Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Scherm is erg mooi door de resolutie (zelf had ik 7" 720p), maar mijn exemplaar heeft wel een 'blauwe vlek', precies in het midden van het scherm, vooral te zien bij witte achtergronden zoals de browser, aardig irritant.
De batterij is echt bizar snel leeg, binnen 1,5 uur schermtijd naar minder dan 40%, net wel een hard-reset gedaan dat was nog niet gedaan na de Lollipop-update namelijk dus hoop dat dit nog stukken gaat verbeteren.
Dan de stylus, die is een klein stukje korter dan die van de Tegra Note, maar vooral de vorm ligt niet heel lekker in de hand. Daar komt bij dat dat ding gewoonweg niet makkelijk uit de tablet te halen is en ik gewoon echt wat kracht moet gebruiken om uberhaupt de stylus te kunnen pakken. Als laatste is de tip van de stylus ook niet om mee te schrijven, waar dat bij de stylus van de Tegra Note wel kon, enigszins apart te noemen.

Tevens is de tip van de stylus niet te vervangen, maar moet je dus gelijk een hele (dure) nieuwe kopen.
Dan nog de cover, die is meer dan prima en werkt via magneten, maar kent één stand minder dan de cover bij de Tegra Note en ook dat vind ik aardig irritant. De Shield-cover mist net de stand die ik het meeste gebruikte.

[ Voor 10% gewijzigd door CLB op 20-11-2014 13:52 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Geheel voelt lekker snel aan, scherm response is stuk verbeterd.
Heb de indruk dat het geheel wat sneller draait en i.d.d.
Met versie 1.2.1. had ik een Antutu score van 54327 en nu 55875.
Na eerste keer booten duurde het wel even voordat hij soepel draaide, heb hem 15 minuten laten liggen en toen was de traagheid weg.
Accu duur is na gebruik vandaag ongeveer hetzelfde gebleven d.w.z. tegen de 10 uur scherm tijd alleen surfen en exchange push mail. Gamen zal dat minstens halveren maar dan nog ziet dat er goed uit.
Mis alleen de stock browser.
Verder gebruik ik Nova launcher die je helemaal naar je hand kunt zetten, stuk beter dan de stock launcher.
Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.104.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019
Jammer van die blauwe vlek. Nog niet eerder iemand gezien (ook op xda niet) met vergelijkbaar probleem.CLB schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:16:
Hele snelle eerste indrukken, de tablet is prachtig vormgegeven, bouwkwaliteit is dikke prima...
Scherm is erg mooi door de resolutie (zelf had ik 7" 720p), maar mijn exemplaar heeft wel een 'blauwe vlek', precies in het midden van het scherm, vooral te zien bij witte achtergronden zoals de browser, aardig irritant.
De batterij is echt bizar snel leeg, binnen 1,5 uur schermtijd naar minder dan 40%, net wel een hard-reset gedaan dat was nog niet gedaan na de Lollipop-update namelijk dus hoop dat dit nog stukken gaat verbeteren.
[afbeelding]
Ik heb destijds in de winkel eerst samen met de verkoper scherm etc. getest alvorens hem mee te nemen.
[ Voor 5% gewijzigd door snah001 op 20-11-2014 19:53 ]
Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.104.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019
Ik heb dus eerst afgewacht en donderdag een e-mail gestuurd. Daar heb ik geen antwoord op gekregen. Vandaag nogmaals een email gestuurd en weer geen antwoord gekregen.
Beetje bijzonder.
Ja dat vind ik persoonlijk ook wel zonde en zou een reden zijn om te rooten als dat kan ivm AOSP-browser.snah001 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 19:44:
Mis alleen de stock browser.
Blauwe vlek nog even aankijken, is een reviewmodel, anders had ik 'm al teruggebracht
Accuduur lijkt wat beter te worden, gisteren zo'n 3,5 uur schermtijd, met nog 25% accu over.
Schermhelderheid stond daarbij wel weer op 15% ofzo dus nog lang niet op de helderste stand...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
324936
324936
Heb je nog fotos van die cover? Zit deze aan de zijkant vast? Beschermt deze de hoeken van de tablet?CLB schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:16:toon volledige bericht
Hele snelle eerste indrukken, de tablet is prachtig vormgegeven, bouwkwaliteit is dikke prima...
Dan de stylus, die is een klein stukje korter dan die van de Tegra Note, maar vooral de vorm ligt niet heel lekker in de hand. Daar komt bij dat dat ding gewoonweg niet makkelijk uit de tablet te halen is en ik gewoon echt wat kracht moet gebruiken om uberhaupt de stylus te kunnen pakken. Als laatste is de tip van de stylus ook niet om mee te schrijven, waar dat bij de stylus van de Tegra Note wel kon, enigszins apart te noemen.
[afbeelding]
Tevens is de tip van de stylus niet te vervangen, maar moet je dus gelijk een hele (dure) nieuwe kopen.
Dan nog de cover, die is meer dan prima en werkt via magneten, maar kent één stand minder dan de cover bij de Tegra Note en ook dat vind ik aardig irritant. De Shield-cover mist net de stand die ik het meeste gebruikte.
[afbeelding]
Geen bescherming voor de hoeken, alleen voor het scherm als die gesloten is.
Maak morgen wel wat foto'tjes!
324936
Zonder gamen en helderheid op 30-40% zou 8 uur minimaal zonder meer haalbaar moeten zijn.CLB schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 15:27:
[...]
Ja dat vind ik persoonlijk ook wel zonde en zou een reden zijn om te rooten als dat kan ivm AOSP-browser.
Blauwe vlek nog even aankijken, is een reviewmodel, anders had ik 'm al teruggebracht
Accuduur lijkt wat beter te worden, gisteren zo'n 3,5 uur schermtijd, met nog 25% accu over.
Schermhelderheid stond daarbij wel weer op 15% ofzo dus nog lang niet op de helderste stand...
Meestal na een uurtje of 3-4 heb ik nog 50+% accu over met webbrowsen exchange push maar geen extreme games.
Ga je gamen dan is het een ander verhaal en is 3 tot 5 uur het maximaal haalbare.
Op dit moment is Lollipop zo stabiel als een huis en memory management ziet er een stuk beter uit dan met 4.4.4.
324936
Shuttle st20g5
Had nog wat foto's tegoed van de cover. Die 'uitstulpin'kjes zitten met magneetjes vast in de tablet'

Met welke accessoires?324936 schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 20:58:
Meh niet zo super. Ik wil de 16GB zoals velen die in de kou worden gelaten.
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Er blijft niet veel over :-) Of wil je een vergulde?Leo1010 schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 21:41:
Ze moeten nu onderhand eens een andere gimmick gaan verzinnen voor duurdere modellen dan LTE en meer opslag...
Je krijgt de controller er gratis bij, alleen is het waarschijnlijk niet makkelijk om hem te bestellen en als je dan de verzend-/invoerkosten meerekend is het waarschijnlijk niet eens een echt goede deal.Cinemaskoop schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 20:09:
Ik las dat er in Amerika een actie zou komen op de 32GB / LTE Shields vanwege black Friday. Je zou dan wat extra's gratis krijgen. Misschien dat dat ook in Nederland is? Black Friday is a.s. vrijdag. Weet effe niet meer waar ik het las.
Misschien krijgen we in Europa ook nog zo'n soort deal.
Shuttle st20g5
Kijk even op de site van Paradigit.324936 schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 23:42:
Iemand die weet waar ik deze kan vastnemen en eens proberen? België of dicht bij grens NL.
Volgens mij klopt hun voorraad systeem best aardig.
En inderdaad Eindhoven.
Asus PP-DLW - 2 x Intel Xeon 3,06 - 1Gb RAM - Coolermaster CM Stacker - 29160 - Seagate 18Gb 15k -=- 2 x LG L1910B 19" TFT
Ik heb gisteravond de laatste van de Paradigit Eindhoven op de Beemdstraat gekocht.wezep schreef op woensdag 26 november 2014 @ 11:09:
[...]
Kijk even op de site van Paradigit.
Volgens mij klopt hun voorraad systeem best aardig.
En inderdaad Eindhoven.
Ze hebben nog wel een demo-model.
Die actie met die valve bundel is ook wereldwijd. Dus wellicht dat het vrijdag hier in Nederland ook is met gratis controller. Dat zou dan wel interessant zijn om de 32GB te pakken ipv de 16GB. Dan heb je de 4G Versie en die games bundel voor 40€ meer als je toch al van plan was om de controller te kopen. Das wel chill.Knowuse schreef op woensdag 26 november 2014 @ 08:28:
[...]
Je krijgt de controller er gratis bij, alleen is het waarschijnlijk niet makkelijk om hem te bestellen en als je dan de verzend-/invoerkosten meerekend is het waarschijnlijk niet eens een echt goede deal.
Misschien krijgen we in Europa ook nog zo'n soort deal.
324936
LTE heeft 95% van de kopers geen interesse in. 32GB zou al lang standaard in het basismodel moeten zijn.Cinemaskoop schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 21:46:
[...]
Er blijft niet veel over :-) Of wil je een vergulde?
Wat boeit dat? je krijgt toch een OTA update? Denk dat dat nog wel even zal duren voordat hij out of the box lollipop krijgt324936 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 00:47:
Ik ben eigenlijk benieuwd wanneer de nieuwe batch met lollipop preinstalled hier in be/nl verkrijgbaar zal zijn. Ik koop hem direct.
324936
Wat maakt pre-installed uit? Je doet hem aan doen, update het apparaat en klaar. Scheelt je misschien een kwartier.324936 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:12:
Wat boeit dat? Omdat als je nu rond je kijkt bijna nergens in BE/NL Nvidia Shield te verkrijgen is. Daarom, nieuwe batch, met lollipop preinstalled zou leuk zijn.
Ik had het over lollipop. De 16GB zal voorlopig slecht te krijgen blijven.Volgens mij wil Nvidia focussen op de 32GB. De dollar is namelijk gigantisch gestegen en ik denk dat ze de 299 versie gewoon bijna niet meer rendabel krijgen. Vandaar dat ze alle promo's op de 32GB doen. Die is wel gewoon te krijgen in NL en BE.324936 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:12:
Wat boeit dat? Omdat als je nu rond je kijkt bijna nergens in BE/NL Nvidia Shield te verkrijgen is. Daarom, nieuwe batch, met lollipop preinstalled zou leuk zijn.
Anoniem: 256386
324936
Volledig mee eens. Voor 399 koop ik wel een Nexus 9. Maar voor 299 wil ik een 16GB Shield + 30 euro voor de cover. Dan nog een 8" zakje zoeken en ik ben vertrokken. Nu nog wachten op de nieuwe batch van 16GBAnoniem: 256386 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:58:
voor 399 koop ik dan nog liever de nexus 9. Ook al heeft het 32 GB. LTE boeit mij totaal niet en met tethering is het ook overbodig. De HDMI is leuk maar je kan met LP je scherm al naar chromecast sturen.
324936
Alternate.be is de enigste: 320 euro, afzetters
Alternate.nl : 14 dagen
Komplett.nl : 18 dagen
Paradigit.nl : 18 dagen
Amazon.de : 5 dagen
In België ziet het er naar uit dat maar 1 winkel deze verkoopt. Huilen met de pet op dus.
Komplett.be verkoopt ze ook.324936 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 13:22:
Trouwens ik weet niet waar jullie die levertijden zien maar de 16GB is toch wel nergens te verkrijgen?
Alternate.be is de enigste: 320 euro, afzetters
Alternate.nl : 14 dagen
Komplett.nl : 18 dagen
Paradigit.nl : 18 dagen
Amazon.de : 5 dagen
In België ziet het er naar uit dat maar 1 winkel deze verkoopt. Huilen met de pet op dus.
Levertijd zou rond de 30 dagen liggen.
Echter kreeg gisteren een mail dat deze binnen is (op de website staat nog 18dagen).
Misschien dat dit ook geld voor de tablet.
Bestel hem gewoon (betalen doe je in de winkel) en je ziet wel wanneer deze binnenkomt.
Annuleren kan volgens mij altijd nog.
Asus PP-DLW - 2 x Intel Xeon 3,06 - 1Gb RAM - Coolermaster CM Stacker - 29160 - Seagate 18Gb 15k -=- 2 x LG L1910B 19" TFT
I.d.d. + MicroSd cardslot, heeft Nexus 9 niet dus paar apps installeren en je bent met de Nexus 9 de sjaak.324936 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 12:03:
[...]
Volledig mee eens. Voor 399 koop ik wel een Nexus 9. Maar voor 299 wil ik een 16GB Shield + 30 euro voor de cover. Dan nog een 8" zakje zoeken en ik ben vertrokken. Nu nog wachten op de nieuwe batch van 16GB
En niet aankomen met "dan ga ik wel OTG gangbaar maken op de Nexus 9" want dat kost ook geld en bij de Shield niet nodig.
Daar wilde ik nu net vanaf om met OTG te gaan rommelen om het tekort aan geheugen "op te lossen" en dat gaat dan ook maar gedeeltelijk aangezien je je apps niet naar de OTG stick kunt verplaatsen.
Voor 100 euries minder en een handzamer formaat is dit probleem wel opgelost.
http://www.amazon.com/NVI...nly-Feature/dp/B00N0NCQFG
Bevalt prima en tablet is goed beschermd.
[ Voor 31% gewijzigd door snah001 op 27-11-2014 16:46 ]
https://e.paradigit.nl/2/...esUSpjNEEifsYdp20FRMU2wCH
Ah, netjes. Het lijkt er op dat de deal loopt van vrijdag t/m maandag.Cinemaskoop schreef op donderdag 27 november 2014 @ 21:48:
Krijg net een mail van paradigit met de black friday deal van de shield. Idd een gratis controller en de green box bundel bij een 32gb shield.
Shuttle st20g5
Ja wel zolang de voorraad strekt staat erbij. Zo wordt de 32GB wel erg interessant dit weekend.Knowuse schreef op donderdag 27 november 2014 @ 22:39:
[...]
Ah, netjes. Het lijkt er op dat de deal loopt van vrijdag t/m maandag.
Maar voor mij die alleen een 16GB versie voldoende vind niet.
Je kan de controller wel verkopen maar daar kom je nog niet aan een mooi bedrag.
LTE blijft in mijn ogen zinloos.
Die 2 weken extra wachten lukt mij nog wel
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 256386 op 28-11-2014 09:31 ]
Bij Paradigit liggen er nog voldoende op voorraad maar als je nu bestelt dan krijg je hem altijd voor deze aanbiedingsprijs met controller al is deze later pas weer leverbaar.
Dus sla je slag als je een controller wilt hebben.
Lte blijft gewoon een mooie optie en buiten dat: de 32Gb versies hebben een sneller intern geheugen dan de 16Gb versie dus presteren beter.
Heb je een test of bron ofzo? Dit is wel vreemd IMO.snah001 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 09:52:
[...]
Lte blijft gewoon een mooie optie en buiten dat: de 32Gb versies hebben een sneller intern geheugen dan de 16Gb versie dus presteren beter.
Must resistCinemaskoop schreef op donderdag 27 november 2014 @ 21:48:
Krijg net een mail van paradigit met de black friday deal van de shield. Idd een gratis controller en de green box bundel bij een 32gb shield.
Ga zo wel even kijken.... even beethouden...
http://www.notebookcheck....-LTE-Update.128477.0.html
Met schrijven maar liefst 50%+ sneller.

[ Voor 4% gewijzigd door fifarunnerr op 29-11-2014 13:53 ]
Overigens betreft het bij de 16Gb versie iNAND flash geheugen en bij de 32Gb versie eMMC flash geheugen maar feitelijk zijn het beide iNAND eMMC embedded flash modules..
Op de site van bijvoorbeeld Sandisk betreffende hun embedded iNAND eMMC flash oplossingen is het Write -Read verschil tussen de 16GB versie en de 32Gb versie ongeveer een factor 3 in het voordeel van de 32Gb versie.
324936
Voor onder de 500 euro ben ik volledig vertrokken.
EDIT: Ik bedoel gisteren lol.
[ Voor 5% gewijzigd door 324936 op 30-11-2014 20:10 ]
Je krijgt overigens tot 1 juli of juni volgend jaar gratis toegang tot de Shield grid met massa's games.
Goed gedaan hoor! Nu lekker genieten van je nieuwe Shield.
Voor degene die nog een 32GB willen. Vandaag is de laatste dag dat je die controller gratis erbij krijgt bij de 32GB.
PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister
Weet iemand een goede hoes die wat meer bescherming biedt dan de originele cover, maar wel in combinatie met de originele cover te gebruiken is?
Tevens maar eens zoeken naar een mooi bijpassend keyboard.
http://www.amazon.de/dp/B...e_386171_38075861_TE_item
Wordt nog gratis verzonden naar Nederland ook. Ik had hem binnen drie dagen in huis. Ik heb met creditcard betaald, maar weet helaas zo niet wat de andere betaalopties zijn.
324936
Bij het initieel installeren en updaten van mijn standaard apps al direct een aantal keren error 927 gehad. Zelfs een paar keer moeten rebooten om wel te kunnen installeren.
Trine 2 werkt niet eens. Eerst een foutmelding over update system. Na reboot kreeg ik dit melding niet meer, maar kwam het spel niet verder dan zo'n 55% met het downloaden van de data.
Toen was de accu leeg
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Heeft er iemand ervaring met het opladen + verbinden met ethernet tegelijkertijd?
Aangezien de tablet nogal snel leeg gaat met gamen en het fijn is om een vaste verbinding te hebben als ik gebruik maak van "the grid" wil ik graag de tablet tegelijk opladen/aan de ethernet hebben.
Ik lees op de website van nvidia dat dit mogelijk zou moeten zijn middels een y kabel, waardoor je op je ene mini usb ingang twee nieuwe dingen aan kunt sluiten 1. usb waarop een ethernet adapter kan 2. Mini usb waarop de oplader kan (ze hebben het over deze: http://www.amazon.com/gp/..._s00?tag=viglink20238-20_
Nou staat er alleen overal bij dit soort mini usb y kabeltjes dat als je er stroom op zet het niet naar de tablet gaat maar naar het perifere apparaat, zou dat betekenen dat de tablet dan helemaal niet opgeladen wordt?
Misschien domme vraag maar kom er niet helemaal uit met mijn boerenverstand.
Voor de rest: meer dan tevreden over de tablet, loopt lekker soepel en het gamen gaat ook prima!
Ik heb hier een 5G router staan van asus en dat werkt gewoon perfect, ook bij het spelen via grid geen problemen of lag of iets dergelijks. (ik zit er dan ongeveer 5-8 meter vandaan op een andere verdieping)
Verwacht dus dat Nvidia zeer binnenkort ook met een Ota komt.
Wat me met de WIFI opvalt is dat het lijkt dat er geen grote bestanden kunnen worden gedownload.
Losse bestandjes zijn geen probleem, maar zodra er een groter bestand (of een hele lijst met updates) in de queu worden gezet valt het signaal steeds verder terug totdat de download stil staat. Dit gaat soms gepaard met connection time out errors of error 927, maar niet altijd.
Trine 2 is niet te downloaden. Ik heb er 3 uur over gedaan, elke keer viel de download stil en moest ik WIFI weer uit en aan zetten en de download weer opnieuw opstarten.
Jammer, verder een mooie tablet, maar dit is niet te doen. Ook niet goed voor mijn bloeddruk
Het is trouwens de 32gb LTE varaint en ik heb een 2,4ghz router maar die werkt prima op alle andere devices die in huis gebruikt worden.
Met Android 5L zelfs beter geworden en gehele gebruikerservaring is erop vooruitgegaan.
Met android 5 is wel het puldown menu minder geworden,snah001 schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 21:22:
Hmmm, geen probleem hier met grote bestanden downloaden (> 800Mb) en ook geen wifi problemen.
Met Android 5L zelfs beter geworden en gehele gebruikerservaring is erop vooruitgegaan.
eerst had je 2 verschillende functies voor links en rechts nu moet je twee keer naar beneden.
Dat is echt afh waarvoor je het gebruikt.Cronimet schreef op zondag 07 december 2014 @ 08:35:
Is het echt aan te raden eerder voor de 32 gig te gaan dan de 16gig plus sd kaart?
Ik zal er weinig op gamen. Meer voor media consumptie. Dan is 16gb met microsd voldoende. Voor de games wordt installeren op microsd minder aangeraden. Schijnt minder performance op te leveren.
Voor mij ook eerder media consumptie, als ik game zal het enkel FIFA zijn.Anoniem: 256386 schreef op zondag 07 december 2014 @ 15:15:
[...]
Dat is echt afh waarvoor je het gebruikt.
Ik zal er weinig op gamen. Meer voor media consumptie. Dan is 16gb met microsd voldoende. Voor de games wordt installeren op microsd minder aangeraden. Schijnt minder performance op te leveren.
324936
EDIT: Officiële cover zou normaal morgen in de bus moeten liggen. Ben benieuwd.
EDIT2: Door die stakende walen ligt hij nog niet in de bus.. Zucht.
[ Voor 48% gewijzigd door 324936 op 08-12-2014 16:02 ]
Nou ja, kijk het nog even een weekje aan. Hopelijk komt er nog een Kerst actie ergens.
...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren
Even tegenspreken.Die Bruine schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:22:
Helaas zojuist getracht alsnog een 32GB met controller en games te estellen voor 399,-. Stond nog wel zo in het overzicht, maar tijdens het afrekenen zat er geen controller bij. Volgens Paradigit niet goed opgeruimd na de BF actie. Helaas. Maar nu ga ik toch wel weer twijfelen tussen de Shield en een Z3. De Z3 loopt net iets harder in benchmarks. Bovendien wil ik niet met geoptimaliseerde games zitten die niet op een volgende tablet werken zoals bij de eerste N7.
Nou ja, kijk het nog even een weekje aan. Hopelijk komt er nog een Kerst actie ergens.
De Z3 is behoorlijk langzamer in diverse benchmarks, geen MicroHdmi uitgang en fors (€ 100,-) duurder.
Antutu score Z3: 43149
Antutu score Shield: 55875
Nog niet heel veel gegamed, maar de android games die via de hub verkrijgbaar zijn leuk, maar nog niet echt een wereld game tegen gekomen.
...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren
http://arstechnica.com/ga...t-price-terrible-battery/
Niet heel erg positief...
Zonder gamen zo'n 9 tot 10 uur.
Met niet al te zware games 4 tot 5 uur.
What is the problem?
Zware gamers wellicht max 4 uur maar wat verwachten ze dan????
Alles heeft zijn grenzen of je moet er een 2x zo grote accu in stoppen maar dan klagen dezelfde klagers over het formaat en gewicht.
Lijkt een beetje op mensen die een auto kopen met 300pk of meer en dan niet begrijpen dat je er geen 1 op 15 mee kan rijden als je van het vermogen gebruik maakt. Mffff.....
Anoniem: 638299
Ja dat is wel te verwachten met amerikaanse bedrijven.. Black friday actie en dan is het vaak te verwachten dat ze met kerst ook wat gaan doen.Die Bruine schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:22:
Helaas zojuist getracht alsnog een 32GB met controller en games te estellen voor 399,-. Stond nog wel zo in het overzicht, maar tijdens het afrekenen zat er geen controller bij. Volgens Paradigit niet goed opgeruimd na de BF actie. Helaas. Maar nu ga ik toch wel weer twijfelen tussen de Shield en een Z3. De Z3 loopt net iets harder in benchmarks. Bovendien wil ik niet met geoptimaliseerde games zitten die niet op een volgende tablet werken zoals bij de eerste N7.
Bedankt. Wilde net gaan bestellen. Dan wacht ik nog even.Anoniem: 638299 schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 19:02:
[...]
Ja dat is wel te verwachten met amerikaanse bedrijven.. Black friday actie en dan is het vaak te verwachten dat ze met kerst ook wat gaan doen.
Zou mooi zijn als de cover gratis wordt geleverd
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 256386 op 13-12-2014 19:07 ]
324936
Enige waar ze het over hebben is dat de accu "minder" is, maar dat is logisch als je vol aan het gamen bent op zo'n ding. Dan verwacht ik ook geen 10 uur accu...
Hoop dat er nog een soort van bundle komt (bijvoorbeeld zoals degene die ze hebben gestuurd naar reviewers, zie hieronder)
Toestemming nodig voor bekijken van YouTube
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTubeHier zit gewoon alles in 1x in, ipv dat je alles los moet kopen.
Uiteraard met een beetje korting als het kan (A)
Vandaag getracht de tablet ergens in Rotterdam Centrum in m'n handen te krijgen, maar nergens in de winkel op voorraad
Want a cookie?!
324936
Heb je geluk mee gehad dan, de tablet hebben ze niet meer bij Tones op het moment.324936 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 15:27:
Ik heb mijne 32GB LTE gekocht bij Tones toen het Black Friday was. 400 euro voor de tablet + controller van 60 euro erbij. + HL2 + HL2 EP1 + Portal. Ik moet zeggen: worth it. Heb wel mijn controller nog niet gebruikt. Staat nog altijd te koop trouwens.
De green box met 32GB LTE + HL2 etc is sowieso nog te koop, dat weet ik. Maar probeer die controller ook nog te krijgen voor dezelfde prijs, of van mijn part enkel de cover er bij
Want a cookie?!
http://www.slashgear.com/...blet-lte-review-30348414/
Benieuwd of die ook hier wordt aangeboden.
Hoe doet de accu het dan?
En is er toevallig iemand die hem kan vergelijken met de Xperia Tablet Z van Sony? En dan ben ik met name benieuwd naar het scherm, verschil in kleur productie.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Dat scheelt namelijk een hoop ruimte.
Bij video verdwijnen die wel, games meestal ook, maar bij het webbrowsen niet. Gelukkig heeft Nvidia een quick setting toegevoegd om full-screen te forceren, waardoor zowel je notificatiebalk als nagivatiebalk verdwijnen(met een swipe kan je die terughalen).Anoniem: 256386 schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 13:42:
Ik wil graag weten of de onderste zwarte balk met softkeys bij films kijken of webbrowsen verdwijnen.
Dat scheelt namelijk een hoop ruimte.
Dat wordt even in de gaten houden dus. Als je deze aanbieding in Nederland ziet, laat even weten aub!snah001 schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 13:20:
En de LTe versie van de Shield incl. controller en met game pack gaat in de kerstaanbieding in de VS voor $399,-.
Benieuwd of die ook hier wordt aangeboden.
Want a cookie?!
Ik heb een nexus4 en dat bevalt me erg goed vanwege de grote activiteit in de developer wereld. De shield is bijna stock, dus past wat dat betreft ook wel goed in het Nexus plaatje.
Ik game erg weinig op m'n telefoon omdat ik dat niet lekker vind werken, wil nog wel eens een spelletje spelen op m'n laptop of x360.
[ Voor 12% gewijzigd door twowheeler op 20-12-2014 22:41 ]
Het bespreken van het omzeilen van de digitale lock is niet toegestaan.