Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 53 ... 101 Laatste
Acties:
  • 279.375 views

Verwijderd

Arrrggghh, wat een bagger week. Twee weken cluster tijd naar de getver door een of andere loze bug, een folder met data op miraculeuze wijze verdwenen en als klap op de vuurpijl mezelf zo goed als uit mijn eigen vps gesloten :( ;w

Weet niet wat er aan de hand is maar dit gaat nergens over

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-11 23:57

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ach, mijn lichaam besluit buikgriep op te lopen terwijl we vrijdag een hele belangrijke deadline hebben 8)7. Zit nu nog een documentje te tikken, morgen weer even naar kantoor voor een meeting (oa over dit documentje) en daarna kruip ik mijn bed weer in :/

[ Voor 43% gewijzigd door .oisyn op 02-10-2014 01:04 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-10 03:36

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Ik leef met je mee. Ineens heel erg verkouden geworden.

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

• Styxxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-11 16:19
.oisyn schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 01:02:
Ach, mijn lichaam besluit buikgriep op te lopen [...]
en daarna kruip ik mijn bed weer in :/
Achter "de pot" (= wc) bedoel je? :P

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Dat valt gelukkig nog relatief mee, ik voel me vooral misselijk en koortsig maar 't is ook niet zo dat ik niets binnenhou (aan beide kanten ;))

[ Voor 7% gewijzigd door .oisyn op 02-10-2014 02:03 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• ZaZ
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-11 11:39

ZaZ

Tweakers abonnee

Bij mij was ie dit keer niet zo heftig. Ik ben niet geveld. (dat gebeurt ook zelden) Vorige week begon het met een een beetje misselijk en kriebel in mijn keel en gewoon koortsig.
Nu een aantal dagen later trekt het weer een beetje bij. Die grieperige smaak verdwijnt weer een beetje uit mijn mond en de zweterige bovenlip wordt ook steeds minder :P
I'll live 8)

Lekker op de bank

Verwijderd

Iemand ooit gehad dat group/owner naar rtkit/bluetooth wordt gezet met rsync? 8)7
Zo moeilijk zou dat toch niet moeten zijn maar loop al de hele dag te kloten

En beterschap aan alle zieken!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:42

RayNbow

Kirika <3

F.West98 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 22:01:
En...
VT-x is not available, aldus VirtualBox.
VirtualBox zeurt daar ook over op m'n Surface Pro... komt omdat Hyper-V dat al heeft ingepikt. :+

Ik zit zelf trouwens te twijfelen of ik Win10 in een VM prop of dat ik voor een dual boot met VHD optie ga.
(Dat laatste heb ik gedaan op m'n Asus EP121; toen draaide ik Win7 en Win8 DP/CP als dual boot met Win8 op een VHD.)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:44
.oisyn schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 01:02:
Ach, mijn lichaam besluit buikgriep op te lopen terwijl we vrijdag een hele belangrijke deadline hebben 8)7. Zit nu nog een documentje te tikken, morgen weer even naar kantoor voor een meeting (oa over dit documentje) en daarna kruip ik mijn bed weer in :/
Dus volgende week zit de rest van het kantoor thuis? ^^ Beterschap iig alvast.

• wackmaniac
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-11 08:26
Jan_V schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 17:27:
De afgelopen dagen bezig geweest voor een noSQL proof of concept.

Het product waar ik momenteel aan werk heeft behoorlijk veel analyse data. Binnen MS SQL wordt dit in verschillende tabellen gestopt en later een keer samengevoegd met enkele joins en (redelijk) complexe berekeningen, allemaal met LINQ2SQL.
Mijn verwachting was dat dit stukken sneller zou kunnen met een platgeslagen model en dat op te slaan in een noSQL database. Nu heb ik MongoDB en RavenDB geprobeerd, maar beide zijn (vele malen) langzamer. Het verschilt van 4 tot wel 40x zo langzaam met een noSQL database.

Dit had ik niet verwacht. Moet maar eens kijken of het model misschien moet worden aangepast, of dat ik in m'n code nog iets fout doe. Of natuurlijk dat MS SQL gewoon de beste oplossing is voor dit product, dat kan natuurlijk ook.
Ook indices aangebracht op de tabellen? Is het dan wel geen SQL, maar die indices zijn nog steeds nodig om snelheid te maken. Afhankelijk van hoeveel rijen er in de tabel(len) zitten en welke data je probeert op te halen kan dat je probleem wel eens zijn.

Read the code, write the code, be the code!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:31
Caelorum schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 09:07:
Zeker, vind zelf de DE oploskoffie de lekkerste, maar drink momenteel (als in tijdens het typen :P) Nescafe oploskoffie en dat is altijd nog stukken beter dan wat er uit de meeste automaten komt (incl. de meeste andere vriesdroogmeuk).
Maar het blijft gevriesdroogde 10-dubbele espresso waar je heet water bij gooit he!
Gisteravond Nescafe Gold en DE Excellent gehaald.
De Nescafe valt gelijk af, net zo smerig als uit de automaat. Bij nadere inspectie lijkt de automaat ook gevuld te zijn met Nescafe oploskoffie.
DE Excellent is iets beter. Binnenkort maar op zoek naar andere varianten in kleinverpakking, wellicht zo'n eco shop.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11 15:46

OkkE

CSS influencer :+

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• wackmaniac
Hehe, denk je lekker een beetje vooruit te hebben gedacht :)

• Otherside1982
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:23
Versienummers van Windows controleren is moeilijk. Waarschijnlijk is dat de reden dat de majorversion 6 nog niet gewijzigd is sinds Vista. Dat probleem is al zo oud als Windows 95.

Gelukkig is er sinds Windows 2000 een Windows api functie voor: MSDN: VerifyVersionInfo function (Windows)

• incaz
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-11-2022
Java:
1
2
3
4
if (osName.startsWith("Windows")) {
    if (osName.indexOf("9") > 0)
        return true;
}

Nog scarier :X

[ Voor 5% gewijzigd door incaz op 02-10-2014 09:34 ]

Never explain with stupidity where malice is a better explanation

• Caelorum
Jan_V schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:03:
[...] Gisteravond Nescafe Gold en DE Excellent gehaald.
De Nescafe valt gelijk af, net zo smerig als uit de automaat. Bij nadere inspectie lijkt de automaat ook gevuld te zijn met Nescafe oploskoffie.
DE Excellent is iets beter. Binnenkort maar op zoek naar andere varianten in kleinverpakking, wellicht zo'n eco shop.
Ik zei toch al dat het gevriesdroogde 10-dubbele espresso blijft. Dat vriesdrogen is echt dodelijk voor de smaak en daar kunnen ze niet zo super veel aan doen. Ze kunnen hooguit de smaak iets veranderen door andere bonen te gebruiken. Ik betwijfel of het spul van de eco shop beter gaat smaken, maar hoor het graag van je :)
En anders http://www.koffiecenter.n...dpresso-wild-hybride.html zoiets nemen? De prijs is alleen iets minder ^^

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:06
Goeiemorgen iedereen!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

*O* Windows 10 :)
Gewoon installeren op mijn primaire werklaptop :+
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/VvcknrPWQf86YlAIBtd3vpMj/full.png
Vind het nu al top! Vooral dat je de metro apps eindelijk kunt windowen! Enige twee nadelen:
- Mijn startmenu opmaak is foetsie, had het net zo lekker ingericht
- Een deel van de icoontjes zijn nieuw in explorer, en een deel nog niet, ziet er een beetje inconsistent uit

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

• deadinspace
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11 13:28

deadinspace

The what goes where now?

Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 02:51:
Iemand ooit gehad dat group/owner naar rtkit/bluetooth wordt gezet met rsync? 8)7
Als je rsynct vanaf een remote systeem en --numeric-ids gebruikt dan kan zoiets makkelijk voorkomen afhankelijk van de account-ids op beide machines. Sla er iig even de manpage op na, met name de --owner en --numeric-ids opties.

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Een importscript geschreven en ik had wat tijd over.
Het heeft nu ascii-art en een progressbar :+

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rqFcZ52.png

*O*

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

• Chris7
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
.Gertjan. schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:15:
*O* Windows 10 :)
Gewoon installeren op mijn primaire werklaptop :+
[afbeelding]
Vind het nu al top! Vooral dat je de metro apps eindelijk kunt windowen! Enige twee nadelen:
- Mijn startmenu opmaak is foetsie, had het net zo lekker ingericht
- Een deel van de icoontjes zijn nieuw in explorer, en een deel nog niet, ziet er een beetje inconsistent uit
Dat laatste viel mij ook op inderdaad, ik verwacht dat Microsoft sowieso de meeste systeemiconen gaat vervangen, want Windows beweegt zich zeker met het nieuwe startmenu meer naar een 'plattere' omgeving. Wat zeker mooi kan zijn, als het maar consistent wordt doorgevoerd.

• wackmaniac
Ze verwachten pas halverwegen 2015 te releasen, dus ik gok dat ze dat soort zaken gaanderweg nog wel op zullen gaan pakken.

• P-Storm
  • Laatst online: 10-11 15:18
Wat mij opviel en volgens mij had ik het uit de comments van het nieuws item, de dingen die Microsoft allemaal volgt van je pc. Iedereen heeft zoiets van meh, boeiend? Of moet ik die discussie ergens anders op GoT eerder verwachten :+

• Soundless
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-10 16:54
Ik word net gebeld door bedrijvenpagina.nl met het verhaal dat ik op hun pagina vermeld sta en dat ik voor €180 per jaar een hogere vermelding kan krijgen en gegarandeerd 15 winstgevende klanten krijg via hun.

Op mijn vraag hoe ze controleren of een klant winstgevend is of niet zei ze 'Na 1 jaar nemen we contact met u op en vragen we u of u 15 winstgevende klanten heb gehad in het afgelopen jaar'. Wtf....

Op mijn vraag hoe ze aan mijn telefoonnummer komen zei de telefoniste dat ze 'onderdeel' zijn van de KvK en hierdoor mijn gegevens hebben.

Ik vroeg haar mij later vandaag hierover terug te bellen (zodat ik even kan opzoeken wtf dit nou is).

Na 2 minuten googlen blijkt dat ze gewoon uit haar nek zat te l*llen. Ze zijn geen onderdeel van de KvK en er blijken meer van dit soort sites te zijn die mensen proberen te belazeren. Ik moet zeggen dat ik het al raar vond dat de KvK opeens een bedrijvengids zou hebben gestart. Vooral omdat je op hun site eigenlijk alle bedrijven al kan opzoeken...

Wordt een kort gesprek vanavond

• azerty
Nee! Hou het zo lang mogelijk, maar haak uiteindelijk af. Verliezen ze tijd mee :D

• xehbit
  • Laatst online: 19-10 22:50

xehbit

Soundless schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 14:23:
Ik word net gebeld door bedrijvenpagina.nl met het verhaal dat ik op hun pagina vermeld sta en dat ik voor €180 per jaar een hogere vermelding kan krijgen en gegarandeerd 15 winstgevende klanten krijg via hun.

Op mijn vraag hoe ze controleren of een klant winstgevend is of niet zei ze 'Na 1 jaar nemen we contact met u op en vragen we u of u 15 winstgevende klanten heb gehad in het afgelopen jaar'. Wtf....

Op mijn vraag hoe ze aan mijn telefoonnummer komen zei de telefoniste dat ze 'onderdeel' zijn van de KvK en hierdoor mijn gegevens hebben.

Ik vroeg haar mij later vandaag hierover terug te bellen (zodat ik even kan opzoeken wtf dit nou is).

Na 2 minuten googlen blijkt dat ze gewoon uit haar nek zat te l*llen. Ze zijn geen onderdeel van de KvK en er blijken meer van dit soort sites te zijn die mensen proberen te belazeren. Ik moet zeggen dat ik het al raar vond dat de KvK opeens een bedrijvengids zou hebben gestart. Vooral omdat je op hun site eigenlijk alle bedrijven al kan opzoeken...

Word vervolgt... >:)

Verwijderd

Wel, als ze je op papier kunnen bezorgen dat je je geld terugkrijgt als je geen 15 nieuwe winstgevende klanten hebt gekregen, lijkt er voor mij vrij weinig risico aan.

Maar goed, het zou niet de eerste keer zijn dat ik mij goed in't zak laat zetten :D

• mbarie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-08-2021
Ja joh, dat soort sites zijn gewoon oplichterij. Ik krijg te vaak van dat soort mails dat ik nog even 200E moet betalen voor mijn vermeldingen op een site om dan in het kleinst leesbare lettertype te lezen dat het een aanbieding betreft.

[ Voor 9% gewijzigd door mbarie op 02-10-2014 14:37 ]

Storyteller @ soundcloud

• Soundless
wsitedesign schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 14:26:
Nee! Hou het zo lang mogelijk, maar haak uiteindelijk af. Verliezen ze tijd mee :D
Klinkt als een betere optie. Ik zal eens kijken of mij dat lukt >:)

• azerty
Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 14:32:
[...]

Wel, als ze je op papier kunnen bezorgen dat je je geld terugkrijgt als je geen 15 nieuwe winstgevende klanten hebt gekregen, lijkt er voor mij vrij weinig risico aan.

Maar goed, het zou niet de eerste keer zijn dat ik mij goed in't zak laat zetten :D
Mag ik je een DM sturen met een interessant voorstel? })

Verwijderd

wsitedesign schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:09:
[...]

Mag ik je een DM sturen met een interessant voorstel? })
Alleen als dit betekent dat ik er echt rijk van ga worden ;)

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-11 10:24

Bosmonster

*zucht*

Soundless schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:00:
[...]

Klinkt als een betere optie. Ik zal eens kijken of mij dat lukt >:)
Halverwege gewoon ineens zeggen "klinkt heel interessant! Een moment, er staat iemand aan de deur".

En dan de telefoon wegleggen en met een boekje even naar de wc gaan.

De laatste keer dat ik dit deed en na een kwartier de telefoon weer pakte zat die tuthola dus nog zowaar aan de lijn. Maar heel vrolijk was ze niet meer :+

• azerty
Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:10:
[...]

Alleen als dit betekent dat ik er echt rijk van ga worden ;)
Bij deze ;)

• Soundless
Bosmonster schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:12:
[...]

Halverwege gewoon ineens zeggen "klinkt heel interessant! Een moment, er staat iemand aan de deur".

De laatste keer dat ik dit deed en na een kwartier de telefoon weer pakte zat die tuthola dus nog zowaar aan de lijn. Maar heel vrolijk was ze niet meer :+
Hahhaha. Dit klink erg leuk :P
Potje LoL (+/-40min) terwijl ze wacht :P

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:43

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Ontvangen de andere software bakkers hier ook elke week wel een telefoontje van een bedrijf dat je wel wilt helpen met een WBSO subsidie aanvraag? Wel eens zelf naar gekeken maar leek me meer moeite dan dat het waard is. Of mis ik hier echt de pot met goud onder de regenboog? :+

• OkkE

OkkE

Bosmonster schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:12:
[...]

Of doorverbinden met een collega, die dan weer doorverbind met een andere collega, etc., etc. :) Sommige blijven bijzonder lang aan de lijn voor ze door hebben dat ze nooit de juiste persoon zullen spreken. :D

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:38

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

@soundless en bosmonster; of je zet ze in wacht kan ze al niet meer mee luisteren :D

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Koetjeboe schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:14:
Ontvangen de andere software bakkers hier ook elke week wel een telefoontje van een bedrijf dat je wel wilt helpen met een WBSO subsidie aanvraag? Wel eens zelf naar gekeken maar leek me meer moeite dan dat het waard is. Of mis ik hier echt de pot met goud onder de regenboog? :+
Kan interessant zijn, maar het opzetten van een aanvraag vergt wel wat tijd. Heb zelf ook een tijdje wat WBSO projecten gedaan, maar je krijgt te maken met best wel wat regels en administratieve lasten.

Daarnaast is het voor eenmanszaakjes niet altijd even handig omdat je minimaal 500 uur moet besteden aan die projecten en daar een vast bedrag/aftrekpost voor krijgt. Maak je meer, krijg je niets extra's, doe je minder krijg je niets.

Nadeel van die bureau's is, dat je zelf alsnog heel betrokken moet zijn bij de aanvraag (aangezien je zelf een deel input moet leveren), en dat ze schofterige percentages durven te vragen van de toegekende regelingen...

Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-10 08:50
Mijn 290X is niet snel genoeg voor mijn grote monitor. #geekproblems

Zal ik een 2e halen...

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Wat voor monitor heb jij?!
Mijn HD6790 trekt mijn opstelling prima 8)

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
mbarie schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 14:36:
Ja joh, dat soort sites zijn gewoon oplichterij. Ik krijg te vaak van dat soort mails dat ik nog even 200E moet betalen voor mijn vermeldingen op een site om dan in het kleinst leesbare lettertype te lezen dat het een aanbieding betreft.
Ik ben een paar keer gebeld door zulke bedrijven en je moet ze inderdaad zo lang mogelijk aan de lijn houden. Persoonlijk maak ik er meestal een sport van het om te draaien en hun een nieuwe site aan te smeren :)

---
Ik zie dat u <techniek x, y, z> gebruikt maar als u gaat voor <techniek a,b,c> is het veel bla voor jullie. Wat zullen we doen? X maanden werk a uurtarief van Y? Waarom ik afwijk van uw onderwerp? Ik dacht dat we elkaar dingen gingen verkopen, u belt mij toch? Wat is uw naam en adres? Dan stuur ik u straks even een factuur voor consultancy, ik heb immers uw site al geanalyseerd en mijn uurtarief bla.
---

Ik vind het geweldig om te doen maar ik wordt nooit meer gebeld, ik weet ook niet waarom :+

• Mercatres
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-11 18:18
Gamebuster schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 16:07:
Mijn 290X is niet snel genoeg voor mijn grote monitor. #geekproblems

Zal ik een 2e halen...
Een tweede scherm gaat je probleem niet oplossen hoor ;)

• Gamebuster
Mercatres schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 16:12:
[...]

Een tweede scherm gaat je probleem niet oplossen hoor ;)
2e videokaart, duh
F.West98 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 16:08:
Wat voor monitor heb jij?!
Mijn HD6790 trekt mijn opstelling prima 8)
3440x1440 pixels, ik wil BF4 op ultra :P

[ Voor 36% gewijzigd door Gamebuster op 02-10-2014 16:15 ]

• Gleighton
  • Niet online
2e Scherm én een 2e videokaart, is dat niet het beste van beide werelden :+

• Gamebuster
Nee, je kan niet gamen met 2 schermen :P

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Kan prima. Supreme Commander FTW.

• _Moe_
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:06
Cartman! schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 16:11:
[...]
Ik zie dat u <techniek x, y, z> gebruikt maar als u gaat voor <techniek a,b,c> is het veel bla voor jullie. Wat zullen we doen? X maanden werk a uurtarief van Y? Waarom ik afwijk van uw onderwerp? Ik dacht dat we elkaar dingen gingen verkopen, u belt mij toch? Wat is uw naam en adres? Dan stuur ik u straks even een factuur voor consultancy, ik heb immers uw site al geanalyseerd en mijn uurtarief bla.

Ik vind het geweldig om te doen maar ik wordt nooit meer gebeld, ik weet ook niet waarom :+
_/-\o_

RTFM!

• Gleighton
  • Niet online
Tja dan moet je toch maar voor 3 schermen gaan :P

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Maar wat voor scherm heb je dan?

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Eentje met pixels

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Gamen op 3 schermen is wel gaaf :) Alleen jammergenoeg heb ik zelf maar 2 schermen die ongeveer even groot zijn.

• xehbit

xehbit

Ik heb 3 awesome schermen :D

Foto met HTC One gemaakt, paarse gloed...

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t1.0-9/10419027_524236971047059_727343350938646010_n.jpg?oh=81bb09b8b8cda244203cf6aea75bf3ca&oe=54C97D5F&__gda__=1422725790_0226eb30629f1243b1ca1b5cf8f6c166

[ Voor 8% gewijzigd door xehbit op 02-10-2014 16:19 ]

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

5 :o
En dezelfde stoel als ik :D
En een groter bureau

• Mercatres
Volgens mij kan ik niet meer tellen dan...

Thuis staat nu ook een dualscreen-setup. Heel fijn om te gamen is dat niet, nee. Maar om nu een derde scherm te nemen.. da's een beetje overkill. Staat toch zelden aan...

• _Moe_
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:06
Dragon707 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 16:18:
Ik heb 3 awesome schermen :D

Foto met HTC One gemaakt, paarse gloed...

[afbeelding]
Kleine overkill, niet?

Ik red het prima met mijn laptopscherm, al heb ik er wel een 24inch widescreen naast staan.

RTFM!

• Gamebuster
Heeft iedereen die awesome Ikea stoel ofzo? Ik heb m hier ook staan
.oisyn schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 16:16:
Kan prima. Supreme Commander FTW.
Ha, ja dat is dan ook de enige game

[ Voor 16% gewijzigd door Gamebuster op 02-10-2014 16:22 ]

• xehbit

xehbit

F.West98 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 16:19:
En een groter bureau
De meest linker staat aan mn server waar wat monitoring software op draait, de 3 schermen in het midden zijn aan mn werk pc aangesloten (gamen op 3 schermen is prima te doen). en dan komt mijn awesome laptopje die heel wat heeft meegemaakt.
_Moe_ schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 16:20:
[...]

Kleine overkill, niet?

Ik red het prima met mijn laptopscherm, al heb ik er wel een 24inch widescreen naast staan.
Overkill, ik vind het wel handig, 1 scherm met mail/docs, 1 scherm met VIM windows en dan laatste scherm voor browser. De laptop en meest linker scherm zijn niet altijd actief.

[ Voor 33% gewijzigd door xehbit op 02-10-2014 16:23 ]

• Mercatres
Gamebuster schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 16:21:
Heeft iedereen die awesome Ikea stoel ofzo? Ik heb m hier ook staan

[...]

Ha, ja dat is dan ook de enige game
*kuch* Skyrim *kuch*

• Gamebuster
Wat heb je aan een 2e scherm in skyrim? Kaart op scherm 2?

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Een andere game, omdat Skyrim zo kut is :+

• Gamebuster
.oisyn schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 16:31:
Een andere game, omdat Skyrim zo kut is :+
_O-

ps.: skyrim is awesome

• xehbit

xehbit

Skyrim gekocht, nooit gespeeld ... https://steamdb.info/calc...1198035501555&currency=it

Die knop met "Get disappointed in your life" _O-

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Even een aantal gratis .ovh-domeinen gekocht 8)

• xehbit

xehbit

F.West98 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 16:40:
Even een aantal gratis .ovh-domeinen gekocht 8)
Waar :O ?

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Bij OVH :+

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

AAARGH!!!! F*ck you Twitter en Facebook... Word helemaal ziek van al die net-niet implementaties. Vooral Twitter heeft er een handje van... Oh je wil een plaatje uploaden? Prima, moet je even multipart doen, maar pas op, de standaard libraries hebben er moeite mee en dus moet je zelf maar ff met multipart kloten... Daarnaast werken we bij die posts op een alternatieve manier met oAuth, dus moet je maar ff zelf uitzoeken wat er wel en niet mee moet in de berekening.

Lukt het je niet? Tja krijg je gewoon een algemene error en mag je lekker zelf uitvogelen waarom we je die error geven... :(

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-10 12:53

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

72 reacties op m'n blog binnen 24 uur _/-\o_ Ik ben zo goed _O- _O-
Oh oh wat ga ik stuk om dit zeg, wat een niveau :D

edit;'

The Internets: Ik ben er helemaal klaar mee, oh wacht.. toch niet

[ Voor 48% gewijzigd door Douweegbertje op 02-10-2014 17:03 ]

• xehbit

xehbit

Douweegbertje schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 17:01:
72 reacties op m'n blog binnen 24 uur _/-\o_ Ik ben zo goed _O- _O-
Oh oh wat ga ik stuk om dit zeg, wat een niveau :D
Linkje :) ?

• OkkE

OkkE

• Douweegbertje

Douweegbertje

• Caelorum
Dragon707 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 16:33:
Skyrim gekocht, nooit gespeeld ... https://steamdb.info/calc...1198035501555&currency=it

Die knop met "Get disappointed in your life" _O-
Maar dan wel CS:S en CS:GO spelen 8)7

^^

• azerty
Ik deed dat ook altijd met 18+ websites O-)

• xehbit

xehbit

Caelorum schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 17:11:
[...]

Maar dan wel CS:S en CS:GO spelen 8)7

^^
Uhm, tsja, ehhhh... ..... ....oh moet zo even eten maken.

Verwijderd

Prachtig dit!
Doet me een beetje denken aan sites zoals http://tvolen.be. Voor wie dit niet kent, zeker de moeite waard om hem te bekijken. Lees ook eens een paar reacties ;)

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Oh god, die user waar je het over hebt is sowieso een aandachtshoer van hier tot Tokio :/

• Caelorum
Zijn posts worden ook steeds minder interessant. Tot op het punt dat hij bijna als custom css regel gaat worden geëerd zoals marcotm ^^

• azerty
Caelorum schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 18:45:
Zijn posts worden ook steeds minder interessant. Tot op het punt dat hij bijna als custom css regel gaat worden geëerd zoals marcotm ^^
Waarom in godsnaam custom CSS? :X

Maybe, just maybe, someone cares.: Tweakblogs filter script is veeel beter :)

• Soundless

Hahaha, ze hebben gebeld en ik heb gelachen! Ik plaats zo nog even heel het verhaal >:)

• azerty
Doen, ik ben benieuwd!

• Damic

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

F.West98 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 16:19:
En een groter bureau
Mijn bureau is hoger en dikker (4cm dik) :p maar heb wel dezelfde stoel 1 klaag item, mijn headset blijft hangen achter de leuning :(

grmbl zen-cart daar geraak ik gefrustreerd van, ineens werkt een ander taal pakket niet meer :/ of maar half

[ Voor 19% gewijzigd door Damic op 02-10-2014 20:09 ]

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

• Caelorum
Omdat ik geen userscript addon heb geinstalleerd en custom css al aanstaat voor een hoop andere kleine ergernissen van deze site? Daarnaast, wat moet ik anders met al die punten op deze site als ik niet custom css heb aanstaan?

Vanmiddag weer eens een klein stukje Baldur's Gate gespeeld. Binnen 15min was ik dood ^^ Was vergeten dat je als mage beter wat achteraf kan gaan staan :D

[ Voor 21% gewijzigd door Caelorum op 02-10-2014 20:11 ]

• azerty
Ok, in dat geval... Verschillende manier van aanpak, zelfde resultaat :+

• Douweegbertje

Douweegbertje

Soundless schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 19:24:
[...]

Hahaha, ze hebben gebeld en ik heb gelachen! Ik plaats zo nog even heel het verhaal >:)
Mja standaard meuk als je zelf een bedrijfje hebt.

Hun hebben een soort abbo, waarbij ze -alle- bedrijven krijgen (of in een bepaalde branche) die bijvoorbeeld net opgericht zijn. Iedereen kan een query draaien bij de KvK op allerlei variabelen :) Zelf ook eens gedaan.
Vervolgens praten ze op een bepaalde manier om je weer geld afhandig te maken.

Zo kan ik je nog wel een paar dingen opnoemen die je binnenkort gaat krijgen:

acceptgiro voor 'een bepaalde dienst' waarbij uiteindelijk in de kleine lettertjes staat dat dit een offerte is die bij betaling pas ingaat (oftewel je hoeft niet te betalen).

en zo zijn er nog tig andere dingen... dus goed opletten :)

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-10 15:32
Bijna, echt bijna goed...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/erG4QYY.jpg

We are shaping the future

• Damic

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Lol Alex

• Chris7
  • Niet online

Haha, die belden mij gisteren ook, met de mededeling dat "ze merkten dat er de laatste paar dagen veel werd gezocht op bedrijven in [Woonplaats]." :? Wat is dat nou voor opmerking, ik woon in een vrij grote stad in de Randstad, natuurlijk wordt er veel gezocht op bedrijven in deze stad.

En waarom zou het feit dat ze extra zoeken in deze stad iets voor mij betekenen? Ik geloof niet dat zoeken op "webdesign" of "webdevelopment" en mij dan inhuren, dat gaat altijd via-via, want ik ben gewoon student met een eigen bedrijf.

Maar goed, wegens wet op de privacy moest ik even toestemming geven om adres, telefoonnummer en e-mailadres bij hun op de website te zetten. Hij had er al wat verzameld, zullen we die even doornemen of te kijken of ze goed zijn (helemaal niet eerst vragen of ik dat überhaupt wel wilde).

Nou ja, toen was het snel klaar, want dat wil ik helemaal niet, dan wordt ik straks door nog meer van zulke figuren gebeld. En met die eerste zin had hij zijn geloofwaardigheid sowieso al verspeeld.

Viel me mee dat 'ie niet opdringerig was, legde daarna snel neer. Al klinken de suggesties van wsitedesign in "De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 7" en Bosmonster in "De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 7" wel goed om de volgende keer te proberen :9.
Soundless schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 19:24:
[...]

Ah, ben benieuwd :).

[ Voor 4% gewijzigd door Chris7 op 02-10-2014 20:34 ]

• Caelorum
Wow just Wow!: YouTube: Top 5 - Worst voice acting in gaming Ze maken gewoon Nederlanders belachelijk :(
^^

• Chris7
  • Niet online
Caelorum schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 21:35:
Ze maken gewoon Nederlanders belachelijk :(
Ja, dat kan echt niet!!! Neem nou de Coffee Corner, Nederlanders belachelijk maken, dat gebeurt hier echt nooit. O-)

• Caelorum
Nee, het zijn toch altijd belgen die zich voordoen als Nederlanders? :D

• azerty
Waarom zou ik mij in godsnaam willen voordoen als Nederlander? Iets ergers kun je je zelf toch niet inbeelden? O-)

• Chris7
  • Niet online
Ok, dan zullen we je voortaan weer gewoon als Belg belachelijk maken :+.

• azerty
Chris7 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 22:01:
Ok, dan zullen we je voortaan weer gewoon als Belg belachelijk maken :+.
Doe maar, kan mij niet zoveel schelen hoor, klompmans ;)

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-02 08:50

BikkelZ

CMD+Z

Toch klinken we echt zo ;(

iOS developer

• azerty
Niet iedereen van jullie though ;)

Verwijderd

wsitedesign schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 22:28:
[...]

Klompmans _/-\o_ _O-

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:12

Firesphere

Yoshis before Hoshis

wsitedesign schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 22:28:
[...]

Als je nou "kaaskop" had gezegd, had ik iets van je opmerking begrepen. Klompmans slaat als een klomp op een klinker.

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Firesphere schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 01:33:
[...]

Als je nou "kaaskop" had gezegd, had ik iets van je opmerking begrepen. Klompmans slaat als een klomp op een klinker.
Belgen, wat kunnen ze nu wel goed? ;)
Pagina: 1 ... 53 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.