Je kan meestal uitgaan van mk1 is voor lights en lage tiers, mk2 spul of medium rammers voor meds en lights? vanaf tier 7? tot tier X en MK3 spul en heavy rammers voor heavy tanks vanaf 8....
Nog een leuke pot van Riegah!
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Ook wel eens naar die game beurs geweest. Nooit meer (of er moet iets heeeeel bijzonders komen), had idee dat de helft net een game maraton achter de rug had en direct daarnaar toe was gekomen. http://download.omroep.nl...Ringtones/DIE%20LUCHT.mp3
Shuttle st20g5
Ik heb wel gekeken in de lijst van compatible tanks, dus denk wel dat ik het goede heb voor de overige equipment, weet het alleen bij ed gekochte vering niet meer zekerShockWave schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 12:39:
Je kan meestal uitgaan van mk1 is voor lights en lage tiers, mk2 spul of medium rammers voor meds en lights? vanaf tier 7? tot tier X en MK3 spul en heavy rammers voor heavy tanks vanaf 8....

flickr - WOT Profile - Game PC
Tsja, jouw keuze. Gamebeurs is bijkomend voordeel omdat WG er ook staat. Het gaat erom dat we met de GOT'ters weer eens gezellig wat drinken samenKnowuse schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 13:38:
Ook wel eens naar die game beurs geweest. Nooit meer (of er moet iets heeeeel bijzonders komen), had idee dat de helft net een game maraton achter de rug had en direct daarnaar toe was gekomen. http://download.omroep.nl...Ringtones/DIE%20LUCHT.mp3

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
juh, firstlook is leuk enzo, maar hoofdreden voor mij is weer wat clangenoten ontmoeten en zien 

Had even gemist dat jullie die GOT meeting hadden tijdens First Look. Lijkt me inderdaad gezellig en ik wens jullie veel plezier.p0st schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 14:48:
[...]
Tsja, jouw keuze. Gamebeurs is bijkomend voordeel omdat WG er ook staat. Het gaat erom dat we met de GOT'ters weer eens gezellig wat drinken samen
Als je WOT daar speelt krijg je in iedergeval een nieuw t-shirt

Shuttle st20g5
Na een tijdje met de Jagdpanther II te hebben gespeld en 30+k exp bij elkaar gesprokkeld heb ik uiteindelijk maar wat free xp omgezet om de top gun te unlocken. Man, man, man wat maakt die een verschil. Van 232pen300dmg naar 246/490. gelijk de 1e pot 3k damage gedaan en het liep niet eens zo goed. Daarna wat faalpotten gehad uiteraard, maar dit is voorlopig mijn favoriete tank.
De T30 TD heb ik een beetje haat/liefde verhouding mee. Soms haal je binnen een minuut 3k damage en dat is dan wel erg leuk. Maar ik vind het moeilijk om consistent goeie scores ermee neer te zetten. Die lange laadtijd is wel erg lastig.
Ik heb laatst de IS3 een beetje herontdekt, speelde deze tank bijna nooit, maar na een paar leuke potjes denk ik dat ik hem voorlopig meeneem in de dagelijkse speelpotjes. Is de IS8 een grote verbetering of niet, hij lijkt me namelijk niet echt erg goed, meer een detail qua verbeteringen, geen sprong.
De T30 TD heb ik een beetje haat/liefde verhouding mee. Soms haal je binnen een minuut 3k damage en dat is dan wel erg leuk. Maar ik vind het moeilijk om consistent goeie scores ermee neer te zetten. Die lange laadtijd is wel erg lastig.
Ik heb laatst de IS3 een beetje herontdekt, speelde deze tank bijna nooit, maar na een paar leuke potjes denk ik dat ik hem voorlopig meeneem in de dagelijkse speelpotjes. Is de IS8 een grote verbetering of niet, hij lijkt me namelijk niet echt erg goed, meer een detail qua verbeteringen, geen sprong.
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied > Ajacied
http://ftr.wot-news.com/2...9-3-separate-hd-textures/
oh feest.
Dus voor hd textures is er een aparte download
dat is ... mooi gedaan WG .. really, niet via een optie in launcher nee ...
oh feest.
Gelukkig, dan hoef ik geen uren te wachten met mijn 14k4 modem......dynosu schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 16:22:
http://ftr.wot-news.com/2...9-3-separate-hd-textures/
oh feest.

Hopelijk fixen ze dit nog zodat je het via de installer of ingame kunt laten installeren.
[removed]
Nadat ik per ongeluk een filmpje zonder geluid had geupload, issie hier dan eindelijk, de replay van Klikotank (mkliko)!
Ja, ik ben nog steeds een beetje ziek dus ik klink niet altijd even helder.

is niet echt the point. Het is gewoon slordig.PcDealer schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 16:39:
Hoe vaak moet je dat nou doen...
Anderzijds handig voor het overgrote deel van de playerbase die toch niet met HD models kan spelen.
Desalniettemin vind ik het geen move voor WG..
Desalniettemin vind ik het geen move voor WG..
Jullie ook last van de melding dat de gameservers offline zijn? Tussendoor wel een pot gedaan, maar vermaak me nu met WoWp.
Stiekem kijk ik de filmpjes ook graag, bij deze is het misschien wel een aardige discussie of de stad überhaupt wel een goed idee is. Het is uiteraard altijd goed om van te voren de MM te bekijken en te bepalen wat je gaat doen, maar zéker met t+2 is het belangrijker om te kijken wat je team doet vind ik. Dat er maar twee anderen naar de stad gaan, is eigenlijk al indicatie dat je het daar moeilijk gaat krijgen en al helemaal omdat het geen toptier heavies zijn.User schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 17:20:
Nadat ik per ongeluk een filmpje zonder geluid had geupload, issie hier dan eindelijk, de replay van Klikotank (mkliko)!
[video]
Dus jij bent die ene spellerPcDealer schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 17:51:
Jullie ook last van de melding dat de gameservers offline zijn? Tussendoor wel een pot gedaan, maar vermaak me nu met WoWp.

Ik had er ook last van, maar nu kan ik er wel weer in en een kwartier geleden niet.PcDealer schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 17:51:
Nu je het zegt. Bij mij zijn de clan chat en custom channels ineens verdwenen, en krijg ze niet meer aan de praat. Vanmorgen deed de launcher het niet. Ze zijn lekker bezig bij WarGaming.Redeta schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 18:00:
[...]
Ik had er ook last van, maar nu kan ik er wel weer in en een kwartier geleden niet.
In welk universum is een Su 101 even goed als een Borsig, JP II of een ISU 152. Jeezes. Ik ben die grind gestart en die Su100M viel nog mee, die heeft sterktepunten op eigen tier. Maar dit, it needs some serious WG TLC... Ben ik tegelijkertijd ook bezig met de aufkl panzer... Nog zo een stuk ongeluk. Scouten is enkel mogelijk als je SS hebt vind ik en mijn crew is compleet stock... So Crep tenk... Nog een tank die in de top 4 staat van FTR zijn "rly need a buff" tanks trouwens.
Zo is het nauwelijks nog leuk spelen voor mi, heb ik op de koop toe nog silver tekort ook.
En ook hier is de chat kaput.
Zo is het nauwelijks nog leuk spelen voor mi, heb ik op de koop toe nog silver tekort ook.
En ook hier is de chat kaput.
Als Löwe is het dorpje geen goeie keuze omdat je de wendbaarheid mist die je nodig bent om te vechten met mediums/lights die je daar gegarandeerd tegen zal komen.Riegah schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 17:58:
[...]
Stiekem kijk ik de filmpjes ook graag, bij deze is het misschien wel een aardige discussie of de stad überhaupt wel een goed idee is. Het is uiteraard altijd goed om van te voren de MM te bekijken en te bepalen wat je gaat doen, maar zéker met t+2 is het belangrijker om te kijken wat je team doet vind ik. Dat er maar twee anderen naar de stad gaan, is eigenlijk al indicatie dat je het daar moeilijk gaat krijgen en al helemaal omdat het geen toptier heavies zijn.
Het veld zou een optie zijn, maar je bent daar een sterke all-round koepel voor nodig. De Löwe heeft frontaal wel een goeie koepel, maar de zijkanten zijn niet heel denderend. Ik ben bang dat je daar door de zijkanten van de koepel wordt geschoten.
Blijft de stad over. Hij kan naar de weg op E6 gaan, maar dan moet hij voor de mediums/lights langs, maar dat kan op zich. Maar dan staat hij daar op die weg en dan is er een grote kans dat hij óf vanaf het veld gepakt wordt, óf vanaf het plein.
Het was inderdaad duidelijk dat de stad onderbezet was, maar als hij naar het plein was gereden was de vijand nooit zo overmoedig de Jagdpretzel ingereden en had hij veel langer kunnen overleven. De stad valt op zich prima te houden met maar een paar man, zolang je maar niet gerushed wordt.
Bedankt voor je beoordeling.User schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 17:20:
[video]
Hier heb ik zeker wat aan.
Ik ga zeker erop letten wat je hebt gezegd. En je hebt aardig gelijk qua wat er in mijn hoofd omgaat tijdens het spel.

Thanks again!

Uiteraard heb je gelijk, de Löwe is langzaam en zal alleen tegenover een STB het onderspit delven in de kleine stad. Mijn punt is alleen dat je wat uitzonderlijks ziet gebeuren als je kijkt naar wat het team doet: Een Maus die naar de 0-lijn rijdt en uiteindelijk ook hard pusht en volgens mij vervalt dan de reden om niet naar de kleine stad te gaan. Dat de Maus daarnaartoe rijdt creëert een mogelijkheid om van de pluspunten van de Löwe gebruik te maken. Deze Maus leidt namelijk tegenstanders af en in de tussentijd worden de tegenstanders ook gespot, waardoor je volgens mij met de Lowes penetration + redelijke accurate gun best wat gratis schoten had kunnen doen, van afstand.User schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 18:47:
[...]
Als Löwe is het dorpje geen goeie keuze omdat je de wendbaarheid mist die je nodig bent om te vechten met mediums/lights die je daar gegarandeerd tegen zal komen.
Het veld zou een optie zijn, maar je bent daar een sterke all-round koepel voor nodig. De Löwe heeft frontaal wel een goeie koepel, maar de zijkanten zijn niet heel denderend. Ik ben bang dat je daar door de zijkanten van de koepel wordt geschoten.
Blijft de stad over. Hij kan naar de weg op E6 gaan, maar dan moet hij voor de mediums/lights langs, maar dat kan op zich. Maar dan staat hij daar op die weg en dan is er een grote kans dat hij óf vanaf het veld gepakt wordt, óf vanaf het plein.
Het was inderdaad duidelijk dat de stad onderbezet was, maar als hij naar het plein was gereden was de vijand nooit zo overmoedig de Jagdpretzel ingereden en had hij veel langer kunnen overleven. De stad valt op zich prima te houden met maar een paar man, zolang je maar niet gerushed wordt.
Ik vraag me af of de Maus voor afleiding zou zorgen. Je zag het ook in de stad: Kliko stond een eind achter de Jagdpretzel, en toch schoot de IS-4 op hem. Het achter een Maus gaan staan zal alleen werken als hij zelf niet gespot is. Als de tegenstander de keus krijgt om op een Maus te schieten of op een Löwe, dan zal die keus niet te moeilijk zijn.
Zo nog 1 keer sealclubben en noobstompen omdat het kan, soms lekker is voor je frustratie en hij binnenkort een nerfhammer van jewelste krijgt en nog een acetanker en wat medailles opleverd ook.....
Jammer dat ik vanaf het begin al stoplap moest spelen en niet eens echt de base kon verlaten om CptFarmer te supporten omdat er gelijk door het midden al wat aan kwam rijden wat ze al niet tegen konden houden.
Ik nam op het eind ook teveel damage om het tot een win uit te kunnen spelen..helaas.
Wat kan je verwachten in de replay....
1 shot full hp luchs op volle snelheid, distant sniperaction met een russische gun op 550+m...jaja het kan echt en gewoon wat opruimacties om tot 8 kills te komen..
Replay voor de gegadigden http://wotreplays.eu/site...ene_coast-shockwave-kv-1s
Bye bye KV-1S.... WG haalt alle leuke tanks uit de game of nerft ze dmv battletier wijzigingen...
T50-2
PZ IV met derp en 7,5 cm Kw.K. 44/1 L/70
Pz.Kpfw. 38H 735 (f)
T2 Light Tank
Jammer dat ik vanaf het begin al stoplap moest spelen en niet eens echt de base kon verlaten om CptFarmer te supporten omdat er gelijk door het midden al wat aan kwam rijden wat ze al niet tegen konden houden.
Ik nam op het eind ook teveel damage om het tot een win uit te kunnen spelen..helaas.
Wat kan je verwachten in de replay....
1 shot full hp luchs op volle snelheid, distant sniperaction met een russische gun op 550+m...jaja het kan echt en gewoon wat opruimacties om tot 8 kills te komen..
Replay voor de gegadigden http://wotreplays.eu/site...ene_coast-shockwave-kv-1s
Bye bye KV-1S.... WG haalt alle leuke tanks uit de game of nerft ze dmv battletier wijzigingen...

T50-2

PZ IV met derp en 7,5 cm Kw.K. 44/1 L/70

Pz.Kpfw. 38H 735 (f)

T2 Light Tank

Hij is binnen...

Volgende grind..Leopard PTA, beetje hetzelfde als de Cent....zit nu toch in die flow.

Nu alleen nog de credits maar de grind is klaar...Researched:
FV4202 researched. Undistributed experience spent: 180000. Free Experience spent: 0.

Volgende grind..Leopard PTA, beetje hetzelfde als de Cent....zit nu toch in die flow.
[Voor 17% gewijzigd door ShockWave op 23-09-2014 22:25]
Lol gisteren de vk2801 weer teruggekocht. Wat een fun is dat ding. Alleen maar HE schieten hehe. Had een battle met 2300 damage en 5 kills 
Vooral e 25's vinden het niet leuk als je een HE shell in hun zijkant schiet heb ik gemerkt. En natuurlijk de one-shot papieren t5 td's. Alleen de heavies en bepaalde mediums zijn soms lastig.
Jammer dat tazilon zijn site op zwart is... En geen YT filmpjes meer online van hem...

Vooral e 25's vinden het niet leuk als je een HE shell in hun zijkant schiet heb ik gemerkt. En natuurlijk de one-shot papieren t5 td's. Alleen de heavies en bepaalde mediums zijn soms lastig.
Jammer dat tazilon zijn site op zwart is... En geen YT filmpjes meer online van hem...
Is toch vaak tegen de middag?
ShockWave: laat eens een BT-SV replay zien

kan me niet herinneren dat er ooit een patch is geweest die in de middag begonnen is. Meestal beginnen ze hier in de ochtend mee.PcDealer schreef op woensdag 24 september 2014 @ 09:07:
Is toch vaak tegen de middag?
Bij mij start hij inmiddels niet meer dus ze zullen wel bezig zijn 

Ik meen me ter herinneren dat ik 's morgens speelde en een uur of elf niet meer er in kon.dynosu schreef op woensdag 24 september 2014 @ 09:09:
[...]
kan me niet herinneren dat er ooit een patch is geweest die in de middag begonnen is. Meestal beginnen ze hier in de ochtend mee.
Ik wel en binnen 2 seconden.GoldenSample schreef op woensdag 24 september 2014 @ 09:10:
Bij mij start hij inmiddels niet meer dus ze zullen wel bezig zijn
Maar is een patch niet meestal ook niet op donderdag in de eu?
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Nu gaat ie wel weerPcDealer schreef op woensdag 24 september 2014 @ 09:20:
[...]
Ik meen me ter herinneren dat ik 's morgens speelde en een uur of elf niet meer er in kon.
[...]
Ik wel en binnen 2 seconden.

Ik zie geen aankondiging op de site.
Check deze 9.3 promo:
http://forum.worldoftanks..._%20patch__st__20#topmost
Check deze 9.3 promo:
[Voor 30% gewijzigd door PcDealer op 24-09-2014 09:37]
Quote van die pagina: Tomorrow.... they annouced that the global map will be unavilable from today 11:45 pm for 24 hours, and the map is frozen always on patch dayPcDealer schreef op woensdag 24 september 2014 @ 09:28:
Blijkbaar toch nog een dagje wachten dus

Poe man is dat altijd dat het niveau sochtends zo veel lager is?
Ik klop nu heel hard af maar op 9 battles 1 loss en een gemiddelde WN8 van 3300 oid, waar ik een rating van 1488 oid zelf heb.
Ik klop nu heel hard af maar op 9 battles 1 loss en een gemiddelde WN8 van 3300 oid, waar ik een rating van 1488 oid zelf heb.
Toevallig heb ik 2 potjes gedaan omdat ik de Leopard 1 graag wilde testen. Eerste pot een team waarin iemand constant zat te zeiken op mijn stats. Volgens hem spelen alle spelers met hoge stats alleen maar CW en TB en zijn ze niet goed in publics
Weliswaar de battle verloren maar in ieder geval een WN8 >3500
Vervolgens nog een tweede potje gedaan waarbij ik de battle nog wat meer naar mijn hand kon zetten. Al begon het erg lekker.. een T110E4 die, in caps, roept dat er niet gecamped moet worden. Ik rijd op Live Oaks naar het heuveltje om te spotten en te snipen geeft die eikel mij een schot in de achterkant.. Uiteindelijk de battle weten te beslissen, Ace Tanker behaald en ra ra wie krijgt er een aantal reports (collectief van mijn team) de T110E4 want die zit tot op het eind te campen in de stad

Vervolgens nog een tweede potje gedaan waarbij ik de battle nog wat meer naar mijn hand kon zetten. Al begon het erg lekker.. een T110E4 die, in caps, roept dat er niet gecamped moet worden. Ik rijd op Live Oaks naar het heuveltje om te spotten en te snipen geeft die eikel mij een schot in de achterkant.. Uiteindelijk de battle weten te beslissen, Ace Tanker behaald en ra ra wie krijgt er een aantal reports (collectief van mijn team) de T110E4 want die zit tot op het eind te campen in de stad

Denk dat ik zelf maar via de MT-25 vanuit de KV-1S naar de T54 ga. Die light lijn lijkt me in ieder geval wel grappig en de T44 is volgens mij niet echt een hele fijn T8 med. Hoor de laatste tijd steeds meer dat het een rijdende ammo rack is. De PII had dat ook wel, maar die ontplofte niet zo vaak.
Juist compleet andersompsychoclown schreef op woensdag 24 september 2014 @ 11:03:
Volgens hem spelen alle spelers met hoge stats alleen maar CW en TB en zijn ze niet goed in publics

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Daarover wilde ik al een opmerking maken aan het eind van de match maar toen dacht ik laat maar.. dat soort lui snappen het niet en willen het ook niet snappen.wontcachme schreef op woensdag 24 september 2014 @ 12:12:
[...]
Juist compleet andersom![]()
. Probeer in CW of een TB maar goede stats te halen met 14 andere spelers die weten wat ze doen....
Hatsikideej! 
Werd nog twee keer in mn poepert geschoten door een ARL V49.
vervelend persoon... -_-
Victory!
Ruinberg
Pz.Kpfw. IV Schmalturm
Experience received:4,140 ( x2) 63,078 ( +1,413)
Battle achievements High Caliber, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Mission completed! Reward:
Added: Chocolate (x1)
Repairs: -1 644
Ammunition: -2 507
Total: 58 927 WN8: 7 966 (100)
Eindelijk een ace op deze tank. Bij vlagen kan ie zo heerlijk zijn. Voor zijn tier goede pen. En heel accuraat. perfecte sniper. En ook nog eens een snelle reload!

vervelend persoon... -_-
Victory!
Ruinberg
Pz.Kpfw. IV Schmalturm
Eindelijk een ace op deze tank. Bij vlagen kan ie zo heerlijk zijn. Voor zijn tier goede pen. En heel accuraat. perfecte sniper. En ook nog eens een snelle reload!

[Voor 19% gewijzigd door Kliko op 24-09-2014 12:22]
Zo, veel vliegende tanks in dit filmpje. Krijgen de lights binnenkort ook vleugels misschien?PcDealer schreef op woensdag 24 september 2014 @ 09:28:
Check deze 9.3 promo:
[video]

"Met je 50 HP"mkliko schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 19:11:
[...]
Bedankt voor je beoordeling.
Hier heb ik zeker wat aan.
Ik ga zeker erop letten wat je hebt gezegd. En je hebt aardig gelijk qua wat er in mijn hoofd omgaat tijdens het spel.![]()
Thanks again!

Maar serieus, als je in een T8 tank constant maar weer een T10 heavy head on gaat bevechten dan is het echt tijd voor een reality check: gaat je vrijwel nooit lukken, zeker niet tegen een IS4 die prima armor heeft.
Kies je battles zorgvuldig uit, als je bottom tier bent is het geen schande als je wat meer achteraan blijft en gaat snipen. Daar is de Löwe op zich prima geschikt voor. Zoals User al aangeeft in de video kan je beter een straatje verder gaan staan om de stad beter te verdedigen.
Maar de absolute pro tip is denk ik toch wel: TAKE COVER!!

Moet ik even zoeken waar ik die ergens heb gelaten, heb hem in 9.2 niet gespeeld geloof ik...
Reed vroeger al met een wet ammorack rond op de T-44 omdat hij altijd al een rijdend ammorack is geweest, er is dus weinig veranderd.Gizzy schreef op woensdag 24 september 2014 @ 12:09:
Denk dat ik zelf maar via de MT-25 vanuit de KV-1S naar de T54 ga. Die light lijn lijkt me in ieder geval wel grappig en de T44 is volgens mij niet echt een hele fijn T8 med. Hoor de laatste tijd steeds meer dat het een rijdende ammo rack is. De PII had dat ook wel, maar die ontplofte niet zo vaak.
+1wontcachme schreef op woensdag 24 september 2014 @ 12:12:
Juist compleet andersom![]()
. Probeer in CW of een TB maar goede stats te halen met 14 andere spelers die weten wat ze doen....
CW of TB zijn goed voor de winnrate inderdaad maar als je mijn tier X lineup ziet qua avg damage
Dan is het huilen omdat ik de meeste battles erop alleen CW heb gespeeld met die dingen.
In hoeverre kun je deze tank hetzelfde spelen als de tier 5 Pz IVH (met de 75mm gun)? Ik weet dat je die kunt spelen met de derp-gun, maar dat bevalt me nog minder dan met de gewone 75mm gun. En aangezien je voor iedere vijandelijke tank een xp-piñata bent, denk ik dat je de Pz IVH ook meer als een sniper moet spelen.mkliko schreef op woensdag 24 september 2014 @ 12:19:
Hatsikideej!
vervelend persoon... -_-
Victory!
Ruinberg
Pz.Kpfw. IV Schmalturm
Dat is ook precies waarom die tank mij nog niet echt ligt denk ik. Om goed te kunnen snipen moet je toch goed weten waar je moet staan en de spotting mechanics goed begrijpen, en besef is er nog niet helemaal.
Mooiste is ook dat TB stats gescheiden zijn dus die vent snapte het sowieso niet helemaal of hij moest TC bedoelenShockWave schreef op woensdag 24 september 2014 @ 12:48:
[...]
+1
CW of TB zijn goed voor de winnrate inderdaad maar als je mijn tier X lineup ziet qua avg damage
Dan is het huilen omdat ik de meeste battles erop alleen CW heb gespeeld met die dingen.

weet niet precies wat de verschillen zijn. De tanks lijken erg op elkaar geloof ik. Ik heb nooit de Pz IVH gehad. Dus ik kan dat niet goed beoordelen.Gaius schreef op woensdag 24 september 2014 @ 12:51:
[...]
In hoeverre kun je deze tank hetzelfde spelen als de tier 5 Pz IVH (met de 75mm gun)? Ik weet dat je die kunt spelen met de derp-gun, maar dat bevalt me nog minder dan met de gewone 75mm gun. En aangezien je voor iedere vijandelijke tank een xp-piñata bent, denk ik dat je de Pz IVH ook meer als een sniper moet spelen.
Dat is ook precies waarom die tank mij nog niet echt ligt denk ik. Om goed te kunnen snipen moet je toch goed weten waar je moet staan en de spotting mechanics goed begrijpen, en besef is er nog niet helemaal.
Ik heb er ook lang over gedaan om erachter te komen wat de beste tactics zijn voor deze tank. Maar begin het nu wel langzamerhand door te krijgen. Sowieso niet rushen. Achterblijven en snipen.
Ben je top tier, kun je best wat pushen. Ik zal em even online gooien:
http://wotreplays.com/site/download/1191725
Net nog een keertje teruggekeken. Heb ook wel erg veel mazzel gehad hoor.

En onbewust heel veel gespot blijkbaar.

[Voor 13% gewijzigd door Kliko op 24-09-2014 14:39]
Dat het drama is ligt meer aan de bestuurder en de equipement denk ik zoGizzy schreef op woensdag 24 september 2014 @ 12:09:

Afkloppen, maar heb nog geen last gehad van het ammorack. Het is meer gebrek aan dmg met de beschikbare gun dan wat anders.
"Today is the worst day since yesterday"
De T-44 vond ik niet heel slecht moet ik zeggen maar niet zo fijn als sommige andere tier 8 mediums (of de twee voorlopers van de tank), dan noem ik een Pershing en IndienPanzer.
Probleem is dat de T44 naast zijkanten die vatbaar zijn voor moduleschade, een ammorack in z'n voorkant heeft zitten die in ieder geval door 128mm+ shells kan ontploffen. Toch lastig voor een medium welke niet echt een sniper is (tot in ieder geval de topgun, dan is het iets beter).
Nu kan je 'm wel spelen als snipertank, maar waarom heb je dan al die snelheid en wendbaarheid
.
Trouwens, in het kader van lekkere potjes:

Nu kan je 'm wel spelen als snipertank, maar waarom heb je dan al die snelheid en wendbaarheid

mja dat kan je ook zeggen van de Leo 1. Is ook snel en wendbaar maar toch prima te spelen als sniper voor zover als ik weet.Riegah schreef op woensdag 24 september 2014 @ 15:48:
Probleem is dat de T44 naast zijkanten die vatbaar zijn voor moduleschade, een ammorack in z'n voorkant heeft zitten die in ieder geval door 128mm+ shells kan ontploffen. Toch lastig voor een medium welke niet echt een sniper is (tot in ieder geval de topgun, dan is het iets beter).
Nu kan je 'm wel spelen als snipertank, maar waarom heb je dan al die snelheid en wendbaarheid.
[afbeelding]
Thanks to you guys!
Eindelijk een ECHT goede pot met de Loewe:
Victory!
Ruinberg
Löwe
Experience received:1,551 102,885
Battle achievements Steel Wall, Mastery Badge: "2nd Class"
Dmg done: 3078
Repairs: -5 123
Ammunition: -11 330
Consumables: -3 000
Total: 83 432 WN8: 4 370 (100)

Eindelijk een ECHT goede pot met de Loewe:
Victory!
Ruinberg
Löwe
Experience received:1,551 102,885
Battle achievements Steel Wall, Mastery Badge: "2nd Class"
Dmg done: 3078
Repairs: -5 123
Ammunition: -11 330
Consumables: -3 000
Total: 83 432 WN8: 4 370 (100)

[Voor 3% gewijzigd door Kliko op 24-09-2014 16:05]
Had veel bounces, en ferdinant deed echt een rare move.
Was em uiteindelijk zat, en merkte dat hij andere tanks flankte. Daarom nam ik 1 shot dmg voor lief om hem ff op te ruimen.
Verder denk ik wel een safe/solid game.
http://wotreplays.com/site/download/1191882
Was em uiteindelijk zat, en merkte dat hij andere tanks flankte. Daarom nam ik 1 shot dmg voor lief om hem ff op te ruimen.

Aah, vandaag behoorlijk wat games in mijn ELC AMX en dat ging zo goed dat ik steeds maar weer de volgende game starten. Nu heb ik meer dan 25k experience wat ik niet kwijt kan omdat ik blijkbaar al bijna de volgende tank had.
Je zou eigenlijk een pop-up moeten krijgen.
Ook al een paar eer een aceje gehaald!
Victory!
Fiery Salient
ELC AMX
Experience received:1.719 45.847
Battle achievements High Caliber, Reaper, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Repairs: -2 104
Ammunition: -3 315
Total: 40 428 WN8: 13 309 (100)

Ook al een paar eer een aceje gehaald!
Victory!
Fiery Salient
ELC AMX
Experience received:1.719 45.847
Battle achievements High Caliber, Reaper, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Repairs: -2 104
Ammunition: -3 315
Total: 40 428 WN8: 13 309 (100)
[Voor 41% gewijzigd door jdh009 op 24-09-2014 16:40]
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | Intel Core i9-9900KF, nVidia RTX 2080 8.0Gb GDDR6, G.Skill Ripjaws 64Gb DDR4 3200Mhz, Samsung 970 EVO PLUS 1Tb en 2Tb NVMe en 2x 870 QVO 8TB SSD
Voor de Got2 members vanavond is er weer Stronghold vanaf 19:30 zorg dat je op Teamspeak zit (ts3.gatheringoftanks.nl) en ingelogd bent in Wot.
Afgelopen nacht trouwens een paar superpotten gespeeld dat mijn WN8 gewoon met 12 punten overal is gestegen & dat op bijna 4K potten
Afgelopen nacht trouwens een paar superpotten gespeeld dat mijn WN8 gewoon met 12 punten overal is gestegen & dat op bijna 4K potten

Wins/Battles: 5 (13) (38.5%)
Efficiency/WN8: 1 858 / 3 478
Blijkbaar moet ik harder carry-en

Ouwe campertMr_Size schreef op woensdag 24 september 2014 @ 17:38:
Wins/Battles: 5 (13) (38.5%)

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
En nog steeds geen automatische brandblusser. ;_; En gezien de tijd die het je kostte om de ammorack te repareren denk ik dat een automatische brandblusser wel handig voor je zal zijn.mkliko schreef op woensdag 24 september 2014 @ 16:07:
Had veel bounces, en ferdinant deed echt een rare move.

En verder, je kan tegenwoordig door destructable objecten heenschieten, je had bij die T-44 gewoon dwars door die auto kunnen schieten.

Gewoon je crew in de T49 (dan T67) stoppen, en gaan met de bananafreelh schreef op woensdag 24 september 2014 @ 19:41:
[...]
Net de nerf op de Hellcat bekeken... Ik stop met die tank denk ik.

Nog 4k xp tot ik de E-50M heb vrijgespeeld. Veel plezier aan deze grind gehad.
CapNoobsbobsquad schreef op woensdag 24 september 2014 @ 17:14:
Voor de Got2 members vanavond is er weer Stronghold vanaf 19:30 zorg dat je op Teamspeak zit (ts3.gatheringoftanks.nl) en ingelogd bent in Wot.

[Voor 19% gewijzigd door ShockWave op 24-09-2014 21:21]
Morgen eens kijken hoe de Hellcat is, als die onspeelbaar is geworden dan verkoop ik hem en gebruik ik de crew voor de nieuwe US lights.
Ik speelde toch al beter in de T49 dan de Hellcat, dus dat is niet echt een rampThomasG schreef op woensdag 24 september 2014 @ 20:03:
[...]
Gewoon je crew in de T49 (dan T67) stoppen, en gaan met de banana

QFT, ben ook benieuwd hoe erg de nerf gaat zijn. Vanavond afscheid genomen van de KV-1S: 2,5K dmg, 3 kills, BIA en High Caliber. Een waardig afscheidwsLy schreef op woensdag 24 september 2014 @ 21:27:
Morgen eens kijken hoe de Hellcat is, als die onspeelbaar is geworden dan verkoop ik hem en gebruik ik de crew voor de nieuwe US lights.

Waarom afscheid nemen ?Mr_Size schreef op woensdag 24 september 2014 @ 22:06:
[...]
QFT, ben ook benieuwd hoe erg de nerf gaat zijn. Vanavond afscheid genomen van de KV-1S: 2,5K dmg, 3 kills, BIA en High Caliber. Een waardig afscheid
Je kan hem toch houden en door sparen voor de volgende tank ?
Waarschijnlijk omdat het morgen niet meer de KV-1S is die we tot nu toe hadden.
[removed]
De meeste mensen die hem hebben zijn al verder in die lijn en spelen hem omdat hij zo goed is.GreenEye schreef op donderdag 25 september 2014 @ 00:00:
[...]
Waarom afscheid nemen ?
Je kan hem toch houden en door sparen voor de volgende tank ?
Platoongenoot had gisteren echt ongeluk met z'n 50b.... ISU komt een hoek om.. Hij schiet erop en loopt te bouncen.. Isu schiet, bam in de fik. Toen kwam een e100, snapshot en weer in de fik... 0 damage en dood in 2 hits.. GG.
Hoelang blijft de server nu down? De website is niet te laden en kan alleen de info over NA servers vinden 

7360wp | 17*320 OZO | 6* 320 WNW | PVoutput | Loria 6008 | Fujitsu AGYG09LV | Gasloos sinds 10-07-2020
Hehe, werden jullie even hard ingemaakt?

Ben blij dat ik de MT-25 nog even heb geresearched. Viel me afgelopen week pas op dat je die nu via de kv-1s kon unlocken, weet niet of dat zo blijft, maar die is in ieder geval binnen.
Man man man, ging gister voor geen meter. Vriend van me was begonnen met de Duitse TD-lijn, dus die wilde spelen op tier 3. Okay, dan koop ik een T82, crew van de T18 erin gemikt, radio operator erbij en gaan. Eerste pot 3 kills, daarna nog een pot met 4 kills (ook maar 4 schoten gedaan, lol) en toen was het uit met de pret. Veel tier 5 potten, en het liep gewoon niet. Ik had toch al niet verwacht dit een leuke tank te vinden (want geen turret), maar de tanks die hierna komen lijken me wel leuk(er). Dus toch maar even doorzetten.
Daarna nog een paar potten in de T-25 die niet lekker gingen (let me guess, met een T-25 in een tier 7 pot kun je beter niet door die smalle bergpaadjes zo rond C9 gaan
). En nog een potje in de KV220 die ook al niet bevredigend was. Hopen dat het vanavond beter gaat.
Viel me gister ook op dat iedereen op Murovanka massaal het bos in ging, in iedere pot. Nog nooit zo erg gezien. Is dat omdat die met 9.3 verdwijnt? Nog even, omdat het kan, met z'n allen in het bos kumbaya zingen?
Daarna nog een paar potten in de T-25 die niet lekker gingen (let me guess, met een T-25 in een tier 7 pot kun je beter niet door die smalle bergpaadjes zo rond C9 gaan

Viel me gister ook op dat iedereen op Murovanka massaal het bos in ging, in iedere pot. Nog nooit zo erg gezien. Is dat omdat die met 9.3 verdwijnt? Nog even, omdat het kan, met z'n allen in het bos kumbaya zingen?

win is a win shock

en voor diegene die de HD textures willen:
http://dl.wargaming.net/w...0.9.3_hr_texture_pack.zip
[Voor 29% gewijzigd door dynosu op 25-09-2014 09:32]
.. my lord.Gaius schreef op donderdag 25 september 2014 @ 09:06:
Precies de reden waarom ik nooit het bos inga. Ik pluk ze wel uit het bos vanaf de rand.
Gewoon jaloers dat we vet wonnen van RANG

We hebben op een gegeven moment twee teams van 7 spelers gehad tot tier VI. Mijn eerste FC taak was geen succes

Toen we weer uit elkaar vielen hebben we nog een paar potjes gespeeld zonder echte FC en deden we wat we dachten dat goed was, maar wel met samenwerking platoon style. Dat ging verrassend goed! Drie battles vet de tegenstande ingemaakt. De T-150 en de FV304 in een team deden het goed.
[Voor 52% gewijzigd door PcDealer op 25-09-2014 09:43]
got2 heeft van rang gewonnen?x-cessive schreef op donderdag 25 september 2014 @ 08:38:
[...]
Hehe, werden jullie even hard ingemaakt?

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm
Yup, cappen telt gewoon net zo goed. Gisteren ook een potje gehad waarbij we met 3 tegen 8 over waren die we wonnen op cap. Wel trouwens doordat de andere 2 die over waren een paars platoon in een E25s en een IS2 was. Map was volgens mij Severogorsk en ik was samen met die 2 over de zijkanten richting cap gegaan. De andere flank was snel weg dus ik ben in de cap gaan staan achter het rotsje. De IS2 bleef ervoor staan zodat hij uitzicht had op wat er op ons af kwam en de E25 ging richting onze cap. IS2 ving wat schoten en samen konden we 2 snelle tanks afschieten. De E25 hielt hun cap laag en na een minuutje was het een win.
Slecht voor je WN8, goed voor je efficiency. Ik merk trouwens dat ik daardoor op mijn Comet ook een slechte WN8 heb. Vaak eindig ik in cap of ben ik juist aan het decappen zonder echt veel damage te kunnen doen. Wat dat betreft blijf ik het raar vinden dat cap niet meetelt in de stats. 100% cap geeft volgens mij toch echt aan dat je die pot hebt helpen winnen

[removed]
ahuh, was wel een cap geloof ik, maar win is een win

Denk dat de meeste spelers niet eens weten dat het gaat verdwijnen. Persoonlijk vind ik wel dat alle maps steeds meer een eenheidsworst worden. Een beetje zoals het midden van Airfield. De veranderingen in de vorige patches met bijvoorbeeld El Halluf in het noorden, Malinovka in het noord-westen en Severogorsk in het westen. Het terrein dat WG creëert voelt steeds vaker als weer "hetzelfde" trucje om de heavies te beschermen tegen snipers en arty.Gaius schreef op donderdag 25 september 2014 @ 09:06:
Video voor degene die het nog niet hebben gezien:
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | Intel Core i9-9900KF, nVidia RTX 2080 8.0Gb GDDR6, G.Skill Ripjaws 64Gb DDR4 3200Mhz, Samsung 970 EVO PLUS 1Tb en 2Tb NVMe en 2x 870 QVO 8TB SSD
1-1 plus cap. Da5Boot heeft weer goed geleiddynosu schreef op donderdag 25 september 2014 @ 09:44:
[...]
ahuh, was wel een cap geloof ik, maar win is een win

Ik ga vanavond weer met 't modpackje aan de slag, dus ik hoop rond een uur of 9 vanavond een eerste versie klaar te hebben met de meeste features erin! Overigens ga ik toch weer over naar J1mb0's als Crosshair, just so you know 

Voorbije weken gespeeld met andere modpacks en eigen samenstellingen. Ik miste je pack, p0st. Ook leuk dat je terug naar J1mb0's Cross gaat. De stock is fijn, maar die custom kijkt toch net iets fijner weg, imho.p0st schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:23:
Ik ga vanavond weer met 't modpackje aan de slag, dus ik hoop rond een uur of 9 vanavond een eerste versie klaar te hebben met de meeste features erin! Overigens ga ik toch weer over naar J1mb0's als Crosshair, just so you know

Verder heb ik een beetje schrik van 9.3, vooral van enkele nerf's...
Ooh het blijft altijd leuk een update...
Alles gedownload en is de installatie net 100% krijg ik een foutmelding:
"Foutieve gegevens ontvangen van de update dienst. Bekijk logbestand voor meer informatie."
"Foutieve gegevens ontvangen van de update dienst. Bekijk logbestand voor meer informatie."
Launcher update hier uberhaupt niet eens.Nukar schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:30:
Ooh het blijft altijd leuk een update...
Hier hetzelfde. Verbinden met updatedienst mislukt. Website is ook nog offline. Nog even geduld 

7360wp | 17*320 OZO | 6* 320 WNW | PVoutput | Loria 6008 | Fujitsu AGYG09LV | Gasloos sinds 10-07-2020
Hier nu ook niet meer. DL verliep wel mooi snel 
Hij zoekt nu een update die er niet is. Dan kan ik wel spel starten en geeft versie 0.9.3 #40 aan. Servers zijn nog down, dus moet nog even wachten om te zien of ik clean install nodig ga hebben.

Hij zoekt nu een update die er niet is. Dan kan ik wel spel starten en geeft versie 0.9.3 #40 aan. Servers zijn nog down, dus moet nog even wachten om te zien of ik clean install nodig ga hebben.
Download loopt nu bij mij. Wel tergend langzaam 

Heb had vrij snel binnen zonder problemen. Helaas is de server nog niet online. Had gehoopt nog even en gamepje te kunnen spelen voor de colleges maar dat lijkt hem niet te worden.
Klopt was hier FC, Het waren niet de minsten van RANG dus gegokt en gewonnen. Werd op het laatst nog wel even spannend met hun decap actie maar met focus fire de T32 kunnen wegschieten. Gewoon 3 man in de cap en de rest verdelen en tegenhouden

T8 Stronghold ging ook wel goed beter dan verwacht. Nog een paar foutjes uit de tactiek halen en we kunnen als GoT2 daar zelfs gewoon in meedraaien

Dit topic is gesloten.