Ik had dus een tijdje geleden de volgende bumper besteld:
http://www.ebay.nl/itm/38..._trksid=p3984.m1497.l2649
Had deze nu een weekje of 3 in gebruik, echter ging de telefoon rare dingen doen vanavond. Ik had toevallig net geroot, en na het rebooten kwam de telefoon in Safe Mode... ik kreeg de telefoon voor geen mogelijkheid meer uit SM. Na een gegeven moment wilde ie niet eens meer aan. Na veel proberen, aan de lader, van de lader af, toch weer opgestart gekregen. Nog steeds Safe Mode.
Uit wanhoop maar een factory reset gedaan, had het idee dat het hier aan lag. Stock rom 38R erop gezet, maar nee, na het booten nog steeds Safe Mode. Toen begon ook het volume uit zichzelf steeds te veranderen, alsof er de hele tijd op de knop werd gedrukt. Heb dit gecontroleerd maar de bumper raakte deze knoppen niet.
Uiteindelijk dus de telefoon nogmaals uitgezet, de bumper er maar afgehaald. En jawel, na een nieuwe reboot geen Safe Mode meer. Alles werkt nu weer als vanouds, moet alleen weer een hoop instellen en installeren want had geen backup
Dit ding is dus niet aan te raden! Is het überhaupt mogelijk dat een aluminium bumper zo'n storing kan veroorzaken?