Dus omdat Android het al jaren heeft, is het de naam iOS 8 niet waardF.West98 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 13:47:
[...]
Het zijn een boel dingen inderdaad, maar bij veel dingen heb ik toch "dat heeft Android al jaren".
En ondertussen is 'ie nog steeds aan het installeren. Duurt al 2 uur hier.
Nee het zijn een hoop dingen maar dat heeft Android al jaren. Precies zoals het er staat.Scott schreef op donderdag 18 september 2014 @ 18:59:
[...]
Dus omdat Android het al jaren heeft, is het de naam iOS 8 niet waard
De discussie was waarom het niet 7.2 werd genoemd.Douweegbertje schreef op donderdag 18 september 2014 @ 19:13:
[...]
Nee het zijn een hoop dingen maar dat heeft Android al jaren. Precies zoals het er staat.
"Omdat er veel meer features zijn dan in de keynote werd aangegeven, zie deze website"
"Maar Android heeft die al jaren"
Daar had ik het niet over. Het was meer een algemene opmerking.
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Wauw. Wat een held is dit:
https://www.nuget.org/pro...yped?showAllPackages=True
Zo enorm veel nuttige packages
https://www.nuget.org/pro...yped?showAllPackages=True
Zo enorm veel nuttige packages
https://www.reddit.com/r/...gs2c3/dns_txt_record_xss/
http://who.is/dns/jamiehankins.co.uk < "Klikken" op eigen risico (niks engs (ATM), maar je weet nooit...)
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Verwijderd
Oh. My. God. Dat is echt té ernstig (doch grappig) voor woorden.RobIII schreef op donderdag 18 september 2014 @ 19:59:
![]()
http://who.is/dns/jamiehankins.co.uk < Klikken op eigen risico (niks engs (ATM), maar je weet nooit...)
is het technisch gezien niet stored-xss?
Ik vind Rick Astley anders best engRobIII schreef op donderdag 18 september 2014 @ 19:59:
![]()
http://who.is/dns/jamiehankins.co.uk < "Klikken" op eigen risico (niks engs (ATM), maar je weet nooit...)
Daarom protected branches.F.West98 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 17:22:
![]()
![]()
Merge conflicts bij het afmaken van een release. Met master.
Ergens is er dus een wijziging op master die niet is doorgevoerd naar develop...
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
A joh, das toch maar text. Gewoon direct tonen.........
[ Voor 95% gewijzigd door Creepy op 18-09-2014 20:53 ]
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Mja, je moet er alleen maar net opkomen
Woensdagmiddag een trendseminar gehad over Virtual Reality en de vele discussies rondom privacy en de Google Glass. Helaas was er geen mogelijkheid tot het mogen uitproberen van de Google Glass. Echter heb ik wel de Oculus Rift op gehad en dat is wel een hele leuke ervaring.
MuahahaRobIII schreef op donderdag 18 september 2014 @ 19:59:
![]()
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Eerder vanavond me maar weer eens tegen een muur opgegooid. Ik had niet verwacht dat ik nog een actieve sporter zou worden... Nu maar weer even verder met wat kleine scripting dingetjes ter voorbereiding op dit weekend
Hoeveel blauwe plekken hou je eraan over?Ealanrian schreef op donderdag 18 september 2014 @ 23:41:
Eerder vanavond me maar weer eens tegen een muur opgegooid. Ik had niet verwacht dat ik nog een actieve sporter zou worden... Nu maar weer even verder met wat kleine scripting dingetjes ter voorbereiding op dit weekend
nieuws: Apple trekt alle HealthKit-apps terug uit de App Store wegens bug
Gelukkig ben ik niet de enige die stomme bugs in releases heeft zitten.... (vanmiddag bleek er nog een debug optie aan te staan)
Gelukkig ben ik niet de enige die stomme bugs in releases heeft zitten.... (vanmiddag bleek er nog een debug optie aan te staan)
Vanavond als het goed is geen. Van dinsdag avond wel een paar. Muur==hard && muur==ruw dinsdag en vorige week ben ik wel een paar keer vrijhard in aanraking gekomen met de muur. Vanavond maar bedacht dat het beter werkt als je ook naar boven gaatwsitedesign schreef op donderdag 18 september 2014 @ 23:43:
[...]
Hoeveel blauwe plekken hou je eraan over?
Denk het wel
De eerste paar keer maakte ik een klein foutje wat resulteert in een val en een stoot tegen de muur vaak. Niks aan te doen en hoort er bij.
Waarom zou ik hem tegenhouden als'ie wil gaan klimmen?
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Hoezo zou hij me moeten tegenhouden? Ik ga hem ook niet tegen houden tenzij hij hele maar dan ook echt hele dommen dingen wil gaan doen wat toch niet voorkomt
Verwijderd
Hehe, leuk gevonden. Zo zie je maar weer dat je alle (user)input goed moet valideren voor je er iets mee gaat doen.RobIII schreef op donderdag 18 september 2014 @ 19:59:
![]()
Gaat dit over muurklimmen?Ealanrian schreef op donderdag 18 september 2014 @ 23:41:
Eerder vanavond me maar weer eens tegen een muur opgegooid. Ik had niet verwacht dat ik nog een actieve sporter zou worden...
Zo ja, topsport! Doe dit nu ook al anderhalf jaar en ik ben niet meer te stoppen.
RTFM!
Ik bedoelde het iets andersEalanrian schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 00:35:
Hoezo zou hij me moeten tegenhouden? Ik ga hem ook niet tegen houden tenzij hij hele maar dan ook echt hele dommen dingen wil gaan doen wat toch niet voorkomt
Aargh, Visual Studio 
Vorige week al uren kwijtgeraakt aan een error in VS2010/TFS die er voor zorgde dat ik niks meer met TFS kon doen. Uiteindelijk opgelost door een volledige reinstall van alles (traaaaaag!). Kom ik vanochtend op kantoor... weer stuk
Vorige week al uren kwijtgeraakt aan een error in VS2010/TFS die er voor zorgde dat ik niks meer met TFS kon doen. Uiteindelijk opgelost door een volledige reinstall van alles (traaaaaag!). Kom ik vanochtend op kantoor... weer stuk
Vorige keer werkten geen van de oplossing die ik met google vond, hopelijk nu wel. Met de snelheid van deze pc's kost het me anders weer een dag aan herinstallaties...Method not found: 'Boolean Microsoft.TeamFoundation.VersionControl.Client.Workspace.OwnerNameMatches(System.String)'.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
@BM: Je rant gaat niet zozeer over VS, maar meer over TFS 
Je kan altijd nog proberen om de stand-alone TFS client te installeren, dan kan je in ieder geval weer gewoon door met je werk.
Je kan altijd nog proberen om de stand-alone TFS client te installeren, dan kan je in ieder geval weer gewoon door met je werk.
[ Voor 52% gewijzigd door Woy op 19-09-2014 08:30 ]
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Ook, maar vooral dat je user input altijd moet escapen bij het tonenVerwijderd schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 08:07:
[...]
Hehe, leuk gevonden. Zo zie je maar weer dat je alle (user)input goed moet valideren voor je er iets mee gaat doen.
Het issue zit 'm zover ik kan zien in SP1 van VS2010, maar om eerlijk te zijn. I couldn't care lessWoy schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 08:27:
@BM: Je rant gaat niet zozeer over VS, maar meer over TFS
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Voor de mensen die een vervallen licentie hadden van PHPStorm, best niet updaten naar 8.0.1. Deze update controleert de licentie wel.
Of gewoon de licentie kopen als je er afhankelijk van bent.DonPr0n schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 08:35:
Voor de mensen die een vervallen licentie hadden van PHPStorm, best niet updaten naar 8.0.1. Deze update controleert de licentie wel.
Dat komt omdat in de SP waarschijnlijk ook TFS componenten meekomen. Maar als je verder wil kan je toch gewoon de stand-alone browser installeren?BM schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 08:32:
[...]
Het issue zit 'm zover ik kan zien in SP1 van VS2010, maar om eerlijk te zijn. I couldn't care lessIk kan niet verder, dat vind ik irritanter
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Verwijderd
Wel ja, dat schaar ik onder valideren.Cartman! schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 08:31:
[...]
Ook, maar vooral dat je user input altijd moet escapen bij het tonen
Dus?DonPr0n schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 08:35:
Als je regelmatig gebruik maakt van een bepaald product, vind ik toch wel dat je er een licentie van mag aanschaffen ...
Het was maar een reactie op de mensen die er ondanks een verlopen versie, toch de volledige 8 hadden kunnen binnenhalen. Mijn licentie is in orde hoor.
Verwijderd
DonPr0n schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 08:57:
Het was maar een reactie op de mensen die er ondanks een verlopen versie, toch de volledige 8 hadden kunnen binnenhalen. Mijn licentie is in orde hoor.

Wat is dat met die Indiers en hun graphic skills? Had laatst nog een banner in matrix style en hun 2 gezichten erop...
Verwijderd
Ik vind het op zich nog zo geen slechte banner. Een foto van zichzelf moest er uiteraard niet op. Ach, het is ten minste al geen Comic Sans meer.Douweegbertje schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 09:40:
[afbeelding]
![]()
Wat is dat met die Indiers en hun graphic skills? Had laatst nog een banner in matrix style en hun 2 gezichten erop...
Zo slecht vind ik die banner er nog niet uitzienDouweegbertje schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 09:40:
[afbeelding]
![]()
[ Voor 4% gewijzigd door xehbit op 19-09-2014 09:43 ]
Tikje cheesy, maar zonder de foto niet heel slecht nee 
Zijn wel manieren omheen ja, maar als je eenmaal gewend bent om alles geïntegreerd te hebben is het lastig om daar vanaf te stappen. Maar waar ik niet goed tegen kan is dat het van de ene op de andere dag stuk is...Woy schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 08:44:
[...]
Dat komt omdat in de SP waarschijnlijk ook TFS componenten meekomen. Maar als je verder wil kan je toch gewoon de stand-alone browser installeren?
[ Voor 81% gewijzigd door BM op 19-09-2014 09:49 ]
Xbox
Stylish wil maar niet werken
En ook niet vertellen waarom niet. (En nee, aan de css ligt het niet, dat kan ik wel.)
Never explain with stupidity where malice is a better explanation
Het gaat inderdaad over muurklimmen. Ik ben nu 5 avonden wezen klimmen ik merk wel vooruitgang maar de techniek laat echt nog te wensen over._Moe_ schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 08:20:
[...]
Gaat dit over muurklimmen?
Zo ja, topsport! Doe dit nu ook al anderhalf jaar en ik ben niet meer te stoppen.
en @wsitedesign Blijkbaar compleet je punt gemist
Ik herken hem ook gelijk. Vaak als ik snel iets zoek over SQLServer op google, kom ik zijn site uit.Douweegbertje schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 09:40:
[afbeelding]
![]()
In het begin maak je echt veel progressie, na een tijd stagneert dat wel. Zit momenteel op 6b (6c). Het begint pas echt fijn te worden als je geen last meer hebt van verzuring.Ealanrian schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 09:53:
[...]
Het gaat inderdaad over muurklimmen. Ik ben nu 5 avonden wezen klimmen ik merk wel vooruitgang maar de techniek laat echt nog te wensen over.
RTFM!
Wat is jullie favoriete ontwikkelmethode?
Wie heeft er ooit bij Oracle verzonnen dat || wel een goede string concat operator is?
[ Voor 1% gewijzigd door Sardaukar op 19-09-2014 10:08 . Reden: typo ]
Verwijderd
Outsourcing naar India, dan hoef ik zelf lekker weinig te doenObiTewodros schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:07:
Hoe zit het met de kwaliteit van de code dan, is het een regelrechte puinhoop of valt er nog wel wat mee te doen?Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:12:
[...]
Outsourcing naar India, dan hoef ik zelf lekker weinig te doen
Van wat ik tot nu toe gezien heb (niet heel veel), is het redelijke puinhoop... If you pay peanuts, you get monkeys.Dragon707 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:18:
[...]
Hoe zit het met de kwaliteit van de code dan, is het een regelrechte puinhoop of valt er nog wel wat mee te doen?
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Ja, ik wil ook gaan klimmen. Maar ik moet kijken waar dat precies bij mij in de buurt kan. Nu ga ik soms kiteboarding in Richmond Park of zwemmen dat zijn ook leuke bezigheden.Ealanrian schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 09:53:
[...]
Het gaat inderdaad over muurklimmen. Ik ben nu 5 avonden wezen klimmen ik merk wel vooruitgang maar de techniek laat echt nog te wensen over.
Zo, voor 2 maanden Zuid-Afrika voor het ontwikkelen van een website met een Android-app, maar het vertrouwen in die mensen die hier wonen, wat ik in de 2 weken dat ik hier nu verblijf had opgebouwd, is weer helemaal verdwenen: gisteren trof ik mijn auto aan met een kapotte zijruit en geen radio...
De beveiliging van de luchthaven heeft mijn kurkentrekker in beslag genomen 
(was vergeten dat hij in mijn rugzak zat)
Hoezo, vind je dat enorm slecht leesbaar en verwarrend dan?Sardaukar schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:08:
Wie heeft er ooit bij Oracle verzonnen dat || wel een goede string concat operator is?
Zelfs de concat-operator in PHP is duidelijker.
Saved by the buoyancy of citrus
Gelukkig is er ook een concat functie, maar blij werd ik er niet vanCyphax schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:01:
[...]
Hoezo, vind je dat enorm slecht leesbaar en verwarrend dan?
Zelfs de concat-operator in PHP is duidelijker.
Beveiliging op luchthavens gaat sinds 9/11 nergens meer over... maar ja, valt weinig tegen te doen.wsitedesign schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:00:
De beveiliging van de luchthaven heeft mijn kurkentrekker in beslag genomen
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Voorkomen is beter dan genezen denk ik dan maar, maar zou je (als zij dat ding in beslag nemen) je kurkentrekker niet laten opsturen oid, of ben je deze gewoon kwijt dan?OkkE schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:07:
[...]
Beveiliging op luchthavens gaat sinds 9/11 nergens meer over... maar ja, valt weinig tegen te doen.
Men aansteker hebben ze wel laten zitten. Dat zou icm met aangekocht parfum/deo op de luchthaven zelf ook wel een leuke combinatie kunnen zijn. Maar goed, ik ben braaf 
Je bent hem kwijt. Ze vernietigen die zaken.Dragon707 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:09:
[...]
Voorkomen is beter dan genezen denk ik dan maar, maar zou je (als zij dat ding in beslag nemen) je kurkentrekker niet laten opsturen oid, of ben je deze gewoon kwijt dan?
[ Voor 50% gewijzigd door azerty op 19-09-2014 11:09 ]
Verwijderd
Tot nogtoe heb ik nog niet met codekloppende Indiërs gewerkt dus ik zou het niet weten. De Indiërs waar ik wel al mee gewerkt heb, deden wel ontzettend goed werk dus daarover mag ik niet klagen.Dragon707 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:18:
[...]
Hoe zit het met de kwaliteit van de code dan, is het een regelrechte puinhoop of valt er nog wel wat mee te doen?
Qua code (SQL) heb ik enkel gewerkt met Amerikanen en die deden niet zo veel bijzonders. Er waren een aantal dingen die ik anders zou doen maar er was niets waarvan ik dacht
Over het algemeen zijn mijn ervaringen dus best nog OK
In no particular order:ObiTewodros schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:07:
1) Trial & Error
2) Copy & Paste
3) Delete & Start over
Met een speciale vermelding voor RD4 - Rubber Duck Driven Development & Debugging
Bij mijn studie hameren ze heel erg op het kiezen van de juiste methode, en het op de juiste manier uitvoeren. Ik heb alleen het idee dat het in praktijk iets minder serieus genomen wordt. Mits het natuurlijk een multinational betreft.Dido schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:21:
[...]
In no particular order:
1) Trial & Error
2) Copy & Paste
3) Delete & Start over
Met een speciale vermelding voor RD4 - Rubber Duck Driven Development & Debugging
Hmm, mijn sig maar weer eens aanpassen of niet?
[ Voor 78% gewijzigd door Creepy op 19-09-2014 11:27 ]
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Aanstekers zijn sowieso hele rare dingen als het op airport security aankomt.wsitedesign schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:09:
Men aansteker hebben ze wel laten zitten.
Sommige vluchten is het absoluut geen probleem (soms moet je ze wel op het lichaam dragen), andere vluchten ben je ze kwijt als ze ze vinden. Lastig om na de security check geen vuur meer te hebben.
Truuk die in India (soms) werkte: stop twee aanstekers in je (handtas). Als ze wat zien moet je je aansteker uit de tas halen. Als je na wat gefriemel een aansteker produceert zijn ze blij en mag je doorlopen.
Voordeel: een aansteker hebben in een rookruimte op een Indiaas vliegveld zorgt gegarandeerd voor wat aanspraak
Pro-tip: neem geen Zippo of andere niet-wegwerpaansteker mee op vliegreis.
Zaten alle 2 in een pennenzak, misschien komt het daardoor 
In elk geval: tot later! Boarding begint zodadelijk
In elk geval: tot later! Boarding begint zodadelijk
[ Voor 31% gewijzigd door azerty op 19-09-2014 11:29 ]
Verplicht leesvoer: http://www.theatlantic.co...things-he-carried/307057/Dragon707 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:09:
Voorkomen is beter dan genezen denk ik dan maar, maar zou je (als zij dat ding in beslag nemen) je kurkentrekker niet laten opsturen oid, of ben je deze gewoon kwijt dan?
Ik heb het vage idee dat je in plaats van mits eigenlijk tenzij bedoelt - het tegengestelde dus.ObiTewodros schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:24:
Bij mijn studie hameren ze heel erg op het kiezen van de juiste methode, en het op de juiste manier uitvoeren. Ik heb alleen het idee dat het in praktijk iets minder serieus genomen wordt. Mits het natuurlijk een multinational betreft.
Helaas kan ik je vertellen dat in de praktijk een grote organisatie geen enkele garantie is voor het volgen van methodes, sterker nog, mits is stiekem soms het juiste woord. Als je pech hebt maken ze hun eigen versie van een ontwikkelmethode, en dan heb je er nog een methode bij die stelselmatige verkracht wordt. Ik ben zelf ooit blootgesteld aan iets dat "LEAN RUP in an SRS Framework" moest heten. Na drie jaar zag nog niemand het verschil met de goeie oude waterval. Niet dat er ooit iets veranderd was in de "methode", die nog het best te omschrijven was met "creeer chaos, verwacht niets, en wees blij met elk resultaat dat je desondanks nog haalt"!
Ik zit nu bij een gigantisch grote, bureaucratische organisatie met een - begrijpelijkerwijs - redelijke focus op stability & security. Maar om nou te zeggen dat ik hier ergens iets herken van welke ontwikkelmethode dan ook... developers wordt verteld hoe fantastisch SCRUM is (niet dat er iets aan gedaan wordt) terwijl managers op ITIL curssussen gaan. Met als gevolg dat die twee groepen elkaar letterlijk niet meer begrijpen als het over werk gaat
Ja, ik ben wel eens vergeten dat ik nog een Zwitsers zakmes in mijn tas had. Allemaal geen probleem bij security op Schiphol. Maar toen ik weer door security moest in Shanghai werd het er uit gehaald. Gelukkig mocht ik de mes houden en zag ik het in Auckland in een envelop op de bagageband verschijnen.
En dat terwijl ik zelfs mijn lege flesjes in moest leveren
Verwijderd
Ik ben van de US naar huis gekeerd met een bus deo van 150 ml in mijn handbagage. Normaal gezien mag je maximaal 100ml bij je hebben maar ik vermoed dat ze er gewoon niet naar gekeken hebben.
In totaal heb ik 3 vluchten (DTW -> AMS -> BRU) en 2 keer security gedaan terwijl dat ding in mijn handbagage zat.
Zo'n verhalen doen je dan toch twijfelen of die security echt grondig is ...
In totaal heb ik 3 vluchten (DTW -> AMS -> BRU) en 2 keer security gedaan terwijl dat ding in mijn handbagage zat.
Waarom niet zelf kopen? V&A gevraagd: Apple iPhone 6 64GB Zilver ??
Ik heb er ook nog eentje; een setje precisieschroevendraaiers in m'n handbagage. Is er ook niet uitgepikt. De kleinste schroevendraaier is scherp genoeg om iemand mee te prikken. Tube tandpasta daarentegen, dat kon écht niet.Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:57:
Ik ben van de US naar huis gekeerd met een bus deo van 150 ml in mijn handbagage. Normaal gezien mag je maximaal 100ml bij je hebben maar ik vermoed dat ze er gewoon niet naar gekeken hebben.
(Ik vond dat ze er in de VS wel heel normaal over deden; het mocht van de regels weliswaar niet mee, maar ze deden daar heel nuchter over. Ik mocht het inchecken, of anders moesten ze het weggooien)
Saved by the buoyancy of citrus
Naar Amerika en terug heeft dat bij ons in ieder geval geen enkel probleem opgeleverd. Ik heb eigenlijk ook nog nooit gehoord dat je geen aansteker meer zou mogen nemen, maar kan mij er wel wat bij voorstellen.Dido schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:25:
[...]
Pro-tip: neem geen Zippo of andere niet-wegwerpaansteker mee op vliegreis.
Mijn voorkeur heeft (relatief korte) iteratieve opleveringen. Iteraties van 3 tot 4 weken vind ik dan optimaal werken. Korter vind ik vaak irritant, aangezien je dan het gevoel hebt 'gelijk' alweer een deadline te hebben. Langer is ook vervelend, omdat de deadline dan 'zo ver weg' is.ObiTewodros schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:07:
Of dit nou Agile, Scrum, Lean, Waterval of iets anders is maakt me niet zoveel uit.
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Zwart geld is t enige wat ik kan verzinnen...alienfruit schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:59:
Verwijderd
Daarmee kan je toch ook gewoon in de winkel betalen?Cartman! schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 12:11:
[...]
Zwart geld is t enige wat ik kan verzinnen...
alienfruit schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:59:
Slechte leverbaarheid atm. Sommige mensen hebben er een aardig handeltje in. Aan de eerste lading iPhone's zien te komen en die verkopen voor een premium.Cartman! schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 12:11:
[...]
Zwart geld is t enige wat ik kan verzinnen...
Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF
Dan is het niet logisch om 200 euro minder te willen betalen dan het ding in de winkel kost.ZpAz schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 12:20:
[...]
[...]
Slechte leverbaarheid atm. Sommige mensen hebben er een aardig handeltje in. Aan de eerste lading iPhone's zien te komen en die verkopen voor een premium.
Xbox
Die had ik ook gezien, lijkt me niet echt optimaal zo'n apparaat op je knar
Read the code, write the code, be the code!
Is dat een hoesje om je bril te beschermen tegen het vallen of ... ?Dragon707 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 12:48:
Wauw, ziet er prachtig uit hoor!![]()
http://www.nu.nl/gadgets/...n-2015-ontwikkelaars.html
RTFM!
Ik wel, de kwaliteit van wat die lui opleverden was zo slecht dat het grappig werd. Heel veel dingen hardcoded, vergelijkingen op basis van URLs (if(Request.Url.ToString().EndsWith("/Producten/Catalogus.aspx"))) en oplossingen voor problemen waarbij ik me echt afvroeg "Weet je wel wat je zojuist gedaan hebt?"Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:09:
[...]
Tot nogtoe heb ik nog niet met codekloppende Indiërs gewerkt dus ik zou het niet weten. De Indiërs waar ik wel al mee gewerkt heb, deden wel ontzettend goed werk dus daarover mag ik niet klagen.
Probleem: "Pagina xyz.aspx geeft een melding dat het anti-CSRF-token ongeldig is"
Work item: "Please retest on acceptance"
Comment klant: "Looks good, closed"
Maar er waren totaal geen check-ins of iets dat gelinkt kon worden aan het work item. Uiteindelijk bleek dat meneer CSRF-tokenvalidatie compleet had uitgeschakeld.
We are shaping the future
Ik heb er ook nooit een probleem mee gehad (wel eens moeten laten zien dat het echt een aansteker was door hem aan te steken). Maar gezien mijn meer recente ervaringen met vluchten richting M/O en India neem ik tegenwoordig liever het zekere voor het onzekere. Het probleem is dat het in een aantal gevallen zo is dat een aansteker alleen op het lichaam (dus in de cabin) meemag, en dus niet in de check-in luggage (wat ik dan weer snap vanwege het risico bij decompressie).Woy schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 12:05:
Naar Amerika en terug heeft dat bij ons in ieder geval geen enkel probleem opgeleverd. Ik heb eigenlijk ook nog nooit gehoord dat je geen aansteker meer zou mogen nemen, maar kan mij er wel wat bij voorstellen.
Ik mocht afgelopen keer naar India toe mij aansteker gewoon meenemen, maar op de terugweg (zelfde vlucht) mocht het absoluut niet. Daarnaast is het op elke interne vlucht ook verboden daar. Maar goed, zelfs een metro-ritje in Delhi heeft me een aansteker gekost
* Dido wacht geduldig of hoelang het duurt voordat alle maatschappijen eindelijk de regeltjes gelijkgetrokken hebben voor gebruik van electronica. Dat moet per maatschappij, per vliegtuigtype gecleard worden, kennelijk. Dus zit je op het eerste deel van je trip rustig te lezen, wordt je op het tweede deel afgesnauwd omdat je e-reader levensgevaarlijk zou zijn. (Waarna je in het in-flight magazine leest dat ze verwachten dat het over twee maanden op dezelfde vlucht niet meer gevaarlijk is
Pfff, is er nou nergens een simpele(pun intended) SSDP server implementatie in C(++) te vinden? 
Echt geen zin om het zelf te gaan implementeren...
Echt geen zin om het zelf te gaan implementeren...
Ik geloof dat de iOS 8 GM nog niet helemaal klaar was, tenzij ze SDD toepasten bij Apple. Wat nog gewoon werkte en door ons getest was onder Xcode 6 / iOS 8 SDK crasht nu bij onze klanten....geen repro's....rennen rennen....drama....
iOS developer
Eh, volgens mij ben je in de war. Dit is niet de frontpage.ObiTewodros schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 17:18:
Het is altijd drama met iOS
Hoewel ik persoonlijk geen liefhebber van iOS ben, vind ik dit weer een vrij nutteloze opmerking die nergens over gaat
Ik weet niet wat het hier is de laatste tijd.
iOS developer
Denk dat we de bug te pakken hebben. Altijd weer die jongens van
Members only:
en hun speciale fratsen en frameworks die gegarandeerd weer niet meer werken in nieuwe iOS versies
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
iOS developer
Ik wist niet dat Willow Tree ook frameworks heeft...
[ Voor 4% gewijzigd door alienfruit op 19-09-2014 18:42 ]
Fijn dat VS' TypeScript implementatie ook goed kijkt naar welke references je hebt. Als ik in twee files dezelfde module heb met dezelfde class, is die nog niet duplicate! (rx.d.ts & rx.lite.d.ts, uit de library)
Oh noes!!!!!Gleighton schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 18:00:
Hebben de eindgebruikers nu ook misschien de devschuur ontdekt
Wat zijn dit voor wachtwoord-eisen?
Anno 2014. Bij de KvK....Waar moet uw wachtwoord aan voldoen?
Het wachtwoord mag geen leestekens bevatten.
Het wachtwoord moet beginnen met een letter.
Meerdere cijfers achter elkaar zijn niet toegestaan.
Het wachtwoord moet 6 tot 10 tekens bevatten.
Het wachtwoord is hoofdlettergevoelig.
https://github.com/willowtreeappsalienfruit schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 18:42:
Ik wist niet dat Willow Tree ook frameworks heeft...
iOS developer
Dat is toch wel een nadeeltje aan SSL, de administratie die bij die certificaten komt kijkenThis mail is intended for the person who owns a digital certificate issued by the StartSSL™ Certification Authority (http://www.startssl.com/). The Class 1, server certificate for <hostname> and serial number <SN> is about to expire in about two weeks.
We are shaping the future
Tot 10 tekens nog welalwinuzz schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 19:45:
Wat zijn dit voor wachtwoord-eisen?
[...]
Anno 2014. Bij de KvK....
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
En niet meerdere cijfers achter elkaar!
Nothing to see here!
Belangrijk: welkom1 is gewoon een goed wachtwoord, en zo hoort het ook!
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.