaan doen, Palestijnen bevrijden!.. Weer eens wat anders dan iets met code doen :9
C:
1
2
3
int *palestina = malloc(10 * sizeof(int));

free(palestina);

:+
bij een NullPointerException wordt ik zo boos dat ik deze altijd de oorlog verklaar

• incaz
TheNephilim schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:06:
Als ik er zo even doorheen scroll, dan moet ik zeggen dat het er goed uit ziet. En laten we eerlijk zijn, forumsoftware zoals we die gewend zijn kan best een opfrisbeurt gebruiken. Dus qua useabillity is er best wat winst te behalen denk ik.
Maar op welke wijze?
(Het grappige is ook dat juist forumcommunities nogal de neiging hebben om op tilt te slaan als er ook maar iets gewijzigd wordt. Ik heb bv geprobeerd om in het kader van de mobiele versie de boel eens wat op te schonen, maar er was vrijwel niets wat ik weg kon halen zonder dat mensen er flink last van hadden.)

Een van de dingen bv is dat de opzet van zowel flarum als discourse veel ruimer is, met veel meer wit. Informatiedichtheid een stuk lager. Dat is fijn voor nieuwe gebruikers, maar als vaste gebruiker betekent dat vooral heel veel meer scrollen voor dezelfde hoeveelheid tekst.
Voor vaste gebruikers echter is het een drama, die moeten veel meer scrollen.

Ik ben dus wel benieuwd naar hele concrete voorbeelden die rigoreus anders zouden kunnen en moeten. Het onderwerp interesseert me behoorlijk, maar van de visies van flarum en discourse ben ik niet overtuigd.

• Alex)
De laatste keer dat iemand dat probeerde joeg hij vrijwel de hele TheDailyWTF-community tegen zich in het harnas, al ligt dat ook wel heel erg aan Atwood zelf. Ik ben een beetje sceptisch. ;)

• Gamebuster
incaz schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 09:30:
Er is niet persee wat fout, maar vele features zijn gewoon nog overgebleven uit de beginjaren 2000. BBcode? cmon... Is er nog steeds geen degelijke WYSIWYG?

• wackmaniac
TheNephilim schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:06:
[...]

Daar zie ik alleen wat weinig van terug in de video en de website. Had liever wat meer concrete zaken uit het prototype gezien. Nu focussen ze wel heel erg dat ze links een scrollbalk hebben gemaakt.

• Alex)
Flarum introduces a simple scrollbar that makes navigating through large discussions a joy.
Want bij Discourse werd dat zo goed ontvangen ja :')

Verwijderd

Ik ben ook niet overtuigd. Ik vind een forum zoals GoT eigenlijk best goed werken. Ik herinner me ook nog de introductie van Tweakers 7 toen er overal meer whitespace aan te pas kwam, veel mensen waren daar ook niet al te gelukkig mee.

Wat doet GoT dan zo slecht in jullie ogen?

Waar ik overigens echt niet mee kan werken, zijn die mailinglists...

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
Iemand een idee of personal licenses van ReSharper legaal goedkoper aangeschaft kunnen worden (kortingsbonnen of dergelijke)? Ik vind €216 toch wat te duur...

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

incaz schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:15:
[...]

Maar op welke wijze?
(Het grappige is ook dat juist forumcommunities nogal de neiging hebben om op tilt te slaan als er ook maar iets gewijzigd wordt. Ik heb bv geprobeerd om in het kader van de mobiele versie de boel eens wat op te schonen, maar er was vrijwel niets wat ik weg kon halen zonder dat mensen er flink last van hadden.)

Een van de dingen bv is dat de opzet van zowel flarum als discourse veel ruimer is, met veel meer wit. Informatiedichtheid een stuk lager. Dat is fijn voor nieuwe gebruikers, maar als vaste gebruiker betekent dat vooral heel veel meer scrollen voor dezelfde hoeveelheid tekst.
Voor vaste gebruikers echter is het een drama, die moeten veel meer scrollen.

Ik ben dus wel benieuwd naar hele concrete voorbeelden die rigoreus anders zouden kunnen en moeten. Het onderwerp interesseert me behoorlijk, maar van de visies van flarum en discourse ben ik niet overtuigd.
Haha klopt, aan de ene kant soms schreeuwen om vernieuwing en verbetering. Maar toch nooit tevreden met de wijzigingen die je dan aanbrengt. Zelf heb ik twee fora gemaakt, beide goed gebruikt en bezocht door een vaste community. Beide fora zijn ook nog echt traditionele fora, vooral overigens omdat ze ook al weer enkele jaren oud zijn.

Klopt! Dat Florum de heilige graal is zou ik niet durven zeggen. Mij valt op dat ze beweren dingen overzichtelijk te maken, maar dat is (vind ik) niet gelukt. Alles lijkt te sterk op elkaar en dat is lastig lezen en informatie uit elkaar houden is moeilijk om te zien. Wat wel meespeelt is dat je een forum/website/etc. moet leren lezen.

Er is nog te weinig van Florum te zien vind ik, eerst maar eens een werkende versie zien voor ik er een definitief oordeel over zou durven vellen.

Daarnaast; veel van deze nieuwe forumsoftware krijgt niet het gevoel van 'je eigen phpbb/burning board/etc. gevoel' terug.

• Alex)
Bv202 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:29:
Iemand een idee of personal licenses van ReSharper legaal goedkoper aangeschaft kunnen worden (kortingsbonnen of dergelijke)? Ik vind €216 toch wat te duur...
€ 216 is de prijs voor een (overdraagbare) bedrijfslicentie. Als je op 'For individual developers' klikt krijg je 'm al een stuk goedkoper.

• Mercatres
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-11 18:18
Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:28:
[...]

Ik ben ook niet overtuigd. Ik vind een forum zoals GoT eigenlijk best goed werken. Ik herinner me ook nog de introductie van Tweakers 7 toen er overal meer whitespace aan te pas kwam, veel mensen waren daar ook niet al te gelukkig mee.

Wat doet GoT dan zo slecht in jullie ogen?

Waar ik overigens echt niet mee kan werken, zijn die mailinglists...
Mailinglist zijn gewoon een kwestie van een goede mailclient. Thunderbird + Conversation-plugin = succes.
Bv202 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:29:
Hee Bv202 trouwens :w
Zorg dat je een startup bent. Dan krijg je 50% korting.

• Bv202
Alex) schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:31:
[...]

€ 216 is de prijs voor een (overdraagbare) bedrijfslicentie. Als je op 'For individual developers' klikt krijg je 'm al een stuk goedkoper.
Nee, €216 is de prijs van een individual license, inclusief BTW..

• Mercatres
Bv202 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:31:
[...]

Nee :)
http://www.jetbrains.com/...tion.jsp?license=PERSONAL

• Bv202

• Alex)
Bv202 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:31:
[...]

Ah juist, de BTW... erg raar dat ze die prijzen exclusief BTW vermelden :/

• Mercatres
Bv202 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:33:
[...]

Er staat €179 + VAT voor de Full Edition ;)
Ah, op die fiets.

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Alex) schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:34:
[...]

Ah juist, de BTW... erg raar dat ze die prijzen exclusief BTW vermelden :/
In de USA toch standaard? Omdat de VAT per staat verschilt ofzo dacht ik.

Verwijderd

TheNephilim schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:36:
[...]

Klopt :)
Overigens niet altijd handig. De prijzen in de winkel staan ook gewoon zonder VAT vermeld. Het is dus pas wanneer je aan de kassa komt dat je weet hoeveel het je nu eigenlijk echt kost.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2014 11:37 ]

• Alex)
TheNephilim schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:36:
[...]

Klopt, maar als je vooraf kiest voor Nederland verwacht ik eigenlijk dat de prijzen worden aangepast naar de hier geldende standaard voor B2C: inclusief BTW.

• Bv202
Misschien moet ik dan maar overwegen een C#-only licentie te nemen, dat is toch al wat goedkoper. Helaas is er een (kleine) kans dat ik projecten in VB.NET moet maken :(

• Mercatres
Bv202 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:37:
Misschien moet ik dan maar overwegen een C#-only licentie te nemen, dat is toch al wat goedkoper. Helaas is er een (kleine) kans dat ik projecten in VB.NET moet maken :(
Dan reken je dat toch door naar je klant (ik neem even aan dat je een eigen bedrijfje hebt).

• Bv202
Mercatres schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:38:
[...]

Dan reken je dat toch door naar je klant (ik neem even aan dat je een eigen bedrijfje hebt).
Nope, ik werk in een consultancyonderneming waar er geen ReShaper-licenties aanwezig zijn :(

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:08
Als een expense inboeken? :P

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Verwijderd

Ik weet niet waar jij werkt (hehe, ik weet het stiekem wel) maar ik ben er vrij zeker van dat je die dingen niet gewoon voor jezelf mag beslissen ;)

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Alex) schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:37:
[...]

Klopt, maar als je vooraf kiest voor Nederland verwacht ik eigenlijk dat de prijzen worden aangepast naar de hier geldende standaard voor B2C: inclusief BTW.
Daar heb je een punt!

Overigens toen ik mijn PhpStorm licentie laatst verlengde, stond er nog steeds die 19% BTW bij JetBrains :+

• Chris7
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
En voor studenten is alles sowieso gratis: http://www.jetbrains.com/student/ :).

• Alex)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YkvHVbX.png

Duidelijk. :')

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:50

Rannasha

Does not compute.

Komt een bug-report binnen van een web-applicatie waarvan ik het beheer heb overgenomen. Een bepaalde pagina blijkt knoppen te hebben die niet functioneren.

Duik ik in de source van die pagina, staat er iets in de vorm van "Te corrigeren als <naam afdeling> de pagina gebruikt".

Blijkt deze specifieke pagina slechts half geimplementeerd te zijn, maar wel gewoon zonder enige melding voor de gebruikers op het productiesysteem in het menu te staan.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• incaz
Gamebuster schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:26:
[...]

Er is niet persee wat fout, maar vele features zijn gewoon nog overgebleven uit de beginjaren 2000. BBcode? cmon... Is er nog steeds geen degelijke WYSIWYG?
Goeie wysiwyg zou wel mooi zijn, maar ik zou zeker niet van de bbcode afwillen. (Hooguit wat meer richting markdown.) Het is vaak veel makkelijker om gewoon door te typen. Om over rare effecten van onzichtbare codes maar te zwijgen.
(Sterker nog, weet je hoeveel mensen er nog steeds treuren om het verlies van de onderwater-mode van word perfect?)

• Soultaker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:33
TheNephilim schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:41:
Overigens toen ik mijn PhpStorm licentie laatst verlengde, stond er nog steeds die 19% BTW bij JetBrains :+
Dat is het BTW-percentage in Duitsland, waar de bestellingen worden afgehandeld. ;) Het is dus niet alsof ze vergeten zijn de Nederlandse BTW-verhoging door te voeren.

Verwijderd

incaz schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:37:
[...]

Goeie wysiwyg zou wel mooi zijn, maar ik zou zeker niet van de bbcode afwillen. (Hooguit wat meer richting markdown.) Het is vaak veel makkelijker om gewoon door te typen. Om over rare effecten van onzichtbare codes maar te zwijgen.
(Sterker nog, weet je hoeveel mensen er nog steeds treuren om het verlies van de onderwater-mode van word perfect?)
+1
Ik vind die UBB code verdomd handig!
Wat moet ik mij voorstellen bij de onderwater-mode van Word Perfect? :$

/me voelt zich jong

• mbarie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-08-2021
Interesse in bepaalde domeinnaam. Ik weet alleen niet of ik deze partij wel vertrouw :D

Afbeeldingslocatie: https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/10357834_827698833928603_3923251502620717648_n.jpg?oh=e7993c05011badf40aec255d1fd8e6af&oe=54F498C8

spoiler:
Maleware checked

[ Voor 6% gewijzigd door mbarie op 10-10-2014 13:28 ]

Storyteller @ soundcloud

Pagina: 1 ... 60 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.