Ik ben al een tijdje aan het kijken naar andere tips voor op mijn Xiaomi pistons (ik vind het te klein voor mij), maar heb jij wellicht enig idee waar ik het beste kan kijken ?418O2 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 07:58:
Oordoppen (en alle andere vormen van speakers) moeten altijd inspelen he.
Goede tip kiezen scheelt ook nogal
Had ik in het begin ook. Na de equalizer flink naar mijn eigen smaak geschopt te hebben klinken ze heerlijk! Ik zal later vandaag wel even mijn eq settings posten van de OPO en Pistons.pgs010 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 00:34:
Vandaag zijn de xiaomi oordoppen die ik bij banggood had besteld binnen gekomen. De levertijd was echt top(binnen 8 dagen), maar ik vind de geluidskwaliteit slecht. Alle nummers klinken veel te hoog en schel. Ik heb met de equalizer de lage tonen en bas omhoog geschroefd om het te compenseren en nu kan ik er wel mee leven. Toch vraag ik me af hoe het kan dat ik zoveel positieve geluiden heb gehoord over de geluidskwaliteit.
Gebruikt iemand hier de originele flipcover?
Wil graag een originele flipcover hebben maar kan nergens vinden of de kwaliteitsissues inmiddels zijn opgelost. Kan iemand mij hier meer over vertellen?
Ik heb de zilveren gekregen. Ik moet zeggen dat de meegeleverde dopjes mij ook niet helemaal passen. De grootste zijn eigenlijk de enige die niet uit mijn oor vallen, maar echt heerlijk zitten ze niet.renem schreef op donderdag 20 november 2014 @ 06:21:
[...]
Gaat het om de bruine versie?
Heb je al andere dopjes geprobeerd? Het lijkt erop dat de dopjes die je nu gebruikt niet goed passen. De 4 setjes die meegeleverd worden pasten mij geen van allen goed, ik moest uiteindelijk een setje van andere oordoppen gebruiken voordat ik pas echt goed resultaat had.
Ik heb net geprobeerd om met mijn vingers zachtjes de oordoppen aan te drukken terwijl ze in mijn oor zitten en dan klinkt het geluid veel beter. Zodra ik loslaat is het geluid weer slecht. Bedankt voor de tip! Ik ga andere dopjes bestellen. Welke zouden jullie adviseren?
Edit: Ik kijk wel even in deze topic: Het Algemene in-ear en oordopjes topic
[ Voor 5% gewijzigd door pgs010 op 20-11-2014 13:24 ]
Al binnen. Ben ook opzoek naar een GorillaPod voor de opobordeauxactive schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 01:24:
[quote]HNies schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:38:
[...]
Ik heb deze houder vandaag ook per post ontvangen. En het past prima!
/quote]
Nice.. die van mij zal ook binnenkort binnenvallen.. zal ook een foto/mening posten hoe die bij mij zit.
[...]
Nice!
Hmz.. ik had hier al naar gekeken:
http://www.ebay.nl/itm/Fl...one-Samsung-/261542528571
Maar ja.. load daarvan is 46gram
Na je tip toch maar ff nog een keer gaan speuren voor een china variant, en gevonden.. thanks om me op goede spoor te zetten:
http://www.ebay.nl/itm/St...-Small-Size-/171410002589
Deze claimt 0,4kg te dragen.. en dat voor 3,23 euro.. kijkend naar de product foto's best geloofwaardig.
gekocht, geef hier nog wel een review zodra die binnen is.
thanks!
Keep it calm...en lek mig de zuk
Wat bedoel je te zeggen?kromme schreef op donderdag 20 november 2014 @ 15:55:
[...]
Al binnen. Ben ook opzoek naar een GorillaPod voor de opo
Ik denk dat de punt 'n vraagteken moet zijn, dan leest 't in ieder geval wat logischer.
Vraagje
Kan je zoiets (soort van bumper) combineren met een Nilkin screenprotector? Of gaat dan de bumper niet meer lukken?
Zou hem anders bestellen voor one+one
http://www.evolutivelabs.com/pages/crashguard-oneplus-one
Kan je zoiets (soort van bumper) combineren met een Nilkin screenprotector? Of gaat dan de bumper niet meer lukken?
Vandaag de Diztronic case en de Ringke Fusion ontvangen.
Diztronic case zit heel goed vast rond de telefoon, wel een beetje slippy.
De Ringke Fusion case daarentegen zit vaster in de hand (vind ik persoonlijk) en met de doorzichtbare achterkant heel mooi.
De Ringke Fusion case daarentegen zit vaster in de hand (vind ik persoonlijk) en met de doorzichtbare achterkant heel mooi.
PSN: extreme8eight
Waar bestel je zo'n Ringke Fusion? Heeft wel wat zo'n doorzichtige achterkant maar voelt deze niet net zo slippy aan als de Diztronic of doel je op de zijkanten?extreme8eight schreef op donderdag 20 november 2014 @ 20:04:
Vandaag de Diztronic case en de Ringke Fusion ontvangen.
/edit:
Dit is dan weer jammer
https://www.youtube.com/watch?v=WSFsLltB5hs#t=360
Here is my video review of the +REARTHUSA Ringke fusion case. Terrible fit, no follow up from the company CS. In general just avoid this case. There are proper fitting cases for the same price from companies with responsive customer service reps.
[ Voor 25% gewijzigd door schumi2004 op 20-11-2014 20:44 ]
klopt...sorry moet idd een punt zijnEric_Cantona schreef op donderdag 20 november 2014 @ 17:03:
[...]
Ik denk dat de punt 'n vraagteken moet zijn, dan leest 't in ieder geval wat logischer.
Keep it calm...en lek mig de zuk
Nou ff een TPU case bestellen bij Diztronic is ook een feest voor de case zelf, gaat zo'n beetje halve wereld rond (totaal niet logisch in iedergeval) maar dat schijnt normaal te zijn met USPS (Chicago black hole)
Eerst zo'n beetje een berg plaatsjes in de US zelfs om vervolgens zijn reis via Duitsland verder af te maken.
ICS in de US nemen ze ook hun tijd voor, lees 24 uur per station.
Eerst zo'n beetje een berg plaatsjes in de US zelfs om vervolgens zijn reis via Duitsland verder af te maken.
ICS in de US nemen ze ook hun tijd voor, lees 24 uur per station.
Besteld bij Amazon.co.ukschumi2004 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 20:32:
[...]
Waar bestel je zo'n Ringke Fusion? Heeft wel wat zo'n doorzichtige achterkant maar voelt deze niet net zo slippy aan als de Diztronic of doel je op de zijkanten?
/edit:
Dit is dan weer jammer
[...]
De zijkanten vind ik lekker in de hand liggen. De achterkant is ook wel slippy maar overall vind ik die 'vaster' in de hand liggen.
Klopt is jammer maar dit is bij de Crystal versie, de black smoke versie heeft dit niet.
PSN: extreme8eight
Ik heb verschillende cases rond mijn OPO gehad, waar een Nilkin protector op zit. Geen probleem!mohaaaa007 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 19:54:
Vraagje
Alleen de OPO originele flipcase moest even 'wennen' aan de extra millimeters. Maar dat loste zich dus vanzelf op...
[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic
Ik ben ook van plan om de originele flipcase aan te schaffen. Hoe zijn jouw ervaringen? Is ie nog helemaal heel of begint het scheurtjes te vertonen? Heb je een latere batch?pimsaint schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:20:
[...]
Ik heb verschillende cases rond mijn OPO gehad, waar een Nilkin protector op zit. Geen probleem!
Alleen de OPO originele flipcase moest even 'wennen' aan de extra millimeters. Maar dat loste zich dus vanzelf op...
Het lijkt erop dat mijn OPO vandaag binnen gaat komen. Gaat een leuk weekend worden.
Heb de originele flip cover besteld bij oppomart. Is wel onderweg, maar zal nog wel even duren. Ik zie nog wel hoe de kwaliteit daarvan is. Ziet er in ieder geval slick uit. Vraag me achteraf wel af of een vertical flip case niet handiger zou zijn?
Heeft iemand nog een goede tip voor een sports armband? Mijn oude telefoon was een klein gevalletje wat ik altijd wel ergens kwijt kon. Dat gaat nu niet meer lukken en ik denk aan zo'n neopreen band om mijn arm.
Heb de originele flip cover besteld bij oppomart. Is wel onderweg, maar zal nog wel even duren. Ik zie nog wel hoe de kwaliteit daarvan is. Ziet er in ieder geval slick uit. Vraag me achteraf wel af of een vertical flip case niet handiger zou zijn?
Heeft iemand nog een goede tip voor een sports armband? Mijn oude telefoon was een klein gevalletje wat ik altijd wel ergens kwijt kon. Dat gaat nu niet meer lukken en ik denk aan zo'n neopreen band om mijn arm.
Dit probleem deed zich alleen voor bij eerdere revisies van de case, en helemaal niet bij de Smoke Black.schumi2004 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 20:32:
[...]
Waar bestel je zo'n Ringke Fusion? Heeft wel wat zo'n doorzichtige achterkant maar voelt deze niet net zo slippy aan als de Diztronic of doel je op de zijkanten?
/edit:
Dit is dan weer jammer
[...]
Zie ook de 2e video van dezelfde vent
EDIT: Mochten er geïnteresseerden zijn, check mijn signature.
[ Voor 5% gewijzigd door oscarw op 21-11-2014 15:37 ]
Scheelt toch behoorlijk.oscarw schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 15:34:
[...]
Dit probleem deed zich alleen voor bij eerdere revisies van de case, en helemaal niet bij de Smoke Black.
Zie ook de 2e video van dezelfde vent
EDIT: Mochten er geïnteresseerden zijn, check mijn signature.
Maar nu ik die smoked versie zo zie bevalt ie me toch niet. Mijn eerste gedachte was namelijk om zo'n smoked versie te nemen maar zo met een wit toestel vind ik het net niet.
Ik vind het eerlijk gezegd wel wat eigenlijkschumi2004 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 15:40:
[...]
Scheelt toch behoorlijk.
Maar nu ik die smoked versie zo zie bevalt ie me toch niet. Mijn eerste gedachte was namelijk om zo'n smoked versie te nemen maar zo met een wit toestel vind ik het net niet.
Is de 'crystal view' dan niks voor jou? Ook deze is verbeterd en past perfect nu.
Nu 'n paar dagen later zit ik al 2 ochtenden met 'n niet opgeladen accu. M'n OPO geeft heel even aan dat er opgeladen wordt en stopt dan (terwijl 't oplaadsymbool wel blijft in de notificatie balk).Eric_Cantona schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 17:29:
Die heb ik van de week ook binnen gekregen, maar zonder aanpassingen vind ik 't niet echt 'n aanrader. De onderkant van de OPO loopt wat rond waardoor de micro-usbaansluiting de enige "stevigheid" is en daar vertrouw ik liever niet op.
Ik zit te denken om in de hoeken van de dock wat tape/rubber te plakken zodat de ronding opgevuld wordt.
Ik heb van de week ook http://www.banggood.com/M...-HTC-One-M8-p-934313.html binnen gekregen en daar zit de OPO 'n stuk beter ondersteund in. Helaas wel wit, had 'm liever zwart gehad maar we kleuren 'm wel
Ik laad m'n telefoon altijd op via 'n Orico lader (2A) en 'n Nilkin kabel. Ging voorheen dus goed, maar waarom nu niet meer is me 'n raadsel.
Toen ik wist dat er 2 versies waren (crystal en smoke) dacht ik dat ik meer zou hebben met de smoked versie maar na het filmpje valt het toch best tegen.oscarw schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 22:56:
[...]
Ik vind het eerlijk gezegd wel wat eigenlijk
Is de 'crystal view' dan niks voor jou? Ook deze is verbeterd en past perfect nu.
Crystal view vind ik wel wat hebben ja en zal hem vast ook gaan bestellen.
Het schijnt dat ondertussen de crystal versie ook perfect past nu dus vermoed dat ie binnenkort om mijn OPO heen gaat.
Ik heb 'm ook en kan hem ook niet echt aanraden. Natuurlijk is het spotgoedkoop, maar de telefoon zit totaal niet stevig in de dock.Eric_Cantona schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 17:29:
Die heb ik van de week ook binnen gekregen, maar zonder aanpassingen vind ik 't niet echt 'n aanrader. De onderkant van de OPO loopt wat rond waardoor de micro-usbaansluiting de enige "stevigheid" is en daar vertrouw ik liever niet op.
Ik zit te denken om in de hoeken van de dock wat tape/rubber te plakken zodat de ronding opgevuld wordt.
Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery
Iemand had 't al gevraagd, maar zit de kabel er vast in of moet je die zelf nog in de telefoon stoppen om 'm dan in de dock te zetten?razerBE schreef op maandag 17 november 2014 @ 19:38:
Ik heb die 3d dock hier besteld: http://www.ebay.es/itm/3D...ageName=ADME:L:OU:NL:3160
meteen na betaling kreeg ik mailtje met de vraag of ik al dan niet een case gebruikte bij mijn smartphone. zodat ze de dock custom konden aanpassen en alles zit als gegoten
ben er erg tevreden over
oogt mooi en zit als gegoten
Ik vermoed een hoesje uit de eerste batch. Die was wit (niet mijn keuze) maar al snel grijs en gescheurd. Toen geen succes, geen idee hoe dat nu zit.Bas. schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:27:
[...]
Ik ben ook van plan om de originele flipcase aan te schaffen. Hoe zijn jouw ervaringen? Is ie nog helemaal heel of begint het scheurtjes te vertonen? Heb je een latere batch?
Voor degene die een tempered glass screenprotector nemen, kijk uit als je de protector eraf wilt halen als er een stofje onderzit. Vandaag meegemaakt dat een hoekje niet meer plakt:(
Thanks! Denk dat ik de flipcover toch nog maar even over sla.pimsaint schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 13:56:
[...]
Ik vermoed een hoesje uit de eerste batch. Die was wit (niet mijn keuze) maar al snel grijs en gescheurd. Toen geen succes, geen idee hoe dat nu zit.
Deze week ga ik een bestelling doen bij Diztronic. Wil graag een rode TPU case erbij hebben, aangezien de zwarte mij zeer goed bevalt. Als er iemand is die geen paypal heeft maar toch graag er een wil, geef maar een gil. Ik wil ze gerust voor je mee bestellen,
Iemand ervaring met deze bumper? zien er wel mooi uit.paidur schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 10:53:
Ik heb via ebay ook een tempered glass protector (Mocolo Tempered Glass) bestelt uit Duitsland, waar ik woon. Het was zover ik kon vinden de enige die vanuit Duitsland verstuurde, en voor een tientje heb je een prima protector. Heb het idee dat het hetzelfde product is als de Nilkinn, ookal heb ik ze niet naast elkaar kunnen vergelijken. Als ik mijn protector vergelijk met de foto's van de Nilkinn in dit topic zie ik echter geen verschil, dus wellicht interessant voor mensen die een protector zoeken met wat snellere levertijd.
Hoe dan ook, installatie ging erg makkelijk, stofdoekje en alcoholdoekje bijgeleverd, en hij heeft ook de mooie afgeronde hoeken langs het glas. Heb hem kunnen installeren zonder enige stof of belletjes er onder, en dit ging verbazingwekkend makkelijk. Ik heb wel ervaring met plastic protectors, dit was mijn eerste glazen, wat een verademing zeg. De feel van het glas is ook 10 keer fijner dan die plastic protectors, die bij mij dan vaak ook al snel weer verdwenen.
Edit:
[afbeelding]
Heb inmiddels ook deze aluminium bumper van ebay besteld. Ik houd niet zo van hoesjes en cases en gezien je de achterkant vrij eenvoudig kan vervangen en ik een glazen screenprotector heb maak ik me ook niet heel erg druk om een krasje. Deze bumper lijkt me nog wel een mooie bescherming voor de rand, en tegen een eventuele val. Voor die paar euro wil ik wel even kijken hoe hij bevalt.
Weet iemand trouwens of dat metalen randje rond het scherm eenvoudig te vervangen is?
Al eens gekeken op opo forum/aliexpress/amazon?BlackShadow schreef op zondag 23 november 2014 @ 12:43:
[...]
Iemand ervaring met deze bumper? zien er wel mooi uit.
Ik heb 'm, maar niet helemaal mijn ding. Ziet er netjes uit, je mag die mijne voor 'n klein prijsje hebben als je wil.BlackShadow schreef op zondag 23 november 2014 @ 12:43:
[...]
Iemand ervaring met deze bumper? zien er wel mooi uit.
Verwijderd
Ik ben wel soort van overtuigd dat ik een Tempered Glass screen protector wil, maar ik weet eigenlijk niet goed welke en waar ik deze moet bestellen. Is er een die er boven uit steekt qua prijs/kwaliteit?
En ik ben er ook niet uit qua hoesje. Ik heb bij mijn huidige/oude gsm een flipcover en dat bevalt me goed. Iemand ergens goede ervaringen mee?
En ik ben er ook niet uit qua hoesje. Ik heb bij mijn huidige/oude gsm een flipcover en dat bevalt me goed. Iemand ergens goede ervaringen mee?
http://www.ebay.com/itm/G...ctors&hash=item2c8778ba02Verwijderd schreef op maandag 24 november 2014 @ 14:09:
Ik ben wel soort van overtuigd dat ik een Tempered Glass screen protector wil, maar ik weet eigenlijk niet goed welke en waar ik deze moet bestellen. Is er een die er boven uit steekt qua prijs/kwaliteit?
nadat ik mijn lumia naar de klote heb geholpen door het te laten vallen op baksteen
heb ik nu deze twee besteld.
9H Hardness Tempered Glass Anti-Scratch Screen Protector For OnePlus One A0001
http://www.ebay.com/itm/2...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Original Ultra Thin Hard Case Cover For OnePlus One A0001+Screen Protector
totaal 18.97 dollar
hopelijk verzenden ze het in 1 pakket ...
9H Hardness Tempered Glass Anti-Scratch Screen Protector For OnePlus One A0001
Original Ultra Thin Hard Case Cover For OnePlus One A0001+Screen Protector
totaal 18.97 dollar
hopelijk verzenden ze het in 1 pakket ...
Verwijderd
Bij m'n vorige telefoons heb ik eigenlijk nooit een screenprotector gebruikt en ook nooit last gehad met krassen of putten oid in of op het scherm. Waarom ben ik dat nu dan wel nodig bedacht ik me ineens. Dus heb toch geen screenprotector besteld.
Ik heb ondertussen wel http://www.ebay.com/itm/1(...)&hash=item2a4432dbea besteld overigens.
Die Shells vind ik eigenlijk nooit zo fijn. Bij m'n huidige/vorige telefoon heb ik een flipcover en dat bevalt gewoon goed.
De OPO afgelopen donderdag besteld en gisterochtend was de DHL al aan de deur om te bezorgen. Lekker snel en dat zonder express shipping. Was alleen niemand thuis, vanochtend komt ie opnieuw. Deze jongen weet al wat ie gaat doen vanavond.
Heeft volgens mij ook niet zo veel zin, de express shipping. Estimated time of arrival geeft bij express vaak dezelfde aankomstdatums op als bij de normal shipping.
Ik heb ondertussen wel http://www.ebay.com/itm/1(...)&hash=item2a4432dbea besteld overigens.
Die Shells vind ik eigenlijk nooit zo fijn. Bij m'n huidige/vorige telefoon heb ik een flipcover en dat bevalt gewoon goed.
De OPO afgelopen donderdag besteld en gisterochtend was de DHL al aan de deur om te bezorgen. Lekker snel en dat zonder express shipping. Was alleen niemand thuis, vanochtend komt ie opnieuw. Deze jongen weet al wat ie gaat doen vanavond.
Heeft volgens mij ook niet zo veel zin, de express shipping. Estimated time of arrival geeft bij express vaak dezelfde aankomstdatums op als bij de normal shipping.
Iemand die nog een leuke dock of stand weet voor de OPO? Of kan ik hier beter een los topic voor starten?
Gewoon even een paar pagina's terug kijkenKhalon schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 16:21:
Iemand die nog een leuke dock of stand weet voor de OPO? Of kan ik hier beter een los topic voor starten?
Gisteren ahv dit topic dit kabeltje besteld:
http://www.ebay.com/itm/L...EM-Original-/131291268196
Krijg mailtje vandaag
Krijg mailtje vandaag
Iemand nog een betaalbaar alternatief?Beste ...,
Dear friends, from the beginning of November, the peak of the global shipping before Christmas has begun.
Global Customs are beginning backlog, delivery time your goods will be delayed.
Your goods expected delivery time may by 30 days -45 days, extended to 60 days,
Some countries may be extended from 90 days to 120 days.
Only prediction time, the processing speed will depend on the actual situation of local customs.
We also hope that you can receive as soon as possible.
Please psychologically prepared, thank you.
- xyzzheng
[ Voor 3% gewijzigd door sdk1985 op 25-11-2014 17:42 ]
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Ooh dat ziet er interessant uit. Jammer dat het zo lang gaat duren, ben erg benieuwd of je hiermee dezelfde 'snelheid' haalt met de OPO lader als de originele kabel.sdk1985 schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 17:41:
Nu krijg ik van Ebay een status update dat hij verzonden is.
"Estimated delivery Wednesday, Dec 10, 2014 - Thursday, Jan 1, 2015"
Niet te volgen...
"Estimated delivery Wednesday, Dec 10, 2014 - Thursday, Jan 1, 2015"
Niet te volgen...
Heeft er iemand een flipcover kunnen vinden met 3 (liever nog 4) vakjes voor pasjes? Ik wil het gaan gebruiken als vervanger voor mijn portemonnee, maar dan moet ik wel m'n pasjes kunnen meenemen (liefst zonder er 2 in 1 vakje te moeten proppen).
Gisteren een Ringke Fusion (smoked) mogen ontvangen, met dank aan @oscarw, maar de achterkant is echt te glad voor mijn gevoel. (schuift heel mijn auto door)
De smoked versie staat wel netjes bij de OPO versie en de knoppen functioneren ook perfect.
Als nu de achterkant net zo stroef was als bij de Diztronic die ik eerder gebruikte was ie perfect want van deze werken de knoppen echt zwaar/lastig.
De smoked versie staat wel netjes bij de OPO versie en de knoppen functioneren ook perfect.
Als nu de achterkant net zo stroef was als bij de Diztronic die ik eerder gebruikte was ie perfect want van deze werken de knoppen echt zwaar/lastig.
Vandaag van oppomart de Purecolor flipcase binnen gekregen, ding heeft me $8,29 gekost, geen geld dus. Qua materiaal ongeveer hetzelfde als de Pelosi flip case maar ik vind deze toch net iets beter, de zuignap aan de binnenkant vind ik persoonlijk wel fijn, waar de pelosi flipcase en deze purecolorcase geen magneet oid heeft. In de breedte is de purecolor case ook iets smaller, wat fijn is, omdat er niks uitsteekt. Ik heb een snelle unbox gemaakt ervan (Sorry als het slecht gefilmd is):
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=WmiXO91cZAQ]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=WmiXO91cZAQ]
Hmmmm.... Een Black Friday actie bij Oneplus op al hun accessoires...
Ze willen ook wel meer gratis marketing, zo te zien
Zie: https://oneplus.net/blackfriday/
Ze willen ook wel meer gratis marketing, zo te zien
Zie: https://oneplus.net/blackfriday/
Had voor mezelf al een Nillkin screenprotector besteld maar vond het wel geinig om wat filmpjes te bekijken en te verdiepen in hoe dat nu precies zit met die hardheid.
Voor zover ik het begreep is het vooral de coating welke er voor zorgt dat ie kras bestendig is.
Wat leesvoer:
http://forum.xda-develope...on-gorilla-glass-t1866049
http://en.wikipedia.org/wiki/Mohs_scale_of_mineral_hardness
Filmpje:
https://www.youtube.com/watch?v=YAQ72pGtGSg
Voor zover ik het begreep is het vooral de coating welke er voor zorgt dat ie kras bestendig is.
Wat leesvoer:
http://forum.xda-develope...on-gorilla-glass-t1866049
http://en.wikipedia.org/wiki/Mohs_scale_of_mineral_hardness
Filmpje:
https://www.youtube.com/watch?v=YAQ72pGtGSg
idd, en dan nog de verzendkosten. ikzelf had wel een extra usb kabel kunnen gebruiken..iPodKiller schreef op woensdag 26 november 2014 @ 17:19:
Jammer, sommige zijn 20%....
Is al een keer eerder langs gekomen. Maar hier een optie met vakjes voor geld en creditcards:Northside schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 23:27:
Heeft er iemand een flipcover kunnen vinden met 3 (liever nog 4) vakjes voor pasjes? Ik wil het gaan gebruiken als vervanger voor mijn portemonnee, maar dan moet ik wel m'n pasjes kunnen meenemen (liefst zonder er 2 in 1 vakje te moeten proppen).
http://www.noreve.com/en/oneplus/2974-oneplus-one-leather-case-b.html
Er zijn ook legio goedkopere opties te vinden op ebay, amazon, en Alibaba. Zoek maar eens op flip covers (ze hebben niet allemaal vakjes dus wel even goed kijken): http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR10.TRC0.A0.H0.Xoneplus+one+flip+cover&_nkw=oneplus+one+flip+cover&_sacat=0
Huidige telefoon: Samsung S21 Ultra (Black)
Ja, ik heb er genoeg gezien, maar het moet echt minimaal ruimte voor 3 pasjes hebben (ovkaart, rijbewijs, pinpas) en liever nog voor 4 (creditcard). En dan zonder dat het ding uit z'n voegen barst. Heb er uiteindelijk een gevonden: http://www.boxwave.com/on...-one-case/bwpdd/mmp-pkpp/HNies schreef op donderdag 27 november 2014 @ 13:58:
Is al een keer eerder langs gekomen. Maar hier een optie met vakjes voor geld en creditcards:
http://www.noreve.com/en/oneplus/2974-oneplus-one-leather-case-b.html
Even de headphone en een data kabel bested met blackfriday korting 
https://oneplus.net/nl/jbl-e1-earphones
https://oneplus.net/nl/oneplus-one-data-cable
Iemand die weet waar je een originele oplader kunt kopen? Of eentje met dezelfde specs?
Iemand die weet waar je een originele oplader kunt kopen? Of eentje met dezelfde specs?
Deze schijnt heel goed te zijn:
Anker® 40W 5-Port Family-Sized Desktop USB Charger with PowerIQ™ Technology)
Uit dezelfde topic hele interessante topic:
https://forums.oneplus.ne...-cable-alternative.68517/
Gaat over usb kabels die langer zijn maar toch even snel zijn dan de OPO usb kabel.
Anker® 40W 5-Port Family-Sized Desktop USB Charger with PowerIQ™ Technology)
Uit dezelfde topic hele interessante topic:
https://forums.oneplus.ne...-cable-alternative.68517/
Gaat over usb kabels die langer zijn maar toch even snel zijn dan de OPO usb kabel.
Vind dit zelf ook een mooie: http://www.ebay.com/itm/O...Cases&hash=item1c497b93afNorthside schreef op donderdag 27 november 2014 @ 19:22:
[...]
Ja, ik heb er genoeg gezien, maar het moet echt minimaal ruimte voor 3 pasjes hebben (ovkaart, rijbewijs, pinpas) en liever nog voor 4 (creditcard). En dan zonder dat het ding uit z'n voegen barst. Heb er uiteindelijk een gevonden: http://www.boxwave.com/on...-one-case/bwpdd/mmp-pkpp/
Heeft maar ruimte voor 2 pasjes, maar wel nog extra groot vak voor extra pasjes of papiergeld.
Iemand al de OnePlus One Protective Case (Green) gekocht? Ik zie dat die al een hele tijd niet beschikbaar is bij OPO. Voorlopig kan je enkel de gele variant bestellen.
Bij OPPO-mart is die wel beschikbaar, maar er staat bij dat het enkel om de witte oneplus one zou passen?
http://www.oppomart.com/o...ield-for-oneplus-one.html
Zou dat een reden kunnen zijn waarom deze niet meer te krijgen is via de offiële Oneplus site? Ik wil alvast niet de gele variant ...
Bij OPPO-mart is die wel beschikbaar, maar er staat bij dat het enkel om de witte oneplus one zou passen?
http://www.oppomart.com/o...ield-for-oneplus-one.html
Zou dat een reden kunnen zijn waarom deze niet meer te krijgen is via de offiële Oneplus site? Ik wil alvast niet de gele variant ...
Ik heb een nillkin flip case van oneplus shop besteld. En mooi ding. Maar als ik het dicht doe komt er niet in de venster meldingen te staan. Moet ik soms in het menu wat instellen? Wie helpt mij?
Hey Mede-Tweakers,
Voor mijn Sandstone Black OnePlus One heb ik het risico genomen een dbrand skin te kopen. Het resultaat vindt ik persoonlijk echt vet. Zie hieronder de foto's.

Voor de duidelijkheid: Met een fohn heb ik de achterkant warm gemaakt, hierdoor werd die hardstikke flexibel. Hierna heb ik hem er op gedaan zoals in de tutorial video van dbrand staat. Ging eigenlijk verrassend goed, in 1 keer
Mocht iemand nog vragen hebben hierover, roep maar
Voor mijn Sandstone Black OnePlus One heb ik het risico genomen een dbrand skin te kopen. Het resultaat vindt ik persoonlijk echt vet. Zie hieronder de foto's.

Voor de duidelijkheid: Met een fohn heb ik de achterkant warm gemaakt, hierdoor werd die hardstikke flexibel. Hierna heb ik hem er op gedaan zoals in de tutorial video van dbrand staat. Ging eigenlijk verrassend goed, in 1 keer
Hoe voelt de skin aan? Is hij glibberig?MurtnR schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 18:54:
Hey Mede-Tweakers,
Het is natuurlijk wel geheel ander materiaal dan de stoeve achterkant van het zandsteen van de OnePlus. Maar glad, valt wel mee. Je kan het beetje vergelijken met de achter kant die op de Galaxy S3 of LG G2 zit
Maar al met al, hoeveel heb je ervoor betaald?MurtnR schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 23:38:
[...]
Het is natuurlijk wel geheel ander materiaal dan de stoeve achterkant van het zandsteen van de OnePlus. Maar glad, valt wel mee. Je kan het beetje vergelijken met de achter kant die op de Galaxy S3 of LG G2 zit
Voorkant, achterkant en camera was 20 dollar (ongeveer), hierbij kreeg ik ook een screenprotector die passend is voor deze skin. Oppervlakkig gezien is 20 dollar voor paar stickers wel veel, maar ze zijn wel van erg degelijke kwaliteit & krijg veel positieve reacties van mensen. Dus in dat opzich, alleen maar leukFrozen schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 23:40:
[...]
Maar al met al, hoeveel heb je ervoor betaald?
Iemand enig idee of dit een goede screen cover is
http://www.ebay.co.uk/itm...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
?
wou hem kopen op oneplus maar was uitverkocht
http://www.ebay.co.uk/itm...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
?
wou hem kopen op oneplus maar was uitverkocht
[ Voor 14% gewijzigd door Icekiller2k6 op 29-11-2014 08:43 ]
MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000
Krijg bij de earphones alleen Coming soon te zienXmoo schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 09:23:
Even de headphone en een data kabel bested met blackfriday korting
Blijkbaar uitverkocht.
Ik had al een vermoeden dat hun producten snel uitverkocht zouden worden, vandaar dat ik in ochtend snel mijn bestelling had geplaatst. Echter staat het al wel nog steeds op pending shipping. Dus wordt later geleverd als verwachtseninha schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 09:51:
[...]
Krijg bij de earphones alleen Coming soon te zien![]()
Blijkbaar uitverkocht.
De achterkant ziet er geweldig uit maar de voorkant vind ik maar zo, zo.MurtnR schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 18:54:
Hey Mede-Tweakers,
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb lang zitten zoeken achter de groene versie van de protective case voor de Oneplus one. Volgens oppomarkt enkel geschikt voor de witte variant ...
Uiteindelijk toch maar de aankoop gewaagd via http://www.aliexpress.com...e-OPO-1-1/2037271820.html
Dus voor mensen die nog de originele zoeken (die steeds out of stock is). Hier dus een linkje
Ik laat iets weten als ik de case binnen heb.
Uiteindelijk toch maar de aankoop gewaagd via http://www.aliexpress.com...e-OPO-1-1/2037271820.html
Dus voor mensen die nog de originele zoeken (die steeds out of stock is). Hier dus een linkje
Die vraag wilde ik ook net hier gaan stellen. Na wat gegoogle kom ik niet verder dan deze lader. Hij lijkt enorm veel op de lader die bij mijn OPO geleverd zat maar helaas staan er geen specs op de site. Ik heb ze daarom maar even een mailtje gestuurd...Xmoo schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 09:23:
Heb even wat research gedaan en wat meeste werd aangeraden is de oplader van de Nexus7. In & Output van de oplader is gelijk aan die van de OPO. Belangrijkste is dat het 2A moet zijn ipv meeste die nu 1.8A zijn.pimsaint schreef op zondag 30 november 2014 @ 14:04:
[...]
Die vraag wilde ik ook net hier gaan stellen. Na wat gegoogle kom ik niet verder dan deze lader. Hij lijkt enorm veel op de lader die bij mijn OPO geleverd zat maar helaas staan er geen specs op de site. Ik heb ze daarom maar even een mailtje gestuurd...
Verwijderd
Ik heb een paar weken geleden dit TPU hoesje gekocht via eBay en gister heb ik het dan eindelijk ontvangen
Ik kan er kort in zijn, want het hoesje is gewoon meer dan prima en sluit fijn aan al maakt het de telefoon natuurlijk wel iets dikker.
De bamboo swapstyle covers duiken her en der in China op. op Alieexpress staan er een aantal te koop, zo ook op eBay. Goedkoop zijn ze met 85 usd niet, maar uniek wel. Toch vreemd dat Oneplus eerst aangeeft de covers niet te gaan aanbieden. En dat ze dan gewoon opduiken op de markt, compleet met verpakking, handleiding en accessoires.
Ze worden niet verkocht omdat het niet uit kon. Het verhaal was dat bij de productie een heleboel afgekeurd werden, dus zijn ze er mee gestopt. De cases die totdat ze ermee stopten al gemaakt waren en wel door de keuring kwamen hebben ze met een invite systeem verkocht. Op die manier zijn ze dus wel op de markt gekomen.Vin87 schreef op zondag 30 november 2014 @ 22:37:
De bamboo swapstyle covers duiken her en der in China op. op Alieexpress staan er een aantal te koop, zo ook op eBay. Goedkoop zijn ze met 85 usd niet, maar uniek wel. Toch vreemd dat Oneplus eerst aangeeft de covers niet te gaan aanbieden. En dat ze dan gewoon opduiken op de markt, compleet met verpakking, handleiding en accessoires.
Bedoel je dan de 2012 versie?Xmoo schreef op zondag 30 november 2014 @ 16:22:
[...]
Heb even wat research gedaan en wat meeste werd aangeraden is de oplader van de Nexus7. In & Output van de oplader is gelijk aan die van de OPO. Belangrijkste is dat het 2A moet zijn ipv meeste die nu 1.8A zijn.
Ik heb mijn OPO vannacht opgeladen met de 2013 versie (1.35a) en toen ik wakker werd viel me meteen op dat het wel erg traag ging allemaal. Okay de nacht was kort, maar de OPO was niet volledige opgeladen.
Ik zal eens kijken of ik de 2012 versie nog ergens heb liggen.
[ Voor 11% gewijzigd door pimsaint op 01-12-2014 11:37 ]
Heeft iemand de tempered glass screen protecter van Oneplus zelf?
Maatje besteld vanavond de OPO en zit te twijfelen of ik hem de screenprotecter mee laat bestellen voor mij.
Heb er nu een 9h tempered glass protector van Ebay op zitten, maar ben echt niet te spreken over de oleophobische laag. Scherm blijft echt gruwelijk vet.
Ben benieuwd of de OPO dat niet heeft.
Maatje besteld vanavond de OPO en zit te twijfelen of ik hem de screenprotecter mee laat bestellen voor mij.
Heb er nu een 9h tempered glass protector van Ebay op zitten, maar ben echt niet te spreken over de oleophobische laag. Scherm blijft echt gruwelijk vet.
Ben benieuwd of de OPO dat niet heeft.
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Ik zit te denken om deze aan te schaffen:
http://de.dawanda.com/pro...magnetic-flap#product_faq
Zou liever een goedkope Valenta pouch halen, maar die kan ik online niet vinden voor dit toestel...
Zou liever een goedkope Valenta pouch halen, maar die kan ik online niet vinden voor dit toestel...
vind het er op de achterkant zekers goed uitzien!MurtnR schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 23:38:
[...]
mij lijkt black titanium wel wat! maar valt het ook om de randjes heen en de knopjes?
Ik heb deze in het zwart. Bevalt prima. Past goed en is erg netjes afgewerkt.Ossi schreef op maandag 01 december 2014 @ 12:55:
Ik zit te denken om deze aan te schaffen:
Alleen dan via Ebay: http://www.ebay.com/itm/O...Cases&hash=item25977c7251
[ Voor 16% gewijzigd door PilatuS op 01-12-2014 18:27 ]
Ja die eerste N7, die van Asus.pimsaint schreef op maandag 01 december 2014 @ 11:35:
[...]
Bedoel je dan de 2012 versie?
Ik heb mijn OPO vannacht opgeladen met de 2013 versie (1.35a) en toen ik wakker werd viel me meteen op dat het wel erg traag ging allemaal. Okay de nacht was kort, maar de OPO was niet volledige opgeladen.
Ik zal eens kijken of ik de 2012 versie nog ergens heb liggen.
Twee dagen geleden met een HTC oplader geprobeerd (van de 8X) ging vrij goed moet ik zeggen.
Ze worden blijkbaar gewoon nog gemaakt, in China gewoon te koop, ook zonder invite, momenteel beginnen ze ook op eBay te verschijnen, kost dan wel 95 USD, daar waar ze zijn uitverkocht verwachten ze 2e week december weer nieuwe levering, direct van de fabriek.. Ben benieuwd of de andere Swapstyle covers ook nog komen (Denim etc)thescorpi0n schreef op zondag 30 november 2014 @ 23:41:
[...]
Ze worden niet verkocht omdat het niet uit kon. Het verhaal was dat bij de productie een heleboel afgekeurd werden, dus zijn ze er mee gestopt. De cases die totdat ze ermee stopten al gemaakt waren en wel door de keuring kwamen hebben ze met een invite systeem verkocht. Op die manier zijn ze dus wel op de markt gekomen.
http://www.ebay.com/itm/O...&var=&hash=item541562eecc
Hoe lang heb je m nu? En dat metalen dingetje op dat flapje, krast dat niet in het leer?PilatuS schreef op maandag 01 december 2014 @ 18:26:
[...]
Ik heb deze in het zwart. Bevalt prima. Past goed en is erg netjes afgewerkt.
Alleen dan via Ebay: http://www.ebay.com/itm/O...Cases&hash=item25977c7251
Ik vind m erg mooi, dus misschien moet ik m maar gewoon bestellen
Zonet deze maar besteld
http://www.ebay.nl/itm/151446239450
[ Voor 6% gewijzigd door Ossi op 02-12-2014 11:16 ]
Ik heb deze nu anderhalve week ofzo. Het metalen ding is goed afgewerkt dus krast niet. Het is een hoop geld voor een pouch maar het is wel een erg mooi ding.
Ik heb m dus besteld, bruin met witte stiksels.PilatuS schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 14:07:
Ik heb deze nu anderhalve week ofzo. Het metalen ding is goed afgewerkt dus krast niet. Het is een hoop geld voor een pouch maar het is wel een erg mooi ding.
Zonet telefoon van mijn vriendin gekregen, dat de telefoon ook binnen is, dus laat dat hoesje maar komen
Ok, heb met de Black Friday sale die JBL E1+ (red) gekocht.
In mijn store account staat Completed.
Maar geen track & trace noch het pakketje binnen.
Is er alleen track & trace bij het toestel en dus niet de accessories?
Dit heb ik dus ook ervaren.Darkwolf_1982 schreef op woensdag 03 december 2014 @ 20:02:
Ok, heb met de Black Friday sale die JBL E1+ (red) gekocht.
Alle stappen "Pending shipment", "processing", "shipping" en "Complete" zijn stilletjes gegaan. Bij de phone kreeg je nog met elke stap een mail.
Lijkt er ook op dat het met Royal Mail wordt verstuurd ipv DHL.
Verwijderd
Ik had 19 november een bestelling geplaatst bij Oppomart en deze is 3 december aangekomen. Ze geven ook aan dat de levertijd 15-30 dagen is dus dat klopt ook wel.
Mijn bestelling was een Nilkin screen protector en een originele Oneplus One case. Ik ben van beide producten erg tevreden.
De screen protector sluit boven mijn speaker wel niet goed aan, maar ik heb bij plaatsing wel wat liggen prullen dus dat kan ook aan mij liggen
Mijn bestelling was een Nilkin screen protector en een originele Oneplus One case. Ik ben van beide producten erg tevreden.
De screen protector sluit boven mijn speaker wel niet goed aan, maar ik heb bij plaatsing wel wat liggen prullen dus dat kan ook aan mij liggen
BlackFriday Accessoires vandaag binnen. JBL headset en extra datacable. Foto's volgen nog.
Accessoires sturen ze met normale post, vandaar geen track and tracé.
Edit: Foto's van de earphones: http://forum.xda-develope...jbl-e1-earphones-t2964201
Accessoires sturen ze met normale post, vandaar geen track and tracé.
Edit: Foto's van de earphones: http://forum.xda-develope...jbl-e1-earphones-t2964201
[ Voor 27% gewijzigd door Xmoo op 06-12-2014 12:17 ]
Bevalt ie jou ook goed?Ossi schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 10:02:
[...]
Hoe lang heb je m nu? En dat metalen dingetje op dat flapje, krast dat niet in het leer?
Ik vind m erg mooi, dus misschien moet ik m maar gewoon bestellen
Zonet deze maar besteld![]()
http://www.ebay.nl/itm/151446239450
Vandaag twee nieuwe accessoires geinstalleerd.
Allereerst de Orzly tempered glass 0.24 mm screen protector. Echt een hele verbetering over zo'n plastic plakplaatje! Installatie was erg makkelijk, de protector past erg goed met mooie afgeronde randen.
Daarnaast de Bamboo Swapstyle cover. Dit was voor mij een van de redenen om een Oneplus te kopen. Het was dus een teleurstelling toen ze werden geannuleerd. Gelukkig heb ik er via een contact in China toch eentje kunnen bemachtigen. De installatie is een makkie, de enige manier om je toestel te beschadigen bij de installatie (DE reden waarom Oneplus met Swapstyle cover stopte) kan alleen als je het toestel uit je hand laat vallen ..

Voor de scherpe kijker: Er zit een dBrand brushed metal sticker om de camera.
Allereerst de Orzly tempered glass 0.24 mm screen protector. Echt een hele verbetering over zo'n plastic plakplaatje! Installatie was erg makkelijk, de protector past erg goed met mooie afgeronde randen.
Daarnaast de Bamboo Swapstyle cover. Dit was voor mij een van de redenen om een Oneplus te kopen. Het was dus een teleurstelling toen ze werden geannuleerd. Gelukkig heb ik er via een contact in China toch eentje kunnen bemachtigen. De installatie is een makkie, de enige manier om je toestel te beschadigen bij de installatie (DE reden waarom Oneplus met Swapstyle cover stopte) kan alleen als je het toestel uit je hand laat vallen ..

Voor de scherpe kijker: Er zit een dBrand brushed metal sticker om de camera.
-oeps, verkeerde topic-
[ Voor 88% gewijzigd door Luca op 10-12-2014 14:37 ]
Ziet er erg mooi uit. Zie dat de cover nu weer gewoon te krijgen is bij OnePlus als accesoire. Vindt hem wel erg prijzig, maar dat maakt het ook wel exclusief.Vin87 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 20:07:
...
...
Dat is alleen met een invite (helaas).Vandaahl schreef op woensdag 10 december 2014 @ 15:28:
[...]
Ziet er erg mooi uit. Zie dat de cover nu weer gewoon te krijgen is bij OnePlus als accesoire. Vindt hem wel erg prijzig, maar dat maakt het ook wel exclusief.
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Als ik een invite beschikbaar krijg, laat ik het wetenRobertowNL schreef op woensdag 10 december 2014 @ 15:31:
[...]
Dat is alleen met een invite (helaas).

Laat zeker maar weten! Heb de Oneplus gekocht met het idee dat ik deze later erbij kon kopen... Ben wel fan van het gebruik van hout + het voelt gewoon prettig aan. Is de cover eigenlijk dikker dan de normale?Vandaahl schreef op woensdag 10 december 2014 @ 15:34:
[...]
Als ik een invite beschikbaar krijg, laat ik het weten
Hij is iets dikker, maar dat mag eigenlijk geen naam hebben. Het zal nog geen millimeter zijn. Het is vvooral te zien bij de camera die nog maar heel iets uitsteekt:

Haha! Via eBay kost die bamboo back cover 100 dollar.
Jammer dat zelfs deze accessoire op invite gaat.
Jammer dat zelfs deze accessoire op invite gaat.
Zit er nou een gleuf tussen je voorkant en je bamboe?
Laatste foto.
Laatste foto.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Iemand al een werkend Pressy alternatief gevonden?
Heb deze besteld: http://www.dx.com/p/315648
Echter de meegelverde App is in het Chinees. Als ik hem in de OPO stop dan gaat hij constant het geluid verlagen en de trilstand inschakelen. De Engelse KeyCut app verhielp dat probleem niet en zit vol reclame.
Echter de meegelverde App is in het Chinees. Als ik hem in de OPO stop dan gaat hij constant het geluid verlagen en de trilstand inschakelen. De Engelse KeyCut app verhielp dat probleem niet en zit vol reclame.
Ik heb zelf deze gekocht. Enkele keer gebruikt maar werkte bij mij wel goed.sdk1985 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 20:24:
Iemand al een werkend Pressy alternatief gevonden?
http://www.gearbest.com/cables-adapter/pp_58618.html
Iemand enig idee wanneer de JBL oordopjes te bestellen zijn? Betekend 'coming soon' hier hetzelfde als het bij de bamboo cover betekende?
Toevallig al binnen?sdk1985 schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 17:41:
Die 2012 versie laadt inderdaad lekker 1% per minuut. Zo ook de originele oplader en kabel van de Galaxy S4. Daarmee laadt mijn OPO net zo snel op als met de bijgeleverde lader, zo ontdekte van de week.Xmoo schreef op zondag 30 november 2014 @ 16:22:
[...]
Heb even wat research gedaan en wat meeste werd aangeraden is de oplader van de Nexus7. In & Output van de oplader is gelijk aan die van de OPO. Belangrijkste is dat het 2A moet zijn ipv meeste die nu 1.8A zijn.
Bedankt ik zal de App eens proberen en als het niet werkt het dingetje ook bestellen...RenaldoN schreef op woensdag 10 december 2014 @ 21:21:
[...]
Ik heb zelf deze gekocht. Enkele keer gebruikt maar werkte bij mij wel goed.
http://www.gearbest.com/cables-adapter/pp_58618.html
Nee nog niet.
Estimated delivery Wed, Dec 10 - Thu, Jan 01
2014 Export Security Scan Hangzhou Netherlands 20141204 1410
[ Voor 6% gewijzigd door sdk1985 op 11-12-2014 14:28 ]
Ze waren te bestellen met de Black Friday sale, ik had ze op vrijdag besteld en ze kwamen vandaag binnen. Het zijn mooie dopjes, al is het uiterlijk wat anders dan op de foto's. Op de foto's lijken de dopjes van metaal, ze zijn echter helemaal van plastic en dof. Mijn bevindingen tot dusver:Grimmie187 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 08:14:
Iemand enig idee wanneer de JBL oordopjes te bestellen zijn? Betekend 'coming soon' hier hetzelfde als het bij de bamboo cover betekende?
+Platte kabel
+Blijven goed zitten
+Klinken goed, zowel hoge als lage tonen
+Mooi uiterlijk, het is dan geen metaal, maar het past mooi bij elkaar.
-Symmetrische kabel, ik heb liever dat het ene 'oortje' langer is dan de ander zodat deze om je nek kan hangen.
-De knoppen zijn van goedkoop plastic, metaal was hier mooi geweest.

Let op:
Algemene vragen over de OPO horen in Topicreeks: [OnePlus One] Ervaringen & Discussie.
Algemene vragen over de OPO horen in Topicreeks: [OnePlus One] Ervaringen & Discussie.