Things I wish my life had: a debug port, a try-catch feature and good memory management
Ryur schreef op woensdag 10 september 2014 @ 11:12:
[...]
De Samsung Galaxy's zitten in dezelfde prijsklassen, en dat vind jij wss niet vreemd?
Voor mij zijn het werkkosten, dus kan ik aftrekken van de belastingen.
Vind ik ook achterlijk veel geld dat terzijde, maar Apple doet er nog een schepje bovenop met zijn FLASH upgrades van 100 euro. De duurste is gewoon 1000 euroBikkelZ schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:55:
800 voor de iPhone 6+
700 voor de iPhone 6
600 voor de iPhone 5S
Samsung Galaxy S5 700 bij introductie
Samsung Galaxy Note 4 800 bij introductie
Overigens kun je er over twisten of de Note wel een telefoon is.
[ Voor 22% gewijzigd door farlane op 10-09-2014 16:09 ]
Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.
Best lekker als je het koud hebtPdeBie schreef op woensdag 10 september 2014 @ 15:45:
[...]
Geen idee. Niet geprobeerd. Uit de oude machine was deze redelijk te hachelen, maar bij deze automaat ziet hij er een stuk dunner uit (meer water, minder chocopoeder lijkt het).
-- edit --
zojuist geproefd. Hij is ERG zoet.
Grrr... Ik heb ook eens een dag tweakers niet openstaan hoorZaZ schreef op woensdag 10 september 2014 @ 15:13:
Koffie
[modbreak]Jij mag 24 uur gaan afkoelen
Er zijn grenzen en ipv die opzoeken ben je daar extreem overheen gegaan. Dat gedrag tolereren wij hier niet!
[afbeelding]
[/]
Heeft die serieus een afkoelperiode gekregen?!
Ik zit ook met een projectgenoot nu die ook geen koffie drinkt! Ik vind het sowieso al geen programmeur dus!
Ik durf het niet te zeggen, vraag het me ook al afRyur schreef op woensdag 10 september 2014 @ 17:06:
[...]
Heeft die serieus een afkoelperiode gekregen?!
Ik zit ook met een projectgenoot nu die ook geen koffie drinkt! Ik vind het sowieso al geen programmeur dus!
Ja flash prijzen dat is een andere discussie, ik lig er niet wakker van want ik stream al mijn media en alles gaat de cloud in maar het blijft afzetterij. En de iPhone 6+ is natuurlijk ook gewoon een soort Galaxy Note dus als de Note geen telefoon dan is de 6+ het ook niet.farlane schreef op woensdag 10 september 2014 @ 16:06:
Vind ik ook achterlijk veel geld dat terzijde, maar Apple doet er nog een schepje bovenop met zijn FLASH upgrades van 100 euro. De duurste is gewoon 1000 euro
Overigens kun je er over twisten of de Note wel een telefoon is.
Voordeel van Samsung prijzen: ze komen veel harder naar beneden dan die van Apple.
iOS developer
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Wie zegt dat hier vrije meningsuiting toegestaan is!?F.West98 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 17:29:
Onder het mom van vrije meningsuiting:
Koffie
Vreselijk spul.
Nothing to see here!
Iedereen heeft recht op een vrije mening, dit wil niet zeggen dat je die direct moet of mag verkondigenF.West98 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 17:29:
Onder het mom van vrije meningsuiting:
Koffie
Vreselijk spul.
Anyway, of ik heb iets gemist, of dit is de droogste modbreak ever
Things I wish my life had: a debug port, a try-catch feature and good memory management
Kreeg ik vandaag van een net afgestudeerde kerel te horen dat
1
2
3
4
| public Map buildStructure(Context c) { // en dan een hele hoop lijnen logica return map; } |
super slecht is omdat getters niets mogen wijzigen
Lekker op de bank
Je zit op een forum, dus nee; je hebt geen vrijheid van meningsuiting. Indien gewenst mag Tweakers hier als een bepaald regiem optreden.Hardfreak schreef op woensdag 10 september 2014 @ 17:50:
[...]
Iedereen heeft recht op een vrije mening, dit wil niet zeggen dat je die direct moet of mag verkondigen![]()
[ Voor 38% gewijzigd door Rutix op 10-09-2014 18:06 ]
Nothing to see here!
Waarom is er anders een body om code in te zetten? Anders definieer je wel een field.
Dat het niet in alle situaties best practice is, is een tweede.
Lekker op de bank
Vrijheid van meningsuiting geldt op je eigen webstek, hier is je mening gewoon eigendom van De PersgroepHardfreak schreef op woensdag 10 september 2014 @ 17:50:
[...]
Iedereen heeft recht op een vrije mening, dit wil niet zeggen dat je die direct moet of mag verkondigen![]()
En o wee als je me probeert te censureren door het weg te halen
iOS developer
een beetje logica (lazy loading, conversions of ervoor zorgen dat iets nooit null teruggeeft) vind ik ook wel kunnen.ZaZ schreef op woensdag 10 september 2014 @ 18:10:
Ik ben overigens van mening dat eigenlijk de bedoeling is om ook logica te kunnen verwerken in een property.
Waarom is er anders een body om code in te zetten? Anders definieer je wel een field.
Dat het niet in alle situaties best practice is, is een tweede.
In dit geval ging het niet eens om een getter, maar om de implementatie van bepaalde business logica die op het einde een map teruggeeft.
Dat is nu exact wat ik gezegd hebBikkelZ schreef op woensdag 10 september 2014 @ 18:14:
[...]
Vrijheid van meningsuiting geldt op je eigen webstek, hier is je mening gewoon eigendom van De Persgroep. Als je vindt dat vrijheid van meningsuiting inhoudt dat je je mening gewoon overal mag neerkalken waar je wil en dat die daarna heilig is dan zou het zomaar kunnen zijn dat mijn mening over jou morgenochtend op de voorgevel van je huis te lezen is
![]()
En o wee als je me probeert te censureren door het weg te halen
Ik vraag me af of hij alle methodes die iets returnen als getter zietHardfreak schreef op woensdag 10 september 2014 @ 17:54:
Anyway, om nog is over development related stuff te hebben.
Kreeg ik vandaag van een net afgestudeerde kerel te horen dat
Java:
1 2 3 4 public Map buildStructure(Context c) { // en dan een hele hoop lijnen logica return map; }
super slecht is omdat getters niets mogen wijzigen
Ik blijf het trouwens erg jammer vinden dat "moderne" talen als Java en C# geen uitgebreide const-correctness hebben zoals C++ dat heeft. Daarmee voorkom je namelijk onder andere dat soort "problemen". Je kunt dan zorgen dat het buildStructure binnen zijn eigen object en het input Context-object alleen const-methode mag aanroepen, en niets kan wijzigen (op mutable uitzonderingen na). Dat is zowel een restrictie als zekerheid. Naar mijn weten is daar in Java geen alternatief voor, behalve een hoop gekloot met interfaces.
1
2
3
| Map && buildStructure (Context const & c) const { // ... }; |
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
in Java kan je wel final objecten passeren aan een methode, maar daar los je niks mee op als je object mutable is.ThomasG schreef op woensdag 10 september 2014 @ 18:21:
[...]
Ik vraag me af of hij alle methodes die iets returnen als getter ziet
Ik blijf het trouwens erg jammer vinden dat "moderne" talen als Java en C# geen uitgebreide const-correctness hebben zoals C++ dat heeft. Daarmee voorkom je namelijk onder andere dat soort "problemen". Je kunt dan zorgen dat het buildStructure binnen zijn eigen object en het input Context-object alleen const-methode mag aanroepen, en niets kan wijzigen (op mutable uitzonderingen na). Dat is zowel een restrictie als zekerheid. Naar mijn weten is daar in Java geen alternatief voor, behalve een hoop gekloot met interfaces.
C++:
1 2 3 Map && buildStructure (Context const & c) const { // ... };
Langs de andere kant ben ik ook van mening (oei oei) dat 100% encapsulation en streven naar volledige immutablity niet altijd makkelijk en zeker niet altijd even efficiënt is.
Stel namelijk dat je volgende shopping cart hebt:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| public class MyShoppingCart { private final List<Item> items; public MyShoppingCart() { items = new ArrayList<>(); } public List<Item> getItems() { return items; } } |
Het feit dat je een intern mutable object teruggeeft zorgt er dus al voor dat je niet meer volgens "de regels" aan het programmeren bent, want eender welke klasse kan dan ineens items gaan toevoegen en verwijderen.
Idealiter zou je dus
- in de getter een kopie moeten teruggeven van de items list (+ een kopie van elk Item object)
- een add(Item item) methode moeten toevoegen
- een delete(Item item) methode moeten toevoegen
- een isEmpty() methode moeten toevoegen
- ...
Ik snap ergens de logica wel, maar in praktijk is het naleven van de encapsulation regeltjes niet altijd vanzelfsprekend
[ Voor 0% gewijzigd door Hardfreak op 10-09-2014 18:35 . Reden: het afsluiten van code tags kan wel eens helpen ]
Nothing to see here!
Douweegbertje schreef op woensdag 10 september 2014 @ 18:39:
Returning discussies zijn wel ok maar zoals eerder gezegd was hier vorige week oid al 100 reacties aan besteedLees eerst dat nog eens?
zoekt het returning discussion rotation draaiboekRutix schreef op woensdag 10 september 2014 @ 18:41:
Precies.We zijn onze returning discussions rotatie nog nieteens rond!
[ Voor 24% gewijzigd door Hardfreak op 10-09-2014 18:42 ]
In tussen tijd ga ik wel wat kajakken tot er iets komt waar 'k over kan meepraten
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Over mij
Volgende GGA is een camera waarmee je kan scherpstellen?RobIII schreef op woensdag 10 september 2014 @ 18:57:
Laat ik dan eens iets ontopic posten
Dit juweeltje is vandaag bij ons geïnstalleerd:
[afbeelding]
(Specs enzo)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Ook zonder lijm?RobIII schreef op woensdag 10 september 2014 @ 19:00:
Dat ligt aan de (hoek van de?) foto denk ik want een knikker blijft er netjes op liggen
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
iOS developer
23 26 sept. bestel ik 'mBtM909 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 19:00:
[...]
Volgende GGA is een camera waarmee je kan scherpstellen?
Over mij
Of je maakt alles immutable en zorg ervoor dat je gebruikmaakt van persistent data structures? Dan hoef je niet alles telkens te kopieren. Het is immers immutable.Hardfreak schreef op woensdag 10 september 2014 @ 18:34:
[...] streven naar volledige immutablity niet altijd makkelijk en zeker niet altijd even efficiënt is. [...]
Idealiter zou je dusDie eerste stap is al een aanslag op je geheugen en cpu-verbruik (zeker bij een groot aantal gebruikers/objecten).
- in de getter een kopie moeten teruggeven van de items list (+ een kopie van elk Item object)
- ...
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
We are shaping the future
Verwijderd
Prima, niks mis mee en niets meer aan doen. Next!Alex) schreef op woensdag 10 september 2014 @ 19:34:
Zeg jongens, wat vinden jullie nu eigenlijk van PHP?
Laat ik zo zeggen, als het koffie zou zijn, zou het bitter, vies en kleurloos zijnAlex) schreef op woensdag 10 september 2014 @ 19:34:
Zeg jongens, wat vinden jullie nu eigenlijk van PHP?
Lekker op de bank
Een r-value reference returnen uit een functie... Weet je wel zeker wat je doet?ThomasG schreef op woensdag 10 september 2014 @ 18:21:
C++:
1 2 3 Map && buildStructure (Context const & c) const { // ... };
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Tjolk is lekker. overal en altijd.
En toch zuipt iedereen het.Ryur schreef op woensdag 10 september 2014 @ 19:37:
[...]
Laat ik zo zeggen, als het koffie zou zijn, zou het bitter, vies en kleurloos zijn
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Dus? Wij hebben gewoon zo'n filter apparaat op een bureau staan. Ding kan je zelfs voor 5 euro kopen.Ger schreef op woensdag 10 september 2014 @ 20:21:
* Douweegbertje is jaloers op die koffieapparaten die hiero voorbijvliegen. Wij hebben bagger Senseo op het werk. Te weinig developers en teveel niet-koffie drinkers hier op het werk.
No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
<UniFi> ERROR system - [exec] error, rc=1, output=Error occurred during initialization of VMCould not reserve enough space for object heapError: Could not create the Java Virtual Machine.Error: A fatal exception has occurred. Program will exit.
fixed, programma vond het nodig om 3gb vrije schijfruimte te hebben, ik had slechts 2 gb over, opgeruimed en hij start nu welc:\Program Files\Java\jre7\bin>java.exe -Xmx1000M -Xms1000M -XX:MaxPermSize=1500
M
Picked up _JAVA_OPTIONS: -Xmx512M
Error occurred during initialization of VM
Incompatible minimum and maximum heap sizes specified
[ Voor 10% gewijzigd door mrc4nl op 10-09-2014 22:11 ]
ora et labora
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ik ben dan wel benieuwd wat je precies wilt doen? Ik heb nooit echt problemen gehad met traagheid. Meestal kan ik dingen relatief snel maken door geen 'rare' dingen te doen waar jquery sowieso al problemen mee heeft..oisyn schreef op woensdag 10 september 2014 @ 22:27:
Jezus wat is DOM manipulatie via jQuery eigenlijk takketraag.
* Firesphere is happy voor vandaag. Morgen weer verder.
Is het product ook happyFiresphere schreef op woensdag 10 september 2014 @ 22:57:
Ondertussen 4 verschillende API's aan elkaar geknoopt tot 1 product.
* Firesphere is happy voor vandaag. Morgen weer verder.
Nothing to see here!
Nog niet
Ik heb een dataset met 5000+ rows die ik toe wil voegen aan een table. Pseudo-code:Douweegbertje schreef op woensdag 10 september 2014 @ 22:55:
[...]
Ik ben dan wel benieuwd wat je precies wilt doen? Ik heb nooit echt problemen gehad met traagheid. Meestal kan ik dingen relatief snel maken door geen 'rare' dingen te doen waar jquery sowieso al problemen mee heeft.
1
2
3
4
5
6
7
8
| $tbody = $("#sometable tbody"); for (all rows) { $tr = $("<tr>"); for (all columns) $("<td>").text("sometext").appendTo($tr); $tr.appendTo($tbody); } |
Dit duurde ongeveer 870ms.
Doe ik precies hetzelfde, maar dan alles met vanilla JS (dus createElement en createTextNode en appendChild enzo), dan kost het 250ms.
.text() is sowieso ranzig traag, wat ik ergens nog wel snap aangezien hij potentieel veel meer kan doen dan alleen een textnode toevoegen, maar die appends vielen me ook vies tegen en daar is gewoon geen excuus voor.
[ Voor 12% gewijzigd door .oisyn op 10-09-2014 23:24 ]
K was 't ff vergeten, maar we hebben naast DE ook een huge Nespresso apparaat met van die grote pads/capsules. Hmmmm ^^Ger schreef op woensdag 10 september 2014 @ 20:21:
* Hardfreak is jaloers op die koffieapparaten die hiero voorbijvliegen. Wij hebben bagger Senseo op het werk. Te weinig developers en teveel niet-koffie drinkers hier op het werk.
Wel de volle 40 cent per keer O.O
Het is ook niet efficiënte code, voornamelijk door de dubbele append en meerdere selectors. Dat is nogal killing. Als je maar 1 append had, zou het misschien al ~ 200-300 ms schelen, misschien wel meer gezien je dataset..oisyn schreef op woensdag 10 september 2014 @ 23:14:
[...]
Ik heb een dataset met 5000+ rows die ik toe wil voegen aan een table. Pseudo-code:
JavaScript:
1 2 3 4 5 6 7 8 $tbody = $("#sometable tbody"); for (all rows) { $tr = $("tr"); for (all columns) $("td").text("sometext").appendTo($tr); $tr.appendTo($tbody); }
Doe ik precies hetzelfde, maar dan alles met vanilla JS (dus createElement en createTextNode en appendChild enzo), dan kost het 250ms.
.text() is sowieso ranzig traag, wat ik ergens nog wel snap aangezien hij potentieel veel meer kan doen dan alleen een textnode toevoegen, maar die appends vielen me ook vies tegen en daar is gewoon geen excuus voor.
Ik denk als je dit leest, dat je het veel sneller kan maken
http://www.learningjquery...-to-use-append-correctly/
En los van de eventuele inefficiente code, het slaat nergens op dat een append via jQuery ervoor zorgt dat het 3x zo lang duurt dan een append via vanilla DOM manipulatie
[ Voor 41% gewijzigd door .oisyn op 10-09-2014 23:34 ]
[ Voor 40% gewijzigd door .oisyn op 11-09-2014 00:23 ]
Als dat alles is, is Vanilla echt vele malen sneller. Ik gebruik bij voorkeur geen "framework" tenzij er geen andere optie is, of ik complexe features wil hebben..oisyn schreef op woensdag 10 september 2014 @ 23:14:
[...]
Ik heb een dataset met 5000+ rows die ik toe wil voegen aan een table. Pseudo-code:
JavaScript:
1 2 3 4 5 6 7 8 $tbody = $("#sometable tbody"); for (all rows) { $tr = $("<tr>"); for (all columns) $("<td>").text("sometext").appendTo($tr); $tr.appendTo($tbody); }
9 van de 10x kun je het zelfde gebruiken met jquery als vanilla JS (maar dan simpeler als in.. element.hide(), mits je het op de juiste manier doet. Iets wat soms lastig is als je puur vanilla gewent bent.
Scumbag wiskundeboek.
Uitleg voor limieten gaat met het 'simpele' voorbeeld (6n^3 + 5)/(3n^3 + 7) met n -> inf.
En dan de opdracht: lim (n -> inf) (ln(3 + 3^n)) / n.
Doet het wiskunde D-boek wel vaker. B-boek doet dat beter.
* F.West98 bladert verder: differentiaalvergelijkingen, richtingsvelden, partiële afgeleiden en dubbelintegralen, nu al zin in....
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Ik vraag mij het volgende af: hebben jullie op het werk ook een gezamelijk koffie-moment waar je gezellig wat ligt te babbelen over koetjes en kalfjes of drinken jullie hem alleen maar achter jullie buro op ?
Moet zeggen dat ik vind dat het Wiskunde onderwijs dan eindelijk weer vooruit gaat. In mijn tijd .... (1997-2003) had ik alleen Wiskunde B1,2 in het Natuur&Techniek pakket. Daar kwamen wij niet verder dan basis differentiaalvergelijkingen. Eerste 4 maanden van mijn studie stonden dan ook in het teken om de Nederlanders kwa kennis gelijk te trekken met de Belgen.F.West98 schreef op donderdag 11 september 2014 @ 01:22:
* F.West98 bladert verder: differentiaalvergelijkingen, richtingsvelden, partiële afgeleiden en dubbelintegralen, nu al zin in....
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
edit: Kennelijk kan je de mobile versie emuleren. Schaamte...
Mijn smoes: ik doe voornamelijk back-end development
edit2: en uiteraard kan ik die emulatie optie nergens vinden. Ik ga koffie zoeken.
[ Voor 36% gewijzigd door Martijn19 op 11-09-2014 08:40 ]
Ik denk dat je deze bedoelt?Martijn19 schreef op donderdag 11 september 2014 @ 08:32:
edit2: en uiteraard kan ik die emulatie optie nergens vinden. Ik ga koffie zoeken.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Maar die emulator is denk ik gewoon het instellen van resolutie, touch, pixel ratio en sensors enzo. Het zal niet bugs van specifiek andere browsers nabootsen lijkt me.Martijn19 schreef op donderdag 11 september 2014 @ 08:32:
Ok, ik heb een bug in een website die tot nu toe alleen voorkomt in de Google Chrome Mobile v26. Hoe zouden jullie dit aanpakken? Al mijn devices zijn geupdate en ik kan nergens een APK vinden van een oudere Chrome versie om te debuggen... drama
Mijn smoes: ik doe voornamelijk back-end development
Maar als het een oude versie is, wordt die dan niet gewoon automatisch geüpdate? Gewoon tegen de klant zeggend dat het onveilig is om oude versies te blijven gebruiken (is het ook) en laten updaten
[ Voor 11% gewijzigd door Barryvdh op 11-09-2014 09:03 ]
Vannacht wakker geworden omdat ik bijna stikte (kreeg geen lucht meer, neus zat dicht & mijn keel liep vol).
Nu maar even dagje thuis(werken/zitten), flink veel vruchtensappen enz.
Heb mijn lichaam een beetje te verwaarloost.
Gelukkig heb ik er zo een thuis staan.Hardfreak schreef op woensdag 10 september 2014 @ 23:20:
[...]
K was 't ff vergeten, maar we hebben naast DE ook een huge Nespresso apparaat met van die grote pads/capsules. Hmmmm ^^
Wel de volle 40 cent per keer O.O
(wel met Hema of Lidl capsules dan)
Tjolk is lekker. overal en altijd.
Ja heb hem ondertussen gevonden.OkkE schreef op donderdag 11 september 2014 @ 08:53:
[...]
Ik denk dat je deze bedoelt?
[afbeelding]
Nadat de klant de browser geupdate had werkte alles wel naar behoren. Maar inderdaad, deze optie is alleen goed voor resolutie e.d. Dus wat de bug precies was weet ik nog niet.Barryvdh schreef op donderdag 11 september 2014 @ 09:01:
[...]
Maar die emulator is denk ik gewoon het instellen van resolutie, touch, pixel ratio en sensors enzo. Het zal niet bugs van specifiek andere browsers nabootsen lijkt me.
Maar als het een oude versie is, wordt die dan niet gewoon automatisch geüpdate? Gewoon tegen de klant zeggend dat het onveilig is om oude versies te blijven gebruiken (is het ook) en laten updaten
Je hebt altijd mensen die stelselmatig de Android updates negeren, dus die zijn niet meer welkom
Lekker op de bank

Als ik een stukje kopieer en plak, dan is er niks aan de hand
Valt wel mee tochF.West98 schreef op donderdag 11 september 2014 @ 01:22:
Scumbag wiskundeboek.
Uitleg voor limieten gaat met het 'simpele' voorbeeld (6n^3 + 5)/(3n^3 + 7) met n -> inf.
En dan de opdracht: lim (n -> inf) (ln(3 + 3^n)) / n.
Doet het wiskunde D-boek wel vaker. B-boek doet dat beter.
Dit zegt mij echt niks meerBee.nl schreef op donderdag 11 september 2014 @ 10:46:
[...]
Valt wel mee tochJe kunt de eerste term in de ln schrappen:
spoiler:lim (n -> inf) (ln(3 + 3^n)) / n = ln(3^n) / n = n * ln(3) / n = ln(3)
Of ik word oud, of ik word vergeetachtig
Of allebeiHardfreak schreef op donderdag 11 september 2014 @ 10:49:
[...]
Dit zegt mij echt niks meer![]()
Of ik word oud, of ik word vergeetachtig
waar ging het nu ook alweer over ?
[ Voor 5% gewijzigd door Alex) op 11-09-2014 11:19 ]
1
2
3
4
5
6
7
| <?php // // Setup the header and load the WP core // header('Content-Type: application/javascript'); header('Content-Type: text/css'); require_once __DIR__ . '/../../../../wp-load.php'; |
Hmm, javascript of css
Why not both?Dragon707 schreef op donderdag 11 september 2014 @ 11:08:
PHP:
1 2 3 4 5 6 7 <?php // // Setup the header and load the WP core // header('Content-Type: application/javascript'); header('Content-Type: text/css'); require_once __DIR__ . '/../../../../wp-load.php';
Hmm, javascript of css
Ik gebruik bij voorkeur wel een framework, tenzij ik tegen performance problemen aanloop.Firesphere schreef op donderdag 11 september 2014 @ 00:27:
[...]
Als dat alles is, is Vanilla echt vele malen sneller. Ik gebruik bij voorkeur geen "framework" tenzij er geen andere optie is, of ik complexe features wil hebben.
quote: Sandbox: Welcome to supportHi Alex,
Welcome to Support! To get started, go to https://dev-support.logitech.com/SupportPortalHome
Thanks,
Logitech Customer Care
Gebruikersnaam: <my-mail>@gmail.com.dev
[ Voor 4% gewijzigd door alex3305 op 11-09-2014 11:25 ]
Ik denk dat Alex) er een heeft gehad.alex3305 schreef op donderdag 11 september 2014 @ 11:24:
Trouwens, hebben er gisteren meer mensen mail gehad met een uitnodiging voor de Logitech dev omgeving?
[...]
Die heeft net een screenshot gepost van eenzelfde scherm dat ik krijg te zien op die link
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Eens zien of ik nog 3 uurtjes doorga vanavond en morgen pas in de middag begin, of dat ik toch morgenochtend vroeg naar t werk ga...
Nee, wat is deez?alex3305 schreef op donderdag 11 september 2014 @ 11:24:
Trouwens, hebben er gisteren meer mensen mail gehad met een uitnodiging voor de Logitech dev omgeving?
[...]
Nee, ik had 'm op een andere URLJan_V schreef op donderdag 11 september 2014 @ 11:29:
[...]
Ik denk dat Alex) er een heeft gehad.
Die heeft net een screenshot gepost van eenzelfde scherm dat ik krijg te zien op die link
-or-
Rewriting code you produced over a year ago
[ Voor 43% gewijzigd door .oisyn op 11-09-2014 13:06 ]
Dat heb ik ook al vrij vlot bij eigen code als het wat ouder is.oisyn schreef op donderdag 11 september 2014 @ 12:17:
Rewriting code produced by a former employee
[afbeelding]
Na jaren gezeur dat het niveau van de betavakken te laag was door allerlei partijen zijn ze dan ook eindelijk het licht gaan zien en hebben ze er daarom de afgelopen jaren dan ook een punt van gemaakt om het een en ander weer terug te halen binnen het vak (voor sommige leerlingen iig). Zelfde met natuurkunde, daar wordt nu ook quantumfysica 'behandelt' in VWO. De veranderingen van de betavakken kan je overigens lezen op pagina 3 van deze pdf: http://www.betanova.nl/do...reBetavakken.pdf/downloadarmageddon_2k1 schreef op donderdag 11 september 2014 @ 08:22:
[...]
Moet zeggen dat ik vind dat het Wiskunde onderwijs dan eindelijk weer vooruit gaat.[...]
En dan zul je zien dat nu de talen weer gaan zeuren dat ze niet voldoende aandacht krijgen!Caelorum schreef op donderdag 11 september 2014 @ 13:23:
Zelfde met natuurkunde, daar wordt nu ook quantumfysica 'behandelt' in VWO.
en dan geven ze wetenschapsvakken in een andere taal en dan is iedereen contentDido schreef op donderdag 11 september 2014 @ 13:59:
[...]
En dan zul je zien dat nu de talen weer gaan zeuren dat ze niet voldoende aandacht krijgen!
Alsof de meesten in andere talen minder fouten gaan maken? Make that the cat wise and thank you the cowcake!Hardfreak schreef op donderdag 11 september 2014 @ 14:01:
en dan geven ze wetenschapsvakken in een andere taal en dan is iedereen content
.edit: ja dus
[ Voor 7% gewijzigd door .oisyn op 11-09-2014 14:39 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.