Thedark230 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 11:47:
Ik zag een paar keer Abathur voor bij komen.
Nu ben zit zelf bijna op de 10k en vroeg me dus af hoe goed is die held nu?
Hij lijkt me namelijk interessant om te spelen maar ik twijfel een beetje.
Iemand ervaring met die held?
Abathur is een make-or-break hero.
Als jij hemt goed kunt spelen en je teammates begrijpen hoe abathur werkt is hij een beest.
Abathur kan letterlijk overal op de hele map zijn waar actie is, is er top base iets gaande? Abathur is er.
Is er bot enemy base iets gaande erna? Abathur is er binnen twee seconden.
Het is welliswaar zo dat Abathur in de vorige patch een nerf into oblivion kreeg (Een van zijn ults is dat hij een kopie van een friendly hero maakt, voorheen kreeg hij na enkele seconden ook de ult van die hero ter beschikking, dat is eruit gehaald). Maar in de juiste handen en met het juiste team is hij nog steeds een wreckingball.
Ik zelf speel hem altijd samen met een vriend die vervolgens Arthas of Stitches pakt. Zelf speel ik Abathus op de symbiote-manier (ik ben dus vanaf level 1 hard als symbiote bezig en geef weinig tot geen aandacht aan locusts e.d.). Op een tanky hero als arthas of stitches doe je harde damage op die manier want je skills zijn spammable.
Ook is aba, met de juiste build, perfect om teammates te redden aan de andere kant van de map. Je springt er even met je symbiote op en geeft ze een shield die tevens movement speed geeft terwijl je ze healt met je AOE attack.
Ik heb geen statistieken, maar uit mijn hoofd heb ik met Abathur de beste win-ratio

(en 0 deaths ever, omdat ik als symbiote speler nooit buiten base kom)
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻