Nee hoor, vind het gewoon interessant om de kennis op dat vlak bij mensen te challengen. Veel mensen hebben een verkeerd beeld van autisme of andere stoornissen. Als je dan een stoornis erbij pakt, kies dan een met de goede eigenschappenZaZ schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 12:02:
Zout, slakken...
Weinig verschil tussen een inner/outer dialog hoor. Veel mensen mompelen in zichzelf. Het eendje is juist om je gemompeld een beetje vorm te geven. Het is echt niet zo dat je zegt "zo eendje, ik denk blablabla".Strekking was dat ik het wel een beetje koekoek vind als je gewoon hardop een verhaal gaat zitten ophangen tegen een badeend.
Hier ligt voor mij eigenlijk de grens, er wordt serieus op ingegaan maar het wordt alsnog "weggelachen". Je hebt vast geen kwade opzet, maar het komt een beetje vervelend over. SorryDat er vervolgens meteen diep wordt ingegaan op de definitie van autisme had ik wel kunnen verwachten eigenlijk van een stelletje autisten
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.