2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Waarom een abstract class en geen trait?dcm360 schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 17:56:
Scala:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 object Pruts { def sum(number: Num): Int = number match{ case One(next) => 1 + sum(next) case Zero() => 0 } sum(One(One(One(Zero())))) } abstract class Num case class Zero extends Num case class One(next:Num) extends Num
Hm, niet verkeerd.
Ik moet ook weer eens wat met Scala gaan doen. Mijn website herschrijven schiet niet echt op, te lui om een heel CMS te gaan bouwen voor het beheer.
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
Ik leef met je mee.....oisyn schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 16:26:
C++:
1 2 #include <aap> while const int "string" 12345 ident method() /* comment */ ==

Het gebrek aan intentie om Num als mixin te gebruiken in andere classes kan als onderbouwing voor het kiezen van abstract class in plaats van trait dienen.WernerL schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 19:39:
[...]
Waarom een abstract class en geen trait?
1. je opent de pagina, waarna die pagina nog eens apart delen in gaat laden
2. content verspringt
3. je gaat naar pagina 2, maar je moet zelf nog even naar boven scrollen, heel regelmatig staar ik gewoon naar een leeg vlak omdat de resultaten zover niet komen
4. klikt op details van een product, terug, baf, weer op pagina 1.
Terwijl er eigenlijk geen probleem was met querystrings. Het mag dan wel heel hip zijn, maar het heeft vrijwel geen meerwaarde bij gepagineerde content...
Never explain with stupidity where malice is a better explanation
1: dat is de bedoeling, zodat je al kunt 'browsen'. Super fijn als je 'zware' dingen moet laden. Zo kun je rustig dingen laten laden, en hoef je niet eerst 15 seconden te wachten.
2: Dat is dan een fout, normaal geef je een 'box' een height mee, zodat de content al goed staat. Hierin laadt je dan je zooi.
3: dan is A) de implementatie ruk, want je zou niet zoveel moeten zien en het dan 'niet vinden' en
4: ook implementatie. Ten eerste kan je namelijk wel terug komen waar je was, en ten tweede zijn er ook andere manier om content van een product te laten zien.
Maar de goede implementatie is wel nodeloos ingewikkeld voor zaken die je eigenlijk al gratis en voor niets bij een normale pagina-indeling krijgt. Het al kunnen browsen bv is een zinloos argument als het gaat om het laden van de main content. Wat wil je dan alvast gaan browsen? D'r is niks. Maar ondertussen heb je wel een boel requests en parsing nodig voor iets wat je ook gewoon in je doc had kunnen stoppen.
Hoe je betrouwbaar een box mee kunt even aan content die nog niet hebt geladen zie ik trouwens niet zomaar voor me... Ja, met overflow: hidden, maar daar word je ook niet echt gelukkiger van meestal.
Html en css hebben een aantal beperkingen, maar ook een boel functionaliteit - use it. Het enthousiasme waarmee men probeert dat tegen te gaan verbaast door dingen 'op te lossen' die eigenlijk nooit een probleem waren verbaast me elke keer weer.
Never explain with stupidity where malice is a better explanation
Ik heb ineens 1TB aan OneDrive opslag door mijn Office 365 abo (€80 via surfspot, academy subscription).
Nice
Iedere Office 365 abo heeft dit.F.West98 schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 22:37:
WTF
Ik heb ineens 1TB aan OneDrive opslag door mijn Office 365 abo (€80 via surfspot, academy subscription).
Nice
Heb zelf momenteel 1,23TB.
Heb je als het goed is al een week of twee ^^F.West98 schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 22:37:
WTF
Nice
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Gelukkig kon ik via de supportlijn van MS de boel alsnog opnieuw activeren, maar ik vraag me dan toch af of m'n key compromised is...
Gelukkig heb ik de factuur en het officiële cd hoesje met key sticker nog om het evt. te bewijzen richting Microsoft.
Het lijkt net een jonge versie van mijn kat
[ Voor 42% gewijzigd door Laurens-R op 06-08-2014 23:39 ]
Verwijderd
Proficiat! Ben wel benieuwd waarom je je kat per se naar een automerk moet noemen. Tesla is inderdaad een leuke naam maar zou hem eerder noemen naar Nikola Tesla in plaats naar het automerk (al is dat uiteraard vernoemd naar Nikola).
Zelf zou ik mijn kat Tux noemen. De TS in dat topic heeft zijn kat toen Charles Darwin genoemd een van mijn andere suggesties. Helaas nooit een prijs ontvangen
http://casa-laguna.net/about-us/who-lives-here/show/dodgeVerwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 23:52:
[...]
Proficiat! Ben wel benieuwd waarom je je kat per se naar een automerk moet noemen. Tesla is inderdaad een leuke naam maar zou hem eerder noemen naar Nikola Tesla in plaats naar het automerk (al is dat uiteraard vernoemd naar Nikola).
Zelf zou ik mijn kat Tux noemen. De TS in dat topic heeft zijn kat toen Charles Darwin genoemd een van mijn andere suggesties. Helaas nooit een prijs ontvangen
Daarom.
De keuze voor Tesla is een kruizing tussen Natuurkunde en Automerken
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| fn main() { // A simple integer calculator: // `+` or `-` means add or subtract by 1 // `*` or `/` means multiply or divide by 2 let program = "+ + * - /"; let mut accumulator = 0i; for token in program.chars() { match token { '+' => accumulator += 1, '-' => accumulator -= 1, '*' => accumulator *= 2, '/' => accumulator /= 2, _ => { /* ignore everything else */ } } } println!("The program \"{}\" calculates the value {}", program, accumulator); } |
Ok, misschien ook te nieuwe taal
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| def train_classifier(): query = models.Transaction.filter( category__isnull=False, reviewed=True ) train_set = [] for transaction in query: features = feature_extractor(transaction) train_set.append((features, transaction.category.name)) return nltk.MaxentClassifier.train(train_set) |
Meh dit valt tegen

+1 voor de naam
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
We are shaping the future
1
2
3
4
| def foo(): "Comment?" if 123 > True: yield "blaat" # comment |
1
2
3
| Werkt dit ook? ,----------[++++++++++.,----------] [Awesome.] |
Ok, de kleurtjes zijn lelijk, maar het is beter dan niets, en misschien dat dit later nog wat getweakt kan worden.

edit: nee, niet in de legenda, wel in de middelste 2 diagrammen...
[ Voor 34% gewijzigd door EddoH op 07-08-2014 10:32 ]
Alleen hebben ze meteen de syntax colouring van C++ vernaggeltSoultaker schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 10:04:
Jawel, maar dat was in 1999 ofzo geïmplementeerd en supporte allerlei veelgebruikte talen zoals Python, Perl, Ruby en Bash niet.
[ Voor 6% gewijzigd door Caelorum op 07-08-2014 10:12 ]
Gisteren cv geupload naar itbanen.nl.. blijkt mn cv opeens ook bij andere portals geupload en word ik platgebeld door recruiters. Niet blij
Het domme is: ik kan bij hen niet eens inloggen (e.g. intermediair).
vpm schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 10:15:
*negeert bovenstaande gesprekken*
Gisteren cv geupload naar itbanen.nl.. blijkt mn cv opeens ook bij andere portals geupload en word ik platgebeld door recruiters. Niet blij
Het domme is: ik kan bij hen niet eens inloggen (e.g. intermediair).
Lijkt me dat als je iets aanpast bij itbanen, die anderen dat vanzelf zien en je daar dus niets hoeft aan te passen.Waarom is mijn cv nu zichtbaar bij meer werkgevers?
De CV-Database van Tweakers & ITBanen is nu ook toegankelijk voor werkgevers die op NationaleVacaturebank of Intermediair toegang hebben tot de CV-Database en op zoek zijn naar IT’ers. Door het grote klantenbestand van NationaleVacaturebank en Intermediair is de kans dat jouw cv naar voren komt dus veel groter.
en dan nu aan het werk
[ Voor 31% gewijzigd door vpm op 07-08-2014 10:32 ]
Reusable HTML en DOM/CSS scoping. Verschillende API's abstraheren, straks wordt het nog eens een relaxt platform om voor te devven!
Laat onze baas het maar niet horenAlex) schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 01:23:
Ik heb sinds vandaag ook nieuw speelgoed in huis. Het mijne miauwt en krabt echter niet.
spoiler:Ik heb een Nexus 5 gekocht

Ik heb ook nog wat van dat fruitspul in m'n tas zitten, zal hij vast ook niet blij van worden.
Read the code, write the code, be the code!
Je bent niet verplicht om jQuery te gebruiken hoor. Je website kan vast ook zonderwackmaniac schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 11:30:
Pffffff, jQuery ....
RTFM!
Completion ports?Laurens-R schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 12:34:
Hoe wil je anders asynchroon werken zonder nieuwe thread?
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
1 keer die thread aanmaken en die hergebruiken?Laurens-R schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 12:34:
Dus niet bij elke aanroep van een methode die thread nieuw aanmaken. Dan kost dat inderdaad relatief veel tijd.
En de performance van de async queue LMAX Disruptor schijnt juist vele malen beter te presteren, door juist geen gebruik te maken van locking.
tl;dr: Juist door gebruik van locking checkt (en schrijft) de processor de status hiervan in het geheugen. Hierdoor moet de processor bij verwerking van je object deze opnieuw inladen ipv deze direct te kunnen gebruiken. Dus je gebruikt lvl2 geheugen vs lvl1.
let the past be the past.
Kwam niet heel duidelijk uit mijn andere post, je hebt natuurlijk wel een andere thread nodig, maar dan 1 thread met event loop die alle async of background taken(alles wat je niet op de UI thread wilt) op zich neemt, in plaats voor elke scheet een thread met start/stop/callback/locking mechanismes maken.Laurens-R schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 12:34:
In Qt kan je zoveel doen met signals/slots en alle multithreaded geneuzel laten oplossen door gebruik van event loops. Je code wordt er zoveel simpeler en leesbaarder van.
[ Voor 8% gewijzigd door EddoH op 07-08-2014 13:23 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

SQL injectie mogelijkheden all over the place

github --> blameWernerL schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 14:16:
Ik ontdek zojuist het gebruik van addslashes() voor het escapen van userinput in de code van een van mijn collega's. Even checken op de live omgeving, en ja hoor.![]()
WernerL schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 14:16:
Ik ontdek zojuist het gebruik van addslashes() voor het escapen van userinput in de code van een van mijn collega's. Even checken op de live omgeving, en ja hoor.![]()
Github is een Platform, geen VCS
In mijn hoofd wordt git nog steeds automatisch omgezet naar github
Terwijl er idd allemaal andere soorten zijn
Zolang sommige constructies niet of nauwelijks te bakken zijn in prepares statements wel ja.Martijn19 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 14:36:
Schrijven er nog mensen queries zonder prepared statements?
Read the code, write the code, be the code!
Andere soorten van git?tomcool schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 14:38:
[...]
In mijn hoofd wordt git nog steeds automatisch omgezet naar github.
Terwijl er idd allemaal andere soorten zijn
Diensten die VCS aanbieden bedoel ik.Caelorum schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 14:41:
[...]
Andere soorten van git?Of bedoel je VCS? Of diensten die een VCS aanbieden?

Blijkbaar is het dus tijd voor koffie
Eh ja, in een migration script bijvoorbeeld.Martijn19 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 14:36:
Hoewel ik zonet in plaats van TRUNCATE Kruistabel_Live de Page_Live tabel heb getruncated.
Oops
Gitlab (self-hosted), BitBucket, Beanstalk, en zo nog een heleboel meertomcool schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 14:42:
[...]
Diensten die VCS aanbieden bedoel ik.![]()
Blijkbaar is het dus tijd voor koffie
[ Voor 30% gewijzigd door Firesphere op 07-08-2014 14:48 ]
Blijkbaar wel. Ik schrijf standaard alles met prepared statements.Martijn19 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 14:36:
Maargoed, als je op ID selecteert kun je ook nog altijd op deze manier de GET value ophalen:
1
| $id = filter_input(INPUT_GET, 'id', FILTER_SANITIZE_NUMBER_INT); |
Dan is er ook geen SQL injectie mogelijkheid meer.
Welke exotische encoding gebruik jullie dan dat dit daadwerkelijk sql injectie mogelijkheden geeft?WernerL schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 14:16:
Verder natuurlijk parameterized queries ftw.
Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten
Zelden of nooit! Ingewikkelde query's test ik meestal even zonder, om deze dan later om te vormen.Martijn19 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 14:36:
RTFM!
addslashes() ramt alleen een backslash voor single en double quotes. Wat nou als ik dit als userinput geef:pedorus schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 15:09:
[...]
Welke exotische encoding gebruik jullie dan dat dit daadwerkelijk sql injectie mogelijkheden geeft?
Verder natuurlijk parameterized queries ftw.
addslashes ramt backslash voor de quote, mijn backslash backslashed de backslash waardoor de quote niet meer gebackslashed is.\'); DROP TABLE USERS; --
Verwijderd
1
| SELECT * FROM table WHERE id = ".$_GET['id']." |
Geen prepared statements, geen escape, geen filter, geen numeriek check, zelfs geen addslashes of zelfs magic_quotes(

addslashes(stripslashes($userinput))WernerL schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 15:12:
[...]
addslashes() ramt alleen een backslash voor single en double quotes. Wat nou als ik dit als userinput geef:
[...]
addslashes ramt backslash voor de quote, mijn backslash backslashed de backslash waardoor de quote niet meer gebackslashed is.
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2014 15:33 ]
1
| SELECT * FROM table WHERE id = ".mysql_real_escape_string($_GET['id'])." |
Dan kun je alleen geen backslashes meer opslaan in de database.Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 15:29:
Nou ik kom dit soort grapjes nog dagelijks tegen, ook in websites die pas enkele jaren oud zijn:
code:
1 SELECT * FROM table WHERE id = ".$_GET['id']."
Geen prepared statements, geen escape, geen filter, geen numeriek check, zelfs geen addslashes of zelfs magic_quotes(), echt helemaal niets.
[...]
addslashes(stripslashes($userinput))
Het zijn niet prepared statements die veilig zijn, maar parameterized queries. Niet alle parameterized queries zijn prepared statements, en niet alle prepared statements zijn parameterized queries.Martijn19 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 14:36:
* Tjolk Steekt vinger opMartijn19 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 14:36:
Nog veel oud zeer hier. Te veel. Er is al weel veel verbeterd in de afgelopen tijd gelukkig. Want dit:
1
| SELECT * FROM table WHERE id = ".$_GET['id']." |
Kwam ik in mijn eerste maanden hier nog regelmatig tegen. Dat is er dus als de wiedeweerga uitgemikt.
Ik moet zeggen: het laatste jaar heb ik een stuk minder hoeven vloeken op de vorige developer dan het eerste jaar.
Tjolk is lekker. overal en altijd.
iOS developer
Nothing to see here!
(product stond in unsorted, dus wat specs & dergelijke opgezocht).
Die camera verdient het wel, kost meer dan een Chinese IPCam, maar is slechter

Hee, is Windows open source tegenwoordig?BikkelZ schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 16:13:
Gisteren maar weer eens Windows geïnstalleerd, ik ga proberen om ASP.NET vNext aan de praat te krijgen met VS14 CTP en Virtualbox. Ben echt razend enthousiast over het idee om een 100% open source Microsoft stack te kunnen draaien.
Het is dan wel de cloud optimized versie, maar boeien...[...]We're developing this with cross-platform in mind, including an active collaboration with Xamarin to ensure that cloud-optimized .NET applications can run on Mac or Linux on top of the Mono runtime.[...]
We’ve designed ASP.NET with a key set of design principles in mind: [...][...]
- Release as open source via the .NET Foundation
- Can run on Mono, on Mac and Linux
[ Voor 121% gewijzigd door Caelorum op 07-08-2014 17:15 ]
Eerst klik ik de VS update 3 aan om te installeren, dan bedenk ik me dat ik niet verder kan developen voordat ik iets gefixt heb in mijn web application...
Duuuurt lang

Dat weet ik, maar BikkelZ was zo aardig om een installatie van Windows en 100% open source stack in 1 post te combineren

Ik heb dus meer data nodig uit de API. Ok, eens kijken. Hmm.. Dit lijkt wel een integer. * F.West98 implementeert
Hmm. Mooi die fallback naar 0 als het niet te parsen is, maar dat is niet de bedoeling. * F.West98 bekijkt verdere data:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| 1, ..... 2, ..... 3, ..... 4, ..... 5, ..... 6, ..... 7, ..... 8, ..... 9, ..... u10, ... a11, ... g12, ... z13, ... |
Nee, die letters ervoor betekenen niets. Ik heb echt enkel het getal nodig..
Heb net al alle code doorgelopen en gedebugged, allemaal tijd verloren aangezien ik nu vrij zeker ben dat het aan hun ligt.
regex die de non-numeric er uit sloopt, zo ingewikkeld is't toch niet?F.West98 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 17:51:
VS is klaar.
Ik heb dus meer data nodig uit de API. Ok, eens kijken. Hmm.. Dit lijkt wel een integer. * F.West98 implementeert
Hmm. Mooi die fallback naar 0 als het niet te parsen is, maar dat is niet de bedoeling. * F.West98 bekijkt verdere data:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 1, ..... 2, ..... 3, ..... 4, ..... 5, ..... 6, ..... 7, ..... 8, ..... 9, ..... u10, ... a11, ... g12, ... z13, ...
Nee, die letters ervoor betekenen niets. Ik heb echt enkel het getal nodig..
1
| Regex.Replace(x, "[^0-9]", ""); |
yolo?
Waar kan ik zien wat er wel en niet in zit?On .NET vNext (Cloud Optimized)
Uses a smaller set of framework libraries
Uuhhh ja maar de devtools en de stack staan wel los van elkaardcm360 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 17:47:
[...]
Dat weet ik, maar BikkelZ was zo aardig om een installatie van Windows en 100% open source stack in 1 post te combinerenMaar inderdaad wel fijn dat Microsoft verder kijkt dan hun eigen platform.
[ Voor 23% gewijzigd door BikkelZ op 07-08-2014 20:04 . Reden: out ]
iOS developer
Als ik iedere faal die ik zelf maak of tegen kom op internet hier post heb ik een aanzienlijk grotere bijdrage in de Coffee CornerF.West98 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 19:02:
Heb ik ook gedaan, maar ging me meer om de enorme faal.
En yay, geen TW!
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Wij kunnen niet beoordelen of het een faal is. Je zegt alleen dat jij alleen het getal nodig hebt. Je hebt het over een API, misschien hebben andere mensen wel die letter ervoor nodig?
Nothing to see here!
De docs zeggen dat het een int moet zijn :Rutix schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 21:53:
[...]
Wij kunnen niet beoordelen of het een faal is. Je zegt alleen dat jij alleen het getal nodig hebt. Je hebt het over een API, misschien hebben andere mensen wel die letter ervoor nodig?
Had ik er bij kunnen zeggen ja
Zoals ik al had verwacht, is Dodge vooral heel afwachtend met nieuwe wezens in huis. Ze is een beetje een bitch, maar alleen tegen wat ze kent. Kent ze het niet, dan is't een schijtluis eerste klasseRyur schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 08:56:
[...]
En gaat het wel goed met Dodge samen?
Volgens mij is Dodge wel een bitch toch?
So far, gaat alles goed, ze eten en drinken probleemloos samen en Tesla is een ongelofelijke zeur
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Ligt het aan mij of leken ze het bij sommige tests wel heel voorzichtig te doen? (spijker test bv)
iOS developer
Een nadeel vind ik wel dat veel developers de neiging hebben om hun variabelen een 1 letter naam te geven, i in een for loop vind ik nog tot daar aan toe, maar het complete alfabet in een functie stoppen verhoogd de leesbaarheid niet imo.
Geeft mij nou niet direct het vertrouwen dat we hier met een betrouwbare bron van doen hebben. Zeker ook als je kijkt dat hij met zijn vinger over de plaats van mogelijke beschadiging gaat en dan meldt dat het wel goed zit. Niet ff inzoomen ofzo..
Tjolk is lekker. overal en altijd.
Wat gebeurt er eigenlijk met die 1TB als je uw Office 365 abbo opzegt of niet meer verlengd ? Val je dan terug op de standaard 15gb ?F.West98 schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 22:37:
WTF
Nice
https://fgheysels.github.io/
Wat is er mis met korte variabelenamen?Martijn19 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 08:42:
Een nadeel vind ik wel dat veel developers de neiging hebben om hun variabelen een 1 letter naam te geven, i in een for loop vind ik nog tot daar aan toe, maar het complete alfabet in een functie stoppen verhoogd de leesbaarheid niet imo.
1
2
| foldr f z [] = z foldr f z (x:xs) = x `f` foldr f z xs |
Is toch prima leesbaar?
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Als je hashtags op twitter gaat verwarren met variabele declaraties, dan is er iets heel erg mis...pryth schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 10:33:
Meh, na een aantal jaar moet ik een kleine webpagina maken in PHP (aanmelden van externe personen -> write naar CSV voor import in CRM systeem), maar ik typ al heel de ochtend #variabele, ipv $variabele.. klote Twitter
Oh dankje...Hello,
You requested to join the Google Domains invite-only beta and today we’re excited to offer you an invitation to join.
As you begin to buy, transfer and manage your domains with us or if you try out one of our website building providers, we would love to hear what you think. We welcome all questions and feedback.
Follow the directions to get started:
Click the button below to launch Google Domains.
Enter your unique invitation code: **** **** **** ****
Please note that our current beta is U.S. only.
Ik snap het verschil tussen $ en # wel, maar uit 'gewoonte' typ ik steeds # ipv $. Daar kom ik dezelfde seconde van het typen wel achter, maar het is irritantFiresphere schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 10:52:
[...]
Als je hashtags op twitter gaat verwarren met variabele declaraties, dan is er iets heel erg mis...
1.6GHz Dual Core CPU met drijvende komma-eenheid
Net als "8 draden met 4 kernen"
Dit topic is gesloten.
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.